میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت لیفت بینی در تهران
قیمت لیفت بینی در تهران

لیست موضوعات

قیمت لیفت بینی در تهران

در این مقاله قصد ما توضیح درباره مراقبت های بعد از لیفت بینی ، عوارض احتمالی و قیمت لیفت بینی در تهران و سایر شهر ها و مواردی از این قبیل می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

بینی عضوی مهم در زیبایی چهره محسوب می شود. بینی های بزرگ ، قوز دار و نافرم و نقص دار برای کسی خوشایند نیست و زیبایی صورت فرد را تحت تاثیر قرار می دهد و معمولا افراد برای حل مشکل خود به عمل جراحی روی می آورند که عده کثیری از آن ها به نتیجه رضایت بخشی دست پیدا نمی کنند. از روش های جایگزین برای جراحی می توان به لیفت بینی اشاره کرد.

 

قیمت لیفت بینی در تهران
قیمت لیفت بینی در تهران

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

  • لیفت بینی چیست؟
  • هزینه لیفت بینی در تهران چقدر است؟
  • تفاوت بین رینوپلاستی( عمل جراحی بینی) با لیفت بینی استخوانی با نخ
  • لیفت بینی با نخ چه عوارضی دارد؟
  • در لیفت بینی از چه نوع نخ هایی استفاده می شود ؟
  • روش های انجام لیفت بینی در تهران به چه صورت می باشد؟
  • لیفت بینی دارای چه معایب و مزایایی می باشد؟
  • قیمت لیفت بینی در تهران چقدر است؟
  • چه نخ هایی در لیفت بینی مورد استفاده قرار می گیرد؟
  • لیفت بینی برای چه افرادی مناسب است؟

          

لیفت بینی چیست؟

یکی از رایج ترین روش های اصلاح نواقص بینی غیر از عمل جراحی لیفت بینی با نخ می باشد.

در این روش با استفاده از نخ پلی دی اکسانون پره های بینی را کوچک کرده و نوک بینی را به سمت بالا می برند.

نخ مورد استفاده در لیفت بینی با نخ مناسب با ساختار طبیعی بدن است و به راحتی جذب می شود.

لیفت بینی با نخ بدون نیاز به تیغ جراحی و برش بر بینی است درنتیجه نیازی به مراقبت های طولانی و سخت بعد از عمل نیست و ظاهری طبیعی و زیبا به بیمار می بخشد.

لیفت بینی چیست؟
لیفت بینی چیست؟

هزینه لیفت بینی در تهران چقدر است؟

هزینه ی لیفت بینی با نخ خوشبختانه کمتر و مقرون به صرفه تر نسبت به عمل جراحی بینی می باشد.

هزینه لیفت بینی با نخ کاملا منصفانه است به همین دلیل امروزه متقاضیان زیادی را به طرف خود کشانده است و روز به روز نیز به شمار آن ها اضافه می شود.

از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت لیفت بینی می تواند میزان تبحر و مهارت پزشک و منطقه ای که مطب یا کلینیک در آن واقع شده است ، نیز باشد

هزینه لیفت بینی در تهران چقدر است؟
هزینه لیفت بینی در تهران چقدر است؟

 

تفاوت بین رینوپلاستی( عمل جراحی بینی) با لیفت بینی استخوانی با نخ

برخی از افراد مکن است بر سر دوراهی قرار بگیرند که کدام روش برای زیبایی بینی خود استفاده کنند. بنابراین ما در اینجا این دو روش را با یکدیگر مقایسه می کنیم.

  • رینوپلاستی ( جراحی بینی) ، در این روش تقریبا همه افراد متقاضی می توانند این عمل جراحی را انجام دهند و محدودیت خاصی ندارد در صورتی که لیفت با نخ همه افراد نمیتوانند از این روش استفاده کنند و کاندیدخاص خودش را دارد.
  • در عمل جراحی پزشک شما باید از بیهوشی عمومی استفاده کند و طبیعتا عوارض استفاده داروهای بیهوشی بعد از عمل گریبان گیر شما خواهد شد ، این  در حالی است که در لیفت بینی با نخ بیهوشی موضعی کافی است.
  • در عمل جراحی رینوپلاستی با شکستن استخوان نواقص بینی را برطرف می کنند ولی در لیفت بینی با نخ برای بینی های استخوانی دیگر خبری از شکستن استخوان و درد و خون ریزی نیست.
  • عمل جراحی بینی دوره ی نقاهت و بهبودی طولانی مدت دارد که ممکن است تا چند ماه طول بکشد. اما در لیفت بینی با نخ دوره نقاهت کم بوده و بهبودی به سرعت حاصل شده و نتیجه کار مشخص می شود.
  • در عمل جراحی بینی برای بینی های استخوانی نافرمی ها به صورت دائمی رفع شده و برگشت ندارد درصوتی که در لیفت بینی با نخ بینی های استخوانی پس از جذب نخ های استفاده شده به حالت اولیه خود برمی گردند.

لیفت بینی با نخ چه عوارضی دارد؟

هر روش درمانی در پزشکی عوارضی دارد که بدون شک درمان لیفت بینی با نخ نیز از این قاعده مستثنی نیست و فرد قبل از اقدام به آن باید با پزشک معالج خود صحبت کرده و با عوارض آن آشنایی پیدا کرده و با اگاهی کامل به آن اقدام کند .

عوارض لیفت بینی با نخ برای بینی های استخوانی به این شرح است :

  • عفونت و مشکلات ناشی از آن که در صورت که پزشک موارد و نکات لازم برای استریل کردن را رعایت نکند.
  • در چند روز اول بینی حساس به و کمی دردناک است که این عارضه کوتاه مدت بوده پس از گذشت 2 الی 3 روز برطرف می شود. در صورت عدم بهبود و طولانی شدن علائم فوق حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • برای انجام لیفت با نخ حتما به پزشک ماهر باید مراجعه شود که درصورت بروز خطا ممکن است محل ورود نخ ها بر بینی زخم ایجاد کند و بر زیبایی تاثیر بگذارد.
  • محل ورود و قرار گرفتن نخ ها درر این روش بسیار مهم است زیرا اگر محل قرار گیری نخ ها درست نباشد ممکن است روی بینی دیده شود و حتی جا به جا شده و بیرون بزند.

تمامی عوارض و نکات گفته شده در بالا با انتخاب پزشک چیره دست و ماهر و کلینیک معتبر و مناسب قابل کاهش و پیشگیری می باشد.

در لیفت بینی از چه نوع نخ هایی استفاده می شود ؟

  • نخ پی دی او (mono filament ) تک رشته است و معمولا مورد مناسبی برای استفاده در لیفت نیست.
  • نخ کاگ (PDO-COG ) نیز تک رشته است ولی با این تفاوت که در بافت آن خارهای خیلی ریزی قرار دارد که موجب تحریک شدن هرچه بیشتر کلاژن سازی می شود. اغلب پزشکان از این نوع نخ استفاده می کنند.
  • نخ polyglycolid  اندکی متفاوت تر از دو نوع نخ قبلی است . این نوع نخ چند رشته ای است و به دلیل التهاب بیشتر موجب افزایش میزان کلاژن سازی می شود.
  • نخ hurricane ساختار آن به صورت مارپیچ است که باعث می شود تا بتوان طول بیشتری از نخ را در بینی به کار برد . از این نخ برای افزایش اثر گذاری در کنار کاگ استفاده می کنند .

 

روش های انجام لیفت بینی در تهران به چه صورت می باشد؟

لیفت بینی در تهران به سه روش انجام می گیرد که هر کدام از این روش ها دارای معایب و مزایایی می باشد که هر کدام را برای شما شرح خواهیم داد:

روش های انجام لیفت بینی در تهران به چه صورت می باشد؟
روش های انجام لیفت بینی در تهران به چه صورت می باشد؟

لیفت با استفاده از تزریق ژل:

انجام لیفت بینی با استفاده از تزریق ژل یکی از روش هایی است که با قیمت پایین و به سادگی انجام می گیرد. از مزایای این مرحله بدون نیازی به بیهوشی و فقط با استفاده از بی حسی موضعی و تزریق ژل در نواحی مشخص شده بینی انجام می گیرد که سبب به وجود آمدن ظاهری زیبا و کاملا متقارن در بینی می گردد، نتیجه آن بسیار سریع می باشد.

استفاده از این روش بدون عوارض است و بعد از گذشت مدت زمان ماندگاری آن جذب پوست می گردد و به شکل اولیه بر می گردد، بسیار کم هزینه می باشد و فقط ده دقیقه زمان جهت انجام این کار لازم است.

لیفت با استفاده از تزریق ژل:
لیفت با استفاده از تزریق ژل:

لیفت با استفاده از نخ:

این روش در لیفت بینی از مطرح ترین روش ها جهت زیبایی بینی می باشد که در مقایسه با تزریق ژل از دوام بالاتری برخوردار است و حتی در مواردی که شخص از عمل زیبایی که با استفاده از رینوپلاستی انجام داده است ناراضی باشد با استفاده از این مرحله می تواند به سادگی به فرم دلخواه بینی خود برسد.

در این مرحله فرد متخصص بعد از انجام کارهای بی حسی، سوراخ هایی به صورت خیلی ریز در بینی به وجود می آورد تا با استفاده از آنها نخ های مخصوص لیفت را زیر پوست بینی جای دهد، این نخ ها بسیار سازگار با پوست می باشند که به غیر از لیفت بینی جهت برطرف کردن دیگر مشکلات موجود در بینی مانند قوز و یا افتادگی بینی نیز بسیار کاربرد دارد، گرفتن نتیجه نیز در این روش بسیار سریع می باشد و انجام آن در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد.

  • لیفت بینی با استفاده از پلاسما جت:

این روش یکی از جدیدترین کارها در خصوص زیبایی می باشد، ماده ی مورد استفاده در این روش هنگامی تشکیل می گردد که گازهایی که در هوا وجود دارند به وسیله ی سیستم مخصوص به یون تبدیل شوند که در واقع سبب حذف سلول های اضافی و ترمیم بافت های پوستی می شود. استفاده از روش پلاسما جت علاوه بر لیفت بینی در حذف چین و چروک، حذف خال، رفع شل شدگی پوست و افتادگی پلک نیز کاربر دارد. این روش نیز مانند سایر روش های لیفت بینی احتیاج به بیهوشی ندارد اما بر خلاف آنها در 5 مرحله با فواصل 30 روزه صورت می گیرد.

انجام این روش جهت لیفت بینی به این شکل می باشد که بعد از تمیز و ضد عفونی کردن پوست سطح بینی، سوراخ های بسیار کوچکی را به شکل نقطه به وجود می آوردند که با کمی سوزش همراه می باشد، سوختگی های به وجود آمده در پوست  بعد از دو هفته کاملا ترمیم می شود.

 

 

لیفت بینی دارای چه معایب و مزایایی می باشد؟

از مزایای لیفت بینی می توان به قابلیت برگشت به حالت اولیه در صورتی که شخص ناراضی باشد، تغییر نکردن بافت ها، زمان بسیار کم جهت انجام لیفت، امکان ترمیم بیشتر در زمان کم، هزینه بسیار پایین، به وجود نیامدن صدای تو دماغی، ایجاد نشدن التهاب در صورت و بینی، به وجود نیامدن اختلالات بویایی و همینطور احتیاج نداشتن به مراقبت های سخت تا 12 ماه بعد از انجام عمل اشاره کرد.

از تنها معایب موجود در لیفت بینی هم می توان به دائمی نبودن آن اشاره کرد که نیاز به ترمیم بعد از مدت زمان مشخص شده ماندگاری لیفت دارد.

 

قیمت لیفت بینی در تهران چقدر است؟

قیمت های لیفت بینی در تهران متناسب با روش انجام لیفت، به طور مثال در لیفت با نخ به: نوع نخ، مقدار نخ مورد استفاده و مدت زمان انجام لیفت بسیار متفاوت می باشد.

 

چه نخ هایی در لیفت بینی مورد استفاده قرار می گیرد؟

نخ هایی که در لیفت بینی مورد استفاده قرار میگیرند به شرح زیر می باشند:

Mono filament:

این نوع از نخ مورد استفاده در لیفت به صورت یک رشته ای است که تاثیر بسیار کمی دارد، اصطلاحا این نخ ها را پی دی او می نامند.

PDO_COG:

این نوع نخ نیز یک رشته ای می باشد و دارای خارهایی است که به صورت برجستگی هایی خیلی ظریف در آن وجود دارد و باعث بیشتر شدن سطوح تماس، ملتهب شدن و ساخت کلاژن می شود، از سوی دیگر به دلیل خاصیت وجود خارها در این نخ باعث می شود که در تماس با پوست به شکل قلاب عمل کند و پروسه لیفت به روش بسیار سریع تری انجام گیرد. هزینه این نخ بیشتر از سایر نخ های لیفت می باشد و تاثیر بسیار بالایی نیز جهت این کار دارد.

Polyglycolide:

این نوع از نخ جهت انجام لیفت بینی دارای دو مزیت می باشد، ابتدا اینکه از چند رشته تشکیل شده است که سبب به وجود آمدن التهابات بیشتری در سطح پوست می گردد، دوم وجود گلیکولیک اسید در این نخ می باشد که سبب ساخت کلاژن و بیشتر شدن التهاب در پوست می گردد. به طور کلی می شود گفت این نوع از نخ ها در انجام لیفت 10 درصد بیشتر از دیگر نخ ها موثر و کاربردی می باشند.

Hurricane: استفاده از این نوع نخ در لیفت به صورت مارپیچ می باشد که باعث مصرف طول بیشتری از نخ می شود و همین امر سبب افزایش التهاب و ساخت کلاژن های بیشتری می باشد. تاثیر این نوع نخ در انجام لیفت بینی بسیار بیشتر می باشد.

لازم به ذکر است که این نوع نخ ها متناسب با اعضای بدن دارای سایز و ضخامت مختلفی می باشند.

لیفت بینی برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت بینی برای اشخاصی که دارای قوز بینی متوسط تا کم، فرو رفتگی، نامتقارنی نوک بینی، افتادگی در قسمت نوک بینی و انحراف در نوک بینی هستند بسیار مناسب و کاربردی می باشد. اما این روش در اشخاصی که دارای بینی هایی بسیار بزرگ، دارای انحراف تیغه بینی، افتادگی بسیار زیاد در نوک بینی و همینطور وجود قوز بسیار بلند می باشند به هیچ وجه مناسب نمی باشد و باید از روش های دیگری جهت زیبایی بینی خود استفاده نمایند.

امیدوارم این مقاله پاسخگوی سوالات شما باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

۲ پاسخ

  1. مطالب مفید بود. منتهی تنها بحث مقاله که هزینه وقیمت آن بود را تفره رفتی د و آخر هم متوجه هزینه واقعی وحدود آن نشدی م.. سرکار بودی م تا خط آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید