میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران
مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران

لیست موضوعات

مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران

در مقاله امروز می خواهیم به بررسی موضوع مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران بپردازیم.

پاکسازی  پوست یکی از مسائل مهمی است که برای داشتن پوستی شاداب و سالم حتما باید به آن توجه نمود. مراکز پاکسازی پوست متعددی در شرق تهران وجود دارد که هر کدام با استفاده از جدیدترین روش ها مانند میکرودرمی، هیدرودرمی و .. خدماتی را در جهت پاکسازی پوست ارائه می دهند. با ما همراه باشید تا با روش های پاک سازی پوست و خدمات این مراکز بیشتر آشنا شوید.

مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران
مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران

مرکز پاکسازی پوست تهران

پاک سازی پوست توصیفی از ترکیب راه ها و روش های مراقبتی از پوست است که در کل از سه روش مختلف پیروی میکند و هر کدام برای پوست فایده های مختلفی دارد مانند:

1:برداشتن سلول هایی که مرده اند

2: برداشتن و یا پک سازی الودگی های ناشی از لوازم ارایش دودهها و گرد غبار ها وچربی های اضافی

3: کمک به ابرسانی کردن پوست و همچنین تغذیه و یا بهبود بخشیدن خونرسانی سطح پوست

ما به شما برترین و بهترین مرکز پاک سازی پوست در تهران رو معرفی میکنیم که خدمات بسیار عالی و درعین حال مقون به صرفه ای دارند.

پاکسازی پوست صورت در کلینیک

دقت داشته باشید که در پاک سازی بوست باید بسیار دقت کرد چرا که باید حتما به دست کسانی انجام شود که با انواع پوست و چگونگی انجام این کار کاملا اشنایی دارند و از بهترین و با کیفیت ترین محصولات و دستگاه ها استفاده میکنند.

در زرکلینیک ما با برترین و بهترین محصولات در بالا ترین سطح کیفیت پاک سازی پوست شمارا انجام خواهیم داد به طوری که کاملا تمامی انتظارات شما برطرف خواهد شد.

پیشنهاد ما برای مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید و یا با مشاوران ایشان تماس بگرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

در ادامه به سوالات مطرح شده در این رابطه پاسخ خواهیم داد.

  • پاکسازی پوست به چه منظوری انجام می شود؟
  • مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران چه خدماتی را ارائه می دهد؟
  • مراکز پاکسازی پوست از چه روش های برای پاکسازی پوست استفاده می کنند؟
  • برای پاکسازی پوست چه مراحلی باید انجام شود؟
  • مناسب ترین زمان برای اقدام به پاکسازی پوست چه زمانی است؟
  • پاکسازی پوست چه فوایدی دارد؟
  • پاکسازی پوست در پوست های مختلف هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟
  • آیا انجام پاکسازی پوست برای تمامی پوست ها مفید خواهد بود؟
  • پاکسازی عمقی در مراکز پاکسازی پوست به چه صورتی انجام می شود؟
  • بعد از پاکسازی پوست چه مراقبت هایی لازم است؟
  • هزینه پاکسازی پوست چقدر است؟

 

پاکسازی پوست به چه منظوری انجام می شود؟

بر روی پوست معمولا جوش های سر سیاه و سر سفید متعددی وجود دارد که باعث می شوند فرد پوست زیبا و چهره شادابی نداشته باشد. در کنار جوش های زیر پوستی و آکنه هایی که بر روی پوست وجود دارد منافذ باز پوست نیز بسیار آزار دهنده هستند

به همین منظور برای از بین بردن و تخلیه این جوش ها پاکسازی پوست را انجام می دهند. پاکسازی پوست به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام دارای فوایدی برای پوست هستند و می توانند تا حد زیادی شرایط پوست را بهبود بخشیده و پوستی سالم و شاداب را برای فرد به ارمغان آورند.

پاکسازی پوست به چه منظوری انجام می شود؟
پاکسازی پوست به چه منظوری انجام می شود؟

مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران چه خدماتی را ارائه می دهد؟

این مرکز یکی از بهترین و مجهز ترین مراکز پاکسازی پوست در تهران می باشد که با استفاده از جدیدترین روش ها و دستگاه های روز دنیا به رفع مشکلات پوستی افراد می پردازد. معمولا افرادی که به قصد انجام پاکسازی پوست به این مرکز مراجعه می کنند ابتدا پوست آن ها توسط فرد متخصص مورد بررسی قرار می گیرد و پس از تعیین شدن نوع پوست آن ها از مناسب ترین روش پاکسازی برای پاکسازی پوست آن ها استفاده می کنند.

این مرکز معمولا برای پاکسازی پوست افراد از انواع روش های پاکسازی پوست با دستگاه، پاکسازی پوست با لیزر، پاکسازی پوست با بخور و ماسک، میکرودرمی، هیدرودرم و … استفاده می کنند.

مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران چه خدماتی را ارائه می دهد؟
مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران چه خدماتی را ارائه می دهد؟

مراکز پاکسازی پوست از چه روش های برای پاکسازی پوست استفاده می کنند؟

در این مراکز از انواع روش های پاکسازی شیمیایی، مکانیکی و لیزری با توجه به شرایط پوست بیمار استفاده می کنند. در زیر به برخی از رایج ترین روش های پاکسازی اشاره می کنیم.

مراکز پاکسازی پوست از چه روش های برای پاکسازی پوست استفاده می کنند؟
مراکز پاکسازی پوست از چه روش های برای پاکسازی پوست استفاده می کنند؟

پاکسازی پوست صورت با دستگاه میکرودرم آبریژن

دستگاه میکرودرم با استفاده از اکسید مواد معدنی بی ضرر مانند اکسید آلومینیوم با تماس با سطح پوست خراش های بسیار ظریفی را بر روی آن ایجاد نموده و از این طریق سلول های مرده پوست را از بین برده و موجب می شود که بافت های پوست ترمیم شده و پوستی سالم و شاداب ظاهر شود. این روش درمانی باید در طی چندین جلسه 20 دقیقه ای انجام شود تا پاکسازی پوست به طور کامل انجام شود.

پاکسازی پوست صورت با هیدرودرم

در روش هیدرودرم یک نازل آب را با فشار بسیار بالا بر روی پوست صورت حرکت می دهد و برخورد شدید آب با پوست لایه های مرده پوست را جدا کرده و از بین می برد. این روش علاوه بر اینکه پاکسازی پوست را انجام می دهد موجب آبرسانی به پوست نیز می گردد در نتیجه می تواند در جوانسازی پوست موثر باشد.

پاکسازی پوست با لیزر فرکشنال

در این روش در اثر برخورد پرتوهای لیزر با پوست بافت های آسیب دیده پوست ترمیم و کلاژن سازی انجام می شود و از این طریق پاکسازی پوست صورت می گیرد. لیزر فرکشنال بیشتر برای از بین بردن جای جوش کاربرد دارد.

پاکسازی پوست صورت بدون دستگاه

پاکسازی صورت بدون دستگاه روش های مختلفی دارد و در تمامی آن ها پاکسازی همراه با ماساژ پوست انجام می گیرد. معمولا با استفاده از اسکراب ها، بخور ها و ماسک های گیاهی عمل پاکسازی پوست انجام می شود و از این طریق جوش های سر سیاه و سر سفید و منافذ باز پوستی از بین می روند.

یکی از روش های پاکسازی پوست  بدون دستگاه استفاده از جلبک دریایی می باشد. جلبک دریایی به دلیل ویتامین ها و مواد مذی که دارد زمانی که به عنوان ماسک بر روی پوست استفاده می شود علاوه بر از بین بردن لایه های مرده پوست موجب کلاژن سازی و بازسازی بافت های پوستی می گردد.

پاکسازی پوست صورت بدون دستگاه
پاکسازی پوست صورت بدون دستگاه

برای پاکسازی پوست چه مراحلی باید انجام شوند؟

آماده سازی پوست

ماساژ پوست

استفاده از پاک کننده های چشم و لب

استفاده از شیر پاک کن مخصوص

شستشو پوست با استفاده از لوسیون مناسب( در مواردی که پوست چرب باشد بهتر است از فوم شستشو استفاده شود).

لایه برداری پوست با استفاده از مناسب ترین روش

 

مناسب ترین زمان برای اقدام به پاکسازی پوست چه زمانی است؟

فصل های پاییز، زمستان و اوایل فصل بهار بهترین زمان برای انجام پاکسازی پوست است، زیرا ترمیم و بازسازی بافت های پوستی به یک ماه زمان نیاز دارند و در این فصل ها نور آفتاب کمتر پوست را تحت تاثیر قرار می دهند در نتیجه دوره نقاهت پوست به خوبی انجام می شود. البته این به معنی آن نیست که در این فصل ها پوست به مراقبت احتیاج ندارد بلکه در تمام فصل ها باید از پوست مراقبت شود و استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب مناسب ضروری است.

بهتر است به منظور داشتن پوستی سالم و جوان هر 3 الی 6 ماه یکبار پاکسازی پوست را انجام دهید تا سلول های پوستی بازسازی شده و عمل کلاژن سازی را با سرعت بیشتری انجام دهند. انجام مرتب پاکسازی پوست موجب می شود که کمتر درگیر مشکلات پوستی شوید و همیشه پوستی جوان و شفاف داشته باشید.

مناسب ترین زمان برای اقدام به پاکسازی پوست چه زمانی است؟
مناسب ترین زمان برای اقدام به پاکسازی پوست چه زمانی است؟

پاکسازی پوست چه فوایدی دارد؟

داشتن چهره زیبا موجب می شود که فرد اعتماد به نفس داشته باشد و یکی از پارامترهای اصلی داشتن چهره زیبا پوست سالم است. بر روی پوست صورت سلول های چربی، سلول های مرده، عروق و منافذ زیادی وجود دارد و در زمانی که پوست در معرض آلودگی هوا قرار گیرد این منافذ مسدود گردیده و جوش  و سایر ضایعات پوستی بر روی پوست فرد ظاهر می شود.

با پاکسازی مرتب پوست می توان از ایجاد جوش، منافذ باز پوست، کدر شدن و چین و چروک پوست جلوگیری نمود و پوست را عاری از هر گونه عامل آسیب زا و میکروب ساخت. پاکسازی پوست علاوه بر اینکه ضایعات پوستی را از بین می برد موجب می شود که فرد جوانتر به نظر برسد و پوست شفافی داشته باشد.

پاکسازی پوست چه فوایدی دارد؟
پاکسازی پوست چه فوایدی دارد؟

پاکسازی پوست در پوست های مختلف هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟

پوست های مختلف با توجه به ساختاری که دارند در طول سال به دفعات مختلفی  پاکسازی پوست نیازمند هستند که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم.

پاکسازی پوست در پوست های مختلف هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟
پاکسازی پوست در پوست های مختلف هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟

پوست حساس

برای پوست های حساس به دلیل بافت و ساختاری که دارند نمی توان  از لایه بردارهای قوی استفاده نمود و بهترین روش پاکسازی آن ها استفاده از لیف نرم و مرطوب است، البته می توان یکبار در هفته نیز از ماسک های شیمیایی ملایم استفاده نمود.

پوست معمولی و مختلط

پوست های معمولی هیچگونه محدودیتی در استفاده از روش های پاکسازی پوست ندارند اما باید توجه داشته باشند که بیش از سه بار در هفته پاکسازی پوست را انجام ندهند.

پوست چرب

پوست های چرب در مقایسه با سایر پوست ها از مقاومت بالاتری برخوردار هستند به همین دلیل می توانند 5 بار در هفته پاکسازی پوست را انجام دهند.

پوست خشک

پوست های خشک همانند پوست های حساس محدودیت هایی دارند و بهتر است فقط به صورت گیاهی پاکسازی شوند.

آیا انجام پاکسازی پوست برای تمامی پوست ها مفید خواهد بود؟

در صورتی که پوست صورت دارای جوش و آکنه باشد بهتر است برای پاکسازی اقدام نشود زیرا می تواند باعث تشدید جوش ها و التهاب و قرمزی پوست شود. همچنین در مواردی که فرد دارای پوست چرب و جوش دار در حال طی نمودن دوره درمانی پوست خود باشد به هیچ عنوان نباید پاکسازی پوست را انجام دهد

زیرا به علت استفاده از داروها و کرم هایی که برای درمان پوست استفاده نموده است پوست بسیار حساس شده و پاکسازی به آن آسیب می زند. علاوه بر موارد ذکر شده پاکسازی پوست به افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند نیز توصیه نمی شود زیرا باعث ایجاد لکه های تیره بر روی پوست می شود.

بهترین حالت که می توان برای پاکسازی پوست اقدام نمود زمانی است که پوست فاقد جوش یا هر گونه زخم و جراحت باشد، در این حالت پاکسازی پوست می تواند بسیار مفید و موثر باشد و کدری و تیرگی های پوست را از بین ببرد.

پاکسازی عمقی در مراکز پاکسازی پوست به چه صورتی انجام می شود؟

این روش یکی از بهترین روش های پاکسازی صورت است که به صورت عمیق صورت را از سلول های مرده، جوش و آکنه و ضایعات پوستی پاکسازی می کند و شامل مراحل پاکسازی، بخور، لایه برداری، ماساژ و ماسک صورت می شود. این فرآیند موجب بهبود گردش خون در میان سلول های پوستی شده و با ترمیم آن ها، پوست تقویت،  سفت و درخشان می شود.

در پاکسازی عمیق ابتدا با استفاده از اسکراپ مخصوص، پوست را شستشو داده و عاری از هرگونه آلودگی می کنند، سپس پاکسازی پوست را انجام می دهند و بعد به سراغ لایه برداری از پوست رفته و در نهایت از بخور استفاده می کنند که منافذ بسته پوست باز شود. هنگامی که منافذ پوست باز می شوند با استفاده از ماسک های مخصوص هر پوست به تخلیه جوش های سر سیاه و سفید پوست می پردازند و در نهایت با حوله گرم ماسک را برداشته و از یک مرطوب کننده مناسب استفاده می کنند.

بعد از پاکسازی پوست چه مراقبت هایی لازم است؟

شستن صورت با استفاده از آب سرد بلافاصله پس از پاکسازی

استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب مناسب در مواقع خارج شدن از منزل و قرار گرفتن در معرض نور خورشید

از دستکاری و مالش پوست صورت پس از پاکسازی خودداری کنید.

از صابون و شوینده ملایم که پزشک تجویز نموده به منظور شستشو صورت استفاده نمایید.

از مایعات به مقدار فراوان استفاده نمایید.

هزینه پاکسازی پوست چقدر است؟

هزینه پاکسازی پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد و در مراکز مختلف متفاوت است. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت پاکسازی صورت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

پاکسازی صورت با دستگاه

در مواردی که پاکسازی صورت با دستگاه انجام شود با توجه به نوع دستگاه و موادی که در آن استفاده می شود قیمت پاکسازی پوست بالاتر است.

پاکسازی صورت بدون دستگاه

در این روش پاکسازی پوست را با انوع اسکراپ، ماسک و بخور انجام داده و دارای قیمت پایین تری می باشد.

پاکسازی صورت با لیزر

همانطور که می دانید هزینه استفاده از لیزر در مقایسه با سایر روش ها معمولا بالاتر است.

مرکز پاکسازی پوست

مراکز پوست متعددی هستند که خدمات پاکسازی و لایه برداری پوست را انجام می دهند. با توجه به اینکه این مراکز به چه دستگاه هایی مجهز باشند یا چه خدماتی اراده دهند هزینه پاکسازی پوست در آن ها متفاوت است. البته برخی از آرایشگاه ها نیز خدمات پاکسازی پوست را ارائه می دهند و پاکسازی پوست در آرایشگاه ها با قیمت پایین تری انجام می شود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید