میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیفت ابرو با هایف
هزینه لیفت ابرو با هایف

لیست موضوعات

هزینه لیفت ابرو با هایف

در این مقاله سعی داریم تا درباره ی هزینه لیفت ابرو با هایف توضیحاتی ارائه دهیم. در ابتدا باید بگوییم که هایفوتراپی یکی از خدمات پزشکی زیبایی است که برای لیفت و جوان سازی پوست صورت و گردن به کار می رود.

با بالا رفتن سن، تولید کلاژن در پوست کاهش میابد، پوست شل شده و استحکام خود را به مرور از دست می دهد. حساس ترین قسمت های صورت که زودتر از بقیه ی جاها تحت تاثیر عوامل چروکی قرار میگیرد و همچنین تولید کلاژن در این بخش ها سریع تر کاهش پیدا میکند

زیر ابرو ها و پیشانی است. چین و چروک در این بخش ها باعث پیر و خسته نشان دادن صورت میشود که برای حل این مشکل  از درمان لیفت با روش های گونان استفاده می شود که هایفوتراپی یکی از این روش ها می باشد. امروزه به علت پیشرفته شدن صنعت پزشکی زیبایی و استفاده از دستگاه های بی خطر اکثرا از این روش استفاده می کنند.

سوالاتی که ممکن از درباره ی این موضوع برای شما پیش بیاید :

  1. لیفت ابرو چیست؟
  2. لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟
  3. انواع روش ها برای لیفت ابرو کدام اند؟
  4. لیفت ابرو با هایفوتراپی به چه صورت است ؟
  5. هزینه ی لیفت ابرو با هایفوتراپی چقدر است؟

هزینه لیفت ابرو با هایف
هزینه لیفت ابرو با هایف

 

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو امروزه در میان مردم بسیار رواج پیدا کرده زیرا این درمان که نوعی جراحی زیبایی بی خطر و بدون درد به شمارمی رود  باعث جوان سازی و ایجاد چهره ای زیبا تر و شاداب تر می شود. این درمان باعث بالا رفتن ابرو ها و درشت تر شدن و حالت گرفتن چشم ها می شود .این روش بدون درد و نیاز به بستری شدن و مراقبت های ویژه پس از انجام آن است و به همین دلایل  محبوبیت خاصی میان مردم پیدا کرده است.چشم و ابرو تاثیر زیادی بر زیبایی افراد دارد و می توان با مراجعه به یک پزشک متخصص پوست و مو برای لیفت بر تاثیر آن بر زیبایی فرد افزود.

 

لیفت ابرو چیست؟
لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

معمولا افراد با سنین ۴۰ تا ۶۰ سال عمل لیفت را انجام می دهند اما افرادی که از حالت ابروی خود ناراضی اند نیز از این روش برای فرم دهی به ابروهای خود استفاده می کنند‌.این درمان برای افرادی که دارای ابرو های افتاده و اخمو هستند و یا پوست اضافه ی ابرو هایشان روی پلک هایشان قرار می گیرند و خط ابروهای نا متوازن اطراف ابروها و بین آن ها دارند بسیار مناسب است. همچنین این روش برای افرادی که دارای خط اخم و چین و چروک های کم رنگ پیشانی هستند نیز می تواند موثر باشد.

لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟
لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

انواع روش ها برای لیفت ابرو کدام اند؟

روش های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد اما برخی از آن ها مانند جراحی کلاسیک ،جراحی اندوسکوپی و لیفت با نخ نیاز به بیهوشی کامل یا موضعی دارند و ریسک و خطر درمان را بالا می برد و این اعمال به صورت مستقیم روی پوست و بافت های ماهیچه ای انجام می شوند. امروزه از روش های ذکر شده بسیار کم استفاده می شود و افراد ترجیح می دهند تا با لیزر و به صورت غیر مستقیم عمل لیفت را انجام دهند تا عوارض کمتری برای آن ها داشته باشد.

برای مثال لیفت با استفاده از هایفوتراپی از طریق برخی اشعه ها انجام می شود که خطر کار را به حداقل رسانده است. طرز کار این عمل به این صورت است که این اشعه ها باعث افزایش کلاژن سازی در پوست می شوند و کلاژن بیشتر باعث کشیدگی و استحکام و از بین رفتن چین و چروک می شود. به علت کم بودن خطر در انجام این عمل نسبت به سایر روش ها کمی گرانتر ولی مطمعن بوده است.

انواع روش ها برای لیفت ابرو کدام اند؟
انواع روش ها برای لیفت ابرو کدام اند؟

عوارض احتمالی لیفت ابرو کدام اند؟

با این که در سال های اخیر  در زمینه ی لیفت پیشرفت های متعددی بدست آمده است و خطر این کار بسیار کمتر از قبل شده اما نمی توان عوارض آن را کاملا از بین برد. خوشبختانه عوارض شایع پس از درمان  لیفت ابرو خفیف بوده و با مرور زمان و به زودی رفع می شود. ممکن است برای هر فرد چند مورد از این عوارض پیش بیاید مثلا محل لیفت شده دچار التهاب و تورم شود و درد و سوزش بسیار کمی داشته باشد. برخی افراد که پوستشان حساس تر است برای مدتی پوست آن ها لمس می شود و یا نسبت به تماس حساسیت دارند که پس از مدت کوتاهی این حساسیت از بین می رود.

 لیفت ابرو با هایفوتراپی به چه صورت است؟

هایفوتراپی روشی جدید و بی خطر برای لیفت پوست می باشد. هنگامی که ابرو افتادگی دارد می توان با استفاده از هایفوتراپی آن را درمان کرد. این کار با پرتو ها و اشعه هایی انجام می شود که به صورت غیر مستقیم باعث از بین بردن بافت چربی شل شده در آن قسمت و همچنین باعث تقویت و افزایش کلاژن سازی می شود. این ‌روش باعث می شود پوست زیر ابرو محکم تر شود و چین و چروک از بین رفته و بالا برود.

 

هزینه ی لیفت ابرو با هایفوتراپی چقدر است؟

برای لیفت ابرو با هایفوتراپی نمی توان قیمتی ثابت بیان کرد زیرا در هر کلینیک بسته به امکانات و خدمات و عوامل دیگر قیمت متفاوت است. برای مثال از عوامل متفاوت بودن قیمت ها در هر کلینیک می توان به استفاده از دستگاه هایی با برند های برتر، اندازه ی ناحیه ای که قرار است لیفت شود و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان کامل اشاره کرد.

دستگاه هایی که امروزه برای لیفت وارد ایران شده اند می توانند اثر لیفت را در همان زمان نشان دهند. همچنین تخصص پزشک تا حدودی بر روی قیمت هایفوتراپی تاثیر می گذارد زیرا هر پزشک دارای روش متفاوت از بقیه برای لیفت است به همین دلیل نمی توان  قیمت ها را مقایسه کرد همچنین مدت زمان استفاده از دستگاه برای لیفت تاثیر زیادی بر قیمت دارد که به طور معمول زمان استفاده در هر جلسه حدودا ۵۰ دقیقه می باشد.

 

(ما در طراحی این مقاله توانستیم فقط بخشی از مطالب مربوطه را برای شما مخاطبان محترم شرح دهیم امیدواریم اطلاعات کافی و سودمندی را کسب کرده باشید.)

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید