میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ماندگاری بوتاکس دیسپورت
ماندگاری بوتاکس دیسپورت

لیست موضوعات

ماندگاری بوتاکس دیسپورت

با بررسی موضوع ماندگاری بوتاکس دیسپورت با شما همراهیم.

زمان ماندگاری بوتاکس دیسپورت به میزان زیادی بوده و افرادی که قصد استفاده از این ماده را دارند، علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع بوتاکس و ماندگاری آن هستند تا از همان ابتدا آگاهی های لازم را به دست آورند و تزریق درستی انجام شود.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت
ماندگاری بوتاکس دیسپورت

در ادامه مقاله به سوالاتی که برای شما دوستان عزیز پیش بیاید و ذهنتان را درگیر می کند پاسخ می دهیم.

منظور از بوتاکس دیسپورت چیست؟

دلایل ایجاد چین و چروک در پوست چیست؟

بوتاکس دیسپورت در چه مواردی کاربرد دارد؟

افراد در استفاده از بوتاکس چه مواردی را باید مد نظر داشته باشند؟

کارکرد بوتاکس به چه طریقی است؟

فواید استفاده از بوتاکس دیسپورت شامل چه مواردی می شود؟

استفاده از دیسپورت اصل چه مزیت هایی در پی دارد؟

آیا برای به کار بردن دیسپورت نیاز به استفاده از دوز خاصی است؟

بوتاکس دیسپورت به چه صورتی تزریق می شود؟

برای تزریق دیسپورت چه مراحلی باید در نظر گرفته شود؟

آیا دیسپورت باید در دمای خاصی نگهداری شود؟

آیا بوتاکس دیسپورت ماندگاری بالایی دارد؟

بهبودی بعد از تزریق دیسپورت در چه زمانی صورت می گیرد؟

بعد از تزریق بوتاکس دیسپورت به چه مراقبت هایی نیاز می باشد؟

بعد از بوتاکس دیسپورت بیماران چه اقداماتی را نباید انجام دهند؟

آیا بوتاکس دیسپورت را همه افراد می توانند به کار ببرند؟

 

منظور از بوتاکس دیسپورت چیست؟

هیچ فردی از اینکه یک صورت خشک داشته باشد، راضی نیست و چروک های موجود در صورت برای هیچ فردی حس خوشایندی ایجاد نمی کند.

افراد زیادی هستند که با به کار بردن یک سری مراقبت خاص پوستی تلاش می کنند خطوطی که به دلیل چین و چروک در صورت آنها ایجاد شده است را برطرف کنند.

منظور از بوتاکس دیسپورت چیست؟
منظور از بوتاکس دیسپورت چیست؟

این مشکل در افرادی بیشتر رخ می دهد که حالت های عصبانیت را زودتر بروز می دهند یا خط خنده در صورت آنها نمایان تر است، باید اضافه کرد که هیچ فردی با مراقبت های پوستی قادر نیست که این خطوط را از بین ببرد و چین و چروکی که ایجاد می شود تنها با استفاده از داروهای مناسب مانند بوتاکس و … برطرف خواهند شد.

یکی از برندهای مطرح در ارتباط با بوتاکس به دیسپورت مربوط است که برندی اروپایی بوده و تفاوت های خاصی را به نسبت دیگر مواد مناسب برای بوتاکس دارد.

بوتاکس دیسپورت ساخت کشور انگلستان بوده و در سال های گذشته استفاده از آن جایگاه مناسبی را کسب کرده است.

ماده ای که برای دیسپورت به کار برده می شود از یک سم بوتولینوم تولید شده است. ویال دیسپورت معمولا به صورت پودر بوده و در دمای مناسبی باید نگهداری شود و اگر قصد جا به جایی از یک مکان به جای دیگر باشد تنها باید با رعایت این شرایط جا به جا شود.

دیسپورت را در دو واحد 300 و 500 ساخته اند و بهتر است که از مرکزهای معتبر این ماده خریداری شود تا در این گونه مکان ها هم سرمای مناسب برای این ماده ها در نظر گرفته شود و به این طریق مولکول های این ماده تخریب نشود.

در این ماده از لاکتوز برای ساخت آن به کار برده می شود  و به همین دلیل  افرادی که به شیر حساسیت داشته باشند نباید این ماده را به کار برند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

دیسپورت یکی از انواع بوتاکس بوده که پزشکان زیادی آن را تأیید می کنند.

دیسپورت ظاهر را تغییر نمی دهد بلکه تنها اخم ها و چین های موجود در پوست صورت را صاف کرده و نواحی دیگر موجود در صورت را به هیچ عنوان تغییر نمی دهد.

دیسپورت را برای نرم کردن خط های موجود در صورت که به مدت زیادی باقی مانده است استفاده می کنند، همچنین افرادی که به دنبال صاف شدن پوست خود هستند می توانند از آن به کار ببرند.

شما در حال مطالعه مقاله ماندگاری بوتاکس دیسپورت هستید

دلایل ایجاد چین و چروک در پوست چیست؟

دلیل افزایش چین و چروک در افراد به موارد مختلفی مربوط می شود و در هر فردی میزان خاصی از چین و چروک ها می تواند به وجود آید.

یکی از این موارد به سن مربوط می شود، در مواقعی به دلیل ژنتیک و وراثت یک فرد می تواند با سن سی سال چین و چروک زیادی در صورت خود دارد اما در موارد دیگری یک فرد در پنجاه سالگی چین و چروک های کمتری دارد، جنس پوست و شرایط زندگی فرد نیز به عنوان عومل مهمی در ارتباط با چین و چروک تلقی می شوند.

دلایل ایجاد چین و چروک در پوست چیست؟
دلایل ایجاد چین و چروک در پوست چیست؟

بوتاکس دیسپورت در چه مواردی کاربرد دارد؟

دیسپورت برای موارد متعدی کاربرد دارد و تنها چین هایی که به دلیل حرکات عضلات یا افزایش سنین رخ دهد را برطرف می کند، در افرادی که به  دلیل سیگار کشیدن چین های زیادی در صورت آنها ایجاد شده یا نور مستقیم آفتاب باعث ایجاد چین های زیادی شده باشد این روش کاربردی ندارد.

بوتاکس یک نوع درمان است که بدون به کار بردن جراحی می توان از آن استفاده کرد، محبوبیت به کار بردن بوتاکس به میزان زیادی است.  افرادی که سر درد دارند می توانند از بوتاکس دیسپورت برای رفع این نوع سر دردها به خصوص موارد میگرن به کار ببرند و این نوع بوتاکس در مواردی که افراد عرق بیش از حد داشته باشند نیز به کار می رود و با تزریق این ماده می توان تعریق بیش از حد را در بدن کنترل کرد.

عرق کردن دست و پا با این ماده کاهش پیدا کرده و به راحتی در اعصابی که به وجود آورنده عرق هستند اختلال ایجاد می کند. در ارتباط با این کار باید گفت که دیسپورت یک راه حل قطعی برای درمان کردن عرق نیست ولی افرادی که به صورت مداوم درمان خود را ادامه دهند این روش کارآیی دارد.

بوتاکس دیسپورت در چه مواردی کاربرد دارد؟
بوتاکس دیسپورت در چه مواردی کاربرد دارد؟

عضلات عمودی گردن در صورت که بیش از حد واضح باشند و فرد را اذیت کند می توان با به کار بردن دیسپورت آنها را برطرف کرد.

افرادی که علاقه مند به استفاده از روشی هستند که بتوانند ظاهر زیباتر و جوان تری را داشته باشند اما از روش های جراحی استفاده نکنند می توانند از دیسپورت به کار ببرند.

با استفاده از بوتاکس دیسپورت به راحتی می توان از شکل گیری بیش از حد چین و چروک ها در قسمت هایی از پوست جلوگیری کرده و به این طریق با درمان به موقع این مشکلات را حل کرد.

در خیلی از افراد از تزریق دیسپوت برای از بین بردن خطوط موجود در پوست استفاده نمی کنند بلکه این افراد از آن برای پیشگیری از شکل گیری چین و چروک به کار می برند.

استفاده از بوتاکس برای زیبایی و از بین بردن چین و چروک نیز کاربرد زیادی دارد. امروزه از بوتاکس تنها برای از بین بردن چین و چروک استفاده نمی شود بلکه در موارد متعددی می توان از این ماده به کار برده شود.

روش های مختلفی برای اینکه چین و چروک کاهش پیدا کند وجود دارد اما بوتاکس جایگاه خاصی داشته و کاربرد این روش به صورت کلی و مداوم همیشه در درمان چین و چروک است.

نتایج به کار بردن بوتاکس دیسپورت در موارد دیگری نیز به کار رفته و تأیید این کار انجام شده است.

بوتاکس این توانایی را دارد که چین و چروک را کاهش داده و به این شرایط بهبود بخشد و در موارد زیادی می توان از آن استفاده کرد. در موارد زیادی افراد خواهان تغییر شکل و ظاهر لب های خود هستند با به کار بردن این ماده می توان به این مسأله دست یافت.

کاربردهای دیسپورت در زمینه های مختلفی بوده و در چند سال گذشته برای درمان کردن خطوط چین و چروک به خصوص در میان ابروها تأیید شده است، در افرادی که بین دو ابروی آنها چین هایی به وجود آمده و به عبارتی خط اخم در این افراد خیلی واضح باشد می تواند با تزریق کردن بوتاکس دیسپورت نتیجه لازم را دریافت کنند.

اگر چین هایی در پیشانی وجود داشته باشد با به کار بردن دیسپورت می توان این چروک ها را از بین برد.

موارد استفاده دیگر از این ماده به تونوس گردن مربوط می شود که برای درمان این اختلال از این بوتاکس دیسپورت به کار برده می شود.

در برخی از افراد که به تازگی به سن بلوغ رسیده اند و در کودکان بعضی مواقع انقباض زیاد اندام هایشان سبب می شود که اذیت شوند، برای این کار می توان از تزریق دیسپورت برای درمان کردن این نوع انقباضات استفاده کرد.

یکی از کاربردهای دیگر دیسپورت که در حال حاضر از این روش نیز زیاد استفاده می شود به کار بردن دیسپورت در مصارف پزشکی است. در حال حاضر برای درمان برخی از بیماری ها می توان از این نوع بوتاکس استفاده کرد و نیازهای زیادی را برآورده می سازد.

افرادی که به شدت درگیر تعریق زیاد هستند به خصوص این مشکل را در ناحیه زیر بغل خود دارند می توانند با تزریق دیسپورت این مشکل را برطرف کنند.

یکی دیگر از این کاربردها به کاهش دادن اسپاستیسیتی در بیشتر بزرگسالان و نوجوانان مربوط می شود که با تزریق کردن خیلی از مشکلات افراد حل می شود.

شما در حال مطالعه مقاله ماندگاری بوتاکس دیسپورت هستید

افراد در استفاده از بوتاکس چه مواردی را باید مد نظر داشته باشند؟

موارد مهمی وجود دارد که در هنگام استفاده از بوتاکس باید مد نظر افراد قرار بگیرد تا به این طریق بتوان نتیجه مناسب را از تزریق دیسپورت دریافت کرد.

یکی از موارد حائز اهمیت به نقاط تحت درمان بستگی دارد، بیماران باید از همان ابتدا به نقاطی از صورت و… که قصد انجام دادن بوتاکس دارند به طور کامل توجه کرده و به پزشک متخصص در این مورد آگاهی بدهند تا با در نظر گرفتن مقدار مناسبی از این ماده تزریق انجام شود.

در خیلی موارد اگر چین و چروک موجود در صورت زیاد باشد نیاز به استفاده از دوز بالاتری از بوتاکس بوده و واحدهای بیشتری از این ماده برای نقاط مورد نظر به کار رود، تعیین میزان دقیقی از این ماده بر اساس چین های موجود در پوست مشخص می شود و هر فردی با تجویز پزشک باید تزریق را انجام دهد.

افراد در استفاده از بوتاکس چه مواردی را باید مد نظر داشته باشند؟
افراد در استفاده از بوتاکس چه مواردی را باید مد نظر داشته باشند؟

بیماران مناطقی که نیاز به بوتاکس دارد را باید مشخص کرده و به پزشک اطلاع رسانی لازم را داشته باشند. در مواردی افراد در مورد بوتاکس کردن به ناحیه پیشانی اشاره می کنند

اما بعد از تزریق درمان خطوط دور چشم هم مد نظر دارند، در این مورد پزشک مجبور به استفاده از بوتاکس در یک زمان دیگر شود اما اگر از همان ابتدا آگاه های لازم در این مورد ارائه شود در زمان کوتاه تری می توان بوتاکس را انجام داد.

در بعضی موارد ممکن است نقاطی از بدن برای اینکه ماندگاری بوتاکس در آن بیشتر نمایان شود به نسبت دیگر مناطق به تزریق این ماده به میزان بیشتری نیاز باشد، در خیلی مواقع اگر چین ها به مرور شکل گرفته باشند برای از بین بردن این چین و چروک به مقدار بیشتری از دیسپورت نیاز است

اما در مواردی که بعد از نمایان شدن این مشکل در پوست در اسرع وقت به پزشک مراجعه شود با دوز کمتری از این ماده می توان درمان را انجام داد و نتیجه بهتری را دریافت کرد، مثلا چین و چروک های موجود در خط خنده به نسبت مناطق دیگر این احتمال وجود دارد که با تزریق کمتری بتوان خطوط را برطرف کرد.

افراد نباید به هر پزشکی که کار بوتاکس انجام می دهد، اعتماد کنند و برای تزریق این ماده لازم است حتما از فردی که در این کار تخصص بالایی دارد چون پزشکان متخصص و ماهر استفاده شود. پزشک آگاه هم در زمان محدودی کار تزریق را به بهترین صورت انجام می دهد، هم به دلیل تخصص بالا نتیجه بهتری از این کار به دست می آید.

شما در حال مطالعه مقاله ماندگاری بوتاکس دیسپورت هستید

کارکرد بوتاکس به چه طریقی است؟

روش بوتاکس دیسپورت به این صورت است که عصب موجود در عضلات را تحت تأثیر قرار داده و به طور موقت این عضلات را مسدود کرده و آنها  را فلج می کند.

با استفاده از این ماده انقباضات عضلانی کاهش پیدا کرده و کم شدن این عضلات به مرور چین و چروک را کمتر می کند.

بوتاکس دیسپورت به وسیله تزریق بوتولینیوم ایجاد شده و به نوع A آن مربوط شده که FDA نیز آن را تأیید کرده است.

به این طریق چین های موجود در پوست به وسیله شل شدن این عضلات کم می شود.

کارکرد بوتاکس به چه طریقی است؟
کارکرد بوتاکس به چه طریقی است؟

فواید استفاده از بوتاکس دیسپورت شامل چه مواردی می شود؟

در حال حاضر استفاده از دیسپورت در تمام دنیا کاربرد دارد و هزینه ای که بیمار برای انجام دادن این نوع بوتاکس باید آن بپردازد به میزان کمتری بوده و استفاده کردن از این نوع بوتاکس طبیعی تر است.

صورت شاداب و همچنین جوان تر نمایش داده می شود و به وسیله انسداد دادن سیگنال های موجود در عصب های عضلات به کار می رود.

چین و چروک ها  به مرور از بین می روند و دیسپورت عالی است ماندگاری آن تا زمان زیادی ادامه دارد، خوشبختانه به کار بردن این روش به بستری کردن بیمار نیازی ندارد و فرد را بیهوش نکرده و عمل جراحی بر روی آنها انجام نمی شود.

دیسپورت تمرکز خیلی بالایی دارد و به راحتی می تواند چین ها را از بین ببرد.

کاربرد این روش در زمان خاصی بوده و جذب به صورت بهتر و سریع تر صورت می گیرد و اثرگذاری این روش درمان خیلی زودتر از مواد دیگر تعیین می شود.

در کمتر از یک روز بعد از به کار بردن دیسپورت می توان به راحتی متوجه نتایج بوتاکس دیسپورت شده و مهارت حرفه ای دکتر در این مورد اهمیت زیادی دارد.

فواید استفاده از بوتاکس دیسپورت شامل چه مواردی می شود؟
فواید استفاده از بوتاکس دیسپورت شامل چه مواردی می شود؟

استفاده از دیسپورت اصل چه مزیت هایی در پی دارد؟

یکی از مزایای استفاده از دیسپورت این است که در مواردی که افراد نمی توانند از بوتاکس یا موارد دیگر به کار ببرند، ماندگاری این روش و مصارف آن به نسبت انواع دیگر بوتاکس بیشتر است.

ماده دیسپورت به نسبت پروتئینی کمتری داشته و این پروتئین کم سبب می شود که در نقطه ای که تزریق می شود بتواند به راحتی پخش شده و با این کار ناحیه ای که تزریق در آن صورت می گیرد طبیعی تر بوده و به هیچ عنوان جای تزریق و.. مشاهده نمی شود.

استفاده از دیسپورت اصل چه مزیت هایی در پی دارد؟
استفاده از دیسپورت اصل چه مزیت هایی در پی دارد؟

معمولا این روش درد خیلی کمی دارد و با به کار بردن آن می توان دیسپورت را تزریق کرده و چین و چروک ها به شیوه ای مستقیم تحت تأثیر قرار بگرد.

این روش نیازی به بیهوشی ندارد و در مواردی که بیمار درد احساس کند پزشک از ماده بی حسی برای این بیمار استفاده می کند.

این روش عوارض خیلی کمی داشته و به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

نتایجی که از این روش به دست می آید ماندگاری بالاتری دارد و در حد شش ماه دوام دارد.

مزیت دیگر این ماده این است که ظاهر طبیعی تری را ایجاد می کند و بدون تغییر شکل دادن عضلات اقدام مورد نیاز را انجام می دهد. با این روش افراد می توانند مانند گذشته اجزای صورت خود را تکان داده و احساساتی که در این مورد نشان داده می شود به صورت طبیعی و بدون مشکل است.

جالب است که در این تزریق خدشه ای در صورت و بروز احساسات رخ نمی دهد.

دیسپورت تأثیر خود را خیلی زود انجام می دهد و با این کار می توان زودتر ظاهری زیبا را نشان داد.

شما در حال مطالعه مقاله ماندگاری بوتاکس دیسپورت هستید

آیا برای به کار بردن دیسپورت نیاز به استفاده از دوز خاصی است؟

برای استفاده از دیسپورت نیاز بر این است که در هر ناحیه ای میزان متفاوتی از این دارو را تزریق کرد و برای کارآیی بالا اندازه مناسب از این ماده را پزشک تعیین می کند.

معمولا جاهایی از صورت که چروک بیشتری در آن ایجاد شده یا ماندگاری این چین ها بیشتر باشد نیاز است که از دوز بالاتری دیسپورت یا به عبارتی از واحد بیشتری از این ماده به کار برده شود.

بوتاکس دیسپورت به چه صورتی تزریق می شود؟

جالب است که تکنیک تزریق بوتاکس در زنان و مردان باید به صورت متفاوت انجام شود و این کار را تنها پزشکانی که تخصص لازم دارند می توانند مد نظر داشته و به آن دقت کنند که به بهترین شیوه تزریق صورت گیرد.

معمولا خانم ها به داشتن ابروی خاصی که قوس داشته باشد تمایل داشته و به این طریق زیباتر شدن در چهره آنها بیشتر نمایان شده ولی در مردان این شرایط متفاوت است و در صورت که تزریق خاصی را مد نظر داشته باشند باید به این موارد توجه شود.

در مردان برای نتیجه لازم از بوتاکس لازم است که دوز بالاتری به کار رود.

در مواردی که فرد مد نظر داشته باشد دکتر می تواند از بی حسی برای این کار استفاده کند و بعد از تقارن برای علامت گذاری استفاده کرده تا به این طریق کار به نحو بهتری انجام شود.

بوتاکس دیسپورت به این صورت اقدام می کند که ماهیچه های موجود در ناحیه ای که تزریق انجام می شود را برای مدت کوتاهی غیر فعال کرده تا به این روش چین و چروک ها بهتر شوند.

بوتاکس دیسپورت به چه صورتی تزریق می شود؟
بوتاکس دیسپورت به چه صورتی تزریق می شود؟

روش کار به این صورت است که پزشک مقدار مناسبی از دیسپورت را در نظر گرفته و به طور مستقیم در ماهیچه تزریق را انجام می دهد و ماهیچه با این کار فلج می شود.

تنها مراکزی که مجوز لازم برای ارائه دادن خدمات بهداشتی را دارند می توانند از دیسپورت و تزریق آن در افراد استفاده کنند. تزریق این ماده می تواند به وسیله یک جراح صورت گیرد، یا فردی که دکترای خود را در زمینه تخصص پوست دریافت کردده است.

در زمانی که درمان انجام می شود تزریق در مناطقی که پزشک از قبل در نظر گرفته است صورت می گیرد .

مدت زمان کوتاهی برای تزریق بوتاکس لازم است و هر فردی در کمتر از سی دقیقه می تواند شاهد برطرف شدن مشکل خود باشد، اگر پزشک با سابقه کار بوده و تخصص لازم را در این مورد داشته باشد در نیم ساعت می تواند تزریق را به درستی برای فرد انجام دهد.

در تزریق فرد دردی را احساس نمی کند ولی در برخی موارد فشار به عضلات فرد وارد می شود که می توان با بی حسی موضعی آن را برطرف کرد و این حس ناراحتی را برطرف کرد.

شما در حال مطالعه مقاله ماندگاری بوتاکس دیسپورت هستید

برای تزریق دیسپورت چه مراحلی باید در نظر گرفته شود؟

تزریق دیسپورت به این صورت انجام می شود که از همان ابتدا دکتر ناحیه ای که برای درمان در نظر دارد را تمیزکرده و در صورتی که بیمار آستانه تحمل کمی داشته باشد از یک نوع بی حسی موضعی برای این تزریق استفاده می کند اما افراد زیادی هستند که به این بی حس کننده احتیاجی ندارند.

برای تزریق دیسپورت چه مراحلی باید در نظر گرفته شود؟
برای تزریق دیسپورت چه مراحلی باید در نظر گرفته شود؟

بعد از آن پزشک با به کار بردن یک سوزن خیلی کوچک میزان مناسبی از دیسپورت را به ناحیه ای که فرد مد نظر دارد تزریق کرده، معمولا اگر این تزریق برای عضلات موجود در پیشانی صورت بگیرد باید پنج تزریق را به صورت الگویی V مانند به کار برد.

سوزش در حین تزریق کمی احساس می شود که کاملا طبیعی بوده و مشکلی ایجاد نمی کند و زمان تزریق معمولا مدت کمی طول کشیده البته تجربه متخصص و سابقه بالای پزشک در این مورد باعث می شود که نتایج به صورت طبیعی تر باشد و هر چه نواحی در نظر گرفته برای تزریق بیشتر باشد نیاز است که فرد زمان بیشتری را در کلینیک سپری کند.

آیا دیسپورت باید در دمای خاصی نگهداری شود؟

برای اینکه این ماده بتواند ماندگاری خود را نشان دهد و باید به مواردی دقت شود  تا این ماده فاسد نشود و کاربرد خود را داشته باشد.

پودر دیسپورت باید در بسته های خاص قرار داشته باشد و هیچ کدام از بسته ها قبل از استفاده باز نشود، بهتر است بعد از خرید تا موقع استفاده در یخچال نگهداری شود

اما لازم است در دمای مطلوبی این ماده قرار بگیرد و به دلیل دمای زیاد در فریزر و … دچار یخ زدگی نشود تا خاصیت این ماده تزریقی از بین نرود. معمولا دمای مطلوب برای این ماده را به میزان دو تا هشت درجه می دانند که ماندگاری دیسپورت را حفظ می کند.

اگر لازم است که این ماده ها را در منزل برای مدت کوتاهی نگهداری شود بهتر است قبل از این کار شرایط لازم برای نگهداری فراهم شده و بعد از آن به کار برده شود.

آیا دیسپورت باید در دمای خاصی نگهداری شود؟
آیا دیسپورت باید در دمای خاصی نگهداری شود؟

اگر این ماده بعد از خرید به مدت یک روز در یخچال نگهداری شود مشکلی ایجاد نمی کند اما پیشنهاد پزشکان این است که در دمای مناسبی قرار بگیرد و اگر در روز تزریق خریداری شود مناسب تر است.

تهیه این ماده فقط باید از مراکزی که مجوز لازم برای پخش این نوع بوتاکس های تزریقی را دارند، صورت گیرد، با این اقدام دیسپورت فاسد نمی شود و شرایط لازم برای نگهداری  آن در نظر گرفته شده، همچنین این مراکز آگاه به استفاده از این ماده و… هستند.

شما در حال مطالعه مقاله ماندگاری بوتاکس دیسپورت هستید

آیا بوتاکس دیسپورت ماندگاری بالایی دارد؟

در حال حاضر دیسپورت به نسبت دیگر مواد برای تزریق زیبایی تأثیرگذاری آن خیلی سریع تر رخ می دهد و مردم بلافاصله شاهد این تغییرات در نقاطی هستند که تزریق صورت گرفته است، به خصوص اگر از این ماده برای زیبایی و از بین رفتن چین و چروک استفاده شود.

اینکه چه میزان دیسپورتی برای یک فرد تزریق شود به نسبت فرد دیگری کاملا متفاوت بوده و در مردان به دلیل جنس پوست و.. میزان بالاتری از دیسپورت نیاز به استفاده دارد تا نتیجه لازم دریافت شود.

نتایج این ماده بعد از یک روز نمایان شده و نتیجه کلی این تزریق را تا یک ماهگی می توان مشاهده کرد. در مورد ماندگاری که دیسپورت دارد به مواردی چون دوز به کار برده و محل مورد نظر برای تزریق اشاره می شود.

ماندگاری این روش به طور تقریبی تا شش ماه ادامه دارد و افراد برای این بازه زمانی می توانند صورت شاداب و جوانی را برای خود ایجاد کنند.

در مواردی که افراد خواهان ادامه داشتن این پوست شفاف و شاداب باشند لازم است بعد از این دوره ماندگاری مجددا از بوتاکس دیسپورت استفاده کنند. نتایج تا چند ماه کاملا باقی می ماند و در مواردی که فرد به دنبال این باشد که نتایج ماندگارتر باشد لازم است که به فاصله چند ماه در میان این تزریق را انجام دهد.

بهبودی بعد از تزریق دیسپورت در چه زمانی صورت می گیرد؟

خوشبختانه زمان خاصی برای بهبودی بعد از تزریق دیسپورت وجود ندارد و بعد از انجام آن می توان به فعالیت های خود رسید بدون اینکه محدودیتی در این زمینه ایجاد شود.

بوتاکس یا هر روش زیبایی دیگری برای اینکه نتایج مورد نظر را فرد کسب کند نیاز بر این است که بعد از انجام دادن درمان آن مواردی که به عنوان دستورالعمل های مهم برای مراقبت کردن بعد از درمان صورت می گیرد، در نظر فرد باشد.

البته این مواردی که پزشک برای فرد در نظر می گیرد تنها برای بهبودی بهتر نتیجه گرفتن کامل بعد از تزریق است.

بهبودی بعد از تزریق دیسپورت در چه زمانی صورت می گیرد؟
بهبودی بعد از تزریق دیسپورت در چه زمانی صورت می گیرد؟

بعد از تزریق بوتاکس دیسپورت به چه مراقبت هایی نیاز می باشد؟

قبل از اینکه تزریق بوتاکس صورت گیرد فرد باید در مورد چگونگی این روش و هر گونه مراقبت لازم که به ماندگاری بالاتر روش منجر می شود آگاهی داشته باشند تا راحت تر اقدام به این کار در زمان مشخص کند و نتیجه مناسب تری را به دست آورد.

با اطلاع از این مراقبت ها به راحتی می توان خطرات را کاهش داده و نتیجه لازم دریافت شود.

یکی از موارد مهمی که بعد از بوتاکس دیسپورت به عنوان یک مراقبت مهم تلقی می شود به وقت استراحت و خواب بیمار مربوط می شود.

از نکات حائز اهمیت این است که در نقاطی که بوتاکس انجام شده است نباید که فرد بر روی این نقاط بخوابد، مثلا اگر این ماده به پیشانی تزریق شده است لازم می باشد که فرد صورت خود را بر روی بالشت قرار ندهد تا این ماده در نواحی دیگر پوست صورت پخش نشود.

اگر بوتاکس بر روی صورت انجام شده باشد فرد حتما نیاز است که به پشت بخوابد، بهتر این است که در چند ساعت اولیه بعد از انجام دادن بوتاکس دیسپورت فرد استراحتی نداشته باشد و دراز نکشد و چند ساعت ابتدایی بعد از این تزریق بنشیند اما اگر قصد استراحت دارد تنها از حالت های خاصی که پزشک تجویز می کند بخوابد.

شما در حال مطالعه مقاله ماندگاری بوتاکس دیسپورت هستید

نکته مهم

نکته مهم دیگر در ارتباط با استراحت بعد از بوتاکس به این مربوط است که هر کار و فعالیت که فرد مجبور باشد سر خود را به طرف پایین خم کند در چند روز اول ممنوع است و نباید  این گونه فعالیت ها را استفاده کند.

بوتاکس در صورتی به بهترین شکل نتیجه مورد نظر از آن حاصل می شود که زمان مناسب برای ورود این ماده به عضلات داشته باشد و این کار تنها با استراحت در زمان مشخص و در نظر گرفتن نکات مهم بعد از تزریق امکانپذیر است.

نکته مهم
نکته مهم

نکته دیگر این است که اگر فرد به این نکات مهم دقت کند به راحتی می تواند به مسافرت برود و بودن در مسیر راه فرد را اذیت نمی کند و به هیچ عنوان تأثیرات منفی بر دیسپورت در پی ندارد، البته این مسافرت باید همراه با در نظر گرفتن نکات مهم باشد و فرد سر خود را به سمت پایین زیاد خم نکند، چند ساعتی در مقابل آفتاب قرار نگیرد و…

انجام دادن آرایش بعد از بوتاکس مشکلی ندارد اما لازم است در این مورد فرد دقت کند که از ورود فشار زیاد بر صورت خودداری کند، مثلا اگر برای جذب یک نوع کرم خاص باید زمان مشخصی ناحیه ای که کرم بر آن مالیده شده توسط فرد ماساژ داده شود، بهتر این است که تا بهبودی کامل این کرم به کار نرود تا فشاری بر پوست احساس نشود.

چند روز بعد از انجام دادن بوتاکس می توان هر گونه مراقبت پوستی که فرد قبلا داشته را انجام دهد ولی بهتر است فشار بالایی بر این ناحیه از پوست وارد نشود یا در ساعات اولیه صورت خود را ماساژ ندهد.

پیشنهاد پزشکان این است که در یک روز بعد از انجام دادن این عمل به ناحیه ای که بوتاکس تزریق شده است فرد دست نزند و از دستکاری کردن این نقاط جلوگیری کند.

در چند روز اول بعد از بوتاکس نیاز است که فرد در هنگام شست و شوی صورت خود تنها با آب ولرم صورت خود را شسته و بعد از هر شستن با آرامش با دستمال تمیزی صورت خود را پاک کند.

اگر پزشک برای اینکه پوست رطوبت خود را باز یابد و به این طریق از خشک شدن آن جلوگیری شود دارویی را تجویز می کند، بیمار می تواند از این ماده برای آبرسانی به پوست و ایجاد رطوبت استفاده کند و منعی در این باره وجود ندارد.

افرادی که تزریق دیسپورت را انجام می دهند می توانند مقدار زیادی آب نوشیده و به این طریق آبرسانی پوست به طور طبیعی صورت گرفته و از ایجاد مشکلات بیشتر در آنها جلوگیری می شود.

این افراد بهتر است که از قند استفاده نکنند و هر گونه غذای فرآوری شده که به مرور باعث آسیب رساندن به کلاژن و جلوگیری از کلاژن سازی جدید می شود را برای مدتی مصرف نکنند تا ماندگاری دیسپورت بیشتر شود.

بعد از بوتاکس دیسپورت بیماران چه اقداماتی را نباید انجام دهند؟

پیشنهاد پزشکان این است که بعد از تزریق بوتاکس دیسپورت هر فعالیتی انجام نشود و این مورد به نکات خاصی توجه شود.

از جمله کارهایی که افراد بعد از بوتاکس دیسپورت نباید انجام دهند شامل این موارد می شود:

یکی از این موارد این است که هر داروهای مسکنی که فرد در نظر دارد به صورت خودسرانه استفاده کند و اگر این داروها به طور همزمان با بوتاکس به بدن برسد خون را رقیق تر کرده و کبودی بوتاکس بیشتر می شود، برای جلوگیری از این کار نباید بعد از بوتاکس از این داروها به کار برده شود.

پزشکان در این مورد باور دارند که فعالیت هایی فیزیکی بعد از انجام دادن بوتاکس باعث کبود شدن این ناحیه از بدن می شودو به بیماران توصیه می کنند که تا مدت محدودی از فعالیت های فیزیکی سخت خودداری کنند.

بعد از بوتاکس دیسپورت بیماران چه اقداماتی را نباید انجام دهند؟
بعد از بوتاکس دیسپورت بیماران چه اقداماتی را نباید انجام دهند؟

اگر فرد تنها به فاصله چند روز بعد از بوتاکس به انجام دادن فعالیت های خود بپردازد، به این صورت  سلامت را برای خود ضمانت کند.

فعالیت دیگری که در این مورد فرد نباید انجام بدهد به قرار گرفتن در معرض گرمای زیاد است. بهتر این است که در روز اول بعد از بوتاکس فرد در وان حمام یا فضای گرمی قرار نگیرد، و در چند روز ابتدایی بعد از انجام تزریق ساعات زیادی را در مقابل نور شدید آفتاب حضور نداشته باشد.

برای اینکه درمان بوتاکس نتیجه مورد نظر را برای فرد در پی داشته باشد در روزهای اول بعد از درمان، لمس کردن ناحیه تحت تزریق یا ماساژ دادن به عنوان کاری اشتباه تلقی شده و ممکن است ماده بوتاکس با لمس کردن در نقاط دیگری جا به جا شود و به این طریق نتیجه لازم دریافت نشود.

در مواردی که بوتاکس در ناحیه پیشانی انجام می شود فرد باید از کلاه و هدبندی که به پیشانی فشار می آورد به هیچ عنوان استفاده نکنند، دلیل پزشکان این است با انجام این گونه اقدامات جا به جا شدن ماده بوتاکس اتفاق می افتد و صورت را دچار مشکل می کند.

آیا بوتاکس دیسپورت را همه افراد می توانند به کار ببرند؟

توصیه پزشکان در این است که افراد در هر سنی نباید بوتاکس را به کار ببرند، انجام دادن بوتاکس در سنین خاصی نتیجه مناسب را ایجاد می کند.

بهتر این است که افرادی که سنشان از هجده سال کمتر بوده یا افرادی که هفتاد سال بیشتر دارند تزریق صورت نگیرد، دلیل پزشکان این است که در سنین بالای هفتاد، افراد دچار آتروفی عضلانی شده و اگر بوتاکس را انجام دهند به جای اینکه نتیجه لازم دریافت شود چین و چروک ها را ممکن است بیشتر کند.

آیا بوتاکس دیسپورت را همه افراد می توانند به کار ببرند؟
آیا بوتاکس دیسپورت را همه افراد می توانند به کار ببرند؟

در بعضی از بیماران نیز اگر بوتاکس دیسپورت به کار برده نشود مناسب تر است. در برخی بیماری های اعصاب همزمان با بیماری عضلات بدن نیز دچار ضعف می شوند که با به کار بردن تزریق بوتاکس ضعف را بیشتر کرده و بیماری تشدید می شود.

برخی بیماران از آنتی بیوتیک های خاصی استفاده می کنند که به نوعی سبب ضعف در عضلات می شود و نتیجه لازم از بوتاکس برای فرد حاصل نمی شود، داروهایی چون جنتامایسین و تتراسایکلین از جمله این موارد ممنوعیت هستند که افراد مصرف کننده این نوع داروها تا درمان کامل خود باید بوتاکس را به کار ببرند.

افرادی که به پروتئین موجود در شیر گاو حساسیت دارند قبل از استفاده از دیسپورت باید به پزشک اطلاع دهند تا پزشک بررسی های لازم را انجام داده و این تزریق مشکلی ایجاد نکند.

افرادی که دارای عفونت های پوستی به خصوص در ناحیه مورد نظر برای تزریق هستند باید پزشک را در جریان گذاشته و در صورت حل این مشکل تزریق صورت گیرد.

در مواردی که خانم ها در دوران بارداری خود هستند بهتر است تا پایان این دوره صبر کنند تا این تزریق بدون هیچ مشکلی صورت گیرد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید