میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کربوکسی تراپی بازو
کربوکسی تراپی بازو

لیست موضوعات

کربوکسی تراپی بازو

در این مقاله قصد داریم موضوع کربوکسی تراپی بازو را مورد بررسی قرار دهیم. کربوکسی تراپی بازو یکی از روش هایی است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، توجه داشته باشید که مزیت های فراوان این روش باعث می شود که افراد مختلف به سمت آن روی آورند.

برای مشاوره و یا استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

02122930161

 

کربوکسی تراپی بازو
کربوکسی تراپی بازو

انجام کربوکسی تراپی بازو نیاز به توجه به نکات بسیار مهمی دارد که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد، اما قبل از همه در رابطه با روش کربوکسی تراپی مطالبی را بیان می کنیم که به خوبی با این موضوع آشنا شوید. توصیه می کنیم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، زیرا مطالب مهمی را بیان خواهیم کرد.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا با روش کربوکسی تراپی آشنایی دارید؟

کربوکسی تراپی چه کاربردهایی دارد؟

آیا می دانید کربوکسی تراپی بازو چگونه انجام می شود؟

قبل از انجام کربوکسی تراپی بازو به چه نکاتی باید توجه داشت؟

بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

برای انتخاب مرکزی برای انجام کربوکسی تراپی بازو به چه نکاتی باید توجه داشت؟

پزشکی که کربوکسی تراپی بازو را انجام می دهد، چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

دوران نقاهت کربوکسی تراپی بازو چند روز است؟

ماندگاری روش کربوکسی تراپی بازو به چه میزانی است؟

برای گرفتن نتیجه مناسب به چند جلسه کربوکسی تراپی بازو نیاز است؟

انجام کربوکسی تراپی بازو چه مزیت هایی دارد؟

انجام کربوکسی تراپی بازو چه هزینه ای به دنبال خواهد داشت؟

 

آیا با روش کربوکسی تراپی آشنایی دارید؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که در سال های اخیر افراد بسیاری از کربوکسی تراپی استفاده می کنند، اما این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که کربوکسی تراپی چیست. در این قسمت قصد داریم ماهیت و اساس روش کربوکسی تراپی را شرح دهیم، پس تا پایان این قسمت با ما همراه باشید، زیرا مطالب مفیدی را بیان خواهیم کرد.

کربوکسی تراپی روشی درمانی است که جنبه زیبایی هم دارد. برای انجام این شیوه درمان از گاز دی اکسید کربن استفاده می شود و نام این روش هم از همین گاز گرفته شده است. کربوکسی تراپی کاربردهای بسیاری دارد، اما شیوه انجام آن به این صورت است که گاز دی اکسید کربن به قسمت مورد نظر تزریق می شود.

آیا با روش کربوکسی تراپی آشنایی دارید؟
آیا با روش کربوکسی تراپی آشنایی دارید؟

به این نکته توجه داشته باشید که اساس روش کربوکسی تراپی بر این موضوع استوار است که سلول های بدن برای ادامه دادن به زندگی و حیات خود، به گاز اکسیزن نیاز دارند و گازی مانند دی اکسید کربن برای آن ها مضر می باشد، بنابراین کاملا واضح و طبیعی است که در صورت مشاهده این گاز، سلول های بدن برای بیرون کردن آن اقدام کنند.

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که روش کربوکسی تراپی یکی از پیچیده ترین روش های علم پزشکی به حساب می آید و ما برای آن که درک مطالب گفته شده نیاز به تخصص خاصی نداشته باشد، آن را به صورت عامیانه بیان کرده ایم، وگرنه این موضوع بسیار حساس بوده و نیاز به دقت بالایی دارد.

گاز دی اکسید کربن

گاز دی اکسید کربن که وارد سلول های بدن شود، دو کار را انجام می دهد که هر دوی این کارها ماهیت و اساس روش کربوکسی تراپی را تشکیل می دهند.

در گام اول به این موضوع توجه داشته باشید که گاز دی اکسید کربن باعث می شود که سلول های چربی از هم شکسته شوند، یعنی مانند سم برای این سلول ها عمل می کند.

در گام دوم با ورود گاز دی کسید کربن به سلول شاهد این هستیم که گردش خون افزایش پیدا می کند، یعنی سلول ها احساس خطر می کنند و به دنبال اکسیژن بیشتری هستند، همین موضوع باعث می شود که سلول های چربی شکسته شده، در بدن دفع شوند، یعنی از بین بروند و این موضوع اهمیت بسیاری دارد.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که فرآیند تجزیه چربی ها به مدت زمانی خاص نیاز دارد. نکته دیگری که باید به آن دقت کنید این است که عوامل مختلفی در نتیجه نهایی کربوکسی تراپی دخیل هستند که این موضوع را در ادامه مطالب به طور کامل بررسی می کنیم.

به این نکته توجه داشته باشید که میزان گاز دی اکسید کربن تزریق شده اهمیت بالایی دارد و این که در چه محلی هم تزریق انجام شود، موضوع مهم دیگری است که نباید از آن غافل شد.

کربوکسی تراپی چه کاربردهایی دارد؟

ماهیت اصلی و کاربرد ویژه دی اکسید کربن در بدن باعث می شود که روش کربوکسی تراپی کاربردهای مختلفی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم موضوع کربوکسی تراپی بازو را بررسی کنیم،

پس کاربردهای روش کربوکسی تراپی را به طور خلاصه مطرح می کنیم که هم مخاطب با آن آشنا شود و هم از موضوع اصلی مقاله دور نشویم. پیشنهاد می کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین کاربردهای روش کربوکسی تراپی در از بین بردن چربی های قسمت های مختلف بدن است. بسیاری از افراد هستند که با چاقی موضعی مشکل دارند، یعنی اندامی متناسب دارند

کربوکسی تراپی چه کاربردهایی دارد؟
کربوکسی تراپی چه کاربردهایی دارد؟

اما در قسمتی خاص به عنوان مثال بازوها شاهد تجمع چربی هستند، البته به این موضوع مهم هم توجه داشته باشید که با ورزش نمی توان به لاغری موضعی دست پیدا کرد، پس ورزش برای این افراد گزینه خوبی نیست.

با تزریق مقداری گاز دی اکسید کربن در این قسمت شاهد از بین رفتن چربی های موضعی خواهیم بود. پس اولین کاربرد کربوکسی تراپی را می توان لاغری موضعی دانست که اهمیت بسیار ویژه ای هم دارد، البته خانم ها بیش از آقایان به انجام این روش روی می آورند، زیرا لاغری موضعی برای آن ها اهمیت بیشتری دارد.

حوزه زیبایی

کاربردهای دیگر کربوکسی تراپی مربوط به حوزه زیبایی است. شما با انجام روش کربوکسی تراپی می توانید به سادگی تیرگی زیر چشم خود را بر طرف کنید.

اگر زخم پوستی دارید و قصد از بین بردن آن را دارید، کربوکسی تراپی برای شما این کار را انجام می دهد. ترک های پوستی عارضه ای است که در خانم ها بیش از آقایان نمایان می شود و بارداری یکی از عوامل به وجود آورنده آن می باشد، کربوکسی تراپی برای بر طرف کردن ترک های پوستی هم کاربرد دارد.

اگر در صورت خود جای جوش های قدیمی دارید و برای رفع آن دنبال روش های بی خطر هستید، کربوکسی تراپی انتخاب خوبی برای شما می باشد. اگر در قسمتی خاص از بدن، به ویژه در قسمت بازوها دچار شلی پوست هستید، کربوکسی تراپی برای شما این مشکل را بر طرف خواهد کرد.

اگر چه در مطالب بالا کاربردهای زیبایی کربوکسی تراپی را بیان کردیم، اما این روش کاربردهای درمانی هم دارد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

کربوکسی تراپی روشی مناسب برای کاهش درد به حساب می آید. کربوکسی تراپی به شما کمک می کند که گرفتگی عضلانی را به آسانی بر طرف کنید.

درمان مشکلات نعوظ در آقایان با روش کربوکسی تراپی امکان پذیر است. بیماری های عروقی مختلفی با استفاده از روش کربوکسی تراپی درمان می شوند، به خصوص بیماری هایی که بر اثر دیابت به وجود آمده اند. کاربردهای روش کربوکسی تراپی بسیار است و توضیح در رابطه با آن ها در این متن نمی گنجد، پس به بیان همین موارد بسنده می کنیم.

آیا می دانید کربوکسی تراپی بازو چگونه انجام می شود؟

همانطور که در قسمت بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، یکی از مهم ترین کاربردهای کربوکسی تراپی، بر طرف کردن چاقی های موضعی است. بازو از جمله قسمت هایی از بدن است که چربی های بسیاری در آن تجمع پیدا می کند. بر طرف کردن این چربی ها با روش های دیگر نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت.

آیا می دانید کربوکسی تراپی بازو چگونه انجام می شود؟
آیا می دانید کربوکسی تراپی بازو چگونه انجام می شود؟

البته روش هایی مانند ساکشن و لیپوساکشن هم چربی های موضعی را بر طرف می کنند، اما در روش کربوکسی تراپی بازو شاهد این هستیم که چربی های تجمع پیدا کرده به طور کامل از بین می روند، یعنی انجام این روش عوارضی به دنبال نخواهد داشت که همین بدون عوارض بودن نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه ای ویژه داشته باشید.

شل شدن پوست بازو

در بسیاری از موارد شاهد این هستیم که تجمع چربی های اضافی باعث می شود که پوست بازو شل شود و این ظاهر نامناسبی را ایجاد خواهد کرد.

این موضوع در خانم ها اهمیت ویژه ای دارد، به خصوص اگر برای مراسمی بخواهند لباس های آستین کوتاه بپوشند، فرم بازوی نامناسب باعث تضعیف اعتماد به نفس در خانم ها می شود.

شل شدن پوست بازو
شل شدن پوست بازو

در کربوکسی تراپی بازو شاهد این هستیم که مقداری خاص گاز دی اکسید کربن در ناحیه بازو تزریق می شود، با این کار چربی هایی که در این قسمت تجمع پیدا کرده اند، طبق فرآیندی که در مطالب بالا توضیح داده ایم، شکسته می شوند و بعد از مدتی به طور کامل از بین می روند، یعنی دفع خواهند شد.

به این موضوع توجه داشته باشید که انجام روش کربوکسی تراپی بازو، تقریبا بدون هیچ دردسری است، اما اگر خواهان نتیجه بهتر هستید، (که البته همه افراد این تقاضا را دارند) باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید. در ادامه مطالب این موضوعات و نکات را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

قبل از انجام کربوکسی تراپی بازو به چه نکاتی باید توجه داشت؟

در این قسمت قصد داریم به شرح این موضوع بپردازیم که قبل از انجام کربوکسی تراپی بازو باید به چه نکاتی توجه داشته باشید که بهترین نتیجه ممکن برای شما رقم بخورد. پیشنهاد می کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید، زیرا مطالب مفید و کاربردی بسیاری را بیان خواهیم کرد.

در ابتدا به شما توصیه می کنیم که در انتخاب مرکز انجام کربوکسی تراپی بازو و همچنین پزشکی که این کار را برای شما انجام می دهد، نهایت دقت خود را به کار بگیرید،

قبل از انجام کربوکسی تراپی بازو به چه نکاتی باید توجه داشت؟
قبل از انجام کربوکسی تراپی بازو به چه نکاتی باید توجه داشت؟

زیرا این موضوع تاثیر به سزایی در نتیجه نهایی خواهد داشت. لازم به ذکر است که در ادامه ویژگی های مرکز معتبر برای انجام کربوکسی تراپی بازو و همچنین پزشکی که این کار را انجام می دهد را بیان خواهیم کرد و در این قسمت توضیحی در این رابطه شرح نخواهیم داد.

نکته دیگری که قبل از کربوکسی تراپی بازو باید به آن توجه داشته باشید، این است که از پزشکی متخصص مشاوره بگیرید و مطمئن شوید که انجام کربوکسی تراپی برای شما ضروری است. در جلسه های مشاوره اطلاعات مهمی در رابطه با رعایت نکات قبل و بعد از کربوکسی تراپی به شما ارائه می دهند.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر چه روش کربوکسی تراپی عوارضی به دنبال ندارد و گاز دی اکسید کربن برای سلول های بدن سمی و مضر به حساب نمی آید، اما بعضی از افراد که بیماری های خاص دارند، نباید کربوکسی تراپی را انجام دهند.

مثال

به عنوان مثال خانم های باردار و کسانی که به مشکل نارسایی کلیوی دچار هستند، نباید کربوکسی تراپی بازو را انجام دهند.

به شما توصیه می کنیم که در جلسه های مشاوره ای لیست افرادی که کربوکسی تراپی برای آن ها خطر ناک است را از پزشک متخصص خود بخواهید تا در حین درمان مشکلی دچار مشکل خاصی نشوید.

نکته دیگری که قبل از انجام کربوکسی تراپی بازو باید به آن توجه داشته باشید، این است که این روش هیچ گونه دردی برای شخص نخواهد داشت. بسیاری از افرادی که برای اولین بار می خواهند کربوکسی تراپی را انجام دهند، دچار ترس و استرس می شوند و این موضوع هم کاملا طبیعی است، اما به شما توصیه می کنیم که آرامش خود را حفظ کنید.

توجه داشته باشید، همانطور که گفتیم، انجام کربوکسی تراپی هیچ گونه دردی ندارد، پس لازم است از خوردن قرص های مسکن خودداری کنید، زیرا برای شما کاربردی نخواهند داشت. توجه داشته باشید که اگر دارویی خاص استفاده می کنید، پزشک معالج خود را از آن مطلع کنید تا در صورت لزوم دارویی مشابه برای شما تجویز شود.

بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

به این موضوع توجه داشته باشید که انجام کربوکسی تراپی بازو عوارضی به دنبال نخواهد داشت، اما این موضوع اهمیت نکات مهم بعد از کربوکسی تراپی را کم رنگ نمی کند. در ادامه نکاتی را توضیح خواهیم داد که توجه به آن ها سبب می شود که نتیجه ای بهتر از کربوکسی تراپی بازو به دست آورید، پس به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو به هیچ عنوان نباید هیچ گونه رطوبت و آبی با بازوی شما تماس داشته باشد.

بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو چه نکاتی را باید رعایت کنید؟
بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

اگر در فصل گرم سال مانند تابستان کربوکسی تراپی بازو را انجام می دهید، به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید که عرق نکنید، زیرا عرق کردن باعث مرطوب شدن پوست می شود و برای شما مضر خواهد بود.

نکته

نکته دیگری که باید به آن دقت کنید این است که کسی که کربوکسی تراپی بازو را انجام می دهد تا پنج ساعت بعد از انجام کربوکسی تراپی نباید حمام کند یا به استخر برود، تماس با آب حتی به میزان بسیار کم هم ممکن است عوارضی برای شما داشته باشد، پس به این موضوع توجه داشته باشید.

از دیگر نکاتی که شخص بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو باید به آن توجه داشته باشد این است که شخص باید ورزش های سنگین را از برنامه خود حذف کند، زیرا انجام این ورزش ها امکان تعرق را افزایش می دهند و رطوبت برای قسمتی که کربوکسی تراپی انجام شده است، دردسرساز خواهد بود.

به شما توصیه می کنیم که اگر کربوکسی تراپی بازو را انجام داده اید تا مدت ها با آستین کوتاه در برابر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید، زیرا این موضوع کمی مشکل ساز خواهد بود، البته مدت زمان مربوط به رعایت این نکات برای هر کسی متناسب با شرایط شخص او (مانند نازکی پوست) متفاوت خواهد بود و مدت زمان مربوطه توسط پزشک معالج مشخص خواهد شد.

به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که یکی از علت های اصلی محبوب بودن روش کربوکسی تراپی بازو همین است که نیاز به مراقبت های خاصی ندارد و رعایت این نکات (که در بالا بیان شد) هم برای هر کسی آسان و راحت خواهد بود. بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو نیاز به مراقبت خاص دیگری وجود ندارد.

برای انتخاب مرکزی برای انجام کربوکسی تراپی بازو به چه نکاتی باید توجه داشت؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که یکی از اساسی ترین نکاتی که قبل از انجام کربوکسی تراپی بازو باید به آن توجه داشته باشید، این است که مرکز معتبری را برای این کار انتخاب کنید. در این قسمت قصد داریم ویژگی های یک مرکز معتبر را بیان کنیم تا به طور کامل با این موضوع آشنا شوید. به همین دلیل توصیه می کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

اولین ویژگی یک مرکز مناسب برای انجام کربوکسی تراپی بازو این است که از کادر حرفه ای و متخصص استفاده کند. انجام کربوکسی تراپی بازو امری پیچیده است و نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. در ادامه ویژگی های یک پزشک مناسب برای انجام کربوکسی تراپی بازو را هم بیان خواهیم کرد.

برای انتخاب مرکزی برای انجام کربوکسی تراپی بازو به چه نکاتی باید توجه داشت؟
برای انتخاب مرکزی برای انجام کربوکسی تراپی بازو به چه نکاتی باید توجه داشت؟

ویژگی دیگری که یک مرکز معتبر باید داشته باشد این است که مجوزهای لازم برای شروع کار خود را به طور کامل اخذ کرده باشد. به این موضوع توجه داشته باشید که گاهی یک مرکز خاص مجوزهای لازم برای امور زیبایی و درمانی را دریافت کرده است، اما مجوزی مبنی بر این که اجازه کربوکسی تراپی را دارد، دریافت نکرده است.

به شما توصیه می کنیم که قبل از آن که کربوکسی تراپی بازو را انجام دهید، همه مجوزهای لازم مرکزی که انتخاب کرده اید را مشاهده کنید، زیرا این موضوع اهمیت بالایی دارد. اگر بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو به علت عدم تخصص پزشک مشکلی برای شما ایجاد شود، در صورت مجوز دار بودن مرکز به راحتی می توانید پیگیری های لازم را انجام دهید.

استفاده از تجهیزات و امکانات مدرن

از دیگر ویژگی های یک مرکز مناسب برای انجام کربوکسی تراپی بازو این است که تجهیزات و امکانات مدرن و به روزی داشته باشد. این موضوع در نحوه انجام کربوکسی تراپی اهمیت به سزایی دارد و نباید از آن غافل شد، پس در هنگام انتخاب مرکز به همه امکانات آن دقت داشته باشید تا بهترین نتیجه برای شما رقم بخورد.

به این موضوع توجه داشته باشید که بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو احتمال عفونت تقریبا صفر می باشد، اما این در حالی است که کربوکسی تراپی در محیطی بهداشتی و تمیز انجام شود. پس در هنگام انتخاب مرکز مورد نظر خود به میزان رعایت بهداشت در آن هم توجه داشته باشید تا بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو دچار هیچ گونه مشکلی نشوید.

البته لازم به ذکر است که مرکزهای معتبر که مجوزهای لازم در این زمینه را اخذ کرده باشند، تحت نظارت دقیق هستند و این موضوع باعث می شود که برای موضوع نظافت و بهداشت اهمیت خاصی قائل باشند، زیرا بی توجهی به آن، سبب جریمه های سنگین خواهد شد. در این قسمت باز هم اهمیت انتخاب مرکزهای معتبر به خوبی نمایان می شود.

پزشکی که کربوکسی تراپی بازو را انجام می دهد، چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نکته بسیار مهمی که در رابطه با کربوکسی تراپی بازو باید به آن توجه داشته باشید، این است که پزشکی متخصص باید این کار را برای شما انجام دهد تا شما در زمان انجام کربوکسی تراپی بازو و همچنین بعد از آن دچار هیچ گونه مشکلی نشوید

اما سوال مهمی که پیش می آید این است؛ یک پزشک مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ با ما همراه باشید تا این موضوع را به طور کامل شرح دهیم.

پزشکی که کربوکسی تراپی بازو را انجام می دهد، چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
پزشکی که کربوکسی تراپی بازو را انجام می دهد، چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های یک پزشک برای انجام کربوکسی تراپی این است که تخصص مربوطه را داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام انجام کربوکسی تراپی بازو، مقدار دوز انتخابی گاز دی اکسید کربنی که برای شخص تزریق می شود، بر عهده پزشک است و تعیین این مقدار نیاز به تخصص دارد، در غیر این صورت شخص دچار مشکلات جدی خواهد شد.

نکته دیگری که در هنگام انتخاب پزشک باید به آن توجه داشته باشید، این است که پزشک مهارت و تجربه کافی در انجام کربوکسی تراپی مورد نظر را داشته باشد.

توجه داشته باشید

این که تزریق گاز دی اکسید کربن در چه ناحیه ای انجام شود، شخص به چند جلسه برای نتیجه گیری کامل نیاز دارد و این که هر جلسه چه مدت به طول انجامد، همگی از مواردی هستند که پزشک با توجه به مهارت و تجربه خود آنها را مشخص می کند.

به این موضوع هم توجه داشته باشید که اشتباه در هر یک از موارد ذکر شده در قسمت بالا می تواند جبران ناپذیر باشد، بنابراین در انتخاب پزشک خود نهایت دقت و حوصله را به خرج دهید تا در نهایت دچار پشیمانی نشوید. به این موضوع توجه داشته باشید که کربوکسی تراپی بازو بسیار پیچیده است و نباید در انتخاب پزشک متخصص اشتباه کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که انجام کربوکسی تراپی مورد نظر را حتما نزد پزشکی ماهر و با تجربه انجام دهید، زیرا در غیر این صورت برای شما مشکل به وجود خواهد آمد. لازم به ذکر است که توجه به مطالب گفته شده در بالا باعث می شود که نتیجه نهایی برای شما به بهترین شکل ممکن رقم بخورد.

دوران نقاهت کربوکسی تراپی بازو چند روز است؟

همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم سوال های مربوط به کربوکسی تراپی بازو را پاسخ دهیم.

یکی از مهم ترین سوال هایی که در این بین برای هر کسی پیش می آید این است که فرد مورد بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو باید چه مدتی را برای دوران نقاهت بگذراند، با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را شرح دهیم.

شاید برای شما جالب باشد بدانید که بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو نیاز به سپری کردن هیچ دوران نقاهتی وجود ندارد.

دوران نقاهت کربوکسی تراپی بازو چند روز است؟
دوران نقاهت کربوکسی تراپی بازو چند روز است؟

یعنی شخص بعد از آن که کربوکسی تراپی مورد نظر را انجام داد، به آسانی و بدون هیچ مشکلی می تواند فعالیت های عادی و روزمره خود را دنبال کند و نیاز به استراحت نخواهد داشت.

این مورد هم یکی از مزیت های اصلی کربوکسی تراپی بازو به حساب می آید، البته توجه داشته باشید که انجام کربوکسی تراپی بازو مزیت های فراوانی دارد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

ماندگاری روش کربوکسی تراپی بازو به چه میزانی است؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که در رابطه با انجام کربوکسی تراپی بازو برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که ماندگاری این روش چگونه است و بر اساس چه معیارهایی مشخص خواهد شد.

در ادامه قصد داریم این موضوع بسیار مهم را توضیح دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید و تا انتهای این قسمت با ما همراه باشید.

در ابتدا باید به این موضوع مهم اشاره داشته باشید که انجام کربوکسی تراپی مورد نظر دائمی نیست و علت آن هم کاملا واضح و مشخص است.

ماندگاری روش کربوکسی تراپی بازو به چه میزانی است؟
ماندگاری روش کربوکسی تراپی بازو به چه میزانی است؟

به این نکته توجه داشته باشید که عوامل بسیاری باعث چاقی موضعی می شوند و در صورتی که شخص همان کارها را تکرار کند، طبیعی است که باز هم دچار چاقی موضعی خواهد شد

به همین دلیل پزشک های متخصص اظهار می کنند که ماندگاری کربوکسی تراپی مورد نظر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه این عوامل را شرح خواهیم داد.

اولین عاملی که بر روی میزان ماندگاری کربوکسی تراپی مورد نظر تاثیر می گذارد، بیماری هایی است که شخص دارد، البته همه آن هایی که کربوکسی تراپی مورد نظر را انجام می دهند، بیماری خاصی ندارند،

اما بیماری هایی مانند وجود انواع عفونت ها در بدن، تیروئید یا کم خونی باعث می شوند که ماندگاری کربوکسی تراپی کاهش پیدا کند.

از دیگر عوامل موثر بر میزان ماندگاری کربوکسی تراپی بازو می توان به رژیم غذایی اشاره کرد. به این موضوع توجه داشته باشید که انجام کربوکسی تراپی بازو پروسه ای است که احتمال دارد یک سال یا بیشتر به طول انجامد. در این پروسه رعایت رژیم غذایی متناسب به شما کمک می کند که ماندگاری کربوکسی تراپی بازو بیشتر شود.

بنابراین به شما توصیه می کنیم که میوه ها و سبزیجات را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا حد امکان غذاهای ناسالم و سرخ کردنی را حذف کنید و البته رژیم های لاغری سخت و سنگین را انتخاب نکنید، زیرا باعث می شوند که ماندگاری کربوکسی تراپی بازو کاهش پیدا کند. پس به این نکات دقت کنید.

به این موضوع توجه داشته باشید که برای ماندگاری بیشتر و بهتر کربوکسی تراپی بازو باید سبک زندی خود را تغییر دهید و آن را سالم کنید.

به عنوان مثال تغذیه مناسب داشته باشید، ورزش کنید و به اندازه کافی بخوابید. پزشکان توصیه می کنند که بعد از اتمام پروسه کربوکسی تراپی بازو، سالی یک بار این کار را تکرار کنید تا نتیجه حاصله، ماندگاری بیشتری داشته باشد.

برای گرفتن نتیجه مناسب به چند جلسه کربوکسی تراپی بازو نیاز است؟

از جمله سوال هایی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که با چند جلسه کربوکسی تراپی بازو، بهترین نتیجه ممکن برای شما حاصل می شود. برای پاسخ به این سوال نیاز داریم که مطالب مهمی را شرح دهیم، به همین دلیل توصیه می کنیم که تا پایان این قسمت با ما همراه باشید.

تعداد جلسه های لازم برای هر کسی متناسب با شرایط وی و با توجه به نظر پزشک انجام می شود. به عنوان مثال ممکن است شخصی میزان چربی تجمع شده کمی داشته باشد

و با دو یا سه جلسه کربوکسی تراپی بازو این چربی ها به طور کامل از بین بروند و شخصی دیگر چربی های بسیاری داشته باشد و به تعداد جلسه های بیشتری برای نتیجه گرفتن نیاز داشته باشد.

در این قسمت باز هم به اهمیت انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر پی خواهیم برد، زیرا پزشک با تشخیص تعداد جلسه های مورد نیاز برای هر کسی می تواند باعث نتیجه گیری بهتر او شود و این موضوع اهمیت ویژه ای دارد. در این قسمت باید به این نکته اشاره کنیم که معمولا هر جلسه با جلسه بعدی بین یک تا سه هفته فاصله دارد.

به این موضوع توجه داشته باشید که گاهی بعد از چند جلسه شخص مشاهده می کند که به نتیجه دلخواه خود رسیده است و گاهی دچار این اشتباه می شود و جلسات تعیین شده را ادامه نمی دهد. به این موضوع دقت کنید که حتی در صورت مشاهده نتیجه دلخواه خود، جلسه های تعیین شده را ادامه دهید، در این صورت ماندگاری کربوکسی تراپی بازو بیشتر خواهد شد.

انجام کربوکسی تراپی بازو چه مزیت هایی دارد؟

در این قسمت سعی داریم به این موضوع بپردازیم که چه مزیت هایی برای کربوکسی تراپی بازو وجود دارد. پیشنهاد می کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید. شاید یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های کربوکسی تراپی بازو این باشد که انجام آن عوارضی به دنبال نخواهد داشت که موضوعی با اهمیت بسیار ویژه می باشد.

دیگر مزیت انجام کربوکسی تراپی بازو همانی است که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم، یعنی انجام این روش هیچ دردی ندارد، شخص بعد از تزریق نیازی به دوران نقاهت نخواهد داشت و نیازی به مراقبت های ویژه ای هم ندارد. این موارد هم مزیت های مهم و با اهمیتی به حساب می آیند.

انجام کربوکسی تراپی بازو چه مزیت هایی دارد؟
انجام کربوکسی تراپی بازو چه مزیت هایی دارد؟

بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو گردش خون در بدن افزایش پیدا می کند (علت این موضوع را در مطالب قبل به طور کامل توضیح داده ایم)، اگر چه افزایش گردش خون سبب چربی سوزی می شود، اما مزیت های دیگری هم برای سلامت شخص به دنبال خواهد داشت که نمی توان آن ها را نادیده گرفت.

از دیگر مزیت های کربوکسی تراپی بازو می توان به این مورد اشاره کرد که کلاژن سازی سلول های پوس را افزایش می دهد، یعنی شخص بعد از انجام کربوکسی تراپی بازو، پوستی شفاف تر و زیبا تر خواهد داشت که این موضوع برای خانم ها اهمیت ویژه ای دارد و باعث می شود که عده بسیاری روش کربوکسی تراپی بازو را انتخاب کنند.

انجام کربوکسی تراپی بازو چه هزینه ای به دنبال خواهد داشت؟

همانطور که گفتیم، قصد داریم ابهامات موجود در رابطه با موضوع کربوکسی تراپی را بر طرف کنیم. یکی از مهم ترین سوال هایی که برای افراد مختلف پیش می آید این است که انجام کربوکسی تراپی چه هزینه ای به دنبال خواهد داشت.

موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که عوامل مختلفی در تعیین هزینه و قیمت کربوکسی تراپی دخیل هستند که در ادامه این عوامل را شرح خواهیم داد، پیشنهاد می کنیم که با ما همراه باشید.

مهم ترین عاملی که بر روی هزینه کربوکسی تراپی تاثیر می گذارد، شرایط شخصی فرد است. همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم، هر کسی متناسب با شرایط خود به تعدادی جلسه برای نتیجه گیری از کربوکسی تراپی نیاز دارد.

انجام کربوکسی تراپی بازو چه هزینه ای به دنبال خواهد داشت؟
انجام کربوکسی تراپی بازو چه هزینه ای به دنبال خواهد داشت؟

کاملا واضح و مشخص است که هر چه میزان چربی تجمع پیدا کرده شخص بیشتر باشد، به تعداد جلسه های بیشتری هم نیاز دارد و در نتیجه باید هزینه بیشتری هم بپردازد، البته لازم به ذکر است که تعداد جلسه های مورد نیاز برای کربوکسی تراپی بازو بین 6 تا 12 جلسه می باشد.

انتخاب مرکز انجام کربوکسی تراپی

عامل دیگری که در تعیین هزینه و قیمت کربوکسی تراپی بازو تاثیر می گذارد، انتخاب مرکز انجام این کار است. در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که چرا باید حتما مرکزی معتبر را برای انجام کربوکسی تراپی بازو انتخاب کنید،

در این قسمت باید به این موضوع اشاره کنیم که تعرفه های کربوکسی تراپی بازو در مرکزهای معتبر به صورت قانونی است و معمولا پائین تر از تعرفه های مرکزهای غیر معتبر می باشد، زیرا تحت نظارت بسیار دقیق هستند.

انتخاب مرکز انجام کربوکسی تراپی
انتخاب مرکز انجام کربوکسی تراپی

لازم به ذکر است که انتخاب پزشک متخصص هم بر روی هزینه و قیمت نهایی کربوکسی تراپی تاثیر می گذارد، اما به شما پیشنهاد می کنیم که برای سلامتی خود ارزش قائل شوید و کربوکسی تراپی بازو را نزد پزشک معتبر و متخصص انجام دهید تا خطری شما را تهدید نکند و شاهد نتیجه خوبی هم باشید.

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده در بالا می توان به این نتیجه رسید که کربوکسی تراپی بازو چگونه فرآیندی است و برای انجام آن باید چه مراحلی را پشت سر گذاشت.

به این موضوع توجه داشته باشید که در روش کربوکسی تراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می کنند که مزیت های فراوانی برای بدن دارد و بر خلاف تصور اشتباه عده ای، به هیچ عنوان سمی نمی باشد.

دقت کنید که

در این مقاله سعی بر این داشتیم که مطالب مهمی را در رابطه با کربوکسی تراپی بازو بیان کنیم. مزیت های استفاده از این روش را به طور کامل شرح دادیم و گفتیم که نداشتن عوارض و بدون درد بودن این روش، از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های انجام کربوکسی تراپی بازو به حساب می آیند.

دقت کنید که
دقت کنید که

در این مقاله سعی بر این داشتیم که مراقبت های قبل از انجام کربوکسی تراپی و همچنین مراقبت های بعد از انجام آن را به طور کامل شرح دهیم و بر اساس مطالب گفته شده، بعد از انجام کربوکسی تراپی باید تا چندین ساعت از آب دوری کنید تا مدت ها دور از آفتاب بمانید و ورزش های سنگین هم انجام ندهید.

در این مقاله به این موضوع اشاره کردیم که انتخاب مرکز معتبر برای انجام کربوکسی تراپی بازو و همچنین انتخاب پزشک متخصص برای این کار چه اهمیتی دارد

و به منطور آشنایی بیشتر و بهتر مخاطب، ویژگی های یک مرکز مناسب و پزشک متخصص را به طور کامل توضیح دادیم و نکات مربوط به این موضوع را بیان کردیم.

در این مقاله سعی بر این داشتیم که توضیح دهیم مدت ماندگاری کربوکسی مورد نظر به چه دلایلی بستگی دارد و البته هر یک از عوامل موثر را هم به طور کامل شرح دادیم. در مطالب فوق به این موضوع به طور کامل پرداختیم که برای مشاهده بهترین نتیجه ممکن به چند جلسه کربوکسی تراپی بازو نیاز است.

اطلاع داشتن از هزینه و قیمت کربوکسی تراپی مورد نظر اهمیت بسیاری دارد و به این موضوع اشاره کردیم که شرایط شخصی فرد مهم ترین عامل در تعیین هزینه و قیمت نهایی کربوکسی تراپی مورد نظر می باشد و البته عوامل دیگری هم در این موضوع دخیل هستند که آن را در مطالب بالا به طور کامل شرح داده ایم.

امیدواریم از خواندن مطالب فوق لذت برده باشید و برای شما مفید و موثر بوده باشند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید