میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق چربی پشت پلک
هزینه تزریق چربی پشت پلک

لیست موضوعات

هزینه تزریق چربی پشت پلک

در این مقاله قصد داریم به موضوع هزینه تزریق چربی پشت پلک بپردازیم.

جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

02122930161

هزینه تزریق چربی پشت پلک
هزینه تزریق چربی پشت پلک

برای اطلاع از هزینه تزریق چربی پشت پلک به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

امروزه تمامی افراد به دنبال این هستند که عیوب روی صورت خود را برطرف کنند. یک از قسمت های مهم و تاثیر گذار در زیبایی افراد چشم و نواحی آن است

هزینه تزریق چربی پشت پلک
هزینه تزریق چربی پشت پلک

به همین دلیل عمل های متعدد و روش های زیبایی متعدی برای زیباتر شدن این نواحی وجود دارد. یکی از این روش ها تزریق چربی به پشت پلک است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این روش و هزینه های آن آشنا شویم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

تزریق چربی به پشت پلک چیست؟

آیا از بین بردن سیاهی اطراف چشم با انجام تزریق چربی به پشت پلک امکان پذیر است؟

چه بیمارانی نمی توانند تزریق چربی به پشت پلک را انجام دهند؟

عواملی که باعث شده است تزریق چربی موفقیت آمیز انجام شود؟

قبل از تزریق چربی به پشت پلک فرد چه کارهایی باید انجام دهد؟

آماده سازی بیمار قبل از تزریق چربی به پشت پلک به چه صورت است؟

جراح زیبایی از چه قسمت های چربی استخراج می کند؟

بعد از تزریق چربی چه مراقبتهایی باید انجام دهند؟

بهترین راهکارها برای تسریع روند بهبودی برای تزریق چربی به پشت پلک چیست؟

ویژگی تزریق چربی به پشت پلک چیست؟

برای چه افرادی تزریق چربی مناسب است؟

روشهای برداشت چربی برای تزریق چربی به پشت پلک به چه صورت است؟

عوامل تاثیر گذار هزینه ی تزریق چربی به پشت پلک کدام موارد می باشند؟

برتری تزریق چربی نسبت به روشهای دیگر چیست؟

آیا بیمه هزینه تزریق چربی به پشت پلک را متقبل می شود؟

 

تزریق چربی به پشت پلک

تزریق چربی به پشت پلک یکی از پرکاربرد ترین جراحی های زیبایی است که برای شادابی و طراوت صورت استفاده می شود. تزریق چربی بیشتر در بین بانوان رایج است که این امر به جوانتر شدن پوست صورت آنها کمک

می کند. افتادگی پشت پلک در افراد بر اثر ضعیف شدن ماهیچه های اطراف چشم و پشت پلک و همچنین بر اثر بالا رفتن سن افراد به وجود می آید. این چین و چروک ها و خطهای عمیق معمولا در اطراف چشم به خصوص در پشت پلک به وجود می آیند.

افراد مسن که دچار افتادگی در پشت پلک و یا خشکی چشم هستند و این امر سبب شده است که توانایی دید آنها کمتر شود با انجام تزریق چربی می توانند، این افتادگی و خشکی چشم را برطرف کنند.

یکی از این چین افتادگی ها که معمولا تیره هستند، در پشت پلک ها نمایان می شوند که امروزه متخصصان زیبایی با استفاده از تزریق چربی این خطوط تیره ی را کمتر و یا کاملا از پشت چشم محو می کنند.

متخصصان زیبایی برای اینکه پشت پلک را بزرگتر و صاف تر از قبل نمایان کنند و همچنین پشت پلک را تو پر تر نشان دهند با استفاده از چربی بدن خود فرد، تزریق چربی را به پشت پلک انجام می دهند.

متخصصان زیبایی با انجام تزریق چربی به پشت پلک خطوط اضافی و همچنین تیرگی اطراف چشم که در بعضی از افراد بیشتر است را از بین می برند. بعضی از افراد این استرس را دارند که این تزریق نیز مانند تزریق های دیگر ممکن است که با بدن سازگار نباشد

ولی پزشک این امید را به بیمار می دهد که جای هیچ نگرانی نیست، چون این تزریق از چربی بدن خود اوست و با بدن بیمار همخوانی دارد و مشکلی برای فرد به وجود نمی آورد.

از بین بردن سیاهی اطراف چشم با انجام تزریق چربی به پشت پلک

سیاهی اطراف چشم به چند دلیل ایجاد می شود که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

1) در بعضی از افراد با بالا رفتن سن تیرگی اطراف چشم نیز به مرور زمان بیشتر می شود که در بین تمام مردم این مشکل خیلی رایج شده است.

2) بعضی از بیماران تیرگی اطراف چشم آنها ریشه ی ارثی و یا ژنتیکی دارد که به سن آنها هم بستگی دارد ممکن است این افراد دارای سن کمی باشند و این تیرگی اطراف چشم برای آنها خیلی آزار دهنده باشد.

3) در این گروه از بیماران افرادی هستند که پوست حساسی نسبت به نور خورشید دارند. افرادی که بیشتر در معرض نور خورشید هستند باعث تیرگی در اطراف چشم می شوند.

از بین بردن سیاهی اطراف چشم با انجام تزریق چربی به پشت پلک
از بین بردن سیاهی اطراف چشم با انجام تزریق چربی به پشت پلک

تمامی این افراد برای اینکه صورتی شفاف و زیباتری داشته باشند و این مشکل را از صورت خود از بین ببرند، با مراجعه به یک متخصص با تجربه می توانند با انجام تزریق چربی این بیماری پوستی را از بین ببرند. انجام تزریق چربی برای افرادی که زیر چشم آنها دچار فرورفتگی های زیاد است.

استفاده از چربی بدن خود فرد

امروزه متخصصان با استفاده از چربی بدن خود فرد توانسته اند، قسمت های آسیب دیده در پوست صورت فرد را معالجه و درمان کنند.

جراحان در جراحی های زیبایی صورت تزریق چربی بدن خود فرد به پشت پلک را که در علم پزشکی (بلفاروپلاستی ) نام دارد، توانسته اند که به عنوان یک درمان در حوزه ی زیبایی به کار ببرند.

امروزه با استفاده از کلاژن، رستیلان، رژودرم که همگی به زیبایی و شفافیت پوست خیلی کمک می کنند، توسط متخصصان زیبایی برای ترمیم و جوانسازی پوست بیمار استفاده می کنند.

استفاده از چربی به این ناحیه باعث شده است که این فرورفتگی پرتر نسبت به قبل نمایان شود و خطوط اضافه ای که در اطراف چشم به وجود آمده است را از بین ببرد و این ناحیه را پر حجم تر نشان دهد.

استفاده از چربی بدن خود فرد
استفاده از چربی بدن خود فرد

بیمارانی که نمی توانند تزریق چربی به پشت پلک را انجام دهند

– افرادی که مرتبا وزن آنها افزایش می یابد و یک وزن ثابت و ایده آلی ندارند. و یا افراد لاغری که زیر نظر پزشک تغذیه دوره درمان خود را برای چاقی شروع کرده اند.

در این دو گروه که وزن آنها در حال تغییر است انجام تزریق چربی توسط متخصص امکان پذیر نیست چون اثر گذاری تزریق چربی را از بین میبرد. در بین این بیماران افرادی هستند که عمل جراحی چشم انجام داده اند و جای زخم این جراحی هنوز باقی مانده است که انجام تزریق چربی توسط پزشک زیبایی کار سخت و مشکلی است.

– مراجعه کنندگانی که از نظر ایمنی سیستم بدنشان در شرایط نرمال و خوبی نیست، ممکن است که با انجام این تزریق بدن آنها واکنش نشان داده و با مشکل روبرو شوند.

این افراد باید درباره شرایط جسمی بدن خود اطلاعات کافی را به متخصص این امر شرح دهند تا هنگام تزریق چربی مشکلی برای آنها به وجود نیاید. افرادی که تمایل دارند تزریق چربی را انجام دهند و از گفتن وضعیت جسمی بدن به پزشک خود صرف نظر میکنند، بعد از تزریق چربی باید هزینه های متفاوتی را انجام دهند تا بتوانند عوارض تزریق را از بین ببرند.

بیمارانی که نمی توانند تزریق چربی به پشت پلک را انجام دهند
بیمارانی که نمی توانند تزریق چربی به پشت پلک را انجام دهند

عوامل تاثیر گذار در موفقیت تزریق چربی

متخصصان زیبایی برای افرادی که می خواهند جراحی زیباسازی پلک چشم انجام دهند، انجام تزریق چربی را موفقیت آمیز و مناسب نسبت به تزریق های دیگر می دانند.

تزریق چربی به پشت پلک توسط متخصص زیبایی به این روش صورت می گیرد که ناحیه ای که تزریق قرار است انجام شود، توسط پزشک برش داده و با کمک سوزن های مخصوص این کار چربی را به پشت پلک تزریق می کنند.

تزریق سوزن چندین بار در این ناحیه انجام می شود، طوری که هر بار چربی تزریق شده از دفعه ی قبل بیشتر وارد بدن می شود. بعضی از متخصصان به بیماران توصیه می کنند که برای اینکه اثر گذاری تزریق چربی بیشتر باشد، این ناحیه را ماساژ دهند تا چربی ها بهتر پخش شود

و بعضی از جراحان دیگر این ناحیه را که تزریق چربی انجام شده را با باند می بندند تا در اثر آلودگی دچار عفونت نشود.

تزریق چربی یا همان القای چربی به چند عامل بستگی دارد که عبارتند از:

1) مرحله ی برداشتن چربی از بدن خود فرد بیمار اولین مرحله ای است که انجام می شود.

2) روش پالایش و آماده کردن چربی بدن برای انجام تزریق در بدن فرد بیمار مرحله دوم است که در آن چربی ها مطابق با بدن فرد آماده می شود.

3) مانند هر تزریق و عمل دیگر در این عمل نیز ضدعفونی کردن ناحیه ای که می خواهد تزریق چربی انجام می شود قبل از تزریق باید به درستی انجام شود.

4) ایجاد زخم در اطراف چشم و یا عمل جراحی که مربوط به سالهای قبل است و برای روی چشم انجام شده است.

5) روشی که پزشکان برای انجام دادن تزریق چربی به پشت پلک فرد انجام میدهند معمولا مشابه یکدیگر است، اما ممکن است تفاوتهایی کوچکی داشته باشد.

تزریق چربی یا همان القای چربی به چند عامل بستگی دارد که عبارتند از:
تزریق چربی یا همان القای چربی به چند عامل بستگی دارد که عبارتند از:

آماده سازی بیمار قبل از انجام تزریق چربی

-پزشک متخصص به بیمار متذکر می شود که قبل از انجام تزریق آب مصرف کند و همچنین بعد از تزریق هم به اندازه ی کافی آب بنوشید تا نتیجه ی بهتری داشته باشد.

– پزشک جراح زیبایی از بیمار می خواهد که اگر سیگار می کشد، شش هفته قبل از تزریق چربی از سیگار کشیدن بپرهیزد تا روند درمانی بهتر انجام شود.

– افرادی که تزریق چربی را می خواهند انجام دهند از خوردن آسپرین، موترین، ادویل و یا مکمل های مغزی که قبلا استفاده می کردند را به مدت دوهفته قبل از انجام تزریق کنار بگذارند تا از خونریزی شدید بعد از تزریق چربی جلوگیری شود.

– بعد از انجام تزریق چربی برای رفتن به منزل باید از یکی اعضای خانواده کمک بگیریم و همچنین این فرد باید حداقل به مدت بیست و چهار ساعت مراقبت لازم را برای بیمار انجام دهد،

البته تزریق چربی درد قابل تحملی دارد، اما بیشتر پزشکان معتقدند به دلیل اینکه تزریق در ناحیه پلک و اطراف چشم انجام می شود باید جانب احتیاط را بالا ببرند.

آماده سازی بیمار قبل از انجام تزریق چربی
آماده سازی بیمار قبل از انجام تزریق چربی

بهترین چربی ها برای تزریق به پشت پلک

معمولا متخصصان زیبایی از چربی های که در قسمت شکم، پهلو، ران و همچنین باسن وجود دارد برای برداشتن چربی در بدن هر فرد اقدام میکنند.

برداشتن چربی از بدن فرد بیمار به این روش است که متخصص زیبایی محلی را که قرار است چربی را برای انجام تزریق بردارد ضدعفونی و کاملا استریل می کند و بعد با کمک بی حسی موضعی محل را برای بیمار بی حس کرده و سپس با استفاده از کانول های مخصوص اینکار قسمتی که می خواهند چربی را از بدن خارج کنند سوراخ کرده تا از این طریق چربی ها را به سمت بیرون خارج کنند،

سپس پزشک متخصص قسمت های اضافی چربی را به روش سانتریفیوژ جداسازی می کند و یک چربی خالصی را برای انجام تزریق چربی به دست می آورد.

اگر مراحل برداشتن چربی و همچنین سانتریفیوژ چربی کاملا صحیح توسط متخصص انجام شود، حدود نود درصد از چربی استخراج شده به صورت سلولهای چربی زنده باقی می مانند.

استریل کردن ناحیه تزریق

زمانیکه متخصص می خواهد تزریق را بر روی پشت پلک انجام دهد آن ناحیه را کاملا استریل و ضدعفونی کرده و بی حس می کند، سپس با استفاده از کانول های کوچک مخصوص تزریق، تزریق چربی را بر روی فرد بیمار انجام می دهد. پزشک این تزریق را در چند مرحله و هر مرحله به مقدار خیلی کم چربی را تزریق می کند تا نتیجه ی اثر گذاری خیلی بهتر صورت بگیرد.

پزشک متخصص زیبایی به بیمار خود این توضیح را میدهد که انجام تزریق چربی باید در فاصله ی زمانی چهار تا شش ماه برای ماندگاری بهتر انجام شود.

افراد ممکن است که در انجام تزریق ژل برای پرحجم کردن صورت خود دچار مشکل و عوارض بعد از تزریق بشوند، ولی در تزریق چربی به صورت و به خصوص پشت پلک به دلیل اینکه چربی را از بدن خود فرد خارج می کنند فرد هیچ آلرژی و مشکلی بعد از انجام تزریق پیدا نمی کند و کاملا این چربی ها در این ناحیه جذب می شود.

برای شادابی و جوانسازی در صورت و به خصوص لیفت کردن چشم و ابرو از تزریق چربی در پشت پلک استفاده می کنند که انجام این تزریق کاملا بی خطر و بی ضرر برای فرد بیمار است. این جراحی زیبایی نیاز به بستری شدن فرد در بیمارستان ندارد، بلکه با مراجعه به مطب پزشک متخصص زیبایی میتوان این تزریق چربی را به صورت سرپایی انجام داد.

مراقبتهای ویژه بعد از تزریق چربی

تزریق چربی به پشت پلک ممکن است در بعضی از افراد با ورم و کبودی در اطراف چشم همراه باشد که نیازی به دوره ی نقاهت زیادی بعد از تزریق چربی ندارد. مدت زمانی که برای بهتر شدن این تزریق لازم است بستگی به انجام جراحی لیپوساکشن چربی و قرار گرفتن بیش از حد در مکان های پر ازدحام دارد.

پزشک متخصص زیبایی به بیمار پیشنهاد می کند که بهتر است انجام کارهای روزانه ی خود را حداقل تا چند روز بعد از تزریق چربی به تعویق بیندازد تا زودتر دوره ی نقاهت را پشت سر بگذارد و بتواند به کارهای روزانه ی خود برسد.

پزشک متخصص زیبایی برای انجام مراقبت های بعد از تزریق چربی به بیمار موارد زیر را تجویز می کند.

1-مصرف مرتب داروهایی که بعد از تزریق چربی به پشت پلک انجام شده است. معمولا بعد از تزریق چربی پزشک برای بیمار داروهای آنتی بیوتیک را تجویز می کنند.

2-این افراد نباید سر خود را خیلی پایین نگه دارند، بلکه باید سر خود را در یک ارتفاع حداقل و مناسب قرار دهند.

3- قسمت پشت پلک را که برش خورده است و تزریق چربی صورت گرفته است بهتر است روزی چند بار تمیز کنند تا از عفونت جلوگیری شود. بهتر است بدانید پزشکان موظف هستند که نحوه صحیح تمیز کردن را به بیمار آموزش بدهند.

4- برای اینکه ورم و کبودی زودتر بخوابد و طولانی نشود بهتر است که از کیسه های یخ برای خنک نگه داشتن پشت پلک استفاده کنند، البته باید بدانید که کیسه ها را نباید با فشار زیاد بر روی صورت بگذارید.

به طور کلی مراقبتهای لازم بعد از تزریق چربی که در بین تمام افراد نمایان می شود این است که بعد از تزریق چربی در هفته ی اول به صورت تورم و کبودی نمایان می شود که نیاز به استراحت در منزل دارد، بعد از هفت روز این تورم و کبودی کمتر شده و فقط پشت پلک کمی ورم می کند،

بعد از بیست و یک روز بانوانی که تزریق چربی را انجام داده اند، می توانند با یک آرایش کم ناحیه ی کبودی را بپوشانند. این ورم در پشت پلک تا چند هفته زمان میبرد و نیاز به صبر و حوصله دارد تا این افراد از انجام تزریق لذت ببرند.

پزشک متخصص زیبایی برای انجام مراقبت های بعد از تزریق چربی به بیمار موارد زیر را تجویز می کند.
پزشک متخصص زیبایی برای انجام مراقبت های بعد از تزریق چربی به بیمار موارد زیر را تجویز می کند.

بهترین راهکارها برای تسریع روند بهبود

برای تسریع در روند بهبودی بهتر است که اقدامات زیر را باید انجام بدهند:

بهترین راهکارها برای تسریع روند بهبود
بهترین راهکارها برای تسریع روند بهبود

– پزشک متخصص به این بیماران گوشزد می کند که به مدت ده تا چهارده روز بعد از تزریق چربی سر را خیلی آرام بالا بگیرند حتی در موقع خواب، زیرا احتمال بروز مشکلات متعدد وجود دارد.

– افرادی که تمایل دارند که تزریق چربی را انجام دهند باید از چهارده روز قبل از جراحی و چهارده روز بعد از جراحی از خوردن قرص آسپرین که انعقاد کننده ی خون است جلوگیری کنند.

– در هنگام استراحت بهتر است که به پشت و یا پهلو بخوابند، همچنین باید دقت داشته باشند که در زمان خوابیدن به صورت نخوابند و به ویژه به قسمتی که تزریق شده است فشار نباید وارد شود.

– این افراد باید از رفتن به حمام بخار خودداری کنند و همچنین در این مدت میتوانند از سونا استفاده کنند این امر را باید تا شش هفته انجام دهند و یا حداقل تا زمانی که پزشک متخصص تشخیص بهبودی در فرد بیمار را بدهد و به وی اجازه ی استفاده از حمام بخار سونا را بدهد.

– تا زمانی که کبودی پشت پلک بهتر نشده است بیمار به هیچ وجه اجازه ندارد در معرض نور خورشید قرار بگیرد. نور خورشید بر روی چربی های تزریق شده اثر بسیار بدی می گذارد.

به مدت ده روز نباید کارهای سنگین انجام دهید

– افرادی که تزریق چربی به پشت پلک را انجام داده اند، به مدت ده روز نباید کارهای سنگین منزل و همچنین حرکات ورزشی سنگین را انجام دهند. دقت داشته باشید انجام فعالیت های سنگین به ویژه ورزش های سنگین یا برداشتن وسایل سنگین ممکن است باعث شودبه قسمت تزریق شده فشار وارد شود و حتی چربی ها از محل خود جا به جا شوند.

تمام این موارد برای بیمارانی است که تزریق چربی انجام داده اند باید رعایت شود تا زودتر کبودی و ورم پشت پلک بهبود یابد و بتوانند به کارهای روزانه ی خود بپردازند.

تبحر و تجربه ی پزشک

انجام تزریق چربی به پشت پلک به تبحر و تجربه ی پزشک در این امر بستگی دارد که این جراحی برای چه مدتی بر روی پوست فرد ماندگاری دارد، انجام این تزریق باعث شده است که ناحیه ی پشت پلک نسبت به قبل نرم تر و جوانتر دیده شود. افرادی که تزریق چربی را انجام داده اند احساس می کنند که پوست آنها نسبت به قبل خیلی بهتر شده است.

انجام این تزریق به بدن سبب می شود که گردش خون خیلی سریع تر و بهتر از قبل انجام شود، این واکنش بدن نشان دهنده ی این است که تزریق چربی ماندگارتر است.

در بعضی از افراد اگر تزریق چربی در بدن فرد جذب شود پزشک تشخیص این را میدهد که تزریق باید برای روند بهبودی دوباره انجام شود.

این افراد باید با پزشک متخصص خود بعد از تزریق چربی در ارتباط باشند تا با انجام معاینات پزشک از جذب تزریق چربی اطمینان پیدا کنند.

تبحر و تجربه ی پزشک
تبحر و تجربه ی پزشک

ویژگی تزریق چربی به پشت پلک

– چربی خارج شده از بدن فرد و تزریق به پشت پلک نسبت به تزریق های دیگر کم خطر تر بوده و فرد هیچ حساسیتی نسبت به این تزریق پیدا نمی کند.

– نتیجه ی انجام تزریق چربی بر روی پشت پلک به دلیل به کار بردن از چربی بدن خود فرد ماندگار تر از تزریقات دیگر است.

– تزریق چربی باعث شده که پشت پلک صاف تر و جوانتر از قبل نمایان شود و فرد از اثر زیبایی آن در صورت بیشتر لذت ببرد.

ویژگی تزریق چربی به پشت پلک
ویژگی تزریق چربی به پشت پلک

بهترین کاندیداها برای تزریق چربی به پشت پلک

بهترین جراحی زیبایی چشم در افراد بالای سی و پنج سال صورت می گیرد که پشت پلک آنها دچار افتادگی و یا خطوط عمیقی است که بر اثر مواردی که در بالا توضیح داده ایم به وجود آمده است.

این امر در ظاهر افراد به خصوص بانوان باعث شده است که از زیبایی صورت آنها کاسته شود. این افراد اگر از نظر سلامت جسمی در وضعیت مناسبی باشند، می توانند با مراجعه به پزشک و انجام تزریق چربی این مشکل را برطرف کنند.

بهترین کاندیداها برای تزریق چربی به پشت پلک
بهترین کاندیداها برای تزریق چربی به پشت پلک

سوالات متداول

در زیر به سوالات متداولی که در خصوص تزریق چربی به پشت پلک وجود دارد اشاره کرده ایم:

  • یکی از سوالاتی که مراجعه کنندگان دارند این است که در حین انجام تزریق چربی چیزی از انجام عمل احساس می کنند یا خیر؟

افرادی که کاملا هوشیار هستند و تزریق چربی را انجام می دهند هیچ حسی حین تزریق ندارند، دلیل آن هم این است که پزشک متخصص قبل از اینکه تزریق را انجام دهد از بی حسی موضعی در پشت پلک برای بیمار استفاده می کند و با یک نایلون روی آن بی حسی را می پوشاند تا بی حسی خشک نشود و اثر خود را بر روی پوست بگذارد.

فقط در همان ابتدای تزریق فرد کمی احساس سوزش می کند، ولی به مرور پشت پلک بی حس شده و فرد دیگر هیچ چیزی را احساس نمی کند.

  • آیا افراد می توانند تزریق چربی به چشم را مشاهده کنند یا خیر؟

در انجام جراحی در اطراف چشم پزشک کاملا چشم را می بندد، چون چشم خیلی حساس بوده و ممکن است حین تزریق مشکلی برای چشم به وجود بیاید، ولی در کل اگر چشم بیمار باز هم باشد به دلیل اینکه این تجهیزات جراحی خیلی به چشم نزدیک هستند، فرد بیمار نمی تواند این ابزارهای کوچک را مشاهده کند.

  • از چه سنی افراد می توانند تزریق چربی را انجام دهند؟

با توجه به اینکه امروزه تمام افراد به زیبایی خود اهمیت بیشتری می دهند و دوست دارند که این نواقص صورت را از بین ببرند، پزشکان جراح بهترین سن را برای انجام این تزریق ها بالای بیست سال تشخیص می دهند.

  • هزینه ی تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد؟

تزریق چربی باید توسط یک پزشک با تجربه انجام شود و هزینه ی آن بستگی به میزان چربی و همچنین این تزریق در چند مرحله برای بیمار تزریق می شود بستگی دارد.

  • آیا پزشک می تواند با اولین مرحله از لیپوساکشن چربی از بدن آن را برای استفاده از دفعات بعد در فرد مورد استفاده قرار دهد یا خیر؟

فریز کردن چربی برای تزریق در دفعات مکرر برای بیمار یک کار کاملا اشتباه است، زیرا ممکن است که این چربی ها به قارچ و یا میکروب آلوده شود، بنابراین برای انجام تزریق چربی بهتر است از چربی که به تازگی از بدن خارج کرده ایم توسط پزشک استفاده شود.

آیا پزشک می تواند با اولین مرحله از لیپوساکشن چربی از بدن آن را برای استفاده از دفعات بعد در فرد مورد استفاده قرار دهد یا خیر؟
آیا پزشک می تواند با اولین مرحله از لیپوساکشن چربی از بدن آن را برای استفاده از دفعات بعد در فرد مورد استفاده قرار دهد یا خیر؟

روشهای برداشت چربی برای تزریق چربی به پشت پلک

اولین روش برداشت چربی از طریق لیپوساکشن:

یکی از قدیمی ترین روش برای برداشتن چربی های اضافه در بدن فرد که با ورزش و رژیم های غذایی حذف شده اند روش لیپوساکشن است.

زمانی که پزشک متخصص از طریق لیپوساکشن چربی های اضافه را از بدن خارج می کند، ناحیه ای که تحت جراحی قرار گرفته دچار کبودی، خونریزی، سلولیت و همچنین تورم در بدن فرد می شود. امروزه پزشکان زیبایی برای انجام تزریق چربی به نواحی مختلف بدن از روش لیپوساکشن استفاده می کنند.

انجام این جراحی باید توسط یک پزشک متخصص که تجربه ی لازم در این زمینه دارد انجام شود تا در حین انجام کار سلولهای چربی دچار مشکل نشوند و سپس با پالایش های انجام شده سلولهای که در چربی آسیب دیده اند را جدا می کنند وقتی که تمامی مراحل انجام شد سلولهای چربی سالم را برای انجام تزریق آماده می کنند.

دومین روش لیپوماتیک:

نواحی از بدن که در برابر چربی های اضافه مقاوم تر هستند، به وسیله ی ارتعاشاتی که توسط دستگاه لیپوماتیک صورت می گیرد این چربی ها جدا می شود.

معمولا چربی های که توسط دستگاه لیپوماتیک جدا می شود سالم هستند و مانند روش لیپوساکشن نیازی به پالایش و فرآوری ندارند و آماده ی تزریق هستند. این دستگاه به دلیل داشتن حسگر سبب شده که به سلولهای دیگر بدن آسیبی وارد نکند.

این دستگاه قابلیت این را دارد که در هر نوبت حدود شش لیتر از چربی های اضافه ی بدن فرد را خارج کنند. بهتر است بدانید که دستگاه لیپوماتیک به دلیل داشتن کانولای فعال باعث شده که دقت این دستگاه نسبت به دستگاه لیپوساکشن بیشتر شود و چربی بیشتر نیز با کمک این دستگاه استخراج شود.

از نظر هزینه باید گفت این دو دستگاه هزینه ی متفاوتی دارند که استفاده از هر دستگاه نیاز به تشخیص پزشک و استفاده از تجهیزاتی پزشکی است که در این مراحل قابل استفاده قرار می گیرد.

دومین روش لیپوماتیک:
دومین روش لیپوماتیک:

هزینه تزریق چربی به پشت پلک

تزریق چربی به پشت پلک روش های مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

اولین هزینه مختص آزمایش های اولیه است که باید انجام شود. دقت داشته باشید که برای انجام این روش زیبایی باید یک سری آزمایش ها انجام شود تا شرایط بدنی فرد به صورت کامل بررسی شود.

دومین هزینه برای نوع روشی که برای برداشت چربی انتخاب می شود است.

سومین روش برآورد هزینه ی قبل و بعد از تزریق چربی به پشت پلک به جزء هزینه ی تزریق هزینه های دیگر وجود دارد که فرد باید قبل و بعد از تزریق انجام دهد.

مثلا چند روز مانده به انجام تزریق چربی فرد باید یک چکاپ کامل را انجام دهد تا پزشک از وضعیت جسمی بدن فرد اطلاع داشته باشد و همچنین بعد از اینکه تزریق چربی از بدن انجام شد پزشک متخصص به بیمار پیشنهاد می کند از گن های مناسب برای جمع شدن بدن خود استفاده کند.

علاوه براین هزینه ها هزینه ی تزریق زیبایی به منطقه ی که جراحی می خواهد انجام شود بستگی دارد که یا ممکن است در کلینیک، بیمارستان و یا مطب پزشک که در بالای شهر و یا پایین شهر است انجام میشود.

میزان تزریق چربی

چهارمین هزینه میزان تزریق چربی است. افرادی که تمایل دارند برای افتادگی پلک و خطوط اضافه ای که در پشت پلک ایجاد شده است از تزریق چربی استفاده کنند، پزشک این تشخیص را می دهد که در چند مرحله و هر جلسه چه میزان چربی را به این ناحیه تزریق کنند،

البته افراد باید به این نکته توجه کنند که انجام جراحی زیبایی در کلینیک ها به دلیل داشتن تخفیفات کمتر بوده و همچنین انجام هر مرحله و میزان تزریق چربی در هزینه ی نهایی تاثیر می گذارد.

میزان تزریق چربی
میزان تزریق چربی

پنجمین مورد محل انجام تزریق و هزینه ی پزشک متخصص است و اینکه تزریق چربی نزد یک پزشک با تجربه و متبحر انجام شود، کلینیک در کدام منطقه از شهر قرار دارد ( بالا یا پایین شهر) و همچنین کلینیک از چه تجهیزاتی برای انجام جراحی زیبایی استفاده می کند.

این چند مورد سبب شده است که جزء هزینه های کلی یک جراحی زیبایی قرار بگیرد. بعد از انجام تزریق چربی فرد بیمار باید چندین بار به پزشک معالج خود مراجعه کنند و تحت نظر باشد، ویزیت های که هر جلسه فرد باید پرداخت کند ممکن است که پزشک تمامی مبالغ را بر روی جراحی زیبایی حساب کرده و فرد دیگر نیازی نیست که مبلغی را در مطب پرداخت کند.

قبل از تزریق تحقیق کنید

افرادی که می خواهند تزریق چربی انجام دهند باید در ابتدا تحقیق لازم در مورد اینکه کدام پزشک در این زمینه تجربه ی کافی را دارد و نیز بیمارانی که این تزریق را انجام داده اند و از انجام تزریق چربی به پشت پلک کمال رضایت را دارند و به مرور مشکلی برای آنها پیش نیامده است تحقیقات لازم را انجام دهند تا بعد از انجام تزریق چربی دچار مشکل و پشیمانی نشوند.

شارژ مجدد تزریق

ششمین هزینه شارژ مجدد تزریق است که در بعضی از بیماران ممکن است که تزریق چربی جذب بدن شود برای همین فرد باید دوباره تزریق چربی خود را شارژ کند.

افراد فکر می کنند که بعد از تزریق چربی بلافاصله در صورت آنها تغییراتی زیادی ایجاد می شود که این فکر کاملا اشتباه است این تزریق چندین ماه زمان میبرد تا در پوست جذب و باعث شادابی و جوانسازی پوست شود.

افراد باید سعی کنند که تمام مراقبت هایی که بعد از جراحی پزشک به آنها گوشزد کرده است را دقیقا انجام دهند تا اثرگذاری این تزریق خیلی بهتر و موثرتر باشد. تزریق چربی برای زیبایی صورت به خصوص پشت پلک یک روش نسبتا دائمی بوده است که تا مدتها بر روی صورت باقی می ماند.

پزشکان متخصص به این نتیجه رسیده اند که حدود هفتاد درصد از تزریقات چربی برای مدت طولانی بر روی ناحیه ی تزریق شده باقی می ماند،

همین عامل سبب شده است که تزریق چربی خیلی ماندگار تر و بهتر از تزریق ژل های موقت باشد. تزریق چربی نیز از نظر هزینه خیلی مقرون به صرفه تر از تزریق ژل است برای همین است که بیشتر مردم تزریق چربی را برای زیبایی خود انتخاب می کنند.

شارژ مجدد تزریق
شارژ مجدد تزریق

برتری تزریق چربی نسبت به روشهای دیگر

بیشتر پزشکان معتقدند که تزریق چربی یکی از روش های مفید است که می تواند عیوب پشت پلک را به صورت کامل از بین ببرد به همین دلیل برای تثبیت حرفهایشان همیشه از عیوب روش های دیگر می گویند. در ادامه به عیب های روش های دیگر اشاره کرده ایم تا میزان برتری روش تزریق چربی به پشت پلک را به شما نشان دهیم:

معایب تزریق ژل به پشت پلک:

تزریق ژل یکی از روش هایی است که برای زیبایی پلک استفاده می شود، اما این روش یک سری معایب دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

1) افرادی که برای از بین بردن چین و چروک های و خطوط اضافه در پشت پلک از تزریق ژل استفاده می کنند، ممکن است که بعد از تزریق ژل به پشت پلک خیلی خوب پرحجم نشود و این خطوط هنوز مانند قبل در

چهره ی فرد نمایان باشد.

2) افراد دیگری نیز هستند که برای از بین بردن افتادگی پشت پلک از تزریق ژل استفاده می کنند. ممکن است که پزشک بیش از حد ژل به پشت پلک تزریق کند و پشت پلک بیش از اندازه ی معمول خود حجم گرفته و یک چهره ی ناخوشایند را به وجود آورد.

3) تزریق ژل به پشت پلک در بعضی از افراد با تورم و کبودی های مزمن همراه است.

4) در بعضی از افراد که تزریق ژل را به پشت پلک برای جوانسازی استفاده می کنند ممکن است دچار بسته شدن عروق شود که این عارضه خیلی کم در افراد به وجود می آید.

5) تزریق ژل به پشت پلک باعث ایجاد بی نظمی در کنتورها شده است.

معایب تزریق ژل به پشت پلک:
معایب تزریق ژل به پشت پلک:

تمامی این معایب باعث شده است که افراد تزریق ژل را کنار گذاشته و از تزریق چربی بدن خود برای رفع خطوط پشت پلک و یا قسمت های دیگر بدن استفاده کنند.

عوارض ناشی از بوتاکس در پشت پلک:

این روزها برخی از افراد برای از بین بردن چین و چروک های صورتشان به صورت موقت از بوتاکس استفاده می کننند، اما برخی از افراد از این روش برای پشت پلک نیز استفاده می کنند که باعث مشاهده عوارض متعددی می شود که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

یکی از عوارض تزریق بوتاکس که افراد در بین دو ابرو انجام می دهند افتادگی پلک است. افرادی که تزریق بوتاکس را در کلینیک های نامعتبر انجام می دهند سبب شده است که ماهیچه ی بالای ابرو در اثر ماده ی که از تزریق بوتاکس وارد بدن می شود تعادل خود را ازدست بدهد و پلک دچار افتادگی شود.

دوره ی درمان افتادگی پلک در اثر تزریق بوتاکس تا هشت هفته زمان میبرد تا این عارضه کاملا از صورت محو شود. از عوارض دیگر بوتاکس که در پشت پلک ایجاد می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ایجاد قرمزی در پشت پلک به دلیل تزریق بوتاکس:

افرادی که برای درمان خطوط پشت پلک از تزریق بوتاکس استفاده می کنند ممکن است که در ساعت های اولیه تزریق دچار قرمزی در این ناحیه شوند که این قرمزی طبیعی بوده و نیازی به دوره ی درمان ندارد. این قرمزی ممکن است در اثر سوزنهای ضخیمی است که برای تزریق استفاده می شود به وجود می آید.

اگر این تزریق نزد یک پزشک با تجربه انجام شود این عوارض ممکن است برای فرد به وجود نیاید، زمانی که پزشک می خواهد تزریق بوتاکس را انجام دهد باید از سوزنهای نازک و همچنین خیلی آرامی تزریق را انجام دهد.

درد در پشت پلک به دلیل تزریق بوتاکس:

بیمارانی که تمایل دارند برای از بین بردن افتادگی در پشت پلک از تزریق بوتاکس استفاده کنند، ممکن است که درد زیادی را احساس کنند که پزشک به آنها پیشنهاد می کند، برای تسکین درد خود یک ساعت قبل از تزریق از استامینوفن استفاده کنند تا از شدت درد آنها کم شود.

در بعضی از کلینیک ها جراح زیبایی از کرم های بی حسی موضعی و یا کیسه های یخ در پشت پلک استفاده می کنند تا از میزان درد در این ناحیه کم شود. دردی که بعد از تزریق بوتاکس به پشت پلک انجام شده است نیم ساعت زمان میبرد تا از شدت درد آن کاسته شود.

درد در پشت پلک به دلیل تزریق بوتاکس:
درد در پشت پلک به دلیل تزریق بوتاکس:

تزریق بوتاکس به پشت پلک با سردرد و تهوع همراه است:

افرادی که برای از بین بردن این افتادگی از تزریق بوتاکس استفاده می کنند، دچار سردرد و تهوع به مدت چهار روز می شوند که این عارضه برای تمامی افراد طبیعی بوده است. بعضی از پزشکان به این نتیجه رسیده اند که سردرد و تهوع در این افراد بر اثر استرس از انجام تزریق بوتاکس و یا سردردهای میگرنی است که فرد از قبل داشته است. این افراد اگر قبل از تزریق از مسکن استفاده کنند ممکن است که دچار این حالت ها نشوند.

عوارض دیگر در تزریق بوتاکس که در اطراف چشم ایجاد می شود می توان به: پایین افتادن پلک پایین، پایین افتادن پلک بالا و همچنین دو بینی در افراد اشاره کرد.

امروزه پزشکان متخصص زیبایی توانسته اند با انجام تزریق بوتاکس خطوط و چین و چروک های اطراف چشم و صورت را کاملا محو کنند که این کار باید توسط پزشکان جراح با تجربه انجام شود

اما تزریق بوتاکس عوارض جانبی را به همراه دارد و ممکن است که دوباره این خطوط در اطراف چشم نمایان شود برای همین است که پزشکان از تزریق چربی برای رفع این مشکلات در افراد استفاده کرده اند. تزریق چربی حدودا کمی دائمی تر از تزریق های موقت دیگر بوده است که فرد برای جوانسازی خود استفاده می کند.

بیمه و هزینه تزریق چربی

انجام تزریق چربی به پشت پلک یک جراحی زیبایی در افراد است که بیمه هیچ یک از این جراحی های زیبایی را متقبل نمی شود. فقط افرادی که شامل بیمه تکمیلی هستند، می توانند ویزیت پرداختی و داروهایی که پزشک تجویز کرده است را از بیمه دریافت کنند، ولی بقیه موارد به عهده ی خود فرد است.

پزشکان به این نتیجه رسیده اند که افرادی که برای درمان خود از تزریق چربی استفاده کرده اند و تمامی مراقبت های بعد از تزریق را به خوبی انجام داده اند، تزریق چربی برای آنها ماندگار تر از افراد دیگر بوده است و افراد باید به تمامی مراقبت های بعد از انجام تزریق چربی دقیقا عمل کنند تا به نتیجه بهتری دست یابند.

پزشک متخصص زیبایی به این افراد متذکر می شود که در روزهای ابتدایی بعد از تزریق از یک رژیم غذایی مناسب پیروی کنند. بیماران باید غذا های سبک و همچنین غذاهایی که دارای فیبر هستند را برای دوره ی نقاهت خود استفاده کنند.

این افراد باید یک هفته قبل از تزریق از خوردن مسکن های مثل ایبوپروفن و همچنین ویتامین ای خودداری کنند، زیرا مصرف هر دو گروه از این دارو ها باعث رقیق شدن خون در این افراد می شود.

باید تزریق چربی توسط یک پزشک متخصص انجام شود تا در زمان خارج کردن چربی از بدن فرد مشکلی به سلولهای چربی وارد نشود، اگر در حین انجام کار به این سلولها آسیبی برسد، چربی ها دیگر قابل استفاده نبوده و پزشک باید برای تزریق دوباره اقدام به استخراج چربی در بدن فرد کند.

بیمه و هزینه تزریق چربی
بیمه و هزینه تزریق چربی

نتیجه گیری

امروزه در بین بانوان داشتن اندام زیبا و جذاب یکی از دغدغه هایی است که خیلی فکر آنها را به خود درگیر کرده است.

این افراد سعی می کنند با انجام تزریق چربی چین و چروک ها را در صورت از بین برده و به جوانسازی و شادابی صورت خود نیز کمک می کنند، چربی وارد شده به ناحیه پشت پلک سبب شده که افتادگی دور چشم از بین برود، انجام تزریق چربی بدون عارضه بوده و هیچ گونه خطری را برای بیمار ایجاد نمی کند.

پزشک متخصص به فردی که تزریق چربی را انجام داده است پیشنهاد می کند که بعد از دوسال دوباره باید به کلینیک مراجعه کرده و این تزریق را انجام دهد تا چشم دچار افتادگی نشود

البته بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که تزریق چربی به پشت پلک ماندگاری بیشتری دارد، نسبت به افرادی که تزریق چربی را به ناحیه پا استفاده می کنند، چون افراد به وسیله ی اندام حرکتی پا بیشترین حرکت را دارند، این امر سبب شده که چربی ها خیلی سریع تر آب شود و پایدار نباشد.

از اینکه تا انتهای پست هزینه تزریق چربی پشت پلک با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از مطالعه پست هزینه تزریق چربی پشت پلک اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید