میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

متخصص پوست و مو در قیطریه
متخصص پوست و مو در قیطریه

لیست موضوعات

متخصص پوست و مو در قیطریه

در این مقاله می خواهیم درباره متخصص پوست و مو در قیطریه برای شما مطالبی بیاوریم همراه ما باشید. اگر ساکن شرق تهران هستید یا در این ناحیه به دنیال متخصص پوست و مو می گردید ، ما به شما کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد را پیشنهاد می کنیم. چرا که در این مرکز جمعی از متخصصان گرد هم آمده اند تا شما بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید.

همواره در طول تاریخ، بشر به دنبال زیبایی بوده است. انسان­ها همیشه به دنبال جوان و سالم ماندن پوست خود بوده است. با این فکرمتخصص های فراوانی به دنبال جوانسازی و زیبایی پوست و مو بوده اند و برای این هدف داروها و کرم های فراوانی ساخته شده است که کمکی به بهتر شدن بشود.

امروزه با پیشرفت علم در راستای پوست ومو دستگاه های فراوانی برای جوان سازی پوست و کاشت مو ساخته شده است. متخصص های موجود در قیطریه مجهز به بروزترین دستگاه های پوست و مو هستند. این نکته را بدانید که در این مکان به بهترین شکل به شما کمک شایانی می کنند. هدف این مکان جلب رضایت مراجعه کننده است.

این روزها بیشتر افرادی که به سلامت پوست و موی خود بسیار اهمیت می دهند، به دنبال متخصص های مطرح و با تجربه برای پوست و موی خود هستند. جهت پیدا کردن یک متخصص خوب در قیطریه نیاز است که به موارد زیادی توجه کنید و با در نظر گرفتن همه ی مشخصاتی که باید یک متخصص خوب دارا باشد او را انتخاب نمایید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

  • چگونه خدماتی در این مکان می توانید دریافت کنید؟
  • کاشت مو در این کلینیک چگونه صورت می گیرد؟
  • تزریق ژل به چه صورت می باشد؟
  • در کلینیک پوست و مو برای افزایش حجم چه خدماتی ارائه می شود؟
  • لیفت بینی بدون جراحی چگونه انجام می شود؟
  • مزوتراپی چیست؟
  • کربوکسی تراپی چیست؟
  • هایفوتراپی چیست؟

 

چگونه خدماتی در این مکان می توانید دریافت کنید؟

با مراجعه به کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد می توانید از متخصص های مربوطه درباره بیماری پوستی خود سوال کنید و برای درمان آن اقدام کنید چرا که این مکان دارای پزشکان متخصص می باشد.

برای درمان بیماری های مربوط متخصص توسط تجویز دارو ویا با عمل های زیبایی به شما کمک می کنند.همچنین در این مرکز می توانید عمل های زیبایی رانیز انجام دهید مثل : کاشت مو، لیزر مو زائد، تزریق ژل برای زیبایی و… درخدمت مراجعین می باشد.

چگونه خدماتی در این مکان می توانید دریافت کنید؟
چگونه خدماتی در این مکان می توانید دریافت کنید؟

– تمام عملیاتی که به لاغری مربوط می شود در این مکان صورت می گیرد به این نکته توجه داشته باشید که این موضوع زیر نظر متخصص انجام می پذیرد.

-این مکان مجهز به خدمات لیزر پوست می باشد:

  • جوان سازی پوست به کمک لیزر

در این مکان به وسیله دستگاهای لیزر به پوست خای چروک دار و افتاده کمک می کند که تا حدودی به حالت اویله برگردد. این دستگاه ها می توانند بعضی اسکارهای قدیمی را نیز از بین ببرند.

جوان سازی پوست به کمک لیزر
جوان سازی پوست به کمک لیزر
  • از بین بردن موهای زائد به وسیله دستگاه لیزر

برای ازبین بردن موهای زائد از دستگاه های لیزر استفاده می کنیم که در این مکان از دستگاه های بسیار پیشرفته استفاده می کنند.

  • دستگاه IPL

از این دستگاه برای جای ضخم های قدیمی استفاده می شود. به کمک این دستگاه چروک های صورت وافتادگی های بعضی جاها را نیز رفع می کند.

از دیگر خدمات این مکان:

-بعضی جراحی های سرپایی در این مکان انجام می شود. برای فهمیدن بعضی بیماری های پوستی احتیاج به تیکه برداری از محله ضخم می باشد که این کار در این مکان صورت می گیرد. برای برداشتن خال ویا اسکار ضخم در این مرکز به عمل آن می پردازیم.

دستگاه IPL
دستگاه IPL

-بعضی چاقی های سطحی با حجم چربی کم را به کمک  دستگاه رادیوفرکوئنسی می توانید رفع کنید. برای قسمت های شل شده ناحیه شکم وپهلو می توانید از این دستگاه کمک بگیرید.

– بیماری های پوستی مثل اگزما ویتیلایگو پسوریازیس را می توان به کمک دستگاه نور درمانی رفع کنید.

-به وسیله مزوتراپی می توانید کم پشتی مو های خود رارفع کنید برای درمان شلی پوست نیز به کار می رود.

-بوتاکس عملیاتی است که به شما برای جوان سازی کمک می کند.

 

کاشت مو در این کلینیک چگونه صورت می گیرد؟

در این مرکز تخصصی انواع خدمات مو ارائه می شود. کسانی که موهای کم پشت دارند با بعضی از دستگاه ها وداروهای تقویت مو برای پرپشت شدن آن اقدام می کنند اگر با این کارها رویش مو رخ نداد به بیمار پیشنهاد کاشت مو را می دهند.

در این مکان انواع عمل های کاشت مو انجام می گیرد وتمام کسانی که در این مرکز کاشت داشته اند راضی می باشند چرا که متخصصان این مکان عمل های خود را مطابق عمل های روز دنیا پیش می رود.

کاشت مو در این کلینیک چگونه صورت می گیرد؟
کاشت مو در این کلینیک چگونه صورت می گیرد؟

این را بدانید برای کاشت مو شراط خاص خود را دارد اگر از کسانی هستید که شرایط زیر را دارید می توانید کاشت مویی موفق داشته باشید:

– کسانی که ریزش موی آن ازبیماری آندروژنیک است.(در مردان)

-کسانی که ریزش موی آن از بیماری ژنتیکی است.(در زنان)

-اشخاصی که خط عمل دارند و مو در آن ناحیه رشد نکرده است.

-کسانی که تصادف کرده اند یا بیماری پوستی باعث رشد نکردن مو شده است.

-خانوم هایی که طاسی اندروژنی رنج میبرند این را بدانند از ان دسته افرادی هستید که کاشت موی موفقیت آمیزی دارید.

 تزریق ژل به چه صورت می باشد؟

اگر با تزریق بوتاکس چروک های صورتان از بین نرفته می توانید به کمک تزریق ژل آن ها را از بین ببرید این نکته را به خاطر بسپارید برای از بین بردن چروک به کمک ژل هر شش ماه یک بار باید تزریق داشته باشد.

اگر جراحی صورت داشتید و احساس می کنید که فرو رفتگی در صورت خود می بینید به کمک تزریق ژل می توانید این مشکلات را رفع کنید.

به کمک تزریق ژل می توانید به زاویه سازی صورت خود بپردازید یا به کمک تزریق گونه هایی برجسته داشته باشید البته در بعضی از خانوم ها به برجسته بودن لب بیشتر اهمیت می دهند.به این نکته توجه کنید که در تزریق ژل حتما با متخصص مشورت کنید که میزان استفاده خود را بدانید.

 تزریق ژل به چه صورت می باشد؟
تزریق ژل به چه صورت می باشد؟

عمل زیبایی

عمل های زیبایی بسیار حساس می باشد برای هر عمل زیبایی بسیار تحقیق کنید چرا که اگر برای شما مشکلی بوجود بیاید به سلامتی هم روح وهم جسم لطمه وارد شده است  پس در انتخاب مرکز زیبایی دقت کنید که زیر نظر وزارت بهداشت باشد وعمل های شما تحت نظر پزشک متخصص صورت گیرد.

داروهای که استفاده می کنند ودستگاه هایی موجود در کلینیک حتما دقت کنید که طبق روز دنیا باشد چرا که پوست برای همه بسیار مهم است پس در حفظ سلامتی آن کوشا باشید.

حتما به مرکز متخصص پوست ومو دکتر زرگنج فرد رفته و از نزدیک شاهد کارهای آنها باشد. عمل های زیبایی خود را در این محل انجام بدهید. این محل از پزشکان مجرب پوست ومو بهره برده است که در خصوص عمل های زیبایی به شما مشورت های لازم را می دهد.

در این کلینیک برای هر عمل زیبایی متخصص مربوط وجود دارد. این را بدانید در این مرکز از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می شود. داروها ومواد استفاده شده در این مرکز بسیار عالی و زیر نظر وزارت بهداشت تحت کنترل می باشد.

در کلینیک پوست و مو برای افزایش حجم چه خدماتی ارائه می شود؟

در سال های گذشته برای درمان بیماری های مربوط به پوست و مو راه های متفاوتی وجود داشته است که در علم درماتولوژی صورت گرفته است. با پیشرفت و  به وجود آمدن شیوه های جدید در این علم، اکثر بیماری های مربوط به پوست و مو قابل درمان می باشند.

در این بخش برخی از راه هایی که برای افزایش حجم مو کاربرد دارند را به شما معرفی مینماییم:

  1. PRP
  2. لیزر تراپی
  3. مزوتراپی

 

 شما در حال مطالعه مقاله متخصص پوست و مو در قیطریه هستید.

لیفت بینی بدون جراحی چگونه انجام می شود؟

در خصوص لیفت بینی پیش از هر چیز باید با معنی آن آشنا گردید. قبل از به وجود آمدن روش های گوناگون جهت زیبایی بینی تنها روش مرسوم همان رینو پلاستی بود که با انجام عمل جراحی بینی به شکل دلخواه در می آمد.

این روش در گذشته و شاید اکنون نیز یکی از روش های بسیار محبوب در بین افراد جامعه می باشد. اما برخی به خاطر ترس و استرس بیهوشی و مدت زمان نقاهت بعد از عمل، به دنبال راه های دیگر برای خوش فرم کردن بینی خود بدون انجام جراحی هستند. چنانچه شما نیز آن دسته از اشخاصی می باشید که به دنبال راه های بی خطر و جدید تری جهت زیبایی بینی هستید لیفت بینی را به شما پیشنهاد می کنیم.

در اینجا برای شما شرح خواهیم داد که چه نوع دماغ هایی مناسب روش لیفت هستند:

  • بینی هایی که حالت افتاده دارند:

در برخی موارد امکان دارد که نوک دماغ به صورت کاملا مشخصی حالت افتاده داشته باشد و امکان دارد حتی به حدی شدید باشد این حالت که در زمان خندیدن افتادگی آن بیشتر و بخشی از لب را تحت تاثیر بگذارد. در این مورد می توان به راحتی و با ایجاد زاویه بسیار خوبی از روش لیفت استفاده کرد که بسیار کاربردی می باشد.

لازم به ذکر است که انجام لیفت در بینی هایی که دارای انحراف هستند مناسب نمی باشد و باید حتما از روش جراحی استفاده گردد.

  • بینی های با پره های بزرگ:

انجام روش لیفت در بینی هایی نیز که دارای پره های بزرگ یا نامتقارن هستند بسیار مناسب می باشد.

انواع روش های لیفت بینی:

  • لیفت با استفاده از تزریق ژل

لیفت با استفاده از تزریق ژل از راحت ترین و کم هزینه ترین راه های زیبا کردن بینی می باشد. تزریق ژل بدون هیچ جراحی و بیهوشی صورت می گیرد، این راه اکثرا برای پر نمودن تو رفتگی های دماغ و همینطور بر طرف کردن انحنای دماغ بسیار پر کاربرد می باشد. در این روش باید با توجه به جنس ژل و مقدار سوخت و ساز بدن هر فرد به صورت سالیانه تمدید گردد.

مزایای تزریق ژل بینی:

  • در صورت نارضایتی امکان بازگشت دارد
  • بدون هیچ گونه دوره نقاهتی می باشد
  • هزینه پایین
  • نتیجه دهی سریع
  • لیفت با استفاده از نخ

لیفت بینی با استفاده از نخ از راه های محبوب جهت لیفتینگ می باشد، این راه به نسبت دیگر راه های زیبایی بینی دارای ماندگاری بالاتری است و شخص قادر است دماغ خود را به هر صورتی که می خواهد در بیاورد. همینطور این روش یکی از مطرح ترین راه های ترمیم دماغ افرادی می باشد که در انجام دیگر روش ها از شکل به وجود آمده دماغ راضی نیستند و تصمیم به تغییر مجدد دارند.

طریقه ی انجام این مرحله به این شکل است که دکتر متخصص بعد از بی حس کردن نقطه های مشخص شده، سوراخ هایی ریز در بینی به وجود می آورد تا توسط آن ها نخ ها را بخش های مشخص شده برای ترمیم قرار دهد، جنس نخ های مخصوص لیفت به طور معمول از پروتئینی می باشد که مناسب و سازگار با بدن فرد است، که به همین سبب پس از گذشت 24 ماه از انجام لیفت نخ ها به صورت طبیعی جذب بدن می گردند.

این روش دارای زمان نقاهت کوتاه اما در مقابل تزریق با ژل، کمی به مراقبت و استراحت بیشتری نیاز دارد.

 شما در حال مطالعه مقاله متخصص پوست و مو در قیطریه هستید

  • لیفت با استفاده از پلاسما جت

این روش با استفاده از یک دستگاه به اسم پلاسما جت انجام می شود که از بروز ترین راه های زیبایی می باشد. این روش به نام بلفاروپلاستی دینامیک نیز معروف است. با توجه به تحقیقات انجام شده پلاسما شکل چهارم ماده می باشد.

طریقه ی انجام این روش به این شکل می باشد که به وسیله ی دستگاه لایه ی بالایی پوست را از حالت جامد به صورت گاز تغییر می دهد، که در آخر سبب تحریک بافت های پوست و ترمیم بافت ها می شود. با استفاده از این راه به غیر از لیفت دماغ می شود شل شدگی پلک، چین و چروک های دیگر بخش های صورت، خال ها و اسکار را نیز ترمیم کرد.

از مزایای این روش:

  • بدون نیاز به بی هوشی
  • انجام در چند جلسه
  • قابل استفاده همزمان با دیگر روش ها
  • مدت زمان کم انجام عمل
  • هزینه کم
  • ماندگاری بلند مدت
  • عوارض کم

 

کسانی که برای انجام این روش ها مناسب هستند:

  • اشخاصی که قصد دارند قوز بینی خود را محو نمایند.
  • اشخاصی که دارای ناقرینگی در دماغ خود هستند.
  • اشخاصی که دارای انحراف در قسمت نوک بینی می باشند.
  • اشخاصی که بینی های افتاده دارند.
  • اشخاصی که از شکل و فرم بینی خود بعد از عمل جراحی ناراضی می باشند می توانند با استفاده از این راه ها بینی خود را ترمیم نمایند.
  • اشخاصی که دارای پل دماغ تو رفته هستند و یا اینکه دارای دماغ کوتاه هستند نیز می توانند با استفاده از روش تزریق ژل دماغ خود را ترمیم و زیبا نمایند.

کسانی که برای انجام این روش ها مناسب نیستند:

  • اشخاصی که دارای بینی بسیار بزرگ هستند.
  • اشخاصی که دارای انحراف سپتوم شدید هستند.
  • اشخاصی که دارای بینی با افتادگی بسیار شدیدی هستند.
  • اشخاصی که دارای قوز بسیار بزرگی هستند و از این راه ها نمی توان این مشکل را برطرف نمود.

 شما در حال مطالعه مقاله متخصص پوست و مو در قیطریه هستید.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش بدون جراحی است که در چند مرحله انجام می شود، این روش در واقع برای حذف سلولیت ها، بالا بردن سرعت لاغر شدن، زیبا سازی، حذف لکه های تیره و از بین بردن ریزش مو به کار برده می شود. این روش بسیار کم درد است و توسط بی حسی موضعی صورت می گیرد که بعد از انجام آن نیاز به هیچ استراحتی ندارد و پس از آن می شود به کارهای روزمره خود به صورت طبیعی ادامه داد. در این روش عنصرهای طبیعی که کاملا فعال می باشند به پوست تزریق می گردند.

کاربردهای مزوتراپی:

  • حذف ریزش مو در خانم ها و همینطور آقایان
  • جلوگیری از ریزش موی سر در هنگام انجام رژیم های سخت و یا انجام جراحی های بزرگ
  • حذف جای لکه های به وجود آمده بر اثر حاملگی و یا آفتاب سوختگی
  • حذف چروک های کوچک و سطحی
  • ترمیم ترک های به وجود آمده بر اثر حاملگی و چاقی
  • روشی کمکی برای لیفت و زیبا سازی
  • حذف غبغب
  • تقویت موی سر
  • حذف پف اطراف چشم
  • حذف تیرگی اطراف چشم
  • حذف چاقی موضعی بدن و صورت

 شما در حال مطالعه مقاله متخصص پوست و مو در قیطریه هستید.

طریقه ی استفاده مزوتراپی مو:

این روش در هر شخصی با در نظر گرفتن شرایط بدن بسیار گوناگون می باشد. به طور معمول این روش در 3 مرحله صورت می گیرد و زمان انجام آن به مدت 15 تا 35 دقیقه به طول می انجامد. یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب این روش زمان نتیجه دهی آن است. در مزوتراپی به طور معمول بعد از پایان مراحل می توان 3 تا 4 روز بعد تاثیرات این روش بر روی پوست را مشاهده نمود. ولی چناچنچه بخواهیم زمانی مشخص برای نتیجه دهی این روش تعیین کنیم، می توان گفت 90 روز بعد از اتمام مراحل نتیجه درست و کامل را خواهید دید.

عوارض مزوتراپی:

با در نظر گرفتن موارد گفته شده این روش به صورت زیر پوستی می باشد که به ریز تزریق نیز معروف می باشد. این روش در برخی از افراد با کمی درد همراه می باشد.

به طور معمول مزوتراپی دارای عوارضی نمی باشد، اما نمی شود به بعضی از حساسیت ها بی توجه بود.

 شما در حال مطالعه مقاله متخصص پوست و مو در قیطریه هستید.

کربوکسی تراپی چیست؟

این روش به صورت تزریق زیر لایه های پوست انجام می شود. این روش در واقع برای ترمیم و افزایش اکسیژن پوست و بدن انجام می شود و از این راه جریان خون در مکان تزریق شده بالا می رود و سبب رسیدن پروتئین ها و دیگر مواد مغذی می شود که به همین دلیل بافت ها ترمیم می گردد.

مزایای کربوکسی تراپی:

  • حذف چربی ها
  • بهترین روش برای
  • سبب رساندن خون
  • حذف سیاهی اطراف چشم
  • حذف چین و چروک ها
  • حذف ترک های به وجود آمده در پوست بنا به هر دلیلی
  • حذف لکه های به جا مانده از سوختگی و یا جای جوش
  • جلوگیری از ریزش مو
  • از بین بردن شل شدگی پوست
  • کم کردن درد بدن بعد از انجام فعالیت های سخت
  • جوان سازی پوست بدن و صورت
  • صاف کردن پوست
  • حذف نازکی و آسیب پذیری پوست
  • ترمیم کلاژن

عوارض کربوکسی تراپی:

  • عوارض در این روش بسیار کم می باشد.
  • در برخی موارد به دلیل نازکی و حساس بودن پوست کمی درد در منطقه ای که تزریق صورت گرفته است احساس می شود اما بعد از 60 الی 120 دقیقه بر طرف می شود.
  • به وجود آمدن کمی کبودی در ناحیه تزریق شده کاملا طبیعی می باشد که جای هیچ نگرانی نیست و با کمپرس سرد می توانید روند از بین رفتن آن را تسریع بخشید.

مراقبت های پس از کربوکسی تراپی:

این روش به مراقبت های سخت بعد از انجام تزریق نیازی ندارد، در واقع تنها مراقبتی که نیاز دارد همان 24 ساعت اول است که باید از رفتن به جکوزی، استخر، قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید پرهیز شود و همینطور از انجام کارها و فعالیت های سنگین در همان زمان مشخص شده خورداری گردد.

زمان ماندگاری این روش:

ماندگاری در این روش به عواملی همچون نوع جنس پوست و همینطور مقدار سن فرد بسیار بستگی دارد، یعنی هر مقدار سن فرد بالاتر باشد ماندگاری کمتر می باشد.  یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری کربوکسی تراپی تعداد مراحل انجام آن است. چنانچه جلسه های متعدد و مرتبی این کار انجام شده باشد ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

اشخاصی که نباید از این روش استفاده نمایند:

  • افرادی که نارسایی کلیه دارند
  • خانم هایی که باردار هستند
  • افرادی که دچار بیماری سرطان هستند
  • افرادی که در حال انجام شیمی درمانی هستند
  • افرادی که دیالیزی هستند
  • افرادی که دچار کم خونی هستند
  • افرادی که دچار بیماری مغزی هستند

 شما در حال مطالعه مقاله متخصص پوست و مو در قیطریه هستید.

هایفوتراپی چیست؟

این روش نیز همانند بسیاری از روش های دیگر که در این مقاله تعریف کردیم از راه های زیبا سازی پوست می باشد که سبب سفت شدن و همینطور حذف چین و چروک های موجود در پوست می گردد. در اصل این راه یک جایگزین بسیار مناسب جهت لیفت صورت است که بدون درد می باشد و از طریق انرژی فراصوت کلاژن موجود در پوست را افزایش می دهد که در نتیجه سبب ایجاد پوستی صاف تر و سفت تر می شود.

این روش جهت درمان برخی تومورها مورد استفاده قرار می گیرد به این جهت بسیار مطرح می باشد. هایفوتراپی ابتدا در سال 2008 جهت درمان زیبایی قرار گرفت. یک سال بعد این روش از طریق سازمان دارو و غذا جهت انجام لیفت ابرو ثبت و تایید گردید. دستگاهی که برای انجام این کار از آن استفاده می شود می تواند چین و چروک ها موجود در بدن را نیز حذف نماید که دلیل به وجود آمدن آن ها جذف کلاژن ها بوده است.

عوارض و توصیه های این روش

در این روش در طول زمان درمان مثل دیگر راه ها که ممکن است زخم و یا قرمزی به وجود آید، هیچ گونه عوارضی مشاهده نمی کنید. هایفوتراپی برای تمام پوست ها مناسب می باشد و نتیجه بسیار خوب و مثبتی  به همه افراد مورد معالجه می دهد. اما توصیه می شود اشخاصی که زیر 30 سال سن دارند از این راه برای زیبایی استفاده ننمایند.

با توجه به تحقیقات و بررسی های متداول این روش به طور معمول از 18 ماه تا 24 کاه ماندگاری دارد.

دستگاه مناسب برای انجام هایفوتراپی

چنانچه قصد دارید در رابطه با دستگاه هایفوتراپی اطلاعاتی داشته باشید، می شود گفت که در حالت معمول هنگام رسیدن موج به بخش بیرونی پوست برخی عوارض و حساسیت هایی بر روی پوست ایجاد می شود، اما این امواج هنگامی که با سطح زیرین پوست برخورد می کنند بر اثر حرارتی که به پوست وارد می کند موجب انعقاد شدن بخش مورد نظر و سپس ساخت کلاژن می شود. لازم به ذکر است که این روش هیچ نوع آسیبی نمی رساند و فقط موجب تقویت پوست می گردد.

گفتنی است که مقدار درجه های در نظر گرفته شده برای هر نوع پوست و هر نوع آسیب پوستی با توجه به کم و زیاد بودن میزان آنها بسیار متفاوت است. در این روش بعد از اتمام تمام مراحل هر شخصی به نتیجه مطلوب و دلخواه خود خواهد رسید.

کاربردهای هایفوتراپی:

 

  • جوانسازی و زیبا سازی پوست
  • حذف چین و چروک ها
  • حذف شلی و نازکی پوست( سفت کردن)
  • افزایش ساخت کلاژن
  • لیفت ابرو و حالت دهی به آن
  • بالا بردن میزان الاستیسیتی در گونه ها

 

افراد مناسب جهت انجام هایفوتراپی

 

  • اشخاصی که قصد دارند به طور دائم زیبا و جوان باشند قادر خواهند بود از این راه برای حذف چین و چروک و شادابی پوست خود استفاده نمایند.
  • معمولا افرادی که چین چروک های سطحی و کمتری دارند در این بهتر و سریع تر به نتیجه خواهند رسید.
  • اشخاصی که چین و چروک های بسیار عمیق دارند و یا اینکه میزان شلی و افتادگی پوست در آن ها بسیار بالا است، در کنار دیگر روش ها به عنوان یک روش تکمیلی می توانند از هایفو تراپی نیز استفاده نمایند.
  • اشخاصی که قصد دارند لاغر شوند و برای افتادگی و شلی در پوست صورت و بدن خود دچار نگرانی هستند قادر خواهند بود از هایفوتراپی استفاده نمایند و دیگر هیچ نگرانی در رابطه با افتادگی پوست خود نداشته باشند.

روش انجام هایفوتراپی

در این روش فرد باید به حالت خوابیده بر روی تخت قرار گیرد، سپس دکتر متخصص با استفاده از دستگاه که تقریبا عملکردی مانند دستگاه سنوگرافی دارد با توجه به نقاط مشخص شده و کم و زیادی عارضه، دستگاه را به آرامی حرکت می دهد. این روش تقریبا می شود گفت که بدون درد است و در افرادی که میزان تحمل درد آن ها کم است از بی حسی موضعی استفاده می شود.

نکته مهم در این روش نتیجه سریع آن می باشد که شخص می تواند تاثیرات مثبت را در پوست خود به سادگی ببیند. با در نظر گرفتن این موضوع که عملکرد هایفو تراپی در نتجه دهی به دو دسته تقسیم می گردد: نتیجه سریع و نتیجه با تاخیر. می شود گفت که نتیجه کامل و مثبت این روش را می توانید تا حداقل در 90 روز بعد از انجام هایفو تراپی و یا حداکثر 180 روز بعد از انجام آن به خوبی مشاهده نمایید.

 مراقبت های بعد از هایفوتراپی

در این روش نیاز به هیچ استراحت و یا بستری شدنی نمی باشد و افراد می توانند  به راحتی بعد از انجام هایفوتراپی شروع به انجام کارهای روزانه خود نمایند. برخی افراد بعد از درمان احساس سفتی و جمع شدگی در پوست خود می کنند.

انجام این روش و نتیجه دهی آن در هر پوستی بسیار متفاوت می باشد، مانند درد آن که در برخی افراد اصلا حس نمی شود اما برخی دیگر احساس درد دارند. که بعد از 24 ساعت به طور کامل رفع می گردد.

ماندگاری هایفوتراپی

بیمارها قادر هستند بعضی از تاثیرات مثبت و ابتدایی درمان و لیفت را به خوبی ببیند. ایجاد سفتی در بخش هایی که مورد درمان قرار گرفته است بعد از گذشت 90 الی 120 روز به خوبی صورت می گیرد و با فرآیند کلاژن سازی بعد از درمان کلاژن های قدیمی حذف شده و کلاژن جدید جای قدیمی ها را خواهد گرفت. این روش تا 180 روز بعد از انجام درمان ادامه پیدا می کند و همین امر سبب دائمی شدن اثر آن خواهد شد.

زمان مورد نیاز برای انجام هایفوتراپی

همانطور که از قبل گفته شد طول زمان درمان نیز مانند دیگر روش ها بستگی به نقاطی دارد که تحت درمان هستند و بسته به روش کم و زیاد بودن محل تحت درمان دارد. به طور مثال انجام هایفوتراپی برای تمام صورت تنها 60 دقیقه به طول می انجامد.

 

عوارض هایفوتراپی

در ابتدای انجام هایفوتراپی ممکن است که برخی افراد دچار کمی سوزش در نقطه تحت درمان و یا کمی قرمزی شوند که جای هیچ گونه نگرانی نیست، این علائم موقتی می باشد و تنها بعد از یک الی 2 ساعت از بین خواهد رفت. می توان گفت بروز این علائم ها نشان از شروع کلاژن سازی در پوست می باشد. در انجام این روش جای نگرانی برای عوارض جانبی بر روی پوست و یا بدن وجود ندارد، این روش روندی کاملا طبیعی در پوست دارد.

 

ایمنی در هایفوتراپی

چنانچه این روش توسط پزشک متخصص و دستگاه مناسب و مخصوص این کار صورت گیرد دارای ایمنی بسیار بالایی می باشد و هیچ گونه عوارض بدی در پوست ایجاد نمی کند. این روش تاکنون برای هزارها نفر صورت گرفته است و هیچ گونه گزارشی در رابطه با عوارض منفی این روش وجود نداشته است.

تعدا جلسه های لازم برای انجام هایفوتراپی

تعداد جلسه های مورد نیاز برای انجام هایفوتراپی در هر فرد بسیار متفاوت می باشد. در برخی افراد ممکن است با یک یا دو جلسه درمان آن ها کامل گردد و نیازی به ادامه انجام هایفوتراپی نداشته باشند. که اکثر اشخاص فقط به همان یک الی 2 جلسه نیاز دارند و معدود افرادی نیاز به تعداد جلسه های بیشتری دارند. برای ثابت شدن تاثیر این درمان توصیه می شود هر 12 ماه یکبار تکرار گردد.

 شما در حال مطالعه مقاله متخصص پوست و مو در قیطریه هستید.

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی به عوامل زیادی همچون نوع دستگاه و امکانات مورد استفاده، تعداد جلسه های انجام هایفوتراپی و نقاطی که تحت درمان قرار می گیرد بستگی دارد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید