میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان

لیست موضوعات

هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان

در این مقاله قصد داریم به موضوع هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان بپردازیم.

برای آگاهی از هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای این پست درج شده است تماس بگیرید.

02122930161

هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان
هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان

 

 

با پیشرفت علم پزشکی روش های متعددی برای زیبایی وجود دارند که یکی از این روش ها مختص خانم ها می باشد. به طور معمول اکثر خانم ها با بالا رفتن سنشان و زایمان های متعدد، ظاهر اندام تناسلی شان تغییر کرده است، حال این افراد می توانند با استفاده از تزریق ژل دوباره زیبایی را به این قسمت از بدن خود برگردانند.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

تزریق ژل به اندام تناسلی زنان به چه صورت است؟

آیا در ناحیه ی تناسلی بانوان عمل تزریق ژل نقشی در طراوت و جوان سازی دارد، یا خیر؟

مزیت های تزریق ژل به اندام تناسلی زنان چیست؟

هفت مورد از اثرات مثبت تزریق ژل به واژن چیست؟

در چه مواقعی از تزریق ژل استفاده می شود؟

چه افرادی که نباید از تزریق ژل استفاده کنند؟

ماندگاری ژل ها به چه میزانی است؟

چه کارهایی که باید قبل از تزریق ژل به اندام تناسلی انجام داد؟

تزریق ژل به لابیا ماژور به چه صورت انجام میگیرد؟

مراقبت های بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی بانوان چیست؟

تزریق ژل به اندام تناسلی زنان شامل چه نواحی می شود؟

بهترین برند برای تزریق ژل در اندام تناسلی چیست؟

عوامل تاثیر گذار بر هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان با ما همراه شوید.

تزریق ژل به اندام تناسلی زنان

در بدن تمام افراد کلاژن در پوست نقش بسزایی دارد، به این صورت که کم شدن کلاژن تولید شده، در پوست تغییراتی به وجود می آورد که ممکن است، به صورت تغییر رنگ پوست، لکه های قهوه ای روی پوست و حتی در اندام تناسلی زنان به صورت مخاط دیده شود.

در بانوانی که سن آنها افزایش پیدا کرده است، با خشک شدن اندام تناسلی و همچنین کمتر ترشح شدن مخاط در این ناحیه، فرد با مشکلاتی رو به رو می شود که یکی از رایج ترین این مشکلات درد در هنگام رابطه زناشویی است.

پزشکان با تحقیقاتی که انجام داده اند، به این نتیجه رسیدند که تمام بانوان بعد از سی سالگی با مشکلاتی در ناحیه اندام تناسلی مواجه می شوند و حتی این مورد در بانوانی که ازدواج نکرده اند نیز پیش می آید.

بیشتر خانم ها با ورود به دوران یائسگی مشکلاتی را تجربه می کنند که تا قبل از آن برایشان رخ نداده است، از اصلی ترین آنها می توان به تکرر ادرار اشاره کرد.

تکرر ادرار در بانوان باعث شده که از شرکت کردن در مهمانی ها و یا در محیط بیرون از منزل دچار مشکل شده و کناره گیری کنند.

در زیر به عوامل دیگری که در تغییر شکل ظاهری اندام تناسلی زنان تاثیر می گذارد اشاره کرده ایم:

1) اولین عاملی که ممکن است، دچار تغییر شکل ظاهری اندام تناسلی در زنان شود، زایمان ها طبیعی و پشت سر هم است، البته در حال حاضر تعداد زایمان ها کم شده است و بیشتر عمل ها به صورت سزارین انجام می شود.

با این حال باز هم در خانم هایی که یک یا دو بارداری داشته اند مواردی دیده می شود که لابیا های آن ها بزرگ و حالت افتادگی پیدا کرده است. امروزه برای برطرف کردن این مشکل پزشکان از تزریق ژل کمک می گیرند.

2) همانطور که چاقی برای تمام بدن مضر و ناخوشایند است و باعث میشود که از ظاهر و زیبایی نیز کاسته شود، اندام تناسلی زنان را نیز تحت تاثیر قرار میدهد.

دقت داشته باشید که همانطور که اضافه وزن شکل ظاهری واژن را تغییر می دهد، به دنبال آن بعد از اینکه فرد کاهش وزن دارد، نیز دوباره یک تغییر دیگر اتفاق می افتد که تمامی این موارد در نهایت باعث می شود که زیبایی اول خود را از دست بدهد.

3) امروزه بیماری های زیاد و لاعلاجی در تمام دنیا به وجود آمده است که باعث لاغری بیش از حد در افراد شده این عارضه نیز می تواند در اندام تناسلی زنان نیز تغییراتی را به وجود آورد.

4) ) خانم های که به طور مدام سرفه می کنند، این سرفه های مزمن بیش از حد اراده ی آنها را از دست داده و با مشکل رو به رو می کند.

5) در برخی موارد خانم هایی که فعالیت های سنگین دارند و به صورت مداوم در جامعه حضور دارند، ممکن است، به مرور زمان مشکلاتی را در ناحیه اندام تناسلی خود مشاهده کنند که رایج ترین آنها مشاهده تغییرات در شکل ظاهری اندام تناسلی است.

ارثی و یا ژنتیکی

6) افرادی که به طور ارثی و یا ژنتیکی با این عارضه دست به گریبان هستند و حتی در برخی از موارد سلامتی آنها را درگیر می کند.

ارثی و یا ژنتیکی
ارثی و یا ژنتیکی

در تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره کرده ایم، بانوان برای رفع آن مشکلات باید به پزشک های متخصص مراجعه کنند و با استفاده از تزریق ژل آن را برطرف کنند

البته امروزه بعضی از خانم ها هم هستند که بدون اینکه مشکلی داشته باشند، تنها برای زیبایی و جوان سازی اندام تناسلی خود از تزریق ژل استفاده می کنند.

تزریق ژل به اندام تناسلی زنان معمولا در قسمت لابیای ماژور توسط پزشک متخصص زنان انجام می شود. پزشکان متخصص به این نتیجه رسیده اند که تزریق این ژل از نظر سلامتی جسمی و روانی برای بانوان نقش بسزایی داشته است

و حتی تزریق ژل توانسته است، اعتماد به نفس بانوان را چندین برابر افزایش دهد و همین عوامل متعدد در خانم ها باعث شده که روز به روز به تعداد مراجعه کنندگان برای انجام این عمل زیبای از طریق تزریق ژل افزوده شود.

بهتر است، تمام بانوان این نکته را بدانند که تزریق ژل نه تنها می تواند به شادابی و جوان سازی پوست کمک کند، بلکه در روشن شدن و همچنین تنگ شدن واژن نقش داشته باشد.

اکثر بانوان که از این روش استفاده کرده اند، معتقدند که بعد از آن توانسته اند رابطه جنسی بهتری با شریک جنسی خود برقرار کنند.

ارثی و یا ژنتیکی
ارثی و یا ژنتیکی

جوان سازی اندام تناسلی زنان با تزریق ژل

لابیا ماژور که در لب های خارجی و بزرگ واژن قرار گرفته یکی از قسمت های مهم در اندام تناسلی در بانوان است که اگر تغییری در ظاهر اولیه آن ایجاد شود، زیبایی اندام تناسلی را تحت تاثیر خودش قرار میدهد.

اندام تناسلی بانوان نقش بسیار بالایی در کیفیت رابطه های جنسی دارد، حال اگر هر گونه مشکلی در شکل ظاهری آن باشد، از کیفیت رابطه می کاهد.

همانطور که تمام بدن انسان به مرور زمان تحت تاثیر قرار می گیرد و فرسوده می شود، این ناحیه از اندام تناسلی در بانوان نیز دچار تغییرات می شود و از جوانی و طراوت آن کاسته می شود.

از عواملی که باعث این تغییرات شده می توان به زایمان های طبیعی، افزایش سن در بانوان، کاهش وزن، تغییرات هورمونی که خود همین تغییرات نیز باعث پیری پوست، شل شدن و یا چروک شدن در قسمت تناسلی بانوان شده، اشاره کرد.

امروزه با پیشرفتی که در پزشکی شاهد آن هستیم، پزشکان توانسته اند با کمک تزریق ژل به اندام تناسلی بانوان، از تمام عواملی که به آن اشاره کرده ایم جلوگیری کنند و به جوان سازی واژن لابیا ماژور کمک بسزایی کنند.

این تزریق در گروه عملهای زیبایی در بین بانوان قرار گرفته، البته نسبت به روش های زیبایی که بانوان در قسمت اندام تناسلی خود انجام می دهند راحت تر و آسانتر است.

مزیت های تزریق ژل به اندام تناسلی زنان

تزریق ژل به لابیا ماژور ( اندام تناسلی در بانوان ) دارای مزایایی است که در ذیل به آنها اشاره می کنیم:

1) یکی از مهم ترین مزیت های تزریق ژل به اندام تناسلی زنان این است که بعد از انجام تزریق ژل فرد به راحتی می تواند به کارهای روزمره خود برسد، بدون اینکه نیاز به استراحت داشته باشد. در اکثر موارد عمل زیبایی در این ناحیه، فرد باید تا حداقل یک هفته مراقبت های لازم را انجام دهد.

2) تزریق ژل به لابیا ماژور نیاز به بستری در بیمارستان را ندارد، به عنوان یک عمل سرپایی و ساده انجام میشود. این مزیت باعث میشود که هزینه این روش زیبایی به حد چشمگیری کاهش پیدا کند.

بدون نیاز به جراحی یا برش

3) تزریق ژل به لابیا ماژور نیاز به هیچگونه جراحی و یا برش در اندام تناسلی ندارد. بیشتر روش های زیبایی به این صورت است که فرد باید بیهوش شود، اما در این روش با استفاده از یک سوزن بسیار نازک تزریق انجام می شود.

4) افرادی که این تزریق را انجام میدهند، در کمتر از دو ساعت از انجام تزریق ژل، می توانند نتیجه بهبودی را ببینند. برخی از روش های زیبایی فرد باید حداقل یک هفته صبر کند تا بتواند نتیجه نهایی را مشاهده کند، اما در این روش نتیجه را بلافاصله می توان مشاهده کرد.

5) زمانی که تزریق ژل را توسط پزشک متخصص انجام می دهیم، هیچگونه دردی احساس نمی کنیم. دقت داشته باشید، به این موضوع که اکثر افراد کم تجربه که ادعا می کنند، می توانند این روش را انجام دهند با روش های غیر بهداشتی و غیر اصولی یک تزریق ساده را به بدترین وجه انجام می دهند.

6) معمولا به دلیل سادگی این روش، زیبایی عمل لابیا پلاستی نیز همراه تزریق ژل انجام می شود تا عمل های زیبایی در قسمت اندام تناسلی زنان به صورت کامل صورت گیرد.

بدون نیاز به جراحی یا برش
بدون نیاز به جراحی یا برش

هفت مورد از اثرات مثبت تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به اندام تناسلی زنان اثرات بسیار مثبت زیادی دارد که در زیر به هفت مورد از رایج ترین آنها اشاره کرده ایم:

1) اولین اثر مثبتی که تزریق ژل به اندام تناسلی زنان دارد، جوان سازی است که باعث شادابی و طراوت در این قسمت می شود.

2) بانوانی که به بزرگتر و بهتر شدن در قسمت لب های واژن اهمیت می دهند بهتر است، این روش زیبایی را امتحان کنند.

3) این روش زیبایی می تواند به بهبود چین و چروک های که در ناحیه ی واژن و اطراف آن به وجود آمده است، کمک کند، همچنین اگر به هر دلیلی افتادگی در این قسمت وجود دارد، را برطرف نماید.

4) پوست لابیا ماژور در بانوان نازک و حساس است و نمی توان هر روشی را برای زیبایی این ناحیه انجام داد. این در حالی است که با انجام تزریق ژل، پوست اندام تناسلی بانوان سفت می شود.

5) یکی از اثرات مثبتی که تزریق ژل در ناحیه اندام تناسلی بانوان دارد، مخصوص بانوانی است که دچار بیماری آتروفی واژن هستند و می توانند از آن برای بهبود درمان کمک بگیرند.

6) افرادی که زایمان های طبیعی داشته اند، معمولا از تغییر ظاهری که در اندام تناسلی آنها رخ داده است، رنج می برند به همین دلیل این افراد می توانند با انجام تزریق ژل مشکلات به وجود آمده را برطرف نمایند.

7) بعضی از خانم ها دارای اندام تناسلی تیره ای هستند که با انجام تزریق ژل می توانند این مشکل را برطرف نمایند.

هفت مورد از اثرات مثبت تزریق ژل به واژن
هفت مورد از اثرات مثبت تزریق ژل به واژن

موارد استفاده از تزریق ژل

برخی از مشکلاتی که بانوان در زمان مراجعه به کلینیک های زیبایی از آن شکایت می کنند، تیره شدن اندام تناسلی است، این مشکل معمولا تاثیر بسیار بدی بر روی روحیه این افراد دارد، حال سوالی که پیش می آید این است که چرا به مرور زمان این نواحی تیره می شود؟ در زیر به عواملی که باعث تیرگی در لابیا ماژور میشود اشاره کرده ایم:

1) بعضی از بانوان پوست تیره و سبزه ای دارند که این یکی از عوامل وراثتی و ژنتیکی در خانواده است. این خانم ها معمولا در ناحیه اندام تناسلی شان از تیره بودن بیش از اندازه رنج میبرند.

2) بانوانی که سن آنها افزایش یافته است، این کهولت باعث تیرگی در اندام تناسلی شده است.

3) بانوانی که از لباسهایی با الیاف مصنوعی استفاده می کنند، باعث تعریق زیاد در این ناحیه شده و همچنین باعث تیرگی در اندام تناسلیشان می شود.

4) بانوانی که برای برطرف کردن موهای زاید خود در این ناحیه، از تیغ و یا ژیلت و حتی ژیلتهای که به تعداد مکرر مورد استفاده قرار داده اند، برای تمیز کردن خود استفاده میکنند، خیلی زیاد با مشکل تیرگی در ناحیه اندام تناسلی مواجه می شوند..

تیرگی در ناحیه صورت

5) بعضی از بانوان در بارداری دچار تیرگی در ناحیه صورت و حتی در ناحیه اندام تناسلی می شوند که پزشکان برای رفع این نقص از تزریق ژل استفاده می کنند.

6) در زمان استحمام در حمام بانوان از صابون و یا شامپو بدن استفاده می کنند که ممکن است، این مواد شیمیایی به پوست بدن آنها واکنش نشان داده و دچار تیرگی در این ناحیه شوند.

7) بعضی از خانم ها که دچار بیماری های مثل: سرطان معده، سندروم تخمدان پلی کیستیک،اختلالات پوستی و کبدی و همچنین کم کاری و پرکاری تیروئید هستند، ممکن است، دچار تیرگی در ناحیه اندام تناسلی شوند.

8) عفونت و داشتن قارچ در ناحیه اندام تناسلی یکی دیگر از عوامل تیرگی در ناحیه تناسلی است.

تمام این موارد باعث ایجاد تیرگی در ناحیه ی اندام تناسلی در بانوان شده و چهره زشت را به وجود میاورد که با پیشرفت علم، پزشکان تزریق ژل را برای بهبودی و جوان سازی و شادابی در بانوان پیشنهاد می کنند که نتیجه ی مثبت و رضایت بخشی را به همراه داشته است.

در بین خانم ها سه گروه از آنها بیشتر از سایر افراد دیگر میتوانند از تزریق ژل به لابیا استفاده کنند:

1)بانوانی که با گذشت زمان سن آنها زیاد شده و اندام تناسلی آنها دچار افتادگی و پیری شده است.

2) بانوان جوانی که فکر می کنند، لابیا ماژور آنها لاغرتر و کوچکتر از بقیه بانوان است.

3) بانوانی که در اثر مشکلات وراثتی و ژنتیکی اندام تناسلی نافرمی داشته و برای آنها مشکل ساز شده است، می توانند از انجام تزریق برای زیبایی و جوان سازی خود استفاده کنند.

در بین خانم ها سه گروه از آنها بیشتر از سایر افراد دیگر میتوانند از تزریق ژل به لابیا استفاده کنند:
در بین خانم ها سه گروه از آنها بیشتر از سایر افراد دیگر میتوانند از تزریق ژل به لابیا استفاده کنند:

افرادی که نباید از تزریق ژل استفاده کنند

تمام خانم ها می توانند برای از بین بردن معایب اندام تناسلی از تزریق ژل برای بهبودی کامل استفاده کنند، ولی در بین بانوان افرادی نیز هستند که نباید از تزریق ژل برای زیبایی و جوان سازی استفاده کنند که چند مورد از این بانوان را در ذیل برای شما توضیح می دهیم:

1) خانم های که دارای بیماری آسم، آلرژی، روماتیسم و یا بانوانی که دارای بیماریهای خود ایمنی هستند، نباید از تزریق ژل به هیچ قسمت از بدن استفاده کنند.

2) بانوانی که باردار هستند و یا بانوان شیرده نمی توانند از تزریق ژل استفاده کنند.

3) بانوانی که در چند گذشته بر اثر مشکلات زندگی دچار سکته مغزی و قلبی شده اند نباید از تزریق ژل استفاده کنند.

4) بانوانی که به دیابت دچار بوده و روزانه انسولین مصرف می کنند، نمی توانند از تزریق ژل استفاده کنند.

افرادی که نباید از تزریق ژل استفاده کنند
افرادی که نباید از تزریق ژل استفاده کنند

5) بانوانی که در بدن آنها خون لخته شده است، پزشک اجازه تزریق ژل را نمی دهد.

6) بانوانی که از داروهای خاص استفاده می کنند، نمی توانند تزریق ژل را انجام دهند. در صورت استفاده از هر نوع دارویی باید قبل از تزریق پزشک را در جریان بگذارید.

7) بعضی از بانوان اندام تناسلی آنها دارای عفونت بوده و یا دچار زگیل تناسلی هستند، اول باید به پزشک مراجعه کرده و بیماری خود را شرح دهند و مراحل درمانی را انجام داده، زمانی که بهبودی کامل را پیدا کردند می توانند اقدام به تزریق ژل در اندام تناسلی کنند.

8) بانوانی که دارای ضعف سیستم ایمنی بدن هستند، به هیچ عنوان نمی توانند تزریق ژل را به اندام تناسلی انجام دهند.

تمام این هشت گروه از بانوان به هیچ عنوان نمی توانند از عمل زیبایی تزریق ژل به واژن استفاده کنند.

ماندگاری ژل ها

مدت زمان تاثیر گذاری تزریق ژل به لابیا ماژور را می توان به سه گروه تقسیم کرد که عبارتند از:

  • ژل موقت: این ژل ها تاثیرگذاری موقتی دارند. ژل های موقت برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که ماندگاری برای آنها اهمیتی ندارد و مدت زمان این تزریق بین دو ماه تا یک سال دوام دارد.
  • ژل نیمه موقت: این نمونه از ژل ها ماندگاری نیمه موقتی دارند، وتزریق آنها برای بانوانی مورد استفاده قرار میگیرد که دوست دارند، مدت زمان آنها بیشتر باشد. معمولا مدت زمان ماندگاری ژل های نیمه موقت بین دو تا پنج سال می باشد.
  • ژل دائم: ماندگاری این ژلها به صورت دائم و طولانی مدت است که حدودا پنج تا چهل سال می باشد. که این مدت تاثیرگذاری ژل بستگی به انتخاب شخص و همچنین نظر پزشک متخصص دارد.
ماندگاری ژل ها
ماندگاری ژل ها

کارهایی که باید قبل از تزریق ژل به اندام تناسلی انجام داد

قبل از انجام تزریق ژل پزشک، نکاتی را به بیمار جهت آماده شدن برای این عمل زیبایی متذکر می شود، در زیر به این نکات اشاره کرده ایم:

1) پزشک متخصص از فردی که تمایل به انجام تزریق ژل به اندام تناسلی را دارد، یک آزمایش چکاپ کامل و همچین تست انعقاد خون قبل از انجام تزریق به منظور سلامتی فرد می خواهد. این آزمایش کامل به پزشک کمک می کند با شناخت بیشتر بیمار تزریق را انجام دهد.

2)پزشک متخصص به فرد یادآور می شود که از خوردن داروهای مثل قرص آسپرین و ویتامین E که موجب انعقاد خون در فرد می شود، خودداری کند، زیرا ممکن است، حین انجام تزریق فرد دچار خونریزی و مشکل شود.

3) بانوانی که دارای حساسیت و یا بیماری خاصی هستند، باید قبل از انجام عمل با پزشک متخصص خود در این مورد مشورت کنند.

4) متاسفانه بعضی از بانوان هستند که در طول روز چندین بار سیگار مصرف می کنند که باید این موضوع را با پزشک خود مطرح کنند. معمولا پزشک به آنها متذکر می شود که برای انجام این عمل زیبایی از دو هفته ی قبل سیگار کشیدن را کنار بگذارند و علت آن این است که نیکوتین موجود در سیگار باعث انعقاد خون می شود.

مشروبات الکلی مصرف نکنید

5) بانوانی که از مشروبات الکلی استفاده می کنند، باید دو هفته قبل از انجام عمل زیبایی تزریق ژل، مشروب مصرف نکنند چون دچار عوارض بعد از تزریق می شوند.

6) قبل از اینکه عمل زیبایی تزریق ژل را انجام دهید باید آب زیادی مصرف کنید.

7) بهتر است، شش ساعت قبل از تزریق غذا نخوریم و یا اینکه ناشتا برای انجام تزریق ژل به مطب مراجعه کنیم. چون بعضی از افراد هستند که از این تزریق دچار تهوع و سرگیجه می شوند، برای همین است که پزشک دستور می دهد که با معده خالی برای انجام تزریق به مطب مراجعه کنند.

8) بعضی از افراد هستند که در برنامه غذایی خود از روغن ماهی استفاده می کنند. این بانوان باید بین سه تا پنج روز این روغن را مصرف نکنند و از روغن های جایگزین دیگر استفاده کنند.

تمام این هشت مورد، مواردی بودند که متخصص زنان به تمام مراجعه کنندگان که تمایل به تزریق ژل را دارند، متذکر می شود که بیمار بعد از انجام تزریق دچار مشکل و نارضایتی نشوند.

تزریق ژل به لابیا ماژور به این صورت انجام میگیرد

برای انجام تزریق ژل به اندام تناسلی در بانوان مانند بسیاری از روش های زیبایی نیازی به بیهوشی نیست، بلکه با کمک بی حسی موضعی می توانیم تزریق ژل را انجام دهیم.

برای انجام این تزریق فرد باید به حالتی که آزمایش پاپ اسمیر را انجام میدهد، در روی صندلی مخصوص قرار بگیرد. فرد نباید هیچگونه ترس و استرسی داشته باشد، چون این عمل زیبایی خیلی راحت و بدون درد صورت می گیرد.

پزشک متخصص ابتدا اندام تناسلی بانوان را ضد عفونی می کند تا از هرگونه کثیفی و آلودگی پاک و تمیز شود و سپس برای اینکه فرد احساس درد نداشته باشد، از الکل لیدوکائین به عنوان بی حسی موضعی استفاده می کند.

لیدوکائین را به کمک سوزن نازکی به قسمتی که می خواهد تزریق را انجام دهد تزریق کرده و سپس پزشک صبر میکند تا بی حسی اثر خود را بر محل تزریق بگذارد.

بعد از اینکه آن ناحیه کاملا بی حس شد، تزریق ژل به لابیا ماژور را شروع می کند تمام این مراحل بین نیم تا سه ساعت زمان میبرد که بستگی به استقامت خود بیمار هم دارد.

بعد از اینکه تزریق با موفقیت انجام شد، دکتر متخصص به بیمار چند نکته را گوشزد می کند که بعد از انجام تزریق باید خیلی دقیق و منظم انجام دهد و به هیچ عنوان پشت گوش نیندازد، چون اگر این موارد را انجام ندهد، برای بیمار مشکلاتی پیش می آید.

تزریق ژل به لابیا ماژور به این صورت انجام میگیرد
تزریق ژل به لابیا ماژور به این صورت انجام میگیرد

مراقبت های بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی بانوان

مواردی که بعد از تزریق ژل باید انجام دهیم عبارتند از:

مراقبت های بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی بانوان
مراقبت های بعد از تزریق ژل به اندام تناسلی بانوان

1) بعد از اینکه تزریق انجام شد پزشک داروهایی را برای فرد تجویز می کند که این داروها را باید دقیق و در زمان معین مصرف کند.

2) بانوانی که تزریق ژل به اندام تناسلی را انجام داده اند، به مدت سه روز به هیچ عنوان رانندگی نکنند.

3) این بانوان باید سیگار کشیدن و مصرف مشروبات الکلی را به مدت یک هفته مصرف نکنند.

4) بانوانی که تزریق ژل به لابیا ماژور را انجام داده اند، به مدت یک هفته از رابطه جنسی بپرهیزند.

5) اگر فرد مجبور است که حمام برود بهتر است که حتما از آب ولرم استفاده کند و همچنین بعد از تزریق اگر درد داشتند تا سه شب از کیسه آب گرم برای تسکین درد خود استفاده کنند.

6) بانوانی که تزریق ژل به لابیا ماژور را انجام داده اند، باید به مدت دو تا سه هفته از انجام کارهای سخت و همچنین ورزش بپرهیزند و به زمان دیگر موکول کنند.

7) بعد از انجام تزریق ژل باید مایعات و نوشیدنی های زیادی مصرف کنیم تا دچار سرگیجه و تهوع نشویم.

8) بانوانی که این تزریق را انجام داده اند، باید از قرارگرفتن در معرض نور خورشید به مدت یک تا دو هفته بپرهیزند.

9)به هیچ عنوان تا سه روز محلی که تزریق انجام شده را دست نزنند، حتی ماساژ چون این ژل حرکت می کند و اثر مثبتی نخواهد داشت.این مراحل به بهبودی سریع تزریق ژل کمک بسزایی میکند.

زمانی که بانوان به پزشک متخصص مراجعه می کنند، تمام سوالات خود را برای تزریق ژل و همچنین این که عمل زیبایی تحت نظر بیمه تامین اجتماعی است، یا خیر بپرسند.بهتر است که بدانید چون تزریق ژل به لابیا ماژور در گروه عمل های زیبایی در بین بانوان رایج شده است، بیمه تامین اجتماعی هیچ هزینه ی را برای این تزریق متقبل نمی شود و تمام هزینه های تزریق ژل به عهده ی خود بیمار است.

نواحی تزریق ژل به اندام تناسلی زنان

بهتر است، قبل از تزریق ژل به اندام تناسلی، به صورت کامل با این اندام آشنا شوید. یکی از مهم ترین بخش هایی که در ظاهر اندام تناسلی بانوان قرار دارد، لابیا است. لابیا که در اندام تناسلی بانوان قرار دارد، به دو نوع بزرگ و کوچک تقسیم بندی می شوند:

نواحی تزریق ژل به اندام تناسلی زنان
نواحی تزریق ژل به اندام تناسلی زنان

لابیا ماژور بزرگ:

این قسمت از دو لایه پوستی بیرونی در اندام تناسلی بانوان تشکیل شده و همچنین نقش پوشانندگی دهانه ی واژن، لابیا مینور و کلیتوریس را برعهده دارد.

لابیا مینور یا لابیا داخلی:

این دو لایه پوستی که بین لابیا ماژور بزرگ قرار گرفته است و در قسمت داخلی اندام تناسلی بانوان قرار دارد، لابیا مینور نام گرفته است. این لابیا مینور از نظر رنگ (تیره یا روشن ) و اندازه آن در بین بانوان با هم متفاوت است.

در بعضی از بانوان به علت انجام دادن کارهای سخت، لابیا مینور از لابیا ماژور حالت بزرگتر و بیرون زدگی دارد که برای فرد زمانی که میخواهد بنشیند و یا کاری انجام دهد خیلی سخت و دردناک بوده که همین موارد باعث شده فرد به پزشک مراجعه کرده و شرحی از بیماری خود را برای پزشک متخصص دهد.

معمولا زمانی که پزشک مشکلات فرد را گوش کرد به وی پیشنهاد عمل زیبایی واژن یا به اصلاح همان لابیاپلاستی را میدهد تا بتواند این مشکل را برطرف کند و سلامتی خود را بدست آورد. متخصصان عواملی زیادی را در بزرگ شدن و یا بد حالت شدن لابیا مینور مطرح کرده اند که به چهار مورد آنها اشاره می کنیم:

لابیا مینور یا لابیا داخلی:
لابیا مینور یا لابیا داخلی:

مورد اولی که متخصصان به آن اشاره کرده اند و اینکه برخی از بانوان به علت داشتن مشکلات ژنتیکی و یا مادرزادی که بدو تولد دچار آن میشوند، نافرم شدن لابیا مینور هست که این امر باعث شده در زندگی فرد دچار اختلالاتی شود و همچنین برای ازدواج نیز این افراد دچار مشکل شوند.

دچار شدن به مشکلات لابیا مینور

دومین موردی که متخصصان به آن پی برده اند این است که دختران جوانی که در سن بلوغ هستند و یا بانوان که بارداری را تجربه می کنند، دچار مشکلات لابیا مینور می شوند.

متخصصان زنان و زایمان سومین موردی را که باعث بد فرم شدن لابیا مینور میدانند، را زایمان های طبیعی پشت سر هم می دانند که این امر باعث بروز مشکلات لابیا مینور در خانم ها شده است.

چهارمین تشخیصی که پزشکان متخصص به آن دست یافته اند، داشتن رابطه جنسی نامناسب است که در خانمها باعث ایجاد بروز مشکلات لابیا مینور شده و رابطه را برای آنها سخت تر می کند.

بعضی از بانوان زمانی که در حال دوچرخه سواری هستند و یا زمانی که از شلوار های جین تنگ استفاده می کنند، احساس درد در این ناحیه را دارند. این مشکل باعث شده که فرد به پزشک متخصص مراجعه کرده و بیماری را برای پزشک متخصص شرح دهد، سپس پزشک دستور به عمل زیبایی واژن و یا لابیا مینور را به بیمار می دهد.

با پیشرفت در علم، مراجعات مکرر بانوان به مطب پزشکان متخصص زنان برای مشکلات گشادی واژن در بانوان بسیار است که بیشتر مربوط به مشکلات در ناحیه لابیا می شود.

سوزش و خارش

این بانوان اغلب دچار سوزش و خارش بیش از حد در اندام تناسلیشان می شوند که این وضعیت برای خانم ها خیلی سخت و دردناک است.

مشکل بعدی که از عامل آن مشکلات لابیا است، خشکی واژن می باشد. افرادی که این مشکل را دارند، می توانند با کمک تزریق ژل به اندام تناسلی، این مشکل را رفع و به بهبودی و سلامتی و شادابی خود کمک کنند.

سوزش و خارش
سوزش و خارش

در بین این افراد مراجعه کنندگان دیگری نیز هستند که به دکتر از بی اختیار ی مدفوع صحبت می کنند و می گویند به هیچ عنوان نمی توانند خود را کنترل کنند و در مهمانی ها و یا بیرون از منزل حضور پیدا کنند که پزشک تزریق ژل به اندام تناسلی را به فرد برای بهبودی پیشنهاد می کند.

ژلی که در تزریق به اندام تناسلی بانوان استفاده می شود، از هیالورونیک اسید تولید می شود. این اسید در بدن ما تولید می شود و شاید دلیل اینکه در تزریق از این اسید استفاده می کنند، این باشد که ژل در بدن جذب می شود و خطر پس زدن در بدن فرد بیمار را کمتر می کند.

تزریق ژل به لابیا ماژور از چه نوع برندی استفاده شده است

این ژل ها از جدیدترین و به روزترین ژل هایی است که امروزه تمام پزشکان متخصص برای تزریق ژل از آن استفاده می کنند. پزشکان متخصص زنان این نوع ژل را در نسل چهارم ژل های تزریقی قرار داده اند که از بهترین و مرغوبترین نوع برند این ژلها، ژۀ سیلیکونی است که برای تزریق در عمل زیبایی برای بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مواردی که باعث شده بانوان از مصرف این تزریق اطمینان لازم را داشته باشند، این است که قبل از انجام تزریق در مورد ضمانت برگشت ناپذیر بودن ژل تعهد و امضاء می دهند.

این عامل نشان دهنده ی ضمانت صد در صدی تزریق ژل است.امروزه متخصصان زنان در تمام دنیا از این برند ژل سیلیکونی برای تزریق به این نواحی استفاده می کنند که تاکنون برای هیچ یک از بانوان که این روش زیبایی را استفاده کردند مشکل و نارضایتی رخ نداده است.

تزریق ژل به لابیا ماژور از چه نوع برندی استفاده شده است
تزریق ژل به لابیا ماژور از چه نوع برندی استفاده شده است

عوامل تاثیر گذار بر هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان

در تزریق ژل به اندام تناسلی یکی از سوالهای مهمی که برای افراد پیش می آید این است که تزریق ژل چه هزینه ای دارد؟ همانطور که می دانید معمولا برای عمل های زیبایی نمی توان هزینه ای را مشخص کرد،

زیرا هر عمل با توجه به ساختار بدنی بیمار متفاوت است. گاهی دو خواهر که شرایط بدنی تقریبا یکسان دارند، برای یک عمل زیبایی به پزشک مراجعه می کنند

اما هر کدام از آنها باید یک هزینه ای را پرداخت کنند. یکی از موارد مهمی که در این عمل زیبایی بر روی هزینه عمل تاثیر می گذارد، حجم بالای لابیا ماژور، میزان چین و چروک های اندام تناسلی است

زیرا برای هر فرد یک میزان حجم ژلی تزریق می شود. با توجه به این موارد پزشک نمی تواند قیمت دقیق را برای بیمار تعیین کند. چون زمانی که فرد تمام مراحل را انجام داده است و به مطب مراجعه و آماده برای تزریق می شود

آن زمان پزشک با توجه به مقدار ژلی که تزریق می کند می تواند قیمت نهایی این عمل زیبایی را به فرد بگوید که چه مقدار ژل استفاده کرده است.

عوارض احتمالی تزریق ژل به اندام تناسلی

در تزریق ژل به اندام تناسلی، بانوان ممکن است دچار مشکلاتی شوند که چند مورد از این مشکلات را برای شما بیان می کنیم.

تزریق ژل در بعضی از بانوان ممکن است، به صورت عفونت های موقت پیش آید که این مشکل ظرف دو روز بعد از انجام تزریق ژل رفع و بهبود می یابد.

این عمل هم مانند سایر عمل های زیبایی ممکن است، عوارضی داشته باشد که فرد برای زیبایی و جوان سازی خود این عوامل را باید تحمل کند مثل: کبودی، تورم، لکه های قرمز، حساسیت.

در بعضی از افراد که خیلی حساس تر هستند، به صورت حالت تهوع پیش می آید برای همین است که پزشک به بیمار توصیه می کند که قبل از انجام تزریق ژل با معده خالی به مطب مراجعه نکنند.

تمام این عوامل طبیعی بوده و به مرور زمان خوب شده و اثری از تزریق به جای نمی ماند.فقط در یک مورد پزشک از بیمار می خواهد حتما به مطب مراجعه کند و آن هم این است که اگر عفونت و یا درد بیش از حد داشت که نتوانست آن را تحمل کند باید حتما با پزشک در میان بگذارد تا روش های درمانی را شروع کند.

عوارض احتمالی تزریق ژل به اندام تناسلی
عوارض احتمالی تزریق ژل به اندام تناسلی

نتیجه گیری

تزریق ژل به اندام تناسلی یکی از روش های زیبایی است که این روزها در میان بانوان رواج یافته است. بانوان معمولا با گذشت زمان بر اثر کهولت سن، بارداری و عوامل دیگری از این دست، با مشکلات ظاهری در ناحیه اندام تناسلی مواجه می شوند

که با پیشرفت علم می توانند از روش های زیبایی استفاده کنند که معمولا پزشکان با توجه به اینکه تزریق ژل از موارد کم خطر است، این روش را به بیماران خود پیشنهاد می دهند.

جالب است، بدانید با توجه به سلیقه بیمار، این ژل ها ماندگاری های مختلف دارند، به همین دلیل عموما ژل ها به سه دسته موقت، نیمه موقت و تمام موقت تقسیم می شوند.

از اینکه تا انتهای پست هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم از خواندن مقاله هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی زنان نهایت استفاده را کرده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید