میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی
عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی

لیست موضوعات

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی

در این مقاله از سایت بهترین دکتر کربوکسی تراپی، قصد داریم به موضوع عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی بپردازیم.

مبحث سلامتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی مبحث سلامتی نیز از اهمیت دو چندان برخوردار شده است.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد کربوکسی تراپی و قیمت کربوکسی تراپی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02128111615

درکنار مبحث سلامتی، زیبایی و جوانی در بین مردم از اهمیت زیادی برخوردار است. کسی نیست که به موضوع زیبایی صورت، زیبایی اندام، سلامت پوست اهمیت ندهد.

دلایل مختلفی نیز باعث خواهد شد سلامتی موارد گفته شده به خطر افتاد. به خطر افتادن سلامتی پوست اعم از پوست صورت و دیگر قسمت های بدن می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر زندگی هر فردی بگذارد.

با افزایش سن و عواملی دیگر، مشکلات و عارضه های مختلفی نیز برای پوست انسان بوجود خواهد آمد که از مهمترین آن، شل شدگی و افتادگی پوست، پیری زودرس در نواحی صورت، ترک پوستی و دیگر مشکلات اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابزارالات پزشکی، روش های درمانی متعددی برای درمان مشکلات و عارضه های پوستی بوجود امده است که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارد.

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی

همانطور که در این مقاله گفته شد، روش درمانی کربوکسی تراپی یکی از بهترین روش های درمانی برای حل مشکلات پوستی و عارضه های مختلف و همچنین به عنوان یک روش درمانی برای زیبایی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار میگیرد. کربوکسی تراپی صرفا به حل مشکلات ناحیه صورت نمی پردازد،

بلکه در هر نقطه ای از بدن که پوست فرد دچار مشکلات مختلفی مانند افتادگی، شل شدگی، ترک پوستی، سلولیت و …، شده باشد می تواند این روش درمانی مورد استفاده قرار گیرد.

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی
عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک روش درمانی مطمئن و صددرصدی برای افزایش میزان حالت ارتجاعی پوست می باشد که می تواند علاوه بر جوانسازی پوست به حل مشکلات نظیر تیرگی چشم، از بین بردن جوش و اکنه و … بپردازد.

در موارد زیر تعدادی از عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی را مشاهده می نمایید که نشان می دهد تا چه اندازه این روش درمانی موثر و کارساز است:

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی
عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی
عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی
عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی
عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی
عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی
یکی از بهترین روش های درمان مشکلات پوستی در نواحی مختلف بدن

یکی از بهترین روش های درمان مشکلات پوستی در نواحی مختلف بدن، روش کربوکسی تراپی می باشد.

این روش یکی از کم عارضه ترین و کم خطرترین روش های درمانی مشکلات پوستی می باشد که می تواند در تمامی قسمت های بدن بکار رود. ما در این مقاله به بررسی دقیق و مفصل کربوکسی تراپی و کاربردهای آن خواهیم پرداخت و همچنین چندین نمونه از موارد نتیجه بخش بودن کربوکسی تراپی یا همان عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی می پردازیم.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش درمانی کربوکسی تراپی و انجام این روش برای حل معضل پوستی خود، به یکی از بهترین کلینیک های درمانی و زیبایی پوست و مو یعنی مرکز درمانی زر کلینیک مراجعه نمایید.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

کربوکسی تراپی چیست؟

تاریخچه کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی به وسیله گاز دی اکسید کربن چیست؟

از کربوکسی تراپی در چه مواردی استفاده میشود؟

انواع کربوکسی تراپی چیست؟

روش کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟

مزایای کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی از چه سنی مناسب است؟

کربوکسی تراپی برای چه افرادی ممنوع است؟

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی

آیا کربوکسی تراپی برای پوست تأثیر همیشگی دارد؟

مراقبت های قبل از کربوکسی تراپی چیست؟

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی چگونه است؟

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی در مورد ورم صورت چیست؟

جلسات معاینه بعد از کربوکسی تراپی چیست؟

 

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی یکی از روش های درمانی جدید می باشد که با استفاده از تجهیزات پیشرفته پزشکی اقدام به درمان مشکلات پوستی می پردازد و یکی از بهترین روش های درمانی برای جوانسازی و زیبایی پوست به شمار می رود. روش درمانی کربوکسی تراپی یک روش کم تهاجم و ایمن می باشد.

کربوکسی تراپی چیست؟
کربوکسی تراپی چیست؟

در این روش درمانی، درمان های مختلفی نظیر جوانسازی، ترمیم پوست، از بین بردن چین چروک پوستی، از بین بردن سلولیت های پوستی در نواحی مختلف بدن و …،  را انجام می دهد. روش درمانی کربوکسی تراپی صرفا مختص خانم ها نبوده و برای آقایان هم کاربرد فراوانی دارد.

کربوکسی تراپی به وسیله گاز دی اکسید کربن انجام می شود

کربوکسی تراپی به وسیله گاز دی اکسید کربن انجام می شود که این گاز به لایه های پوستی نفوذ می کند و مهمترین وظیفه آن، تولید کلاژن می باشد و رسوب های پوستی را از بین می برد.

همچنین کربوکسی تراپی با افزایش میزان جریان خون در لایه های پوستی باعث ارتجاعی شدن پوست خواهد شد و می تواند در از بین بردن چین چروک های پوستی و مشکلات دیگر بسیار موثر باشد. کربوکسی تراپی می تواند در از بین بردن جوش های صورت و ضایعات پوستی ناشی از زخم و بخیه و … بکار برود.

کربوکسی تراپی به وسیله گاز دی اکسید کربن انجام می شود
کربوکسی تراپی به وسیله گاز دی اکسید کربن انجام می شود

یکی از بهترین مراکز درمانی کربوکسی تراپی که با استفاده از روش های درمانی نوین و با تجهیزات پیشرفته اقدام به درمان مشکلات و بیماری های پوستی می نماید، کلینیک درمانی زر کلینیک می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با پزشکان متخصص شاغل در این مرکز درمانی، مشورت های لازم را انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم از پست مدت ماندگاری کربوکسی تراپی دیدن کنید.

تاریخچه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک روش درمانی نوین در بخش های مختلف عارضه های پوستی و زیباسازی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار میگیرد. این روش درمانی در کشورهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. کشورهای اروپایی و امریکایی نیز استقبال بسیار خوبی از این روش درمانی کرده اند. از آنجایی که روش درمانی کربوکسی تراپی از نوع کم تهاجم و بدون عارضه می باشد و در درمان و زیبایی پوست مورد استفاده قرار میگیرد، تاثیرات فوق العاده ای از نظر روانی بر روی افراد خواهد گذاشت.

اولین بار در سال 1932 این روش درمانی شکل گرفت، ایده اولیه کربوکسی تراپی بر اساس این بوده گاز کربن دی اکسید می تواند در لایه های زیرین پوستی، تاثیرات مثبتی داشته باشد. پس از آزمایشات معتددی که انجام شد، روش درمانی کربوکسی تراپی به عنوان یکی از روش های درمانی و زیبایی پوست استفاده شد و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

تاریخچه کربوکسی تراپی
تاریخچه کربوکسی تراپی

روش درمانی کربوکسی تراپی دارای تاریخچه ای بیش از 80 سال دارد

به این ترتیب می توان گفت که روش درمانی کربوکسی تراپی دارای تاریخچه ای بیش از 80 سال دارد که البته به مرور زمان و با مطالعات و تحقیقات گوناگون، این روش درمانی نوین تر، جدیدتر و بروزتر شده است و توانسته است در طی سالیان اخیر جز محبوب ترین روش های درمانی و زیبایی پوست مورد استفاده قرار گیرد.

کربوکسی تراپی تاثیر بسزایی بر افزایش گردش خون در لایه های پوستی خواهد شد و می تواند در جوانسازی، زیبایی پوست و درمان عارضه های پوستی مورد استفاده قرار گیرد. کلینیک زیبایی پوست و مو زر کلینیک با دارا بودن بهترین تجهیزات پزشکی در زمینه کربوکسی تراپی و برخوردار از پزشکانی مجرب و متخصص، می تواند راهنمای بسیار خوبی برای استفاده از روش درمانی کربوکسی تراپی باشد.

حال در مقاله عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی به بررسی دقیق عملکرد کربوکسی تراپی خواهیم پرداخت:

کربوکسی تراپی به وسیله گاز دی اکسید کربن چیست؟

روش درمانی کربوکسی تراپی با استفاده از تجهیزات بروز پزشکی صورت میگیرد و مهمترین نکته در تزریق گاز دی اکسید کربن در قسمت های مختلف پوست، تخصص و مهارت پزشک متخصص می باشد. پزشک متخصص با استفاده از تجربه و مهارت خود و با استفاده از ابزار پزشکی مخصوص، اقدام به تزریق گاز دی اکسید کربن خواهد کرد و با اهداف مختلفی به درمان یا جوانسازی پوست کمک خواهد کرد.

کربوکسی تراپی به وسیله گاز دی اکسید کربن چیست؟
کربوکسی تراپی به وسیله گاز دی اکسید کربن چیست؟

تزریق گاز دی اکسید کربن در لایه های پوستی، باعث افزایش کلاژن پوست خواهد شد که می تواند در زمینه جوانسازی و ترمیم پوست تاثیر فراوانی بگذارد. گاز دی اکسید کربن گازی بدون رنگ و بو می باشد که در اندازه مشخص و با توجه به شرایط فرد تزریق خواهد شد. تزریق دی اکسید کربن در ناحیه مورد نظر باعث خواهد شد که با کمبود اکسیژن مواجه شود.

همین امر باعث می شود که میزان گردش خون در لایه های پوستی افزایش پیدا کند و باعث افزایش میزان اکسیژن در لایه های پوستی می شود. افزایش اکسیژن و خون در لایه های پوستی منجر به افزایش کلاژن پوست خواهد شد و در نهایت می تواند در شادابی، جوانسازی پوست، ترمیم پوست و …، موثر باشد.

بیشترین معضل و مشکل بوجود آمده در پوست به دلیل عدم وجود اکسیژن و کاهش میزان کلاژن می باشد

بیشترین معضل و مشکل بوجود آمده در پوست به دلیل عدم وجود اکسیژن و کاهش میزان کلاژن می باشد که کربوکسی تراپی می تواند به حل این مشکل بپردازد.

جهت انجام تزریق گاز دی اکسید کربن به پوست از دستگاه مخصوصی به نام دستگاه تزریق کربوکسی استفاده می شود. این دستگاه در ابعاد بسیار کوچکی می باشد که در ابتدای آن سوزنی مخصوص تعبیه شده است که وظیفه آن رساندن دی اکسید کربن به لایه های زیرین پوستی می باشد.

دستگاه کربوکسی تراپی به یک کپسول حاوی گاز دی اکسید کربن متصل است

دستگاه کربوکسی تراپی به یک کپسول حاوی گاز دی اکسید کربن متصل است. پزشک متخصص با توجه به تشخیص خود و شرایط فرد اقدام به تزریق اندازه ای مشخص به لایه پوستی خواهد کرد. لازم به گفتن است که کربوکسی تراپی بدون هیچ خونریزی و دردی می باشد و صرفا بعد از انجام آن التهابی جزئی ناشی از تزریق به وجود خواهد آمد که امری طبیعی بوده و سریعا رفع خواهد شد.

از روش تزریق گاز کربن دی اکسید سال‌ها پیش برای ایجاد عروق جدید استفاده می‌شده و قدمتی بیشتر از 50 سال دارد ولی استفاده از آن برای عمل زیبایی در سال‌های اخیر رواج زیادی یافته است. گازهای وارد شده به بافت بدن، توسط آن‌ها جذب می‌شوند و پس از انجام مأموریت خود توسط ریه دفع می‌شوند.

دستگاه کربوکسی تراپی به یک کپسول حاوی گاز دی اکسید کربن متصل است
دستگاه کربوکسی تراپی به یک کپسول حاوی گاز دی اکسید کربن متصل است

همواره در بدن درصدی از این گاز وجود دارد و تزریق گاز کربن دی اکسید به درون بدن جای نگرانی ندارد. فقط باید تحت نظر پزشک و با درصد معین و مشخصی صورت گیرد تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

تزریق دی اکسید کربن در طی سال های اخیر مورد پسند عموم مردم و حتی پزشکان متخصص قرار گرفته است

تزریق دی اکسید کربن در طی سال های اخیر مورد پسند عموم مردم و حتی پزشکان متخصص قرار گرفته است. بسیاری از افراد بجای عمل های زیبایی سخت، اقدام به انجام کربوکسی تراپی می نمایند که می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جوانسازی پوست داشته باشد. کربوکسی تراپی صرفا به زیبایی پوست صورت نخواهد پرداخت، بلکه در نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

لازمه برخورداری از مزیت های انجام روش درمانی کربوکسی تراپی، استفاده و بهره بردن از پزشکان متخصص و مجرب می باشد که مرکز زیبایی زر کلینیک به عنوان یکی از بهترین مراکز درمانی کربوکسی تراپی می تواند در انجام این روش درمانی، راهنمایی های لازم را انجام دهد.

همچنین شما می توانید از پرسنل و پزشکان شاغل در این کلینیک درخواست نمایید برای راهنمایی بیشتر عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی را به شما نشان دهند.

از کربوکسی تراپی در چه مواردی استفاده میشود؟

کربوکسی تراپی یک روش درمانی مطمئن و بسیار مناسب برای انواع عارضه های پوستی در نواحی مختلف بدن می باشد که علاوه بر زیبایی و جوانسازی پوست می تواند تاثیر فراوانی در ترمیم بافت های پوست اسیب دیده داشته باشد. کربوکسی تراپی در نقاط ظریف و حساس پوستی مانند زیر چشم، پلک ابرو و … مورد استفاده قرار میگیرد.

از دیگر کاربردهای کربوکسی تراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روش درمانی موثر برای کاهش چربی و سلولیت های بوجود امده در قسمت های ران، باسن و …، و جایگزین مناسب برای روش هایی دیگر از جمله لیپوساکشن و … .
  • افزایش جریان خون در پلک و کاهش حلقه‌ها و تیرگی زیر چشم
  • کربوکسی تراپی باعث افزایش جریان خون در پلک و زیر چشم خواهد شد و از بین برنده تیرگی زیر چشم با کربوکسی تراپی امکان پذیر است.
  • درمان بسیاری از بیماری هایی مانند اختلال نعوظ در مردان، از بین بردن آتروزهای حاد و خفیف و بیماری های نظیر آن
  • بازگشت حالت ارتجاعی پوست به شکل سابق خود
  • از بین بردن چین و چروک های صورت و کمک به جوانسازی و زیباسازی و شادابی پوست

یکی از بهترین مراکز درمانی کربوکسی تراپی که می تواند در جهت درمان و حل مشکلات پوستی کمک فراوانی نماید، مرکز درمانی زر کلینیک است که می توانید به این کلینیک درمانی مجهز مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

از دیگر کاربردهای کربوکسی تراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از دیگر کاربردهای کربوکسی تراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حال در مقاله عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی به بررسی انواع کربوکسی تراپی خواهیم پرداخت:

انواع کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی صورت

روش درمانی کربوکسی تراپی برای صورت یکی از روش های رایج درمانی می باشد که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش با استفاده از گاز دی اکسید کربن می توان در نواحی مختلف بدن اقدامات درمانی مناسبی انجام داد. به عنوان مثال می توان در قسمت گونه ها، با تزریق گاز دی اکسید کربن، اقدام از بین بردن افتادگی و شل شدگی پوست نمود و حتی می توان در جهت از بین بردن جوش های صورت از آن استفاده کرد.

در نواحی دیگری مانند پیشانی می توان برای از بین بردن خطوط پیشانی از کربوکسی تراپی استفاده کرد و یک روش بسیار عالی برای جاگزین کردن روش هایی مانند لیپوساکشن و بوتاکس می باشد.

با تزریق دی اکسید کربن در نواحی ذکر شده، باعث خواهد شد که افزایش کلاژن در نواحی تزریق شده رخ دهد و همین امر می توان در از بین بردن چروک و جوانسازی ناحیه های مختلف موثر باشد.

کربوکسی تراپی زیر چشم

تیرگی زیر چشم از مشکلات رایج بسیاری از افراد می باشد که دلیل آن بخاطر گردش خون ضعیف در نواحی مورد نظر است و همین امر باعث جمع شدن عروق در ناحیه زیر چشم شده و تیرگی چشم پدیدار می شود.

با تزریق گاز دی اکسید کربن در ناحیه زیر چشم، می توان باعث افزایش میزان اکسیژن در ناحیه مورد نظر شد و افزایش میزان گردش خون و اکسیژن در ناحیه زیر چشم باعث خواهد شد که طی گذشت مدت زمانی بسیار کوتاه، تیرگی زیر چشم از بین برود.

برای اطلاع از قیمت ها، صفحه هزینه کربوکسی تراپی صورت را ببنید.

کربوکسی تراپی ابرو

همانطور که در بخش کربوکسی تراپی صورت گفته شد، تزریق دی اکسید کربن در نواحی ابرو و پیشانی می تواند چین و چروک های ایجاد شده در نواحی پیشانی و ابرو را از بین ببرد و با افزایش میزان کلاژن در ناحیه تزریق شده، باعث جوانسازی و ترمیم بافت های پوستی خواهد شد.

کربوکسی تراپی می تواند به عنوان یک روش درمانی مطمئن، جایگزین روش هایی مانند لیفت ابرو و جراحی شود. کربوکسی تراپی روشی بدون عارضه و کم تهاجم است که بسیار مورد استفاده پزشکان متخصص از جمله پزشکان کلینیک درمانی زر کلینیک می باشد.

کربوکسی تراپی استرچ مارک (ترک پوستی)

ترک پوستی یا همان استرچ مارک از جمله مشکلات رایج بسیاری از افراد در نواحی مختلف بدن از جمله شکم، ران، باسن و … می باشد. دلیل به وجود آمدن ترک های پوستی،  پارگی کلاژن های پوستی در نواحی مورد نظر می باشد. با انجام روش درمانی کربوکسی تراپی می توان در بازسازی کلاژن پوست کمک فراوانی کرد و همین امر می تواند باعث ترمیم پارگی های پوستی شود و ضخامت پوست افزایش پیدا کند.

کاهش سلولیت و تجمع چربی های موضعی

از دیگر کاربردهای کربوکسی تراپی از بین بردن سلولیت و چربی های موجود در ناحیه ران، باسن و بازو و … میباشد. کاهش سلولیت با افزایش میزان گاز کربن دی اکسید در ناحیه مورد نظر اتفاق می افتد. این امر باعث می شود که پوست نیاز بیشتر به اکسیژن پیدا کند و با افزایش گردش خون، کمبود اکسیژن در ناحیه آسیب دیده جبران خواهد شد و باعث افزایش لایه های پوستی و ضخامت آن خواهد شد و به مرور کاهش میزان سلولیت و چربی ها در نواحی مذکور را می توان مشاهده کرد.

روش های فوق را می توان از کاربردهای بسیار مهم روش درمانی کربوکسی تراپی نامید. لازمه برخورداری از مزیت های این روش درمانی، استفاده از یک کلینیک مجهز و پیشرفته و برخورداری از پزشکان مجرب و متخصص در زمینه کربوکسی تراپی است.

کاهش سلولیت و تجمع چربی های موضعی
کاهش سلولیت و تجمع چربی های موضعی

توصیه می شود با مراجعه به مرکز درمانی زر کلینیک به عنوان یک مرکز درمانی مجهز کربوکسی تراپی، اقدامات لازم برای حل مشکل عارضه های پوستی خود را انجام دهید و حتی می توانید با مشاهده عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی، از مزیت های آن آگاه شوید.

روش کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟

همانطور که گفته شد، عارضه هایی مانند پیری زودرس، تیرگی زیر چشم، افتادگی پلک و … می تواند بر اثر گردش خون ضعیف در نواحی ذکر شده رخ دهد و عارضه های مختلفی را بوجود اورد. روش درمانی کربوکسی تراپی به کمک این موضوع آمده و توانسته است کمک بسزایی در بازسازی پوست به حالت اولیه داشته باشد.

کربوکسی تراپی که به وسیله تزریق گاز دی اکسید کربن انجام می شود، این عمل باعث خواهد شد که در ناحیه تزریق شده، کمبود اکسیژن رخ دهد و همین می تواند باعث افزایش جریان خون در لایه های زیرین پوست شود و میزان اکسیژن رسانی به نواحی فوق افزایش چشمگیری پیدا کند. همین امر می تواند باعث باز شدن رگ های خونی در ناحیه پوست شود و پوست به حالت قبلی خود بازگردد.

روش درمانی کربوکسی تراپی یک روش درمانی بدون درد و خونریزی می باشد

روش درمانی کربوکسی تراپی یک روش درمانی بدون درد و خونریزی می باشد و هیچ گونه عارضه ای را در پی نخواهد داشت. پزشک متخصص برای احتیاط در ناحیه مورد نظر بی حسی های موضعی بکار می برد تا از درد احتمالی جلوگیری نماید. درمان به روش کربوکسی تراپی زمان زیادی نخواهد برد و در نهایت طی مدت چند دقیقه به پایان می رسد.

تزریق گاز دی اکسید کربن به وسیله سوزن های تزریقی مخصوص انجام می شود و به لایه های زیرین پوست منتقل خواهد شد.

در هر جلسه درمانی کربوکسی تراپی به مدت نیمساعت فرد مورد نظر مورد تزریق قرار میگیرد و نواحی مورد نظر و آسیب دیده نیز با گاز دی اکسید کربن اشباع می شود. شدت تزریق و اندازه تزریق دی اکسید کربن بستگی به تشخیص پزشک و شرایط فرد دارد.

روش درمانی کربوکسی تراپی یک روش درمانی بدون درد و خونریزی می باشد
روش درمانی کربوکسی تراپی یک روش درمانی بدون درد و خونریزی می باشد

بعد از تزریق، میزان جریان خون در نواحی مورد نظر افزایش پیدا می کند

بعد از تزریق، میزان جریان خون در نواحی مورد نظر افزایش پیدا می کند و این جریان خون با برخورد با چربی های اضافی صورت باعث می شود که چربی ها از بین برود و باعث باز شدن رگ های خونی می شود و در نهایت با افزایش میزان گردش خون، اکسیژن خون در ناحیه مورد افزایش پیدا خواهد کرد.

نتیجه این امر باعث می شود که میزان کلاژن پوست در حد زیادی افزایش پیدا کند و بافت های آسیب دیده پوست ترمیم شود. سلولیت های ایجاد شده در پوست، ترک پوستی و …، به روش کربوکسی تراپی قابل درمان است و با افزایش میزان کلاژن پوست، ضخامت پوست افزایش می یابد و ناحیه آسیب دیده ترمیم خواهد شد.

میزان تزریق و تعداد جلسات درمانی برای هر فرد می تواند متفاوت باشد و تشخیص پزشک مهمترین نکته در درمان فرد می باشد. کربوکسی تراپی از حساسیت بالایی برخوردار است و هرچه پزشک متخصص در این زمینه ماهرتر و متخصص تر و باتجربه تر باشد، نتیجه بخش بودن این روش درمانی افزایش پیدا خواهد کرد.

بنابراین لازم است از پزشکی مجرب و متخصص بهره گیرید و از کلینیک های درمانی ای استفاده شود که از نظر تجهیزات پزشکی در سطح بسیار بالایی باشند.

یکی از بهترین مراکز درمانی کربوکسی تراپی که از تجهیزات بروز پزشکی استفاده می نماید و با داشتن کادر درمانی مجرب به کمک افراد مراجعه کننده می آیند، مرکز درمانی زر کلینیک است که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای انجام روش درمانی کربوکسی تراپی و دیدن عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی به این کلینیک مراجعه نمایید.

مزایای  کربوکسی تراپی

روش درمانی کربوکسی تراپی مزیت های فراوانی دارد و به همین دلیل به عنوان یکی از محبوب ترین روش های درمانی عارضه پوستی و زیباسازی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار میگیرد. موارد زیر بخشی از مزیت های کربوکسی تراپی می باشد:

سرعت و راحتی فوق العاده:

کربوکسی تراپی یک روش درمانی سریع می باشد که می توان توسط آن در مدت زمان کوتاهی به اهداف خود رسید که این اهداف می تواند جوانسازی پوست و زیبایی پوست باشد، یا می تواند درمان عارضه های پوستی باشد. بیشترین دلیل محبوبیت کربوکسی تراپی مربوط به همین موضوع سریع و راحت بودن آن است. نکته دیگر در مورد طول مدت درمان است که در مدت زمان کوتاهی، تزریق گاز دی اکسید کربن انجام می شود.

سرعت و راحتی فوق العاده:
سرعت و راحتی فوق العاده:

دوره نقاهت بسیار کوتاه:

روش درمانی کربوکسی تراپی یک روش درمانی بدون تهاجم است و همین امر باعث شده است که دوره نقاهت بسیار کوتاهی داشته باشد. بعد از انجام کربوکسی تراپی می توان ظرف مدت کمتر از 24 ساعت به زندگی روزانه خود بازگشت و امور روزانه خود را طبق روال سابق انجام داد. به همین دلیل است که برای جوانسازی پوست از کربوکسی تراپی به جای لیپوساکشن و بوتاکس استفاده می شود.

کربوکسی تراپی یک روش درمانی کم تهاجم و بدون درد است.

کربوکسی تراپی می تواند تیرگی زیر چشم، سلولیت های ایجاد شده در نواحی مختلف بدن، ترک های پوستی و … را از بین ببرد.

کربوکسی تراپی عوارض خاصی ندارد و بعد از مدت کوتاهی التهابات ناشی از تزریق از بین خواهد رفت.

کربوکسی تراپی یک روش درمانی موثر برای افزایش سیستم ایمنی بدن می باشد.

باعث روشن شدن پوست و جوانی پوست خواهد شد.

این روش درمانی هیچ تکنیک بیهوشی خاصی را به همراه ندارد و بصورت سرپایی انجام می شود.

طی بررسی های متعددی که انجام شده است، روش درمانی کربوکسی تراپی هیچ گونه عوارض خاصی را به همراه خود نداشته است و هر فردی می تواند با مراجعه به پزشک متخصص اقدام به درمان عارضه خود و یا جوانسازی پوست خود نماید که پیشنهاد ما مرکز درمانی زر کلینیک است که می توانید با مراجعه به این مرکز اقدامات درمانی لازم را انجام دهید.

شما در حال مطالعه مقاله عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی، می باشید.

کربوکسی تراپی از چه سنی مناسب است؟

روش درمانی کربوکسی تراپی چه در جهت درمان مشکلات پوستی و چه برای انجام عمل های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد و چنین روش های درمانی ای برای افراد بالای 18 سال باید انجام شود. زیرا افرادی که هنوز بطور کامل به بلوغ نرسیده اند، نمی توانند از این روش درمانی یا سایر روش های زیبایی پوست استفاده کنند.

بعد از اتمام دوره بلوغ، با افزایش سن، میزان ارتجاعی بودن پوست کاهش خواهد یافت و هر چه سن افراد رو به افزایش باشد، افتادگی و شل شدگی پوست رخ خواهد داد. همچنین آسیب های ناشی از اشعه نور خورشید می تواند تاثیر بسیار زیادی در عارضه های پوستی داشته باشد.

با استفاده از روش کربوکسی تراپی می توان از شل شدگی و افتادگی پوست جلوگیری کرد و می توان در جهت جوانی پوست و شادابی پوست، اقدامات مهمی را انجام داد. مرکز درمانی زرکلینیک می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص در اختیار متقاضیان قرار دهد.

کربوکسی تراپی از چه سنی مناسب است؟
کربوکسی تراپی از چه سنی مناسب است؟

کربوکسی تراپی برای چه افرادی ممنوع است؟

کربوکسی تراپی یک روش درمانی مطمئن برای تمامی افراد می باشد. با این حال ممکن است برای برخی از افراد مشکلاتی ایجاد کند که بهتر است از این روش درمانی استفاده ننمایند که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افرادی که دچار مشکلات کلیوی و ناراحتی های کلیوی هستند نباید از کربوکسی تراپی استفاده کنند.
  2. افرادی که در حال انجام فرایند دیالیز هستند.
  3. افرادی که دچار مشکلات مغزی مانند صرع هستند.
  4. بانوان باردار و مادران شیرده نباید از این روش درمانی استفاده کنند.
  5. افرادی که دچار انواع بیماری های سرطان هستند و تحت درمان قرار دارند.
  6. اشخاصی که در ناحیه های مورد نظر برای تزریق دچار زخم یا عفونت و التهاب هستند نباید از این روش درمانی استفاده کنند.
در ناحیه های مورد نظر برای تزریق
در ناحیه های مورد نظر برای تزریق

آیا کربوکسی تراپی برای پوست تأثیر همیشگی دارد؟

کربوکسی تراپی نیز روش درمانی مطمئن برای حل مشکلات پوستی می باشد و جوانسازی پوست از این طریق به راحتی امکان پذیر است.

پزشک متخصص در ابتدای امر معاینات لازم را برای انجام کربوکسی تراپی انجام می دهد و در نهایت با توجه به عارضه ایجاد شده و شرایط فرد، تعداد جلسات لازم برای درمان مشخص خواهد شد و همچنین میزان تزریق دی اکسید کربن مشخص خواهد شد.

جلسات درمانی کربوکسی تراپی در طی چند هفته انجام می شود و بین هر جلسه درمانی، فاصله های معینی مشخص خواهد شد.

اگر یک فرد بطور میانگین بین 7 الی 10 جلسه درمانی داشته باشد و با توجه به فاصله های زمانی مشخص شده بخواهد اقدام به تزریق نماید، ممکن است در طول یک الی دو سال اقدام به درمان خود نماید و در طول هر جلسه، تغییرات محسوسی را می تواند در ناحیه پوست خود احساس نماید.

بعد از هر جلسه درمانی، فرد می تواند تغییرات بیشتری را مشاهده کند و پس از اتمام دوره درمانی خود می تواند از این موضوع مطمئن شود که ماندگاری کربوکسی تراپی بسیار بالا می باشد. برخی از پزشکان برای اطمینان بیشتر فرد، توصیه می کنند در طول یکسال حداقل یکبار کربوکسی تراپی را انجام دهند تا حالت ارتجاعی پوست حفظ شود.

آیا کربوکسی تراپی برای پوست تأثیر همیشگی دارد؟
آیا کربوکسی تراپی برای پوست تأثیر همیشگی دارد؟

برخی از عوامل نیز می تواند منجر به کاهش ماندگاری روش کربوکسی تراپی باشد

برخی از عوامل نیز می تواند منجر به کاهش ماندگاری روش کربوکسی تراپی باشد، مثلا اگر فرد دارای بیماری های مختلفی مانند کم خونی، مشکلات تیروئیدی و … باشد، ممکن است ماندگاری این روش درمانی را کاهش دهد.

به همین منظور پزشک متخصص اقدامات لازم را برای ماندگاری بیشتر انجام خواهد داد. گاهی ممکن است پزشک اقدام به ارائه رژیم های غذایی دهد تا در سلامت پوست و ماندگاری کربوکسی تراپی، کمک فراوانی نماید.

مراقبت بیمار از پوست خود، در ماندگاری کربوکسی تراپی بسیار موثر است. به عنوان مثال اگر فردی بصورت مداوم در معرض نور خورشید قرار بگیرد و بدون هیچ محافظ و کرم ضد آفتاب، در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد ممکن است، فرد را دچار مشکلات دیگری نماید

برخی از عوامل نیز می تواند منجر به کاهش ماندگاری روش کربوکسی تراپی باشد
برخی از عوامل نیز می تواند منجر به کاهش ماندگاری روش کربوکسی تراپی باشد

و مجبور شود تعداد جلسات بیشتری را برای درمان پشت سر بگذارد. بنابراین یکی از مهمترین فاکتورهای برای ماندگاری این روش درمانی، مراقب خود فرد می باشد. مرکز درمانی زر کلینیک می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص ماندگاری کربوکسی تراپی انجام دهد.

مراقبت های قبل از کربوکسی تراپی

در ابتدای امر فرد متقاضی برای انجام کربوکسی تراپی باید مشورتهای لازم را با پزشک متخصص خود انجام دهد و با انجام آزمایشات و معاینه های متعدد، تشخیص داده خواهد شد که آیا فرد شرایط لازم برای انجام کربوکسی تراپی را دارد یا خیر.

پزشک متخصص و مشاوره های او، نقش موثری در نتیجه بخش بودن کربوکسی تراپی دارد. بطور کلی برای انجام کربوکسی تراپی باید فرد از سلامتی جسمی خود مطمئن باشد و دارای بیماری های متعددی که در موارد قبلی گفته شد نباشد.

کربوکسی تراپی برای از بین بردن سلولیت، چربی های پوستی، ترک پوستی، جوانسازی پوست و از بین رفتن سیاهی دور چشم و … مورد استفاده قرار میگیرد و توانسته است جایگزین روش های پر خطر مانند بوتاکس و تزریق ژل شود. از جمله مراقبت ها و نکات لازم قبل از کربوکسی تراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لازم است قبل از انجام درمان کربوکسی تراپی از مدت ها از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید. زیرا مصرف الکل می تواند باعث رقیق شدن خود و ایجاد کبودی در نواحی تزریق شده شود.

لازم است از دو هفته قبل از انجام کربوکسی تراپی از مضرف داروهای ضد التهابی و استروئیدی جلوگیری شود

لازم است از دو هفته قبل از انجام کربوکسی تراپی از مضرف داروهای ضد التهابی و استروئیدی جلوگیری شود و همچنین از مصرف داروهایی که رقیق کننده خون هستند، مانند آسپرین، ویتامین E و … جلوگیری شود تا با خطر کبودی نواحی تزریقی مواجه نشد. بهتر است در این مورد با پزشک متخصص خود مشورت های لازم انجام شود.

در صورتی که فرد دچار مشکلاتی مانند جوش صورت، لکه و … می باشد، لازم است از ابتدا پزشک متخصص خود را در جریان این مشکلات قرار دهد تا بهترین تصمیم برای درمان اتخاذ شود.

مصرف مایعات و مواد معدنی لازم قبل از انجام کربوکسی تراپی می تواند تاثیرات بسیار مثبتی در حین درمان داشته باشد و از بروز درد و عارضه جلوگیری نماید.

در صورت داشتن تبخال یا مشکلات نظیر آن لازم است با پزشک متخصص مشورت شود تا فرد بتواند با مصرف داروهای مختلف اقدام به درمان چنین مشکلاتی نماید و در نهایت تزریق کربوکسی تراپی انجام شود.

با مراجعه به مرکز درمانی زر کلینیک می توانید راهنمایی های لازم را در خصوص انجام کربوکسی تراپی دریافت نمایید و با مشاهده نمونه کارهای مختلف از جمله عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی، از مزیت های این روش درمانی آگاه و آمادگی های لازم را برای درمان خود انجام دهید.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی

برای نتیجه بخش بودن روش درمانی کربوکسی تراپی، لازم است مراقبت هایی بعد از انجام این روش درمانی انجام شود تا در روند نتیجه بخش بودن آن اقداماتی انجام داد. بطور کلی بعد از انجام کربوکسی تراپی ممکن است در ساعات اولیه بعد از درمان، با التهاب و قرمزی پوست مواجه شوید که البته جای نگرانی نخواهد بود و امری طبیعی است.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی
مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی

زیرا در محل تزریق شده، فعل و انفعالاتی در حال رخ دادن است که با مراقبت می توان در جهت کنترل آن اقدامات مهمی انجام داد. بعد از انجام کربوکسی تراپی هیچ دردی را متوجه نخواهید شد.

همچنین بعد از انجام کربوکسی تراپی ممکن است فرد احساس ترک خوردگی پوست داشته باشد که ناشی از تزریق گاز دی اکسید کربن است که به مرور زمان رفع خواهد شد. این روش درمانی در نهایت منجر به افزایش کلاژن پوست و ضخامت پوست خواهد شد و در نهایت التهابات بوجود آمده از بین خواهد رفت.

از جمله مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از تماس با آب به صورت به مدت چندین ساعت بعد از درمان به روش کربوکسی تراپی خودداری شود و بهتر است به مدت 24 ساعت بعد از انجام کربوکسی تراپی، حمام نکنید.
  • استفاده از وسایل آرایشی می تواند برای پوست مضر باشد و بهتر است تا مدت ها از لوازم آرایشی استفاده نشود.
  • بهتر است نواحی تزریق شده را ماساژ ندهید تا محل مورد نظر از التهاب های بوجود آمده خارج شود.
  • انجام دادن فعالیت های سنگین و ورزش های سنگین بعد از انجام کربوکسی تراپی به مدت 24 ساعت ممنوع می باشد.
  • لازم است به مدت 2 الی 4 روز بعد از انجام کربوکسی تراپی از قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید خودداری کنید.
  • استفاده از سیگار و مشروبات الکلی تا چند ماه بعد از کربوکسی تراپی ممنوع است و می تواند نتایج بسیار بدی را به همراه داشته باشد.
  • استفاده از کمپرس سرد در صورت داشتن تورم اجباری میباشد و با مشورت پزشک می توانید اقدام به کمپرس سرد نمایید.
  • به مدت 24 ساعت بعد از انجام کربوکسی تراپی، بهتر است در هنگام خواب رو به بالا بخوابید.

مرکز درمانی زر کلینیک می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

از جمله مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از جمله مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شما در حال مطالعه مقاله عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی می باشید.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی در مورد ورم صورت

یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلاتی که ممکن است هر فردی را بعد از انجام کربوکسی تراپی نگران نماید، ایجاد ورم در ناحیه تزریق شده و ورم در ناحیه صورت می باشد. ورم صورت بعد از انجام کربوکسی تراپی یکی از طبیعی ترین واکنش های بدن می باشد و جای نگرانی ای نخواهد داشت.

زیرا با افزایش میزان گاز کربن دی اکسید در نواحی مختلف پوست، نواحی تزریق شده با کمبود اکسیژن روبرو خواهند شد و واکنش طبیعی بدن بدین گونه خواهد بود که برای جبران کمبود اکسیژن، خون رسانی بیشتری به پوست انجام دهد.

این امر باعث افزایش میزان اکسیژن در پوست صورت و در ناحیه تزریق خواهد شد و همین باعث ایجاد ورم در ناحیه صورت و دیگر نواحی تزریقی خواهد شد.

با گذشت زمان بعد از گذشت 24 ساعت از تزریق می توان با رعایت مواردی، ورم و التهاب ایجاد شده را از بین برد که در چنین مواقعی تجویز و توصیه های پزشک متخصص، لازم است اجرا شود.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی در مورد ورم صورت
مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی در مورد ورم صورت

در صورتی که بعد از گذشت 24 ساعت از تزریق، ورم و التهاب ایجاد شده از بین نرفت، لازم است با پزشک خود مشورت های لازم را انجام دهید تا اقدامات لازم را برای کاهش ورم و التهاب انجام دهید.

استفاده از کمپرس سرد، مصرف مایعات و آب میوه های طبیعی می تواند در کاهش ورم صورت موثر باشد. البته استفاده از کمپرس سرد نباید بصورت مداوم باشد و هر از چند گاهی لازم است از قرار دادن کمپرس سرد خودداری کرد.

جلسات معاینه بعد از کربوکسی تراپی

برای نتیجه بخش بودن فرایند کربوکسی تراپی، لازم است تعداد جلساتی را به عنوان جلسات معاینه به پزشک خود مراجعه کنید تا در روند اثرگذاری کربوکسی تراپی خللی ایجاد نشود. تعداد جلسات معاینه ای را پزشک متخصص تخشیص خواهد داد و فرد موظف است بصورت منظم، این جلسات را مراجعه کند و از روند درمانی خود باخبر شود.

از آنجایی که انجام روش درمانی کربوکسی تراپی از حساسیت بالایی برخوردار است، انتخاب پزشک متخصص از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که توصیه می شود برای انجام روش کربوکسی تراپی به یکی از بهترین مراکز درمانی پوست و مو یعنی مرکز درمانی زر کلینیک مراجعه نموده و با پزشکان و کادر درمانی مجرب این کلینیک مجهز، در تماس باشید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله نیز به بررسی یکی از بهترین روش های درمانی عارضه های پوستی و جوانسازی پوست یعنی کربوکسی تراپی پرداختیم و از مزیت های آن موارد مهمی را اشاره کردیم. کربوکسی تراپی یک روش درمانی کم تهاجم و بدون عارضه می باشد و جایگزین مناسب روش هایی مانند بوتاکس و لیپوساکشن برای زیبایی پوست و جوانسازی پوست می باشد.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

کربوکسی تراپی نیز می تواند باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت، افتادگی پوست، تیرگی زیر چشم، ترک پوستی و سلولیت های مختلف در نقاط مختلف بدن شود.

ما در این مقاله نیز با اشاره به تاثیرات کربوکسی تراپی به چندین مورد از عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی پرداختیم. حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و نتیجه بخش بودن روش درمانی کربوکسی تراپی، به یکی از بهترین مراکز درمانی کربوکسی تراپی یعنی زر کلینیک مراجعه نمایید و از پزشکان متخصص شاغل در این مرکز درمانی، استفاده کافی ببرید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: :02128111615

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

 

https://bit.ly/3NVvwg1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید