میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لابیاپلاستی با لیزر
لابیاپلاستی با لیزر

لیست موضوعات

لابیاپلاستی با لیزر

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع لابیاپلاستی با لیزر بپردازیم.

امروزه بازارهای عمل جراحی بسیار داغ است و فرقی نمی کند برای کدام قسمت از بدنتان آن را انجام دهید تعداد عمل های جراحی در زنان بیشتر از مردان است که دلیل آن هم حساس بودن وتوجه بیشتر به ظواهر است.

اما برخی از عمل های زیبایی علاوه بر زیبایی می تواند به بهبود سلامت جسمی فرد نیز کمک شایانی بکند مانند عمل لابیا پلاستی با لیزر برخی انجام این جراحی را واجب نمی دانند اما می تواند کیفیت رابطه ی جنسی و حتی زندگی روزمره را بهبود ببخشد هدف از طراحی این مقاله آشنایی با این عمل و تمامی نکات مربوط به آن است امیدواریم مورد توجه شما همراهان گرامی قرار بگیرد.

لابیاپلاستی با لیزر
لابیاپلاستی با لیزر

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

  • لابیاپلاستی چیست و برای چه کسانی مفید است؟
  • تکنیک های انجام عمل لابیاپلاستی به چه صورت است؟
  • تفاوت لابیاپلاستی با لیزر و بدون لیزر چیست؟

 

لابیاپلاستی چیست و برای چه کسانی مفید است؟

تغییر شکل واژن و زائده ی اطراف آن را لابیاپلاستی می گویند.

انجام این عمل زیبایی در70 درصد موارد با تصمیم خود شخص انجام می گیرد و فقط به منظور زیبایی و کیفیت بالاتر در روابط انجام می شود که عموما در این موارد چون مشکل جدی برای بیمار وجود ندارد با تصمیم پزشک معالج جراحی را به صورت سرپایی و بدون بیهوشی کامل انجام می دهند.

اما در افرادی که به صورت مادرزادی دچار مشکل هستند و یا در انجام بسیاری از فعالیت های روزمره مانند نشستن پوشیدن لباس های تنگ و حتی ورزش و دوچرخه سواری هم مشکل دارند با تشخیص پزشک با عمل جراحی مشکلات آن ها برطرف می شود.

در زنان دونوع لابیا وجود دارد لابیای مینور و ماژور

لابیای داخلی تر را مینور می نامند در افراد مختلف رنگ و اندازه ی متفاوتی دارد که به ژنتیک و و وضعیت بدن فرد بستگی دارد.

لابیای ماژور بزرگ تر است و حفاظت از لابیای مینور را برعهده دارد.

انجام این عمل برای افراد بالای18 سال مشکلی ندارد و در دختران نیز انجام می شود زیرا برای بافت بیرونی انجام می شود و به عضوهای داخلی آسیبی نمی رسد.

تکنیک های انجام عمل لابیاپلاستی به چه صورت است؟

در چند سال پیش هرکسی که قصد انجام لابیاپلاستی را داشت باید آن را به صورت جراحی سخت و پردرد برای او انجام می دادند که مدت زمان دوره ی نقاهت هم طولانی تر می شد وتا مدت زمان مشخصی هم باید موارد زیادی را رعایت می کرد برای جلو گیری از خون ریزی و این قبیل مسائل. اما در سال های اخیر با پیشرفت علم پزشکی در زمینه های مختلف شاهد این عمل زیبایی برای بانوان هستیم که تمامی این مشکلات را حل کرده است. سریع شدن دوران بهبود و کاهش دردهای ناشی از آن از جمله عوامل مهم در انجام این عمل جراحی هستند که با تکنیک های زیادی انجام می گیرند.

تکنیک خطی

در این روش توسط گیره های مخصوصی قسمت های را می خواهند برش دهند نگه می دارند و توسط لیزر آن را برش می دهند و اطراف آن نیز بخیه می شود این تکنیک برای افرادی مناسب است که لابیای بزرگی دارند این روش تریم نام دارد که ظاهری زیبا و طبیعی تر به لابیای شما می دهد اما عوارض بالایی برای بعد از عمل دارد مانند تغییر رنگ ناحیه ی جراحی شده و کم شدن مخاط اطراف لبه ها که انجام رابطه ی جنسی را سخت می کند.

تکنیک خطی
تکنیک خطی

روش دوم ویدگ

روش دوم ویدگ است مناسب افرادی است که فقط به دنبال زیبایی واژن هستند و مشکل خاصی ندارند میزان بافتی که می خواهند از این قسمت بردارند طبق نظر پزشک و بیمار سنجیده می شود مدت زمان انجام این روش از جراحی بیشتر می باشد

اما نتیجه ی مطلوب تری را در پی دارد بهتر است برای انجام این عمل با جراح با تجربه ای مشورت کنید چون نیاز به مهارت خاصی دارد.مزیت های این روش علاوه بر زیبایی بیشتر خونریزی به شدت کاهش یافته و دوره ی استراحت پس از عمل نیز کمتر می شود.

De-epitheliazaton technique سومین روش

در این روش عمق لابیا را افزایش می دهند ولی باید دقت شود که هیچ صدمه ای به قسمت پشتی لابیای مینور وارد نشود چون باید تمامی قسمت های چین خورده  که در دوطرف واژن وجود دارد را بردارند و قسمت های دیگر را بخیه بزنند هیچ آسیبی به بافت و قسمت های دارای عصب وارد نمی شود.

Seculped linear روش چهارم

با استفاده از چاقو و لیزر قسمت های اضافی را برمی دارند و بخیه می کنند البته برتری این روش این است که تمامی بخیه ها جذبی هستند و خونریزی بسیار کم است.

z-plasty technique

این روش پنجمین روش برای لابیای افرادی که بسیار بزرگ است استفاده می شود.

z-plasty technique
z-plasty technique

تکنیک لابیا به روش دیپ

ششمین روش و تکنیک لابیا به روش دیپ می باشد در این روش کمترین برش و خونریزی را می بینیم بهترین روش ممکن جراحی بدون لیزر می باشد و در تمامی کشورهای پیشرفته است و هم اکنون نیز درحال استفاده است و در برخی از شهرهای ایران نیز انجام می گیرد.

سافتینگ

هفتمین روش سافتینگ نام دارد بخیه های این روش بسیار ریز می باشد و برای افرادی مناسب است که خواهان تغییر رنگ لابیا هستند جزء عمل های سرپایی به حساب می آید و بدون بیهوشی هستند دوره ی استراحت در این روش یک هفته است.

سافتینگ
سافتینگ

تفاوت لابیاپلاستی با لیزر و بدون لیزرچیست؟

روش های متفاوتی در جراحی لابیا وجود دارد که برخی با لیزر و برخی بدون لیزر هستند لابیایی که بدون بخیه باشد و با لیزر انجام شود بهتر است و بعد حدود یک روز از انجام آن می توانید به زندگی روزمره ی خود بازگردید احساس درد به هیچ وجه در بیمار مشاهده نمی شود.اما لابیاپلاستی با بدون لیزر حتما با خونریزی همراه است دوره ی استراحت بعد از جراحی حدود 4تا 7 روز بسته به نوع جراحی متفاوت است.

تورم و قرمزی در روش جراحی لابیاپلاستی زیاد است و ممکن است باعث خارش شود اما با لیزر خبری از تورم نیست.در روش لیزری چون همراه با برش قسمت مورد نظر عمل بخیه بدون نخ نیز صورت می گیرد سرعت انجام عمل هم بیش تر می شود.

روش لابیاپلاستی با لیزر طرفداران زیادی دارد چون دقت و کیفیت لیزر از جراحی با تیغ وچاقو بسیار بهتر عمل می کند

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۱۳۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۱۳۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال۱۳۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

با توجه به بحث لابیاپلاستی نگاه شما را به مقالاتی مانند درد بعد از عمل لابیاپلاستی و تجربه عمل لابیاپلاستی  و هزینه عمل لابیاپلاستی در اهواز و عمل لابیاپلاستی در تهران و عمل لابیاپلاستی در اصفهان و اطلاعات کامل روش ها و جراحی های زیبایی لابیاپلاستی جلب می کنیم

عمل زیبایی واژن لابیاپلاستی و خطرات عمل لابیا و لابیاپلاستی و علل سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی و لابیاپلاستی در قیطریه و هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر با خواندن این موضوعاتی که ذکر شد به شما در زمینه انتخاب یک کلینیک خوب برای لابیاپلاستی کمک شایانی می کند که ما به شما پیشنهاد می کنیم از کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید

ما بر اهمیت لابیاپلاستی واقف هستیم و میدانیم این موضوعا برای کسانی که کاندید انجام این عمل هستند چقدر مهم است از این رو مقالاتی در این زمینه برای آنها در نظر گرفته ایم مقالاتی مثل هزینه جراحی لابیاپلاستی و لابیاپلاستی در شیراز و قیمت جراحی لابیاپلاستی و لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا و عمل لابیاپلاستی در اهواز و عمل لابیاپلاستی در ایران و عمل لابیاپلاستی در رشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید