میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت تزریق فیلر
قيمت تزريق فيلر

لیست موضوعات

قیمت تزریق فیلر

همه روزه افراد زیادی در کلینیک‌های زیبایی به دنبال قیمت تزریق فیلر هستند. این ژل‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست، برای پر کردن چین‌وچروک‌های زیر پوست و همچنین برجسته‌سازی نقاط مختلف صورت استفاده می‌شوند. این ژل‌ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. قبل از آنکه به یک کلینیک زیبایی برای تزریق ژل فیلر مراجعه کنید، توصیه می‌کنیم که حتماً این مقاله را تا انتها بخوانید تا با مهم‌ترین نکاتی که پیرامون این موضوع وجود دارد آشنا شوید:

در این قسمت سوالات می توانند به شما  پاسخ دهند: ژل یا فیلر چیست و چه کاربردی دارد؟ مهم‌ترین انواع ژل‌های موجود در بازار چه چیزهایی هستند؟ چه کسانی می‌توانند از تزریق ژل استفاده کنند؟ عوارض جانبی تزریق ژل چیست؟ تزریق ژل در چه مواردی ممنوع است؟ بعد از تزریق ژل چه مراقبت‌هایی باید انجام داد؟ قیمت تزریق ژل فیلر چقدر است؟
 

قیمت تزریق فیلر
قیمت تزریق فیلر

ژل یا فیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

ژل یا فیلر به موادی گفته می‌شود که برای جوان‌سازی و رفع چین‌وچروک به زیر پوست تزریق می‌شوند. همچنین استفاده از این ژل‌ها برای برجسته کردن لب، گونه و زاویه‌دار کردن فک نیز تا حد زیادی رایج است. تاثیر این ژل‌ها عموماً موقتی بوده و بعد از مدتی در بافتهای بدن جذب می‌شوند. معمولاً ماندگاری آن‌ها چند ماه است که البته بسته به نوع و غلظت ژل می‌تواند کمی متغیر باشد.  

مهم‌ترین انواع ژل‌های موجود در بازار چه چیزهایی هستند؟

همان‌طور که گفتیم بیشتر ژل‌هایی که در بازار موجود هستند دارای اثر موقتی و کوتاه مدت می‌باشند. دلیل آن این است که ژل‌های دائمی که در گذشته استفاده می‌شدند، دارای تأثیرات غیرقابل برگشت و خطرناکی برای سلامت فرد بودند که تقریباً استفاده از آن‌ها امروزه منسوخ شده است. در عوض از ژل‌هایی استفاده می‌شود که دارای مواد طبیعی و قابل جذب در بدن باشند که بدون آنکه تأثیر منفی بر بافتهای صورت داشته باشند، بتوانند بعد از مدتی از بدن دفع شوند. سه نوع رایج از این ژل‌ها وجود دارد که پزشکان از آن‌ها در موارد مختلف استفاده می‌کنند:

اسید هیالورونیک:

این اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد و البته بدن قادر است که آنزیم تجزیه‌کننده‌ی آن را نیز بسازد. این ماده با تزریق در زیر پوست، باعث افزایش حجم می‌شود. این ژل در واقع بیشترین استفاده را در بین ترکیبات مختلف دارد. علاوه بر اینکه این ژل عوارض جانبی بسیار کمی دارد، می‌تواند با تزریق آنزیم نیز به سرعت تجزیه شده و تأثیر آن از بین برود. بنابراین نیازی به نگرانی بابت نتیجه‌ی تزریق نیست.

اسید هیالورونیک:
اسید هیالورونیک:

هیدروکسی آپاتیت کلسیم:

این ماده نیز در بدن انسان وجود دارد و تزریق آن حساسیتی ایجاد نمی‌کند. این ماده برای تزریقات عمیق در زیر پوست استفاده می‌شود.

کلاژن:

همان‌طور که میدانید یکی از موادی که در استحکام و کشسانی پوست تأثیر زیادی دارد، کلاژن است که البته تزریق آن به زیر پوست می‌تواند باعث ایجاد حجم در زیر پوست شود.

چه کسانی می‌توانند از تزریق ژل استفاده کنند؟

همه‌ی افرادی بزرگ‌سالی که دارای ناهنجاری پوستی مانند فرورفتگی و یا چین‌وچروک در پوست صورت خود باشند، می‌توانند از تزریق ژل استفاده کنند. این ژل هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. چه قصد داشته باشید که فرم چهره‌ی خود را تغییر بدهید و چه بخواهید که چهرهای جوان‌تر داشته باشید، استفاده از این ژل‌ها می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

چه کسانی می‌توانند از تزریق ژل استفاده کنند؟
چه کسانی می‌توانند از تزریق ژل استفاده کنند؟

عوارض جانبی تزریق ژل چیست؟

معمولاً تزریق ژل عوارض جانبی خاصی ندارد. در برخی از موارد اما عوارضی مانند تورم، التهاب، سوزش، خارش، قرمزی و خشکی پوست دیده شده که در این صورت باید به پزشک خود این موارد را اطلاع دهید. اما باید بدانید که این عوارض به هیچ عنوان خطرناک نیستند و بعد از مدت کوتاهی تا حداکثر 30 روز همه‌ی این علائم از بین می‌روند. در مواردی نیز ممکن است محل تزریق دچار عفونت شود که حتماً باید تحت نظر پزشک نسبت به درمان آن اقدام کرد. دقت کنید که ژل حتماً باید به بافتهای زیر پوست تزریق شود. این مواد نباید وارد رگ‌های خونی شوند. در صورتی که پزشک مرتکب چنین اشتباهی شود، عوارض جبران‌ناپذیری متوجه بیمار خواهد بود. بنابراین حتماً قبل از مراجعه به کلینیک‌های زیبایی، از میزان تجربه و مهارت پزشک مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.  

تزریق ژل در چه مواردی ممنوع است؟

اگر فردی دارای بیماری خاصی است که به موجب آن داروهای خاصی نیز مصرف می‌کند حتماً باید قبل از تزریق ژل، در این باره با پزشک خود مشورت کند. اگر فردی دارای سابقه‌ی بیماری‌های پوستی مزمن باشد، مانند زخم‌های مداوم، باید حتماً پزشک خود را در جریان قرار داده و احتمالاً تزریق ژل را به تعویق انداخته یا به طور کلی کنسل کند. مصرف داروهایی که از انعقاد سریع خون جلوگیری می‌کنند، تا 48 ساعت قبل از تزریق ژل ممنوع است. مصرف قرص‌هایی مانند آسپیرین می‌تواند باعث خون‌مردگی و یا خونریزی در محل تزریق شود. اگر فردی دارای زخم و یا التهاب پوستی در صورت خود باشد، به احتمال زیاد پزشک تزریق ژل را تا زمان بهبودی بیمار به تأخیر خواهد انداخت.

تزریق ژل در چه مواردی ممنوع است؟
تزریق ژل در چه مواردی ممنوع است؟

بعد از تزریق ژل چه مراقبت‌هایی باید انجام داد؟

بهتر است یک روز قبل و دو روز بعد از تزریق ژل از انجام فعالیت‌های شدید مانند ورزش‌های سنگین خودداری کنید. بعد از تزریق ژل بهتر است استراحت کرده و حرکت چندانی نداشته باشید. اجازه بدهید که در 48 ساعت آینده بدن شما خود را با شرایط جدید وفق بدهد. به محل تزریق دست نزنید و آن را مالش ندهید. در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید. اگر محل تزریق دچار تورم، قرمزی و یا درد شده است، از کیسه‌ی یخ استفاده کنید تا درد و تورم در ناحیه‌ی تزریق کاهش پیدا کند.

بعد از تزریق ژل چه مراقبت‌هایی باید انجام داد؟
بعد از تزریق ژل چه مراقبت‌هایی باید انجام داد؟

قیمت تزریق ژل فیلر چقدر است؟

قیمت ژل‌های تزریقی با توجه به فاکتورهای مختلف، بسیار متفاوت است. برخی از کلینیک‌های زیبایی به دلیل سابقه و تجربه‌ی بالا، معمولاً حق‌الزحمه‌ی بالایی درخواست می‌کنند. از این مسئله که بگذریم، ژل‌های مختلفی در بازار وجود دارند که برای نواحی مختلف صورت مانند دور چشم و یا گونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام از این ژل‌ها می‌توانند قیمت متفاوتی داشته باشند. کیفیت ژل و برند سازنده‌ی آن نیز یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت ژل‌های فیلر خواهد بود. از همراهی شما تا پایان مقاله قیمت تزریق فیلر سپاسگزاریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86 سابقه

کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94 لابیاپلاستی برطرف نمودن خشکی واژن  

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید