میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل لب غنچه ای
ژل لب غنچه ای

لیست موضوعات

ژل لب غنچه ای

در این مقاله می خواهیم با یکی از روش های زیبایی به نام تزریق ژل لب غنچه ای آشنا شویم.

اگر قصد تزریق ژل لب غنچه ای را دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مطلب درج شده است تماس بگیرید

امروزه بیش از هر زمانی افراد به ویژه خانم ها به دنبال زیبایی هستند. یکی از روش های زیبایی تزریق ژل لب است که باعث می شود، افتادگی های لب را که بر اثر افزایش سن رخ می دهند، از بین ببرد و لب ها را زیبا و جوانتر نشان دهد.

ژل لب غنچه ای
ژل لب غنچه ای

از گذشته تا امروز یکی از مدل های زیبای لب، لب های غنچه ای است، حال شما می توانید با استفاده از تزریق ژل، لبهای خود را غنچه ای کنید. بهترین روش برجستگی دائمی لب، تزریق دائمی ژل لب است.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا تزریق ژل لب برای بدن مضر است؟

بهترین برند ژل لب غنچه ای چیست؟

مدت زمان ماندگاری ژل لب با بهترین برند چه میزان است؟

قبل از تزریق ژل لب چه کارهایی باید انجام دهیم؟

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید انجام دهیم؟

آیا ژل لب انواع مختلفی دارد؟

اسید هیالورونیک چیست؟

تزریق مجدد ژل لب غنچه ای چه زمانی است؟

انواع مدل های تزریق ژل لب به چه صورت است؟

تزریق ژل لب به چه صورت انجام می شود؟

ژل های استاندارد برای پر نشان دادن لب دارای چه ویژگی می باشند؟

دو اشتباه رایج در تزریق ژل لب چیست ؟

آیا برای تزریق ژل لب غنچه ای شناخت لب مهم است؟

رایج ترین سوالات در خصوص تزریق ژل لب چیست؟

 

تزریق ژل لب

بهتر است، قبل از انجام هر کاری بدانیم که ما با تزریق ژل لب قرار است، چه موادی را وارد بدن خود کنیم؟ آیا این مواد مضر است؟ ژل های لب از اسید هیالورونیک تشکیل شده اند که دقیقا همین ماده در بدن انسان وجود دارد

و وظیفه اصلی آن در بدن این است که رطوبت لب ها را زیاد کند و مانع از خشکی لب شود، لب ها را بزرگتر از حد واقعی کند و در نهایت حالت ارتجاعی لب ها را حفظ کند و همین ویژگی ها باعث می شود،

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

لب ها زیباتر دیده شوند. با بالا رفتن سن این ماده در بدن کمتر ترشح می شود و باعث چین و چروک در صورت میشود. در واقع به دلیل اینکه این ماده در بدن انسان وجود دارد، بعد از تزریق باعث آلرژی نمی شود، پس با خیال راحت می توان از این ژل استفاده کرد.

به طور کلی یک ژل لب با کیفیت باید خواص زیر را داشته باشد:

ماندگاری مناسب: یعنی بعد از تزریق بلافاصله اثر خود را از دست ندهد.

نتیجه طبیعی بعد از تزریق بر روی لب: بعد از تزریق به لب باعث نشود که لب ها ظاهری غیر واقعی داشته باشند.

عوارض بعد از تزریق: برخی از ژل های لب که کیفیت پایینی دارند، باعث می شوند که عوارض زیادی داشته باشند.

هزینه به صرفه: هزینه های تزریق لب کاملا به صرفه تر از روش های دیگر برای حجیم کردن لب می باشند.

دارای کیفیت و استاندارد بالا: تمامی ژل های با کیفیت باید استانداردهای لازم را داشته باشند.

بهترین برند ژل لب غنچه ای

ژل ها نیز مانند هر داروی دیگر دارای کیفیت های مختلف می باشند. بهتر است، قبل از تزریق ژل لب سعی کنید، ژلی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی دارد. برای اینکه با برندهای مختلف ژل لب آشنا شوید، در زیر به محبوبترین و مناسب ترین ژل اشاره کرده ایم

بهترین برند ژل لب غنچه ای
بهترین برند ژل لب غنچه ای

رستلین:

یکی از پرکننده های لب که در بازار محبوب است و این ژل غلظت بالایی از اسید هیالورونیک را دارد، به همین دلیل بر روی لب ها ماندگاری خوبی دارد. این برند حداقل شش ماه ماندگاری دارد

و البته عوارض جانبی مانند قرمزی و تورم دارد که تا روز بعد از تزریق کاملا طبیعی است و به سرعت ازبین می رود. بسیاری از پزشکان این برند را به دلیل استفاده از ترکیبات طبیعی نسبت به بقیه برندها ترجیح می دهند و به بیماران خود توصیه می کنند، از این برند استفاده کنند.

Juvederm Ultra:

یکی دیگر از برندهای محبوب ژل لب است که در بین افراد مختلفی که به دنبال تزریق ژل لب هستند، شناخته شده است. ماندگاری بالای این ژل و همچنین عوارض کم آن از مهم ترین ویژگی های این ژل است، اما مهم ترین ویژگی این برند این است که بعد از تزریق به نسبت ژل های دیگر تورم کمتری ایجاد می کند.

این برند از فرمولی استفاده کرده است، که بسیار نرم است، این ماده از اسید هیالورونیک که همان قند طبیعی است، تولید می شود. به همین دلیل این برند با حفظ ایجاد رطوبت و نرمی که در لب ایجاد می کند، برای شما لب هایی زیبا و کاملا طبیعی به همراه دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این برند این است که در زمان تزریق درد بسیار کمی دارد، به نسبت برندهای دیگر بیشتر افراد می گویند این برند تزریق راحت و آسانی دارد.

Filler injection:

این برند در کنار زیبایی که برای لب های شما به ارمغان می آورد، دارای خواص درمانی نیز می باشد. اگر فردی حساس هستید، حتما از این برند استفاده کنید.

Teosyal kiss:

این برند نیز یکی دیگر از با کیفیت ترین ژل های موجود در بازار است و برای افرادی که می خواهند ژلی که تزریق می کنند، ماندگاری بالایی داشته باشد، توصیه می شود.

Revolax:

این ژل یکی دیگر از مشهورترین برندهای موجود است که دارای یک ویژگی مهم است و آن این است که شما بعد از تزریق نیازی نیست نگران حرکت ژل ها بر روی لب باشید. به دلیل همین ویژگی دیگر قرار نیست که به دنبال خالی کردن و یا ترمیم ژل لب باشید. بیشتر پزشکان معتقدند که بعد از تزریق، این ژل سازگار ترین ژل با بدن است.

Dermalex :

پیشنهاد می شود، اگر می خواهید لب غنچه ای و زیبا داشته باشید، از این برند استفاده کنید. این ژل با کیفیت بالایی که دارد، باعث شده است که ماندگاری خوبی بر روی لب ها داشته باشد.

Tushy:

این برند یکی از گران ترین برندهای پرکننده لب است و دلیل آن کیفیت بالایی است که دارد. شما می توانید با تزریق این ژل حداقل 12 ماه لب های زیبا و بدون تغییری داشته باشد.

Rejeunesse :

جالب است، بدانید این ژل بر خلاف ژل های دیگر از اسید هیالورونیک ساخته نشده است و همین امر باعث می شود که بعد از تزریق ژل ها از روی لب حرکت نکنند. یکی از ویژگی های این ژل این است که به صورت عمیق بر روی پوست تزریق می شود و باعث می شود که نتیجه طبیعی داشته باشد. این برند در کنار ویژگی های خوبی که دارد، قیمت مناسب تری نیز دارد.

VOLESSE:

این ژل یکی از مهم ترین محصولات شرکت مشهور ژوویدرم است، این ژل علاوه بر تزریق لب برای درمان لکه های بدن و تزریق به لب استفاده می شود. به دلیل اینکه این ژل دارای ماده بسیار نرمی است، بعد از تزریق معمولا تورم و قرمزی ندارد و ماندگاری آن حدود 12 ماه است.

ژل لب رادیس:

اگر می خواهید لب هایتان بعد از تزریق ظاهری طبیعی داشته باشند، بهتر است، این برند را انتخاب کنید، این برند از کلاژن تولید شده است و همین امر باعث می شود که خواص دارویی داشته باشد و چین و چروک ها را از بین ببرد. اگر می خواهید ژل لب غنچه ای خوبی انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما این برند است.

ژل لب هیلا فورم:

برند معروف دیگری که می تواند لب های شما را زیبا کند، ژل لب هیلافورم است. این ژل با ماده طبیعی هیالورونیک می تواند به صورت موقت لب های شما را به صورت طبیعی زیباتر کند. این ژل بعد از تزریق بلافاصله زیبایی خود را نشان می دهد، .

ژل لب اسکالپترا:

اگر به دنبال ماندگاری در ژل لب هستید، این ژل دارای ماندگاری بالایی است که حتی دیده شده است در برخی از افراد حدود دو سال ماندگاری دارد. در تولید این ژل از اسید پلی ال لاکتیک استفاده شده است و کاملا با پوست بدن انسان سازگاری دارد.

ژل لب بلافیل:

یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین برندها است. در این ژل از کلاژن استفاده شده است، به همین دلیل اثر طولانی مدتی بر روی لب ها دارد. شما بعد از تزریق ژل لب می توانید تا مدت ها لب های زیبا و طبیعی داشته باشید.

ژل لب پرلین:

این برند با ترکیبات رستلین، هیدروفیل و ژوویدرم توانسته است، نتیجه ای ظریف و طبیعی بر روی لب داشته باشد. اگر شما فردی هستید که می خواهید بعد از تزریق، لبهایی طبیعی و در عین حال زیبا داشته باشید، حتما به این پیشنهاد نیز فکر کنید.

ژل لب بلوترو:

این برند از جدیدترین ژل های لب است که باعث می شود، لب های زیبا و طبیعی داشته باشید.

مدت زمان ماندگاری ژل لب با بهترین برند

بهتر است، بدانید در زمانی که میخواهید ژل لب تزریق کنید، به هیچ عنوان نمی توانید به صورت صد در صد تخمین بزنید که ماندگاری دقیق آن تا چه زمانی است، زیرا این ماندگاری در هر بدنی متفاوت است.

مثلا دو خواهر به یک مطب مراجعه می کنند و هر دو یک برند را انتخاب می کنند و یک پزشک برای آنها تزریق ژل لب را انجام می دهد، اما ژل لب یکی از آنها شش ماه و دیگری سه ماه ماندگاری دارد، همانطور که مشاهده می کنید، تمامی شرایط یکسان بوده و تنها تفاوتی که در اینجا وجود دارد، بدن افراد است.

مدت زمان ماندگاری ژل لب با بهترین برند
مدت زمان ماندگاری ژل لب با بهترین برند

دلیل این تفاوت این است که هر بدنی یک نوع واکنش به ژل نشان می دهد. در واقع فردی که قرار است، ژل های لب را روی لب های خود امتحان کند، باید در نظر بگیرد که اگر متابولیسم بدن سریعی داشته باشد، ژل تزریق شده خیلی سریع ماندگاری خودش را از دست می دهد.

به همین دلیل است که هیچ فردی نمی تواند ماندگاری دقیق ژل ها را به شما بگوید. به طور میانگین هر ژل لب تزریق شده در هر فرد باید بین 6 تا یک سال ماندگاری داشته باشد.

آیا برند بر روی ماندگاری ژل های لب تاثیر گذار است؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم، اگر شما بهترین برند را انتخاب کنید، باید انتظار داشته باشید که ماندگاری آن بیش از برندهای ساده باشد.

یکی از مواردی که در ماندگاری ژل لب تاثیر دارد، علاوه بر برند ژل، توصیه های پزشکی است که برای مراقبت های بعد از تزریق ژل لب به فرد داده می شود.

اگر فرد به تمامی این دستورها و توصیه توجه کند، می تواند انتظار داشته باشد که لب های زیبا و برجسته خود را برای مدت طولانی خواهد داشت که این زمان به طور طبیعی بین شش تا دوازده ماه است.

کارهایی که باید قبل از تزریق ژل لب انجام دهیم

ما باید قبل از انجام تزریق ژل با پزشک مورد نظر خود یک جلسه مشاوره داشته باشیم. دقت داشته باشید، انتخاب پزشک مطمئن یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید قبل از تزریق ژل لب انجام دهید. هیچ گاه برای کم شدن هزینه ژل لب به هر پزشکی اعتماد نکنید. دقت داشته باشید، اگر می خواهید بعد از تزریق ژل لب مشکلی برای شما پیش نیاید، حتما بهترین پزشک را انتخاب کنید.

کارهایی که باید قبل از تزریق ژل لب انجام دهیم
کارهایی که باید قبل از تزریق ژل لب انجام دهیم

باید در مورد برندی که پزشک پیشنهاد میکند پرس و جو کنید و حتما از پزشک بخواهید نتیجه تجربه ی خود را از تزریق برای ما بازگو کند. دقت داشته باشید، برند ژل در نتیجه بسیار تاثیر گذار است، زیرا بسیاری از ژل ها بسیار بی کیفیت هستند و ممکن است، عوارض زیادی به همراه داشته باشند.

برای مطمئن شدن از کیفیت کار پزشک از او بخواهید که عکس های نمونه کارهای انجام شده خود را به شما نشان دهد تا کارهای پزشک را از نزدیک ببینید، در اینصورت می توان راحت تر در مورد آن تصمیم گیری کرد.

تشخیص واکنش بدن در برابر تزریق ژل

پزشکان با تجربه معمولا با توجه به تجربه ای که دارند، می توانند تا حدودی حدس بزنند که با توجه به سیستم بدنی که شما دارید، بدن شما در برابر تزریق ژل چه واکنشی دارد، به همین دلیل بهتر است، درباره ی واکنش بدن خود در اثر استفاده از دارو و ژل با پزشک صحبت کنید و اگر راهکاری برای بهتر شدن واکنش وجود دارد، حتما آن را انجام دهید.

حتما قبل از تزریق ژل هزینه آن را از پزشک بپرسیم تا بعد از تزریق مشکلی پیش نیاید.

مدت زمان بهبودی تزریق و اثر ماندگاری آن را از پزشک سوال کنید. دانستن حدودی این زمان می تواند به شما کمک کند که چه زمانی این تزریق را انجام دهید.

در صورتی که پزشک مهارت لازم در تزریق ژل را نداشته باشد، ممکن است، بعد از تزریق، ژل بر روی لب حرکت کند و ظاهری نامناسب در فرد بوجود آورد. در ضمن قبل از انجام تزریق باید از نوع کلینیکی که می خواهیم عمل زیبایی را انجام دهیم، اطمینان داشته باشیم و کلینیک دارای مجوزهای لازم باشد.

بسیاری از افراد سودجو در آرایشگاه های زیبایی، تزریق ژل لب را انجام می دهند که باعث مشکلات زیادی برای فرد می شود.

تزریق ژل لب اگر توسط پزشک متخصص انجام شود و با فرم صورت هماهنگی زیادی داشته باشد، در زیبایی صورت نقش زیادی دارد.

تزریق ژل لب با استفاده از اسید هیالورونیک

ساده ترین و طبیعی ترین ماده ی موقت که برای ژل لب استفاده می شود، اسید هیالورونیک است.یکی از مهم ترین ویژگی های این ژل این است که اگر شخص به هر دلیلی از این ماده تزریق شده رضایت کافی نداشته باشد، می تواند ژل را بدون هیچ مشکلی پاک کند و به اصطلاح خالی کند

چون این ماده در تزریق ژل موقتی است و آنزیم های پاک کننده ای در این ژل وجود دارد، حال می توانید این ژل را در کمترین زمان که حدود 30 دقیقه است، بدون هیچ گونه دردی تخلیه کنید. معمولا هزینه تزریق این ژل کاملا متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد.

تزریق ژل لب با استفاده از اسید هیالورونیک
تزریق ژل لب با استفاده از اسید هیالورونیک

به طور معمول در برندهایی که از این ماده برای تزریق ژل لب استفاده می کنند، باید انتظار داشته باشید که ماندگاری بین 6 تا 12 ماه داشته باشند.

بهتر است، بدانید برای افرادی که از دخانیات، الکل و سولاریوم استفاده می کنند، این مدت زمان خیلی کمتر از یک فرد عادی است.

این ماده به نسبت ژل های دیگر عوارض بسیار کمتری دارد و به دلیل اینکه این ماده در بدن وجود دارد، باعث می شود که کمتر فرد تورم و کبودی را مشاهده کند.

تورم این ماده در حدی است که در 24 ساعت اول کاملا از بین می رود و شما می توانید از زیبایی صورت خود با لب هایی زیبا لذت ببرید.

گاهی فرد بعد از تزریق احساس سفتی می کند که این کاملا طبیعی است.حتی گاهی ممکن است، درد را نیز احساس کنید، بیشتر پزشکان برای کم شدن درد، لب های شما را به آرامی ماساژ می دهند و ده دقیقه کمپرس یخ را بر روی لب های شما می گذارند که این روش می تواند به تسکین درد کمک کند.

نکاتی در مورد تزریق ژل لب

در زیر به چند نکته مهم در خصوص تزریق ژل لب اشاره کرده ایم:

می توانید برای تزریق ژل لب از بی حسی های موضعی استفاده کنید، اما درد تزریق ژل لب کاملا قابل تحمل است، اما در مواردی که افراد استرس درد را دارند، بهتر است، حتما پزشک از بی حسی های موضعی استفاده کند.

معمولا تزریق ژل لب 15 الی 20 دقیقه طول می کشد، نکته ی مهم این است که اگر در سه روز آینده یک قرار مهم دارید، به هیچ عنوان تزریق ژل لب را انجام ندهید، زیرا احتمال دارد که کبودی و سفتی در لب های شما ظاهر شود، همچنین تزریق ژل لب یک از روش های زیبایی و جوانسازی است که در مطب پزشک مربوطه و در مکانی کاملا استرلیزه شده انجام می شود.

نکاتی در مورد تزریق ژل لب
نکاتی در مورد تزریق ژل لب

پزشکان توصیه می کنند که بعد از تزریق ژل لب نباید تا 72 ساعت فعالیت های سنگین انجام دهید. اگر شما فردی ورزشکار هستید و باید هر روز ورزش کنید، بهتر است، در روز اول تزریق، حتما ورزش های سبک انجام دهید.

دانستن سلیقه افراد در نوع تزریق ژل

این ژل لازم نیست که در تمامی لب تزریق شود. با مشورت با پزشک می توانید تصمیم بگیرید در کدام قسمت لب تزریق انجام شود. دانستن سلیقه افراد در نوع تزریق ژل لب به پزشک کمک می کند که تزریقی موفق تر داشته باشد و لب های زیبایی برای شما ایجاد کند.

دقت داشته باشید، برای تزریق فقط باید نزد دکتر متخصص زیبایی بروید که تجربه ی این عمل را داشته باشد. شاید هر فردی که یکی دو بار تزریق ژل لب را مشاهده می کند، ادعا کند که می تواند این کار را انجام دهد، اما هیچگاه نباید به آنها اعتماد کنید، زیرا تزریق ژل لب یک کار کاملا تخصصی است و باید پزشک با تجربه اینکار را انجام دهد.

دانستن سلیقه افراد در نوع تزریق ژل
دانستن سلیقه افراد در نوع تزریق ژل

بهتر است، ده روز قبل از تزریق ژل لب از داروهای مسکن، روغن ماهی و ویتامین E دوری کنید. چون باعث کبودی و خونریزی می شود. تغذیه در نتیجه نهایی تزریق ژل لب بسیار تاثیر گذار است.

بسیاری از افراد بعد از تزریق ژل لب با کبودی و خونریزی در این ناحیه مواجه می شوند، اما باید بدانید که بعضی از کبودی ها و خونریزی ها در محل مورد تزریق طبیعی است و پس از پنج تا هفت روز به طور کامل محو میشود، تنها کافی است، کمی صبور باشید و تمامی راهکارهایی که پزشک می دهد را انجام دهید.

یکی از مشکلاتی که افراد دارند، این است که زمانی که می خواهند تزریق ژل لب انجام دهند، چند روزی عکس های افرادی که تزریق انجام داده اند را مشاهده می کنند و از بین آنها مدل هایی را انتخاب می کنند و هیچ توجهی به حالت اولیه لب خود ندارند.

نکته

شخص نباید انتظار داشته باشد که همان عکسی را که دیده است، دقیقا همان حالت برای او نیز بوجود می آید، بلکه با مشورت با پزشک می تواند همان تزریقی را انجام دهد که به صورت فرد بیشتر می یاید.

بسیاری از افراد بعد از تزریق ژل لب مدام نگران سفتی و توده ای هستند که در لب آنها نمایان شده است، این افراد باید بدانند که دلیل آن این است که تزریق بیش از حد نزدیک به سطح است که در زمانی بسیار کوتاه از بین می رود و می توان آن را تصحیح کرد، اما ماندگار نیست.

هر کس که سابقه تبخال بر روی لب را دارد، باید دو هفته قبل از عمل زیبایی کارهایی که به پیشگیری آن کمک می کند را انجام دهد، چون این تزریق باعث افزایش تبخال میشود. بیشتر پزشکان معتقدند این زمان هر چه بیشتر باشد، بهتر است، زیرا اگر ویروس تبخال در لب باشد و تزریق ژل لب انجام شود، ممکن است، ویروس تشدید شود و ظاهر زشتی برای لب ایجاد شود.

بهتر است، از برندهای معتبر در تزریق ژل استفاده کنید و نگران هزینه های آن نباشید، همچنین تزریق را نزد یک پزشک متخصص انجام دهید تا لب های زیبایی بعد از تزریق ژل لب داشته باشید.

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید انجام دهیم؟

اگر نتیجه تزریق ژل لب برای شما مهم است، باید به مراقبت های بعد از آن توجه ویژه ای داشته باشید. معمولا پزشکی که قرار است، مواد پرکننده را به لب شما تزریق کند،

باید تمامی روش ها و مراقبت های بعد از عمل را نیز به فرد بگوید تا تمامی روند درمان به خوبی انجام شود، بهتر است، بدانید تزریق ژل لب در هر فردی کاملا متفاوت است و این ربطی به پزشک ندارد.

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید انجام دهیم؟
بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید انجام دهیم؟

تنها راهی که شما می توانید به واسطه آن، بعد از تزریق، با لب های ورم کرده مواجه نشوید، این است که به توصیه های پزشک توجه کنید، در زیر به توصیه های پزشکان بعد از تزریق ژل لب اشاره کرده ایم:

بر روی ناحیه ای از لب که تزریق ژل لب را انجام داده اید مقداری یخ بگذارید. برای این کار بهتر است، چند تکه یخ را درون یک پلاستیک گذاشته و سپس روی لب قرار دهید.

آب زیادی بنوشید، آب به روند کم شدن ورم کمک می کند.

به هیچ عنوان غذاهای سالم و سبزیجات تازه را فراموش نکنید، زیرا این مواد روند بهبودی شما را سریعتر می کنند. خوردن این غذاها به شما کمک می کند که دچار یبوست نشوید.

تا دو روز بعد از تزریق ورزشهای سنگین را انجام ندهید.

به هیچ عنوان تا دو یا سه روز بعد از تزریق ژل لب در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

سعی کنید تا سه روز بعد از تزریق ژل لب غذاهای تند و فست و فودی استفاده نکنید.

انواع ژل های لب

ژل های لب به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند، ژل های موقت، نیمه ماندگار و ژل لب های ماندگار که در زیر به صورت کامل در مورد آنها توضیح داده ایم:

ژل های لب موقت:

این ژل ها همانطور که از نامشان مشخص است، اثری موقت دارند و بعد از مدتی کوتاه اثرشان از بین می رود و حجم آنها به صورت تدریجی کم می شود.

ژل های لب نیم ماندگار:

این نوع از ژل ها نسبت به مدل های موقت ماندگاری بالاتری دارند. معمولا این ژل ها از ماده ای بنام پلی متاکریلات تولید می شوند، همچنین این ژل ها یک غلظت نسبتا خوبی دارند که باعث می شود، لب ها حجیم تر و زیباتر به نظر برسند.

ژل های لب ماندگار:

این دسته از ژل ها مانند نامشان ماندگاری بسیار خوبی دارند و از ماده ی سیلیکونی تولید می شوند، البته این مدل از ژل ها بیشتر در مواقع حساس استفاده می شوند. عوارض این ژل ها به نسبت ژل های دیگر بیشتر است.

نوبت های تزریق ژل لب غنچه ای

نوبت تزریق ژل لب به مدلی که تزریق می شود، بستگی ندارد، بلکه به برند و ماده ای که تولید می شود، بستگی دارد و هرچه تزریق ژل لب به تعداد دفعات بیشتری انجام شود، ماندگاری آن بالاتر می رود،

البته بیشتر پزشکان معتقد فاصله بین دو تزریق باید حداقل دو سال باشد تا لب ها ظاهری طبیعی داشته باشند. یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی ماندگاری ژل ها، نوع تغذیه است و بهتر است، از دخانیات، الکل و سولاریوم در مدتی که ژل ها بر روی لب ها است، کمتر استفاده شود.

نوبت های تزریق ژل لب غنچه ای
نوبت های تزریق ژل لب غنچه ای

انواع تزریق ژل لب

در دنیا سلیقه های مختلفی وجود دارد و از آنجایی که مدل لب ها متفاوت است، هر فردی علاقه دارد، یک مدل لب داشته باشد. افرادی که در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست صورت فعالیت دارند، می دانند که با تزریق ژل لب می توان مدل های مختلفی از ژل لب را برای هر فرد ایجاد کرد.

حال به شما پیشنهاد می کنیم، قبل از اینکه ژل لب را تزریق کنید، با مدل های مختلف آن آشنا شوید. در زیر به انواع مختلف تزریق ژل لب اشاره کرده ایم:

تزریق ژل لب به روش میکرو قطره ای:

میکرو قطره ای یک شیوه ی جدید تزریق است و به دلیل نتایج خوبی که در این مدت داشته است، بیشتر افراد این مدل را برای تزریق ژل انتخاب می کنند.

در این شیوه به جای اینکه در یک ناحیه تزریق انجام شود، از چند ناحیه و به صورت تدریجی ژل را به درون لب تزریق می کنند که متخصص بهتر می تواند شکل و حالت لب را با توجه به هماهنگی صورت انجام دهد. مثلا اگر نیاز است، یک قسمت پرتر شود، در این روش می توانید کاملا تسلط داشته باشید و همان قسمت را پر کنید.

تزریق ژل به مدل طبیعی:

فرم و حالت ژل لب سلیقه ای است، وقتی شخص با پزشک خود صحبت می کند، پزشک انواع مدل های عروسکی، طبیعی، قلبی، فانتزی و … را به فرد می گوید تا شخص بتواند انتخاب کند.

افراد بیشتر مدل های فانتزی یا عروسی را انتخاب می کنند، ولی با گذشت زمان بیشتر افراد مدل طبیعی را انتخاب می کنند، چون می خواهند اثری از تزریق بر روی لب آنها باقی نماند. یکی از مزایای ژل لب طبیعی آن است که به صورت خیلی زیادی در فرد تغییر ایجاد نمی کند و به مرور زمان نیز از مد خارج نمی شود.

تزریق ژل در حاشیه لب ها:

بعضی از افراد دوست دارند که تزریق در خطوط خارجی لب و گوشه ی لب انجام شود، چون این امر باعث می شود که زیبایی آنها دو چندان شود.

تزریق ژل لب مدل روسی:

این مدل در حالت دهی لب ها به تازگی مورد توجه قرار گرفته است. به این شکل که تزریق در قسمت حاشیه ی بالای لب صورت گرفته و خط و گوشه ی لب برآمده تر دیده می شود. این مدل در افرادی که لب بالایی باریک و کوچکی دارند، استفاده میشود.

تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی:

طرفداران این مدل بیشتر دختران جنوب شرقی آسیا هستند، آنها بیشتر علاقه دارند که لب های خود را شبیه عروسک های باربی حجم دهند. در بعضی از موارد لازم است، علاوه بر اینکه در لب تزریق انجام می شود، در نواحی صورت نیز تزریق انجام شود.

حتما باید با پزشک متخصص در مورد اینکه این نوع مدل با صورت ما هماهنگی دارد، یا خیر، مشورت کنیم، زیرا این روش به بسیاری از صورت ها نمی آید و به جای اینکه فرد بعد از تزریق صورت زیبایی داشته باشد، با صحنه ای دیگر مواجه می شود.

تزریق ژل لب مدل قلبی:

در این مدل برای اینکه لب به حالت قلب درآید، فاصله ای بین دو حاشیه لب ایجاد می کنند، این مدل مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، اما برخی از افراد که به دنبال صورت طبیعی هستند، زیاد از این مدل استفاده نمی کنند، همچنین به دلیل اینکه این مدل بیش از حد لب ها را بزرگ می کند، بعد از خارج کردن ژل از لب ممکن است، ظاهر بدی برای لب ها ایجاد کند.

تزریق ژل لب مدل فانتزی:

بیشتر دختران جوان این مدل را انتخاب می کنند، در این مدل تا حد زیادی لب از حالت عادی خودش خارج می شود و برجسته گی های لب زیاد نمایان می شوند، البته پیشنهاد می شود، افرادی که می خواهند این مدل را انتخاب کنند، بهتر است، تزریق را در نواحی دیگر صورت خود انجام دهند.

تزریق ژل لب مدل سوتی:

در این مدل قرار است، یک فضای خالی بین دو لب ایجاد شود که پزشک باید برای این مدل تبحر خاصی داشته باشد و با استفاده از روش های خاص، تزریق ژل لب را انجام دهد. این مدل در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین مدل های تزریق ژل لب است.

روش تزریق ژل لب

برای اینکه تزریق ژل لب را انجام دهید، قبل از تزریق اگر پزشک با تجربه و زبده باشد، از شما می خواهد که سوابق پزشکی و آزمایشات خود را همراه داشته باشید تا کاملا با سیستم بدنی شما آشنا شود و بتواند راهنمایی های لازم را بدهد.

روش تزریق ژل لب
روش تزریق ژل لب

حق یک بیمار این است که قبل از تزریق ژل لب، پزشک اطلاعاتی در مورد علائم و نشانه های بعد از تزریق، کارهای که باید انجام دهد، هشدارها، پاسخ های درمانی، اقدامات احتیاطی و واکنش های منفی بدن را در اختیار فرد قرار دهد

بافت نرم

همچنین پزشک باید نظر خود را در مورد بافت نرم بدهد و اگر فرد با کمبود بافت نرم مواجه بود، علت استرس در محل، فاصله پذیری و عمق ضایعه بررسی شود، همچنین پزشک باید با توجه به پوست بیمار نتیجه تقریبی تزریق را به فرد بدهد.

بعد از بررسی های لازم زمان آن رسیده است که مدل لب مورد علاقه بیمار مشخص شود تا پزشک بتواند مطابق با سلیقه بیمار بهترین روش تزریق ژل را انجام دهد.

بعد از آن باید محل مورد نظر را کاملا با آب و صابون بشوید تا بر روی آن هیچ زائده اضافی نباشد، دقت داشته باشید، هیچ زائده ای، نه تبخال که باعث تشدید ویروس شود و نه لوازم آرایشی که احتمال بروز عفونت را به همراه دارند.

در ابتدا برای تزریق ژل لب باید ابتدا سرنگ را آماده کنید، برای این کار ابتدا درپوش را برمی دارید، البته دقت داشته باشید که در پوش را به آرامی باز کنید. حال باید سوزن را وارد سرنگ کنید تا به انتها برسد، سپس در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا سوزن محکم شود. دقت داشته باشید، هیچ فاصله ای نباشد و تا جایی که می توانید از محکم بودن آن مطمئن شوید.

ابتدا مقدار کمی تزریق می شود و مدت کوتاهی صبر می کنیم تا لیدوکائین اثر خودش را بگذارد. حال با توجه به مدل انتخابی فرد، پزشک باید با تکنیک های خاص در زوایایی قرار بگیرد و سعی کند با عمق تزریق و مقدار ژلی که تزریق میکند، مدل دلخواه بیمار را ایجاد کند.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب غنچه ای هستید.

دقت داشته باشید

در حین تزریق باید احساس شود که چین و چروک ها تا حد زیادی از بین رفته است، همچنین قبل از اینکه می خواهید سوزن را بیرون بکشید، باید تزریق تمام شده باشد.

گاهی در حین تزریق متوجه می شوید که سوزن مسدود شده یا اینکه گیر کرده است، در این زمان نباید عجله کنید و به هیچ عنوان فشار ندهید،

تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوزن را به آرامی بیرون بکشید و سپس سوزن را عوض کنید. شاید بعد از اتمام تزریق احساس کنید که بیش از اندازه لب های شما بزرگ شده است، این احساس کاملا طبیعی است، اما نگران نباشید، بعد از سه روز از میزان آن کم می شود.

دقت داشته باشید
دقت داشته باشید

بعد از آنکه تزریق تمام شد، محل های تزریق را باید کاملا آرام ماساژ دهید، همچنین به خصوص اگر در حین کار احساس شود که رنگ پریدگی به وجود آمده است، باید تزریق را ادامه ندهید و دوباره ناحیه را ماساژ دهید و بعد از اینکه رنگ آن طبیعی شد، میتوانید دوباره تزریق را ادامه دهید.

گاهی برخی از بیماران دچار تورم موضعی می شوند که میزان ترمیم آن در زمانی که تزریق انجام می شود، کمی سخت است و بیمار باید یک جلسه برای ترمیم برود. جلسه ترمیم معمولا یک یا دو هفته بعد از ترمیم اولیه است. بیشتر افرادی که دارای چین و چروک های زیادی در اطراف لب هستند، بیشتر به جلسات ترمیمی نیاز دارند.

اگر بعد از چند روز تورم کم نشود و حتی از روز اول بیشتر شده باشد و یا چرک و عفونت مشاهده شود، باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب غنچه ای هستید.

دو اصل مهم در تزریق ژل لب:

دو اصل مهمی که در زمان تزریق ژل ها باید به آن توجه کنید، این است که حتما باید به متخصصان پوست و جراحان زیبایی مراجعه کنید، زیرا در برخی موارد ممکن است،

عوارضی بعد از تزریق رخ دهد که پزشک می تواند بهتر آنها را برطرف کند. حال اگر به یک فرد کم تجربه و غیر پزشک مراجعه کنید، برای اینکه اشتباه خود را منکر شود، روش های غیر علمی دیگری پیشنهاد می دهد که باعث می شود، مشکل شما حادتر شود.

نکته ی دوم این است که یک بیمار باید از ماده ای که برای تزریق ژل استفاده می کند، مطلع باشد و پزشک باید در مورد زمان ماندگاری و عوارض احتمالی آن به بیمار اطلاعاتی بدهد،

دو اصل مهم در تزریق ژل لب:
دو اصل مهم در تزریق ژل لب:

این عوارض معمولا به صورت قرمزی و کبودی طبیعی خود را نشان می دهند که کاملا طبیعی است و احتمال دارد، برای هر کسی اتفاق افتد. پس هیچ گاه دو اصل مهم که چه پزشکی که قرار است، تزریق را انجام دهد و ژلی که باید استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت باشد را فراموش نکنید.

همیشه این را به یاد داشته داشته باشید، شما با تزریق ژل لب می خواهید زیباتر شوید، پس هیچگاه تحت تاثیر برخی از عکس ها قرار نگیرید،

زیرا برخی از افراد در بعضی از تصاویر افرادی را مشاهده می کنند که لب های بیش از اندازه زیبایی دارند و به همین دلیل وسوسه می شوند که تزریق ژل لب را بیش از حد نرمال انجام دهند،

اما بعد از تزریق ژل لب پشیمان می شوند. دلیل این پشیمانی این است که آنها به این توجه نکرده اند که آن تنها یک عکس است و نورپردازی، زوایای عکس و… باعث شده اند که عکس زیباتر به نظر برسد.

ژل های استاندارد

هر فردی برای اینکه یک روش زیبایی و جوانسازی را انجام دهد، باید قبل از هر کاری به دنبال سلامتی خودش باشد. از آنجایی که تزریق ژل ها یکی از روش های زیبایی هستند، باید ژلی را انتخاب کنید که با بدن سازگاری داشته باشد، حتی برخی از انواع نامرغوب ژل نیز سرطان زا است.

معمولا لب ها یکی از قسمت هایی در بدن هستند که خونرسانی در آنها بسیار زیاد است و همچنین تحرک زیادی دارند، به همین دلیل باید از ژل هایی استفاده شود که دارای دوام بالایی هستند.

سوالی که بیشتر افراد در زمان تزریق ژل برایشان پیش می آید این است که آیا بهتر است، ژل های با دوام استفاده کنیم یا اینکه ژل های با ماندگاری کمتر بهتر هستند؟ استفاده از ژل های طولانی مدت به ویژه برای کسانی که اولین بار استفاده می کنند، توصیه نمی شود، چون ممکن است، با عوارض ناشی از آلرژی همراه باشند.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب غنچه ای هستید.

اشتباه رایج در تزریق ژل لب

بسیاری از افراد از پزشک خود می خواهند که تا حد زیادی ژل تزریق کنند تا مشخص شود که ژل تزریق کرده اند و همین اصرار آنها باعث می شود که پزشک حجم زیاد ژل را در لب پایین و بالا تزریق کند و باعث شود که لب ها بیشتر مشابه منقار اردک و یا پلاتی پوس شوند. به همین سبب برای اجتناب از آن باید در تزریق ژل بسیار محتاطانه عمل کنید.

در زمان تزریق ژل لب باید سعی شود که حاشیه و مرکز لب به اندازه یکسانی از ژل تزریق شود، به صورتی که حالت سوسیسی در لب ایجاد شود.

اشتباه رایج در تزریق ژل لب
اشتباه رایج در تزریق ژل لب

برا این کار بهتر است، ابتدا کمی ژل در حاشیه تزریق شود و به همان میزان مقداری در مرکز لب تزریق شود، این میزان باید کاملا برابر باشد و بعد از آن بیشتر تزریق در مرکز لب انجام شود، بیشتر پزشکان معتقدند که حدود دو سوم از ژل در وسط لب تزریق شود.

توجه داشته باشید که اسید هیالورونیک ماده ای است که آب را جذب می کند، به همین دلیل باید سعی شود که حدود ده تا پانزده درصد بیش از حد معمول تزریق انجام شود. بر همین اساس است که همیشه در تزریق اول توصیه می شود که ژل بیش از اندازه تزریق انجام نشود، زیرا هر بدن یک واکنش خاص دارد.

شناخت لب

بهتر است، قبل از اینکه تزریق ژل لب را انجام دهید، با لب و نواحی لب آشنایی داشته باشید. در زیر به این موارد اشاره کرده ایم:

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب غنچه ای هستید.

حاشیه قرمز لب:

خط لب یا همان حاشیه قرمز لب یکی از رایج ترین قسمت های لب است که افراد با آن آشنایی دارند. در زمان تزریق ژل لب یکی از قسمت های مهم است و تزریق در این ناحیه نیز انجام می شود. خط لب محلی است که لب سفید و لب قرمز را به یکدیگر متصل می کند.

اگر فرد بخواهد تنها تزریق را در این ناحیه انجام دهد، نباید انتظار داشته باشد که فرم لبهایش تغییر کند، زیرا تزریق این ناحیه زیاد به چشم نمی آید، اما حاشیه لب شما را کاملا مشخص می کند.

فیلتروم:

این ناحیه دقیقا به دو ستونی که در قسمت مرکزی لب فوقانی است، اشاره دارد، انتهای این قسمت به بینی متصل شده است. حال هر چه سن بالاتر می رود،

فاصله ای که بین این ستون ها است، بیشتر می شود و ظاهر نامطلوب و زشتی را ایجاد می کند. حال می توانید با تزریق ژل در این دو قسمت این ستون ها را به یکدیگر نزدیک تر کنید و ظاهر لب را جذاب تر کنید. این روش بیشتر به افرادی که به دلیل افزایش سن ظاهر لب هایشان تغییر کرده است، پیشنهاد می شود.

پیوستگاه گوشه لب ها:

جالب است، بدانید با افزایش سن جاذبه زمین بر روی لب ها و گونه ها اثر می گذارد، فشار را به دو سمت لب ها و همچنین خط های لبخند وارد می کند، به همین دلیل با افزایش سن شاهد این هستیم که گوشه لب ها به سمت پایین می آیند و ظاهری بد را ایجاد می کنند.

حال می توانید با استفاده از تزریق ژل این نواحی را پر کنید، حتی گوشه لب ها را بچرخانید و ظاهر فرد را بشاش تر نشان دهید، البته بسیاری از افراد با اینکه سن کمی دارند،

به صورت ژنتیکی و مادرزادی گوشه لب هایشان به سمت پایین است که باعث می شود، چهره آنها همیشه غمگین به نظر برسد، حال می توان با تزریق ژل آنها را به سمت بالا داد.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب غنچه ای هستید.

کمان الهه سرخوشی:

این کمان باعث می شود که به لب ها ظاهری زیبا بدهد و هر فردی که لب های کوچک و ساده ای دارد را برجسته تر و حجیم تر نشان دهد.

حال هر چه این قوس کمان زاویه بیشتر و مناسب تری داشته باشد، لب ها زیباتر می شوند. این کمان در قسمت مرکز لب بالا قرار دارد و حالت v دارد، حال با استفاده از تزریق ژل می توان این کمان را برجسته تر کرد.

اگر می خواهید لبهای زیبایی داشته باشید، حتما این تزریق را انجام دهید. اگر تنها قصد دارید، این تزریق را انجام دهید، به دلیل اینکه مقدار کمی ژل نیاز است، هزینه کمتری به نسبت تزریق روشهای دیگر دارد.

برجستگی مرکز لب پایینی:

این برجستگی یکی از مهم ترین قسمت ها در زیبایی لب است و بیشتر تزریق های ژل لب در این ناحیه انجام می شود، البته بهتر است، سعی شود، تعادل خوبی بین لب پایین و بالا برقرار شود تا با استفاده از تزریق ژل، یک برجسته سازی زیبا را انجام دهید.

سوالات رایج تزریق ژل لب

سوالات رایج تزریق ژل لب
سوالات رایج تزریق ژل لب

با تزریق ژل لب میتوانیم چهره خود را جوانتر کنیم؟

بله، از آنجایی که افزایش سن باعث می شود که ظاهر لب ها تغییر کند، با استفاده از تزریق ژل می توانید از آن جلوگیری کنید و حتی چین و چروک های اطراف لب را از بین ببرید.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب غنچه ای هستید.

برای تزریق ژل لب بهتر است، از چه موادی استفاده شود؟

امروزه با توجه به اینکه افراد زیادی می خواهند لب های خود را برجسته تر از حالت عادی نشان دهند، تصمیم می گیرند که تزریق ژل لب را انجام دهند، به همین دلیل ژل ها و پر کننده های متعددی در بازار وجود دارد. حل برای انتخاب بهترین نوع بهتر است، به یک پزشک خبره و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید تا با کمک آن سازگارترین مدل با بدن خود را انتخاب کنید.

برای تزریق ژل لب بهتر است، از چه موادی استفاده شود؟
برای تزریق ژل لب بهتر است، از چه موادی استفاده شود؟

یک ژل خوب برای تزریق لب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اگر می خواهید تزریق ژل لب را انجام دهید، بهتر است، بهترین مدل را انتخاب کنید، حال برای این انتخاب باید ژلی را انتخاب کنید که سازگاری بیشتری با بدن شما داشته باشد

و همچنین تحریک کننده نباشد. در حال حاضر بیشتر ژل ها امروزه از جنس هیالورونیک اسید است که برای لب ها مناسب است، زیرا لب ها از متحرک ترین قسمت های بدن هستند و هیالورونیک اسید با بدن انسان سازگار است.

یک ژل خوب برای تزریق لب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
یک ژل خوب برای تزریق لب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تزریق ژل لب در دور لب انجام می شود، یا خود لب؟

این سوال کاملا به بیمار بستگی دارد، اگر فرد بخواهد فقط خط لب آن دیده شود، بهتر است، تزریق در دور لب انجام شود و اگر فرد بخواهد لب های بزرگی داشته باشد، بهتر است، تزریق در لب انجام شود. یکی از موارد مهم و تعیین کننده هزینه ای است که فرد تصمیم میگیرد، برای تزریق بپردازد، زیرا مقدار تزریقی که استفاده می شود، در هزینه تاثیر گذار است.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب غنچه ای هستید.

آیا این امکان وجود دارد که بعد از اینکه ژل ها جذب می شوند، لب ها بد فرم شوند؟

خیر بعد از اینکه ژل ها جذب لب میشوند، لب کاملا به حالت قبلی خود بر می گردد و هیچ تغییری در آن ایجاد نمی شود.

آیا امکان دارد، ژل ها در قسمت های مختلف لب حرکت کنند؟

این امر کاملا طبیعی است و بیشتر در مواردی دیده می شود که از ژل های غیراستاندارد و نامرغوب استفاده می شود، به همین دلیل همیشه توصیه می شود که از ژل هایی استفاده شود که از جنس مرغوب هستند.

آیا امکان دارد، ژل ها در قسمت های مختلف لب حرکت کنند؟
آیا امکان دارد، ژل ها در قسمت های مختلف لب حرکت کنند؟

چه افرادی می توانند تزریق ژل لب را انجام دهند؟

در مورد تزریق ژل لب محدودیتی وجود ندارد و می توان گفت: هر فردی می تواند تزریق ژل لب را انجام دهد، ، زیرا آلرژی و حساسیت به ژل لب بسیار کم دیده شده است، اما با این وجود پیشنهاد می شود که سابقه بیماری و پزشک خود را قبل از تزریق ژل لب در اختیار پزشک قرار دهید .

آیا بعد از تزریق ژل لب درد و یا احساس بدی خواهیم داشت؟

اگر تزریق ژل لب به درستی انجام شود، جای هیچ نگرانی نیست، بعد از گذشت سه روز و خوابیدن ورم هاو از بین رفتن کبودی، شما هیچ حس جدیدی را تجربه نخواهید کرد. بهتر است، بدانید حتی در زمان کبودی و ورم دردی را حس نمی کنید.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب غنچه ای هستید.

لبهایم تبخال زده است، آیا می توانم تزریق ژل را انجام دهم؟

بهتر است، دو هفته صبر کنید تا تبخال کامل از بین برود و بعد از آن برای پیشگیری بهتر است، از داروهای مخصوص پیشگیری تبخال استفاده کنید.

بعد از تزریق ژل لب باید چند روز استراحت کنم؟

شما بعد از تزریق ژل لب می توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را انجام دهید، اما بهتر است تا دو روز فعالیت های سنگین مانند ورزش های سنگین و بلند کردن اجسام سنگین را انجام ندهید.

بعد از تزریق ژل لب باید چند روز استراحت کنم؟
بعد از تزریق ژل لب باید چند روز استراحت کنم؟

نتیجه گیری

تزریق ژل لب یکی از روش های جوانسازی و زیبایی است که این روزها بیشتر خانم ها به دنبال آن هستند. ژل لب انواع مختلفی دارد که محبوبترین آنها ژل لب غنچه ای است،

از مدل های دیگر ژل لب میتوان به ژل لب عروسکی، فانتزی، سوتی، قلبی و… اشاره کرد. اگر می خواهید بعد از تزریق ژل لب از نتیجه کار خود راضی باشید،

نتیجه گیری
نتیجه گیری

بهتر است، یک پزشک خبر و با تجربه را انتخاب کنید و از او بخواهید بهترین نوع ژل لب را برای شما استفاده کند، البته بعد از تزریق ژل لب سه روز صبر کنید تا نتیجه نهایی را مشاهده کنید. قبل از آن به هیچ عنوان نمی شود، در مورد واکنش بدن نسبت به ژل نظری داد.

ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید