میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

مراقبت بعد از لیفت بینی با نخ
مراقبت بعد از لیفت بینی با نخ

لیست موضوعات

مراقبت بعد از لیفت بینی با نخ

مراقبت بعد از لیفت بینی با نخ موضوع مورد بحت در مقاله ی امروز می باشد. با بررسی و شناخت لیفت بینی به مراقبت های مربوط به آن هم پرداخته خواهد شد.

مراقبت بعد از لیفت بینی با نخ
مراقبت بعد از لیفت بینی با نخ

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی مناسب چه کسانی است؟

لیفت بینی به چه مراقبت هایی نیاز دارد؟

نخ های لیفت چند نوع دارد؟

هزینه ی لیفت بینی چه قدر است؟

 

لیفت بینی

لیفت بینی روشی جدید برای رفع مشکلات و نقص های بینی مثل قوز است که نیاز به جراحی ندارد. در چند سال گذشته عمل زیبایی به عنوان روشی پیشرفته به حساب آمده که تحول زیادی در صنعت زیبایی به وجود آورده است و شایان ذکر است که بسیاری از افرادی که به نظر خود زیبا نبوده اند و یا دارای مشکلات جسمی بوده اند، به وسیله ی عمل زیبایی به زیبایی دلخواه خود رسیده اند و یا مشکلشان بر طرف شده است.

لیفت بینی
لیفت بینی

لیفت بینی شیوه ای است که در آن چند نخ مخصوص که قابل جذب است، در زیر پوست بینی گذاشته می شود و شکل طبیعی بینی حفظ می گردد و شکستگی و یا برشی در بینی ایجاد نمی شود در نتیجه بینی آسیب نمی بیند.

وقتی بی حسی موضعی انجام شد پس از چند دقیقه نخ مخصوص لیفت جا گذاری می شود و بینی با توجه به فرم صورت بیمار بالا کشیده می شود و  با جلو کشیدن پوست قسمت قوز دار بینی زیبا می شود و ویژگی آن این است که به مراقبت بعد از عمل نیاز ندارد. لیفت بینی به طور کلی برای تغییر فرم بینی طراحی شده است که موجب جوان تر و زیباتر به نظر رسیدن فرد بیمار می شود. امروزه در جهان این روش با استقبال چشمگیری رو به رو شده است.

ویژگی های لیفت بینی

لیفت بینی به وسیله ی نخ دردی برای مراجعه کنندگان در طول عمل و پس از آن پی نخواهد داشت. کسانی که دارای بینی بزرگ، افتادگی بینی، پره های بزرگ، قوز و یا فرورفتگی پشت بینی هستند لیفت بینی برای ایشان بسیار مناسب است. همچنین برای افرادی قبلاً بینی خود را عمل کرده اند و از آن راضی نیستند و دوباره قصد ترمیم آن را دارند مناسب است.

ویژگی دیگر لیفت بینی این است که نیاز به بیهوشی ندارد که این نکته ی بسیار مثبتی محسوب می شود زیرا بیهوشی ممکن است عوارض زیادی داشته باشد. نخی که در لیفت بینی از آن استفاده می شود پس از انجام عمل با کلاژن سازی جذب بدن خواهد شد که این اتفاق سبب زیبا به نظر رسیدن بینی می شود. از دیگر ویژگی های لیفت بینی، بالا رفتن پل بینی، ترمیم زاویه ی لب و بینی و همین طور باریک شدن نوک بینی بدون جراحی و در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد.

ویژگی های لیفت بینی
ویژگی های لیفت بینی

مراقبت بعد از عمل

خوشبختانه این عمل عوارض چندانی به همراه نخواهد داشت اما امکان به وجود آمدن درد، ورم و کبودی بعد از عمل وجود دارد که با کمپرس یخ در روزهای ابتدایی عمل تورم و کبودی را می توان کاهش داد و همچنین داروهای مسکنی که پزشک مربوطه تجویز کزده به موقع استفاده شود تا زودتر بهبودی حاصل شود.

برای مراقبت بیشتر بهتر است بیمار تا دو هفته طاق باز بخوابد و از دو عدد بالش در زیر سرش استفاده کند. نکته ای که حائز اهمیت است، استفاده ی به موقع از آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک می باشد که از عفونت احتمالی جلوگیری می کند.

مراقبت بعد از عمل
مراقبت بعد از عمل

انواع نخ لیفت

Mono filament

به اختصار به این نوع نخ پی دی او گفته می شود. یک نخ تک رشته ای است که اثرات چندانی برای لیفت ندارد.

انواع نخ لیفت
انواع نخ لیفت

PDO-COG

نخ کاگ نخی تک رشته ای می باشد که دارای خارهای بسیار ظریف است که این برجسنگی ها سبب زیاد شدن سطح تماس می شود و التهاب و کلاژن سازی بیشتر می شود و از طرف دیگر با قلاب شدن با پوست لیفت سریع امکان پذیر می شود. این نوع نخ گران تر و مؤثر تر می باشد.

Polyglycolide

این نوع نخ دارای دو مزیت است. یکی اینکه چند رشته ای است و سبب التهاب بیشتر پوست می شود. دیگر اینکه این نوع نخ گلیکولیک اسید دارد که سبب افزایش التهاب و کلاژن سازی می گردد. به طور کلی این نوع نخ 10% از نخ های دیگر بیشتر التهاب به وجود می آورد و در نتیجه بهتر عمل می کند.

Polyglycolide
Polyglycolide

Huricane

این نخ به شکل مارپیچ استفاده می شود و در نتیجه نخ بیشتری وارد بافت می گردد که التهاب و کلاژن سازی بیشتری ایجاد می کند. این نخ اثر زیادی در لیفت دارد و در کنار نخ کاگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پر واضح است که التهاب بیشتر کلاژن سازی و خون رسانی بیشتری به همراه دارد. بستگی دارد که نخ و سوزن در کدام قسمت کار گذاشته شود و همین طور به ضخامت و طول نخ وابسته است.

Huricane
Huricane

بهبود بینی با نخ به شیوه ی دوبل

   مدت زمان ماندگاری این شیوه به شرط مراقبت درست سه سال است. عمل جراحی صورت نمی گیرد و همچنین به بیهوشی احتیاجی نیست. کبودی، تورم، تغییر صدا و مشکلات اینچنینی که امکان دارد بعد از عمل جراحی به وجود بیاید در لیفت بینی دیده نمی شود.

بهبود بینی با نخ به شیوه ی دوبل
بهبود بینی با نخ به شیوه ی دوبل

هزینه ی لیفت بینی

   قیمت لیفت بینی با عمل جراحی بسیار تفاوت دارد و هزینه ای خیلی پایین تر دارد. این روش به نسبت مزایای بسیاری که دارد، قیمت خیلی مناسبی دارد. بنابراین بیشتر افراد در دنیا این شیوه را برای زیبایی بیشتر خود انتخاب می نمایند.

 

نتیجه گیری

همه ی افراد در جهان زیبایی را دوست دارند و به اینکه همیشه زیبا به نظر برسند علاقه ی فراوانی دارند. راه های زیادی برای زیباتر شدن وجود دارد که امروزه نیز بیشتر در دسترس همگان قرار دارد. عمل های زیبایی در همه ی زمینه ها مثل عمل صورت، بدن و اجزای مختلف بدن.

لیفت بینی روشی نوین با عوارض خیلی کم تر نسبت به عمل جراحی که هزینه ای خیلی پایین تر هم نسبت به دیگر روش ها دارد. لیفت بینی بدون اینکه بیهوشی انحام شود و برشی در بینی صورت بگیرد بسیار ظریف و دقیق انجام می گیرد و عوارض چندانی هم ندارد. با مراقبت و مصرف داروهای پزشک بهترین نتیجه حاصل می شود. امروزه در میان مردم جهان این شیوه بسیار با استقبال رو به رو شده است به دلیل تمام نکاتی که ذکر شد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید