میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت ژل ویاکسی
قیمت ژل ویاکسی

لیست موضوعات

قیمت ژل ویاکسی

ژل ویاکسی یکی از ژل های بسیار خوب برای زیبایی می باشد . به همین منظور ما در این مقاله هر آنچه را که باید درباره ی قیمت ژل ویاکسی بدانیم برای شما توضیح می دهیم .

قیمت ژل ویاکسی
قیمت ژل ویاکسی

اگر به دنبال بهترین مرکز تزریق ژل هستید، پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشترمی توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

تزریق ژل ویاکسی به چه منظور است ؟

چگونه با ژل ویاکسی زیبا شویم ؟

چه زمانی استفاده از ژل ویاکسی به ما پیشنهاد می شود  ؟

ژل ویاکسی چه کاربردی برای پوست می تواند داشته باشد ؟

چه عواملی موجب قدرت ژل ویاکسی می شود ؟

هزینه ژل ویاکسی چقدر است ؟

دوره ی نقاهت ژل ویاکسی به چه ترتیب است؟

ژل ویاکسی چه خاصیت هایی می تواند داشته باشد ؟

از چه ترکیباتی برای ژل ویاکسی استفاده می شود ؟

چه زمانی ژل ویاکسی می تواند اثرات ماندگاری داشته باشد ؟

ژل ویاکسی چه مزایایی دارد ؟

چه دلایلی در انتخاب ژل ویاکسی وجود دارد ؟

چه نکاتی را قبل از تزریق ژل ویاکسی باید در نظر گرفت ؟

چه مراقبت های مهمی بعد از تزریق ژل ویاکسی قابل توجه می باشد ؟

بعد از تزریق ژل ویاکسی چه مراقبت های مهمی را باید انجام داد ؟

توصیه پزشکان کلینیک ژل ویاکسی به بیماران خود چه می باشد ؟

 

منظور از تزریق ژل ویاکسی

تزریق ژل ویاکسی از دیگر عمل های جراحی است و کاربرد های مختلفی دارد که اغلب برای زیبایی به کار برده می شود . بسیاری از افراد به دنبال قیمت و نتیجه گیری و مراقبت های بعد از تزریق ژل ویاکسی می باشد. ژل ویاکسی را می توان برای حجیم شدن لب ها و … استفاده کرد .

منظور از تزریق ژل ویاکسی
منظور از تزریق ژل ویاکسی

زیبایی با ژل ویاکسی

زیبایی با ژل ویاکسی یکی از راه های جوان سازی پوست زیبایی با ژل ویاکسی است .ژل ویاکسی می تواند به جوان ماندن پوست شما کمک کند .

 

زمان استفاده از ژل ویاکسی

پیشنهاد می شود زمانی از ژل ویاکسی برای جوان سازی  استفاده کنید که علائمی مانند چین و چروک های قابل رویتی به روی پوست شما نمایان شود این علائم گاه می تواند ارثی و گاه اشعه ی خورشید ، شیوه ی زندگی  و . . . شما باشد ، از عوامل زودرسی که موجب چین و چروک ها می شوند حجم کمه پوست می باشد  . به این منظور برای از بین بردن چین و چروک ها می توانید با تزریق فیلرها (بدون نیاز به جراحی) خطوط چین و چروک را از از بین ببرید .

زمان استفاده از ژل ویاکسی
زمان استفاده از ژل ویاکسی

شما در حال مطالعه مقاله قیمت ژل ویاکسی هستید

کاربرد ژل ویاکسی

از مهمترین کاربرد های ژل ویاکسی تزریق ژل در پوست و پر کردن چین و چروک ها و چاله های عمیقی که در پوست است می باشد . ژل ویاکسی با تزریق در نواحی مختلفی مانند خط های دور چشم ، خط غم ، خط لبخند ، خط  اخم قابلبه کار برده می شود .

از ژل ویاکسی می توان برای گونه ی خانم هایی که صورت لاغری دارند استفاده و تزریق کرد . اینگونه خانم ها صورتشان نسبت به بدنشان لاغر تر است به همین منظور از این روش می توانند برای زیبایی خود اقدام کنند .

ژل ویاکسی همچنین می تواند برای حجیم و برجسته شدن لب ها و چاله های فرو رفته ی صورت استفاده شود . ژل ویاکسی کاربرد های گوناگونی دارد که می توان از تزریق آن برای پیشانی ، زیر چشم ، باسن ، سینه ، زاویه سازی صورت ، چانه ، واژن ، پشت پلک ، زانو ، پشت دست ها ، لب و . . . استفاده شود .  ژل ویاکسی با توجه به معتبر بودن و تایید شده از سازمان های معتبر و با داشتن برچسب وزارت بهداشت کشور هیچگونه عوارض جانبی برای مراجعه کننده ندارد .

کاربرد ژل ویاکسی
کاربرد ژل ویاکسی

قدرت ژل ویاکسی

قدرت ژل ویاکسی می تواند  به سه قسمت تقسیم شود :

1 . تقسیم بندی تزریق ژل ویاکسی

2 . میزان چین و چروک قسمتی که ژل ویاکسی می بایست تزریق شود ؛ باید توجه داشت پوست فرد چین هایش عمیق است یا خیر

3 . مقدار تزریق ژل ویاکسی

هزینه ژل ویاکسی

هزینه ژل ویاکسی بستگی به مقدار و حجمی دارد که قرار است برای خط لبخند ، خط اخم ، پشت چشم ، زیر چشم و . . . استفاده شود . هزینه ژل ویاکسی می تواند مرتبط با نوع ژل و  دوام ماندگاری آن نیز باشد .

شایان ذکر است ؛ افرادی که در انتخاب فیلر ها سخت هستد و مدام  به دنبال فیلر های معتبر می خواهند بروند بهتر است از ژل ویاکسی استفاده کنند . همانطور که پیش تر هم گفته شد این ژل دارای برچسب معتبر از وزارت بهداشت کشور می باشد .

هزینه ژل ویاکسی
هزینه ژل ویاکسی

دوره نقاهت ژل ویاکسی

باید توجه داشت نتایج دوره نقاهت ژل ویاکسی بعد از تزریق ژل ها نمایان می شود . به همین صورت ممکن است بعد از تزریق با علائمی که گفته خواهد شد رو به رو شوید . این علائم می توانند موارد زیر باشند :

1 . خیلی جزئی ممکن است التهاب یا کبودی ایجاد شود .

2 . گاهی اوقات ممکن است قرمزی و بی حسی ایجاد شود .

3 . ممکن است گاهی حس کنید بیش از اندازه برای شما تزریق صورت گرفته است .

دوره نقاهت ژل ویاکسی
دوره نقاهت ژل ویاکسی

این موارد بسیار سطحی و گذرا می باشد که اصلا جای نگرانی ندارد . این اثرات اغلب بعد از چند ساعت و چند روز کاملا از بین خواهند رفت و از آن ها دیگر اثری باقی نمی ماند .

 

خاصیت های ژل ویاکسی

خاصیت های ژل ویاکسی به این دلیل است که یک ژل کاملا استاندارد می باشد . ژل ویاکسی دارای سه خاصیت است ؛  این خاصیت ها عبارتند از :

خاصیت های ژل ویاکسی
خاصیت های ژل ویاکسی

شما در حال مطالعه مقاله قیمت ژل ویاکسی هستید

1 . خاصیت پر کنندگی :

* ژل ویاکسی با توجه به خاصیت پر کنندگی که دارد می تواند چین و چروک ها را پر کند و آن ها را کاملا از بین ببرد .

* ژل ویاکسی قادر به محو کردن و از بین بردن خط ها و گودال هایی با فرو رفتگی های زیاد و کم است .

* ژل ویاکسی می تواند گودی های محل جراحی و ضربه را به خوبی درمان کند و ان هارا از بین ببرد .

 

2 . خاصیت حجم دهی :

ژل ویاکسی می تواند نقاطی که به هر دلیلی فرو رفتگی دارند و چربی اصلی خود را از دست  داده اند و باعث عمق در روی پوست شده اند را ترمیم کند و آن را کاملا از بین ببرد . خصوصا ژل ویاکسی توانسته است افرادی که دچار بیماری اچ آی وی هستند و صورت و اندامی لاغر دارند را نیز درمان کند . زیرا بیماران

اچ آی وی عضلاتشان  خیلی زود از بین می رود و باعث لاغری بیش از حدشان می شود ، که با استفاده از این ژل می توان زیبایی را مجددا به آن ها برگرداند .

مهم ترین کاربرد و خاصیتی که ژل ویاکسی دارد این است که می تواند به خوبی وکامل فرو رفتگی های نواحی صورت ، چانه و ناحیه گجگاهی را پر کند .

3 . جوان سازی ، احیا و لطافت پوست :

ژل ویاکسی با توجه به اینکه دارای استاندارد می باشد  خاصیت اسفنجی و جذب آب توسط ژل را دارا می باشد .  به همین دلیل ناحیه ی تزریق شده با ژل ویاسکی بسیار زیبا و  درخشنده به  نظر می آید .

ترکیبات ژل ویاکسی

بعضی از ترکیبات ژل ویاکسی کاملا طبیعی هستند و بعضی دیگر از مواد های غیر طبیعی استفاده  می شود . مواد طبیعی که در ژل ویاکسی وجود دارد کلاژن و اسید هیالورونیک می باشد . این دو مواد تایید شده ی سازمان غذایی و دارویی آمریکا می باشد . مواد غیر طبیعی که در ژل ویاکسی می تواند باشد ، پلی متیل متاکریلات ، سیلیکون  مایع یا کلسیم هیدروکسی لاپاتیت ، می باشد . این مواد ها هنگام تزریق به نقاط دلخواه به مواد هیالورونیک اضافه می شوند .

این مواد های مصنوعی به راحتی نمی توانند تجزیه شوند و از بین بروند و یا جذب بدن  شوند . به همین دلیل باعث دائمی شدن فیلر ها می شود .

ساخته شده از مواد طبیعی

نکته ی قابل توجه ژل ویاکسی این است که از مواد طبیعی ساخنه شده است جدا از ترکیب هایی گفته شد و ذکر کرده ایم ژل ویاکسی از پروتئین های ارگانیک ساخته شده اند و گاهی اوقات از منابع حیوانی نیز به دست می آید .

پروتئین های ارگانیک قدر ژل ویاکسی قابلیت ارتجاعی بودن پوست را بیشتر میکنند و باعث جوان سازی و شادابی پوست بیمار می شود .

ژل ویاکسی برای هر نقطه  ی خاص به منظور خاص و نتیجه ی دلخواه خاص به صورت جدا تهیه می شود .

ژل ویاکسی برای تزریق ژل به لب ها ، تزریق ژل برای چین و چروک های صورت ، تزریق ژل بینی و . . . ژل های خاص خود را دارد و برای هر کدام ژل مخصوص به خود را تزریق می کند .

شما در حال مطالعه مقاله قیمت ژل ویاکسی هستید

تذکر :

استفاده از این مواد ها برای سنین زیر 21 سال و زنان شیر ده  پیشنهاد نمی شود .

مهم تر آنکه جدا از محدودیت نواحی تزریق ژل ، بسیاری از کاربرد ها برای سنین خاصی می باشد و امکان استفاده از آن ها برای سنین دیگر امکان پذیر نخواهد بود .

در ژل ویاکسی از پروتئین های باکتریایی بسیار خوب و مداومی استفاده  می شود که  شما پیش از استفاده باید نسبت به حساسیت و آلرژی خود نسبت به آن قبل از عمل مطلع شوید .

ژل ویاکسی علاوه بر ترکیبات طبیعی که دارد از مواد تشکیل دهنده ی انسان نیز بهره مند شده است .

ژل ویاکسی با توجه به ناحیه و کاربرد استفاده  ی آن در بدن از مواد طبیعی سازگار با همان قسمت بدن  تشکیل می شود .

مثال

به طور مثال ژل ویاکسی از یک نوع مولکول شکری که از مواد طبیعی بدن  می باشد نیز تشکیل می شود . مولوکول شکری در ژل ویاکسی ابتدا ساختار اولیه ی خود را برای تولید از آن دریافت می کند . این مولکول برای چرخش و گرداندن مولکول های آب در بدن کبرد ویژه ای دارند . زیرا این مولکول ها

مولکول های آب را در انتقال و جا به جا می کند .

خاصیت  این جا به جایی انتقال مواد مغذی برای طراوت پوست و بر قراری تعادل آب پوست می باشد .

موکول شکری به دلیل طبیعی بودن در ژل ویاکسی به افزایش حجم کمک می کند ، برای نواحی که نیاز به حجم بیشری دارد در ژل ویاکسی از  مولکول شکری بیشتر استفاده  می شود .

ماندگاری ژل ویاکسی

ماندگاری ژل ویاکسی به مرور زمان قابل تغییر است ؛ این تغییرات بستگی به مقدار و نوع ژلی است که برای شما تزریق می شود . معمولا ژل ویاکسی 6 ماه تا  دو سال ماندگاری دارد . این ماندگاری به این منظور نخواهد بود از ژلی که برای شما  در زمان حال استفاده شده در چند سال بعد نیز از همین ژل با همین مقدار استفاده شود .

شما در حال مطالعه مقاله قیمت ژل ویاکسی هستید

مزایای ژل ویاکسی

از مزایای تزریق ژل ویاکسی نداشتن  جراحی و هزینه ی کم آن می باشد . شما می توانید برای تزریق ژل به مطب یا یک کلنیک مجهز بروید .

به  طور مثال برای تزریق ژل به لب ها بر خلاف روش های زیبایی دیگر بدون هیچ جراحی می توانید در یک مطب یا کلینیک  اقدام کنید و نیازی به برداشتن از نقاط مختلف بدن برای پیوند و تزریق ندارید .

 

نکات قبل از تزریق ژل ویاکسی

* قبل از تزریق ژل ویاکسی ابتدا لاید ناحیه مورد نظر بی حسی می گیرد . بی حسی و بیهوشی جراحی تزریق در اکثر اوقات مانند بی حسی دندانپزشکی می باشد . در این مورد یکی از نقاطی که به راحتی بی حسی می گیرد لب ها هستند ، که با گرفتن بی حسی کاملا در مقابل درد احساس خود را از دست می دهند .

* برای تزریق ژل ویاکسی سوزن های متفاوتی وجود دارد ، که پزشک با شما در مورد انتخاب سوزن حتما مشورت می کند . * قبل از تزریق ژل ویاکسی پزشک نقاط مورد تزریق را کاملا مشخص می کند .

* با توجه به تشخیص پزشک برای هر شخص در اکثر اوقات یک یا دو سرنگ برای تزریق ژل ویاکسی کفایت می کند .

* قبل از تزریق ژل ویاکسی به لب هایتان حتما درباره جراح خود آگاهی لازم را به منظور بالا بردن سطح علمی و آگاهی خود به عمل آورید .

بیمه های خدمات زیبایی درمانی

*برای استفاده از بیمه های خدمات زیبایی درمانی بعد از تزریق ژل ویاکسی باید حتما با مراکز بیمه ای خود و کلینیکی که در آن قرار است تزریق ژل ویاکسی را انجام دهید مشورت کنید . به این دلیل که اکثر خدمات زیبایی درمانی در اکثر مواقع هزینه جراحی تزریق ژل را شامل نمی شوند .

* برای تزریق ژل ویاکسی با پزشکان و جراحان در کلینیک زیبایی می توانید قبل از تزریق ژل یا استفاده از هر روش دیگر برای تقویت لب های خود مشورت کنید .

* قبل از تزریق ژل ویاکسی اگر سابقه ی سر درد های مختلف را داشته اید و یا به ماده های خاصی از قبیل لیدوکائین و . . . حساسیت دارید و یا از داروهای خاصی مانند آسپرین ، ایبوپروفین و دیگر داروهای خون ساز و یا از دارو های گیاهی و مکمل های گیاهی استفاده می کنید باید حتما قبل از تزریق با جراح خود مشورت کنید .

نکات بعد از تزریق ژل ویاکسی

* از نکات بعد از تزریق ژل ویاکسی می توان گذاشتن یخ روی ناحیه ی تزریق شده را پیشنهاد داد . یخ موجب کاهش تورم و کبودی ناحیه ی تزریق شده می شود اما باید توجه داشت که به ناحیه مورد نظر فشار وارد نشود .

* بعد از تزریق ژل ویاکسی باید استفاده از هر گونه لوازم آرایشی به روی لب ها خودداری کرد .

* پس از تزریق ژل ویاکسی می توانید تغییرات ایجاد شده در ظاهرتان را تشخیص دهید .

* بعد از انجام و اتمام تزریق ژل ویاکسی حداقل تا 24 ساعت حتما باید از انجام تمرین های ورزشی سنگین و کارهای سنگین پرهیز کرد . همچنین باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و نوشیدن نوشابه های مختلف اجتناب کنید .

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل ویاکسی

* برای مراقبت بعد از تزریق ژل ویاکسی می توان از نور درمانی با لامپ در یک اتاق باعث کم تر شدن تورم بعد از جراحی و تزریق چربی شد .

* بعد از تزریق ژل ویاکسی اکثر افراد سعی می کند با ماساژ لب های خود در فرم دهی لب هایشان تاثیر بیشتری ایجاد کنند اما این این کار ممکن است اثرات منفی در پی داشته باشد به همین دلیل برای انجام این کار بهتراست با پزشک خود مشورت کنید .

مراقبت های بعد از تزریق ژل ویاکسی
مراقبت های بعد از تزریق ژل ویاکسی

* بعد از تزریق ژل ویاکسی حاقل تا 2 روز از حرکات بیش از حد لب ها مانند زیاد خندیدن اجتناب کنید . زیرا فعالیت بیش از حد لب ها تا دو روز بعد از تزریق ژل برای شما دردهایی ایجاد می کند .

* بعد از تزریق به هیچ عنوان در معرض نور افتاب قرار نگیرید .

* از یخ برای کاهش تورم پس از تزریق استفاده کنید .

* پس از تزریق نگران قرمزی و تورم ناحیه تزریق شده نباشید .

* حدالامکان بعد از تزریق تا یک هفته استخر رفتن پرهیز کنید .

* تا 24 ساعت بعد از تزریق از لوازم آرایشی استفاده نکنید .

کبودی ناحیه تزریق

* برای کاهش کبودی ناحیه تزریق شده می تواید با پزشک متخصص خود مشورت کنید و با توجه به تشخیص پزشک می توانید از کرم ها و پماد های تجویز شده استفاده کنید .

* به هیچ عنوان پس از تزریق ژل ویاکسی حداقل تا یک هفته از دخانیات و مشروبات الکلی استفاده نکنید .

* پس از تزریق ژل ویاکسی از فشار به ناحیه تزریق و دستکاری به هنگام خارش پرهیز شود .

* برای بهبودی سریع تر ناحیه ی تزریق ژل می توان از میوه هایی که دارای ویتامین سی هستند و یا قرص ویتامین سی برای بیمار استفاده کرد .

شما در حال مطالعه مقاله قیمت ژل ویاکسی هستید

مراقبت های مهم قبل از تزریق ژل ویاکسی

* قبل از تزریق ژل ویاکسی باید در نظر داشته باشید که اگر بیماری قلبی ، عروقی داشته اید و یا قبلا تزریق ژل انجام داده اید حتما با پزشک خود مشورت کنید .

* اگر می دانید که بعد از تزریق تبخال می زنید حتما با پزشک خود در میان بگذارید . پزشک حتما برای پیشگیری از تبخال دارویی برای شما تجویز خواهد کرد .

* حداکثر تا یک هفته قبل از تزریق ژل ویاکسی ، از خوردن داروهای ( ژلوفن ، آسپرین و . . . ) اجتناب کنید به این دلیل که احتمال خون ریزی و کبودی را افایش می دهد .

* حداکثر تا یک هفته قبل از تزریق ژل ویاکسی از خوردن دمنوش های گیاهی ، سیر ، زنجبیل ، روغن ماهی و . . . پرهیز کنید .

* تا یک هفته قبل از تزریق از خوردن مشروبات الکلی و کشیدن سیگار به طور جدی خوددار کنید .

* پیش از تزریق ژل ویاکسی از کرم های مانند : رتینول ، اسید گلیکولیک و . . . خودداری کنید .

* از اپلاسیون کردن و پاک سازی پوست تا یک هفته قبل از تزریق به شدت خودداری شود .

* قبل از تزریق حتما آرایش خود را پاک کنید و حدالامکان برای پاک شدن کامل آرایش از آب و صابون استفاده شود .

مراقبت های مهم قبل از تزریق ژل ویاکسی
مراقبت های مهم قبل از تزریق ژل ویاکسی

توصیه پزشکان کلینیک ژل ویاکسی به بیماران خود

توصیه پزشکان کلینیک ژل ویاکسی ین است که بیماران به نتایج بعد از تزریق بیشتر فکر کنند .  یکی از مسائلی که بیماران نمی توانند به راحتی خواسته های خود را به متخصص خود بگویند این است که خوب فکر نمی کنند و خواسته هایشان را نمی توانند به راحتی بگویند و به همین دلیل دیر تر به نتیجه دلخواه خود می رسند .

توصیه پزشکان این کلینیک به افرادی که قصد تزریق را دارند ، این می باشد ؛ اگر به طور مثال لب های نازکی دارند و می خواهند لب های حجیم و طبیعی داشته باشند پیشنهاد می شود طی چند جلسه مراحل تزریق را انجام دهید .

به همین منظور برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه و داشتن رضایت بهتر است بعد از هر جلسه تزریق صبور اشید و در یک جلسه انتظار حجیم شدن چند برابر ( لب ها ، گونه ها ، سینه ها و  . . . ) را نداشته باشید .

از اینکه تا انتهای مقاله قیمت ژل ویاکسی ما را همراهی کردید متشکریم

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید