میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق چربی خط اخم
هزینه تزریق چربی خط اخم

لیست موضوعات

هزینه تزریق چربی خط اخم

در این مقاله قصد داریم موضوع هزینه تزریق چربی خط اخم را مورد بررسی قرار دهیم.

در صورت نیاز به استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

02122930161

شما می توانید از هزینه های زیر نیز مطلع شوید:

هزینه تزریق چربی به پیشانی

هزینه تزریق چربی پشت پلک

هزینه تزریق چربی به ساق پا

هزینه تزریق چربی خط اخم
هزینه تزریق چربی خط اخم

برای اطلاع از هزینه تزریق چربی خط اخم به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

به این موضوع توجه داشته باشید که خط اخم یکی از مواردی است که زیبایی افراد به خصوص خانم ها را تهدید می کند، خط اخم در صورت باعث می شود که شخص جدی، عصبانی و البته اخمو به نظر برسد و این موضوع در زندگی گاهی دردسرساز می شود و البته در بیشتر موارد خوشایند نیست.

هزینه تزریق چربی خط اخم
هزینه تزریق چربی خط اخم

در این مقاله قصد داریم بیشتر و بهتر در رابطه با تزریق چربی خط اخم و هزینه های مربوط به آن بحث کنیم و پیشنهاد ما به شما این است که ادامه مطالب را از دست ندهید.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا می دانید چربی تزریق شده از چه ماده ای ساخته می شود؟

آیا با کاربردهای چربی برای تزریق آشنایی دارید؟

تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه اهمیتی دارد؟

آیا می دانید خط اخم به چه علت هایی به وجود می آید؟

با روش های برطرف کردن خط اخم پیشانی آشنا هستید؟

قبل از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

آیا با نحوه تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم آشنایی دارید؟

بعد از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

آیا می دانید تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه مزیت هایی دارد؟

آیا تزریق چربی خط اخم معایب و عوارضی هم دارد؟

آیا با عوامل موثر بر قیمت تزریق چربی خط اخم آشنایی دارید؟

آیا می دانید پزشک معالج چه تاثیری در هزینه تزریق چربی خط اخم دارد؟

آیا می دانید انتخاب مرکز مناسب چه تاثیری در هزینه تزریق چربی خط اخم دارد؟

در هنگام انتخاب مرکز معتبر برای تزریق چربی خط اخم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

آیا می دانید چربی تزریق شده از چه ماده ای ساخته می شود؟

در این قسمت از مقاله قصد داریم در رابطه با چربی ها بحث کنیم و بگوییم که از چه ماده ای ساخته می شوند. در ابتدا باید بگوییم که هرگاه کلمه چربی را به کار می بریم، عده ای تصور می کنند که منظور چربی هایی است که در بدن وجود دارد، یا چربی هایی که در مواد خوراکی هستند، البته باید بگوییم که ساختار همه چربی ها با یکدیگر شباهت هایی دارد، اما باز هم نمی توان از تفاوت های آن غافل شد، در ادامه در رابطه با چربی که برای تزریق به کار برده می شود، یا همان فیلر مطالب بیشتری را شرح خواهیم داد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که تزریق چربی روشی جدید است که برای زیبایی به کار می رود، اما باید بگوییم که این گونه نیست و این روش از سال های دهه 18 میلادی کاربرد داشته است، در آن سال ها پزشک ها از چربی هایی استفاده می کردند که در بدن خود شخص وجود دارد، به عنوان مثال از چربی هایی که در قسمت بازوی شخص وجود دارد، مقداری را خارج می کردند و با وسیله های خاصی آن را به محل مورد نظر تزریق می کردند.

توجه داشته باشید که این روش طرفدارن بسیاری داشت، اما باید بگوییم که معایبی هم برای آن وجود داشت که باعث می شد محققان به دنبال روش دیگری باشند که این معایب را بتوانند برطرف کنند.

استفاده از سیلیکون یا پارافین

سال ها بعد محققان به این نتیجه رسیدند که از سیلیکون یا پارافین برای این کار استفاده کنند، اما بعد از مدتی فهمیدند که این مواد برای سلامتی شخص مضر هستند.

استفاده از سیلیکون یا پارافین
استفاده از سیلیکون یا پارافین

محققان دست از تلاش برنداشتند و در سال های بعد به چربی هایی دست پیدا کردن که ترکیبی از چربی های گاو و چربی های انسانی بود، این روش برای کسانی که نمی خواستند از چربی های بدن خود آنها برداشته شود، بسیار مناسب به نظر می رسید و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرد.

استفاده از چربی های گفته شده در بالا تا سال های اخیر ادامه داشت، اگر چه به مرور زمان از محبوبیت آن کاسته می شود. در این سال ها شاهد چربی های جدید بودیم که مزیت های بالایی داشت و همین موضوع باعث شد که بسیاری از افراد به سمت آن جذب شوند و آن را انتخاب کنند.

در ساخت این فیلرهای جدید از هیالورونیک اسید استفاده شده است، هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بافت سلول های پوستی وجود دارد و همین ماده باعث زیبایی و شاداب بودن پوست می شود، زیرا سلول ها را مجبور به کلاژن سازی می کند. با تزریق این چربی به سلول های پوستی، پوست بعد از مدت کوتاهی سلامتی و شادابی خود را به دست می آورد.

استفاده از سیلیکون یا پارافین
استفاده از سیلیکون یا پارافین

آیا با کاربردهای چربی برای تزریق آشنایی دارید؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که چربی از چه ماده ای و در طی چه روندی ساخته شده است، حال این سوال مهم پیش می آید که این چربی ها چه کاربردهایی دارد و در چه مواردی استفاده می شود، با ما همراه باشید تا این موضوع را هم به طور کامل شرح دهیم.

به این موضوع دقت داشته باشید که اصلی ترین و مهم ترین کاربرد چربی یا همان فیلر پر کردن قسمت های مختلفی است که به علت های مختلفی کوچک تر از حد عادی شده اند. به عنوان مثال توجه کنید که گاهی به دلیل های مختلفی مانند کهولت سن، زیر چشم ها گود افتادگی به وجود می آید، در این حالت با تزریق چربی می توان این گودی را برطرف کرد.

در موارد دیگر تزریق چربی برای زیبایی به کار می رود. به عنوان مثال گاهی لب های باریک زیبایی شما را کمتر از حالت عادی نشان می دهد، در این حالت با تزریق کمی چربی می توانید لب هایی بزرگ تر و خوش فرم تر داشته باشید و زیبایی شما بیشتر از قبل باشد، البته لازم به ذکر است که در موارد دیگر هم تزریق چربی برای زیبایی به کار برده می شود.

آیا با کاربردهای چربی برای تزریق آشنایی دارید؟
آیا با کاربردهای چربی برای تزریق آشنایی دارید؟

تزریق چربی برای فرم دهی به صورت و بدن هم به کار می رود

تزریق چربی برای فرم دهی به صورت و بدن هم به کار می رود. گاهی با تزریق چربی می توان سینه هایی خوش فرم تر و زیبا تر داشت و در نتیجه داشتن هیکلی جذاب را تجربه کرد، گاهی تزریق چربی برای برطرف کردن چین و چروک های صورت به کار می رود، این مورد را می توان یکی از پر طرفدار ترین کاربردهای تزریق چربی دانست.

در صورت چین و چروک های بسیاری وجود دارد که به علت های مختلفی به وجود می آیند، عده ای بر این تصور هستند که بالا رفتن سن و کاهش کلاژن سازی پوست از علت های اصلی چین و چروک های صورت هستند، اگر چه نمی توان از این عوامل غافل شد، اما باید بگوییم که این موارد تنها علت های چین و چروک صورت نیستند.

چین و چروک در هر قسمتی از صورت که باشد، علت خاصی دارد. در رابطه با خط اخم و علت های به وجود آمدن آن در ادامه مطالب کاملی را بیان می کنیم، زیرا موضوع اصلی این مقاله هم در همین رابطه است، اما باید بگوییم که چین و چروک هایی مانند خط لبخند به علت سیگار کشیدن و نوشیدن مایعات با نی به وجود می آیند و بالا رفتن سن تنها عامل آن نیست.

تزریق چربی برای فرم دهی به صورت و بدن هم به کار می رود
تزریق چربی برای فرم دهی به صورت و بدن هم به کار می رود

تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه اهمیتی دارد؟

در قسمت قبل در رابطه با کاربردهای تزریق چربی ها بحث کردیم، همانطور که در مطالب بالا هم گفتیم، تزریق چربی کاربردهای متنوعی دارد، در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه اهمیتی دارد و چرا باید این کار را انجام دهیم، با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در این رابطه بیان کنیم.

به این موضوع توجه داشته باشید که ابروهای یکی از مهم ترین اجزاء صورت هستند که تاثیر بسیار بالایی بر روی زیبایی شخص دارند، به اصطلاح می گویند که ابروها مانند یک فریم برای صورت عمل می کنند، با همین مثال ساده به سادگی می توان به اهمیت ابروها در صورت پی برد و اطلاع پیدا کرد.

خط اخم، خطی است که بین دو ابرو قرار دارد، بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند که خط اخم روی پیشانی قرار دارد، در صورتی که چنین نیست، بر روی پیشانی چین و چروک های بسیاری به وجود می آید، اما خط اخم دقیقا بین دو ابرو می باشد و ربطی به دیگر چین و چروک های روی پیشانی ندارد.

تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه اهمیتی دارد؟
تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه اهمیتی دارد؟

خط اخم باعث می شود که چهره فرد عبوس و عصبی به نظر برسد

خط اخم باعث می شود که چهره فرد عبوس و عصبی به نظر برسد، شما ممکن است، قلب مهربانی داشته باشید، اما اگر بین ابروهای خود خط اخم داشته باشید، احتمالا کمتر کسی به شما نزدیک می شود تا به حقیقت قلب مهربان شما پی ببرد، ما به هیچ عنوان نمی توانیم این حقیقت را منکر شویم که ظاهر نقش بسیار مهمی در جذب افراد دارد.

به همین دلیل و با توجه به مطالبی که در ادامه در رابطه با مزیت های تزریق چربی برای خط اخم بیان می کنیم، باید بگوییم که اگر شما برای ظاهر خود اهمیت قائل هستید و می خواهید که افراد بیشتری به سمت شما جذب شوند و زیبا به نظر برسید، می توانید تزریق چربی را برای بر طرف کردن خط اخم امتحان کنید.

در این قسمت قصد نداریم به این موضوع بپردازیم که شما برای زیبایی حتما به تزریق چربی نیاز دارید، اما باید به شما بگوییم که اگر با مشکل خط اخم رو به هستید، باید بدانید که این مشکل علاوه بر این که زیبایی شما را تهدید می کند، اثرات دیگری هم بر روی روح و روان شما خواهد داشت و باعث بیماری های این چنین هم می شود.

توجه داشته باشید که کمبود اعتماد به نفس یا کاهش شدید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین مشکلاتی است که بر اثر خط اخم برای شما پیش می آید، زیرا همانطور که گفتیم، شما یک فرد عصبی به نظر می رسید و کاملا واضح و طبیعی است که این موضوع باعث می شود، افراد کمتری به سمت شما جذب شوند و این موضوع بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر خواهد داشت.

خط اخم باعث می شود که چهره فرد عبوس و عصبی به نظر برسد
خط اخم باعث می شود که چهره فرد عبوس و عصبی به نظر برسد

آیا می دانید خط اخم به چه علت هایی به وجود می آید؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که چرا باید خط اخم را با تزریق چربی از بین بریم، حال این سوال برای مخاطب پیش می آید که خط اخم به چه علت هایی به وجود می آید، در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که خط اخم علت های مختلفی دارد و این علت ها در افراد مختلف اثرات مختلفی هم دارند که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند که خط اخم به دلیل اخم کردن های بسیار زیاد به وجود می آید، در این رابطه باید بگوییم که اخم کردن شاید کم ترین تاثیر را بر روی ایجاد خط اخم داشته باشد، البته در بعضی از افراد با ویژگی ها و شرایط خاص از تاثیر این عامل هم نمی توان غافل شد، اما از دلایل اصلی به حساب نمی آید.

یکی از اصلی ترین عواملی که باعث ایجاد خط اخم می شود، تابش مستقیم آفتاب بر روی صورت است، به این موضوع توجه داشته باشید که اشعه خورشید برای پوست انسان ضررهای بسیاری دارد و باعث آسیب های فراوانی می شود، اما کمتر کسی از این موضوع آگاهی دارد که تابش مستقیم آفتاب می تواند باعث ایجاد خط اخم شود و بنابراین به آن توجه کمی هم می شود.

آیا می دانید خط اخم به چه علت هایی به وجود می آید؟
آیا می دانید خط اخم به چه علت هایی به وجود می آید؟

به شما توصیه می کنیم که در هنگام بیرون رفتن از منزل حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید، استفاده از کرم های ضد آفتاب همانقدر که برای خانم ها اهمیت دارد، برای آقایان هم باید اهمیت داشته باشد، حتی گاهی کمی هم بیشتر مهم است، زیرا معمولا آقایان ساعات بیشتری را در فضای بیرون از منزل سپری می کنند و در معرض اشعه خورشید هستند.

کلاژن

به این موضوع توجه داشته باشید که در سلول های پوستی ماده ای به نام کلاژن ساخته می شود که این ماده وظیفه های متعددی را بر عهده دارد، یکی از مهم ترین وظیفه های کلاژن رفع چین و چروک های پوستی می باشد، هنگامی که آفتاب بدون هیچ گونه محافظی به طور مستقیم بر روی پوست شما برخورد می کند، کلاژن سازی سلول های پوستی با مشکل رو به رو می شود و دیگر نمی توانند مانند قبل کلاژن تولید کنند.

کلاژن
کلاژن

اگر چه تابش آفتاب نقش بسیار مهمی در ایجاد خط اخم دارد، اما باید بگوییم که تنها عامل ایجاد این مشکل نیست. توجه داشته باشید که موارد دیگری مانند سیگار کشیدن هم بر روی کلاژن سازی سلول های پوستی تاثیر می گذارد، البته باید بگوییم که تاثیر منفی می گذارد، یعنی سیگار کشیدن به طور غیر مستقیم باعث ایجاد چین و چروک های پوستی به خصوص خط اخم می شود.

در این رابطه باید بگوییم که بالا رفت سن هم می تواند، بر روی ایجاد خط اخم تاثیر بگذارد، زیرا افزایش سن هم یکی از همان دلیل هایی است که کلاژن سازی پوست را با مشکل رو به رو می کند، به همین دلیل در بسیاری از افراد با افزایش سن، شاهد افزایش خط اخم هستیم، این در حالی است که بسیاری دیگر هم در سن های پائین مانند بیست سالگی با این مشکل رو به رو می شوند که این موضوع نشان می دهد که هر یک از این عوامل در هر کسی اثری خاص دارد.

کلاژن
کلاژن

با روش های برطرف کردن خط اخم پیشانی آشنا هستید؟

در مطالب بالا مواردی را بیان کردیم که باعث ایجاد خط اخم می شوند، در این قسمت قصد داریم به شرح این موضوع بپردازیم که برای بر طرف کردن خط اخم چه راه هایی پیشنهاد می شود. در ابتدا باید بگوییم که هر یک از روش هایی که در ادامه بیان می کنیم، ممکن است، برای شرایطی خاص مناسب باشد، پس در هنگام انتخاب شرایط خود را در نظر داشته باشید.

در ابتدای این قسمت باید موضوع بسیار مهمی را در رابطه با روش های مختلف برطرف کردن خط اخم بیان کنیم. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که بعضی از سایت ها یا عطاری ها ادعا می کنند که با راه کار های گیاهی و خانگی می توانند خط اخم را به سادگی در منزل برطرف کنند.

این چنین تبلیغ ها طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب می کنند، زیرا افراد تصور می کنند که در منزل با کمترین هزینه ممکن و کمترین امکانات لازم، می توانند خط اخم خود را برطرف کنند و این مشکل بزرگ را از بین ببرند، در حالی که این گونه نیست، برای برطرف کردن خط اخم روش های مختلفی وجود دارد، اما باید بدانید که هیچ یک از این روش ها خانگی یا گیاهی نیست.

بعضی از گیاهان بر روی رفع خط اخم تاثیر مثبتی می گذارند

البته لازم به ذکر است که گاهی در موارد بسیار خاص بعضی از گیاهان بر روی رفع خط اخم تاثیر مثبتی می گذارند، اما روند بهبودی با آن ها به قدری کند و آهسته است که شخص از درمان خود نا امید می شود که ادامه آن را دنبال نمی کند، به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که این راه ها را امتحان نکنید، زیرا نتیجه ای رضایت بخش در انتظار شما نخواهد بود.

در بین روش هایی که برای از بین بردن خط اخم وجود دارد، تزریق یکی از اصلی ترین و بهترین روش ها به حساب می آید که مزیت های بسیار زیادی را برای شخص به همراه خواهد داشت. چربی از سلول هایی است که در بدن هر کسی وجود دارد و این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد. در این قسمت به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال راهی مناسب، با هزینه کم، مطمئن و… هستید که به وسیله آن خط اخم خود را برطرف کنید، تزریق چربی را امتحان کنید.

اگر بخواهیم مزیت های تزریق چربی را بیان کنیم، باید مطالب بسیاری را در این رابطه شرح دهیم و به همین دلیل تصمیم داریم که در قسمتی دیگر به طور مجزا این موضوع را بررسی کنیم، اما توجه داشته باشید که در بین روش هایی که برای برطرف کردن خط اخم وجود دارد، تزریق چربی از همه آن ها بهتر و کاربردی تر می باشد، پس انتخاب مناسب تری هم خواهد بود.

بعضی از گیاهان بر روی رفع خط اخم تاثیر مثبتی می گذارند
بعضی از گیاهان بر روی رفع خط اخم تاثیر مثبتی می گذارند

قبل از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که در رابطه با تزریق چربی برای مخاطب پیش می آید، این است که آیا قبل از تزریق چربی باید نکته های خاصی را رعایت کرد و این نکات چه تاثیری بر روی نتیجه نهایی می گذارند، در این قسمت قصد داریم این سوال مهم و کاربردی را پاسخ دهیم و پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست ندهید.

قبل از هر چیزی که مربطو به تزریق چربی باشد، باید به این نکته اشاره داشته باشیم که قبل از تزریق چربی اطمینان حاصل کنید که پزشکی متخصص را برای این کار انتخاب کرده اید، توجه کنید که انتخاب پزشک متخصص اهمیت بالایی دارد و در ادامه نکات بسیار مهمی را در این رابطه بیان خواهیم کرد، اما در این قسمت باید اهمیت این انتخاب درست را متذکر می شدیم.

اولین نکته ای که قبل از تزریق چربی باید به آن توجه داشته باشید، این است که انتظار خود را به طور کامل با پزشک خود مطرح کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که پزشک متخصص کسی است که میزان اندازه چربی تزریق شده را مشخص می کند و این اندازه متناسب با نیاز شما مشخص می شود، پس لازم است که شما نیاز خود را به طور دقیق به پزشک متخصص بیان کرده باشید تا نتیجه هم برای شما رضایت بخش باشد.

قبل از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم به چه نکاتی باید توجه کرد؟
قبل از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر قبلا تزریق انجام دادید پزشک را مطلع کنید

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که اگر در گذشته چربی یا مواد دیگری را برای برطرف کردن خط اخم خود تزریق کرده اید، این موضوع را به پزشک معالج خود اطلاع دهید، زیرا در این حالت انتخاب های پزشک تغییر خواهد کرد و این انتخاب ها بر روی نتیجه نهایی هم تاثیر می گذارند.

قبل از آن که نوبت تزریق شما شود، پزشک توصیه های مهمی را به شما می کند، باید توجه داشته باشید که این توصیه ها را به طور کامل رعایت کنید، زیرا هر کدام از آن ها می توانند نتیجه نهایی تزریق چربی را تغییر دهند. به عنوان مثال یکی از این توصیه ها این است که روزهای قبل از تزریق چربی به مقدار کافی آب بنوشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که گاهی مصرف بعضی از داروها می تواند تاثیرات منفی بر روی نتیجه نهایی تزریق چربی داشته باشند. به شما توصیه می کنیم که مصرف داروهایی مانند آسپرین و ایبوپروفن را قبل از تزریق چربی فراموش کنید، زیرا موجب عوارضی بعد از تزریق می شوند.

تاثیر منفی بعضی داروها

نکته دیگری که در این رابطه باید به شما یادآور شویم، این است که بعضی دیگر از داروها هم می توانند تاثیر منفی بر روی تزریق چربی داشته باشد، اما فرصت برای نام بردن از آن ها نیست، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که اگر دارویی خاص را به طور معمول استفاده می کنید، این موضوع را به اطلاع پزشک معالج خود برسانید.

در نهایت باید به شما بگوییم که روز تزریق چربی حتما حمام کنید و با صورتی تمیز و پاکیزه به مطب پزشک مراجعه کنید، به هیچ عنوان آرایش نکنید، زیرا مجبور به شستن آن خواهید بود، تزریق چربی تنها در صورتی انجام می شود که پوست صورت کاملا تمیز باشد، در غیر این صورت تزریقی انجام نخواهد شد.

تاثیر منفی بعضی داروها
تاثیر منفی بعضی داروها

آیا با نحوه تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم آشنایی دارید؟

در این قسمت قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چربی چگونه تزریق می شود؟ به این موضوع مهم توجه داشته باشید که تزریق چربی به صورت برای بر طرف کردن خط اخم کاری است که نیاز به مهارت بالایی دارد و این که تزریق چربی چگونه انجام می شود، موضوعی است که فقط پزشک متخصص می تواند برای آن پاسخی کامل و البته صحیح را بیان کند.

اما ما در این قسمت برای کسانی که برای اولین بار می خواهند تزریق چربی را امتحان کنند و از این بابت کمی نگران به نظر می رسند، روند انجام این تزریق را شرح خواهیم داد، اما توجه داشته باشید که این مطالب فقط برای رفع نگرانی مخاطب است و ارزشی علمی ندارد، بنابراین به زبانی ساده و گویا آن را شرح خواهیم داد.

در ابتدا باید بگوییم که پزشک با استفاده از ماژیک هایی خاص بر روی پیشانی شما نقطه هایی را مشخص می کند. توجه داشته باشید که انتخاب محل این نقطه ها اهمیت بسیار بالایی دارد، اگر چه تزریق چربی برای بر طرف کردن خط اخم انجام می شود، اما این به آن معنی نیست که همه چربی مورد نیاز به یک نقطه خاص مثلا در وسط پیشانی و بین دو ابروها تزریق می شود، بلکه نیاز به تعیین محل های مختلفی وجود دارد.

توجه داشته باشید که تعداد این محل هایی که برای تزریق انتخاب می شود و دور یا نزدیک بودن آن به قسمت خط اخم موضوعات بسیار مهمی هستند که به عوامل متعددی بستگی دارند و تنها پزشک متخصص می تواند این محل ها را به طور دقیق و صحیح انتخاب کند، پس در این قسمت باز هم به اهمیت انتخاب یک پزشک متخصص پی می بریم.

تزریق چربی ها

توجه کنید که در مرحله های بعدی چربی مورد نظر در محل هایی که تعیین شده است، تزریق می شود. لازم به ذکر است که میزان چربی تزریق شده هم تاثیر به سزایی بر روی نتیجه نهایی دارد و باز هم پزشک معالج می تواند این اندازه دقیق را برای شما مشخص کند و کس دیگری قادر به انجام این کار نیست.

لازم به ذکر است که تزریق چربی نیاز به هیچ گونه بی هوشی ندارد و برای تزریق از سرنگ های مخصوص استفاده می شود که درد بسیار کمی دارد، اما باز هم اگر شخص احساس درد کند یا از این بابت نگرانی داشته باشد، به آسانی می تواند از پزشک معالج خود درخواست کند که محل مورد نظر (بین دو ابرو ها) را برای او بی حس کنند و این کار به سادگی انجام می شود.

توجه داشته باشید که تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم هیچ درد خاصی ندارد، پس از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. به شما توصیه می کنیم که نکته های قبل از انجام تزریق چربی را به طور کامل رعایت کنید، این موضوع استرش و اضطراب ناشی از تزریق چربی را تا حد بالایی کاهش می دهد، به خصوص اگر برای اولین بار قصد تزریق چربی را دارید.

تزریق چربی ها
تزریق چربی ها

بعد از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

حال که نکته های قبل از تزریق چربی را بیان کردیم و روند تزریق چربی را هم شرح دادیم، نوبت به بیان نکته های بعد از تزریق چربی می رسد. به این موضوع توجه داشته باشید که رعایت نکته های بعد از تزریق چربی هم مانند رعایت نکته های قبل از تزریق اهمیت بالایی دارد و باید به آن توجهی خاص داشته باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که بعد از تزریق چربی هم دقیقا مانند قبل از تزریق آب کافی بنوشید. لازم به ذکر است که نوشیدن آب تاثیر به سزایی بر روی نتیجه نهایی ندارد و به اصطلاح باعث می شود که چربی های تزریق شده در زمان کمتری به طور کامل در محل خود ثابت شوند و نتیجه نهایی مشخص شود.

به این موضوع توجه داشته باشید که محل تزریق چربی را تا چند ساعت نباید فشار دهید. بعد از آن که مدت زمان خاصی از تزریق چربی گذشت، می توانید محل مورد نظر را ماساژ دهید، یا لمس کنید، اما قبل از این مدت زمان خاص به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان محل تزریق چربی را لمس کنید.

بعد از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
بعد از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

تاثیرات منفی سیگار بر روی نتیجه تزریق

توجه داشته باشید که سیگار کشیدن می تواند تاثیرات منفی بر روی نتیجه نهایی تزریق چربی داشته باشد، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که تا چند روز بعد از تزریق چربی به هیچ عنوان سیگار نکشید، اگر این مدت برای شما طولانی است، روز تزریق چربی و روز بعد از آن را سیگار نکشید.

به این نکته توجه داشته باشید که محل تزریق چربی تا چند روز بعد از تزریق چربی نباید گرما ببیند. به عنوان مثال سعی کنید، اگر به حمام می روید از آب سرد بیشتر استفاده کنید، (البته حمام رفتن بعد از تزریق چربی ممنوع نیست، اما اگر تا چند روز بعد از تزریق چربی حمام نکنید، بهتر است)، یا بعد از حمام موی خود را با سشوار خشک نکنید، زیرا باد گرم سشوار برای چربی تزریق شده مضر می باشد.

توجه کنید که اگر پزشک معالج برای شما دارویی خاص مانند پماد یا قرص را تجویز کرد، آن را در زمان تعیین شده به طور دقیق استفاده کنید، زیرا بر روی نتیجه نهایی تاثیرات مثبتی می گذارد. در نهایت به شما توصیه می کنیم، اگر پزشک معالج شما با توجه به شرایط شما توصیه هایی خاصی را به شما بیان کرده است، آن ها را به طور کامل و دقیق رعایت کنید و به این موضوع فکر کنید که این توصیه ها برای سلامت شما و نتیجه گیری بهتر هستند، پس برای آن ارزش و اهمیت بالایی قائل باشید.

تاثیرات منفی سیگار بر روی نتیجه تزریق
تاثیرات منفی سیگار بر روی نتیجه تزریق

آیا می دانید تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه مزیت هایی دارد؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که راه های مختلفی برای بر طرف کردن خط اخم وجود دارد که تزریق چربی به علت مزیت های بسیاری که دارد، بهترین روش برای این کار به حساب می آید. در این قسمت قصد داریم برای درک بهتر این موضوع مزیت های تزریق چربی را به طور کامل شرح دهیم.

یکی از مهم ترین مزیت های تزریق چربی این است که چربی تزریق شده، از بدن خود شخص برداشته می شود، (در رابطه با این موضوع در ابتدای این مقاله مطالبی را بیان کرده ایم) این موضوع باعث می شود که سلول های پوستی سریع تر و در زمان کمتری این چربی های تزریق شده را قبول کنند، یعنی روند درمان و نتیجه گیری سریع تر است و به زمان کمتری نیاز دارد، توجه داشته باشید که این موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجهی خاص داشت.

لازم به ذکر است که چربی از بدن خود شخص گرفته می شود، پس کاملا واضح و مشخص است که تزریق چربی هیچ گونه عوارضی را برای شخص به دنبال نخواهد داشت، البته در رابطه با عوارض باید در قسمتی دیگر به طور کامل این موضوع را شرح دهیم تا جای هیچ ابهامی برای مخاطب باقی نماند.

انجام فعالیت های روزانه بعد از تزریق

از دیگر مزیت های مهم برای تزریق چربی می توان به این موضوع اشاره کرد که شخص بعد از آن که چربی تزریق کرد، به آسانی می تواند فعالیت های روزمره خود را به طور معمول انجام دهد،

به عنوان مثال سرکار برود و دیگر کارهای خود را انجام دهد، البته باید توجه داشته باشید که در حین انجام فعالیت های روزمره نباید از توصیه های مهم بعد از تزریق چربی غافل شد. به عنوان مثال شخص نباید در معرض گرمای شدید در ناحیه خط اخم باشد.

لازم به ذکر است که بعد از تزریق چربی در قسمت خط اخم، شخص هیچ گونه زخمی را نمی بیند، یعنی این تزریق هیچ زخمی را برای شخص به وجود نمی آورد. توجه کنید که این موضوع هم اهمیت بسیار بالایی در بازگشت به فعالیت های روزانه دارد، یعنی شخص منتظر خوب شدن جای زخم نخواهد بود و این موضوع اهمیت بالایی دارد.

از دیگر مزیت های تزریق چربی برای خط اخم می توان به ماندگاری بالای این روش اشاره کرد. توجه داشته باشید که هر یک از روش های بر طرف کردن خط اخم ماندگاری خاص دارند که در این بین ماندگاری تزریق چربی از دیگر روش ها بیشتر است و همین موضوع هم باعث جذب افراد بسیاری به سمت این روش می شود.

به این موضوع توجه داشته باشید که تزریق چربی برای خط اخم هیچ گونه درد و ناراحتی را برای شخص ایجاد نمی کند و این موضوع را هم می تواند از مزیت های مهم آن دانست. در نهایت باید به شما بگوییم که تزریق چربی دوره نقاهت ندارد و این موضوع هم از دیگر مزیت های آن به حساب می آید.

انجام فعالیت های روزانه بعد از تزریق
انجام فعالیت های روزانه بعد از تزریق

آیا تزریق چربی خط اخم معایب و عوارضی هم دارد؟

توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین سوال هایی که در رابطه با تزریق چربی برای خط اخم پرسیده می شود، مربوط به معایب و عوارض آن می باشد، ما در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که تزریق چربی عوارضی را به دنبال ندارد، اما لازم می دانیم که این عدم وجود عوارض و معایب را به طور کامل شرح دهیم.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که چربی از خود بدن شخص گرفته می شود، پس کاملا واضح و مشخص است؛ چیزی که از بدن شخص گرفته می شود که در قسمتی دیگر باز هم به بدن همان شخص تزریق می شود، عوارضی نخواهد داشت. این موضوع می تواند بزرگ ترین اطمینان برای بدون معایب بودن تزریق چربی باشد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، این است که بعضی از کسانی که با تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم مخالف هستند، اظهار می کنند که بعد از تزریق چربی شخص دچار التهاب و قرمزی و در مواردی هم کبودی می شود و از این علائم به عنوان عوارض و معایب تزریق چربی یاد می کنند.

در پاسخ به این ابهام باید بگوییم که به هیچ عنوان این گونه نیست، یعنی وجود علائم گفته شده در بالا به معنی عوارض برای تزریق چربی نیست،

عفونت بعد از تزریق

عوارض به این معنی است که به عنوان مثال شخص بعد از تزریق چربی دچار عفونت شود و باید به شما اطمینان دهیم که تزریق چربی به هیچ عنوان این عوارض را به دنبال نخواهد داشت.

عفونت بعد از تزریق
عفونت بعد از تزریق

وجود التهاب، قرمزی و کبودی بعد از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم کاملا طبیعی است و عوارض به حساب نمی آید، البته توجه داشته باشید که اگر نکته های رعایت شده در قبل از تزریق را به طور کامل انجام دهید، پزشک متخصصی را برای این کار انتخاب کنید و در نهایت نکته های بعد از تزریق چربی را هم به طور کامل رعایت کنید، این علائم را هم مشاهده نخواهید کرد.

اما توجه داشته باشید که در صورت مشاهده التهاب، قرمزی و در موارد بسیار کمی کبودی بعد از تزریق چربی به هیچ عنوان نگران نباشید و مطمئن باشید که این علائم بعد از مدت زمان بسیار کمی ( بین دو تا پنج روز) به طور کامل از بین می روند و اثری از آن ها باقی نمی ماند، البته رعایت نکته های بعد از تزریق چربی به خصوص نوشیدن آب تاثیر به سزایی در از بین رفتن این علائم دارد.

پس به شما توصیه می کنیم که بدون ترس و نگرانی بابت معایب و عوارض تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم این شیوه درمانی را انتخاب کنید و از مزیت های فراوان آن بهره مند شوید و در نظر داشته باشید که انتخاب یک پزشک متخصص تاثیر به سزایی در این نتیجه رضایت بخش دارد.

عفونت بعد از تزریق
عفونت بعد از تزریق

آیا با عوامل موثر بر قیمت تزریق چربی خط اخم آشنایی دارید؟

یکی از مهم ترین و اساسی ترین سوال هایی که در رابطه با تزریق چربی خط اخم پرسیده می شود، مربوط به قیمت و هزینه های این تزریق است و برای آگاهی بیشتر و بهتر مخاطب قصد داریم که در این بخش این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم و به شما پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست ندهید.

در ابتدا باید به این نکته بسیار مهم و کاربردی اشاره داشته باشیم که هزینه تزریق چربی خط اخم با توجه به عوامل متعددی مشخص می شود و همین موضوع باعث می شود که ما نتوانیم مبلغی را به طور دقیق برای این تزریق بیان کنیم، اما برای آگاه شدن از این قیمت، سعی بر این داریم که عوامل موثر بر قیمت را شرح دهیم.

میزان عمق و قدمت خط اخم

اصلی ترین عاملی که در تعیین هزینه تزریق چربی خط اخم موثر است، میزان عمق و قدمت خط اخمی است که بر روی پیشانی شما وجود دارد. به این نکته توجه داشته باشید که هر چه خط اخم بیشتر، عمیق تر و قدیمی تر باشد، به چربی بیشتری برای محو شدن نیاز دارد و این موضوع باعث می شود که هزینه تزریق چربی خط اخم افزایش پیدا کند.

در این قسمت به شما توصیه می کنیم که اگر شاهد خط های کمی در قسمت بین دو ابری خود بودید، در اولین زمان ممکن به یک پزشک متخصص مراجعه کنید و برای تزریق چربی اقدام کنید، زیرا در این حالت هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشد.

توجه داشته باشید که عواملی مانند انتخاب پزشک معالج و انتخاب مرکزی که تزریق چربی را انجام می دهید، هم از جمله عواملی هستند که بر روی هزینه این کار تاثیر می گذارند، اما به دلیل آن که هر یک از این موارد نیاز به توضیحات طولانی دارند، در ادامه این مطالب را به طور کامل شرح خواهیم داد.

میزان عمق و قدمت خط اخم
میزان عمق و قدمت خط اخم

آیا می دانید پزشک معالج چه تاثیری در هزینه تزریق چربی خط اخم دارد؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که انتخاب پزشک متخصص تاثیر به سزایی در نتیجه نهایی تزریق چربی برای خط اخم دارد، در این قسمت قصد داریم به شرح این موضوع بپردازیم که انتخاب پزشک معالج چه تاثیری بر روی هزینه تزریق چربی خط اخم دارد، با ما همراه باشید تا این موضوع را هم به طور کامل شرح دهیم.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که پزشک تنها در صورتی می تواند تزریق چربی را انجام دهد که تخصص یا فوق تخصص زیبایی داشته باشد، در غیر این صورت این شخص تخصص و مهارت کافی برای تزریق چربی را ندارد و قادر به انجام این کار نخواهد بود، پس به شما توصیه می کنیم که چنین کسی را برای تزریق چربی خط اخم انتخاب نکنید.

میزان تخصص پزشک

توجه داشته باشید که میزان تخصص پزشک با هزینه ای که به عنوان دستمزد دریافت می کند، رابطه ای مستقیم دارد، یعنی یک پزشک فوق تخصص هزینه بیشتری از یک پزشک متخصص دریافت می کند و این موضوع هم کاملا واضح و مشخص است، زیرا این پزشک تخصص و مهارت بالاتری دارد و نتیجه تزریق چربی هم بهتر خواهد شد.

به این موضوع توجه داشته باشید که متاسفانه بعضی از آرایشگر ها برای آن که سود بیشتری به دست آورند، اقدام به تزریق چربی می کنند، به شما توصیه می کنیم که هرگز هیچ کس به غیر از پزشک متخصص را برای تزریق چربی خط اخم انتخاب نکنید، زیرا باعث بروز عوارض ناگواری برای شما می شود.

به این موضوع توجه داشته باشید که تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم تنها در صورتی بدون عوارض است که یک پزشک متخصص این کار را انجام دهد. در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که تخصص، مهارت و تجربه پزشک چه تاثیر پر رنگی بر روی روند تزریق چربی و در نهایت نتیجه خواهد داشت.

در این قسمت به شما توصیه می کنیم که برای کمی صرفه جویی در هزینه های خود، سلامت خود را به بازی نگیرید، احتمالا آرایشگری که اقدام به تزریق چربی می کند، هزینه کمتری را نسبت به یک پزشک متخصص دریافت می کند، اما باید بگوییم که این هزینه کمتر به چه قیمتی است؟ آیا سلامت و زیبایی صورت شما با پول قابل جبران است؟ کاملا واضح و مشخص است که پاسخ این سوال منفی می باشد.

آیا می دانید انتخاب مرکز مناسب چه تاثیری در هزینه تزریق چربی خط اخم دارد؟

در قسمت قبل تاثیر انتخاب پزشک بر روی هزینه تزریق چربی خط اخم را بررسی کردیم، در این قسمت تاثیر انتخاب مرکز مناسب بر روی این هزینه ها را شرح خواهیم داد و باز هم پیشنهاد ما به شما این است که ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا این قسمت را هم به طور کامل شرح دهیم.

باید به شما بگوییم که در سه مرکز شما می توانید تزریق چربی برای خط اخم را انجام دهید، مرکز اول بیمارستان های دولتی است؛ همانطور که کاملا واضح و مشخص است، تزریق چربی برای خط اخم در بیمارستان های دولتی کم ترین هزینه ممکن را برای شخص به دنبال خواهد داشت.

مرکز بعدی که شخص برای تزریق چربی می تواند آن را انتخاب کند، بیمارستان های خصوصی هستند، باز هم واضح است که بیمارستان های خصوصی هزینه بیشتری نسبت به بیمارستان های دولتی را از شخص دریافت می کنند و مسئولین بیمارستان ها اظهار می کنند که خدمات بهتری را هم به شخص ارائه می دهند!

تزریق در مطب های خصوصی

در نهایت شخص می تواند تزریق چربی را در مطب های خصوصی انجام دهد و همانطور که انتظار می رود، در این حالت شخص باید بیشترین هزینه را در بین گزینه های قبلی پرداخت کند و این موضوع هم کاملا واضح و مشخص می باشد. به این موضوع توجه داشته باشید که معمولا افراد مختلف ترجیح می دهند که تزریق را یا در مطب های خصوصی یا در بیمارستان های دولتی انجام دهند و بیمارستان های خصوصی طرفدارن کمتری دارد.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که در مطالب بالا لیستی از مرکز های معتبری بیان کردیم که تزریق چربی در این مرکزها انجام می شود، این در حالی است که در بعضی از موارد شاهد این هستیم که مرکز های غیر معتبر برای تزریق چربی در نظر گرفته می شود که این کار کاملا غیر اصولی و البته اشتباه می باشد.

به عنوان مثال بعضی از افراد در سالن های آرایشگری اقدام به تزریق چربی برای خط اخم می کنند، که البته این کار کاملا غیر بهداشتی و غیر اصولی است، اما در بعضی از موارد هم شاهد این موضوع هستیم که یک مرکز غیر معتبر در قالب یک مطب پزشک یا درمانگاه کار خود را شروع می کند،

یعنی به طور کامل حفظ ظاهر می کند، اما در اصل از پزشکی غیر متخصص یا پزشکی که پروانه پزشکی او باطل شده است، برای تزریق چربی استفاده می کند. به علت اهمیت بسیار بالای این موضوع در قسمت بعدی به طور کامل آن را بررسی خواهیم کرد.

در هنگام انتخاب مرکز معتبر برای تزریق چربی خط اخم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مهم ترین نکته ای که در هنگام تزریق چربی باید به آن توجه داشته باشید، این است که اگر تزریق چربی را در بیمارستانی دولتی یا خصوصی انجام دهید، با این مشکل رو به رو نخواهید شد، زیرا بیمارستان ها از کادر پزشکی خود مدرک معتبر می خواهند، در غیر این صورت پزشک اجازه فعالیت نخواهد داشت.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که یک مرکز معتبر معمولا مجوزهای لازم را از سازمان نظام پزشکی دریافت کرده است. این مجوز ها در محلی قرار می دهد که ارباب رجوع به سادگی بتواند آن را مشاهده کنید، پس اگر این مجوز ها را در یک مطب مشاهده نکردید، باید بگوییم که مطب کمی مشکوک می باشد.

در ادامه باید به این موضوع توجه داشته باشید که پزشک متخصص مهر دارد، یعنی اگر دارویی خاص را برای شما تجویز کند، آن را در دفترچه یا در نسخه های محخصوص می نویسد و آن را مهر می کند، اگر پزشک معالج شما از مهر استفاده نکرد، یا نسخه های مخصوص به خود را نداشت، باز هم به این موضوع می توان کمی شک کرد.

دقت در انتخاب پزشک و مرکز انجان تزریق

به شما توصیه می کنیم که برای انتخاب مرکز و پزشکی که تزریق چربی خط اخم را برای شما انجام می دهد، نهایت دقت خود را به کار بگیرید، این کار باعث می شود که در نهایت نتیجه ای رضایت بخش را شاهد باشید که این مورد موضوع بسیار مهمی است و اهمیت بسیار بالایی هم دارد.

دقت در انتخاب پزشک و مرکز انجان تزریق
دقت در انتخاب پزشک و مرکز انجان تزریق

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده می توان به این نتیجه رسید که هزینه تزریق چربی خط اخم به چه عواملی بستگی دارد و چگونه مشخص می شود. در این مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم که عواملی مانند عمق، قدمت و اندازه خط اخم از مهم ترین مواردی هستند که بر روی هزینه های تزریق چربی موثر هستند.

فقط پزشک متخصص می تواند تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم را انجام دهد

در ادامه این موضوع را بررسی کردیم که انتخاب پزشک معالج شما چه تاثیری بر روی هزینه های تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم دارد، همانطور که در مطالب بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، فقط پزشک متخصص می تواند تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم را انجام دهد و کس دیگری قادر به انجام آن نخواهد بود.

در ادامه به این مورد رسیدیم که انتخاب مرکزی که تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم را انجام می دهد، چه تاثیری بر روی هزینه های این تزریق خواهد داشت.

با توجه به مطالب بالا بیمارستان های دولتی، بیمارستان های خصوصی و مطب های شخصی به ترتیب بیشترین هزینه ها را برای تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم از شخص دریافت می کنند.

البته در رابطه با ویژگی های یک مرکز معتبر برای تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم هم مطالبی را بیان کردیم و گفتیم که یک مرکز خوب باید معتبر باشد، یعنی مجوز های لازم را از سازمان نظام پزشکی اخذ کرده باشد و از پزشکی که مهر سازمان نظام پزشکی را دارد، برای این کار استفاده کند.

در این مقاله قصد داشتیم به بررسی این موضوع بپردازیم که تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم چه مزیت هایی را برای شخص به دنبال خواهد داشت.

همانطور که در مطالب بالا هم به طور کامل این موضوع را توضیح دادیم،

مزیت هایی مانند:

ماندگاری بالا، بدون درد بودن، بدون هیچ جای زخمی بودن، نیاز نداشتن به دوران نقاهت برای بهبودی و عوارض نداشتن برای تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم وجود دارد.

در ادامه این موضوع را بررسی کردیم که عوارض نداشتن برای تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم به چه معنی است و گفتیم که تزریق چربی اگر در مرکز معتبری و تحت نظر پزشک معتبری انجام شود، هیچگونه عوارض و معایبی را برای شخص به دنبال نخواهد داشت

البته لازم به ذکر است که رعایت نکات قبل و بعد از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم هم تاثیر به سزایی بر روی کاهش التهاب، قرمزی و کبودی بعد از تزریق دارد.

در این مقاله سعی بر این داشتیم که نکات مهمی که قبل و البته بعد از تزریق چربی برای برطرف کردن خط اخم باید رعایت شود، را هم به طور کامل شرح دهیم تا مخاطب با این اطلاعات هم آشنایی داشته باشد.

لازم به ذکر است که پزشک معالج در بعضی از موارد متناسب با شرایط شخص توصیه های خاصی هم به او دارد، که البته این توصیه های خاص در این مقاله ذکر نشده است، زیرا برای هر کسی با دیگری تفاوت هایی دارد و ما فرصت پرداختن به جزئیات این موضوع را نداشتیم.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید