میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

فرق بوتاکس مصپورت با دیسپورت
فرق بوتاکس مصپورت با دیسپورت

لیست موضوعات

فرق بوتاکس مصپورت با دیسپورت

امروز با بررسی موضوع فرق بوتاکس مصپورت با دیسپورت با شما همراهیم.

فرق بوتاکس مصپورت با دیسپورت، یکی از اولین سوالهایی می باشد که اگر فردی قصد انجام بوتاکس را داشته باشد، به ذهنش خطور می کند و در پی این می باشد که اطلاعات درستی از بوتاکس و انواع آن به دست آورد تا بتواند بعد از تزریق عوارض جانبی کمتری را در پی داشته باشد.

 

در ادامه مقاله به سوالاتی که شاید برای شما هم پیش بیاید پاسخ می دهیم:

بوتاکس چیست؟

فرق بوتاکس مصپورت با دیسپورت چیست؟

فرد چگونه می تواند بوتاکس اصل با بوتاکس تقلبی را از هم تشخیص دهد؟

آیا اگر بوتاکس تقلبی باشد عوارض خطرناکی در پی دارد؟

فرق بوتاکس مصپورت با دیسپورت
فرق بوتاکس مصپورت با دیسپورت

بوتاکس چیست؟

ماده ی بوتاکس را از یک سم به دست می آورند، سمی که اگر در مقدار کم توسط پزشک استفاده شود، می تواند بدون خطر و ایجاد مشکل برای فرد باشد.

سم مورد نظر در  بوتاکس باعث می شود که در افرادی که قصد انجام این عمل را دارند، این ماده مفید عمل کند، این تزریق برای صورت و یا هر قسمت دیگری از بدن که انجام شود، باعث می شود که چین های آن قسمت از بدن از بین برود و صورت فرد ظاهری بهتر و جوان تر را در پی داشته باشد.

زمانی که افراد در مورد واژه ی بوتاکس فکر می کنند، در درجه ی اول جنبه ی زیبایی بوتاکس به ذهن آنها خطور می کند ، و تصور بر این می باشد که این عمل زیبایی فقط و فقط در زمینه ی جوانسازی پوست فعالیت دارد، در حالی که در برخی موارد افراد از بوتاکس برای کم کردن و یا غیرفعال شدن غده ی عرق خود نیز بهره می برند.

بوتاکس چیست؟
بوتاکس چیست؟

فرق بوتاکس مصپورت با دیسپورت چیست؟

ماده ی استفاده شده در بوتاکس در بازار با مارک ها و نام های متفاوت وجود دارند، و همه ی این نام ها قطعا کاربردشان در حیطه ی زیبایی می باشد، برای اینکه بتوان به بهترین نوع بوتاکس دست پیدا کرد مشورت با پزشک متخصص می تواند به فرد کمک کند.

دیسپورت به صورت پودر ارائه می شود و معمولا لازم نیست در  دمای خاصی نگه داری شود، در دیسپورت از موادی استفاده می شود مانند لاکتوز، که این ماده در شیر هم استفاده می شود  و باید پزشک متخصص احتیاط کند  که اگر فردی به شیر حساسیت دارد  برای او از این ماده استفاده نکنند.

درباره ی استفاده از دیسپورت باید گفت که دکتر متخصصی که  قصد استفاده از دیسپورت  را دارد برای تزریق به مقدار بیشتری از این ماده احتیاج هست تا بتوان بوتاکس درست تری انجام شود.معمولا دیسپورت بعد از تزریق اثرات آن بر روی پوست زودتر نمایان می شود و معمولا بعد از یک روز اثر آن مشخص است ، و درهنگام تزریق ، فرد درد کمتری را احساس می کند.

بوتاکس مصپورت  از کم عوارض ترین ماده های بوتاکس می باشد، و توانسته اعتبار خاصی را در بین پزشکان به دست آورد . و برای موارد پزشکی غیر از از بین بردن چین و چروک نیز می توان از آن استفاده کرد.

 

فرد چگونه می تواند بوتاکس اصل با بوتاکس تقلبی را از هم تشخیص دهد؟

شاید برای همه ی ما پیش آمده باشد که با آگهی ها و اطلاعیه هایی درباره ی بوتاکس مواجه می شویم که در یک مرکز درمانی در ارتباط با تزریق بوتاکس فردی این عمل  را با هزینه ی بسیار کمتر از هزینه ای که فرد درباره ی مراکز دیگر شنیده، انجام می دهد.

شاید در خیلی از موارد افراد در درجه اول به سمت آن مرکز جذب شده و خواهان انجام بوتاکس باشند، ولی باید قبل از انجام بوتاکس در این مکان ها، به این مسأله فکر کرد که فرق این قیمت و هزینه ی بالایی که در بین مراکز وجود دارد، ناشی از چیست؟

اگر مرکزی قیمت خیلی کمتری از مراکز دیگر دارد، می توان به ماده ی بوتاکس استفاده شده در آن مرکز شک کرد که این ماده اصل نمی باشد و احتمال اینکه تقلبی باشد بسیار زیاد است.

فرد چگونه می تواند بوتاکس اصل با بوتاکس تقلبی را از هم تشخیص دهد؟
فرد چگونه می تواند بوتاکس اصل با بوتاکس تقلبی را از هم تشخیص دهد؟

انتخاب کلینیک مطمئن

زمانی که فرد قصد انجام بوتاکس را دارد، انتخاب مرکزی مطمئن باید مد نظر باشد، مراجعه به متخصص در این زمینه می تواند به فرد کمک کند، در خیلی از موارد ما شاهد این می باشیم که افرادی که به یک مرکز مراجعه می کنند

از اثرات و تأثیرات بوتاکس بر روی پوست خود راضی نمی باشند، در این موارد فرد می تواند به اینکه شاید اصلا بوتاکس آن مرکز تقلبی باشد فکر کند و یا اینکه کسی که این کار را انجام می هد در این حیطه اصلا دانش مناسب پزشکی  را ندارد، مراجعه به پزشک متخصص در این مورد خیلی مهم می باشد

زیرا میتوان از اثرات جانبی بعد از عمل خود را دور نگه داشت و در صورت ایجاد مشکل پزشک خود می تواند به فرد کمک کند، اما در صورتی که این تزریق در مراکز غیر معتبر مانند آرایشگاه ها یا توسط پزشک متخصص انجام نشود ممکن است در حین تزریق اشتباهی رخ دهد که جبران ناپذیر باشد.

هم چنین می توان از روی بطری حاوی بوتاکس فتوسط پزشک متخصص به این نتیجه دست یافت که آیا بوتاکسی که قرار است فرد استفاده کند، اصل می باشد یا در آن بطری ما شاهد ماده ی اصلی نمی باشیم.

برای اینکه فرد به اطلاعات کامل تری نیز دست پیدا کند می تواند در مورد پزشک مربوطه پرس و جو کند،  آیا پزشکی که قرار است این کار را برای فرد انجام دهد، در گذشته کسانی بوده اند که از کار انجام بوتاکس این پزشک راضی باشند، میتوان از پزشک خواست اگر از افرادی که قبلا این عمل را روی آنها انجام داده عکس هایی دارد، به فرد نشان دهد تا فرد بتواند به کار درست پزشک در این مورد آگهی پیدا کند.

انتخاب کلینیک مطمئن
انتخاب کلینیک مطمئن

آیا اگر بوتاکس تقلبی باشد عوارض خطرناکی در پی دارد؟

بله، قطعا اگر بوتاکسی که فرد استفاده می کند تقلبی باشد، می تواند عوارض بسیار خطرناکی را داشته باشد، از عوارضی که با تزریق بوتاکس تقلبی به وجود می آید می توان به آسیب دیدن موقتی و یا دائمی اعصاب اشاره کرد، هم چنین در بعضی موارد عصب صورت دچار فلج می شود و امکان عفونت شدید در خیلی از موارد مشاهده می شود، و یا اینکه در آن ناحیه ی بوتاکس شده ورم شدید را شاهد می باشد.

آیا اگر بوتاکس تقلبی باشد عوارض خطرناکی در پی دارد؟
آیا اگر بوتاکس تقلبی باشد عوارض خطرناکی در پی دارد؟

استفاده از بوتاکس در خیلی از موارد می تواند برای فرد خوشایند باشد و از طریق بوتاکس به آن چیزی که مد نظرش می باشد دست یابد، اما قطعا هر تزریقی عوارضی دارد که ما در این مقاله درباره این مسائل بحث کردیم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید