میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیفت صورت با نخ
هزینه لیفت صورت با نخ

لیست موضوعات

هزینه لیفت صورت با نخ

در این مقاله سعی داریم در خصوص هزینه لیفت صورت با نخ صحبت کرده واطلاعات مفیدی را در این باره ارائه دهیم .

جهت دریافت قیمت روز و مشاوره اولیه همین الان با ما در زرکلینیک تماس بگیرید.

02122930161

 

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

لیفت صورت چیست ؟

لیفت صورت با نخ به چه صورت می باشد ؟ و انواع نخ های مورد استفاده در این روش کدام نخ ها می باشند ؟

در چه مواردی انجام لیفت صورت با نخ ممنوع می باشد ؟

پیش و پس از انجام لیفت صورت با نخ چه مواردی را باید رعایت و یا انجام دهید ؟

مزایای انجام لیفت صورت با نخ چیست؟

هزیه ی لیفت صورت با نخ به چه شکل می باشد ؟

هزینه لیفت صورت با نخ
هزینه لیفت صورت با نخ

لیفت صورت چیست ؟

اگر به دنبال اخبار زیبایی و راه و روش های طبیعی و غیر طبیعی آن بوده باشید با کلمه ی لیفت اشنایی خواهید داشت و اگر هم برعکس این باشد می توانید با مطالعه ی این مقاله اطلاعات مفیدی را در خصوص لیفت صورت به وسیله ی نخ و همین طور هزینه ی آن به دست آورید .

همان طور که می دانید امروزه زیبایی تعریف متفاوتی پیدا کرده است و افراد به منظور دست یابی به معیار های جدید زیبایی به دنبال پیدا کردن و امتحان کردن راه های جدیدی برای به دست اوردن زیبایی با توجه به معیار های جدید و همین طور ایجاد تغییرات مطلوب و دلخواه هستند .

لیفت صورت چیست ؟
لیفت صورت چیست ؟

تعدادی به دنبال رفع مشکلات پوستی ، کم کردن وزن بدن و رسیدن به اندام مطلوب ، درمان و تقویت موی سر ، از بین بردن مو های زائد بدن ، انجام جراحی های مختلف مانند بینی ، تزریق ژل ، انجام بوتاکس و موارد دیگر از این دست می باشند . بسته به این که کدام روش مورد استفاده قرار گیرد ، ابزار و وسایل و دستگاه های مورد استفاده نیز متنوع می باشند .

این که چه توقعی از انجام و ایجاد تغییرات در ظاهر خود دارید و کدام روش را انتخاب می کنید می توانید دستگاه و نوع درمان خود را به کمک پزشک خودتان انتخاب و تعیین کنید . به یاد داشته باشید که صرف نظر از هزینه و طول مدت درمان و حتی نتیجه و جواب دهی هر راه و درمان ، مزایا و عوارض احتمالی ان را نیز مد نظر قرار دهید

مشاوره با پزشک

پیشنهاد ما به شما آن است که قبل از شروع درمان و یا هر اقدامی عملی در این مورد به دلیل اهمیتی که کار دارد و گاها ممکن است نتایج حاصل از آن مطلوب نبوده و جبران ناپذیر باشد ، حتما یک جلسه ی مشاوره با پزشک مربوطه داشته باشید

سوالات لازم را بپرسید و بخواهید که شما را در جریان روال کار و درمان قرار دهد . به دلیل آن که موارد این چنین می توانند خسارات جسمی و بدنی و خطرناکی نیز داشته باشند بسیار مهم است که پزشک شما کیست ، سابقه فعالیت وی در حوزه ی مورد نظرتان چگونه است ، محیطی که قرار است درمان و یا عمل مورد نظرتان انجام شود از نظر بهداشت به چه شکل است .

در خصوص لیفت صورت که در واقع یک عمل زیبایی محسوب می شود باید گفت که لیفت به معنای کشیدن می باشد . در زمینه ی زیبایی لیفت صورت یعنی کشیدن پوست صورت در بخش هایی که دارای پوست دچار افتادگی و یا چین و چروک شده است می باشد

انجام لیفت صورت محدود به سن خاصی نمی باشد اما متقاضیان این عمل در محدوده سنی 40 تا 60 سال می باشند ( و بیشتر خانم ها ) . این مورد هم قابل بیان است که لیفت صورت تنها مختص خانم ها نمی باشد بلکه آقایان نیز می توانند ان را انجام دهند .

پروسه ترمیم بافت

لیفت صورت هم به صورت جراحی قابل انجام می باشد هم غیر جراحی . اگر انتخاب شما جراحی زیبایی باشد باید عوارض آن را نیز مد نظر داشته باشید چرا که جراحی علمی مطلق نیست و نتایج نهایی آن وابسته به بسیاری از عوامل است که خارج از کنترل پزشک یا خود بیمار می باشد عواملی چون پروسه ترمیم بافت .

خصوصیات شما اعم از وضعیت فیزیکی صورت ، وضعیت پوست ، وجود یا فقدان میزان چربی در صورت ، سن ، تعداد و انواع چروک های موجود ، تاثیرات وراثتی و هورمونی و غیره .

نکات دیگر نیز در خصوص جراحی هزینه ی بالای آن و باقی ماندن جای برش و زخم می باشد . اگر انتخاب شما لیفت صورت بدون جراحی باشد می توانید از راه های گوناگون استفاده کنید که بعضی از آن ها نیز به وسیله ی دستگاه های مخصوص انجام می شوند .  از جمله راه های لیفت صورت بدون عمل جراحی می توان به استفاده از کرم ، مواد طبیعی لیفت صورت با نخ می باشد .

لیفت صورت با نخ به چه صورت می باشد ؟ و انواع نخ های مورد استفاده در این روش کدام نخ ها می باشند ؟

همان طور که در قسمت قبل گفتیم یکی از نوع ها یا روش های انجام لیفت صورت به وسیله ی نخ می باشد . منظور از لیفت صورت با نخ چیست ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که منظور کشیدن پوست با نخ هایی می باشد که قابل جذب هستند .

می توان گفت که لیفت صورت به وسیله ی نخ یکی از روش های طب سوزنی برای کشیدن پوست صورت می باشد . این عمل باعث افزایش تولید کلاژن در پوست نیز می شود . حتی امکان تزریق نخ نیز وجود دارد .

این روش به کمک سوزن های طب سوزنی  انجام می شود و شامل دو مرحله می باشد . مرحله ی اول آن است که از کرم های بی حسی موضعی استفاده می شود و مرحله ی دوم آن است که نخ ها در زیر پوست کاشته می شوند .

لیفت صورت با نخ به چه صورت می باشد ؟ و انواع نخ های مورد استفاده در این روش کدام نخ ها می باشند ؟
لیفت صورت با نخ به چه صورت می باشد ؟ و انواع نخ های مورد استفاده در این روش کدام نخ ها می باشند ؟

در این پروسه از نخ های لیفت PDO استفاده می شود . پروسه ی کار نیز به این صورت می باشد که سوزن های نازک طب سوزنی را از نخ های PDO که از جنس پلی دی اکسانون می باشند پر می کنند و پس از بی حس کردن پوست آن ها را در موضع مورد نظر به پوست تزریق می کنند .

در خصوص نخ های PDO باید گفت که یک نوع ماده پروتئینی می باشند که در عمل بخیه زنی نیز مورد استفاده قرار می گیرند و سپس جذب می شوند و دیگر نیازی به کشیدن ان ها از پوست نمی باشد . مدت زمان جذب این نخ ها بین سه تا چهار ماه می باشد .

نخ های مونو

یکی از انواع نخ های PDO نخ های مونو هستند . نخ های مونو در قسمت های مختلفی از صورت مانند بالای لب ها ، زیر چشم ها ، چین و چروک گوشه چشم ، خطوط پیشانی ، چین و چروک گوشه لب ها ، کشیدن ابرو چشم  و همین طور گردن مورد استفاده قرار می گیرند .

این نخ ها باعث افزایش گردش خون در ناحیه ی مورد نظر نیز می شوند و در طی سه ماهی که طول می کشد تا جذب شوند به طور مداوم باعث تولید کلاژن و الاستین می شوند .

نوع دیگر نخ مورد استفاده در این روش نخ های دندانه دار ( یا خار دار ) می باشد . نخ های دندانه دار تعدادی قلاب میکروسکوپی در طول نخ دارند که درون پوست متصل می شوند . در خصوص تفاوت بین نخ های مونو و نخ های دندانه دار در لیفت صورت می توان گفت که شکل های متفاوتی دارند .

طی روند نصب نخ های مونو سوزن بلافاصله پس از تزریق از پوست خارج می شود در حالی که نخ های دندانه دار یا خار دار همان طور که از نام ان ها پیدا ست دارای قلاب می باشند که این قلاب ها در امتداد نخ ها قرار می گیرند . صرف نظر از ان که کدام نوع نخ را برای لیفت صورت خود انتخاب کنید اندازه ی آن بر اساس اندازه صورت شما مشخص و تعیین می شود .

در چه صورت و مواردی انجام لیفت صورت با نخ ممنوع می باشد ؟

برای انجام هر عمل زیبایی و یا حتی درمانی باید بدن در شرایط خاصی قرار بگیرد و مواردی چک و رعایت شود . این فرایند های درمانی و زیبایی در هر شرایط پیشنهاد نمی شوند و باید حتما قبل از انجام آن ها به نکات مهم و ضروری توجه شود . در این خصوص انجام لیفت صورت با نخ نیز مستثنا نمی باشد . در ادامه این بخش مواردی منع لیفت صورت با نخ را عنوان خواهیم کرد :

  • در صورتی که باردار هستید .
  • در صورتی که شیر ده هستید .
  • در صورتی که مبتلا به بیماری های اختلال در انعقاد خون می باشید .
  • در صورتی که به بیماری های نئو پلاستیک هستید .
  • در صورتی که هر گونه داروی خاص مانند داروهای ضد انعقاد مصرف می کنید .
  • در صورتی که سیگاری هستید و یا به تازگی الکل و سیگار را ترک کرده اید .
  • در صورتی که بیماری پوستی خاصی دارید و یا دارای زائده خاصی د موضع مورد نظر دارید .
در چه صورت و مواردی انجام لیفت صورت با نخ ممنوع می باشد ؟
در چه صورت و مواردی انجام لیفت صورت با نخ ممنوع می باشد ؟

پیش و پس از انجام لیفت صورت با نخ چه مواردی را باید رعایت و یا انجام دهید ؟

پیش و پس از انجام هر عمل و پروسه زیبایی و درمانی باید مواردی را رعایت کنید. در این بخش به تعدادی از باید ها و نباید های ضروری قبل از انجام لیفت صورت با نخ اشاره خواهیم کرد .

  • از مصرف سیگار و یا الکل پیش از انجام لیفت صورت خودداری کنید .
  • در صورتی که پزشکتان داروی خاصی برای شما تجویز کرده باشد آن ها را به طور صحیح مصرف کنید .
  • به مدت 3 هفته با صورت خود ور نروید و آن را دستکاری نکنید و حتی به روی صورت نخوابید .
  • توجه لازم داشته باشید که تا سه هفته بعد از انجام این عمل نیز از انجام حرکت های زیاد با عضلات صورت خود نیز بپردازید .
  • به مدت یک هفته پس از انجام لیفت صورت از آرایش کردن خودداری کنید.
  • تا یک هفته پس از انجام لیفت صورت از مراجعه به دندان پزشک و انجام خدمات درمانی در دندان پزشکی خودداری کنید.
  • از انجام ورزش ها سنگین بعد از عمل جدا خودداری کنید
  • در صورت تجویز پزشک مربوطه از انتی بیوتیک های خوراکی استفاده کنید .
  • در صورت التهاب داشتن صورتتان از کمپرس آب سرد استفاده کنید و در صورت افزایش و طولانی مدت شدن آن به پزشک مربوطه مراجعه کنید .
  • از مایعات بسیار زیاد بعد از عمل استفاده کنید
  • پیش از هر گونه عملی توضیحات لازم را از پزشک خود طلب کنید و اطلاعات دقیق را از وی بخواهید .
  • قبل از انجام هر گونه عملی آزمایشات لازم را انجام دهید .
  • پیش و پس از انجام لیفت صورت با نخ رژیم غذایی مناسب را رعایت کنید .

مزایای انجام لیفت صورت با نخ چیست؟

در این قسمت می خواهیم بدانیم مزایا استفاده از لیفت صورت با نخ چیست . در ادامه به تعدادی از این مزایا اشاره خواهیم کرد :

  • یکی از مزایای استفاده از این روش یا نوع درمان آن است که احتمال باقی ماندن جای زخم کم می باشد .
  • مزیت دیگر آن است که می توان بالافاصله اثرات و نتایج کار را مشاهده کرد .
  • مزیت دیگر ان است که دوران نقاهت آن بسیار کم است .
  • مزیت دیگر آن است که عوارض ناشی از آن بسیار کم می باشد .
  • مزیت دیگر آن است که چین و چروک ها و افتادگی های صورت بدون هیچ گونه عمل جراحی و برش و زخمی بر طرف می شود .
  • مزیت دیگر آن است که این روش نسبت به روش های مشابه دیگر دوام بیشتری دارد .
  • مزیت دیگر آن است که این روش نسبت به جراحی هزینه ی مناسب تری دارد .
  • از این روش می توان در سنین مختلف از 20 سال به بالا استفاده کرد . البته متقاضیان لیفت صورت به صورت کلی افراد میانسال می باشند .
  • دوران نقاهت این روش نیازمند مراقبت های زیادی نمی باشد و تنها با رعایت نکات پیش تر گفته شده می توان نتیجه مطلوب را به دست آورد .
مزایای انجام لیفت صورت با نخ چیست؟
مزایای انجام لیفت صورت با نخ چیست؟

هزیه ی لیفت صورت با نخ به چه شکل می باشد ؟

در بخش های پیش تر در خصوص ویژگی های مختلف استفاده از روش لیفت صورت ، مزایای آن و همین طور مراقبت های مورد نیاز پیش و پس از آن صحبت کردیم حال در این قسمت می خواهیم به موضوع هزینه ی لیفت صورت با نخ بپردازیم . در این خصوص باید گفت که بسته به طول دوره درمان، نخ هایی که استفاده می شوند تعداد و اندازه و نوع ان ها و با توجه به صورت افراد مختلف هزینه نیز متفاوت می باشد .

هزیه ی لیفت صورت با نخ به چه شکل می باشد ؟
هزیه ی لیفت صورت با نخ به چه شکل می باشد ؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید