میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیفت بینی بدون جراحی
هزینه لیفت بینی بدون جراحی

لیست موضوعات

هزینه لیفت بینی بدون جراحی

در این مقاله می خواهیم به موضوع هزینه لیفت بینی بدون جراحی بپردازیم.

مهم: اگر چه لیفت بینی روشی کاربردی است اما لازم است قبل از آن از توسط پزشک متخصص معاینه شوید تا بهترین روش ممکن برای شما تشخیص داده شود.

شماره تماس با کلینیک : 02122930161

لیفت بینی بدون جراحی یا همان رینوپلاستی بینی از روش هایی هست که در زیبایی بینی به کار برده می شود؛ در سالهای اخیر ازاین نوع روش افراد زیادی استقبال کردند لیفت بینی بدون جراحی برای افرادی که دوست دارند ظاهری زیبا داشته باشند بدون اینکه جراحی (رینوپلاستی ) بر روی بینی خود انجام دهند و تحت عمل های سنگین جراحی قرار بگیرند به فرم دلخواه بینی خود برسند

هزینه لیفت بینی بدون جراحی
هزینه لیفت بینی بدون جراحی

و از همه مهم تر مقرون به صرفع بودن و کم هزینه بودن لیفت بینی باعث شده انتخاب افراد زیادی باشدو همچنین افراد به دنبال راه ها وروش های کم خطر که عوارض کمتری و هزینه کم تری داشته باشد .

در این مقاله چند سوال ذکر شده و به آنها پاسخ داده می شود

1: لیفت بینی برای چه افرادی مناسب است؟

2:انواع لیفت بینی… { تزریق ژل} {استفاده از نخ}

3: نخ های لیفت بینی چه ویژگی هایی دارند؟

4: عوارض لیفت بینی ؟

5: لیفت بینی بدون جراحی چه نتایجی به دنبال دارد؟

6: چه کسانی کاندید لیفت با نخ هستند؟

7: محدودیت های لیفت بینی بدون جراحی؟

8: زمان عمل لیفت بینی چقدر است؟

9: مدت زمان بهبودی بعد از لیفت بینی چند روز است؟

10: هزینه های مربوط به لیفت بینی؟

11: مقایسه هزینه جراحی زیبایی در ایران با کشورهای اروپایی؟

12: هزینه های قبل لیفت بینی شامل کدام موارد است؟

 

1 :لیفت بینی برای چه افرادی مناسب است؟

در لیفت بینی تغییرات در بافت نرم بینی ممکن است، بنابراین اگر بینی گوشتی و غضروفی دارید می توانید امیدوار باشید که از این راه بینی خود را اصلاح کنید، اما اگر نیاز به تغییر و دستکاری در قسمت استخوانی بینی باشد باید حتما به یک جراح گوش، حلق و بینی، جراح پلاستیک و یا جراح فک و صورت مراجعه کنید. از طرفی دیگر اگر دستکاری مورد نظر در جایی غیر از بافت استخوان باشد شما می توانید یکی از کاندیدها برای لیفت بینی باشید.

لیفت بینی بدون جراحی برای آن دسته از افرادی که دارای بینی بزرگ گوشتی یا افرادی که نوک بینی آنها حالت افتاده داردو یا افرادی که پره های بینی بزرگی دارند به کار می گیرند اما برای افرادی که دارای انحراف بیش اندازه هستند کارایی ندارد.

1 :لیفت بینی برای چه افرادی مناسب است؟
1 :لیفت بینی برای چه افرادی مناسب است؟

2: انواع لیفت بینی

1>تزریق ژل و مزایای تزریق با ژل 2> استفاده از نخ و مزایای روش لیفت با نخ

1: تزریق ژل و مزایای تزریق ژل : روش متداولی که در لیفت بینی بدون جراحی انجام می شود از طریق تزریق ماده ای به نام فیلر که با همان ماده فیلرفرورفتگی ها برطرف می شود.

در مواردی که روی بینی فرو رفتگی هایی وجود دارد این فرو رفتگی ها باعث خطای دید شده و یک قوز کاذب (قوزی که ناشی از بافت اضافه بر روی بینی نیست)، روی بینی مشاهده می شود. در این موارد با تزریق ژل در نواحی فرو رفتگی باعث از بین رفتن این قوزها و یا حداقل کمتر دیده شدن آن ها می شوند.

لیفت بینی با روش تزریق ژل ماندگاری زیادی ندارد و بعد از پنج یا شش ماه بسته به نوع ژل، اثر خود را از دست می دهد و ژل تزریقی جذب بدن خواهد شد اما می تواند در این مدت زمان این امکان را ایجاد کند که عیب و ایرادهای بینی شخص کمتر دیده شود. هم چنین در این روش امکان رفع ایراد های اساسی بینی مثلا از بین بردن بافت اضافه ی بینی، بزرگ بودن، کج بودن و افتادگی بینی و… را ندارد تنها می تواند در یک دوره ی کوتاه مدت ایراد های ظاهری را پوشش دهد.

این روش می تواند برای مواردی که در زیر به آنها اشاره می کنیم مفید باشد:

۱-افرادی که بینی آنها انحراف خیلی کمی دارد.

۲- کسانی که قبلا جراحی بینی انجام داده اند اما از شکل و ظاهر آن به هر دلیلی راضی نیستند

۳- بینی هایی که افتادگی کمی دارند و یا خیلی سر بالایی می باشد به طورکلی بینی هایی که نیاز به تغییر و اصلاح در نوک آن است.

۴- بینی هایی که قوز آن روی پل بینی قرار دارد.

۵- افرادی که بینی خیلی بزرگی ندارند

۶- افرادی که دوست ندارند زیر تیغ جراحی بروند و از نظر روحی و جسمی برای این کار آمادگی ندارند

انواع ژل تزریقی برای لیفت بینی و ماندگاری آن ها:

انواع مختلفی از ژل های تزریقی داریم که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند اما همگی به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشند.

۱-چربی انسانی

این نوع فیلر از بدن خود شخص به میزان بسیار کمی از نواحی  ران و پهلوها برداشته و به بینی تزریق می شود. یکی از مزایای این نوع فیلر این است که احتمال بروز حساسیت بسیار کم خواهد بود اما اثر این فیلر موقتی است و بعد از مدتی به طور کامل اثر خود را از دست داده و نیاز به تمدید خواهد داشت.

۲- اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک از محبوب ترین ژل های تزریقی به دلیل خواص آن است. در واقع این ماده به طور طبیعی در سراسر بدن انسان وجود دارد و این قابلیت را دارد که به میزان بسیار زیادی (هزار برابر ظرفیت خود) آب را در خود ذخیره کند و باعث آبرسانی، رطوبت، انعطاف پذیری و استحکام پوست می شود و نه تنها هیچ عارضه ای نخواهد داشت باعث بهبود ظاهر پوست و افزایش کیفیت باطنی پوست خواهد شد.

اسید هیالورونیک پوست را از سطح داخلی آبرسانی می کند و خاصیت کشسانی پوست را افزایش می دهد.

۳- کلسیم هیدروکسی آپاتیت

نام تجاری کلسیم هیدروکسی آپاتیت، ریدیس می باشد. این ماده در ساختار استخوان و دندان ها وجود داشته و کاملا با محیط زیست سازگاری دارد (تجزیه پذیر است) .

تحقیقات نشان داده است که بیماران تحت درمان با ریدیس رضایت بیشتری داشته و نیاز به اصلاح و مراجعه ی دوباره به میزان ۳۰ درصد کمتر است.

از مزایای این فیلر می توان به ماندگاری آن تا یکسال، لیفت کنندگی بالا، حجم دهندگی خوب و شکل پذیری بالا اشاره کرد. عوارضی نداشته و باعث عفونت نمی شود و حتی می توان گفت که یکی از ایمن ترین فیلرها می باشد و در نهایت به دلیل وجود میکرو ذرات کروی شکل کلسیم در ساختار آن، باعث کلاژن سازی طبیعی پوست می شود.

۴- اسید پلی لاکتیک

این ماده کاملا بی خطر بوده و جذب بدن انسان می شود و برای چندین دهه بدلیل خواصی که دارد در حوزه ی پزشکی کاربرد بسیاری داشته از جمله نخ های بخیه، فیلر پوستی و…

این فیلر تاثیر آنی نداشته و با تحریک پوست برای کلاژن سازی تاثیر خود را در طی چند ماه نشان می دهد.

۵- فیلر های نیمه دائم

این فیلرها نیز اثر خود را خیلی سریع نشان نمی دهند و بعد از چند جلسه تزریق می توانید نتیجه ی آن را مشاهده کنید علاوه بر این ماندگاری تا حداکثر دو سال خواهد داشت. از معایب این فیلرها این است که ممکن است باعث ایجاد گلوله هایی در زیر پوست بشوند. این فیلرها با نام آرتفیل شناخته می شوند.

تولید این فیلر به دلیل ایجاد گلوله و توده هایی در زیر سطح پوست و هم چنین عفونت های ناشی از آن متوقف شده است.

۶- فیلر های دائم

همان طور که از نام این فیلرها مشخص است اثر دائم و ماندگاری داشته و دیگر نیازی به تمدید دوباره نخواهد بود. این فیلرها را معمولا هیچ پزشکی بدلیل عوارض بالایی که دارند توصیه نمی کنند. فیلر دائمی را معمولا با نام ژل سیلیکیون می شناسند این ژل مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا نمی باشد چون اثرات بسیار مخربی بر روی پوست دارد و  در صورت نارضایتی از تزریق و یا به هردلیلی قصد تخلیه ی آن را داشته باشید، تقریبا ممکن نیست بدون آسیب رساندن به بافت اطرافش از بین برود.

التهاب، درد و در نهایت حرکت و جابجایی این فیلر در زیر پوست که باعث نامتقارنی صورت می شود، از دیگر عوارض این ژل می باشد.

مزایای تزریق ژل:

فاقد عوارضی مانند اسکار و شل شدن غضروف

برگشت فرم بینی به حالت قبل لیفت بینی

نیازی به بیهوشی کامل نیست

فاقد دوره نقاهت

کم هزینه بودن این روش

  • کبودی و ورم خیلی کمی دارد که پس از مدت زمان کوتاهی رفع خواهد شد
  • نیازی به پانسمان، گچ و چسب بعد از عمل نیست
  • تغییرات انجام شده همان لحظه قابل ملاحظه است و در صورت نداشتن رضایت دکتر متخصص همان لحظه با استفاده از حلال های مخصوص اثر ژل را از بین برده و به حالت اول در می آورد.

 

2: استفاده از نخ و مزایای لیفت با نخ :

استفاده از نخ یکی از روش های موقت لیفت بینی است که پزشک معالج یا همان جراح یک نخ به نام دی احکسانون یا نخ کاگ را به کار می گیرد تا نتیجه مدنظرتان بدست آید .

در لیفت بینی با نخ، از زیر بینی چند نخ قابل جذب پوست جایگذاری می شود درواقع این نخ ها به صورت داربست عمل می کنند. ضمن حفظ حالت طبیعی بینی، با بالا کشیدن نوک بینی و یا کشیدن پوست در ناحیه ی قوز بینی، ظاهر جذابی (بدون شکستن استخوان بینی و یا برش آن) در بینی ایجاد می کند.

تعداد نخ های استفاده شده برای هر فرد متفاوت است. جنس این نخ ها از پروتئین بوده و بعد از تقریبا دو سال جذب بدن خواهند شد بدون اینکه هیچ عوارضی بوجود آورند.

مزایای لیفت با نخ:

ماندگاری طولانی مدت لیفت با نخ نسبت به تزریق ژل

ایجات حالت و تغییر دلخواه بر روی فرم بینی

نیاز به بیهوشی کامل نیست

مدت زمان کوتاه برای عمل

دوره نقاهت بسیار کوتاه

  • عدم آسیب به مخاط و بویایی بینی
مزایای لیفت با نخ:
مزایای لیفت با نخ:

 3: نخ های لیفت بینی چه ویژگی هایی دارند؟

نخی که برای لیفت بینی استفاده می شود پلی دی اکسانون نام دارد . علم پزشکی ثابت کرده است که بدن نخ را پس از مدتی کامل جذب  می کند وباعث می شود در پوست کلاژن سازی انجام شود و همین کلاژن سازی باعث می شود پوستی محکم و کشیده به وجود بیاید و بینی خوش فرم و زیبا شود و همچنین نخ های موجود در بینی بدون جراحی در قسمت بینی نوک آن را خوش فرم کرده و بالا می برد.

این نخ ها نیز انواع مختلفی دارند که در زیر به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم:

الف- نخ سیلوئت

نخ سیلوئت نسل پنجم نخ های لیفت و از جنس اسید پلی لاکتیک می باشد که کاملا با بدن سازگار می باشد. ساخت کشور آمریکا و از برندهای معروف در زمینه ی پوست و زیبایی می باشد که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا نیز می باشد. بر روی این نوع نخ خارهایی به شکل مخروط وجود دارد که چربی را در زیر پوست به سمت بالا می کشد و باعث کشیدگی پوست به طرف بالا می شود.

نخ سیلوئیت یک نخ دو سوزنه است و باعث کلاژن سازی عالی در پوست می شود این کلاژن سازی از طریق تحریک سلول های فیبروبلاست انجام می شود. این نخ ها معمولا تا ۱۲ ماه دوام دارند و بعد از آن جذب بدن می شوند.

ب- نخ PDO

استفاده از این نخ ها برای اولین بار در کره جنوبی صورت گرفت و امروزه در سراسر اروپا و آمریکا نیز مورد استفاده قرار می گیرند. لیفت بینی با استفاده از این نخ ها  یک روش ساده و ایمن می باشد که عوارض جانبی بسیار کمی هم دارد.

این نخ ها از جنس پلی دی اکسانون بدون ایجاد هیچ برشی در پوست توسط چندین سوزن تا عمق ۳ الی ۵ میلی متری پوست قرار می گیرند و در مسیر خود باعث کلاژن سازی و لیفت پوست می شوند. این نخ ها نرم بوده و برخلاف نخ های سیلوئیت بدون خار می باشند و به میزان نخ های سیلوئیت توانایی لیفت را ندارند.

ج- نخ کاگ

نخ کاگ مانند نخ PDO می باشد با این تفاوت که خارهایی بر روی این نخ برای چسبندگی هرچه بهتر و کشیدن پوست قرار داده شده است. این خارها در سرتاسر نخ قرار دارند و هنگامی که در پوست قرار می گیرند با عقب کشیدن نخ، پوست هم کشیده و لیفت می شود هم چنین این نخ ها به نسبت دیگر نخ های لیفت، قیمت بالایی دارد.

 3: نخ های لیفت بینی چه ویژگی هایی دارند؟
3: نخ های لیفت بینی چه ویژگی هایی دارند؟

  4: عوارض لیفت بینی ؟

استفاده از نخ برای لیفت بینی عوارضی را در بر دارد مهمترین آن عفونت است. و اما عارضه دیگری که ممکن است به وجود بیاید اکستروژن نخ است که ممکن است نخ از زیر پوست به قسمت فوقانی پوست بیاید و اگر این اتفاق بیفتد نیاز به بیرون کشیدن نخ دارد واما نخ هایی که قابل جذب هستند  مشکلاتی مانند فرورفتگی چین خوردگی پوست و مشخص شدن از زیر پوست را برطرف کرده است.

فرق بین نخ های قابل جذب و غیر قابل جذب در این است که نخ های جذب ماندگاری کمتری دارد وبه طور کلی حداکثر تا چند ماه اندک نوک بینی را بالا نگه می دارد و دوباره بینی به فرم قبلی خود بر می گردد.

از دیگر عوارض لیفت بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر پوست مراجعه کننده ظریف و نازک باشد نخ ها و گره های آن مشخص می باشد.
  • اگر دکتر هنگام انجام لیفت بینی نکات بهداشتی را رعایت نکند و بینی را ضدعفونی نکند باعث ایجاد عفونت خواهد شد

  • احتمال پارگی نخ و درنتیجه چین خوردگی پوست وجود دارد
  • احتمال بروز حساسیت و قرمزی پوست

  • بروز مشکلات عصبی
  • ممکن است کمی ورم و کمبودی نیز بعد از انجام لیفت بینی بوجود بیاید و یا هنگام لمس بینی احساس درد داشته باشید که بعد از مدتی رفع خواهد شد و خیلی جای نگرانی نمی باشد

 

 5: لیفت بینی بدون جراحی چه نتایجی به دنبال دارد؟

نتیجه لیفت بینی بدون جراحی علاوه بر مهارت جراح به جنس نخ نیز بستگی دارد .بسیاری از نخ ها ی مورد استفاده نخ های تک رشته ای کوتاه و صاف هستند که حالت دلخواه بینی به وجود نمی آید و یا تغییری در آن به چشم نمی خورد .

و اما صاف و باریک بودن این نخ ها باعث نگه دارندگی کافی برای لیفت بینی را ندارند و نخ های ضخیم نیز باعث می شوند که جای زخم ها مشخص باشد ، پس نتیجه میگیریم لیفت بینی بدون جراحی جایگزین مناسبی برای جراحی زیبایی بینی نیست اما اگر فردی تصمیم به لیفت بینی بدون جراحی دارد باید با مشورت پزشک متخصص انجام دهد .

 5: لیفت بینی بدون جراحی چه نتایجی به دنبال دارد؟
5: لیفت بینی بدون جراحی چه نتایجی به دنبال دارد؟

6: چه کسانی کاندید لیفت بدون جراحی هستند؟

شاید کسانی کاندید لیفت بدون جراحی باشند که قصد جراحی زیبایی بینی را دارند و می خواهند ببینند که تغییر بینی باعث خوش فرم شدن ظاهر انها میشود یا نه چون در انجام لیفت بینی سالم است و در صورت نا رضایتی از ظاهر بینی می شود بینی را به حالت و شکل قبلی خود در آورد.

 

۷- چه مراقبت هایی قبل از انجام لیفت بینی باید انجام دهیم؟

 

  • از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات بشدت پرهیز کنید
  • توصیه های دکتر را برای سلامت پوست خود جدی بگیرید و تمام نکات را رعایت کنید
  • رژیم غذایی که دکتر توصیه کرده است را رعایت کنید

  • داروهایی مانند ایبوپروفن، نوروفن و ناپروزان (ناپروژنتیک) را نباید مصرف کنید و در کل داروهایی که دارای آسپرین هستند ممکن است باعث ایجاد خونریزی شوند
  • اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی را مصرف می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید

  • اگر سرما خوردگی دارید لیفت بینی را تا زمانی که خوب نشده اید انجام ندهید
  • اگر باردار هستید به هیچ وجه لیفت بینی توصیه نمی شود

 

۸- مراقبت های بعد از انجام لیفت بینی شامل چه مواردی می باشد؟

  • از خوردن غذاهای شور و ترش به شدت پرهیز کنید
  • مایعات زیاد مصرف کنید

  • ورزش و فعالیت های سنگین انجام ندهید
  • از ماساژ دادن و یا فشار دستکاری بینی تا ۳ هفته خودداری کنید

  • در صورت داشتن کبودی و ورم می توانید در چند ساعت اول از کمپرسورهای یخ استفاده کنید
  • بعد از یک روز می توانید دوش بگیرید و مانعی نیست

9: محدودیت های لیفت بینی بدون جراحی؟

ژل های تزریقی تاثیری موقتی دارند.

لیفت بینی بدون جراحی نیاز به نگه داری منظم دارد چرا که تاثیر ژل ها موقتی هستند.

هر چقدر یک فیلر دایمی باشد میزان ریسک آن بالاتر است.

احتمال اینکه فرم بینی باب میل فرد نباشد بسیار بالاست.

برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید باید چند جلسه درمانی نیز رفت.

و با این روش نمیتوان تغییراتی همچون چین و چروک و تغییراتی که مربوط به سن است را تغییر داد.

10: زمان عمل لیفت بینی چقدر است؟

مدت زمان لیفت بینی در کمتر از 15 دقیقه با موفقیت انجام می شود . درمان های مربوط به تزریق ژل به صورت بسیار ساده و سریع انجام می شود و نتیجه فرد در لیفت بینی بدون عمل از رضایت فوری و سریع برخوردار است.

11: مدت زمان بهبودی بعد از لیفت بینی چند روز است؟

زمان بهبودی بعد از لیفت بینی بدون جراحی بسیار کوتاه است و بیماران بعد از مدت زمان کوتاهی می توانند به فعالیت های روزانه خود بپردازند و ممکن است تورم جزیی پس از 7 تا  10روز کامل برطرف شود .

 

۱۲- لیفت بینی تا چه مدت زمانی دوام دارد؟

اینکه چه ماده ای به عنوان فیلر انتخاب می شود، جنس نخ استفاده شده و هم چنین کیفیت هر یک از این ها در دوام و ماندگار لیفت بینی بی تاثیر نیست.

اما به طور کلی می توان گفت که نتایج حاصل از لیفت بینی تا حداکثر دو سال و حداقل چهار ماه دوام دارد.

 

۱۳- آیا لیفت بینی درد دارد؟

در لیفت بینی هیچ برش و شکستگی استخوان بینی صورت نمی گیرد و تنها با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود بنابراین می توان گفت به نسبت عمل جراحی بینی درد کمتری را متحمل می شوید و تنها ممکن است فشار بسیار کمی را بر روی بینی خود احساس کنید.

14:هزینه های مربوط به لیفت بینی؟

قیمت لیفت بینی در هر فرد با شرایط مربوط به خود شخص متفاوت می باشد. و  در آخر نتیجه می گیریم هزینه لیفت کاملا مناسب و مقرون به صرفه است .

طبق گزارش هفته نامه همشهری جوان در مورد هزینه جراحی فرد میگوید : ««جراح متخصص باید شما راببیند بعد معاینه با هم در مورد هزینه جراحی به توافق می رسیم»» «« هزینه مطب جداگانه حساب می شود»»««قبل از هر جراحی شما باید در مورد جراحی انجام شده مشاوره شوید»» همه این موارد حرف های مشترک کلینیک ها و مطب ها برای قیمت گذاری انواع عمل های زیبایی هست و در ضمن هزینه ها به انتخاب  محل کلینیک و روش جراح متخصص متفاوت است.

15: مقایسه هزینه جراحی زیبایی در ایران با کشورهای اروپایی؟

تحقیقات نشان داده که جراحان زیبایی ایرانی به نسبت جراحان اروپایی از تجربه بسیار بالایی برخوردارندو ایرانی ها نسبت به اروپایی ها علاقه زیادی به جراحی زیبایی دارند.

مت استفالی پروفسور جراحی پلاستیک در یک نشست خبری گفت:

افراد از پزشک خود می خواهند که جراحی زیبایی آنها به صورت کاملا طبیعی انجام شود .

پروفسور استفالی با اشاره به هزینه های جراحی زیبایی در کشورهای اروپایی گفت: هزینه جراحی زیبایی در کشور ایتالیا از 700 یورو در فرانسه از 500 یورو در آمریکا از 800 یورو و اروپای شرقی از300 یورو شروع می شود.

16: هزینه های قبل لیفت بینی شامل کدام موارد است؟

1.دستمزد جراح

2: هزینه متخصص بیهوشی

3:هزینه بیمارستان و یا کلینیک

4:هزینه مواد غذایی که برای بهبودی باید مصرف شود

5: هزینه های قبل عمل مانند:

آزمایش خون، سیتی اسکن، عکس اتلیه و قالب کنترلی

1: هزینه دستمزد جراح بستگی به موارد زیر دارد:

مهارت وسابقه جراح:

یعنی هر چقدر جراح با تجربه باشد احتمال خطا در کار کمتر است

نوع بینی فرد :

افرادی که بینی گوشتی و بزرگی دارند هزینه بیشتری نسبت به افرادی که بینی استخوانی دارند باید بپردازند

 

3: هزینه بیمارستان و یا کلینیک:

هزینه بیمارستان برای لیفت و جراحی با هزینه کلینیک کاملا فرق دارد .

4: هزینه مواد غذایی که برای بهبودی باید مصرف شود:

 

آزمایش خون، سیتی اسکن، عکس اتلیه و قالب کنترلی

آزمایش خون برای تشخیص  کمبود آهن و قند خون و کم خونی اعمال می شود

عکس اتلیه به هیچ عنوان روتوش نمی شود تا پزشک معالج بتواند با وضوح کامل عکس را ببیند و مشکلات بینی فرد را تشخیص دهد.

قالب کنترلی: افرا قبل عمل یا لیفت بینی به صورت سه بعدی و مجازی میتوانند فرم بینی خود را ببینند و به دلخواه خود تغییر دهند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید