میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر فرکشنال برای جای جوش
لیزر فرکشنال برای جای جوش

لیست موضوعات

لیزر فرکشنال برای جای جوش

هدف ما در طراحی این مقاله آشنایی شما مخاطبان محترم با لیزر فرکشنال برای جای جوش است. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را دنبال کنید.

اگر به دنبال کلینیک تخصصی لیزر فرکشنال برای جای جوش هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های فعالیت و سابقه کاری این کلینیک هستید، به انتهای همین مقاله مراجعه کنید و با مرکز تخصصی دکتر زرگنج فرد تماس بگیرید.

لیزر فرکشنال برای جای جوش
لیزر فرکشنال برای جای جوش

 سوالاتی که قرار است در این مقاله به آن ها بپردازیم به شرح زیر می باشد:

  • لیزر فرکشنال چیست؟
  • لیزر فرکشنال چه کاربرد هایی دارد؟
  • عوارض استفاده از لیزر فرکشنال برای جای جوش
  • نحوه لیزر فرکشنال برای جای جوش چگونه است؟
  • بعد از انجام لیزر مورد نظر باید چه مراقبت هایی را رعایت کنیم؟
  • هزینه لیزر مورد نظر چقدر است؟

 

لیزر فرکشنال چیست؟

امروزه یکی از بخش های مهم زیبایی مربوط به داشتن پوست صاف و شاداب است. با توجه به پیشرفت فناوری تکنولوژی تجهیزات و دستگاه های پزشکی هم دچار تغییرات چشم گیری شده که از ابزارهای پیشرفته ای برخوردار شده اند. افرادی که به زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند و قصد دارند پوست شادابی را داشته باشند و از هرگونه جای جوش در امان بمانند پیشنهاد می کنیم حتما لیزرفرکشنال را انجام دهند. لیزر فرکشنال یکی از بهترین لیزرهایی به حساب می آید که توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند.

این نوع لیزر به وسیله ی نور به تمامی قسمت هایی که قرار است لیزر درمانی شود تابیده می شود. امواجی که از دستگاه لیزر خارج می گردد بطور یکسانی بدن را درگیر خود می کند. زمانی که از لیزر فرکشنال استفاده می شود پرتو لیزر نسبت به سایر لیزرها به سمت بدن با قطر کمتر و نازک تری برخورد می کند.

زمانی که لیزر فرکشنال به بدن تابیده می شود حرارتی را که به بدن وارد می کند موجب ایجاد سوراخ های ریزی می شود که به مرور این سوراخ ها از بین می رود. این نوع لیزر در کلینیک های مجهز و معتبر توسط پزشکان متخصص و ماهر انجام می شود، در نهایت گفته می شود اگر قصد دارید پوستی صاف و بدون مشکلی را داشته باشید به مراکز لیزر درمانی مراجعه کنید.

لیزر فرکشنال چیست؟
لیزر فرکشنال چیست؟

لیزر فرکشنال چه کاربرد هایی دارد؟

در پاسخ به این می توان گفت لیزر فرکشنال را می توانیم یکی از بهترین روش ها جهت جوان سازی پوست، و یک درمان مناسب برای از بین بردن جای جوش در بدن بشمار آوریم. لیزر فرکشنال از کاربرد هایی بالایی برخوردار است که عده زیادی برای شاداب کردن پوست خود به آن روی می آورند. در ادامه کاربرد های این نوع لیزر را برای شما مخاطبان شرح می دهیم:

  • درمان برای چین و چروک پوست
  • لیزر فرکشنال می توان چروک های اطراف چشم را از بین ببرد
  • لکه های مربوط به بارداری را از بین می برد
  • درمان جای جوش
  • درمان جای آکنه
  • به راحتی جای زخم هایی که بر روی بدن باقی مانده است را برطرف می کند
  • و….
لیزر فرکشنال چه کاربرد هایی دارد؟
لیزر فرکشنال چه کاربرد هایی دارد؟

عوارض استفاده از لیزر فرکشنال برای جای جوش

زمانی که قصد دارید جای جوش در بدن خود را توسط لیزر فرکشنال از بین ببرید باید در ابتدا به این موضوع توجه کنید که آیا مرکز و کلینیکی که قرار است در آن این نوع لیزر درمانی انجام شود معتبر باشد. قابل ذکر است گفته شود این نوع لیزر در برگیرنده عوارضی است که بعد از انجام لیزر امکان دارد با آن مواجه شوید، این عوارض ها شامل موارد زیر است:

  • درد
  • التیام زخم
  • تغییرات در رنگدانه ها
  • متورم شدن
  • زخم
  • عفونت
  • و..

تمامی این موارد گفته شده ممکن است در برخی از پوست افراد پیش آید، چرا که پوست بدن افراد با یکدیگیر متفاوت می باشد و امکان دارد بعضی از افراد بعد از انجام لیزر با چنین مشکلاتی روبرو نشوند. اگر مایل به کاهش عوارض جانبی هر عملی هستید، پیشنهاد ما این است که کلینیک تخصصی را انتخاب کنید.

 

عوارض استفاده از لیزر فرکشنال برای جای جوش
عوارض استفاده از لیزر فرکشنال برای جای جوش

نحوه لیزر فرکشنال برای جای جوش چگونه است؟

لیزر مورد نظر اینگونه می باشد که ابتدا باید افرادی که می خواهند لیزر کنند نیم ساعت زود تر در مرکز مدنظر حضور داشته باشد. بعد از حضور باید حتما محلی از بدن یا پوست که قرار است جوش در آن قسمت از بین برود را تمیز کنید، بعد از تمیز کردن یک نوع کرم بی حسی به شما داده می شود که بر روی پوست خود بمالید. بعد از مصرف کرم با آرامش تمام منتظر بمانید تا پزشک شما شروع به انجام لیزر کند.

زمانی که لیزر بر روی بدن شما انجام می شود ممکن است در ابتدا احساس درد خفیفی داشته باشید اما به وسیله ی جریان هوای سرد در آن قسمت از بدن دیگر احساس دردی نخواهید داشت. مدت زمان لیزر فرکشنال برای از بین بردن جای جوش در هر جلسه حدود 30 دقیقه می باشد. قابل ذکر است گفته شود با توجه به نوع پوست و نوع جای جوشی که بر بدن شما به وجود آمده است باید تعداد جلسات مختلفی را بگذرانید، این تعداد جلسات توسط پزشک به شما اطلاع رسانی می شود.

نحوه لیزر فرکشنال برای جای جوش چگونه است؟
نحوه لیزر فرکشنال برای جای جوش چگونه است؟

بعد از انجام لیزر مورد نظر باید چه مراقبت هایی را رعایت کنیم؟

زمانی که لیزر فرکشنال را انجام می دهید باید بعد از اتمام لیزر حتما مراقبت هایی را انجام دهید تا محل لیزر شده تحریک نشود و در نهایت با هیچ مشکلی روبرو نشوید. مراقبت هایی که باید بعد از انجام لیزر رعایت کنید به شرح زیر است:

  • بسته یخ را حتما بر روی پوست خود قرار دهید، چرا که بعد از لیزر پوست شما حالت آفتاب سوختگی دارد.
  • از لوازم های آرایشی پرهیز کنید.
  • از نور آفتاب بدور باشید و حتما ضدآفتاب استفاده کنید.
  • از دوش گرم بپرهیزید
  • اگر پوستتان دچار تورم و یا اینکه به رنگ صورتی نمایان شد جای هیچ نگرانی نیست چرا که موقت می باشد و نیازی به استفاده هیچ چیزی ندارید.

 

هزینه لیزر مورد نظر چقدر است؟

هزینه لیزر فرکشنال لیزر برای جای جوش به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توانیم قیمت دقیقی را برای آن مشخص کنیم، چرا که قیمت این نوع لیزر متفاوت است. عواملی که می تواند بر روی قیمت تاثیر بگذار: تعداد جلسات برای لیزر درمانی، نوع جای جوش، منطقه ای که کلینیک لیزر درمانی در آن انجام می شود، دستمزد پزشک و… بستگی دارد.

 

با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت، اگر قصد دارید از پوستی شاداب و بدون مشکلی برخوردار باشید و اینکه هیچ گونه جای جوشی بر روی بدن خود نبینید حتما لیزر فرکشنال را انجام دهید. بعد از انجام این نوع لیزر و گذراندن جلسات مختلف شاهد نتیجه مثبتی خواهید بود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید