میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ویژگی های کلینیک زیبایی
ویژگی های کلینیک زیبایی

لیست موضوعات

ویژگی های کلینیک زیبایی

در این مقاله قصد داریم به بررسی توضیحاتی راجع به ویژگی های کلینیک زیبایی بپردازیم.

امروزه زیبایی چهره و صورت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد چرا که افراد بیشتر از گذشته به زیبایی و لطافت صورت خود اهمیت می دهند. بعلاوه با به میان آمدن متخصصان و پزشکان در این زمینه ، بر توجه مردم را به این امور افزوده است. با رشد علم پزشکی بدست آوردن چهره ای جذاب و جوان دیگر جزو محالات بشمار نمی رود.

ویژگی های کلینیک زیبایی
ویژگی های کلینیک زیبایی

ما در این مقاله سعی داریم توضیحاتی درباره موارد زیر ارائه دهیم.

  1. ویژگی های یک کلینیک زیبایی استاندارد شامل چه مواردیست ؟
  2. معیارها و نحوه انتخاب کلینیک جراحی زیبایی معتبر چگونه است ؟
  3. خدمات ارئه شده در کلینیک های زیبایی شامل چه مواردی و به چه صورت می باشد ؟

 

ویژگی های یک کلینیک زیبایی استاندارد شامل چه مواردیست ؟

افراد زیادی امروزه به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند و انتظار دارند تا به خواسته های خود دست پیدا کنند. با توجه به این که تعداد کلینیک های زیبایی در کشور ما فراوان می باشد و این روند ادامه دار نیز رو به افزایش است ، قبل از مراجعه به کلینیک های زیبایی ، بهتر است اطلاعاتی راجع به ویژگی های یک کلینیک زیبایی استاندارد داشته باشید. خواهشمندیم به موارد زیر توجه داشته باشید تا از ویژگی های کلینیک زیبایی با خبر شوید :

ویژگی های یک کلینیک زیبایی استاندارد شامل چه مواردیست ؟
ویژگی های یک کلینیک زیبایی استاندارد شامل چه مواردیست ؟
  1. مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه ها و لوازم جهت انجام عمل جراحی زیبایی
  2. مسلط به روش ها و متد های حرفه ای جهت عمل زیبایی
  3. دارای متخصصان مجرب با مدرک پزشکی و گواهینامه معتبر در کلینیک زیبایی
  4. ارائه خدمات با بهترین کیفیت و هزینه مقرون به صرفه
  5. ارائه خدمات مشاوره قبل از عمل زیبایی به منظور آگاهی بیمار از شرایط و چگونگی عمل
  6. و…

بیماران قبل از مراجعه به کلینیک های زیبایی ، باید با تحقیق و بررسی از استاندارد و معتبر بودن این اماکن اطمینان حاصل نمایند.

 

معیارها و نحوه انتخاب کلینیک جراحی زیبایی معتبر چگونه است ؟

امروزه با رشد و گسترش فناوری و اینترنت در سرتاسر جهان ، افراد می توانند با تمامی کلینیک های زیبایی سرتاسر کشور ارتباط داشته باشند ، راجع به آن ها تحقیق نمایند و از خدمات آن ها بهره مند شوند.

یکی از معیار های انتخاب کلینیک زیبایی ، دسترسی آسان و راحت به این اماکن می باشد به عبارت دیگر کلینیک زیبایی باید به محل سکونت نزدیک باشد تا شخص بدون هیچ گونه مشکلی توانایی رفت و آمد به کلینیک را داشته باشد. افرادی که قصد انجام عمل جراحی زیبایی دارند با جستجو در گوگل و یا سایر موتور های جستجو می توانند کلینیک های زیبایی نزدیک به محل سکونت خود را به راحتی پیدا کنند و از خدمات آن ها بهره مند شوند.

مشاهده نمونه کار های کلینیک های زیبایی ، از مواردی است که جزو معیار های انتخاب کلینیک زیبایی استاندارد محسوب می شود. افراد علاقه مند به این موضوع ، می توانند با مراجعه به سایت و یا صفحات کلینیک های زیبایی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام نمونه کار های این کلینیک ها را مشاهده نمایند.

ارتباط با بیماران قبلی کلینیک ها نیز می تواند در روند انتخاب بهترین کلینیک زیبایی کمک شایانی را برایتان به همراه داشته باشد. با نظرسنجی از بیماران قبلی ، می توانید از نظر و دیدگاه انان نسبت به کلینیک مورد نظر با خبر شوید و از تجربه آن ها استفاده نمایید.

به همین منظور می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی ، با بیماران قبلی گفتگو داشته باشید و از ویژگی های کلینیک زیبایی مورد نظر با خبر شوید.

معیارها و نحوه انتخاب کلینیک جراحی زیبایی معتبر چگونه است ؟
معیارها و نحوه انتخاب کلینیک جراحی زیبایی معتبر چگونه است ؟

خدمات ارئه شده در کلینیک های زیبایی شامل چه مواردی و به چه صورت می باشد ؟

لیزر موهای زائد :

یکی از دغدغه های افراد برای داشتن ظاهری مناسب و برازنده رفع موهای زائد بدن می باشد. در گذشته نیز افراد برای از بین بردن موهای زائد از روش های مختلفی استفاده می کردند. وابسته به شرایط فرد ، کم مویی و پرمویی ، روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که البته هر کدام نیز عوارضی را نیز به دنبال دارد. لیزر موهای زائد که بسیار رایج است جزو کم ضررترین روش های رفع موهای زائد بشمار می رود و هم اکنون در کلینیک های زیبایی ارائه می شود.

تزریق بوتاکس :

دارا بودن خدمات تزریق بوتاکس ، جزو ویژگی های کلینیک زیبایی استاندارد می باشد. با تزریق بوتاکس چین و چروک صورت از بین می روند و تعریق بصورت کامل برای ماه ها متوقف می شود. با افزایش سن افراد ، با از بین رفتن تدریجی خاصیت کشسانی پوست ، چین و چروک های فراوانی در صورت پدید می آید. با تزریق بوتاکس به ماهیچه‌ی مورد نظر ، ماهیچه ریلکس شده و به سمت بالا کشیده می‌شود و به این ترتیب چروک‌ها و خطوط از بین خواهند رفت.

لیفتینگ صورت با نخ :

از روش های محبوب و تاثیرگذار جهت رفع چین و چروک های پوست ، لیفت صورت با نخ می باشد. در این روش محل ورود نخ توسط پزشک متخصص مشخص می‌شود بعد از تعیین محل، با سوزن محل را برای وارد کردن نخ آماده می کنند. در روش های مختلف لیفت صورت ، زمان بهبودی و اثر نهایی متفاوت است و لیفت صورت با نخ در مقایسه با دیگر روش ها مناسب تر است.

لیفتینگ صورت با نخ
لیفتینگ صورت با نخ

میکرودرم :

این عمل جزو خدمات کلینیک های زیبایی می باشد. میکرودرم عبارت است از روشی که با انجام آن پوست لایه برداری شده و لایه فوقانی پوست به شکل آهسته ای تراشیده می شود. با تراشیده شن لایه بالایی پوست که شامل سلول های مرده است ، تولید کلاژن را به همراه خواهد داشت که این امر رشد پوست سالم را به همراه خواهد داشت.

 

جمع بندی :

با توجه به تخصصی بودن مبحث کلینیک های زیبایی ، خواهشمندیم قبل از هرگونه مراجعه جهت عمل جراحی زیبایی ، به مطالعه و بررسی مقالات موجود در این زمینه بپردازید تا با داشتن اطلاعات کافی در این مسیر قدم بردارید و از نتیجه آن نهایت رضایت را داشته باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید