میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت ژل پرفکتا ساب اسکین
قیمت ژل پرفکتا ساب اسکین

لیست موضوعات

قیمت ژل پرفکتا ساب اسکین

در مقاله امروز با مطالبی در رابطه با قیمت ژل پرفکتا ساب اسکین با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم، امیدواریم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت ژل پرفکتا ساب اسکین
قیمت ژل پرفکتا ساب اسکین

سوالاتی در رابطه با موضوع مورد نظر وجود دارد که در این مقاله به برخی از آن ها پاسخ می دهیم:

مشخصات ژل پرفکتا ساب اسکین

آیا استفاده از ژل اسید هیالورونیک پرفکتا ساب اسکین عوارض جانبی نیز دارد؟

آیا استفاده کردن از ژل پرفکتا ساب اسکین ایمن و بی خطر است؟

چه مدتی زمانی بعد از استفاده از ژل نیاز به تکرار مجدد آن وجود دارد؟

نکات و مراقبت هایی که بعد از استفاده از ژل های تزریقی باید صورت بگیرد؟

پرفکتا چگونه خطوط ریز و چروک ها را کمتر می کند؟

ژل های تزریقی به چه صورتی عمل می کنند؟

توصیه های بعد از تزریق ژل

قیمت های ژل های موجود در بازار به چه چیز هایی بستگی دارد؟

 

 

مشخصات ژل پرفکتا ساب اسکین

ژل پرفکتا ساب اسکین جزء محصولات کشور فرانسه و یکی از بهترین و موثر ترین ژل ها یا پر کننده هایی می باشد که امروزه مصرف کنندگان زیادی دارد.

ترکیب این ژل ها به صورت ماده اسید هیالورونیک است که این ماده زمینه ای خود پوست می باشد که از آن برای پر کردن صورت استفاده می شود. هم چنین ژل تزریقی که زیر پوستی استفاده می گردد به منظور جوانسازی و پاک کردن چروک، خط خنده، خط اخم، گونه و … می باشد.

مشخصات ژل پرفکتا ساب اسکین
مشخصات ژل پرفکتا ساب اسکین

نشانه های قابل رویت پیری با گذشت زمان به دلیل اشعه خورشید، وراثت و راه های زندگی ایجاد می شود و یکی از نشانه های زود هنگام آن ایجاد شدن چین و چروک و کم کردن حجم پوست است و با تزریق کردن ژل به صورت غیر جراحی می توان حجم کم شده آن را جبران کرد و این خطوط را پاک کرد.

پرفکتا به صورت ۵ محصول متفاوت می باشد که هر کدام از آن ها به صورت خاص و در جهت درمان قسمت های مختلف مانند بینی، لب ها و استخوان گونه مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل های تزریقی که می تواند نشانه های متفاوت پیری، از قبیل خط های ریز دور چشم و لب ها و هم چنین چین و چروک عمیق میان بینی و دهان و کم کردن حجم در قسمت های مختلف را برطرف کند.

آیا استفاده از ژل اسید هیالورونیک پرفکتا عوارض جانبی نیز دارد؟

بعد از تزریق پرفکتا احتیاجی به استراحت نمی باشد. با این وجود مانند اکثر ژل های اسید هیالورونیک، هر شخص ممکن است عارضه های جانبی متفاوتی مثل ورم کردن و کبودی در طی تزریق تجربه کند.

واکنش های اتفاق افتاده بعد از تزریق طبیعی و موقت بوده و معمولاً به مدت چند روز برطرف خواهد شد.

پزشک مربوطه به قصد رسیدن به بهترین و موثر ترین نتیجه ها و کم کردن عارضه های جانبی، توصیه هایی بعد از اتمام مراحل درمان به شما ارائه می دهد. نتایج این تزریق ها ممکن است به علت های متفاوت در محصول مورد استفاده، عمق درمان، روش پزشک و ویژگی های فردی متفاوت است.

آیا استفاده از ژل اسید هیالورونیک پرفکتا عوارض جانبی نیز دارد؟
آیا استفاده از ژل اسید هیالورونیک پرفکتا عوارض جانبی نیز دارد؟

آیا استفاده کردن از ژل پرفکتا ایمن و بی خطر است؟

ژل پرفکتا که سابقه ایمنی خوبی برای استفاده در صورت و دست ها به وجود می آورد. احتمال اینکه عوارض مضری برای سلامتی اشخاصی که از این روش و از این ژل ها استفاده می کنند بسیار پایین می باشد و این محصول در حدود سال ۲۰۰۷ دارای علامت CE برای استفاده در کشورهای اروپایی شده است. در بیشتر از ۷۰ کشور در همه جهان ثبت و راه اندازی شده است.

آیا استفاده کردن از ژل پرفکتا ایمن و بی خطر است؟
آیا استفاده کردن از ژل پرفکتا ایمن و بی خطر است؟

چه مدتی ر زمان استفاده از ژل نیاز به تکرار مجدد آن وجود دارد؟

فاصله های زمانی درمان پرفکتا به نوع محصول مورد استفاده، قسمت مورد درمان و ویژگی های فردی مختلف بستگی دارد. هم چنین پزشک مربوطه شما جدول زمانی مورد نظر که در تزریق مورد استفاده می گیردخود را هم دارد، که در آن نتیجه های درمان بیماران را در فاصله زمانی ارزیابی نموده تا زمان بهینه برای گرفتن بهترین نتیجه را مشخص کند.

 

نکات و مراقبت هایی که بعد از استفاده از ژل های تزریقی باید صورت بگیرد؟

  • توصیه می گردد برای به کم کردن تورم در قسمت های تحت درمان، به مدت چند دقیقه از کمپرس یخ استفاده شود.
  • به مدت ۲۴ ساعت، در قسمتی که تزریق انجام داده اید از لوازم آرایشی استفاده نکنید و از قرار گرفتن در مقابل اشعه UV، دمایی که زیر صفر درجه باشد و هم چنین سونا به مدت ۲ الی ۳ هفته بعد از تزریق خودداری کنید.
  • توصیه می گردد که از حمام گرم و ورزش به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید و در طول این مدت قسمتی که ژل استفاده شده است درمان را تمیز و به دور از آلودگی نگه دارید.

پرفکتا چگونه خطوط ریز و چروک ها را کمتر می کند؟

اسید هیالورونیک که به صورت طبیعی در پوست انسان وجود دارد و با تامین آب و کشسانی پوست به پاک کردن چین و چروک کمک چشمگیری می کند. با این وجود، بیشتر شدن سن یکی از دلایل نابودی اسید هیالورونیک و در نتیجه از دست دادن شادابی و طراوت پوست شده، و همچنین منجر به چین و چروک در پوست می شود.

پرفکتا که یک فیلر اسید هیالورونیک است و به لایه های مختلفی از پوست تزریق می گردد و نتایج آن درمحلی که درمان انجام شده است تا  ۱۸ ماه باقی می ماند. پرفکتا تاثیرات فوری و طبیعی در پوست یجاد می کند از پاک کردن چین و چروک تا بازسازی حجم چهره کارایی دارد.

 

ژل های تزریقی به چه صورتی عمل می کنند؟

تمامی پوست هایی که صاف و جوان هستند درداشتن یک مورد مشترک هستند و آن هم اسید هیالورونیک می باشد. این ماده که در بافت پوست و هر قسمت بدن وحتی در اکثریت نسل ها وجود دارد.

اسید هیالورونیک محدوده ای در میان الیاف کلاژن و الاستین را پر خواهد کرد و آب را درون پوست نگهداری می کند و همچنین حجم پوست به وسیله آن حفظ می شود.

با بالا رفتن سن، مقدار اسید هیالورونیک که در پوست وجود دارد کمتر می شود و اغلب با شیارها، چین و چروک و همچنین نازک تر شدن لب روبه رو خواهیم شد. با تزریق کردن اسید هیالورونیک بر روی پوست، اثرات اسیدهیالورونیک طبیعی تقلید شده و ظاهر و حالت پوست آبدار را برای پوست ایجاد می کنیم.

با پر کردن فرو رفتگی های ایجاد شده روی پوست، چین ها و چروک ها به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده یا برطرف خواهد شد. با وجود اینکه بوتاکس هم دارویی تزریقی می باشد ولی مکانیسم تاثیر و نوع چین و چروک های هدفی که در نظر دارد کاملا با ژل های تزریقی متفاوت می باشد.

 

 توصیه های بعد از تزریق ژل

بعد از انجام تزریق به مدت ۳ روز نباید به محل آن آب ریخته شود و بهتر است که بعد از آن از انجام تمرینات ایروبیک به مدت ۲۴ ساعت خودداری شود و همچنین برنامه کاری یا اجتماعی ضروری را به مدت چند روز بعد از درمان برنامه ریزی نکنید. احتمال دارد قرمزی، تورم و کبودی خفیفی در قسمت تزریق ظاهر شود.

همچنین بعد از تزریق در لب ها این قسمت قدری در شب بعد از تزریق متورم می شود. اگر به مدت یک هفته پس از اولین تزریق نتیجه زیبایی حاصل نشود ۳ هفته بعد، تزریق مجدد می تواند انجام شود. بایدتوجه کنید که تا ۳ هفته هیچ گونه ماساژی روی پوست صورت انجام نشود.

قیمت های ژل های موجود در باز به چه چیز هایی بستگی دارد؟ 

قیمت ژل هایی که تاثیری به مدت یک تا ۲ سال برای افراد دارند معمولا هزینه آن ها دو تا سه برابر بیشتر از ژل هایی است که تاثیر آن ها ۶ تا ۹ ماه می باشد. به عنوان نمونه تزریق یک سی سی ژل که حاوی هیالورونیک از مارک های معتبر مانند مارک های فرانسوی یا کانادایی می باشد

و تاثیر آن ها یک ساله است حدود ۳۰ درصد بیشتر از یک سی سی ژل بادوام که اثر آن ۶ تا ۸ ماهه است و از مارک های معتبر و درجه یک چینی می باشد همچنین اگرعمق چین و چروک ها زیاد باشد احتیاج به ۲ سی سی و یا ۲ سرنگ از ژل های تزریقی برای پر کردن چین و گودی خط خنده می باشد و به طبع قیمت آن ها نیز به نسبت بقیه ژل ها دو برابر می شود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ ازسال۸۶

سابقه  کار در زمینه زیبایی های زنان با مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید