میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت ژل هیالورونیک اسید
قیمت ژل هیالورونیک اسید

لیست موضوعات

قیمت ژل هیالورونیک اسید

قیمت ژل هیالورونیک اسید تحت تاثیر عواملی مانند نوع برند ژل و محلی که ژل تزریق می شود، قرار دارد. با گذشت زمان و پیداش علائم پیری، بافت پوست دچار چین و چروک می شود و برای برطرف کردن این مشکل از تزریق ژل استفاده می کنند.

قیمت ژل هیالورونیک اسید
قیمت ژل هیالورونیک اسید

کلینیک ها و پزشکان بسیاری عمل تزریق ژل را انجام می دهند و هر کدام برای این عمل قیمت های متفاوتی دریافت می کنند. بهتر از است برای اطلاع از قیمت عمل تزریق در هر یک از این کلینیک ها به آنها مراجعه نمایید. این مقاله قصد دارد اطلاعاتی در مورد قیمت این ژل ها در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

در ادامه مقاله به پرسش های زیر پاسخ می دهیم:

ـ قیمت تزریق ژل هیالورونیک به چه عواملی بستگی دارد؟

ـ ژل هیالورونیک اسید از چه ترکیباتی ساخته شده است؟

ـ در چه افرادی می توان از تزریق ژل استفاده کرد؟

ـ چند نوع ژل در بازار وجود دارد؟

ـ در چه قسمت هایی از بدن از ژل هیالورونیک اسید استفاده می کنند؟

قیمت ژل هیالورونیک اسید
قیمت ژل هیالورونیک اسید

1ـ قیمت ژل هیالورونیک به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که اشاره کردیم، عوامل متعددی بر قیمت ژل هالورونیک اسید، برای تزریق در نواحی مختلف صورت و بدن، تاثیر می گذارد. از جمله این عوامل، وجود انواع مختلفی از ژل هیالورونیک اسید است که به وسیله شرکت های تائید شده سازمان بهداشت جهانی، تولید و عرضه شده اند. اما متاسفانه تعدادی از مراکز نامعتبر برای اینکه قیمت پایینی دریافت کنند از ژل های بی کیفیت استفاده می کنند.

علاوه براین قیمت ژل هیالورونیک اسید به مقدار حجم استفاده شده برای تزریق که معمولا آن را بر حسب سی سی اندازه گیری می کنند و نیز مکان انجام تزریق، بستگی دارد.

هنگامی که قصد دارید از ژل ها برای رفع معایب صورت و نیز زیباتر شدن استفاده نمایید، بهتر است اول از همه به کیفیت ژل و نیز مکان تزریق توجه کنید، چرا که در صورتی که اولویت بندی شما بر اساس قیمت ژل باشد، ممکن است نتایج مطلوبی بدست نیاورید.

1ـ قیمت ژل هیالورونیک به چه عواملی بستگی دارد؟
1ـ قیمت ژل هیالورونیک به چه عواملی بستگی دارد؟

2ـ ژل هیالورونیک اسید از چه ترکیباتی ساخته شده است؟

با گذر زمان بدن انسان در قسمت های مختلف از جمله صورت دچار تحولات و تغییراتی مانند چین و چروک می شود. امروزه با پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی و استفاده از ژل هالورونیک اسید برای رفع نواقص و عیب های صورت،نگرانی افراد در رابطه باافزایش سن و تاثیر عواقب آن بر صورت کمتر شده است.

حتی ممکن است بعضی از افراد جوان نیز به دلیل افتادگی پوست صورت که بر اثر عواملی مانند وراثت و تغذیه نادرست به وجود می آید، از ژل برای برطرف کردن آن استفاده کنند.

ژل هیالورونیک اسید با بدن انسان بسیار هماهنگ می باشد زیرا این ماده در بدن انسان به شکل طبیعی تولید می گردد. البته با بالا رفتن سن، میزان تولید آن کاهش پیدا می کند و همین امر سبب بروز مشکلاتی همچون چین و چروک در صورت می شود.

عملکرد این ماده به این صورت است که مواد حیاتی برای تغذیه پوست را از رگ ها جذب می کند و در اختیار پوست قرار می دهد. ماده هیالورونیک اسید با وجود اینکه در بدن حیوانات نیز وجود دارد، اما به عنوان ژل برای تزریق از این ماده استفاده نمی کنند و همین امر سبب هماهنگی بالای این ژل با بدن انسان می شود.

2ـ ژل هیالورونیک اسید از چه ترکیباتی ساخته شده است؟
2ـ ژل هیالورونیک اسید از چه ترکیباتی ساخته شده است؟

3ـ در کدام افرادی می توان از تزریق ژل استفاده کرد؟

قبل از هرچیزی مراقبت صحیح از پوست و استفاده از رژیم غذایی مناسب بهترین روش برای داشتن پوستی زیبا و بدون نقص می باشد. اما بعضی از افراد به هر دلیلی نتوانسته انداز پوست خود مراقبت های لازم را به عمل آورند و همین امر باعث ایجاد چین و چروک در پوست این افراد شده است. در نهایت افرادی می توانند از ژل هیالورنیک اسید استفاده کنند که دارای ویژگی هایی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، باشند:

ـ افرادی که چین و چروک صورت آنها به قدری است که باعث پوشاندن چشم ها و بقیه اعضا صورت می شود.

ـ در صورت بعضی از افراد با وجود سن بسیار پایین آن ها، چین و چروک وجود دارد. این افراد می توانند برای رفع این مشکل از ژل هیالورونیک اسید استفاده نمایند.

ـ افرادی که لب های آنها به حدی کوچک است که در صورت لبخند زدن، لب آنها محو می شود.

ـ بعضی از افراد تنها به خاطر تمایلات شخصی و برای زیباتر شدن، اقدام به استفاده از ژل می کنند.

3ـ در کدام افرادی می توان از تزریق ژل استفاده کرد؟
3ـ در کدام افرادی می توان از تزریق ژل استفاده کرد؟

4ـ چند نوع ژل در بازار وجود دارد؟

شرکت های مختلفی در زمینه تولید و عرضه ژل فعالیت می کنند و همین امر سبب تولید انواع مختلفی از ژل شده است. هر کدام از این ژل ها دارای کاربرد متفاوتی می باشند. ژل ها را می توان به سه گروه تقسیم نمود:

ـ ژل هایی که مواد استفاده شده در آنها، مطابق با ساختار مولکول های بدن می باشند و این نوع ژل ها قادر هستند بر سطح پوست جذب شوند.

ـ ژل های که  خیلی دیر جذب می شوند و متاسفانه این نوع ژل ها بعد از مدتی در زیر پوست گلوله خواهند شد.

ـ برخی از ژل ها که در ساختار خود موادی مانند آرتکل یا آکوآمید دارند، به هیچ عنوان جذب پوست نمی شوند و این ژل ها پس ازسپری کردن مدت زمان تاثیر خود که حدودا بین 3 تا 5 سال است، در زیر پوست گلوله می شوند.

4ـ چند نوع ژل در بازار وجود دارد؟
4ـ چند نوع ژل در بازار وجود دارد؟

5ـ در چه قسمت هایی از بدن از ژل هیالورونیک اسید استفاده می کنند؟

یکی از ژل هایی که برای تزریق در صورت کاربرد فراوانی دارد، ژل هیالورونیک اسید است. همچنین از این ژل در موارد دیگری نیز استفاده می کنند که در ادامه به تعدادی از این کاربردها اشاره می کنیم:

ـ یکی از کاربردهای استفاده از ژل، حذف چین و چروک های صورت می باشد. مواد ژل هیالورونیک اسید پس از تزریق، در میان بافت های صورت نفوذ می کنند و باعث می شوند قسمت های چروک شده پوست، پر شوند.

ـ از جمله کاربردهای دیگر ژل، استفاده از آن به عنوان حجم دهنده لب می باشد. این عمل بیشتر برای افرادی که لب های باریک دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

ـ از دیگر موارد استفاده ژل، حجیم کردن گونه ها می باشد و بیشتر در افرادی که گونه های آنها به طور ژنتیکی یا بر اثر عوامل دیگر کوچک است استفاده می شود.

ـ اکثر عمل های زیبایی بینی به دلیل کوچک کردن آن انجام می شود، ولی بعضی از افراد نیز که دارای بینی های کوچکی هستند، برای حجم دادن به آن از ژل استفاده می کنند.

ـ از ژل ها برای رفع ایراد چانه هایی که تقریبا به سمت عقب رفته اند، استفاده می شود که این عقب رفتگی سبب می شود دندان های بالا کمی جلوتر به نظر برسند.

5ـ در چه قسمت هایی از بدن از ژل هیالورونیک اسید استفاده می کنند؟
5ـ در چه قسمت هایی از بدن از ژل هیالورونیک اسید استفاده می کنند؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید