میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل الانسه برای خط خنده
ژل الانسه برای خط خنده

لیست موضوعات

ژل الانسه برای خط خنده

در این مقاله قصد داریم،مطالبی پیرامون موضوع «ژل الانسه برای خط خنده » برای شما ارائه نماییم. افرادی که برای انجام زیبایی به تزریق این ژل و یا به عبارت بهتر پلیمر فیله ای الانسه روی آورده اند، برای انجام این عمل ظریف که روی صورت انجام می شود باید نکات و مطالبی را بیاموزند.

ژل الانسه برای خط خنده
ژل الانسه برای خط خنده

این مقاله می خواهد، سئوالات مرتبط با موضوع را مطرح کرده و در ادامه،به آن ها پاسخ دهد. پس با ما همراه باشید.

شماره 1 : بارز ترین ویژگی های مربوط به ماده های موجود در ژل چیست ؟

شماره 2 : تنوع محصولات در ژل ها چگونه است ؟

شماره 3 : عملکرد تزریق ژل ها به لحاظ پزشکی چگونه است ؟

شماره 4 : چرا فیلر الانسه را برای درمان خط خنده توصیه می کنند ؟

شماره 5 : موارد مصرف ژل ها در کجای صورت بهتر عمل می کند؟

 

بارز ترین ویژگی های مربوط به ماده های موجود در ژل چیست ؟

ماده های موجود در ژل ها برای تزریق در صورت بکار می رود. ویژگی بارز این ماده های تزریقی، در جوان سازی پوست صورت بسیار به کار می رود.

باید گفت امروزه، تزریق ژل طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. نتیجه اثر تزریق این فیلر نسبت به سایر تزریق های ژلی غیر قابل قیاس است؛ چون اثر فوق العاده مؤثر و بالایی دارد.

بارز ترین ویژگی های مربوط به ماده های موجود در ژل چیست ؟
بارز ترین ویژگی های مربوط به ماده های موجود در ژل چیست ؟

تنوع محصولات در ژل ها چگونه است ؟

ژل ها دارای تنوع زیادی است. فیلر های موجود در ژل ها، گزینه های درمانی خوبی برای اهداف اشخاص، در زیبایی صورت است. درمان نا هماهنگی ها و خطوط اضافی نقاط مختلف چهره با این فیله پلیمری، قابل انجام است. ماده فیلر ژل ها ، در کلینک های پوست و مو برای زیبایی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. افراد می توانند تنوع محصولات در ژل ها را در این مراکز از نزدیک مشاهده نمایند.

تنوع محصولات در ژل ها چگونه است ؟
تنوع محصولات در ژل ها چگونه است ؟

عملکرد تزریق ژل ها به لحاظ پزشکی چگونه است ؟

ژل ها در جوانسازی پوست صورت بسیار مؤثر است. زیرا حجم و چربی از دست رفته در صورت را با عمل تزریق آن، دوبراه بازیابی می کند. ماده اصلی در تشکیل فیلر های موجود در ژل، میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون است که به PCL معروف است.

که، به سرعت جذب پوست می شود و به لحاظ پزشکی بسیار نرم است. بخش هایی از PCL در ژل کربوکسی متیل سلولز CMC به صورت معلق قرار دارند. به عبارت دیگر، ژل ها طی دو مرحله جذب پوست می شود و به این طریق روند پیری پوست را بر عکس می کند.

عملکرد تزریق ژل ها به لحاظ پزشکی چگونه است ؟
عملکرد تزریق ژل ها به لحاظ پزشکی چگونه است ؟

نتایج بالینی ژل ها شامل دو مرحله است:

1- ژل هایی که در نوع های مختلف وجود دارد باعث می شود پوست به حالت لیفت در آید. به گونه ای که نتایج فوری آن در جوانسازی پوست نمایان می شود. ماندگاری بعضی از ژل ها معمولا 12 هفته است ولی تأثیری که روی پوست خواهد داشت یک تأثیر بسیار بلند مدت است.

2- به منظور تولید کلاژن، به صورت همزمان میکروسفرهای pcl، برای تحریک پوست اثر خود را نشان می دهند. در 12 هفته این اثر به اوج خود خواهد رسید. و پس از آن نتایج نهایی این تزریق در پوست به خوبی کارکرد پزشکان  را نشان می دهد.

 

چرا فیلر الانسه را برای درمان خط خنده توصیه می کنند ؟

فیلر الانسه، عملکردی بر خلاف عملکردفیلر اسید هیالورونیک،دارد. زیرا ماده الانسه، پوست را با تحریک کلاژنی به تولید کلاژن، وادار می نماید. در نتیجه باید گفت که درمان زیبایی با ژل الانسه، مدت های طولانی تری در حد 2 الی 4 سال، ماندگاری خواهند داشت.

از آن جا که صورت نقطه آشکار از بدن و زیبایی آن به شمار می آید، و افراد به صورت لحظه ای با کلام و خنده این خط را در صورت خود مشاهده می کنند، توصیه می شود برای درمان خطوط خنده و صورت خود، از ژل الانسه که ماندگاری بیشتری دارد نسبت به سایر ژل ها استفاده نمایند.

در حقیقت تمام افرادی که از الانسه استفاده کرده اند بسیار از عمل تزریق ژل راضی بوده و آن را ابراز کرده اند. تنها نکته قابل توجه آن است که فیلر الانسه، به مدت زمان بیشتری برای جذب ماده الانسه در پوست نیاز دارد.

اطمینان از اصل بودن ماده مصرفی

به یاد داشته باشید چنانچه بخواهید از تزریق ژل الانسه برای درمان خط خنده خود استفاده نمایید، باید یک سری کارها را برای اطمینان از اصل بودن ماده مصرفی خود را انجام دهید. این کارها عبارتند از :

1- از پزشک جراح خود بخواهید که حتماً بسته ژل الانسه را به شما نشان دهد. از نزدیک بسته و مشخصات ژل را مشاهده نمایید و به حافظه خود بسپارید.

2- اگر در کشور ایران زندگی می کنید و در این جا قصد انجام تزریق الانسه را دارید می توانید برچسب روی بسته را بتراشید و اصالت بسته را از آن تشخیص دهید. به عبارت دیگر می توانید کد  مشاهده شده را به سامانه غذا و دارو پیامک نمایید و از اصل بودن بسته الانسه مطمئن شوید.

3- اگر بعد از عمل تزریق ژل، از ماده الانسه مقداری باقی ماند، می توانید باقیمانده الانسه را برای ترمیمات بعدی خود با هماهنگی پزشک برای خود نگه داری نمایید. برای نگه داری از این ماده آن را در دمای 5 الی 25 درجه سانتی گراد داخل یخچال قرار دهید. شکل زیر رفع خطوط خنده را با استفاده از ماده فیلر الانسه اصل، به خوبی نشان می دهد.

موارد مصرف ژل ها در کجای صورت بهتر عمل می کند؟

در یک نگاه کلی می توان گفت که تزریق ژل ها در تمامی نقاط صورت به جزء لب ها به خوبی عمل می کند ناگفته نماند فقط بعضی از ژل ها برای تزریق لب مناسب نیستند.

باید بدانید ژل هایی که رنگ روشنی دارند نتیجه تزریق آن برای صورت بهتر از لب عمل می کند. یک نکته مهم از ماده پلیمری در ژل ها این است که مصرف ژل تنها در دو برند تأیید شده بین المللی و وزارت بهداشت ایران، قابل استفاده در کلینیک های پوست و مو است.

امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید باشد و از آن ها بهره کافی را کسب کرده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید