میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها
ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها

لیست موضوعات

ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها بپردازیم. این که به چه صورتی می­توان واژن را تنگ کرد سوالی است که ذهن بسیاری از بانوان را به خود مشغول کرده. مشکل شل شدگی واژن تبدیل به یک دغدغه بزرگ برای بانوان گشته و باعث از بین رفتن لذت جنسی دوطرف شده است.

ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه­ ها
ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه­ ها

سوالاتی که باید به آن پاسخ دهیم:

1) عوامل تاثیر گذار بر شل شدگی واژن را بیان کنید

2) روش­های طبیعی و بی خطری که مناسب تنگ کردن واژن است کدامند

3) نحوه عملکرد ژل­های تنگ کننده واژن به چه صورت است

4) ترکیبات موجود در ژل­های تنگ کننده واژن را عنوان کنید

5) طول دوره مصرف ژل تنگ کننده واژن به چه میزان است

6) بهترین مراکز برای خرید ژل تنگ کننده واژن کدامند

 

عوامل تاثیر گذار بر شل شدگی واژن را بیان کنید:

افتادگی و شل شدگی واژن جزو یکی از بارزترین مشکلاتی است که بسیاری از بانوان به آن دچار شده­اند و همین موضوع باعث فروکش شدن هیجان و لذت جنسی در روابط متقابل می­شود و نهایتا باعث سرد شدن روابط زناشویی میان زوجین می­شود که تبعات بسیار بدی را ممکن است برای زندگی مشترک زوجین به وجود بیاورد. عواملی که باعث شل شدگی و گشادی واژن می­شود متعددند که در این بخش به تعدادی از آن­ها اشاره می­کنیم:

عوامل تاثیر گذار بر شل شدگی واژن را بیان کنید:
عوامل تاثیر گذار بر شل شدگی واژن را بیان کنید:

1- بالا رفتن سن در بانوان

2- انجام کارهای سنگین که به مرور زمان باعث شل شدگی و انبساط عضلات واژن می­شود

3- زایمان طبیعی و با تعداد دفعات بیش از 1 بار

4- ورزش­های سنگین از جمله بدنسازی

5-عوامل ژنتیکی

امروزه به دلیل تاثیراتی که این مشکل در خانواده به وجود آورده تحقیقات بسیاری را از سمت متخصصین به همراه داشته و روش­های درمانی متعددی هم برای از بین بردن شل شدگی در واژن به وجود آمده­اند اما بر اساس آماری که از سوی متخصصین به دست آمده بسیاری از این روش­ها بی­ تاثیر بوده­ است.

استفاده از ژل تنگ کننده واژن جزو یکی از بهترین و محبوب­ترین روش­های شناخته شده در آمریکا، اروپا، فرانسه و بسیاری از کشورهای دیگر می­باشد که با هدف لذت بیشتر از برقراری روابط جنسی زوجین طراحی و تولید شده است. فرمول ژل تنگ کنندگی واژن کاملا گیاهی بوده و به دست شرکت­های معتبری که در حیطه محصولات دارویی و درمانی فعالیت می­کنند ساخته شده است.

روش­ های طبیعی و بی خطری که مناسب تنگ کردن واژن است کدامند:

1- ورزش می­تواند یکی از عوامل موثر بر تنگ کردن واژن در بانوان گردد. متخصصان علوم ورزشی با تحقیق و پژوهش در این زمینه حرکات خاصی را بر این اساس طراحی کرده­اند که می­تواند تا حد بسیار زیادی مشکل شل شدگی و گشادی را در واژن به حداقل برساند.

در اصطلاح تخصصی به این نوع از حرکات ، ورزش کگل می­گویند که با انجام آن­ها ماهیچه لگن و واژن تحریک می­شود و موجب سفت شدن این ناحیه شده اما باید گفت که تاثیر این روش در درازمدت خود را به نمایش می­گذارد.

2- افراد زیادی هستند که به دلایل مختلفی نمی­توانند از این حرکات استفاده کنند یا ممکن است به دلایل مختلفی از جمله زمان زیاد طول درمان، تمایلی به انجام چنین حرکاتی را نداشته باشند و به دنبال روش­های درمانی سریع و مناسب برای مشکل گشادی در واژن خود شوند.

یکی از درمان­ های دارویی که تاثیر بسزایی در حل این مشکل دارد استفاده از ژل تنگ کننده واژن می­باشد و شامل عصاره­ های گیاهی هستند که خاصیت انقباض کنندگی را در دیواره واژن دارد که علاوه بر این که عامل موثری در درمان شل شدگی واژن هستند باعث کاهش چشم­گیر عفونت ­های مضر واژینال هم می­شوند.

نحوه عملکرد ژل­ های تنگ کننده واژن به چه صورت است:

ژل­ تنگ کننده واژن می­تواند به دلیل خاصیت جمع کننده­ای که دارد مشکلاتی از جمله شل شدگی در واژن را به شکل بسیار تاثیر گذاری برطرف کند. ترکیبات موجود در این ژل حاوی عصاره ­هایی همچون گیاهان دارویی می­باشند که ویژگی آن بازیابی خاصیت الاستیسیته به ناحیه تناسلی در بانوان است.

استفاده از این روش درمانی تا حد بسیار زیادی به خاصیت بازگرداندن لذت در رابطه جنسی کمک می­کند و حس جوانی و اعتماد بنفس از دست رفته در بانوان را به آنان باز می­ گرداند. ژل­ های تنگ کننده واژن معمولا بر پایه آب ساخته شده­اند که همین موضوع باعث می­شود تا شستشوی آن بسیار راحت باشد و نیازی به مواد شوینده برای پاک کردن آن وجود نداشته باشد.

نحوه عملکرد ژل­ های تنگ کننده واژن به چه صورت است:
نحوه عملکرد ژل­ های تنگ کننده واژن به چه صورت است:

ترکیبات موجود در ژل­ های تنگ کننده واژن را عنوان کنید:

ترکیبات موجود در ژل­های تنگ کننده واژن بر اساس برند آن­ها می­تواند تا حدودی متفاوت باشد اما ترکیبی که در اکثر آن­ها یکسان است شامل کاربومر، متیل پارابن، گلیسیرین طبیعی، پروپیلن گلیکول، سوربیتول، آب تصفیه شده، اسانس و عصاره مواد گیاهی مختلفی هستند.

ترکیبات موجود در ژل­ های تنگ کننده واژن را عنوان کنید:
ترکیبات موجود در ژل­ های تنگ کننده واژن را عنوان کنید:

طول دوره مصرف ژل تنگ کننده واژن به چه میزان است:

ژل­های تنگ کننده واژن تا حد زیادی موثر است وبه محض استفاده در زمانی کمتر از 30 دقیقه تاثیر خود را می­گذارد و حداکثرمیزان تنگ شدگی را در واژن به دنبال دارد. برای این که طول درمان آن را کامل کنید بهتر است که به مدت 3 ماه و روزانه از این ژل­ها استفاده کنید

بهتر است ژل تنگ کننده واژن را از مراکز عمومی یا داروخانه­ ها خریداری کنیم:

ژل تنگ کننده واژن ترکیبی از چند گیاه است که با مواد طبیعی ساخته شده و متخصصان در ترکیبات آن درصد کمی از مواد شیمیایی را بکار گرفته ­اند. این گیاهان که خواص دارویی قوی دارند چیزی بالغ بر 1000 سال است که مورد توجه مردمان آسیای شرقی قرار گرفته .

از خواص درمانی این گیاهان در کتاب­ های طب سنتی نظیر کتاب بوعلی سینا و سینوهه (پزشک مخصوص دربار فرعون)بسیار نام برده شده که مهمترین خاصیت آن درمان شل شدگی واژن در بانوان است و همین موضوع باعث شده که بین جهانیان محبوبیت ویژه­ای پیدا کند.

چنین داروهایی را که در جامعه ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است باید از مراکز معتبری همچون داروخانه­ها خریداری کرد. استفاده از این محصولات مستقیما با سلامت انسان در ارتباط است پس بهتر این است که قبل از خرید راجع به آن به صورت کامل تحقیق کنید.

متاسفانه مراکزی هستند که به دلیل سود بالای محصولات تقلبی و تاریخ گذشته به راحتی اقدام به فروش آن­ها می­کنند. امروزه پزشکانی نیز هستند که از موقعیت شغلی خود سو استفاده کرده و  استفاده از این محصولات را با قیمتی پایین­تر از عرف آن را به بیماران خود پیشنهاد می­کنند تا آنان را برای خرید این محصولات بی کیفیت وسوسه کنند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید