میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت لیزر موهای بدن آقایان
قیمت لیزر موهای بدن آقایان

لیست موضوعات

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

در این مقاله قصد داریم موضوع قیمت لیزر موهای بدن آقایان را بررسی کنیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت
دستگاه لیزر الکساندرایت

اگر مایل به انجام لیزر موهای بدن هستید می توانید به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مقاله درج شده است تماس بگیرید

دنیا را به گونه ای تصور کنید که در آن نیازی به شیو کردن هر روزه ریش های خود نداشته باشید، هیچ موی زیر پوستی در بدن شما وجود نداشته باشد. از موهای اضافی که بر روی شانه ها و پشت شما رشد می کنند کلافه شده اید؟ دنبال راه چاره می گردید؟

بهترین روش برای شما، لیزر موهای زائد است. امروزه دیگر لیزر موهای زائد مختص خانم ها نیست و آقایان هم می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

در این مقاله سعی داریم تا به سوالات زیر پاسخ دهیم.

انواع دستگاه ها برای لیزر موهای زائد کدامند؟

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد به چه صورت است؟

بهترین دستگاه لیزر برای آقایان چه دستگاهی است؟

فاصله جلسات لیزر موهای زائد آقایان چه مدت می باشد؟

لیزر موهای زائد آقایان چگونه انجام می شود؟

چرا لیزر را به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد آقایان می شناسند؟

آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک است؟

چه کارهایی را باید در جلسه اول لیزر درمانی انجام دهید؟

پر کاربرد ترین نواحی لیزر موهای زائد در اقایان کدامند؟

آمادگی های لازم پیش از انجام لیزر شامل چه کارهایی است؟

مراقبت ها و اقدامات لازم بعد از انجام لیزر چه مواردی هستند؟

آیا لیزر موهای زائد برای ورزشکاران مناسب است؟

چرا لیزر موهای زائد در بین آقایان مرسوم شده است؟

اقایان به چه تعداد جلسه برای لیزر موهای زائد خود نیاز دارند؟

حین انتخاب مرکز لیزر موهای زائد، چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

قیمت لیزر موهای زائد بدن آقایان چگونه تعیین می شود؟

 

انواع دستگاه ها برای لیزر موهای زائد کدامند؟

با استفاده از لیزر می توان از شر موهای زائد بدن خلاص شد. در واقع لیزر یک راه حل بلند مدت برای از بین بردن موهای زائد هم در خانم ها و هم در آقایان می باشد. با استفاده از لیزر موهای زائد قسمت های مختلف بدن مانند بیکینی یا زیر بغل را از بین می برند بعد از به کار گیری لیزر و تاثیرگذاری آن دیگر به شیو کردن یا اپیلاسیون های دردناک نیاز پیدا نخواهید کرد. بعد از، از بین بردن موهای زائد با لیزر پوستی صاف و نرم و بدون موهای زیر پوستی خواهید داشت.

دستگاه لیزری که برای از بین بردن موهای زائد هر شخصی به کار گفته می شود، باید با توجه به رنگ پوست و همچنین رنگ و جنس موهای فرد زیر نظر پزشک متخصص انتخاب شود. برای به دست آوردن بهترین نتیجه بهتر است که به یک مرکز درمانی معتبر مراجعه کنید. باید بدانید که کارایی تمام دستگاه های لیزر یکسان نمی باشد. در ادامه ی این مطلب انواع مختلف دستگاه های لیزر را معرفی می کنیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت

ساز و کار دستگاه لیزر به این شکل است که انرژی نوری را با یک طول موج تعیین شده را در یک قسمت از بدن متمرکز می نماید. برای طراحی بیشتر لیزر ها از اصل فوتوترمولیز استفاده می کنند. انرژی نوری حاصل از پرتوهای لیزر ریشه مو را هدف قرار می دهند، ریشه ی مو به وسیله ی رنگدانه هایی که دارد انرژی نوری پرتو ها را جذب کرده و به گرما تبدیل می کند.

دستگاه لیزر الکساندرایت
دستگاه لیزر الکساندرایت

گرمایی که به وجود می اید، باعث از بین رفتن ریشه مو می شود. ولی صدمه ای به بافت های پیرامون آن وارد نمی کند. گرمایی که ایجاد می شود در حدود 80 درجه می باشد و ظرف مدت چند میلی ثانیه باعث آسیب های غیر قابل برگشت به ریشه مو می گردد.

لیزر الکساندرایت به سیستم خنک کننده ی تماسی و بازیافت فوتون تجهیز شده است. این دستگاه لیزر 3 خنک کننده ی دورانی دارد که مسئول خنک کنندگی پیش از درمان، در حین درمان و بعد از آن را بر عهده دارند. احساس درد در زمان استفاده از لیزر اکساندرایت بسیار کم می باشد.

مزایای لیزر الکساندرایت

  • موثرترین طول موج برای از بین بردن موهای زائد را دستگاه الکساندرایت تولید می کند.
  • استفاده از این دستگاه بدون درد است.
  • نتیج حاصل از درمان بلند مدت است.
  • نتایج درمان به سرعت قابل مشاهده است.
  • دوران نقاهت در زمان استفاده از لیزر الکساندرایت وجود ندارد.
  • این دستگاه برای انواع پوست ها موثر می باشد.
  • طول درمان با دستگاه لیزر الکساندرایت کوتاه است.

نقاط ضعف لیزر الکساندرایت

اگر انجام لیزر توسط یک دستگاه استاندارد و پیشرفته و همچنین به دست یک اپراتور متخصص انجام شود، عوارض خاصی به دنبال نخواهد داشت. در بعضی از بیماران که پوست های حساس یا بسیار تیره دارند ممکن است که سوختگی های سطحی دیده شود. برای جلوگیری از این شرایط باید دوز لیزر اندازه گیری شود و سیستم خنک کننده روی تنظیمات مناسب قرار گیرد. بعد از ایجاد سوختگی به وسیله ی لیزر، لکه هایی بر روی پوست ایجاد می گردد.

دستگاه لیزر دایود

یکی از پرکاربردترین دستگاه های لیزر در دنیا، لیزر دایود می باشد. مدل های مختلف لیزر دایود در کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرند. لیزر دایود دارای یک طول موج بلند است که بدون صدمه وارد کردن به لایه اپیدرم پوست به اعماق آن نفوذ می کند. لیزر دایود بیشتر برای پوست هایی با رنگ تیره موثر می باشد. افرادی که دارای پوست های بسیار تیره هستند، بهتر است که از دستگاه لیزر دایود استفاده کنند تا به نتیجه ی مطلوب دست یابند.

نوع پوست برای تاثیر گذاری بیشتر از بین بردن موهای زائد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. معمولا بهترین نتایج از لیزر را کسانی کسب می کنند که موهای مشکی و پوست سفید دارند. تعداد افرادی که ترکیب رنگ سفید پوست با موی مشکی داشته باشند بسیار کم می باشد. معمولا موی مشکی با پوست سبزه ترکیب می شود. در نتیجه لیزر دایود این شرایط را برای افرادی با پوست های تیره فراهم کرده تا به نتیجه دلخواه برسند.

دستگاه لیزر دایود
دستگاه لیزر دایود

مزایای لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود، یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدون ایجاد درد است. لیزر دایود به جلسات زیادی نیاز ندارد و می توان از آن برای از بین بردن موهای زائد کلیه قسمت های بدن استفاده نمود. این دستگاه برای تمامی رنگ ها و تیپ های پوستی مناسب است. دستگاه دایود هم برای خانم ها و هم آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.  با توجه به موارد گفته شده در مورد دستگاه لیزر دایود، می توان از آن به عنوان موثرترین دستگاه برای رفع موهای زائد نام برد.

نقاط ضعف لیزر دایود

دایود دستگاه بسیار خوبی است اما نمی توان آن را کاملا بدون عوارض دانست.

  • بعد از استفاده از دستگاه لیزر دایود، ممکن است که با سوختگی، لکه و تغییر رنگ پوست مواجه شوید.
  • در بعضی موارد، گزارشاتی مانند کهیر زدن پس از استفاده از لیزر دایود منتشر شده است.
  • در رابطه با عوارض بلند مدتی که لیزر دایود ایجاد می کند، مطالعات زیادی صورت نگرفته است.

دستگاه لیزر ایلایت

در واقع دستگاه لیزر ایلایت ترکیبی از مزیت های لیزر IPL  و RF را در اختیار شما قرار می دهد. عملکرد لیزر ایلایت بر اساس ایجاد مقاومت میان بافت هدف و پوست است و تاثیر گذاری آن حاصل جذب انژی نورانی از طریق پوست می باشد.

انرژی رادیوفرکوئنسی می تواند تا لایه های میانی و عمیق پوست نفوذ کرده و ایجاد گرما کند. در مقایسه   شود. سیستم خنک کننده ی موجود در دستگاه لیزر ایلایت، موجب کمتر شدن درد و سوزش در بیمار می شود.

برای جذب شدن انرژی رادیو فرکوئنسی یا امواج رادیویی نیازی به ملانین نیست و همین امر باعث می شود که ایلایت برای رفع موهای نازک تاثیر بیشتری داشته باشد.

دستگاه لیزر ایلایت
دستگاه لیزر ایلایت

مزایای دستگاه لیزر ایلایت

برخی از مزایایی که دستگاه لیزر ایلایت دارد را در ادامه آورده ایم.

  • به وسیله ی لیزر ایلایت می توان به غیر از رفع موهای زائد کارهایی نظیر: جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک، ضایعات رنگدانه ای، کک و مک، ضایعه های عروقی، سفید کردن پوست و کوچک نمودن منافذ پوستی را نیز انجام داد.
  • این دستگاه برای از بین بردن انواع مدل های مو با رنگ های پوستی مختلف مناسب می باشد.
  • با به کارگیری فیلتر های طول موج، تمام نورهایی که برای بدن مضر هستند را حذف می کنند و در نتیجه یک درمان ایمن حاصل می شود.
  • دستگاه لیزر ایلایت به هندپیس هوشمند تجهیز شده و می تواند مستقیما با پوست در تماس قرار گیرد.
  • نسبت به IPL پوشش بالاتری دارد.
  • دستگاه لیزر ایلایت دارای رابط کاربری سریع می باشد.
  • مجهز بودن دستگاه به سیستم خنک کننده ی اپیدرم، ایمنی درمان با این روش را بالا می برد.
  • سیستم خنک کننده ی دستگاه ایلایت بسیار قدرتمند است و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده نمود.

نقاط ضعف دستگاه لیزر ایلایت

عوارض ناچیزی مانند قرمزی پوست و تورم موضعی بعد از رفع موهای زائد با دستگاه ایلایت امری طبیعی است، که به زودی از بین می رود. وجود طول موج دو گانه موجب از بین رفتن موهای زائد بدون احساس درد و ناراحتی می شود. در استفاده از سایر دستگاه های لیزر ممکن است که با مواردی مانند تغییرات رنگدانه یا تاول زدن روبرو شوید که لیزر ایلایت چنین عوارضی را به دنبال نخواهد داشت. نوری که دستگاه لیزر ایلایت تولید می کند کاملا ایمن است.

لیزر موهای زائد در خانه

در گذشته این تفکر که می توان با لیزر خانگی، موهای زائد را از بین برد، بسیار دور از انتظار و ناممکن به نظر می رسید. اما جدیدا این روش مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. لیزر باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شود. هنگامی که مو در چرخه ی رشد قرار می گیرد، فولیکول مو گرمای حاصل شده از نور لیزر را جذب می نماید و به این شکل رویش مجدد مو متوقف می شود.

لیزر موهای زائد در خانه
لیزر موهای زائد در خانه

نقاط ضعف لیزر موهای زائد در خانه

لیزر های خانگی معایب زیادی دارند. اولین نکته این است که این دستگاه ها قابل حمل نمی باشند و بعد از مدتی کاربرانی که با هزینه های زیاد این دستگاه را خریداری کرده اند، از خرید خود پشیمان می شوند زیرا بعد از چندین بار استفاده به نتیجه ی دلخواه دست نمی یابند. دستگاه های لیزر خانگی به نسبت دستگاه هایی که در کلینیک ها وجود دارند، قدرت کمتری دارند.

کاربرانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند، پس از چندین بار استفاده به خواسته ی خود که از بین رفتن موها و رسیدن به یک پوست نرم و صاف است، نمی رسند. این دستگاه ها برای تیپ های پوستی مختلف مناسب نمی باشند و تاثیر گذاری آنها برای پوست های تیره بسیار کم می باشد. برای پوست های روشن نیز نتیجه خوبی حاصل نمی شود. همین طور استفاده از این دستگاه برای قسمت های مختلف صورت مناسب نیست.

نقاط ضعف لیزر موهای زائد در خانه
نقاط ضعف لیزر موهای زائد در خانه

 استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد به چه صورت است؟

از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. معمولا کسانی که دارای رشد موهای غیر طبیعی هستند بیشتر به انجام لیزر تمایل دارند. اکثر افراد برای از بین بردن موهای زائد خود به وسیله ی لیزر، باید آن را در چند مرحله ی مختلف پیگیری کنند. اکثر نورهایی که در دستگاه های مختلف لیزر و برای رفع موهای زائد استفاده می شوند اف دی ای می باشند و باعث از بین رفتن تمام یا بخش زیادی از موهای زائد در یک دوره درمانی می شوند.

 استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد به چه صورت است؟
استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد به چه صورت است؟

همانطور که گفته شد، لیزر برای اشخاصی مناسب تر است که پوست روشن و موهای مشکی دارند.

با این وجود با گرفتن مشاوره های لازم از پزشک متخصص و انتخاب دستگاه مناسب برای پوست شما، می توان بهترین نتیجه را از این روش کسب نمود.

برخی از کلینیک ها برای از بین بردن موهای روشن روش الکترولیز را پیشنهاد می کنند، ولی الکترولیز بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که کل موهای زائدشان سفید شده باشد. به وسیله ی لیزر با یک شات لیزر، تعداد زیادی پیاز مو از بین می رود. در نتیجه سرعت آن بالاتر است، ولی برای از رفع موهای زائد یک قسمت کوچک از بدن به وسیله ی الکترولیز سال ها زمان نیاز است.

در حقیقت لیزر یک پالس نوری می باشد که بدون ایجاد صدمه در بافت های اطراف، تولید گرما کرده و با نفوذ به فولیکول های مو، آن ها را از بین می برد و باعث از بین رفتن امکان رویش مجدد مو می گردد.

 

بهترین دستگاه لیزر برای آقایان چه دستگاهی است؟

در گذشته، تنها کسانی می توانستند از لیزر استفاده کنند که مو های تیره و رنگ پوست روشن داشتند. اما دستگاه های جدید الکساندرایت با ارائه ی دوسیستم لیزری با طول موج های 755 نانومتر و 1064 نانومتری، بهترین طول موج ها را برای از بین بردن موهای زائد، در افراد مختلف ارائه می کنند.

دستگاه الکساندرایت با طول موج های مختلف برای افرادی با پوست های تیره تر که رشد و تراکم مو در بدن آنها زیاد می باشد مناسب است. این دستگاه برای از بین بردن موهای قسمت بیکینی و زیر بغل آقایان تاثیر بسیار زیادی دارد. برخی از آقایان برای از بین بردن موهای قسمت ریش صورت و موهای گردن می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

بهترین دستگاه لیزر برای آقایان چه دستگاهی است؟
بهترین دستگاه لیزر برای آقایان چه دستگاهی است؟

فاصله جلسات لیزر موهای زائد آقایان چه مدت می باشد؟

برای لیزر موهای زائد آقایان روش های مختلفی پیشنهاد می شود که شما می توانید با توجه به نوع موهای خود و عوامل تاثیر گذار دیگر در این زمینه بهترین روش را انتخاب کنید. رفع موهای زائد با لیزر باید هر 5 یا 6 هفته یک بار تکرار شود و تا زمانی که اطمینان  کامل در مورد از بین رفتن پیاز مو حاصل نشده باشد، جلسات تکرار می شوند. معمولا توصیه می شود که پس از پایان یافتن جلسات لیزر موهای زائد، هر 6 ماه یا یکسال برای کامل کردن درمان مراجعه کنید.

نکته قابل توجه در مورد لیزر موهای زائد آقایان  این است که موهایی که رشد غیر طبیعی دارند در جلسه ی اول از بین می روند.

فاصله جلسات لیزر موهای زائد آقایان چه مدت می باشد؟
فاصله جلسات لیزر موهای زائد آقایان چه مدت می باشد؟

لیزر موهای زائد آقایان چگونه انجام می شود؟

در روش رفع موهای زائد آقایان از سیستم فوتوترمولیسیس کمک گرفته می شود که با استفاده از آن انرژی نور تولید شده توسط ریشه ی مو جذب و تبدیل به گرما می گردد و در آخر پیاز مو آسیب دیده و از بین می رود. به این دلیل است که لیزر را اثر بخش ترین روش برای از بین بردن موهای زائد آقایان می شناسند.

لیزر موهای زائد آقایان چگونه انجام می شود؟
لیزر موهای زائد آقایان چگونه انجام می شود؟

چرا لیزر را به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد آقایان می شناسند؟

با توجه به اینکه در زمان انجام لیزر از هیچ ژل یا کرمی استفاده نمی شود پس هیچ اثری از مواد شیمیایی یا چسب بر روی پوست مشاهده نخواهد شد. مانند بسیاری از روش های دیگر، قدرت نفوذ به جریان خون یا گره های لنفاوی را ندارد و می توان از آن برای رفع موهای زائد نواحی حساس مانند ناحیه تناسلی، زیر بغل، گوش و بینی کمک گرفت.

اگر شما هم به عنوان یک آقا، برای رفع موهای زائد بدن خود به دنبال راه حل مناسب می گردید، می توانید برای لیزر موهای زائد خود به کلینیک های زیبایی و پوست دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید. استفاده از لیزر تنها مختص بدن نمی باشد، با کمک آن می توان موهای صورت، موهای اضافی بین ابروها و موهای گلورا هم از بین برد. روش درمانی لیزر یک روش تطبیق پذیر است که می توان از آن برای برطرف نمودن موهای زائد تمام قسمت های بدن استفاده نمود.

چرا لیزر را به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد آقایان می شناسند؟
چرا لیزر را به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد آقایان می شناسند؟

مقایسه ی لیزر با سایر روش های از بین بردن موهای زائد صورت:

برای از بین بردن موهای زائد صورت از روش های گوناگونی مانند وکس، تیغ، اصلاح با بند و به کار گیری کرم های مو بر استفاده می شود. این روش ها به سرعت انجام شده و هزینه زیادی ندارند ولی ماندگاری آنها، کوتاه مدت است. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، موها باز هم رشد می کنند و ممکن است که ضخیم تر شوند و برخی از این روش ها مانند استفاده از موزر و تیغ، باعث خشکی پوست می شوند.

با توجه به اینکه لیزر درمانی عوارض خاصی را به دنبال ندارد و یک روش ماندگار به حساب می آید، نسبت به سایر روش های رفع موهای زائد صورت ارجحیت دارد.

مقایسه ی لیزر با سایر روش های از بین بردن موهای زائد صورت:
مقایسه ی لیزر با سایر روش های از بین بردن موهای زائد صورت:

شما در حال مطالعه مقاله قیمت لیزر موهای بدن آقایان هستید

آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک است؟

با توجه به مجهز بودن دستگاه های لیزر به سیستم خنک کننده، در تمام مدت انجام لیزر یک سیستم خنک کننده فعالیت می کند و احساس درد یا سوزش در بیمار را به حداقل میزان ممکن می رساند. در برخی از نواحی بدن، لیزر حسی مانند کشیدن یک کش پول روی پوست را دارد. دستگاه لیزر دایود درد کمتری را برای فرد ایجاد می نماید. اما اگر باز هم احساس درد داشتید می توانید از کرم های بی حس کننده کمک بگیرید.

انجام لیزر موهای زائد آقایان به عنوان تاثیرگذار ترین روش برای از بین بردن موهای زائد شناخته می شود و همچنین روش انجام آن سریع تر بوده و بدون درد انجام می شود. بعد از پایان یافتن جلسه درمانی، می توانید به زندگی عادی برگشته و کارهای روزمره ی خود برسید.

آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک است؟
آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک است؟

چه کارهایی را باید در جلسه اول لیزر درمانی انجام دهید؟

در آغاز از شما می خواهند که لباس های خود را در آورید به شما گفته می شود که حتی لباس زیرتان را در آورید. امکان دارد که خجالت بکشید اما جای نگرانی وجود ندارد، اپراتور دستگاه شما را درک می کند.

با در آوردن لباس فضای لازم برای انجام کار را فراهم می کنید تا اپراتور یا پرستار بتواند به راحتی موهای زائد شما را از بین ببرد. به آقایان معمولا یک لباس زیر یک بار مصرف می دهند که در طول انجام لیزر آن را به تن کنند.

در مرحله بعد شخصی که وظیفه ی انجام لیزر را بر عهده دارد، محلی که می خواهید لیزر کنید را تمیز می نماید تا اگر باکتری روی پوست شما وجود دارد، از بین برود.

معمولا یک متخصص زیبایی تمام قسمت های بدن شما را معاینه می کند و نوع لیزری که برای پوست و موی شما مناسب تر است را پیشنهاد می دهد. فراموش نکنید که پیش از رفتن به کلینیک رفع موهای زائد با لیزر، حتما قسمتی که قرار است لیزر شود را شیو کنید.

در آخر اپراتور دستگاه برای از بین بردن موهای زائد بدن شما به وسیله ی لیزر اقدام می کند.

چه کارهایی را باید در جلسه اول لیزر درمانی انجام دهید؟
چه کارهایی را باید در جلسه اول لیزر درمانی انجام دهید؟

شما در حال مطالعه مقاله قیمت لیزر موهای بدن آقایان هستید

پر کاربرد ترین نواحی لیزر موهای زائد در آقایان کدامند؟

در این قسمت از مقاله به بررسی کاربردهای لیزر موهای زائد در آقایان می پردازیم. با اطمینان می توان گفت که بهترین و سریع ترین روش برای از بین بردن موهای زائد آقایان استفاده از لیزر است.

رشد مو در افراد داری سه مرحله ی مختلف است. این مراحل عبارتند از: مرحله ی رشد مو یا آناژن، کاتاژن و تلوژن. بسیاری از پزشکان بهترین زمان برای از بین بردن موهای زائد به وسیله ی لیزر را زمانی می دانند که موها در مرحله ی آناژن قرار دارند.

پر کاربرد ترین نواحی لیزر موهای زائد در آقایان کدامند؟
پر کاربرد ترین نواحی لیزر موهای زائد در آقایان کدامند؟

پرکاربرد ترین نواحی لیزر موهای زائد در مردان در ادامه گفته می شود.

  1. بیشتر مردان تمایل زیادی به از بین بردن ریش های خود دارند تا از شیو کردن روزانه خلاصی یابند.
  2. معمولا کندن موهایی که روی گوش و داخل بینی می رویند، دردناک است، به همین دلیل اکثر آقایان ترجیح می دهند که با استفاده از لیزر برای همیشه از شر موهای این نواحی، خلاصی یابند.
  3. یکی دیگر از نواحی پر موی بدن مردان که اکثرا مایل به از بین بردن موهای آن می باشند، کمر آنهاست.
  4. ناحیه دستگاه تناسلی مردان از دیگر قسمت هایی است که می توان با استفاده از لیزر موهای زائد آن را برای همیشه نابود نمود.
  5. معمولا دوچرخه سواران دوست دارند در زمان شرکت در مسابقه های دوچرخه سواری، پاهایشان بدون مو باشد و یا افرادی هم وجود دارند که از وجود موهایی پرپشت بر روی پای خود بیزارند و تمایل دارند که موهای پایشان کم باشد. این افراد نیز از روش لیزر درمانی استقبال می کنند. لیزر پاها در مردان حدود 3 ساعت به طول می انجامد و در طی این مدت موهای زائد کل پا از خط بیکینی تا انگشتان پا به وسیله ی لیزر از بین می رود.
  6. بسیاری از مردان برای نشان دادن عضلات مردانه ی بازو ها و کم پشت کردن موهای بازو به لیزر درمانی رو می آورند. لیزر بازو شامل کل بازو ها و شانه ها می شود و حدودا 60 دقیقه به طول می انجامد.
  7. موهای زائدی که روی سینه و شکم می رویند، باعث ایجاد مشکلاتی برای زنان و مردان می شوند. با کمک لیزر می توان موهای این ناحیه از بدن مردان را از بین برد.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت لیزر موهای بدن آقایان هستید

آمادگی های لازم پیش از انجام لیزر شامل چه کارهایی است؟

پیش از انجام لیزر موهای زائد باید یک دکتر متخصص پوست شما را معاینه کرده و مشاوره های لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهد. معمولا در جلسه ی مشاوره در مورد انتظاراتی که بیمار درباره ی نتیجه درمان دارد و عوارض و خطرات لیزر صحبت می شود.

بیمار باید پیش از انجام لیزر موارد گفته شده در ادامه را رعایت نماید تا از بروز عوارض احتمالی پیشگیری کند.

اولین مسئله ای که در زمان انجام لیزر باید رعایت شود، این است که از قرار گرفتن در معرض اشعه UV یک هفته قبل و بعد از انجام لیزر خودداری شود.

حداقل 14 روز قبل از لیزر موهای زائد، از آفتاب گرفتن و برنزه کردن بدن اجتناب کنید.

7 روز پیش از انجام لیزر از محصولاتی مانند اسپری یا کرم هایی که برای برنزه کردن می باشند، استفاده نکنید.

بهتر است که در پیش از جلسه لیزر، از عطر و خوشبو کننده های بدن و هر عملی که موجب بروز حساسیت در ناحیه تحت لیزر می شود، خودداری کنید.

برای پیشگیری از خطر بروز خونریزی، پیش از جلسه لیزر از خوردن دارو های ضد التهاب و آسپرین و همچنین مکمل های گیاهی اجتناب کنید.

آمادگی های لازم پیش از انجام لیزر شامل چه کارهایی است؟
آمادگی های لازم پیش از انجام لیزر شامل چه کارهایی است؟

برای جلوگیری از هرگونه مشکل، اپراتور دستگاه را از سابقه پزشکی خود آگاه کنید.

فراموش نکنید که لیزر برای زنان باردار مضر است.

لیزر برای قسمت هایی از بدن که تاتو یا خالکوبی دارند، بی اثر می باشد.

اگر بیماری صرع دارید، بهتر است که لیزر درمانی نکنید.

مراقبت ها و اقدامات پیش از لیزر موهای زائد

12 تا 24 ساعت پیش از مراجعه برای لیزر، موهای ناحیه ای که می خواهید لیزر کنید را شیو نمایید.

افرادی که دچار آفتاب سوختگی شده اند یا پوست خود را برنزه کرده اند، حداقل باید 15 روز صبر کنند تا از صدمه رسیدن به پوست به وسیله ی لیزر جلوگیری شود.

در بعضی از کلینیک ها پیشنهاد می شود که نیم ساعت پیش از انجام لیزر، برای ناحیه مورد نظر از کرم بی حسی استفاده شود تا احساس درد در بیمار کاهش یابد. قبل از شروع فرایند لیزر کرم های بی حسی باید از روی پوست پاک شوند.

قسمتی از بدن که می خواهید لیزر کنید باید کاملا پاک و تمیز باشد. اگر قصد لیزر صورت را دارید، پیش از انجام لیزر باید صورت خود را از وجود هر گونه لوازم آرایش پاک کنید.

انجام لایه برداری های شیمیایی را به حداقل 2 هفته بعد از انجام لیزر موکول کنید.

یک هفته قبل از شروع درمان با لیزر، نباید محصولاتی که حاوی آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسیل، هیدروکینون، رتینول یا رتینوئید، تازوراک و دیفرین هستند را استفاده کنید.

اگر ناحیه ای که قصد دارید در آن قسمت لیزر انجام دهید، دارای ضایعه پوستی و یا خال گوشتی است، باید قبل از شروع جلسات لیزر با یک پزشک مشورت کنید.

3هفته قبل از شروع جلسات لیزر از انجام اپیلاسیون و وکس خودداری کنید.

اگر مستعد تبخال زدن هستید، پیشنهاد می شود که قبل از شروع درمان از داروهای ضد ویروس تبخال استفاده کنید. برای اشخاصی که مبتلا به تبخال فعال می باشند، لیزر انجام نمی شود.

اگر ظرف 6 ماه گذشته از قرص های آکوتان استفاده کرده اید، لیزر موهای زائد به شما پیشنهاد نمی شود.

بهتر است که در حدود 2 ساعت قبل و بعد از انجام لیزر، از فعالیت هایی که موجب بالا رفتن دمای بدن و فشار خون می شوند، اجتناب کنید.

اگر تزریق بوتاکس داشته اید، باید تا 2 هفته بعد برای انجام لیزر دست نگه دارید.

مصرف طولانی مدت آنتی بیوتیک ها باعث افزایش حساسیت به نور می شود. اگر برای یک مدت طولانی انتی بیوتیک مصرف کرده اید، حتما در زمان مشاوره این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

پس از لیزر موهای زائد پا، چکمه نپوشید.

مراقبت ها و اقدامات لازم بعد از انجام لیزر چه مواردی هستند؟

  • تا یک هفته بعد از انجام لیزر، در معرض تابش اشعه uv قرار نگیرید.
  • اگر در سطح پوست شما تاولی ایجاد شد، به هیچ عنوان آن را نترکانید. اگر پوست شکننده ای دارد بهتر است که برای بهبودی سریع تر از پماد آنتی بیوتیک استفاده نمایید.
  • برای از بین بردن درد های ناشی از لیزر می توانید قرص استامینوفن بخورید.
  • برای تسکین یافتن آزردگی هایی که از گرمای لیزر نشئت گرفته است، می توانید از ژل های ترمیم کننده، حوله خنک، کمپرس یخ و آلوئه ورا کمک بگیرید.
  • فورا بعد از اتمام جلسه ی لیزر، روی صندلی های حرارتی، ننشینید.
  • بعد از اتمام جلسات لیزر، حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.
  • اگر عوارضی مانند تیره شدن پوست یا از دست دادن رنگدانه های پوست، همچنین قرمزی و تورم یا تاول مشاهده کردید، حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید.
  • برای از بین رفتن احتمال رشد موهای زیر پوستی، مدتی بعد از اتمام جلسات لیزر، قسمتی از بدن را که لیزر کرده اید، لایه برداری کنید.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت لیزر موهای بدن آقایان هستید

آیا لیزر موهای زائد برای ورزشکاران مناسب است؟

اگر به باشگاه های بدنسازی مردانه بروید، می بینید که بیشتر بدنسازها موهای بدن خودشان را از بین برده اند. دلیل این کار این است که رفع مو های زائد در افزایش حجم عضلانی تاثیر به سزایی دارد.

برخی از دوچرخه سواران هم اقدام به از بین بردن موهای پا و قسمت های تحتانی بدن خود می کنند. وجود موهای زائد، در بدن دوچرخه سواران احتمال عرق سوز شدن آنها را دو برابر می کند. عرق سوز شدن مشکلاتی را برای دوچرخه سوار در مسافت های زیاد و در هنگام رکاب زنی ایجاد می نماید. رفع موهای زائد، پوشیدن شلوارهای ورزشی تنگ، استفاده از فوم رولینگ و ماساژ را آسان تر می سازد. زیرا دیگر مویی وجود ندارد تا ایجاد مشکل نماید.

بدن بیشتر شناگران حرفه ای هم بدون مو است. بدون مو بودن بدن شناگران می تواند در رکورد شکنی آنها به اندازه یک دهم ثانیه اثر گذار باشد. بنابراین از بین بردن موهای زائد بدن، برای شناگران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

با در نظر گرفتن نکات گفته شده، می توان نتیجه گرفت که لیزر موهای زائد باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های ورزشکاران می شود. با استفاده از لیزر لازم نیست که پیش از هر مسابقه ای، ورزشکار زمانی را برای شیو کردن موهای زائد خود صرف نماید.

چرا لیزر موهای زائد در بین آقایان مرسوم شده است؟

 

در ادامه به بررسی این موضوع که چرا لیزر موهای زائد دز میان آقایان مرسوم شده است می پردازیم.

چرا لیزر موهای زائد در بین آقایان مرسوم شده است؟
چرا لیزر موهای زائد در بین آقایان مرسوم شده است؟
  1. وجود بیش از حد موهای زائد( دید زیبایی شناسی)

نکته ای که در این زمینه مطرح می شود، این است که لیزر تنها مخصوص خانم ها نیست و برای مردانی هم که از زیادی موهای زائد در نواحی کمر، قفسه سینه، شکم یا کل بدن شکایت دارند بسیار توصیه می شود.

بعضی از آقایان تنها به لیزر موهای قفسه سینه ی خود اکتفا می کنند چرا که می خواهند موهای این قسمت از بدنشان ضخیم و خشن نباشد. معمولا لیزر موهای زائد کمر و قفسه سینه در آقایان رواج بیشتری دارد. با از بین بردن موهای این نواحی از بدن، مردان به اعتماد به نفس بالاتری دست می یابند.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت لیزر موهای بدن آقایان هستید

  1. موضوع بهداشت فردی

باور غلطی که در زمینه موهای زائد مطرح می شود این است که وجود موهای زائد به معنی غیر پاکیزه بودن نیست. باید بگوییم که این جمله تنها یک جمله ساده است که مردان برای دلداری دادن به خود از آن استفاده می کنند.

موهای زائد در تابستان و هوای گرم باعث به وجود آمدن خارش و ایجاد ناراحتی برای افراد می شود. امروزه رفع موهای زائد به وسیله ی لیزر به منظور رعایت بهداشت بسیار افزایش یافته است و در کشور های پیشرفته در حدود نیمی از مشتریان کلینیک های رفع موهای زائد با لیزر، مردان هستند.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت لیزر موهای بدن آقایان هستید

  1. اصلاح اسان تر صورت و درمان موهای زیر پوستی

یکی از نواحی محبوب برای لیزر موهای زائد در مردان، صورت می باشد. ترجیح مردان معمولا این است که موهای صورت کمتری داشته باشند، مخصوصا در افرادی که موهای آنها به صورت زیر پوستی رشد می کند. متخصصان پوست معتقدند که، لیزر موهای زائد روشی تاثیر گذار بر روی برجستگی های حاصل از اصلاح در آقایان است.

در چنین وضعیتی، اصلاح دائمی پوست موجب ایجاد برآمدگی های ملتهب، قرمز یا تیره در اطراف فولیکول های مو می شود، که معمولا ناشی از موهایی هستند که در جهت های مختلف رشد می کنند. تاثیر گذاری لیزر روی موهای صورت به اندازه ای است که بعد از گذشت 2 جلسه از آن، رشد موهای زیر پوستی از بین رفته و پوست به حالت عادی خود بر می گردد.

لیزر موهای زائد به افرادی که به فولیکولیت( التهاب فولیکول های مو به دنبال جوش های سفید و کوچک) مبتلا هستند، بسیار توصیه می شود. لیزر موهای زائد برای اشخاصی که تحمل اصلاح یا وکس برای آنها سخت می باشد، یک گزینه ی بسیار مناسب محسوب می شود.

  1. کچلی یا رویش بد مو

بر طبق آمار به دست آمده، 5 درصد از مردانی که برای لیزر موهای زائد به کلینیک ها مراجعه می کنند، برای از بین بردن موهای سر خود به کلینیک آمده اند. شنیدن این موضوع شاید عجیب باشد، ولی حقیقت دارد. این مردان به دلیل مشکل کچلی پراکنده و همچنین رویش بد موهای خود به این روش درمانی رو می آورند.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت لیزر موهای بدن آقایان هستید

اقایان به چه تعداد جلسه برای لیزر موهای زائد خود نیاز دارند؟

به صورت طبیعی، تعداد جلسات مورد نیاز، برای از بین بردن موهای کمر و قفسه سینه ی مردان به وسیله ی لیزر 6 تا 8 جلسه می باشد. باید بدانید که لیزر موهای زائد موجب کاهش موها می شود و به طور کامل موها را از بین نمی برد، چرا که لیزر باعث تخریب فولیکول ها می گردد ولی امکان دارد که یک فولیکول دوباره خود را بازسازی نماید.

بنابر نظر کارشناسان، موها دارای چرخه های رشد متفاوتی می باشند. معمولا بعد از مدت 2 هفته از انجام لیزر، موهای مرده ریزش پیدا می کنند. در نتیجه در هنگام جلسه ی دوم، موهایی که در جلسه قبل در مرحله ی رشد بوده اند، الان در مرحله خواب و یا در حالت ریزش قرار دارند. اگر تمامی موارد گفته شده در مورد لیزر را به درستی رعایت کنید. می توانید شاهد رفع موهای زائد خود تا حدود 50 تا 85 درصد باشید.

اقایان به چه تعداد جلسه برای لیزر موهای زائد خود نیاز دارند؟
اقایان به چه تعداد جلسه برای لیزر موهای زائد خود نیاز دارند؟

حین انتخاب مرکز لیزر موهای زائد، چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

معتبر بودن مرکز لیزر و نوع و مدل دستگاهی که در آن مرکز استفاده می شود، دو نکته اساسی برای انتخاب مرکز لیزر به حساب می آیند.

 

برخی از مراکز لیزر درمانی از دستگاه های IPL برای انجام لیزر موهای زائد استفاده می کنند. اشعه ای که از این دستگاه خارج می شود، از اپیدرم پوست نمی تواند عبور کند. در نتیجه پوست را تحت تاثیر قرار می دهد ولی نتیجه ای برای رفع دائمی موهای زائد به وسیله ی آن حاصل نمی شود.

برای انتخاب مرکز لیزر خوب، تحقیقات بسیاری انجام دهید. بسیاری از مراکز پکیج هایی را معرفی و تبلیغ می کنند که سود چندانی برای مشتری ندارند و ممکن است که هزینه های زیادی را به شما تحمیل کنند. شاید شما برای لیزر موهای زائد کمر به یک مرکز لیزر مراجعه نمایید.

ولی منشی آن مرکز با پیشنهاد پکیج های ترکیبی که قسمت های دیگر بدن را نیز شامل می شود، شما را وسوسه کند که گردن، قفسه سینه و پاهای خود را نیز لیزر کنید و به این روش سود های زیادی را کسب می نمایند.

بعد از تمام شدن جلسات لیزر، باید حداقل یک بار در سال برای لیزر دوباره مراجعه نمایید، تا نتایج به دست آمده از لیزر تثبیت شود. در یک سری از مراکز اطلاعات کافی در این باره به مشتریان داده نمی شود و معمولا مشتری از مزایای شارژ سالانه لیزر بی خبر می ماند.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت لیزر موهای بدن آقایان هستید

قیمت لیزر موهای زائد بدن آقایان چگونه تعیین می شود؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت لیزر موهای زائد آقایان نقش دارند. اولین عامل تعیین کننده قیمت لیزر، نوع دستگاه لیزر است. قیمت دستگاه های مختلف لیزر به سال ساخت ، کشور سازنده و نوع دستگاه بستگی دارد. هر چقدر که دستگاه به کار گرفته شده در یک مرکز لیزر موهای زائد گران تر باشد، قیمت لیزر نیز بالاتر می رود.

عامل تعیین کننده ی دیگر در این رابطه، مربوط به هزینه های نگهداری و تجهیزات دستگاه لیزر می باشد. گران ترین دستگاه لیزر در دنیا، دستگاه جنتل مکس پرو کمپانی کندلا است که هزینه ی نگه داری بسیار بالایی دارد.

دستگاه جنتل مکس پرو؛ علاوه بر پوست های روشن به لیزر اندی یگ نیز تجهیز یافته و با تولید طول موج 1064 نانومتر، برای نواحی تیره و پوست های تیره تر مناسب می باشد.

لیزر الکساندرایت و پوست های تیره

لیزر الکساندرایت محاسن بسیار زیادی دارد اما بر روی پوست های تیره تاثیر گذاری خوبی ندارد. استفاده از لیزر الکساندرایت بر روی پوست های تیره تر اگر با درجات پایین مورد استفاده قرار گیرد، نتیجه خوبی از آن حاصل نمی شود و اگر با درجات بالا استفاده شود موجب سوختگی پوست می گردد.

عامل دیگری که در تعیین قیمت لیزر موهای زائد تاثیر بسزایی دارد دستگاه خنک کننده ی لیزر می باشد. کلیه دستگاه های لیزر برای جلوگیری از ایجاد گرمای زیادی و سوختن پوست باید به دستگاه خنک کننده مجهز باشند. خنک کننده ها، با باد ساده و یا با ترکیب نمودن باد با آب موجب خنک شدن پوست می شوند. در بعضی از دستگاه ها برای کمتر شدن هزینه های نگه داری، در قسمتی که هندپیس به بدن برخورد پیدا می کند، آلومینیوم به کار می برند تا باعث احساس خنکی در فرد شود. واضح است که این روش برای جلوگیری از سوزش کارایی لازم را ندارد.

کمپانی کندلا

کمپانی کندلا، برای دستگاه های خنک کننده خود به جای به کار گیری باد ساده، از گازهای فوق سرد کرایوژن کمک می گیرد. این مدل خنک کننده به نام DCD شناخته می شود و در مدت زمانی در حدود چند میلیونیوم ثانیه، قبل از رسیدن پالس لیزر به پوست، کرایوژن به سمت پوست شلیک می گردد تا فرد درد و سوزش را احساس نکند.

با استفاده از این سیستم، می توان از درجات بالای لیزر بدون ایجاد کمترین آسیب برای پوست استفاده نمود، این سیستم خنک کننده باعث اثر گذاری بیشتر روی موهای زائد می شود و در نتیجه به جلسات کمتری برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز می باشد.

اگر هندپیس دستگاه قابلیت جدا شوندگی داشته باشد موجب افزایش هزینه ها می شود، این افزایش هزینه به نفع مشتری است، چرا که به بهداشت فردی مربوط می شود.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت لیزر موهای بدن آقایان هستید

مثال

برای مثال امکان دارد که فردی برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی مراجعه کرده باشد و نفر بعدی قصد لیزر موهای صورت را دارد. بنابراین اگر هندپیس قابل تعویض نباشد ممکن است که میکروب های زیادی را از فردی به فرد دیگر منتقل نماید.

موضوع دیگری که در تعیین قیمت لیزر موهای زائد هر شخصی تاثیر گذار است، مربوط به جنس مو، میزان تراکم مو و همچنین پوست فرد می باشد. این عوامل، تعیین کننده ی تعداد جلسات لیزر می باشند. هر چقدر که فرد به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشد هزینه ی بیشتری نیز باید پرداخت نماید.

اندازه ی محلی که می خواهیم وسیله ی لیزر تحت درمان قرار دهیم نیز یک عامل تعیین کننده در قیمت می باشد. برای مناطق کوچکتر مثل صورت یا بیکینی هزینه های کمتری باید بپردازید. این در حالی است که درمان مناطق بزرگتر مانند پاها و پشت هزینه ی بیشتری دارد.

برخی از مراکز معتبر، در ماه هایی از سال تخفیف هایی را برای پکیج های لیزر خود در نظر می گیرند. اگر قصد دارید که برای رفع موهای زائد  چند قسمت مختلف بدن با استفاده از لیزر اقدام کنید، می توانید با به کار گیری این پکیج ها، هزینه های خود را کاهش دهید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید