میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیفتینگ صورت شرق تهران
لیفتینگ صورت شرق تهران

لیست موضوعات

لیفتینگ صورت شرق تهران

لیفتینگ صورت شرق تهران موضوع امروز ماست. کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد جزء مراکزی محسوب می‌شود که در زمینه جوان‌سازی پوست فعال است.زمانی که شما با شخصی روبه­رو می­شوید، اولین چیزی که نظر شمارا جلب می‌کند چهره او می­باشد .وقتی‌که سن شما بالا می­رود و در مقابل آیینه قرار می‌گیرید، دلتان می‌خواهد که پوست صورتتان مانند زمان جوانی باشد.

در زمان جوانی پوست دارای شادابی و طراوت خاصی است .هرچه سن بیشتر می‌شود این نشاط و طراوت به‌ مرور کم و کمتر می‌شود.نگران نباشید لیفتینگ که همان کشیدن پوست نیز نام دارد به شما کمک می‌کند که طراوت و شادابی قدیم را به دست آورید.

لیفتینگ صورت شرق تهران
لیفتینگ صورت شرق تهران

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

  • لیفتینگ صورت به چه معناست؟
  • چرا در سن بالا این عمل خیلی اثرگذار نیست؟
  • جراحی لیفتینگ صورت چگونه انجام می‌شود؟
  • عواملی کمک‌ کننده در جراحی این عمل؟
  • لیفت صورت بدون انجام جراحی چگونه است؟
  • لیفت صورت با استفاده از نخ سیلوئت؟
  • لیفت صورت با استفاده از نخ PDO؟

 

 

  • لیفتینگ صورت به چه معناست؟

همان‌طور که میدانید، شیوه­های مختلفی برای جوان‌سازی پوست و همچنین از بین بردن چین ‌و چروک ‌های صورت و حتی افتادگی پوست وجود دارد. ازمؤثرترین این روش­ها که باید توسط پزشک متخصص این کار انجام شود، می‌توان به لیفت صورت اشاره کرد.

با انجام این عمل چهره شما 5 تا 10 سال جوان‌تر خواهد شد.انجام این عمل به‌طورمعمول برای افراد با سن حدود 40 تا 60 سال توصیه می­شود. اگرچه می‌توان در سن بالا نیز این عمل را انجام داد ولی بهتر است تا زمانی که خیلی سن بالا نرفته این عمل را انجام داد.

لیفتینگ صورت به چه معناست؟
لیفتینگ صورت به چه معناست؟
  • چرا در سن بالا این عمل خیلی اثرگذار نیست؟

زمانی که سن بالا می­رود خاصیت ارتجاعی که در پوست وجود دارد به‌مرور کاهش می­یابد؛  همچنین چربی که در زیر پوست وجود دارد نیز کم می‌شود. این عوامل سبب جمع شدن پوست و درنهایت چین ­و چروک صورت می‌شود. این امر موجب تغییراتی در ظاهر شما می‌گردد.این تغییرات در قسمت ­های مانند اطراف چشم و همچنین شل شدن قسمت پایین فک نیز ایجاد می‌شود؛که باعث می‌گردد چهره شما حالت خسته و اخمو و همچنین نگرانی پیدا کند.

دلایلی دیگری نیز باعث تغییرات صورت می‌شود؛ مانند کاهش شدید وزن، مصرف سیگار، استرس، استفاده از مشروبات الکلی و … اگرچه می‌بینیم با بالاتر رفتن سن در قسمت ‌های دیگر نیز تغییراتی به وجود می­آید ولی بیشترین جایی که خود را نشان می‌دهد صورت شماست.

  • جراحی لیفتینگ صورت چگونه انجام می‌شود؟

این عمل هم به روش بی­حسی موضعی و هم به روش بی­هوشی عمومی صورت می‌گیرد.زمانی که برای این عمل اختصاص می‌دهند در حدود 3 ساعت است.عمل بدین روش انجام می‌شود که ابتدا برشی در خط مو انجام می‌دهند. برش­های صورت گرفته بخش‌های که دارای چین­ و چروک هستند را از قسمت رویش سست می­کنند.

بعد از سست کردن پوست را از قسمت گوش به سمت عقب می­کشند. پس از جراحی تورم­ های به وجود می­آید که ماندگاری این تورم­ ها بین 12 ساعت تا یک روز است. بعد از گذشت تقریباً 4 تا 7 روز بخیه­ها کشیده می‌شود. می‌توانید بعد از گذشت چندین هفته به فعالیت روزمره خود ادامه دهید.

جراحی لیفتینگ صورت چگونه انجام می‌شود؟
جراحی لیفتینگ صورت چگونه انجام می‌شود؟
  • عوامل کمک‌کننده در جراحی این عمل؟

افرادی به این عمل احتیاج دارند که پوست افتاده در قسمت پایین فک و گردن دارند.اگر عمل لیفت صورت به‌درستی انجام شود تغییر زیادی در چهره شما ایجاد می‌کند و سبب جوان شدن چهره شما می‌شود. فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که به بهتر شدن عمل شما کمک می‌کند که این عوامل عبارت ‌اند از:

  • وضعیت مناسب پوست: اگر دارای پوست خوب و با انعطافی هستید. عمل لیفت شما به‌خوبی انجام می‌شود. چراکه این انعطاف سبب این می‌شود که پوست شما بیشتر کشیده شود؛ و این کشیدگی موجب آن شده که چین ­و چروک­هایی بسیار عمیق از بین بروند.
  • ساختار استخوانی ایده آل: اگر شما دارای ساختار استخوانی ایده آلی در قسمت زیرین پوست صورت خود باشید. این ساختار استخوانی می‌تواند تکیه­گاه خوبی برای تغییراتی باشدکه در حین انجام لیفت صورت رخ خواهد داد.
  • سلامت کامل: در انجام هر عملی سلامتی شما توسط پزشکان موردبررسی قرار می‌گیرد؛و در صورت داشتن سلامتی کامل شما را مورد جراحی قرار می‌دهند. در این عمل نیز دقیقاً این شرایط وجود دارد و داشتن سلامتی کامل بسیار حائز اهمیت است.

 

 

  • لیفت صورت بدون انجام جراحی چگونه است؟

لیفت کردن صورت یکی از جدیدترین و پیشرفته­ترین کارهای است که در زمینه پوست انجام می‌شود. در روشی که بدون جراحی انجام می‌شود از تکنولوژی خاصی استفاده می­شودکه تنها می‌توان در 1 جلسه این کار را انجام داد. این روش توسط موج­های صوتی به نام “اولتراسوند” انجام می‌شود و بسیار ساده است. روش کارش هم مانند دستگاه سونوگرافی است و با چرخاندن بر روی قسمت‌های موردنظر انجام می‌شود.

 

  • لیفت کردن صورت با استفاده از نخ سیلوئت؟

در این روش برای برطرف کردن افتادگی پوست از نخ­ های سیلوئت که قابل‌جذب هستند استفاده می‌شود. این روش که ساده و همچنین سریع انجام می‌شود. فقط به 30 دقیقه زمان نیاز دارد. اگرمی‌خواهید حجم گونه خود را که کاهش پیداکرده را به فرم خوبی تغییر دهید.

بدون نیاز داشتن به پرکننده ­ها می‌توانید از این طریق گونه خود را به حجم قابل‌ توجهی با این روش افزایش دهید. با انجام دادن این روش دیگر حالت گونه ­ها بعد از مدتی از بین نخواهد رفت.

انجام این روش بدین صورت است که در ابتدا صورت شما را تحت سر موضعی قرار می‌دهند؛ و بعدازآن برش­های کوتاهی در کنار خط پیشانی و در مسیر خط فک شما ایجاد کرده و از طریق این نخ گونه ­های شمارا بالا می­کشند. اگر بخواهید باگذشت 2 هفته می‌توانید نخ­ها را سفت­تر کنید.

لیفت کردن صورت با استفاده از نخ سیلوئت؟
لیفت کردن صورت با استفاده از نخ سیلوئت؟

7-لیفت صورت با استفاده از نخ PDO؟

این عمل نتایجی شبیه به جراحی­های مربوط به زیبایی صورت و سفت کردن پوست و همچنین کم کردن چروک­ها دارد. با بهره بردن از این نوع نخ می‌توان کلاژن‌ ها را در پوست تحریک کرد.

این امر سبب بسته شدن تمامی منافذ و همچنین زیادشدن ضخامت پوست می‌شود.این روش جز روش ­های ایده آل برای از بین بردن چین‌ و چروک ‌ها و همچنین افتادگی ­ها در قسمت‌های مختلف پوست است. روش استفاده از این نخ مانند نخ سیلوئت است.

در پایان از صبر و تحمل شما عزیزان که برای مطالعه این مطلب نمودید بسیار سپاس گذاریم و امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرارگرفته باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزاتاچ از سال 94:

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید