میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیزر جای جوش بدن
هزینه لیزر جای جوش بدن

لیست موضوعات

هزینه لیزر جای جوش بدن

ما در طراحی این مقاله قصد داریم شما مخاطبان محترم را با هزینه لیزر جای جوش بدن آشنا کنیم، برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را دنبال کنید. همچنین اگر به دنبال استعلام هزینه لیزر جای جوش بدن هستید و یا مایلید جای جوش را در هر کجای بدن خود لیزر کنید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد.

سوالاتی که قرار است در این مقاله به آن ها بپردازیم، به شرح زیر می باشد:

  • انواع جای جوش بدن به چه صورت است؟
  • لیزر جای جوش بدن چگونه انجام می شود؟
  • مراقبت های بعد از لیزر جای جوش بدن چیست؟
  • هزینه لیزر جای جوش بدن چقدر است؟

 

هزینه لیزر جای جوش بدن
هزینه لیزر جای جوش بدن

انواع جای جوش بدن

امروزه یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد به آن مواجه شده اند مربوط به جوش هایی می شود که بر روی بدن خود مشاهده می کنند، بعضی از جوش ها ممکن است جایشان بر روی بدن باقی بمانند به همین دلیل روی پوست بدن خود آن ها را مشاهده می کنند. افرادی که به زیبایی اهمیت بسیاری می دهند همیشه سعی دارند پوستی شاداب و بدون مشکلی را داشته باشند، به همین منظور برای رفعه مشکلاتی مانند جای جوش به لیزر روی می آورند.

شاید این سوال در ذهن شما افراد رخ داده باشد که چگونه جای جوش بر روی بدن می ماند و از بین نمی رود؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت جوش ها و آکنه ها در نوع های مختلفی بر روی بدن ظاهر می شود، اما با توجه به اطلاعات بدست آمده گفته شده است که اگر پوست در چندین حالت مختلف دچار جوش ها و آکنه های التهابی شود امکان این که بعدا با جای آن ها مواجه شوند بسیار زیاد است. در ادامه قصد داریم شما مخاطبان را با انواع جای جوش بدن آشنا کنیم:

  • جای جوش فرو رفته:

این نوع جای جوش به شکل سوراخ ها وحفره های ریزی هستند که روی پوست ایجاد می شوند. جای جوش های فرو رفته معمولا باریک هستند، و به همین دلیل باعث فرورفتگی در بدن می شوند. اگر بخواهیم میزان عمق این گونه جای جوش ها را بیان کنیم باید بگوییم که حدود 2 میلی متر در بدن به وجود می آیند.

 

جای جوش فرو رفته:
جای جوش فرو رفته:
  • جای جوش بوکسار:

بعضی از جای جوش هایی که بر روی بدن خود مشاهده می کنید همانند جای جوش های آبله مرغان است، این نوع جای جوش را بوکسار می گویند. بوکسار را می توان به جای جوش هایی اشاره کرد که به شکل گوشه دار با لبه های عمودی می باشند که با عمق کمی بر روی بدن قرار گرفته اند.

جای جوش بوکسار:
جای جوش بوکسار:
  • جای جوش رولینگ یا غلتکی:

بر روی بدن خود ممکن است جای جوش هایی را ببینید که مانند موج بر روی پوست شما ظاهر گردیده، در این حالت گفته می شود که پوست بدن شما از نظر زیر سطحی دچار مشکل شده است. عمق این نوع جای جوش ها بر روی بدن کم می باشد و به حالت پهنی ایجاد  شده اند.

جای جوش رولینگ یا غلتکی:
جای جوش رولینگ یا غلتکی:
  • جای جوش هایپرتراپیک یا (برجسته):

بر روی قسمت های مختلفی از بدن امکان دارد جای جوش هایی را مشاهده کنید که به حالت برجسته ای ایجاد شده اند، این نوع جای جوش ها معمولا در قسمت هایی همچون: کمر، قفسه سینه، گردن و.. به چشم می خورد. این نوع جای جوش ها در اندازه های مختلفی به وجود می آیند.

جای جوش هایپرتراپیک یا (برجسته):
جای جوش هایپرتراپیک یا (برجسته):

 

  • جای جوش آیس پک یا (چکشی):

در بعضی مواقع ممکن است دچار جوش هایی شوید که پس از مدتی به حالت لکه هایی قرمز و تیره ای بر روی بدن خود مشاهده کنید، این نوع جای جوش ها احتمال دارد مدت زمان طولانی بر روی بدن شما بماند و دیر از بین بروند.

جای جوش آیس پک یا (چکشی):
جای جوش آیس پک یا (چکشی):

لیزر جای جوش بدن چگونه انجام می شود؟

یکی از روش ها موثری که افراد می توانند از آن برای رفع جای جوش های خود بر روی بدن بکار ببرند مربوط به لیزر می شود. با توجه به پیشرفت های چشم گیری که در فناوری تکنولوژی به وجود آمده است مسلما دستگاه های پزشکی مختلفی هم با تمامی تجهیزات کامل و پیشرفته ای روی کار آمده است. افرادی که قصد دارند جای جوش خود را از بین ببرند سعی کند به مراکز و کلینیک های معتبر و شناخته شده ای مراجعه کنند، و توسط دکترهای ماهری تمامی جلساتی که باید برای رفع جای جوش انجام دهید را پشت سر بگذرانید.

لیزر را می توانیم نوعی نور به حساب آوریم که بصورت غیر تهاجمی و بدون هیچ جراحی اعمال می گردد. لیزر جای جوش این گونه انجام می شود که ابتدا شخص باید از عینک های مخصوصی استفاده کنند چرا که چشم نباید در برابر عوامل تحریک کننده لیزر قرار بگیرد

پس از آن بخش های مربوطه به جای جوش زیر نور لیزر به مدت چند دقیقه قرار می گیرد. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که تعداد جلساتی که هر فرد باید مراجعه کند بستگی به نوع پوست بدن و همچنین جای جوشی است که برروی بدن قرار گرفته است. با انجام لیزر به مرور زمان مشاهده خواهید کرد که پوست بدنتان کاملا شفاف تر و صاف تر نسبت به حالت اولیه که داشته است ظاهر می شود.

لیزر جای جوش بدن چگونه انجام می شود؟
لیزر جای جوش بدن چگونه انجام می شود؟

مراقبت های بعد از لیزر جای جوش بدن

بعد از اینکه لیزر جای جوش را انجام دادید باید حتما به نکاتی که پزشک مربوطه به شما اعلام می کند توجه کنید. مراقبت های مختلفی پس از لیزر وجود دارد که در ادامه هریک از آن ها را شرح می دهیم:

  • بعد از انجام لیزر حتما کیسه های مربوط به یخ را بر روی بدن خود قرار دهید.
  • از کرم های ضد آفتاب حتما استفاده کنید و از نور مستقیم خورشید دوری کنید.
  • بعد از یک هفته انجام لیزر اسکراپ های مختلفی وجود دارد که می توانید از طریق آن پوست خود را شست و شو دهید.
  • حدود 24 الی 48 ساعت سعی کنید دوش آب گرم نگیرید و همچنین از استخر و سونا دوری کنید.
  • حدود یک هفته به هیچ نوع لوازم آرایشی روی نیاورید.
  • از کرم ها و سرم های مخصوص جهت بهبودی هر چه سریع تر جای لیزر پیشنهاد می شود.
  • و…
مراقبت های بعد از لیزر جای جوش بدن
مراقبت های بعد از لیزر جای جوش بدن

هزینه لیزر جای جوش بدن چقدر است؟

یکی از سوالاتی که ذهن بیشتر افراد را به خود درگیر کرده است مربوط به هزینه لیزر جای جوش بدن می شود. هزینه لیزر جای جوش بدن به عوامل مختلفی بستگی دارد و از قیمت های ثابتی برخوردار نیستند. این عوامل تاثیر گذار شامل: نوع جای جوش، نوع لیزری که استفاده می شود، میزان و تعداد جای جوش ها، تعداد جلساتی که باید به پزشک جهت لیزر درمانی مراجعه شود و…. می شود.

در نهایت گفته می شود اگر بدنتان دچار جای جوش شده است می توانید از طریق لیزر درمانی آن ها را از بین ببرید، اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید که انجام لیزر باید حتما توسط پزشکان متخصص انجام شود تا در پایان جلسات با نتیجه مثبتی روبرو شوید.

( ما در طراحی این مقاله توانستیم فقط بخشی از مطالب مربوطه را برای شما مخاطبان شرح دهیم، امیدواریم اطلاعات کافی و سودمندی را کسب کرده باشید.)

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید