میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

عمل لابیاپلاستی در شرق تهران
عمل لابیاپلاستی در شرق تهران

لیست موضوعات

عمل لابیاپلاستی در شرق تهران

در این مقاله قصد داریم در رابطه با عمل لابیاپلاستی در شرق تهران برای شما اطلاعاتی داشته باشیم. همان ‌طور که می ‌دانید زیبایی بانوان امری است که می ‌تواند باعث افزایش اعتماد به‌ نفس برای آن ‌ها شود. به همین سبب امروزه یکی از روش ‌های جذابیت، عمل ‌های زیبایی لابیا پلاستی برای بانوان می باشد.

برای مشاوره اولیه با ما تماس بگیرید.

02122930161

اگر ساکن غرب تهران هستید می توانید به صفحه عمل لابیاپلاستی در غرب تهران بروید.

عمل لابیاپلاستی در شرق تهران
عمل لابیاپلاستی در شرق تهران

اگر قصد انجام لابیاپلاستی دارید پیشنهاد می کنیم به زر کلینیک مراجعه کنید

ممکن است، اغلب بانوان به دلیل شکل ظاهری واژن خود از برقرار کردن رابطه جنسی امتناع کنند و اعتماد به ‌نفس کافی برای برقرار نمودن ارتباط زناشویی نداشته باشند.

عمل لابیاپلاستی در شرق تهران
عمل لابیاپلاستی در شرق تهران

به همین جهت عمل لابیا پلاستی می ‌تواند یک عملکرد مفید برای زیبا نشان دادن ناحیه تناسلی بانوان باشد، اما آیا از این موضوع اطلاع داشتید که لابیا پلاستی به‌ غیر از این‌که می ‌تواند در زیبایی ظاهری واژن تاثیر گذار باشد، دارای فواید و مزایای بسیاری است و می‌ تواند از این جهت نتایج بسیار مثبتی بر روی جسم و روح یک خانم داشته باشد؟ لابیا پلاستی می تواند باعث افزایش اعتماد به ‌نفس آن ‌ها شود.

روش نوین

این روش یکی از نوین ترین روش ها در عصر امروز می باشد. به همین جهت توانسته جایگاه ویژه‌ای در تمامی عمل‌ های زیبایی بانوان داشته باشد.

اغلب بانوان به دلیل ظاهر ناخوشایند واژن خود نمی ‌توانند تجربه خوبی از یک رابطه زناشویی داشته باشند و رضایتی از بر قرار کردن آن کسب نمی ‌کنند.

در برخی از موارد نیز ممکن است که بانوان برای مشاوره گرفتن در رابطه با این موضوع شرمگین باشند، اما بهتر است، بگوییم این راه حل به واسطه عمل لابیا پلاستی قابل درمان می باشد و دیگر بانوان نگران ظاهر ناخوشایند ناحیه تناسلی خود نیستند.

به دلیل این‌که امروزه علوم پزشکی روز به‌ روز در حال پیشرفت و توسعه یافتن می باشد، از این جهت توانسته راه کار های بسیار کاربردی در اختیار اغلب افراد قرار دهد.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با این عمل اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما نیز از این مشکل رنج می ‌برید، می ‌توانید با خواندن مطالب زیر اطلاعات کثیری کسب کنید و در راستای افزایش اعتماد به ‌نفس خود تلاش کنید.

پیشنهاد می ‌دهیم به جهت تکمیل اطلاعات خود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به این جهت بتوانید مطالب کاربردی دریافت کنید.

به جهت دسترسی به قسمت ‌های متفاوت مقاله می‌ توانید فهرست زیر را مورد استفاده قرار دهید:

  1. لابیا پلاستی (عمل زیبایی واژن) چیست؟
  2. انواع لابیاها واژن به چه صورت است؟
  3. چرا افراد به لابیا پلاستی احتیاج دارند؟
  4. علت بزرگ شدن لبه های لابیا های واژن چیست؟
  5. کوچک سازی کلاهک کلیتوریس چگونه صورت می گیرد؟
  6. بهترین سن برای انجام لابیا پلاستی چه سنی می ‌باشد؟
  7. عمل لابیا پلاستی چقدر طول می‌ کشد؟
  8. مراقبت های بعد از عمل لابیا پلاستی به چه صورت می باشد؟
  9. مزایای عمل لابیا پلاستی چیست؟
  10. هزینه لابیا پلاستی چه قدر می باشد؟
  11. آیا هزینه عمل لابیا پلاستی به واسطه بیمه‌ ها تامین می شود؟
  12. رابطه زایمان و عمل لابیا پلاستی به چه صورت می باشد؟
  13. آیا عمل لابیا پلاستی با درد همراه است؟
  14. سوالات رایج در رابطه با عمل لابیا پلاستی
  15. چه افرادی نمی ‌توانند از عمل لابیا پلاستی استفاده کند؟
  16. سخن آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

لابیا پلاستی (عمل زیبایی واژن) چیست؟

حتماً مهم ‌ترین سوالی که در این مقاله باید به آن پرداخته شود، این است که لابیا پلاستی چیست و چه اشخاصی ممکن است، به این نوع عمل زیبایی احتیاج داشته باشند؟

در این راستا بهتر است، بگوییم که لابیا پلاستی یک نوع عمل زیبایی برای بانوان می باشد که از این جهت می تواند زیبایی ظاهری واژن را به ‌همراه داشته باشد.

لابیا پلاستی (عمل زیبایی واژن) چیست؟
لابیا پلاستی (عمل زیبایی واژن) چیست؟

به واسطه این عمل جراحی پزشک می تواند، لابیا مینور واژن را کوچک ‌تر از حد معمول کند و به این جهت بتواند شکل ظاهری لبه ‌های داخلی و یا لبه ‌های بیرونی واژن را تغییر دهد و آن را بهبود ببخشد.

اغلب بانوانی که خواستار استفاده از عمل لابیا پلاستی می ‌باشند، مایل هستند که مقدار و سایز طول لبه‌ های داخلی واژن را کمتر کنند. به‌ طور کلی هیچ گونه استانداردی برای اندازه لب‌ های واژن در نظر گرفته نشده است،

اما بهینه ‌ترین حالت آن به شکلی می باشد که لبه‌ های داخلی واژن از لبه‌ های بزرگ و بیرونی واژن بیرون تر نیاید و به حدی بزرگ نباشد که در داخل واژن جای نگیرد،

برداشتن کلاهک اضافی بر روی کلیتوریس

البته برخی از پزشکان در کنار این عمل جراحی نیز میزانی از کلاهک اضافی بر روی کلیتوریس را بردارند و به این جهت به زیبایی واژن کمک می کنند. عمل لابیا پلاستی می ‌تواند بهبودی بسیاری در رابطه جنسی به وجود بیاورد و از این جهت اعتماد به ‌نفس بسیاری به خانم ‌ها دهد.

به همین جهت از استقبال بی ‌نظیری برخوردار بوده و حدوداً رشد سالیانه ۴۰ درصدی در بین بانوان دارد و اغلب بانوان از این روش زیبایی واژن استفاده می کنند.

بهترین کاندیدا برای استفاده کردن از این نوع عمل افرادی هستند که لابیا های بزرگی دارند و یا از نامتقارن بودن لابیای خود رنج می ‌برند.

لابیا پلاستی می تواند به این افراد بسیار کمک کند و مؤثر و مفید باشد. بعد از عمل جراحی بینی عمل لابیا پلاستی یکی از محبوب ترین جراحی‌ های زیبایی برای بانوان به حساب می‌ آید و می ‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در روند زندگی افراد داشته باشد.

برداشتن کلاهک اضافی بر روی کلیتوریس
برداشتن کلاهک اضافی بر روی کلیتوریس

انواع لابیاها واژن به چه صورت است؟

کلیتوریس

لابیا ماژور: لابیای بیرونی یا همان لابیای ماژور دارای ۲ سطح و توده ی پوستی می باشد که بر فراز استخوان شرمگاهی قرار دارد. لابیایی ماژور وظیفه حفاظت و پوشش دهی از اجزای حساس و داخلی مثل لابیا مینور ، کلیتوریس و دهانه واژن را برعهده دارد و به این دلیل بزرگ تر می باشد.

لابیا مینور: لابیا مینور یا لابی ‌های درونی ۲ سطح و توده از پوست هستند که در ۲ سوی ورودی واژن قرار گرفته اند و بین لابیا های ماژور هستند. ممکن است، رنگ و اندازه لابیای مینور در بانوان متفاوت باشد و برای همه به صورت یکسان نباشند. لابی های داخلی از کلیتوریس به سمت پایین به طرف دهانه واژن کشیده شده اند.

انواع لابیاها واژن به چه صورت است؟
انواع لابیاها واژن به چه صورت است؟

چرا افراد به لابیا پلاستی احتیاج دارند؟

ممکن است، این سوال برای برخی از افراد پیش بیاید که آیا ممکن است، من نیز به عمل لابیا پلاستی احتیاج داشته باشم؟ برای که بتوان تشخیص داد شما نیز به عمل لابیا پلاستی نیاز دارید، یا نه، باید عوامل بسیاری را بررسی کرد. اگر شما نیز دارای شرایط زیر باشید، می ‌توانید از مزایای مفید عمل لابیا پلاستی بهره کافی را ببرید.

دلایل پزشکی و زیبایی بسیاری هستند که می ‌توانند مشخص کنند که شما نیز به عمل لابیا پلاستی نیاز دارید، یا خیر، در ادامه برای شما این دلایل را ذکر می‌کنیم:

دلایل پزشکی عمل لابیا پلاستی

همان ‌طور که می‌ دانیم دلایل پزشکی از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار هستند. به جهت این‌که باید درمان فوراً صورت بگیرد، نیاز است که شما حتماً عمل لابیا پلاستی را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است، آسیب ‌های بسیاری برای شما به همراه داشته باشد. از دلایل پزشکی می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ممکن است، برخی از افراد در هنگام انجام رابطه جنسی به دلیل فشار بسیار، درد بسیاری را متحمل شوند. این افراد به دلایل پزشکی نیاز است که عمل لابیا پلاستی را انجام دهند. همین طور به دلیل درد و فشار بسیار زیاد، ممکن است، بسیاری از افراد از رابطه جنسی اجتناب کنند.

در برخی از موارد ممکن است، شریک جنسی شما از ظاهر واژن شما احساس خوبی نگیرد و یا در این راستا شما را مسخره کند و شما شرمگین از برقرار کردن رابطه جنسی باشید. به همین جهت نیز می ‌توانید از عمل لابیا پلاستی استفاده کنید.

برخی اوقات ممکن است، بانوان در هنگام سوار شدن بر روی دوچرخه یا اسب درد های بسیاری متحمل شوند که حاکی از بزرگ بودن لبه های داخلی واژن می باشد.

در برخی از موارد به دلیل پوشیدن لباس‌ های بسیار تنگ مشکلاتی برای افراد به وجود می آید.

به همین سبب این افراد نیاز است که حتماً از عمل لابیا پلاستی استفاده کنند:

  • افرادی که در حین رابطه جنسی به دلیل فشار زیاد، درد بسیاری دارند.
  • به دلیل درد از عمل جنسی دوری می کنند.
  • به دلیل تمسخر شریک جنسی ممکن است، از رابطه جنسی دوری کنند.
  • در هنگام سوار شدن بر روی اسب یا دوچرخه درد بسیاری دارند.
  • به دلیل پوشیدن لباس ‌های تنگ مشکلات بسیاری در واژن دارند.
در برخی از موارد به دلیل پوشیدن لباس‌ های بسیار تنگ مشکلاتی برای افراد به وجود می آید.
در برخی از موارد به دلیل پوشیدن لباس‌ های بسیار تنگ مشکلاتی برای افراد به وجود می آید.

دلایل زیبایی عمل لابیا پلاستی

همان ‌طور که پیداست اغلب افراد به دلیل زیبایی ظاهری واژن نیازمند عمل لابیا پلاستی هستند. اغلب افراد ممکن است، از مشکلات پزشکی رنج نبرند و فقط به دلایل زیبایی از عمل لابیا پلاستی استفاده کنند. به همین جهت عمل لابیا پلاستی یک عمل زیبایی به حساب می ‌آید و یکی از ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد آن زیبایی برای واژن می باشد. در برخی از موارد ممکن است، شما نشانه ‌هایی، در واژن خود ببینید.

به همین جهت نیاز است که برای اصلاح و زیبا سازی واژن خود از عمل لابیا پلاستی استفاده کنید.

مواردی که ممکن است، در زیبایی واژن شما اثرگذار باشند، شامل موارد زیر می‌ شود:

  • عدم تقارن لب ‌های کوچک
  • لب ‌های آویزان و شل
  • بزرگ بودن بیش از حد لبیا های کوچک
  • تجربه جنسی با کیفیت بهتر
  • ظاهر پیر و چروک واژن
  • راضی نبودن از شکل ظاهری لابیا های واژن
  • احساس کشیدگی، سوزش و سایش در لب ‌های کوچک بر اثر فعالیت ‌های روزمره
  • مبتلا شدن به عفونت‌ های مکرر واژن، به دلیل این‌که بزرگی لابیا مانع از خروج ترشحات می شود.
  • تیرگی لبه ‌های داخلی
  • کم بودن تحریک ناحیه تناسلی کلیتوریس به جهت این‌که پوست اضافه ‌ای بر روی کلاهک آن قرار دارد.

محققین سوئدی توانستند با تحقیق‌ های بسیار به این نتیجه برسند که بانوانی که عمل لابیا پلاستی را انجام داده‌اند، توانسته ‌اند روابط جنسی بهتری را تجربه کنند. بالای 90 درصد از زنانی که عمل لابیا پلاستی را انجام داده‌اند، از نتیجه آن احساس رضایت داشته اند و توانسته ‌اند ارتباط جنسی خود را بهبود ببخشند.

اغلب این بانوان در رابطه با عمل لابیا پلاستی گفته ‌اند که ارگاسم آن‌ ها در رابطه جنسی بهبود یافته است. همین طور توانسته اعتماد به ‌نفس بانوان را در روابط جنسی بیشتر کند.

به ‌طورکلی لابیا پلاستی یک موضوع بسیار مهم در روابط جنسی می باشد و می‌تواند بهبود بسیاری در روند آن ایجاد کند. به همین جهت بانوان متأهل بیشتر متقاضی عمل زیبایی در ناحیه ی تناسلی خود می باشند.

مواردی که ممکن است، در زیبایی واژن شما اثرگذار باشند، شامل موارد زیر می‌ شود:
مواردی که ممکن است، در زیبایی واژن شما اثرگذار باشند، شامل موارد زیر می‌ شود:

علت بزرگ شدن لبه های لابیا های واژن چیست؟

ممکن است، یکی از سوالات ذهن تمامی بانوان این باشد که علت بزرگ شدن بیش از حد لابیاها چه می باشد و چرا نامتقارن و تیره شده‌اند ؟ در برخی از بانوان مشاهده شده که به دلایل ارثی لابیا های بزرگی داشته ‌اند و این لابیا های کوچک از لابی های بزرگ بیرون زده و ظاهری ناخوشایند ایجاد کرده است.

یکی دیگر از دلایل بسیار مهمی که می‌ تواند سبب بزرگ شدن لابیا های کوچک شود، تغییرات هورمونی است که در زمان عادت ماهانه ممکن است، برای بانوان اتفاق بیفتد و به این جهت باعث بزرگ شدن لابیا ها می ‌شود، البته تغییرات هورمونی که یک خانم در دوران بارداری تجربه می‌ کند ، می ‌تواند یکی دیگر از مهم ‌ترین دلایل بزرگ شدن لابیای کوچک باشد.

همین طور رابطه جنسی می ‌تواند یکی از عوامل تاثیرگذار در بزرگ شدن لابیا ‌های کوچک باشد. پس عوامل مؤثری که می ‌تواند دلیل بزرگ شدن لابیا مینور باشد، موارد زیر می باشد:

  • دلایل موروثی
  • تغییرات هورمونی در قاعدگی
  • تغییرات هورمونی در بارداری
  • روابط جنسی
علت بزرگ شدن لبه های لابیا های واژن چیست؟
علت بزرگ شدن لبه های لابیا های واژن چیست؟

کوچک سازی کلاهک کلیتوریس چگونه صورت می گیرد؟

در هنگام عمل لابیا پلاستی می توان یک راه حل دیگر به جهت زیبا نمودن واژن انجام داد و توام با آن، جراحی کوچک نمودن کلاهک کلیتوریس را نیز انجام داد.

برای این‌ که این عمل هم‌ زمان با عمل لابیا پلاستی انجام بگیرد، نیاز است که کل نواحی واژن مورد بررسی قرار بگیرد و سنجیده شود تا اجزای بیرونی واژن با آن تناسب خوبی داشته باشند.

برخی از بانوان پوست اضافه ‌ای در بخش کلاهک کلیتوریس دارند که اگر فقط عمل کوچک‌ نمودن لابیا برای آن ‌ها انجام شود، قسمت فوقانی و کلاهک کلیتوریس به طرز غیر طبیعی خواهد ماند و ظاهر زیبایی ندارد.

به همین جهت پزشک پیشنهاد می دهد که هم ‌زمان با عمل لابیا پلاستی برای این‌که زیبایی واژن دو چندان شود، بهتر است که کلاهک کلیتوریس نیز کوچک ‌تر شود.

کوچک سازی کلاهک کلیتوریس چگونه صورت می گیرد؟
کوچک سازی کلاهک کلیتوریس چگونه صورت می گیرد؟

بهترین سن برای انجام لابیا پلاستی چه سنی می ‌باشد؟

پزشکان پیشنهاد می دهند، تمام دختران بالای ۲۰ سال تا خانم‌ های ۵۵ سال می ‌توانند از عمل لابیا پلاستی جهت زیبایی واژن استفاده کند، اما بهتر است، بدانید که در سنین بالاتر مثل ۵۵ سالگی ممکن است، بدن بانوان قدرت ترمیم کمتری داشته باشد و از این جهت بخیه ‌های موجود در آن دیرتر بهبود پیدا کنند.

به همین جهت اکثر پزشکان پیشنهاد می‌کنند، بانوانی که از مشکل بزرگ بودن لابیا رنج می‌ برند، در سنین کمتر برای این عمل مراجعه کنند و یا اگر در سنین بالا قصد انجام عمل لابیا پلاستی دارند، بهتر است که با پزشک معالج خود مشاوره داشته باشند و در این زمینه آزمایشات مورد نیاز را انجام دهند.

در برخی از موارد در دختران زیر ۲۰ سال به دلیل این‌که هنوز رشدی جنسیتی کامل نشده است، امکان بزرگ شدن مجدد لابیا وجود دارد.

به همین سبب بلوغ جنسی افراد به رشد لابیا ها بستگی دارد و دو عامل تاثیرگذار بر روی یکدیگر هستند. به همین جهت پزشکان توصیه می‌کنند، دختران زیر ۲۰ سال نمی ‌توانند عمل لابیا پلاستی انجام دهند، زیرا ممکن است، رشد و بلوغ جنسی آن‌ ها تکمیل نشده باشد.

بهترین سن برای انجام لابیا پلاستی چه سنی می ‌باشد؟
بهترین سن برای انجام لابیا پلاستی چه سنی می ‌باشد؟

عمل لابیا پلاستی چقدر طول می‌ کشد؟

قبل از این‌که عمل لابیا پلاستی انجام بدهید، حتماً نیاز است که یک جلسه مشاوره در کلینیک به واسطه پزشک مد نظر خود داشته باشید. در این جلسه پزشک می تواند آشنائی لازم برای شما در رابطه با نحوه عمل زیبایی واژن را شرح دهد تا به این جهت بتوانید درک بهتری از این عمل داشته باشید.

پزشک مد نظر می ‌تواند در راستای این‌ که درحین جراحی و بعد از جراحی ممکن است، چه انتظاراتی از عمل جراحی خود داشته باشید، اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهد. عموماً قبل از عمل لابیا پلاستی پزشک مد نظر به واسطه بی‌حسی ‌های موضعی می تواند، محدوده واژن شما را بی ‌حس کند تا از این جهت هیچ‌ گونه دردی را حس نکنید.

زمان متوسط عمل لابیا پلاستی واژن یک ساعت می باشد و ممکن است، پزشک پیشنهاد دهد، بعد از عمل، استراحتی نیم ساعته داشته باشید، سپس به خانه بروید.

عموماً عمل لابیا پلاستی زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و طولانی ‌مدت و خسته کننده نیست و می ‌توانید به سرعت بهبودی خود را بازیابید.

مراقبت های بعد از عمل لابیا پلاستی به چه صورت می باشد؟

بهتر است، بدانید بعد از لابیا پلاستی و عمل زیبایی واژن بهبودی فوراً انجام می‌گیرد، اما برای این‌که بتوانید زمان بهبودی را کاهش دهید و از این جهت مفید واقع شوید، نیاز است که بعد از عمل جراحی مراقبت ‌هایی را در نظر بگیرید. در ادامه این مطالب قصد داریم در رابطه با مراقبت ‌های بعد از عمل لابیا پلاستی برای شما مفصلاً صحبت کنیم.

مراقبت های بعد از عمل لابیا پلاستی به چه صورت می باشد؟
مراقبت های بعد از عمل لابیا پلاستی به چه صورت می باشد؟

امکان این ‌که در ۳ روز اول جراحی میزان کمی تورم و درد داشته باشید، طبیعی است. از همین جهت پزشک مد نظر پیشنهاد می‌کند، با استفاده از قرص ‌های مسکن مانند ایپوپروفن، بتوانید این احساس درد را کمتر کرده و به راحتی قابل کنترل کنید و دیگر از این لحاظ مشکلی نداشته باشید.

در همین راستا پزشک مد نظر پیشنهاد می‌ کند، در روز اول بلافاصله بعد از عمل از کمپرس یخ استفاده کنید. همین طور نیاز است که ناحیه تناسلی خود را بسیار پاکیزه نگه دارید و شست و شو دهید.

بهتر است، برای مراقبت بهتر از پوشیدن لباس ‌های زیر چسبان و تنگ تا تکمیل شدن دوره درمان خود، خودداری کنید.

فعالیت های روزمره بعد از کمتر از ۱ هفته نهایتاً تا ۳

عموماً هیچ گونه دلیلی برای استراحت‌ های طولانی مدت وجود ندارد و بیمار می تواند کمتر از ۱ هفته نهایتاً تا ۳ روز به فعالیت‌ های روزمره خود بپردازد و از این جهت هیچ‌گونه محدودیتی نداشته باشد و دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری نخواهد کرد.

بهتر است، برای در نظر گرفتن پاکیزگی بیشتر و آرامش بیشتر ۲۴ ساعت بعد از جراحی دوش بگیرید و در این زمان از مالش دادن نواحی واژن پرهیز کنید. در هنگام استفاده از دست‌شویی می بایست که از دستمال مرطوب استفاده کنید.

در همین راستا نیز پزشک توصیه می‌کند که از حمام ‌های طولانی و نشستن به مدت زیادی در وان و رفتن به استخر تا بهبودی کامل خودداری کنید تا بتوانید روند دوره درمان خود را تکمیل کنید.

بهتر است، بدانید که ممکن است، تورم و میزان اندکی درد تا ۳ روز با شما همراه باشد و بعد از ۳ روز ورم و احساس درد به مرور کاهش پیدا می‌کند و از این جهت جای هیچ ‌گونه نگرانی نیست.

از غذاهای پر نمک و چرب خودداری کنید

برای این‌که بتوانید تورم ناشی از عمل لابیا پلاستی را کمتر کنید، استفاده از مواد غذایی مانند زنجبیل که حاوی فیبر بسیار زیادی هستند، می تواند اثر بخشی بسیاری داشته باشد. همین طور نیاز است، از استفاده ی غذا های پر نمک و پر چرب ، خودداری کنید

زیرا این غذاها ممکن است، باعث تورم بیشتر در ناحیه تناسلی شما گردد. انجام تمرینات ورزشی که می ‌تواند فشار زیادی بر روی ناحیه تناسلی شما داشته باشد، همانند دوچرخه ‌سواری، اسب‌ سواری و غیره تا بهبودی کامل شما توصیه نمی شود.

فعالیت جنسی بعد ۳ تا ۴ هفته بعد از عمل جراحی

برای انجام فعالیت های جنسی، پزشک پیشنهاد می ‌کند که ۳ تا ۴ هفته بعد از عمل جراحی صبر کنید، اما اغلب بانوان برای این‌که بتوانند از باز شدن زخم جلوگیری کنند، ترجیح می دهند که حدود ۶ تا ۸ هفته صبر کنند.

به دلیل این‌که بهتر است، به ناحیه تناسلی اجازه دهند که بهبودی کامل خود را به دست بیاورد و سپس از رابطه جنسی استفاده کنند، در غیر این صورت زخم‌ های آنان باز می شود و ممکن است، مجدداً دوره درمان خود را طی کنند تا بتوانند بهبودی کاملی را داشته باشند

البته این نکته نیز حائز اهمیت است که توصیه ‌هایی که در رابطه با مراقبت ‌های بعد از عمل لابیا پلاستی انجام می گیرد، از بیماری تا بیمار دیگر متغیر است و ممکن است، برای هر فردی متفاوت باشد و امکان دارد که این مراقبت‌ ها و توصیه ‌ها برای همه بیماران صورت نگیرد.

به همین جهت نیاز است که در این رابطه با پزشک خود مشورت داشته باشید و بر اساس توصیه‌ های او، دوره بهبودی خود را سپری کنید تا بتوانید نتیجه مؤثر بخشی از عمل لابیا پلاستی بگیرید.

به طور خلاصه از توجهات پس از عمل لابیا پلاستی می ‌توان موارد زیر را نام برد:

  • برای احساس درد بهتر است که از قرص ‌های مسکن استفاده کنید.
  • تمیز نگه داشتن ناحیه تناسلی بسیار مهم می ‌باشد.
  • استفاده از کمپرس یخ می ‌تواند، تاثیر به سزایی در ناحیه تناسلی شما داشته باشد.
  • استفاده از لباس ‌های تنگ و چسبان توصیه نمی ‌شود.
  • بعد از ۳ تا ۵ روز می ‌توانید به فعالیت روزمره خود بپردازید.
  • بهتر است ۲۴ ساعت بعد از جراحی دوش بگیرید.
  • از مالش ناحیه تناسلی به شدت خودداری کنید.
  • حمام رفتن ‌های طولانی و استفاده از وان و یا استخر توصیه نمی ‌شود.
  • ممکن است تا ۳ روز بعد از عمل تورم داشته باشید.
  • استفاده از مواد غذایی فیبردار می ‌تواند در کاهش تورم مفید باشد.
  • از تمرینات ورزشی سنگین خودداری کنید.
  • بهتر است، ۱ ماه بعد از عمل جراحی فعالیت جنسی داشته باشید.
به طور خلاصه از توجهات پس از عمل لابیا پلاستی می ‌توان موارد زیر را نام برد:
به طور خلاصه از توجهات پس از عمل لابیا پلاستی می ‌توان موارد زیر را نام برد:

مزایای عمل لابیا پلاستی چیست؟

همان‌ طور که می ‌دانید عمل لابیا پلاستی نوعی عمل جوان‌ سازی واژن می‌ باشد که می ‌تواند از این جهت تغییر شکل منحصر به ‌فردی در واژن به وجود بیاورد و می‌ تواند اعتماد به ‌نفس بانوان را نیز بسیار بالا ببرد. اغلب بانوان به دلیل نامناسب بودن لابیای واژن دچار کمبود اعتماد به ‌نفس و ناراحتی‌ های جسمی و روحی دیگری می شوند.

به همین جهت عمل لابیا پلاستی یک روش بسیار کم خطر و ساده است که با مدت زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و می ‌تواند در راستای بر طرف نمودن تمامی این عوامل مفید باشد. نتایج و فواید لابیا پلاستی دائمی می باشد و قابل برگشت نیست و در آینده دیگر نیاز به تکرار نمودن عمل جراحی نخواهید داشت.

اگر شما قصد انجام لابیا پلاستی دارید، بهتر است که به یک پزشک متخصص زنان مراجعه کنید و از این جهت مشاوره‌ های لازم را از او بگیرید.

همان ‌طور که می‌ دانید متخصص زنان می تواند، شناسایی دقیق و درستی از آناتومی بدن بانوان داشته باشد و به ‌همین جهت در رابطه با بیماری‌ های مربوط به بانوان آگاهی لازم دارد و می ‌تواند از این جهت برای شما مشاور خوبی باشد و اطلاعات دقیقی را در این باره در اختیار شما قرار دهد.

لابیا پلاستی مزایای بسیاری دارد و می ‌تواند در افزایش اعتماد به نفس، زیبایی و بهبود رابطه جنسی عملکرد مفیدی را داشته باشد. در ادامه این مطالب در رابطه با مزایای لابیا پلاستی در تمامی جوانب اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

  • مزایای لابیا پلاستی در زیبایی

همان ‌طور که می ‌دانید در جراحی لابیا پلاستی، به جهت بافت ‌های تیره و آویزان بودن لب ‌های کوچک واژن می باشد و از این جهت می ‌تواند در راستای زیبا سازی این بافت‌ های تیره و رفع آویزان بودن بسیار مفید باشد.

در این روش میزان کمی از این بافت‌ ها به آرامی از بقیه بافت جدا می شود و یک بافت سبک برای کم کردن میزان اصطکاک، برای لب‌ های کوچک واژن به وجود آورده می شود.

همان ‌طور که ذکر کردیم، در این راستا برای زیبایی بهتر می ‌توان پوست اضافی اطراف کلاهک کلیتوریس را نیز از بین برد. به همین جهت این روش می ‌تواند، ظاهری بسیار زیبا در واژن به وجود آورده و سبب اعتماد به‌ نفس شما شود و از این‌ پس واژن شما جذاب ‌تر از همیشه خواهد بود.

در همین راستا یکی از مزایای مهم استفاده از عمل لابیا پلاستی زیبایی منحصر به‌ فردی است که می ‌تواند به واژن بدهد.

مزایای لابیا پلاستی در زیبایی
مزایای لابیا پلاستی در زیبایی
  • مزایای لابیا پلاستی برای راحتی بیشتر

همان‌ طور که می‌ دانید هنگامی‌که لب ‌های کوچک واژن بیش از اندازه نرمال، بزرگ باشد، می ‌تواند از داخل لب ‌های بزرگ بیرون بیاید و به همین جهت هنگام پوشیدن لباس ‌های خاص و تنگ، آزار و اذیت بسیاری برای بانوان به همراه داشته باشد.

برخی از بانوان به هنگام پوشیدن شلوار جین لباس زیر و حتی لباس شنا فشار زیادی بر روی لب‌ های اضافی که از لب‌ های بزرگ واژن بیرون زده است، احساس می‌کنند.

به‌ همین جهت باعث سائیدگی و خارش و دیگر مشکلات می‌ شود و ممکن است، با درد های بسیاری همراه باشد. به همین دلیل عمل لابیا پلاستی می ‌تواند با کوچک نمودن لب‌ های کوچک واژن در کاهش فشارهای این ناحیه و اصطکاک ‌هایی که در واژن به وجود می ‌آیند مثمر ثمر باشد و به همین جهت واژن سالم تر و راحت‌تری داشته باشید و دیگر نگران پوشیدن انواع لباس‌ های متفاوت نباشید.

شما در حال مطالعه مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران هستید.

  • مزایای لابیا پلاستی در افزایش اعتماد به نفس

نیاز است که یک زن همواره در بدن خود احساس رضایت داشته باشد و به همین جهت بتواند اعتماد به‌ نفس بالایی داشته باشد.

در بسیاری از موارد لابیاهای بسیار بزرگ توانسته‌اند، باعث کاهش اعتماد به ‌نفس در خانم ‌ها گردند و از این جهت تأثیرات مخربی بر روی روحیه آن ‌ها در برقرار کردن روابط جنسی داشته باشند.

اغلب بانوانی که به دفعات زیادی زایمان انجام داده‌اند، بیشتر در معرض خطر لابیای بزرگ هستند. علی ‌الخصوص ممکن است، بانوان زایمان سخت داشته باشند و به این جهت نیز واژن و لب ‌های کشیده آن یک معضل بسیار بزرگ باشد و از ناحیه تناسلی خود راضی و خشنود نباشند.

شما در حال خواندن مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران هستید.

  • مزایای لابیا پلاستی در بهبود رابطه جنسی

اغلب بانوان تصور غلطی از عمل لابیا پلاستی دارند و فکر می کنند، با انجام این عمل ممکن است، رابطه جنسی آن‌ ها کاهش بیابد،

اما در این رابطه باید بگوییم، تصور این افراد بسیار غلط می ‌باشد، زیرا با برطرف نمودن لایه ‌های پوستی در واژن باعث تحریک بیشتر کلیتوریس می‌ شود و به همین جهت می‌ تواند در رابطه جنسی بسیار تاثیر گذار باشد.

همان طور که ممکن است، بدانید که عمل لابیا پلاستی هیچ ‌گونه اثری بر روی نواحی داخلی واژن ندارد. فقط بافت‌ های اضافی و غیر ضروری که مورد نیاز نمی باشند و سبب ظاهری بسیار بد و مانع از تحریک در روابط جنسی می‌گردند را حذف می‌کند. به همین جهت بانوان می‌توانندف تجربه لذت جنسی خوبی داشته باشند.

از طرفی دیگر شریک جنسی آن ‌ها نیز با واژن زیبای آن‌ ها میل جنسی بیشتری دارد. این عمل می ‌تواند رابطه زن و شوهر را بهبود ببخشد.

مزایای لابیا پلاستی در بهبود رابطه جنسی
مزایای لابیا پلاستی در بهبود رابطه جنسی

به‌ طور خلاصه می ‌توان از مزایای عمل لابیا پلاستی موارد زیر را نام برد:

  • زیبایی وضعیت بصری واژن و بالا رفتن اعتماد به‌ نفس بانوان
  • کم شدن برجستگی واژن
  • راحت استفاده کردن از لباس ‌های تنگ
  • اصلاح شدن عدم تقارن لب های واژن
  • بهبود کیفیت در رابطه جنسی
  • پیشگیری از احساس درد و سوزش و ساییده شدن علی ‌الخصوص در هنگام ورزش کردن
  • تحریک بیشتر کلیتوریس
  • آسان شدن رعایت مسائل بهداشتی در واژن
  • بر طرف شدن مشکل تحریک مزمن
به‌ طور خلاصه می ‌توان از مزایای عمل لابیا پلاستی موارد زیر را نام برد:
به‌ طور خلاصه می ‌توان از مزایای عمل لابیا پلاستی موارد زیر را نام برد:

هزینه لابیا پلاستی چه قدر می باشد؟

عموماً عمل لابیا پلاستی یک جراحی زیبایی به حساب می ‌آید و ممکن است، عوامل بسیاری برای قیمت‌ گذاری آن تاثیرگذار باشند. ممکن است، عمل زیبایی لابیا پلاستی برای هر شخص متفاوت باشد.

به همین جهت ارائه دادن هزینه ‌های عمل زیبایی لابیا پلاستی بسیار مشکل می باشد. برای این‌ که بتوانید از هزینه این عمل اطلاعات کافی و لازم را به دست بیاورید، نیاز است که از یک پزشک متخصص زنان مشاوره بگیرید و به واسطه آن پزشک معاینه شوید، سپس هزینه ‌های وارد برای عمل جراحی لابیا پلاستی برای شما شرح داده شوند.

به همین جهت توصیه مهم ما این است، برای این ‌که بتوانید هزینه دقیقی از جراحی لابیا پلاستی را برآورد کنید، نیاز است که حتماً یک جلسه به واسطه پزشک متخصص زنان ویزیت شوید.

وقتی که پزشک مورد نظر شما را معاینه می کند، می تواند بهتر شما را در این امر راهنمایی کند. بدون شک انجام دادن عمل های زیبایی و هزینه های موجود بر آن یکی از دغدغه ‌های بانوان می باشد.

شما در حال مطالعه پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران هستید.

از عوامل تاثیر گذار در هزینه عمل لابیا پلاستی می توان موارد زیر را نام برد:

  • شکل و فرم لابیا های مینور
  • میزان برش‌ های مورد نیاز در جراحی
  • مواد مصرفی و ابزار جراحی
  • ویزیت ‌های قبل و پس از عمل
  • محل انجام عمل ( بیمارستان – درمانگاه – مطب )

آیا هزینه عمل لابیا پلاستی به واسطه بیمه‌ ها تامین می شود؟

همان‌ طور که ذکر کردیم، شما می ‌دانید که عمل لابیا پلاستی یک نوع عمل زیبایی واژن می باشد و بیمه ‌های متفاوت هزینه اغلب جراحی های مرتبط با زیبایی را تقبل نمی ‌کنند.

به همین جهت هزینه عمل لابیا پلاستی نیز به واسطه انواع بیمه و بیمه های تکمیلی پشتیبانی نمی ‌شود. متأسفانه شرکت ‌های مرتبط با امور بیمه به این موضوع دقت نمی‌کنند که انجام جراحی لابیا پلاستی برای شما با هدف درمان می باشد، یا زیبایی، به همین جهت اصلاً هزینه ‌های موجود بر عمل لابیا پلاستی را پوشش نمی‌ دهند و هیچ اهمیتی ندارد که هدف شما از عمل درمان باشد، یا زیبایی.

آیا هزینه عمل لابیا پلاستی به واسطه بیمه‌ ها تامین می شود؟
آیا هزینه عمل لابیا پلاستی به واسطه بیمه‌ ها تامین می شود؟

رابطه زایمان و عمل لابیا پلاستی به چه صورت می باشد؟

همان ‌طور که می‌ دانید یک بانوی باردار به هنگام وضع حمل میزان زیادی خون در قسمت واژن خود دارد. به همین جهت هنگام زایمان به میزان زیادی خون‌ ریزی دارد و به دلیل این‌که عمل لابیا پلاستی جزء درمان های زیبایی برای واژن به حساب می ‌آید و دارای شرایط ویژه‌ای می ‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام زایمان از این عمل استفاده نکنید و زمان دیگری را به جهت عمل لابیا پلاستی در نظر بگیرید

البته سوال اکثر بانوان دیگر این بوده که آیا بانوان باردار نیز می ‌توانند از عمل لابیا پلاستی بهره ببرند؟ لازم به ذکر است، بگوییم بانوان باردار به دلیل این‌که تغییرات بسیاری در هورمون‌ های آن‌ ها رخ داده است و هورمون‌ های زنانه در بدن مادران به شدت یافت می شود، واژن آن ها تورم دارد.

همین طور بارداری می تواند، باعث تیره شدن ناحیه تناسلی و لبه ‌های داخلی آن و تغییر شکل شود. اغلب پزشکان و متخصصان زنان توصیه می‌کنند بهتر است، بعد از بارداری و زایمان عمل لابیا پلاستی انجام شود.

۴ ماه بعد از زایمان

۴ ماه بعد از زایمان زمان مناسبی برای استفاده از لابیا پلاستی می باشد. در این زمان هورمون ‌های بدن بانوان در حالت عادی خود می‌ باشد و دارای تعادل بسیاری است و می ‌تواند بهترین عملکرد را از عمل جراحی لابیا پلاستی داشته باشند و نتیجه راضی‌کننده‌ای برای فرد به همراه دارد.

طبق تحقیقات به‌ عمل‌آمده، اغلب بانوان سؤال داشته‌اند که آیا بعد از بارداری و زایمان مجدد ممکن است، دوباره نتیجه لابیا پلاستی به حالت اولیه برگردد؟ در این باره نیاز است، به این بانوان بگوییم نگران این موضوع نباشید، بازگشتن به حالت اول بعد از بارداری مجدد و زایمان بعدی وجود ندارد و جواب این سوال منفی می باشد.

همان ‌طور که در مطالب بالا ذکر کردیم، لابیا های کوچک در واژن فقط تا سن ۲۰ سالگی رشد می‌کنند و بعد از آن وقتی که شما عمل جراحی لابیا پلاستی را انجام داده اید و فرم دهی زیبایی برای آن در نظر گرفته شده است، دیگر قادر به بزرگ شدن نمی باشد و این عمل برگشت ‌ناپذیر خواهد بود. به همین جهت با خیالی آسوده می توانید لابیا پلاستی را به جهت زیبایی واژن انجام دهید.

۴ ماه بعد از زایمان
۴ ماه بعد از زایمان

آیا عمل لابیا پلاستی با درد همراه است؟

مسلماً اغلب بانوان به جهت استرس و ترس از عمل لابیا پلاستی پرهیز می‌کنند و در این رابطه نگرانی ‌های بسیاری دارند. این افراد اغلب تفکر غلطی از عمل لابیا پلاستی دارند و تصور می‌کنند که این جراحی بسیار دردناک و با زمان خیلی طولانی انجام می ‌شود.

برای اطلاعات بهتر شما نیاز است، بگوییم که اگر شما از یک پزشک متخصص لابیا پلاستی به‌جهت درمان لابیا و زیبایی واژن خود استفاده کرده باشید، جای هیچ ‌گونه نگرانی به جهت این عمل وجود ندارد و دیگر نگران استرس و ترس ‌های قبل از این عمل نباشید.

پزشک متخصصی که در این راستا توانایی ویژه‌ای داشته باشد، می ‌تواند با بهترین متد ها، کمترین میزان درد را برای شما به ارمغان بیاورند.

به همین جهت نیاز است که در انتخاب پزشک خود بسیار کوشا باشید، البته لازم به ذکر است، بگوییم که پزشکان متخصص زنان طی چندین مرحله بی‌حسی ‌های موضعی را برای افراد انجام می دهند.

پزشک متخصص با استفاده از مناسب ترین متریال و مواد بی ‌حس کننده می ‌تواند باعث شود، لابیا پلاستی کمترین میزان درد و سوزش را برای شما داشته باشد و در برخی از موارد در طی عمل هیچ‌ گونه سوزش و یا دردی احساس نمی‌کنید و از این جهت می ‌توانید خیالی آسوده داشته باشید

اما راه کارهای یک پزشک متخصص می ‌تواند، یکی از مهم ‌ترین اصول داشتن یک عمل خوب با تجربه ‌ای بسیار عالی باشد. به همین جهت توصیه می‌کنیم که در انتخاب پزشک خود دقت کنید.

تا اینجا با مبحث آیا عمل لابیا پلاستی با درد همراه است آشنا شدید توصیه می کنیم تا پایان مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

عمل لابیا پلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

برخی از موارد ممکن است، به تشخیص پزشک عمل لابیا پلاستی به واسطه لیزر مونالیزا انجام شود. به ‌جهت این‌که واژن بانوان از حساسیت بسیاری برخوردار است و دارای عروق بسیار می باشد، ممکن است، برخی از بانوان نسبت به تیغ جراحی مشکلاتی داشته باشند.

به همین جهت می تواند از لابیا پلاستی به واسطه لیزر استفاده کنند تا دقت بالای لیزر بتواند نتیجه بهتری برای زیبایی واژن آن ‌ها به همراه داشته باشند، اما عموماً پزشک معالج شما تشخیص می دهد که کدام راه برای برطرف نمودن لابیا ‌های بزرگ واژن شما مفید می باشد.

یک پزشک حاذق می ‌تواند، بهترین راه کار مد نظر را در پیش پای شما بگذارد و به این جهت راهنمای مناسبی برای شما باشد.

عمل لابیا پلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟
عمل لابیا پلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

سوالات رایج در رابطه با عمل لابیا پلاستی

در این بخش قصد داریم در رابطه با سوالات پرتکرار اغلب بانوان در رابطه با لابیا پلاستی بیشتر برای شما صحبت کنیم و اطلاعاتی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم. اگر شما نیز تصمیم گرفته اید، از عمل لابیا پلاستی استفاده نمایید و سوالات مشابهی مانند سوالات زیر دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از مطالب ذیل به جهت کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید:

آیا لابیا پلاستی ملزم به استفاده از بیهوشی است؟

جواب این سوال منفی می باشد. لابیا پلاستی یک نوع عمل سرپایی است. بهتر است، بدانید که یکی از عمل ‌های سبک زیبایی محسوب می شود و نیازی به بیهوشی ندارد، اما پزشکان به جهت این‌ که درد در نواحی واژن را کمتر کنند، بی‌حسی‌ های موضعی در این زمینه انجام می دهند.

عمل زیبایی لابیا پلاستی چقدر طول می‌کشد؟

عموماً یک ساعت برای انجام تمامی مراحل عمل لابیا پلاستی کافی می باشد، ولی پزشک پیشنهاد می‌کند که بعد از عمل لابیا پلاستی بیمار حدوداً نیم ساعت استراحت کافی داشته باشد، سپس می ‌تواند به منزل برود.

عمل لابیا پلاستی در باکره بودن تداخلی ایجاد می‌ کند؟

خیر ، لابیا پلاستی هیچ ‌گونه مشکلی برای دختران باکره به وجود نمی ‌آورد. اگر شما نیز باکره هستید و سن بالای ۱۸ سال دارید و لابیاهای شما ظاهر خوشایندی ندارند، می ‌توانید به جهت زیبا سازی از عمل زیبایی واژن استفاده کنید.

عمل لابیا پلاستی در باکره بودن تداخلی ایجاد می‌ کند؟
عمل لابیا پلاستی در باکره بودن تداخلی ایجاد می‌ کند؟

آیا جای بخیه در عمل لابیا پلاستی باقی می ‌ماند؟

خیر، اگر پزشک شما حاذق باشد و از تخصص کافی برای عمل لابیا پلاستی استفاده کند ، نباید جای بخیه بر روی زخم ‌ها باقی بماند، البته روش هر پزشک با پزشک دیگر متفاوت است. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم که از پزشک حاذق برای عمل لابیا پلاستی استفاده کنید.

آیا لابیا پلاستی بر روی کاهش رابطه جنسی تاثیر می‌گذارد؟

در این مورد اغلب پزشکانی که تخصص زنان دارند، شرح می دهند که اعصاب جنسی که می تواند باعث افزایش تحریک در لذت جنسی شود، در بخش کلیتوریس در واژن زنان می باشد و نقطه جی در آن ‌جا قرار دارد. هنگامی که کلاهک موجود بر روی کلیتوریس بسیار زیاد می شود، لذت جنسی فرد بسیار کاهش می‌ یابد.

به همین جهت هنگامی‌که فرد به جهت عمل لابیا پلاستی مراجعه می‌کند، می ‌تواند با برداشتن کلاهک کلیتوریس در رابطه جنسی، بیشتر تحریک شود و لذت بیشتری ببرد، البته لازم به ذکر است، بگوییم در لبه ‌های مینور عصب جنسی وجود ندارد، به همین جهت هنگامی‌که با استفاده از عمل لابیا پلاستی کوچکتر می شوند، هیچ‌ گونه تاثیری در کاهش میل جنسی فرد ندارد.

تا اینجا با مبحث تاثیر عمل لابیاپلاستی بر روی رابطه جنسی آشنا شدید توصیه می کنیم تا انتهای مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

آیا عمل روشن ‌سازی واژن نیز به همراه عملی لابیا پلاستی انجام می‌گیرد؟

بله می ‌توان در حین انجام عمل لابیا پلاستی نیز سفید کردن واژن و ناحیه تناسلی در نظر گرفته شود. اغلب پزشکانی که عمل لابیا پلاستی را انجام می دهند، در روشن ‌سازی واژن نیز تخصص ویژه‌ای دارند. به همین جهت می‌ توانند هر ۲ عمل را در کنار یکدیگر به جهت زیبایی واژن شما انجام دهند.

آیا عمل لابیا پلاستی باعث تنگ شدن واژن می شود؟

اگر شما در واژن خود احساس نارضایتی داشته باشید و علاقه مند باشید که واژن خود را کمی تنگ‌ تر کنید، در هنگام عمل لابیا پلاستی می‌ توان، میزانی عضلات را به سمت یکدیگر کشید تا از این جهت باعث تنگ شدن واژن گردد، البته اگر میزان گشادی واژن بسیار زیاد باشد، این روش مناسب نمی‌ باشد و بهتر است، از روش‌ های دیگری که پزشک توصیه می‌کند، برای برطرف نمودن گشادی واژن استفاده کرد.

تا اینجا با مبحث آیا عمل لابیا پلاستی باعث تنگ شدن واژن می شود آشنا شدید توصیه می کنیم تا پایان مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

چه تفاوتی بین لابیا پلاستی با لیزر و لابیا پلاستی بدون لیزر می باشد؟

بهتر است، بدانید در عمل لابیا پلاستی به واسطه لیزر، دیگر نیاز به استفاده از تیغه جراحی نمی باشد و لیزر عمل کوچک کردن لابیا ها را برعهده می‌گیرد و ممکن است، از مزایای بیشتری برخوردار باشد. می‌ توانید در جهت استفاده از این روش از پزشک معالج خود مشورت بگیرید.

چه تفاوتی بین لابیا پلاستی با لیزر و لابیا پلاستی بدون لیزر می باشد؟
چه تفاوتی بین لابیا پلاستی با لیزر و لابیا پلاستی بدون لیزر می باشد؟

بعد از عمل لابیا پلاستی چند جلسه ویزیت نیاز می باشد؟

این یک امر طبیعی است که بعد از هر عملی بیمار نیاز دارد که مجدداً ویزیت شود و نتیجه درمان به واسطه پزشک مد نظر، مورد بررسی قرار بگیرد. عموماً پزشک متخصص زنان بعد از عمل لابیا پلاستی پیشنهاد می ‌کند که ۲ بار ویزیت انجام شود. معاینه اول لازم است که ۱ هفته بعد از عمل انجام شود.

به جهت این‌که ورم لابیاها کاهش می یابد و پزشک می تواند چکاپ انجام دهد. ویزیت دوم ممکن است، ۱ ماه بعد از عمل و هنگامی‌که فرد نیاز دارد، رابطه جنسی خود را آغاز کند، از پزشک خود تایید بگیرد، مجدداً ویزیت شود، البته در برخی از موارد ممکن است، پزشکان از ویزیت دوم چشم‌ پوشی کنند و از طریق تماس تلفنی یا سایت مشکلات بیمار خود را از این جهت حل کنند.

تا اینجا با مبحث ویزیت بعد از عمل لابیاپلاستی آشنا شدید توصیه می کنیم تا پایان مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه باشید.

آیا هم ‌زمان با لابیا پلاستی می ‌توان از عمل‌ های زیبایی دیگر مانند تزریق چربی به واژن استفاده کرد؟

بله، به همراه عمل لابیا پلاستی می ‌توان، تزریق چربی به واژن ، شکل ‌دهی واژن، سفید کردن واژن نیز صورت بگیرد و هیچ گونه تداخلی با یکدیگر ندارند و از این جهت نیز ممکن است، برای بیمار آسوده‌ تر باشد که با ۱ عمل چندین نیاز خود را برطرف کند.

امیدواریم تا اینجا از مقاله عمل لابیاپلاستی در شرق تهران اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

چه افرادی نمی ‌توانند از عمل لابیا پلاستی استفاده کند؟

به جهت این‌که این عمل یک جراحی زیبایی به حساب می ‌آید، همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند، البته برخی از موارد خاص وجود دارد که ممکن است، منعی برای استفاده از عمل لابیا پلاستی باشد. این موارد منع عبارت ‌اند از:

خانم ‌های باردار:

پزشکان توصیه می‌کنند، دوران بارداری زمان خوبی برای عمل لابیا پلاستی نمی ‌باشد، زیرا به دلیل استفاده از مواد بی ‌حسی ممکن است، سلامت جنین به خطر بیفتد و با توجه به تغییرات هورمونی که در دوران بارداری، ممکن است، باعث شوند که لابیا ‌ها بزرگ ‌تر و متورم شوند. به همین جهت پزشکان توصیه می‌کنند که بیمار ۴ ماه بعد از زایمان به جهت عمل لابیا پلاستی مراجعه کند.

بانوانی که دچار زگیل یا تبخال تناسلی هستند:

این دسته از افراد نمی‌ توانند از عمل لابیا پلاستی استفاده کنند. به علت این‌ که دچار زگیل و تب‌خال تناسلی هستند، باید از هر نوع جراحی زیبایی بر روی واژن خودداری کنند، زیرا این عمل ممکن است، باعث زیاد شدن تب‌خال و زگیل تناسلی شود و برای بیمار مفید نباشد.

دختران کمتر از ۲۰ سال :

همان‌طور که گفتیم، به دلیل این‌که تا سن ۲۰ سالگی ممکن است، لابیا ها مجدداً رشد کند، دختران کمتر از ۲۰ سال نمی ‌توانند از عمل لابیا پلاستی استفاده کنند.

زنان بالای ۵۵ سال:

به دلیل این‌که وقتی سن بالا می ‌رود، قدرت بازسازی زخم‌ ها و جوش خوردن آن‌ ها طولانی ‌تر می ‌شود، پزشکان توصیه می کنند که این بانوان از لابیا پلاستی خودداری کنند.

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران هستید.

بانوانی که دارای عفونت و زخم ‌های درون واژن می باشند:

ممکن است، افرادی به بیماری‌ های عفونی دستگاه تناسلی دچار باشند و یا در داخل واژن خود زخم داشته باشند. نیاز است که این افراد ابتدا مشکلات به ‌وجود آمده برای واژن خود را برطرف کنند، سپس به‌ جهت جراحی زیبایی واژن، لابیا پلاستی ر اانجام دهند.

بانوانی که دارای عفونت و زخم ‌های درون واژن می باشند:
بانوانی که دارای عفونت و زخم ‌های درون واژن می باشند:

سخن آخر

همه بانوان به جهت افزایش اعتماد به‌ نفس دنبال راه کارهای مناسبی برای زیبا سازی خود می‌گردند. واژن نیز یکی از مهم ترین اندام های بانوان می باشد و به همین جهت نیاز است که به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اغلب افراد به دلایل متفاوتی از بزرگ بودن لب های واژن خود رنج می ‌برند و در این راستا ممکن است، رابطه جنسی موفقی تجربه نکنند و همین طور ظاهر ناخوشایند واژن آن ‌ها باعث شود که از رابطه جنسی پرهیز کنند.

به همین سبب این افراد می ‌توانند، به واسطه استفاده از عمل لابیا پلاستی روحیه و اعتماد به ‌نفس از دست‌رفته خود را بازگردانند و در این راه بسیار موفق باشند.

امروزه عمل های زیبایی از مهم‌ ترین عمل ‌های جهان می باشند. به همین جهت نیاز است که عمل لابیا پلاستی را به واسطه یک پزشک حاذق انجام دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را داشته باشید.

در رابطه با پزشک خود تحقیق کنید

نیاز است که در رابطه با پزشک خود بسیار تحقیق کرده و از تخصص و آگاهی او آشنایی کامل داشته باشید. عمل لابیا پلاستی دارای مزایای بسیاری است که در مطالب بالا برخی از آن ‌ها را برای شما ذکر کردیم.

ممکن است، شما نیز در روند این عمل جراحی سوالات متدوالی داشته باشید، قصد داشتیم در رابطه با این سوالات اطلاعات مفیدی را برایتان فراهم کنیم.

همان ‌طور که در تمامی مطالب بالا خواندید، تصمیم ما بر این بود که بتوانیم از این جهت اطلاعات کاملی در رابطه با عمل لابیا پلاستی برای شما مطالب مفیدی را فراهم کنیم تا به این جهت بتوانید با آشنایی کامل و اطلاعات کافی برای عمل لابیا پلاستی اقدام کنید.

اگر شما نیز از بانوانی هستید که نگران ظاهر ناخوشایند واژن خود هستید، ، پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از عمل لابیا پلاستی از زیبایی های واژن خود لذت ببرید. امیدواریم که مطالب بالا برای شما مفید واقع شده باشد.

از اینکه تا انتهای پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست عمل لابیاپلاستی در شرق تهران نهایت استفاده را برده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید