میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لابیاپلاستی در قیطریه
لابیاپلاستی در قیطریه

لیست موضوعات

لابیاپلاستی در قیطریه

در این مقاله قصد داریم شما را با عمل لابیاپلاستی و نکات لازم راجع به آن و لابیا پلاستی در قیطریه آشنا کنیم.

آنچه که در این مقاله می خوانید:

  • لابیاپلاستی چیست
  • انتخاب جراح برای عمل لابیاپلاستی
  • شناخت آناتومی ناحیه تناسلی
  • معاینه درست بیمار
  • شناخت کامل پیچیدگی کلیتورال لابیا
  • راهنمای کامل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی در قیطریه
لابیاپلاستی در قیطریه

لابیاپلاستی چیست؟

این عمل در اصل یک جراحی زیبایی است که برروی لابیا و یا به عبارتی دیگر بر روی لبه های کناری واژن صورت می گیرد و معمولاً هم بانوان به انجام آن تمایل دارند.

انتخاب جراح برای عمل لابیا پلاستی

انتخاب جراح برای این عمل زیبایی بسیار پر اهمیت می باشد. افراد بسیار زیادی که تمایل به انجام این عمل دارند در تهران و شهرستان ها دنبال بهترین جراح لابیاپلاستی می باشند.

یکی از نکاتی که بانوان هنگام انتخاب پزشک لابیاپلاستی به آن توجه کنند این است که پزشک آنها مهارت و تخصص لازم را در این جراحی داشته باشد. عمل زیبایی لابیا پلاستی در قیطریه طرفداران خاص خود را دارد و معمولا مراکز جراحی معتبری هم در آنجا وجود ارد.

در زیر به نکات مهمی که بانوان باید در هنگام این جراحی زیبایی  توجه داشته باشند را برای شما بیان می کنیم:

شناخت آناتومی ناحیه ی تناسلی

یکی از نکته های مهمی که بانوان باید حتماً به آن توجه کنند این است که پزشک لابیاپلاستی باید با آناتومی دستگاه تناسلی زنان کاملاً آشنا باشد زیرا پزشک زنان از روی وضعیت واژن و لابیاها می توانند مشخص کنند که از کدام روش عمل لابیاها برای بیمار موثرتر و بهترین نتیجه را برای آنها به وجود می آورد.

شناخت آناتومی ناحیه ی تناسلی
شناخت آناتومی ناحیه ی تناسلی

معاینه درست بیمار

یک نکته ی مهم که شاید از نظر خیلی ها چندان اهمیت نداشته باشد معاینه ی اولیه بیمار می باشد، زیرا دکتر از روی این معاینه ی دقیق تشخیص می دهد از چه روشی جراحی را انجام دهد که ناحیه ی تناسلی شخص با بدنش یک هارمونی درست و زیبایی را به وجود آورد.

در همین معاینه ی اولیه اگر شخص بیماری خاصی داشته باشد مشخص می شود که آیا باید عمل لابیاپلاستی روی همچین بیماری انجام شود یا خیر. مثلا اگر شخص دچار عفونت باشد از همان اول لازم است که عفونت واژن درمان شود آنگاه عمل زیبایی بر روی لابیاها صورت گیرد.

 

شناخت کامل پیچیدگی کلیتورال لابیا

خیلی مهم است اگر بر روی کلیتورال لابیا یک شناخت دقیق داشته باشید چون همین قسمت است که زیبایی دستگاه تناسلی را تعیین می کند. مهمترین چیز در جراحی لابیوپلاستی آشنایی کامل پیچیدگی کلیتورال لابیا می باشد که نقش بسیار تعیین کننده ای در زیبایی دستگاه تناسلی برای بانوان دارد.

راهنمایی کامل لابیاپلاستی

یک نکته ی دیگر که در انجام جراحی زیبایی بانوان بسیار حائز اهمیت می باشد  دادن راهنمایی و مشاوره های کامل به بیمار است. بعد از اینکه فرد عمل زیبایی را انجام داد پزشک باید او را با مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی آشنا کند. جراح باید تمام نکات کلیدی که باید رعایت شود را به بیمار بگوید.

بطور مثال: یک نکته خیلی مهم بعد از عمل لابیاپلاستی عدم استعمال دخانیات می باشد چون باعث به وجود آمدن دهینسس در بیمار می شود و اگر بیمار در ماه اول بعد از عمل سیگار مصرف کند احتمال پارگی بعد از لابیاپلاستی به میزان خیلی زیادی وجود دارد.

بانوانی که تصمیم دارند این عمل زیبایی را انجام دهند باید قبل از آن یک سری آزمایش ها را انجام دهند که قبل از عمل باید خیلی دقیق بررسی شود.

مثلا اگر فردی بیماری دیابت دارد باید در مدت جراحی قند آنها چک شود و برای آنها یک سری داروها راتجویز کرد تا در هنگام عمل لابیاپلاستی دچار خونریزی نشوند.

از اینکه تا پایان مارا همراهی کردید از شما سپاسگزاریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۱۳۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۱۳۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال۱۳۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

لازم است دانش خود را قبل از انجام لابیاپلاستی بالا ببرید توسط مقالاتی مانند تجربه عمل لابیاپلاستی و هزینه عمل لابیاپلاستی در اهواز و هزینه جراحی لابیاپلاستی و عمل لابیاپلاستی در رشتو علل سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی و هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر و خطرات عمل لابیا و لابیاپلاستی

لابیاپلاستی با لیزر و عمل لابیاپلاستی در اهواز و عمل لابیاپلاستی در اصفهان و عمل زیبایی واژن لابیاپلاستی و درد بعد از عمل لابیاپلاستی این مطالبی که گفته شد برای شما کاربران عزیز مهیا و تدارک دیده شده است .

اگر از آن دسته افراد کاندید لابیاپلاستی هستید و هیچ چیزی در این رابطه نمی دانید و احتیاج به مقالاتی در این زمینه دارید ما برای شما مقالاتی مثل لابیاپلاستی در شیراز و عمل لابیاپلاستی در تهران و اطلاعات کامل روش ها و جراحی های زیبایی لابیاپلاستی و عمل لابیاپلاستی در ایران و قیمت جراحی لابیاپلاستی و لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا آماده کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید