میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا
هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

لیست موضوعات

هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

امروز با بررسی موضوع هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا با شما دوستان عزیز همراهیم.

هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا براساس موارد مختلفی تعیین می شود و هر خانمی که قصد انجام دادن عمل لابیاپلاستی با لیزر را داشته باشد، به هزینه این عمل فکر می کند.

هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا
هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

 

در ادامه مقاله به سوالاتی که برای شما دوستان نیز پیش می آید و ذهنتان را درگیر می کند پاسخ می دهیم.

منظور از لابیاپلاستی با روش لیزر مونالیزا چیست؟

هدف از انجام دادن لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چیست؟

لیزر مونالیزا در عمل لابیاپلاستی به چه روشی انجام می شود؟

دلایل خانم ها برای به کار بردن لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟

استفاده از لیزر مونالیزا در ناحیه تناسلی چه فوایدی دارد؟

تشکیل جلسه مشاوره قبل از عمل لابیاپلاستی با پزشک متخصص چه مزیت هایی دارد؟

مزایای استفاده از عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟

آیا تمامی خانم ها می توانند لابیاپلاستی با لیزر را انجام دهند؟

سن مناسب برای انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چه زمانی است؟

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا به نسبت روش های دیگر چه تفاوت هایی دارد؟

آمادگی های لازم قبل از انجام لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟

نکات مهم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا شامل چه مواردی می شود؟

آیا پزشکان برای انجام لابیاپلاستی با لیزر نیاز به صرف زمان زیادی دارند؟

برای عمل لابیاپلاستی با لیزر به چند جلسه درمان نیاز است؟

آیا انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا ماندگاری بالایی دارد؟

هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا بر اساس چه عواملی تعیین می شود؟

 

منظور از لابیاپلاستی با روش لیزر مونالیزا چیست؟

از بهترین روش هایی که در حال حاضر برای انجام لابیاپلاستی به کار برده می شود به لیزر مونالیزا معروف است، امروزه زنان زیادی از لابیاپلاستی استفاده می کنند تا به این طریق مشکلات موجود در ناحیه تناسلی شان کاهش یابد، به کار بردن لیزر به عنوان یکی از روش های پیشرفته در خیلی از زمینه ها استفاده می شود.

خیلی از خانم ها برای انجام لابیاپلاستی به لیزر فکر می کنند که هم در روشن سازی ناحیه واژن آنها موثر است، هم می تواند مشکلات بیشتری را در این ناحیه حل کند.

منظور از لابیاپلاستی با روش لیزر مونالیزا چیست؟
منظور از لابیاپلاستی با روش لیزر مونالیزا چیست؟

هر گونه مشکلی که خانم ها در ارتباط با یائسگی داشته باشند به وسیله لیزر برطرف می شود.

در مواردی که زنان به دنبال جوانسازی ناحیه تناسلی خود به وسیله لیزر هستند، بدون هیچ دردی می توانند این کار را انجام دهند.

لیزر مونالیزا را می توان برای تنگ کردن ناحیه واژن نیز انجام داد.

این روش در حال حاضر متقاضیان زیادی دارد و به راحتی جایگزین خیلی از روش های دیگر شده است.

دستگاه لیزر مونالیزا ساخت کشور ایتالیا است و در سال های گذشته عملکرد مفید این دستگاه در موارد متعددی تأیید شده است و سازمان غذا و دارو تأییدیه لازم را در این مورد ارائه داده اند. وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور ایران نیز استفاده از این دستگاه را در موارد متعددی تأیید کرده و گواهی لازم را برای استفاده از این دستگاه صادر کرده است.

هدف از انجام دادن لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چیست؟

زنانی که قصد انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا را دارند، علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتری در ارتباط با ویژگی های این عمل هستند.

با به کار بردن لیزر مونالیزا عمل لابیاپلاستی صورت می گیرد، انجام عمل به این صورت است که بخش های اضافی لابیا برداشته می شود و چین و چروک های این ناحیه را با لیزر می توان برطرف کرد.

لابیاپلاستی در ناحیه لابیاها انجام می شود و مشکل خانم ها بیشتر در ارتباط با لابیای مینور است. در روش لابیاپلاستی با لیزر تکنیک های مختلفی را پزشک متخصص به کار می گیرد و تلاش بر این است که در روش لابیاپلاستی به اعصاب موجود در ناحیه تناسلی کمترین آسیب وارد شود.

 شما در حال مطالعه مقاله هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا هستید

لیزر مونالیزا در عمل لابیاپلاستی به چه روشی انجام می شود؟

امروزه پیشرفت علم در بیشتر شاخه ها مشاهده می شود و روز به روز تعداد روش ها و تکنیک های جدید افزایش می یابد و به تبع روش های جدیدی در شاخه علوم پزشکی به وجود آمده اند. هدف از به کار بردن روش های جدید و ایجاد تکنیک های بهتر این است که شرایط عمل راحت تر شود و عوارض به شدت کاهش یابد و زمان درمان مدت کمتری طول بکشد.

در حال حاضر برای انجام دادن عمل لابیاپلاستی از تکنیک های متفاوتی به کار برده می شود که با توجه به شرایط یک بیمار، انتظاراتی که یک بیمار از درمان خود دارد و تخصص لازم پزشک، این روش ها متفاوت است. به کار بردن دستگاه لیزر برای درمان لابیاپلاستی به عنوان یک روش جدید و بسیار کاربردی شناخته شده است.

لیزر مونالیزا بیشتر بیماری های ناحیه تناسلی خانم ها را قادر است درمان کند و به وسیله لیزر ویژه ای که به آن CO2 می گویند مشکلات خاصی درمان می شود و خانم ها نیازی  به استفاده از دارو برای برطرف شدن این گونه بیماری ها ندارند و بدون جراحی و عوارض درمان بیماری ها صورت می گیرد.

لیزر مونالیزا در عمل لابیاپلاستی به چه روشی انجام می شود؟
لیزر مونالیزا در عمل لابیاپلاستی به چه روشی انجام می شود؟

تغییر در فرکانس و میزان اشعه لیزر

دستگاه مونالیزا را می توان در مواقع مختلفی تنظیم کرد و با تعویض قطعه های آن در فرکانس و میزان اشعه لیزر آن تغییراتی را ایجاد کرد.

پنل پیشرفته موجود در این دستگاه  ویژگی خاصی دارد که از آن می توان برای درمان کردن بیماری های مختلف استفاده شود.

در روش درمان لابیا، دستگاه لیزر قادر است که به وسیله اسکنرهایی که دارد بافت هایی که دچار آسیب شده را شناسایی کند و در ابتدا به وسیله پالس های کوچک درمان با لیزر مونالیزا شروع می شود و تا عمقی که مد نظر است درمان ادامه پیدا می کند.

با استفاده از این اشعه های لیزر بدن به ترمیم خود اقدام کرده و بافت های نو در ناحیه واژن ایجاد می شود.

در عمل لابیاپلاستی با تنظیم کردن شدت نور دستگاه و تسلطی که پزشک بر دستگاه لیزر مونالیزا دارد به آسانی می توان برش هایی خیلی کوچک که دردی در پی ندارد را بر قسمت لابیا به وجود آورد. نتیجه ای که از این عمل به وسیله لیزر مونالیزا به دست می آید دارای ظرافت خاصی است که در جراحی این ظرافت ایجاد نمی شود.

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کاملا سرپایی شناخته شده است و به وسیله تکنولوژی لیزر به صورت ایمن و با روشی راحت می توان لابیاها را تغییر شکل داد، در این مورد پزشک با به کار بردن تکنیک خاصی ناحیه هایی از واژن که لازم است لیزر بر آن تابیده شود را مشخص می کند. همان طور که اشاره شد در روش لیزر از CO2 استفاده می شود.

انرژی منتشر شده از دستگاه تنها بر ناحیه ای که تابش لیزر بر آن قرار دارد اثر گذاشته و آسیبی به بافت های دیگر بدن به خصوص بافت های مجاور ناحیه تناسلی وارد نمی شود.

انرژی منتشر شده از لیزر کلاژن سازی را تحریک می کند و تولید کلاژن بیشتر رخ می دهد، در نتیجه جریان خون در ناحیه تناسلی افزایش یافته و به مرور زمان ناحیه تناسلی جوان تر می شود.

لابیاها دارای عروق زیادی بوده و حساسیت این عروق بیشتر است، پزشک متخصص اگر در کار خود مهارت کافی و سابقه کار زیادی داشته باشد به راحتی می تواند برش را انجام داده و شکل لابیا را بر اساس انتظار بیمار مشخص کند تا به این طریق مشکلات موجود در این ناحیه کاهش یابد. در لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا جای زخم و برشی مشاهده نمی شود.

به کار بردن روش لیزر مونالیزا همان طور که اشاره شد افزایش دادن کلاژن را در ناحیه تناسلی در پیش دارد و سبب گردش خون بیشتر در این ناحیه می شود، با تحریک کردن بافت های مخاطی موجود در این ناحیه و تولید کلاژن بافت ها احیا شده و تنها از راه انتقال گرمای این دستگاه اثرات مختلفی بر جای می ماند.

در دستگاه لیزر مونالیزا از قطعه لیزر صافی به کار برده می شود و تأثیرات لیزر مونالیزا بر این ناحیه بیشتر است، قبل از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر، پزشک ترجیح می دهد که ناحیه واژینال را در خانم ها معاینه کند

و از نظر وجود عفونت و قارچ این ناحیه را بررسی کند، تا به این طریق روش لابیاپلاستی بتواند کارآیی لازم را داشته باشد و خطرات بیشتر را در خانم ها به وجود نیاورد.

هم دستگاه مونالیزا و هر وسیله دیگری که به عنوان ابزارهای لازم توسط پزشک به کاربرده می شوند قبل از عمل لابیاپلاستی باید ضدعفونی شده تا با این اقدام بیماری هایی چون عفونت از طریق این دستگاه ها به ناحیه تناسلی انتقال پیدا نکنند.

کارتریج این دستگاه بر میله ای قرار دارد که توسط پزشک در قسمت لابیاهای ناحیه تناسلی به کار گرفته می شود و هر ناحیه ای که پزشک مد نظر داشته باشد به وسیله این کارتریج و  لیزر تحت پوشش قرار می گیرند.

دلایل خانم ها برای به کار بردن لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟

با افزایش سن اعضای بدن به ویژه ناحیه تناسلی زنان دچار مشکل شده و تغییراتی در این ناحیه به دلایل مختلفی رخ می دهد و ایجاد کننده مشکلات بیشتری در آنها می شود و زنان را در موقعیت های ناخوشایندی قرار می گیرند. در بافت واژن تغییر به وجود می آید و در سنینی چون یائسگی این مشکلات بیشتر مشاهده می شود.

هر یک از این تغییرات و بزرگ شدن لابیا مشکلاتی را به وجود می آورد و عوارض این مشکلات بیش از حد است و خانم ها نمی توانند احساس آرامش و آسایش کرده و به مرور درد و سوزش زیادی را تجربه می کنند. دغدغه زنان در این موارد افزایش می یابد و ایجاد کننده مشکلات بیشتری در آنها می شود.

دلایل خانم ها برای به کار بردن لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟
دلایل خانم ها برای به کار بردن لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟

موارد متعددی باعث به وجود آمدن لابیاهای نامتقارن می شوند که زنان را در بیشتر موارد به شدت اذیت می کند.

یکی از این موارد به عوامل ژنتیکی مربوط می شود که فرد از همان ابتدا در ناحیه تناسلی خود لابیای بزرگ دارد

یا بعد از دوران بلوغ این مشکل بیشتر نمایان می شود، در خیلی موارد اگر خانم ها به یکباره وزنشان افزایش یابد تأثیرات نا به جایی بر ناحیه تناسلی گذاشته و ممکن است لابیای نامتقارنی را ایجاد کند

در مواقعی به دلیل افزایش هورمون ها زنان با تغییر اندازه لابیا مواجه شده که اگر درمان این مشکلات صورت نگیرد آسیب های جدی تر بر بدن آنها وارد می شود

یکی از عواملی که به شدت در کاهش اندازه لابیا و تغییر شکل آن موثر است به زایمان های زیاد مربوط می شود که خانم ها با فاصله زمانی کمی آن را انجام دهند و عاملی چون بارداری نیز بر این مشکل تأثیر می گذارد.

هر یک از این عوامل به عنوان مواردی مهم در تغییر اندازه لابیا تلقی شده و تأثیرات زیادی بر زندگی افراد می گذارد.

 شما در حال مطالعه مقاله هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا هستید

استفاده از لیزر مونالیزا در ناحیه تناسلی چه فوایدی دارد؟

به کار بردن لیزر مونالیزا در موارد زیادی استفاده می شود، اگر خانم هایی دچار عفونت های مکرر در ناحیه واژن باشند با این روش می توانند درمان را انجام دهند.

خشکی ناحیه واژن به وسیله این روش از بین می رود.

برای آتروفی واژن می توان درمان را به وسیله لیزر مونالیزا انجام داد.

در مواردی که خانم ها به اختلال بی اختیاری ادرار مبتلا هستند با لیزر مونالیزا این مشکل برطرف می شود.

در ارتباط با دردهای شدیدی که خانم ها در حین رابطه جنسی تجربه می کند کاهش آن را می توان مشاهده کرد.

روش دیگر به کار بردن لیزر مونالیزا به درمان افتادگی رحم مربوط می شود.

عمل زیبایی واژن با به کار بردن لیزر مونالیزا به راحتی امکانپذیر است.

علائم یائسگی نیز می تواند با  استفاده از لیزر مونالیزا کاهش یابد.

زگیل های ناحیه تناسلی با استفاده از لیزر مونالیزا به راحتی قابل رفع شدن است.

استفاده از لیزر مونالیزا در ناحیه تناسلی چه فوایدی دارد؟
استفاده از لیزر مونالیزا در ناحیه تناسلی چه فوایدی دارد؟

تشکیل جلسه مشاوره قبل از عمل لابیاپلاستی با پزشک متخصص چه مزیت هایی دارد؟

قبل از انجام دادن عمل لابیاپلاستی بهتر است که زنان توسط یک پزشک معتمد و متخصص معاینه شوند، در جلسه ای که به عنوان جلسه مشاوره و معمولا قبل از عمل انجام می شود  مشاوه اولیه صورت می گیرد

در این جلسه بیمار هر سوالی که درباره شیوه عمل و… دارد را به طور کامل از پزشک می پرسد و به طور کلی انتظار خود را از عمل لابیاپلاستی بیان کند، همچنین وظیفه پزشک این است که در ارتباط با جراحی و شیوه آن و تخمین هزینه و… با بیمار خود مشورت کند

در نظر گرفتن هزینه مناسب برای این عمل حائز اهمیت بوده و به بیمار کمک می کند که هزینه لازم را برای عمل لابیاپلاستی در نظر بگیرد و اطلاعات بیشتری از تمامی این موارد به دست آورد.

تشکیل جلسه مشاوره قبل از عمل لابیاپلاستی با پزشک متخصص چه مزیت هایی دارد؟
تشکیل جلسه مشاوره قبل از عمل لابیاپلاستی با پزشک متخصص چه مزیت هایی دارد؟

در جلسه مشاوره، پزشک متخصص باید به شکل و ساختاری که لابیا در خانم مراجعه کننده دارد، توجه کرده و بیمار در مورد نوع درمان و بهبود آن و … از همان ابتدا باید سوالات خود را پرسیده و هر گونه دغدغه فکری خود را در این مورد برطرف کند.

مصرف داروهای خاص

اگر بیمار در طول درمان بیماری خاصی است یا داروهای ویژه ای را برای مشکل خود مصرف می کند، باید پزشک خود را در جریان بگذارد.

اطلاع یافتن پزشک از هر گونه حساسیت دارویی و مصرف سیگار و.. می تواند درمان بهتری را برای فرد در پی داشته باشد.

در مواردی که در ناحیه تناسلی قبل از انجام عمل لابیاپلاستی جراحی دیگری انجام شده باشد، بهتر است در طول جلسه مشاوره بیمار با پزشک خود مشورت کرده و در این مورد آگاهی های لازم را در اختیار پزشک بگذارد

با این کار پزشک می تواند به بیمار برای انجام دادن عمل بهتری کمک کند، همچنین پزشک با اطلاعات بیشتری عمل را با لیزر مونالیزا به کار می برد و نتایج بهتری از عمل دریافت می شود.

 شما در حال مطالعه مقاله هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا هستید

تصورات واقع بینانه

بیمار ممکن است در این مورد دغدغه های زیادی داشته و سوالات بی شماری را در ذهن خود تحلیل کند، بهتر این است که همه تصوراتی که در ارتباط با عمل لابیاپلاستی دارد را با پزشک در میان بگذارد، تصورات واقع بینانه از این عمل می تواند به فرد بیشتر کمک کند.

در جلسه مشاوره قبل از لابیاپلاستی، در مورد بعد از عمل و ایجاد زخم و سوزش و … سوالات لازم از پزشک پرسیده می شود و در ارتباط با سابقه کار پزشک و تخصص در این زمینه اطلاعات کافی در اختیار بیمار قرار می گیرد.

در خیلی موارد پزشکان در کلینیک خود عکس و فیلم هایی از انجام عمل لابیاپلاستی به صوت محرمانه دارند و در صورتی که زنان درخواست مشاهده این عکس و فیلم ها را داشته باشند پزشک به راحتی با نشان دادن عکس قبل از عمل و بعد از عمل لابیاپلاستی تفاوت ها را برای آنها شرح می دهد تا تصورات بیماران واقع بینانه تر شود.

بهتر است روند بهبودی بعد از عمل در این جلسه از پزشک پرسیده شود، در مورد میزان درد در حین عمل و بعد از آن سوالات مختلفی در ذهن بیمار وجود دارد که کسب اطلاعات در این مورد حائز اهمیت است و پزشکان این جلسه را برای برطرف کردن دغدغه های فکری بیماران تعیین می کنند.

مزایای استفاده از عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟

خانم هایی که عمل لابیاپلاستی به وسیله لیزر را انجام می دهند شاهد مزایای بیشتری به نسبت روش های دیگر عمل لابیاپلاستی هستند، از جمله:

اعتماد به نفس خانم ها بیشتر می شود و از ظاهر بدن خود احساس خجالت نمی کنند.

لیزر درمانی در زمان کمی توسط پزشک صورت می گیرد و درمان سرپایی به حساب می آید.

زنان بعد از عمل نیازی ندارند که بستری شوند و بعد از عمل لابیاپلاستی می توانند به راحتی به منزل برگردند.

ریسک این عمل خیلی کم است و مزیت های بی شمار عمل لابیاپلاستی این ریسک ها را نادیده می گیرد.

در طول زمان محدودی نتیجه درمان مشاهده می شود.

دردی در عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا احساس نمی شود و اگر زنان سوزشی در این ناحیه احساس کنند با به کار بردن کیسه یخ یا داروهای مسکنی که پزشک تجویز می کند به راحتی می توانند این نشانه ها را کاهش دهند.

زندگی جنسی و روابط زناشویی برای زنان با لذت همراه می شود و از بدن خود رضایت دارند، در مواقعی ممکن است خانم ها به دلیل شکل نا متقارن لابیای خود از ارتباط با شریک جنسی خود جلوگیری کنند و اعتماد به نفس ایجاد رابطه را نداشته باشند، با به کار بردن لابیاپلاستی با لیزر می توان این مزیت را ایجاد کرد که زن و مرد هر دو از رابطه جنسی لذت ببرند.

مزایای استفاده از عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟
مزایای استفاده از عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟

درد در هنگام رابطه جنسی

لابیای بزرگ در خانم ها درد را در هنگام رابطه جنسی افزایش می دهد، با به کار بردن لیزر درمانی رابطه صمیمانه تری در میان زن و مرد ایجاد می شود، در این مواقع با حذف کردن بافت های اضافی ناحیه کلیتوریس، لذت جنسی بیشتری را خانم ها تجربه می کنند.

خانم هایی که در پوشیدن لباس های تنگ محدودیت داشتند، این مشکل برطرف شده و مانند گذشته این زنان در ناحیه تناسلی خود خارش و سوزش را تجربه نمی کنند. لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در از بین بردن این گونه مشکلات کمک زیادی می کند و زیبایی ناحیه تناسلی را افزایش داده و اعتماد به نفس فرد در رابطه با ناحیه تناسلی خود بیشتر می شود.

یکی از مزیت های دیگر این عمل به انجام آن مربوط می شود، لابیاپلاستی با لیزر خیلی سریع انجام شده و سرپایی این کار صورت گرفته و به وسیله تکنولوژی روز دنیا در به کار برردن لیزر می توان به صورت ایمن و بدون ایجاد مشکلی شکل لابیاها را تغییر داد. این روش غیر تهاجمی بوده و به عنوان یک روش ایمن در مقایسه با جراحی شناخته می شود.

در مواردی که خانم ها درد را در حین عمل احساس کنند پزشک می تواند به وسیله بی  حسی موضعی این مشکل را برطرف کند.

در این روش برشی صورت نمی گیرد و درد کمتری تجربه شده و به جز سوزش دردی احساس نمی شود و خونریزی وجود ندارد. بخیه ای در این مورد استفاده نمی شود و بهبود بعد از عمل، در این روش بیشتر است.

عوارض این روش در حد خیلی کمی بوده و اگر به وسیله پزشک متخصص صورت گیرد عوارض به شدت کاهش می یابد.

مزیت دیگر این عمل به هزینه آن مربوط می شود، خوشبختانه با به کار بردن لابیاپلاستی با لیزر در مقایسه با جراحی هزینه ای کمتری پرداخت شده و بیشتر خانم ها قادر به پرداخت این هزینه هستند.

عفونت های ناحیه واژینال به طور کلی کاهش می یابد و بعد انجام این عمل عفونت کمتر رخ می دهد.

لیزر مونالیزا کارآیی بیشتری به نسبت درمان به وسیله دارو و جراحی دارد و بیمار سریع  نتیجه لازم را دریافت می کند.

آیا تمامی خانم ها می توانند لابیاپلاستی با لیزر را انجام دهند؟

خوشبختانه روش لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چون عوارض کمی دارد به راحتی می توان در خیلی از خانم ها آن را به کار برد و به جز موارد محدودی انجام این روش در هیچ فردی ممنوعیت ندارد.

خانم هایی که در ماه های اخیر جراحی هایی در ناحیه تناسلی خود داشته اند، بهتر است تا درمان کامل دوره جراحی خود لیزر مونالیزا را انجام ندهند.

آیا تمامی خانم ها می توانند لابیاپلاستی با لیزر را انجام دهند؟
آیا تمامی خانم ها می توانند لابیاپلاستی با لیزر را انجام دهند؟

زنانی که قبل از لیزر مونالیزا نتایج آزمایش پاپ اسمیر آنها مشکوک باشد، باید درمان را به تعویق انداخته و دکتر در ابتدا مشکوک بودن این تست را بررسی کند و سپس عمل لابیاپلاستی را انجام دهد.

مواردی که خانم ها در ناحیه تناسلی خود عفونت دارند، در ابتدا لازم است درمان این عفونت به طور کامل صورت گیرد و بعد از لیزر مونالیزا استفاده کنند.

زنانی که مجاری ادرای آنها به شدت تنگ می باشد بهتر است قبل از عمل دکتر را در جریان گذاشته و تنها با مجوز پزشک و انجام معاینات لازم این عمل صورت گیرد.

 

سن مناسب برای انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چه زمانی است؟

مناسب تر این است که لیزر مونالیزا برای انجام عمل لابیاپلاستی در سنین خاصی صورت گیرد، البته هر خانمی در هر سنی قادر به انجام دادن آن می باشد، حتی دختر خانم های باکره نیز می توانند این روش را به کار ببرند اما این روش در سن مناسب نتیجه بهتری در پی دارد، خانم هایی که مشکل لابیای بزرگ و .. دارند

و در سنین سی تا حدود پنجاه سالگی خود قرار دارند، نتیجه بهتری از عمل به دست می آورند و این زمان به عنوان بهترین زمان برای عمل لابیاپلاستی با لیزر در نظر گرفته می شود.

اگر خانم ها بعد از پنجاه سالگی قصد عمل لابیاپلاستی را داشته باشند، پزشک متخصص این روش را انجام می دهد، اما ممکن است طول درمان و نتیجه لازم به دلیل افزایش سن با جلسات بیشتری حاصل شود و مسلما افزایش هزینه بیشتری را در پی دارد.

سن مناسب برای انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چه زمانی است؟
سن مناسب برای انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چه زمانی است؟

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا به نسبت روش های دیگر چه تفاوت هایی دارد؟

تفاوت های خاصی در ارتباط با لیزر مونالیزا به نسبت روش های جراحی و دیگر روش های انجام لابیاپلاستی وجود دارد، یکی  از تفاوت ها به این بر می گردد که در روش لیزر مونالیزا در ناحیه تناسلی برشی به کار برده نمی شود و خانم ها بعد از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر در این ناحیه خونریزی ندارند و به هیچ یک از بافت های ناحیه واژن آنها آسیب وارد نمی شود.

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا به نسبت روش های دیگر چه تفاوت هایی دارد؟
لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا به نسبت روش های دیگر چه تفاوت هایی دارد؟

در روش لیزر مونالیزا طول درمان در کلینیک مدت زمان محدودی بوده و پزشک به راحتی درمان را انجام داده و بیمار می تواند به کارهای روزمره و فعالیت های خود برگردد.

دوره استراحت طولانی برای انجام این عمل در نظر گرفته نمی شود.

خانم هایی که مجددا بعد از چند سال به انجام دادن عمل لابیاپلاستی علاقه مند می شوند، بدون هیچ محدودیتی قادر به این کار هستند و استفاده از لیزر به دلیل اینکه عوارضی ندارد در آنها مشکلی ایجاد نمی کند.

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا به نسبت روش های دیگر چه تفاوت هایی دارد؟
لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا به نسبت روش های دیگر چه تفاوت هایی دارد؟

آمادگی های لازم قبل از انجام لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟

خانم هایی که قصد استفاده از لیزر برای درمان مشکلات ناحیه تناسلی و انجام لابیاپلاستی را دارند، باید قبل از انجام لیزر مونالیزا نکاتی که به عنوان آمادگی هایی مهم توسط پزشک ارائه می شود را به کار ببرند تا نتیجه مناسب حاصل شود.

در یک روز قبل از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر خانم ها دوش بگیرند و به این طریق ناحیه تناسلی شان پاک شود.

قبل از لیزر مونالیزا به کار بردن هر گونه کرم در این ناحیه ممنوع بوده و لوسیون های مخصوص ناحیه تناسلی نیز نباید استفاده شود.

آمادگی های لازم قبل از انجام لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟
آمادگی های لازم قبل از انجام لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کدامند؟

قبل از عمل موهای زائد ناحیه تناسلی از بین برده شود ولی به کار بردن روش هایی چون اپیلاسیون و شیو کردن در چند روز قبل عمل پیشنهاد نمی شود.

اگر خانم ها به بیماری های مختلفی در ناحیه واژینال مبتلا بوده یا دوره هایی از عفونت های ناحیه تناسلی را تجربه می کنند، باید این موارد را به پزشک اطلاع دهند.

انجام دادن آزمایشات لازم برای اطلاع از وجود سرطان رحم و … در خانم ها ضرورت دارد و در صورت وجود سرطان در این ناحیه عمل لابیاپلاستی انجام نمی شود.

بهتر است فرد بعد از پایان دوره عادت ماهانه خود لیزر درمانی را به کار ببرد و پیشنهاد پزشکان سه روز بعد از پایان این دوره است.

انجام دادن لیزر مونالیزا برای عمل لابیاپلاستی تنها با یک جلسه امکانپذیر نیست و افرادی که به دنبال حل تمامی مشکلات خود در این مورد هستند، لازم است قبل از عمل با پزشک مربوطه در مورد شرایط عمل خود صحبت کرده تا اطلاعات لازم را به دست آورده و سوالاتشان در این مورد برطرف شود.

نکات مهم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا شامل چه مواردی می شود؟

بعد از انجام دادن لیزر مونالیزا لازم است مراقبت هایی به کار برده شود تا نتیجه لازم بعد از عمل دریافت شده و ماندگاری این روش تا مدت زمان خاصی ادامه یابد.

اگر درد یا خارش محدودی در ناحیه واژن احساس می شود تا دو روز بعد از عمل عادی بوده و مشکلی ایجاد نمی کند.

تا مدت محدودی برقراری رابطه جنسی به تعویق انداخته شود، این مدت در هر خانمی متغیر بوده و پزشک با معاینات لازم می تواند زمان دقیق را به فرد اعلام کند.

نکات مهم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا شامل چه مواردی می شود؟
نکات مهم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا شامل چه مواردی می شود؟

با اینکه لیزر در انجام دادن فعالیت های روزانه محدودیتی ایجاد نمی کند، ولی بهتر است بیماران توجه لازم را داشته باشند و در چند روز بعد عمل فعالیت های سنگین را انجام ندهند.

نکته مهم دیگر بعد عمل شامل این مسأله می شود که در هر خانمی به کار بردن مراقبت های لازم متفاوت بوده و بیماران باید به نکاتی که پزشک مربوطه توصیه می کند نهایت دقت را داشته باشند تا فرآیند درمان با موفقیت سپری شود.

بعد از انجام عمل بهتر است فرد رانندگی نکرده و فردی به عنوان همراه با فرد در مطب حضور داشته و استراحت را در چند ساعت اول بعد عمل در نظر داشته باشد.

بیمار در مواقع استراحت و خوابیدن باید به گونه ای بخوابد که در چند روز اول کمترین فشار را بر ناحیه تناسلی خود احساس کند.

بهتر این است که در چند روز اول بعد از انجام لیزر مونالیزا ناحیه تناسلی خشک باشد و بیماران تمیزی این ناحیه را مد نظر داشته باشند.

اگر بعد از لیزر مونالیزا ورمی در این ناحیه مشاهده شود با دستور پزشک استفاده از آنتی بیوتیک ها منعی ندارد.

تا درمان کامل لابیاپلاستی، بهداشت ناحیه تناسلی ضرورت دارد.

بهتر این است که تا مدت خاصی که پزشک معاینه را انجام داده و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد زنان از برقراری رابطه جنسی خودداری کنند.

اگر درد یا ورم در این ناحیه وجود دارد به کار بردن کیسه آب سرد می تواند مفید واقع شود.

تا بهبودی کامل مناسب تر این است که از پوشیدن ساپورت یا هر گونه شلوار تنگ خودداری شود، پوشیدن این گونه لباس ها در چند روز اول می تواند درد ایجاد کرده و فرد را اذیت کند.

در چند روز اول بعد از عمل استراحت تأثیر زیادی دارد.

نشستن در وان و استفاده از آب گرم بعد از لیزر مونالیزا پیشنهاد نمی شود و بهتر این است که در چند روز اول با آب گرم حمامی صورت نگیرد.

انجام دادن ورزش های سخت ممکن است باعث ایجاد مشکلات بیشتری در این ناحیه شود.

هر یک از این موارد به عنوان نکات کلی برای هر بیمار در نظر گرفته می شود و  هر جراحی می تواند برای بیمار خود چارچوب های اصلی تعیین و موارد مهم در ارتباط با بهبودی بعد از عمل لابیاپلاستی را بیان کند

دقت به توصیه های پزشک در این مورد حائز اهمیت بوده و باید به طور کامل نکات قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر در نظر گرفته شود.

آیا پزشکان برای انجام لابیاپلاستی با لیزر نیاز به صرف زمان زیادی دارند؟

عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا دارای مزیت های بی شماری بوده و انجام این عمل توسط پزشک در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

پزشک متخصص با به کار بردن دقت لازم در سی دقیقه تا یک ساعت  قادر است لابیاپلاستی به وسیله لیزر را انجام دهد و چون عوارضی مانند خونریزی در این روش مشاهده نمی شود پزشکان به راحتی قادر به این کار هستند.

آیا پزشکان برای انجام لابیاپلاستی با لیزر نیاز به صرف زمان زیادی دارند؟
آیا پزشکان برای انجام لابیاپلاستی با لیزر نیاز به صرف زمان زیادی دارند؟

برای عمل لابیاپلاستی با لیزر به چند جلسه درمان نیاز است؟

در هر خانمی طول جلسات درمان متفاوت تعیین می شود، تعداد جلسات لازم برای به دست آوردن نتیجه در هر فردی متفاوت بوده و بر اساس شرایط فرد و تخصص پزشک مختلف است

البته در همان مرحله اول بعد از انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا بهبودی در ناحیه تناسلی احساس می شود اما برای اینکه نتیجه لازم از این عمل دریافت شود به طول جلسات بیشتری نیاز است که با معاینه پزشک میزان جلسات بیشتری مشخص می شود

مثلا خانمی که در ناحیه واژن خود لابیای بزرگ دارد برای به دست آوردن نتیجه لازم از درمان باید جلسات بیشتری به پزشک مراجعه کند.

برای عمل لابیاپلاستی با لیزر به چند جلسه درمان نیاز است؟
برای عمل لابیاپلاستی با لیزر به چند جلسه درمان نیاز است؟

آیا انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا ماندگاری بالایی دارد؟

در ارتباط با عمل لابیاپلاستی به وسیله لیزر مونالیزا و ماندگاری آن خانم های زیادی سوال دارند، در کل ماندگاری این روش در حد بالایی است و تا حدود دو سال در خانم ها می تواند تأثیر خود را بگذارد. به دلیل اینکه روش لیزر درمانی عوارضی ندارد در هر زمان دیگری می توان از آن استفاده کرد.

ماندگاری روش مونالیزا بلافاصله بعد از جلسه اول مشخص می شود اما برای کسب نتیجه لازم بهتر است طول درمانی که پزشک در زمان های مختلف تعیین می کند، به طور کامل انجام شود.

آیا انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا ماندگاری بالایی دارد؟
آیا انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا ماندگاری بالایی دارد؟

هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا بر اساس چه عواملی تعیین می شود؟

هر فردی برای انجام عمل لابیاپلاستی باید هزینه ای متفاوت از بیماران دیگر را در نظر بگیرد. این تفاوت هزینه به موارد متعددی مربوط می شود، یکی از موارد موثر بر هزینه به نوع مشکل خانم ها بستگی دارد، اگر خانمی مشکلی حاد داشته باشد لازم است برای نتیجه موثر درمان خود هزینه بیشتری را در نظر بگیرد.

مورد موثر دیگر در هزینه به میزان عمل بستگی دارد، اگر ناحیه ای که لیزر مونالیزا در آن به کار برده می شود کمتر باشد طبیعتا هزینه کمتری برای لیزر از بیمار دریافت می شود.

عامل تأثیر گذار دیگر در هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا به تعداد جلسات لیزر بستگی دارد، هر چه پزشک جلسات بیشتری را برای کسب نتیجه بهتر از لیزر در نظر بگیرد مسلما هزینه بیشتری از بیمار دریافت می شود.

هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا بر اساس چه عواملی تعیین می شود؟
هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا بر اساس چه عواملی تعیین می شود؟

شکل و سایز لابیا

شکل و سایز لابیا نیز یک عامل مهم در هزینه این عمل است، در همه افرادی که قصد عمل لابیاپلاستی به وسیله لیزر مونالیزا را دارند، درمان با یک دستگاه صورت می گیرد ولی در هر فردی تکنیک هایی که یک پزشک به کار می برد متفاوت است و همین تفاوت روش های استفاده شده توسط پزشکان بر افزایش هزینه تأثیر زیادی دارد.

در مواردی که پزشک برای یک بیمار از بی حسی به کار ببرد می تواند در افزایش هزینه موثر باشد.

هزینه عمل تنها بعد از معاینه توسط پزشک تعیین می شود، لازم است پزشک متخصص نوع لابیا و شکل و فرم آن را بررسی کرده و میزان هزینه را به بیمار اطلاع دهد.

هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا به نسبت جراحی این ناحیه، هزینه مناسب تری است، هر چه ناحیه تحت درمان بیشتر باشد هزینه افزایش می یابد.

بعضی پزشکان بر اساس تخصص بالای خود و سابقه کارشان هزینه ای بیشتر را برای انجام عمل در نظر دارند و بهتر است قبل از درمان بیمار را در جریان تمامی هزینه های لازم قرار دهند تا بیماران با خیالی آسوده بتوانند درمان خود را مد نظر داشته باشند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید