میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لابیاپلاستی توسط ماما
لابیاپلاستی توسط ماما

لیست موضوعات

لابیاپلاستی توسط ماما

موضوع اصلی که قصد داریم تا در این مقاله در رابطه با آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم، موضوع لابیاپلاستی توسط ماما می ‌باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد لابیاپلاستی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

زیبایی یک امر ذاتی می باشد و همه افراد به دنبال زیبایی بیشتر هستند و در تلاشند تا با راهکارهای متعددی، اندام ایده‌آل و زیبایی را برای خود داشته باشند. با توجه به این موضوع، تمامی تلاش یک انسان در طول زندگی خود این است تا بتواند زیبایی خود را بیشتر کند و از این طریق اعتماد به ‌نفس از دست ‌رفته خود را بازگرداند.

لابیاپلاستی توسط ماما
لابیاپلاستی توسط ماما

عدم اعتماد به‌ نفس می ‌تواند برای افراد بسیار مضر باشد و لازم است که حتماً این حس برطرف شود تا یک شخص بتواند، احساس خوبی در رابطه با خود داشته باشد.

عمل زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن یکی از عملهایی است که معمولا باعث بهبود کیفیت رابطه جنسی و همچنین بالا رفتن اعتماد بنفس در برخی بانوان می شود.

شما می توانید جهت انجام عمل زیبایی واژن با زرکلینیک در تماس پاشید.

این عمل تحت نظر مستقیم دکتر افسانه زرگنج فرد انجام خواهد شد.

02122930161

انجام عمل لابیاپلاستی

قبل از انجام عمل لابیاپلاستی حتما لازم است تا توسط متخصص مجرب و با سابقه ویزیت شوید.

زیرا در صورت انجام عمل لابیاپلاستی توسط افراد مبتدی و ماما ممکن است با مشکل جدی روبه رو شوید که برخی از این مشکلات ممکن است جبران نباپذیر باشند.

جراحی زیبایی واژن با بخیه

در مورد انجام جراحی زیبایی واژن با بخیه توصیه میکنیم حتما محتاط باشید.

در همین راستا از شما می خواهیم که حتما قبل از اقدام به این عمل جراحی با زرکلینیک تماس گرفته تا مشاوره اولیه رایگان دریافت نمایید.

همچنین ممکن است ما روش های جایگزینی برای جراحی زیبایی واژن با بخیه برای شما داشته باشیم.

02122930161

جراحی زیبایی واژن با لیزر

برای انحام هرگونه جراحی زیبایی واژن با لیزر با زرکلینک در تماس باشید تا شما را به صورت کاملا حرفه ای راهنمایی کنیم.

هدف ما صرفا کسب درآمد نیست و به همین دلیل همیشه به دنبال ارائه بهترین روش ها برای شما هستیم نه برای جیب خودمان .

عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین

ما بنا به دلایل کاملا عملی عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین یا همزمان با زیمان را رد میکنیم.

همان طور که گفتیم برخی کلینیک های سودجو که فقط به دنبال منافع خود هستند ممکن است عمل زیبایی واژن همزمان با سزارین را به شما پیشنهاد دهند که البته ما اکیدا توصیه میکنیم این اکر را انجام ندهید.

نحوه انجام عمل لابیاپلاستی

جهت اطلاع از نحوه انجام عمل لابیاپلاستی می توانید مقاله کامل و جامع عمل لابیاپلاستی را مطالعه نمایید.

مشکل لابیا

نکته حائز اهمیتی که امروزه سبب شرم بسیاری از بانوان شده است، مشکل لابیا می باشد. امکان دارد برخی از بانوان، از بیان کردن مشکلات لابیا شرم داشته باشند. متخصص زنان و زایمان از این طریق، شرایطی مناسبی را برای این دسته از افراد فراهم می کند.

با توجه به این موضوع، ممکن است هنگامی که اندام تناسلی بانوان زیبا نباشد، در هنگام برقرار کردن رابطه جنسی شرم بسیاری داشته باشند و نتوانند لذت کافی را ببرند.

امروزه یکی از مهم‌ترین مسائلی که در انواع جراحی جای گرفته است، لابیاپلاستی می باشد. اما آیا لابیاپلاستی توسط ماما امری درست می باشد؟ با توجه به مسائل ذکر شده، همیشه توصیه می ‌شود که لابیاپلاستی نیاز است تا توسط متخصص زنان و زایمان صورت بگیرد.

به جهت این‌ که تجربه و تخصص متخصص لابیاپلاستی در این زمینه بیشتر می باشد و می ‌تواند با تبحر کافی، نتیجه عمل جراحی را خوشایند پیش ببرد.

اما ممکن است برخی از افراد به اشتباه جراحی لابیاپلاستی توسط ماما را تجربه کنند که این امر می‌ تواند برای آن‌ ها مضر باشد و سبب به وجود آمدن مشکلات متعددی نیز گردد.

بهبودی رابطه ‌های جنسی

با توجه به این ‌که این عمل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می ‌تواند سبب بهبودی رابطه ‌های جنسی گردد، حساسیت بالایی دارد و همین امر باعث می‌ شود که مهارت و تجربه‌ های یک پزشک چیره‌دست بتواند عملکرد مؤثری در راستای نتیجه این جراحی داشته باشد.

حال، تمامی تلاش ما در ادامه این مطلب این است تا در رابطه با جراحی لابیاپلاستی توسط ماما اطلاعاتی برای شما داشته باشیم و شما را از این اشتباه در بیاوریم که یک ماما نمی‌ تواند عملکرد درستی برای انجام عمل جراحی لابیاپلاستی برای بیمار به دنبال داشته باشد و نیاز است که این عمل فقط به واسطه متخصص زنان و زایمانی که در این امر تخصص کافی دارد، صورت بگیرد.

در ادامه این مقاله علمی پزشکی، به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

عمل جراحی لابیاپلاستی چیست؟

زیبایی دستگاه تناسلی

مشکلات ایجاد شده در اثر بزرگ بودن لابیا‌ها

هدف از انجام عمل لابیاپلاستی

عواملی که می ‌تواند در راستای تغییر شکل لابیاها مؤثر باشد، چیست؟

سن پیشنهادی پزشک برای انجام لابیاپلاستی

چه افرادی می‌ توانند از عمل لابیاپلاستی استفاده کنند؟

روش‌ های برطرف کردن مشکلات لابیا به چه صورت انجام می‌ گیرد؟

لابیاپلاستی از طریق جراحی

لابیاپلاستی از طریق لیزر

کدام روش لابیاپلاستی با جراحی لابیاپلاستی با لیزر مناسب‌ تر است؟

سادگی عمل لابیاپلاستی با لیزر

آیاانجام عمل لابیاپلاستی درد دارد؟

توصیه ‌های لازم بعد از لابیاپلاستی

مراقبت ها بعد از انجام عمل لابیاپلاستی چگونه صورت گرفته می شود؟

فعالیت ‌های ورزشی و غیر ورزشی

استعمال دخانیات

استراحت

برقراری رابطه جنسی

استفاده از داروها

استفاده از تغذیه سالم

رعایت بهداشت

اثراتی که عمل لابیاپلاستی بر روی رابطه جنسی و ناحیه کلیتوریس می‌ گذارد، به چه صورت است؟

چه پزشکی توانایی انجام عمل لابیاپلاستی را دارد؟

بهترین پزشک برای انجام عمل لابیاپلاستی دارای چه خصوصیاتی می باشد؟

آشنایی کامل با آناتومی ناحیه تناسلی بانوان

آشنایی با پیچیدگی لابیا‌ها

معاینه بیمار

بررسی دقیق آزمایش ‌ها توسط پزشک

استفاده از تکنیک‌ های روز دنیا

سوابق جراحی لابیاپلاستی

تشخیص مناسب جراحی زیبایی زنان

عمل لابیاپلاستی توسط ماما می‌ تواند چه تأثیرات مخربی بر روی نتیجه آن بگذارد؟

عدم تقارن و ظاهر بد در دستگاه تناسلی

بخیه اشتباه

آسیب ‌رساندن به اعصاب حسی دستگاه تناسلی

ایجاد هزینه‌ های ترمیم

سوالات متعدد در راستای انجام عمل لابیاپلاستی چیست؟

چه پزشکی را برای انجام عمل لابیاپلاستی پیشنهاد می‌ کنید؟

جمع ‌بندی مطالب

 

عمل جراحی لابیاپلاستی چیست؟

در راستای این ‌که بتوانیم به موضوع لابیاپلاستی توسط ماما و عواقب آن بپردازیم، در ابتدا نیاز است که توضیحات دقیقی در رابطه با عمل لابیاپلاستی برای شما داشته باشیم. حتماً می ‌دانید که اندام تناسلی زنان از بخش ‌های متعددی تشکیل شده است. حال از مهم‌ترین اجزای آن می ‌توان به ۲ بخش خارجی و داخلی آن اشاره کرد.

حال اگر بخواهیم اطلاعات دقیق ‌تری در رابطه با لابیاهای واژن بگوییم، دو لبه بزرگ و کوچک در واژن وجود دارند که لبه‌های بیرونی با نام لابیای بزرگ و لبه‌های داخلی با نام لابیا‌های کوچک نام‌گذاری شده است. به ‌طور کلی این ۲ ناحیه با نام لابیا ماژور و لابیا مینور شناخته می شوند.

عمل جراحی لابیاپلاستی چیست؟
عمل جراحی لابیاپلاستی چیست؟

لابیاهای بزرگ بر روی قسمت رویی آلت تناسلی واقع شده‌اند و قسمت های گوشتی که در نواحی داخلی واژن وجود دارند، با نام لابیای مینور شناخته می شوند که مقصود ما بیشتر در راستای عمل لابیاپلاستی از لابی‌های کوچک و مینور می باشد.

زیبایی دستگاه تناسلی

نقش دستگاه تناسلی زنان به گونه ایست که زیبایی خاصی برای آن وجود دارد و ممکن است تا برای تمامی افراد بر اساس یک قاعده خاص شکل نگرفته باشد. با توجه به این موضوع بهتر است عنوان کنیم که امکان دارد، فرم اندام تناسلی و لابی‌ ها برای تمامی بانوان یکنواخت و یک جور نباشد.

به دلیل این ‌که همان‌ طور که صورت های هر شخص با دیگری متفاوت است و هر کدام زیبایی ‌های خود را دارند، زیبایی ‌های دستگاه‌ های تناسلی نیز مخصوص آن شخص می باشد. اما نکته حائز اهمیت در راستای عنوان کردن این مقاله این است که امکان وجود دارد تا روند رشد لابیاها در برخی موارد غیر طبیعی باشد و ابعاد بسیار بزرگی را به وجود بیاورد.

همین طور در برخی مواقع دیده شده که به دلیل بزرگ بودن لابیاها چین ‌و چروک‌ هایی در آن‌ ها صورت گرفته است. یک نکته حائز اهمیت دیگر که بسیار در بانوان مشهود است، نامتقارن بودن و رنگ تیره لابیاها می‌ باشد.

با توجه به این امر، به دلیل این‌ که همیشه زیبایی افراد مهم شمرده می‌شود و دستگاه تناسلی به ‌عنوان مهم‌ ترین بخش بدن بانوان می باشد، این امر می ‌تواند سبب به وجود آمدن مشکلاتی گردد و در راستای بهداشت و مسائل جنسی، آن‌ ها را با مشکلاتی مواجه کند.

به غیر از این ‌که این مسائل به شکل ظاهری لابیا‌ها می ‌تواند بر روی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان اثربخش باشد، موضوع بهداشت آن نواحی و مشکلات جنسی که برای افراد رخ می ‌دهد، می  ‌تواند یک عامل مؤثر برای عمل لابیاپلاستی باشد.

مشکلات ایجاد شده در اثر بزرگ بودن لابیا‌ها

با توجه به این ‌که این مقاله با موضوع لابیاپلاستی توسط ماما عنوان می ‌شود، لازم است که در ادامه به این موضوع پی ببریم که چه شخصی می ‌تواند به ‌عنوان یک متخصص حرفه ای انجام عمل لابیاپلاستی را بر عهده بگیرد.

لازم به ذکر است که در رابطه با مشکلات متعددی که در راستای بزرگ بودن لابیا‌ها به وجود می‌آید، اطلاعاتی برای شما داشته باشیم. به غیر از مواردی که در مطالب بالا عنوان کردیم، بزرگ بودن لابیاها می ‌تواند در بر گیرنده مشکلات دیگر همانند عفونت ‌های بسیار، قارچ ‌های بسیار در ناحیه تناسلی و داشتن رابطه جنسی با درد بسیار باشد.

با توجه به این موضوع، هنگامی ‌که لابیاها بیش از اندازه بزرگ هستند، از لابیا‌های بزرگ ناحیه تناسلی بیرون می ‌زنند و این اتفاق، در هنگام استفاده از لباس زیر تنگ می ‌تواند برای بانوان ناخوشایند باشد و آن ‌ها را با مشکلاتی مواجه کند.

حال یک عامل مؤثر که می تواند در برطرف کردن این معضل مؤثر واقع شود و زیبایی ناحیه تناسلی را دوباره بازگرداند، عمل لابیاپلاستی به واسطه یک متخصص حرفه‌ای در این زمینه می باشد.

ممکن است تصور کنید که لابیاپلاستی توسط ماما صورت می ‌گیرد، اما برای برطرف نمودن این تصور، لازم است بگوییم که بهتر است لابیاپلاستی توسط متخصص زنان و زایمان که در این امر تبحر و تجربه کافی را دارد، انجام بگیرد تا هیچ گونه عوارضی را به دنبال نداشته باشد و فرد بتواند از اندام تناسلی خود رضایت کافی را داشته باشد و مشکلات متعدد برای او رخ ندهد.

هدف از انجام عمل لابیاپلاستی

با توجه به این موضوع، اگر بخواهیم از هدف انجام عمل لابیاپلاستی اطلاعات بهتری برای شما داشته باشیم و تعریف کامل ‌تری از این عمل عنوان کنیم، بهتر است بگوییم که انجام عمل لابیاپلاستی با هدف کوچک شدن لابیاهای مینور صورت می‌ گیرد و از طریق این عمل، پزشک مد نظر می ‌تواند فرم دهی لازم را به لب های مینور بدهد و سبب به وجود آمدن شکل ظاهری زیبایی در اندام تناسلی زنان باشد.

هنگامی که از لابیاپلاستی نام برده می ‌شود، منظور اصلی همان عمل جراحی لابیاپلاستی است که می ‌تواند در راستای برطرف نمودن چین ‌و چروک‌ ها و بخش‌ های اضافی لابیاهای کوچک بسیار مؤثر باشد. این امر لازم است که توسط یک متخصص زنان و زایمان که در حیطه فعالیت خود تجربه و مهارت کاری را دارد، صورت بگیرد تا زیبایی ناحیه تناسلی انجام شود.

تصور برخی از افراد به اشتباه این است که لابیاپلاستی توسط ماما صورت می گیرد. با توجه به عنوان کردن این مطالب، لابیاپلاستی عملی با ظرافت می باشد که اگر به واسطه متخصص زنان و زایمان صورت نگیرد، ممکن است سبب به وجود آمدن مشکلات بسیاری گردد.

متخصص زنان زایمان تهران
متخصص زنان زایمان تهران

عواملی که می ‌تواند در راستای تغییر شکل لابیاها مؤثر باشد، چیست؟

در راستای پرداختن به موضوع لابیاپلاستی توسط ماما بهتر است در ابتدا پارامترها و عوامل مهمی که باعث تغییر شکل لابیا‌ها می شود، اطلاعات بهتری داشته باشید. به دلیل این‌ که این عوامل می ‌توانند مؤثر واقع شوند.

اگر بخواهیم در این رابطه اطلاعات بهتری در اختیار شما قرار دهیم، بهتر است بگوییم که عوامل بسیاری در این دسته در این عملکرد نقش دارند. مهم ‌ترین آن ‌ها مسئله ارث و ژنتیک در نظر گرفته شده است.

متخصص زنان زایمان
متخصص زنان زایمان

با توجه به این ‌که سن بلوغ در دختران در نوجوانی می باشد، تشخیص شکل اصلی لابیا‌ها در ناحیه تناسلی در این دوران صورت می ‌گیرد.

حال اگر با توجه به این موارد، لابیاهای مینور اندازه‌ای بسیار بزرگ داشته باشند و عدم تقارن در آن ‌ها دیده شود، این امر در سنین بلوغ مشاهده می ‌شود. لازم به ذکر است که بدانید مسائلی همانند رابطه جنسی نیز می ‌تواند در تغییر دادن شکل لابیاها و افزایش اندازه آن ‌ها اثر بخش نیست.

بارداری و زایمان

مهم ‌ترین مواردی که می ‌تواند در راستای تغییر شکل ظاهری لابیا‌ها اثربخش باشند، بارداری و زایمان می باشد. به دلیل این‌ که در این مرحله از زندگی، تغییراتی در رویه هورمون ‌های بدن صورت می ‌گیرد و این امر می ‌تواند یک نکته مهم برای تغییر شکل لابیا‌ها به حساب بیاید.

اما گزینه‌ های دیگری نیز مانند بلوغ، افزایش سن، بارداری، زایمان بیش از حد می تواند رشد لابیا را در بر داشته باشد. به غیر از موارد ذکر شده، عوامل بسیار اندکی وجود دارند که این دسته از عوامل نیز می ‌توانند بر روی تغییر شکل لابیا مؤثر واقع شوند.

هنگامی که عمل لابیاپلاستی به واسطه یک متخصص زنان و زایمان برای اشخاص انجام بگیرد، بزرگ شدن دوباره لابیاها اتفاق نخواهد افتاد. به دلیل این ‌که هیچ‌ گونه رشد دوباره‌ای برای لابیاها انجام نمی‌ گیرد. البته در برخی مواقع بسیار کم دیده شده که با رشد هورمون‌ ها در بدن از طریق بارداری، تغییر شکل لابیاها نیز صورت گرفته است.

حال با توجه به این مسائل، برای این ‌که بتوانیم از عمل لابیاپلاستی استفاده مؤثری داشته باشیم، بهتر است بدانید که متخصص زنان و زایمانی که در حیطه فعالیت خود تجربه بسیاری دارد، می ‌تواند نتیجه عمل را با موفقیت به اتمام برساند.

برخی از افراد بر این باورند که لابیاپلاستی به واسطه توسط ماما نیز می ‌تواند انجام شود که ما این نکته را عنوان می ‌کنیم که برای انجام عمل لابیاپلاستی فقط از متخصصین زنان و زایمان کمک بگیرید.

با توجه به موارد ذکر شده، از مهم‌ترین علت های بزرگ شدن لابیا‌ها می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عوامل ژنتیکی و ارثی
  • تغییراتی در هورمون‌ ها
  • افزایش سن
  • زایمان ‌های طبیعی

سن پیشنهادی پزشک برای انجام لابیاپلاستی

امکان دارد برخی از افراد با مشکلات نا متقارن بودن لابیاها و بزرگ بودن آن ‌ها دست‌ و پنجه نرم کنند. سوال عمده‌ای که در ذهن این دسته از افراد شکل می گیرد، این است که چه سنی برای انجام عمل لابیاپلاستی می‌ تواند مؤثرتر واقع شود؟

با توجه به این موضوع، بهتر است عنوان کنیم که اگر قصد استفاده از عمل لابیاپلاستی را دارید، بهتر است که بعد از سنین بلوغ و یا بعد از سن ۱۸ سالگی اقدامات لازم برای این امر را انجام بدهید.

به‌ طور کلی متخصصین زنان و زایمان، محدودیت ‌های سنی برای انجام عمل لابیاپلاستی در نظر ندارند و حداکثر تا سن ۵۰ سالگی می ‌توان از این عمل به جهت زیبایی لابیاها استفاده کرد.

متخصص زنان زایمان کرج
متخصص زنان زایمان کرج

شما در حال مطالعه مقاله لابیاپلاستی توسط ماما هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

چه افرادی می ‌توانند از عمل لابیاپلاستی استفاده کنند؟

در راستای پرداختن به موضوع عمل لابیاپلاستی توسط ماما، لازم است افرادی که به ‌عنوان کاندیدای مناسب به جهت انجام عمل لابیاپلاستی در نظر گرفته می شوند را ذکر کنیم.

اگر بخواهیم بگوییم که چه شخصی می ‌تواند از این عمل استفاده کند، لازم است بگوییم، اشخاصی که لابیاهای بسیار بزرگی دارند، مستعد استفاده کردن از عمل لابیاپلاستی توسط متخصص می باشند و این عمل می ‌تواند برای آن ‌ها صورت بگیرد. به دلیل این‌ که بزرگ بودن بیش از اندازه‌ای که بر روی لابیاها وجود دارد، می ‌تواند سبب به وجود آمدن معضلاتی گردد.

اگر بخواهیم بیشتر در رابطه با مشکلات آن صحبت کنیم، می توان به مشکلات بهداشتی، جنسی، زیبایی واژن و دیگر موارد اشاره کرد. با توجه به موارد ذکر شده، اشخاصی که قصد دارند تا تجربه زندگی بهتری را داشته باشند، استفاده از عمل لابیاپلاستی برای آن‌ ها در این مواقع پیشنهاد می شود.

چه افرادی می ‌توانند از عمل لابیاپلاستی استفاده کنند؟
چه افرادی می ‌توانند از عمل لابیاپلاستی استفاده کنند؟

عوامل و گزینه ‌های متعدد

حال ممکن است عوامل و گزینه ‌های متعدد دیگری ایجاد شود که این عوامل، یک شخص را به ‌عنوان فرد مناسبی برای انجام عمل لابیاپلاستی در نظر بگیرد. یک نکته حائز اهمیت دیگر در راستای انجام این عمل، عدم تقارن لابیا‌های مینور می باشد.

در نظر گرفتن این موضوع امری ژنتیکی و ارثی می باشد و دیده شده که برخی از افراد دچار این معضل شده اند. این دسته از افراد به گونه‌ای هستند که یکی از لابیاهای آن ‌ها رشد بیشتری به نسبت دیگر لابیاها دارد و این امر می ‌تواند زیبایی واژن آن‌ ها را تحت تاثیر قرار بدهد. این دسته از افراد از طریق عمل لابیاپلاستی می ‌توانند زیبایی واژن خود را باز گردانند.

نکته حائز اهمیت دیگر، عوامل جنسی می باشد. حتماً اطلاعات کافی در رابطه با ناحیه تناسلی و عمل جنسی دارید. اشخاصی که دچار لابیا‌های بسیار بزرگ و چروک هستند، ممکن است رضایت و میل جنسی در آن‌ ها کمتر باشد و نتوانند لذت یک رابطه جنسی را تجربه کنند.

عوامل و گزینه ‌های متعدد
عوامل و گزینه ‌های متعدد

برای این دسته از افراد، لذت جنسی به حداقل رسیده  است و با توجه به این‌که واژن آن‌ ها زیبایی کافی را ندارد، می‌ تواند باعث به وجود آمدن کمبود اعتماد به‌ نفس باشد و نارضایتی در راستای مسائل جنسی آن‌ ها نیز صورت می گیرد. اشخاصی که مشکلاتی به جهت بزرگ بودن لابیاها برای انجام رابطه‌ های جنسی دارند نیز مستعد استفاده از عمل لابیاپلاستی هستند.

چه شرایطی سبب می ‌شود که یک شخص از عمل لابیاپلاستی استفاده کند، این شرایط شامل موارد زیر می شود:

  • افرادی که از بزرگ بودن و عدم تقارن لابیا ناراضی هستند و نیاز دارند تا زیبایی واژن خود را بیشتر کنند.
  • اشخاصی که به دلیل رشد بیش از اندازه لابیا‌های خود، کاهش اعتماد به ‌نفس در روابط جنسی خود دارند.
  • اشخاصی که با توجه به بزرگ بودن لابیاهای مینور به هنگام استفاده از لباس ‌های تنگ اذیت می شوند.
  • اشخاصی که سوزش و احساس درد در ناحیه تناسلی خود در هنگام انجام حرکات ورزشی با توجه به لابیاهای بزرگ دارند.
  • اشخاصی که به قرینه بودن لابیاهای خود اهمیت بسیاری می ‌دهند و علاقه دارند که زیبایی واژن آن ‌ها بیشتر شود.
  • اشخاصی که دارای واژن با لابیا‌های تیره بدفرم و چروک هستند.
  • اشخاصی که با توجه به بزرگ بودن لابیاها در هنگام ادرار مشکلاتی برای آن ‌ها رخ می دهد.
چه شرایطی سبب می ‌شود که یک شخص از عمل لابیاپلاستی استفاده کند، این شرایط شامل موارد زیر می شود:
چه شرایطی سبب می ‌شود که یک شخص از عمل لابیاپلاستی استفاده کند، این شرایط شامل موارد زیر می شود:

شما در حال مطالعه مقاله لابیاپلاستی توسط ماما هستید.

روش‌ های برطرف کردن مشکلات لابیا به چه صورت انجام می ‌گیرد؟

با توجه به موضوع لابیاپلاستی توسط ماما، لازم است بگوییم که از این طریق می‌ توان مشکلات به ‌وجود آمده برای واژن را رفع کرد. اما مهم‌ ترین نکته در این راستا این است که لابیاپلاستی باید به دست متخصص زنان و زایمان که در این حیطه فعالیت دارد و تجارب بسیاری در رابطه با انجام عمل لابیاپلاستی دارد، صورت بگیرد.

روش‌ های متعددی وجود دارد که پزشکان با توجه به تخصص‌ های خود می ‌توانند از آن ‌ها استفاده کنند. حال در ادامه در تلاشیم تا در رابطه با این‌ که چگونه می‌ توان اصطلاح ‌سازی فرم لابیا‌ها را از روش ‌های متنوع انجام داد، اطلاعاتی برای شما داشته باشیم.

روش‌ های برطرف کردن مشکلات لابیا به چه صورت انجام می ‌گیرد؟
روش‌ های برطرف کردن مشکلات لابیا به چه صورت انجام می ‌گیرد؟

نکته حائز اهمیت در راستای انجام لابیاپلاستی این است که با توجه به شرایط جسمانی بیمار، با بی ‌حسی ‌های موضعی و بیهوشی نیز صورت می ‌گیرد و تمامی شرایط مد نظر توسط بیمار نیز به وسیله پزشک انجام می‌ گیرد تا با توجه به تجربه‌ های یک متخصص، نتیجه مناسبی برای انجام این عمل لابیاپلاستی صورت بگیرد. حال در ادامه به انواع روش ‌های عمل لابیاپلاستی اشاره خواهیم کرد.

لابیاپلاستی از طریق جراحی

یکی از انواع انجام عمل لابیاپلاستی، جراحی می باشد. این اتفاق از طریق تیغ جراحی صورت می ‌گیرد و پزشک با توجه به تخصص‌ های لازم خود، چین ‌و چروک‌ ها و بزرگی‌ های بیش از حد لابیای کوچک را از این طریق برطرف می کند. تیغ جراحی در راستای این عمل بسیار مهم شمرده می‌ شود.

به دلیل این‌ که از طریق این ابزار برش ‌های  کوچکی صورت می ‌گیرد. ممکن است برخی از افراد سوال داشته باشند که آیا در این روش بخیه انجام می شود؟ جواب این سوال منفی است.

لابیاپلاستی از طریق جراحی
لابیاپلاستی از طریق جراحی

به دلیل این‌ که این روش تهاجمی به حساب می‌آید، احتیاجی به بخیه ندارد. پزشک برای این ‌که بتواند قسمت ‌هایی را که از طریق تیغ جراحی بریده است را به یکدیگر بدوزد، نخ بخیه جذبی را به کار می برد.

به دلیل این ‌که این نخ ‌ها جذبی می باشند، نگران کشیدن بخیه‌ها نباشید. مراقبت‌ هایی که بعد از انجام عمل لابیاپلاستی با جراحی صورت می‌ گیرد، بسیار مهم هستند و لازم است تا در راستای رعایت کردن آن ‌ها تلاش بسیاری بکنید تا نتیجه حاصل شده برای شما اثربخش باشد.

لابیاپلاستی با جراحی، اغلب در بیمارستان‌ ها انجام می ‌شود

لابیاپلاستی با جراحی، اغلب در بیمارستان‌ ها انجام می ‌شود. تحت این عنوان، پزشک متخصص برای بیمار از بی ‌حسی ‌های موضعی یا بیهوشی کامل استفاده می‌ کند تا با خیالی آسوده بتواند شرایط خوبی را برای بیمار فراهم کند و هیچ دردی در راستای انجام این عمل جراحی صورت نگیرد.

با توجه به مطالب ذکر شده، عنوان شد که استفاده از نخ بخیه جذبی بر روی نواحی داخلی لب ها صورت می ‌گیرد و اصلاً مشاهده نمی ‌شود.

به طور کلی نیاز به بستری شدن برای انجام عمل لابیاپلاستی وجود ندارد و بیمار دوران نقاهت طولانی مدتی ندارد و انجام این عمل به صورت سرپایی اتفاق خواهد افتاد. با توجه به این مطالب، هنگامی ‌که انجام جراحی به اتمام رسید، بیمار بعد از چندین ساعت مرخص می‌ شود.

لابیاپلاستی با جراحی، اغلب در بیمارستان‌ ها انجام می ‌شود
لابیاپلاستی با جراحی، اغلب در بیمارستان‌ ها انجام می ‌شود

مزایای لابیاپلاستی از طریق جراحی

انجام لابیاپلاستی با جراحی برای همه اشخاص توصیه می گردد و هیچ منعی برای اشخاص ندارد.

تکنیک‌ هایی که پزشک متخصص در این راستا اعمال می ‌کند، می ‌تواند به نواحی تناسلی زیبایی خاصی ببخشد.

باز شدن نخ بخیه در انجام لابیاپلاستی با جراحی اتفاق نخواهد افتاد.

شما در حال مطالعه مقاله لابیاپلاستی توسط ماما هستید. در مطالب بالا برای شما از انجام عمل لابیاپلاستی از طریق جراحی گفتیم. اما لازم است توجه داشته باشید که برخی بر این باورند که لابیاپلاستی توسط ماما صورت می‌ گیرد.

اما نکته حائز اهمیت این است که نیاز است تا لابیاپلاستی فقط توسط متخصص زنان و زایمان که در این زمینه تجربه کافی دارد و تعداد بی‌ شماری عمل لابیاپلاستی انجام داده و نتایج مؤثر بخشی برای آن ‌ها حاصل شده است، اتفاق بیفتد.

در غیر این ‌صورت ممکن است نتیجه‌ی حاصل شده، برای شما خوشایند نباشد. به همین دلیل توصیه می ‌کنیم که انجام لابیاپلاستی توسط ماما را صورت ندهید و از متخصص در این زمینه استفاده کنید.

مزایای لابیاپلاستی از طریق جراحی
مزایای لابیاپلاستی از طریق جراحی

لابیاپلاستی از طریق لیزر

با توجه به این که روز به‌ روز تکنولوژی در حال گسترش یافتن می ‌باشد، بیماری ‌های متعددی از طریق لیزر و تکنولوژی‌ های جدید بر طرف می شوند.

حال لابیاپلاستی نیز یکی دیگر از روش‌ هایی است که می ‌توان آن را از طریق لیزر انجام داد و یک دستگاه پیشرفته برای برطرف نمودن این موضوع ساخته شده است. عملکرد لابیاپلاستی از طریق لیزر دقیقاً مشابه لابیاپلاستی از طریق جراحی می باشد و با هدف از بین بردن لابیا‌های بزرگ شده در واژن اتفاق می افتد.  فقط به جای این‌که متخصص از تیغ جراحی استفاده کند، استفاده از لیزر برای این عمل صورت گرفته می شود.

با توجه به زمان ‌بندی پزشک و میزان وخامت و بزرگی لابیاها، امکان دارد که مدت زمان عمل لابیاپلاستی از طریق لیزر حدوداً ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد. مشاوره‌ های پزشکی در راستای استفاده از عمل لابیاپلاستی از طریق لیزر وجود نخواهد داشت. به دلیل این ‌که این روش برای اغلب افراد مورد استفاده واقع می ‌شود.

بی حسی

برای استفاده از این نوع عمل نیز پزشک متخصص موظف است تا از طریق پمادها و یا تزریق ‌های وریدی، بی‌ حسی را بر روی ناحیه تناسلی انجام بدهد. این امر سبب می‌ شود که فرد هیچ ‌گونه درد و ناراحتی در راستای انجام لابیاپلاستی با لیزر احساس نکند.

انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر بر خلاف انجام لابیاپلاستی با جراحی نیازی به استفاده از بخیه ندارد، اما ممکن است در برخی مواقع لابیاهای فرد بیش از اندازه بزرگ و چروک باشند که این امر ممکن است که چندین بخیه‌ ی بسیار کوچک را بر روی ناحیه تناسلی و لبه‌های آن داشته باشد.

این امر نیز از طریق بخیه‌ های جذبی اتفاق می‌افتد و با گذشت ۷ روز بدون این ‌که مشکلی برای بیمار رخ دهد، بخیه ‌ها جذب می شوند.

مزایای لابیاپلاستی از طریق لیزر

به نسبت جراحی، انجام این عمل برای پزشک و بیمار راحت تر می ‌باشد.

دوران نقاهت برای لابیاپلاستی با لیزر وجود نخواهد داشت.

ظرافت بسیاری در راستای انجام لابیاپلاستی با لیزر وجود دارد.

برش‌ های به ‌وجود آمده از طریق جراحی، دیگر در لابیاپلاستی از طریق لیزر وجود نخواهد داشت.

با توجه به تمامی مطالب ذکر شده، عنوان کردیم که لابیاپلاستی توسط ماما نباید صورت بگیرد. به دلیل این ‌که ماما تخصص ‌های دیگری دارد و انجام لابیاپلاستی فقط توسط متخصص زنان و زایمان که در این زمینه تجربه کافی دارد و تعداد بی ‌شماری از عمل لابیاپلاستی برای اشخاص با موفقیت به اتمام رسانده است، انجام می شود.

به همین دلیل لازم است، در هنگام مراجعه به پزشک حتماً به این نکته دقت کنید که انجام عمل لابیاپلاستی شما از طریق متخصص صورت بگیرد.

مزایای لابیاپلاستی از طریق لیزر
مزایای لابیاپلاستی از طریق لیزر

کدام روش لابیاپلاستی با جراحی لابیاپلاستی با لیزر مناسب‌ تر است؟

ممکن است برخی از افراد سوال داشته باشند که کدام یک از روش ‌های لابیاپلاستی می ‌تواند عملکرد بهتری را برای آن ‌ها به دنبال داشته باشد. تشخیص این ‌که کدام یک از عمل‌ ها برای شرایط کنونی شما مناسب ‌تر می باشد، به واسطه پزشک متخصص صورت می‌ گیرد.

به دلیل این ‌که بعد از معاینات انجام ‌شده، پزشک می ‌تواند تشخیص دهد که کدام یک از این روش‌ ها می‌ تواند نتیجه اثربخشی را برای شما به دنبال داشته باشد. لازم به ذکر است بدانید که انجام لابیاپلاستی با لیزر برای تمام اشخاص صورت نمی ‌گیرد.

با توجه به این‌ که امکان دارد میزان بزرگی لابیاها بسیار زیاد باشد و این امر از طریق عمل لابیاپلاستی با لیزر نمی ‌تواند نتیجه اثربخشی را داشته باشد و حالت یکدست را به وجود نمی ‌آورد.

اگر بخواهیم بهتر این موضوع را عنوان کنیم، لابیاپلاستی با لیزر برای لابیاهایی که بسیار بزرگ هستند، کنگره کنگره ایجاد می شود. مهم‌ ترین نکته‌ای که می‌ تواند باعث این اتفاق شود، ضخامت موجود لابیا می ‌باشد.

اگر لابیاها بیش از اندازه ضخیم باشد

اگر لابیاها بیش از اندازه ضخیم باشد، در هنگام جوش خوردن لب ‌ها ممکن است حالتی کنگره‌ای شکل صورت بگیرد و هنگامی که قصد جوش خوردن لابیاها وجود دارد، به دلیل ضخامت بسیار، باز شوند و جوش آن‌ ها کامل اتفاق نیفتد.

این عملکرد می ‌تواند سبب به وجود آمدن لابیا‌های کنگره  کنگره شود و احتمالاً بیمار از این وضع راضی نخواهد بود. با توجه به این موضوع، تشخیص ای ‌که کدام یک از عمل ‌ها می ‌تواند برای شما مؤثرتر واقع شود، از طریق متخصص انجام می‌ گیرد و لابیاپلاستی توسط ماما نمی ‌تواند اثر بخش باشد. به دلیل این‌ که مشکلاتی از این قبیل می ‌تواند برای بیمار رخ دهد.

اگر لابیاها بیش از اندازه ضخیم باشد
اگر لابیاها بیش از اندازه ضخیم باشد

سادگی عمل لابیاپلاستی با لیزر

با توجه به این ‌که انجام عمل لابیاپلاستی می تواند بسیار ساده در نظر گرفته شود، همین طور دوران نقاهت کوتاه ‌مدتی نیز دارد. حال اگر شما شرایط لازم را برای انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر نداشته باشید، اگر از این عمل استفاده کنید، نتیجه حاصل شده برای شما رضایت‌ بخش نمی‌ شود و مجبور می ‌شوید تا برای این ‌که ظاهری زیبا برای اندام تناسلی خود به ارمغان بیاورید، مجدداً از انجام لابیاپلاستی با جراحی استفاده کنید.

همین امر باعث می شود تا عنوان کنیم که عمل لابیاپلاستی توسط ماما نمی ‌تواند نتیجه اثربخشی را داشته باشد. به دلیل این ‌که پزشک متخصص از طریق تجارب شخصی خود می ‌تواند بهترین عملکرد را برای انجام عملیات لابیاپلاستی به دنبال داشته باشد.

حال اگر شما شخصی باشید که شرایط در نظر گرفته حاکی از این باشد که انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر برای شما سودمند است، پزشک تشخیص می ‌دهد که بهتر است از این شیوه استفاده داشته باشید.

اما اگر سازگاری لازم بدن شما با عمل لابیاپلاستی با لیزر وجود ندارد، بهتر است به توصیه‌ های پزشک خود در این زمینه توجه کنید و از طریق لابیاپلاستی با جراحی، اقدامات لازم برای زیبایی دستگاه تناسلی خود را به ارمغان بیاورید.

شما در حال مطالعه مقاله لابیاپلاستی توسط ماما هستید.

آیا انجام عمل لابیاپلاستی درد دارد؟

مشکل درد مهم‌ترین مسئله‌ای است که سبب ترس افراد از مراجعه نکردن برای درمان می باشد و ممکن است استرس افراد از این طریق بیشتر گردد. حال مهم ‌ترین سوالی که در این مطلب لازم است به آن پاسخ بدهیم، در رابطه با درد انجام عمل لابیاپلاستی می باشد.

اگر شما از دسته افرادی هستید که بسیار استرس دارید و حساس هستید، پزشک توصیه می ‌کند که از لابیاپلاستی استفاده نکنید. به دلیل این ‌که با شرایط موجود، اندکی آزردگی در انجام عمل لابیاپلاستی وجود دارد.

البته لازم به ذکر است، پزشک متخصصی که در این زمینه تبحر و توانایی کافی را دارد، از طریق پمادها و تزریقات، بی ‌حسی را در نواحی موجود انجام می دهد.

اما امکان دارد که برخی از افراد آستانه تحمل بسیار پایینی داشته باشند و نتوانند شرایط موجود را تحمل کنند. انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر توسط بی‌ حسی های موجود نم ‌تواند هیچ‌ گونه دردی را به دنبال داشته باشد و شرایط موجود، حاکی از این است که پزشک از هر گونه احساس درد یا ناراحتی جلوگیری می ‌کند.

تجویز انواع شیاف و مسکن ‌های خوراکی از طریق متخصص، این مساله را به اثبات می ‌رساند که هیچ ‌گونه دردی بعد از انجام این عمل برای بیمار صورت نمی ‌گیرد. البته لازم به ذکر است بدانید که مهارت ‌های یک متخصص در این راستا مهم شمرده می ‌شود. به همین دلیل است که توصیه می‌ کنیم لابیاپلاستی توسط ماما را تجربه نکنید.

توصیه ‌های لازم بعد از لابیاپلاستی

شخصی که تخصص کافی در راستای انجام عمل لابیاپلاستی داشته باشد، بعد از انجام این عمل توصیه‌ هایی را برای بیمار خود در نظر می‌ گیرد. تحت نظارت و مراقبت بودن بیمار حدوداً ۳۰ دقیقه بعد از انجام این عمل، نکته حائز اهمیتی می باشد.

به دلیل این‌ که ممکن است، بیمار شرایطی داشته باشد که خونریزی ‌های موقت و اندکی را تجربه کند. پزشک موظف است تا با توجه به تخصص‌ های خود، ارزیابی ‌های لازم را برای شرایط موجود صورت بدهد و از این طریق بهبودی حال بیمار را فراهم کند. حال اگر بعد از گذشت ۳۰ دقیقه مشکلی وجود نداشته باشد، بیمار به سادگی می ‌تواند به منزل باز گردد.

شما در حال مطالعه مقاله لابیاپلاستی توسط ماما هستید.

مراقبت های بعد از انجام عمل لابیاپلاستی چگونه صورت گرفته می شود؟

با توجه به این ‌که این مطلب در رابطه با لابیاپلاستی توسط ماما می باشد، مهم ‌ترین نکته نیز می‌ تواند مراقبت ‌های بعد از انجام عمل لابیاپلاستی عنوان شود.

هر کدام از روش ‌هایی که برای این عمل صورت گرفته شود، نیازمند مراقبت ‌های خاصی می باشد. با توجه به شرایطی که متخصص برای بیمار فراهم می آورد، لازم است که تمامی این مراقبت ‌ها صورت بگیرد. در ادامه مقاله، بیشتر در رابطه با شرایط بعد از انجام عمل لابیاپلاستی خواهیم گفت.

فعالیت ‌های ورزشی و غیر ورزشی

بعد از انجام عمل لابیاپلاستی، متخصص، زمان مشخص شده ای را برای بیمار تعیین می کند که بعد از گذشت این زمان می ‌تواند به فعالیت‌ های سنگین پرداخته و از فعالیت ورزشی استفاده کند.

حدوداً مدت زمان پرهیز برای این فعالیت ‌ها ۶ هفته می باشد. استفاده از ورزش‌ هایی همانند دوچرخه ‌سواری، موتور سواری و فعالیت‌ های دیگری که سبب فشارهای بسیار بر روی ناحیه تناسلی می شوند، در این موضوع توصیه نمی ‌شود.

استعمال دخانیات

یک نکته دیگر که به ‌عنوان مراقبت های بعد از انجام عمل لابیاپلاستی توصیه می شود، این است که پزشک انواع دخانیات به‌ خصوص سیگار را بعد از انجام عمل لابیاپلاستی ممنوع می‌ کند و رعایت کردن این مراقبت بعد از گذشت ۶ هفته نکته مهمی است که اثربخشی بسیاری بر روی نتیجه حاصل ‌شده عمل لابیاپلاستی می ‌گذارد.

استراحت

مدت‌ زمان در نظر گرفته‌ شده از طریق متخصص زنان و زایمان که اقدامات لازم برای انجام عمل لابیاپلاستی صورت می دهد، می ‌تواند در مدت ۱ تا ۱۰ روز در نظر گرفته شود. اشخاصی که شاغل هستند و از عمل لابیاپلاستی استفاده کرده‌اند، ایستادن های زیاد برای آن‌ ها توصیه نمی ‌شود و پزشک در این راستا به آن‌ ها تذکرات جدی نیز خواهد داد.

به دلیل این ‌که ایستادن بسیار بعد از انجام عمل لابیاپلاستی می‌ تواند فشارهای زیادی را بر نواحی تناسلی به دنبال داشته باشد و این امر در راستای جذب بخیه ‌ها، اختلالاتی را به وجود می‌آورد.

همین طور در راستای سر پا ایستادن بسیار، ممکن است که تورم در بخش تناسلی صورت بگیرد. با توجه به این مسئله، متخصص مدنظر توصیه می ‌کند که حتماً موضوع مراقبت بعد از لابیاپلاستی مهم شمرده شود.

استراحت
استراحت

شما در حال مطالعه مقاله لابیاپلاستی توسط ماما می باشید.

برقراری رابطه جنسی

رعایت کردن رابطه جنسی بعد از انجام عمل لابیاپلاستی مهم شمرده می ‌شود و به ‌عنوان مراقبت ‌های بعد از عمل به حساب می آید. استفاده از رابطه ‌های جنسی زود هنگام بلافاصله بعد از انجام عمل توصیه نمی ‌شود.

پزشک مد نظر که تخصص کافی در این امر دارد، توصیه اکید می ‌کند که در مدت زمان مشخص شده ای رابطه جنسی نداشته باشید. امکان دارد، این مدت زمان ۶ هفته تعیین گردد.

البته همه چیز بستگی به شرایط جسمانی شما دارد و پزشک متخصص با تخصص خود می ‌تواند در کم کردن و یا بیشتر کردن این زمان بسیار دخیل باشد.

به دلیل این ‌که ظرافت خاصی در ناحیه تناسلی وجود دارد، انجام عمل جنسی بلافاصله بعد از گذشت عمل لابیاپلاستی می ‌تواند باز شدن بخیه ‌ها را به دنبال داشته باشد و خونریزی نیز اتفاق می‌ افتد. همین علت باعث می ‌شود که متخصص توصیه کند تا از برقرار کردن رابطه جنسی بعد از عمل لابیاپلاستی پرهیز کنید.

استفاده از داروها

استفاده از برخی پمادهای موضعی بعد از انجام عمل لابیاپلاستی با توجه به تشخیص متخصص مد نظر، ممکن است که صورت بگیرد. این دسته از داروها و پمادها عملکردی دارند که سبب بالا رفتن سرعت جذب بخیه ‌ها در اندام تناسلی شما می شود.

تخصص پزشک مد نظر این امکان را برای شما فراهم می ‌کند که بتوانید تجربه دلنشینی از انجام عمل لابیاپلاستی را انجام بدهید. همین امر باعث می ‌شود که توصیه کنیم، از لابیاپلاستی توسط ماما خودداری کنید.

نکته حائز اهمیت دیگر بعد از انجام عمل لابیاپلاستی این است که امکان سوزش تا چندین روز بعد از انجام عمل از طریق لیزر ممکن است صورت بدهد. درمان از طریق مسکن ‌ها و پمادهای موضعی می ‌تواند در این مواقع برای شما صورت بگیرد تا هیچ گونه مشکلی رخ ندهد.

استفاده از تغذیه سالم

برای این ‌که زخم‌ها در ناحیه تناسلی به زودی بهبود بیابند، بعد از انجام عمل لابیاپلاستی پزشک توصیه می ‌کند که تغذیه مفید و کافی را داشته باشید. به دلیل این ‌که استفاده از مواد غذایی مفید می ‌تواند اثرگذاری بهتری بر روی شما گذاشته و بهبودی شما را به دنبال داشته باشد. سبزیجات تازه و میوه ‌ها کمک بسیاری برای ترمیم بافت‌ ها هستند.

استفاده از تغذیه سالم
استفاده از تغذیه سالم

رعایت بهداشت

یکی دیگر از مراقبت هایی که بعد از انجام عمل لابیاپلاستی مؤثر و مفید واقع می ‌شود، این است که نکات مؤثر در رابطه با رعایت بهداشت را مهم بشمارید. با توجه به توصیه ‌های پزشک، نیاز است که نواحی تناسلی با دقت کافی شست و شو داده شوند. خشک کردن این نواحی بعد از شست و شو یک نکته مؤثر دیگر است.

به دلیل این‌ که می ‌تواند جلوگیری از عفونت ‌های قارچی را برای افراد به دنبال داشته باشد. همین طور دیگر عارضه ‌های مختلفی بعد از عمل لابیاپلاستی صورت نمی ‌گیرد.

امکان دارد در برخی نواحی تجربه کنید که در محل جراحی، میزان اندکی خون جمع شده باشد. با توجه به این موضوع، رعایت تمامی مراقبت های لازم که متخصص برای شما در نظر دارد، مهم شمرده می شود.

شرایطی را قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی لازم است تجربه کنید. اما احتمالاتی که به جهت به وجود آمدن مشکلات ممکن است صورت بگیرد به حداقل می‌رسد و تمامی این موارد با توجه به اهمیت شما به مراقبت‌ های بعد از عمل لابیاپلاستی بستگی خواهد داشت.

رعایت بهداشت
رعایت بهداشت

شما در حال مطالعه مقاله لابیاپلاستی توسط ماما هستید.

اثراتی که عمل لابیاپلاستی بر روی رابطه جنسی و ناحیه کلیتوریس می ‌گذارد، به چه صورت است؟

با توجه به این ‌که بخش تناسلی بانوان بسیار حساس است و ظرافت خاصی دارد، انجام عمل لابیاپلاستی می ‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی بر روی عصب حسی بگذارد.

با توجه به این ‌که حالات دستگاه تناسلی برخی از بانوان به گونه‌ای است که پوست بسیار ضخیمی بر روی ناحیه کلیتوریس وجود دارد و این می ‌تواند عملکرد جنسی افراد را با مشکلاتی مواجه کند و هنگامی‌ که اشخاص درصدد برقراری رابطه جنسی هستند، نمی‌  توانند میل جنسی خود را ارضا کنند و لذت جنسی برای آن ‌ها صورت نمی‌گیرد.

حال، هنگامی‌ که یک متخصص لابیاپلاستی شرایط عمل را برای بیمار فراهم می کند، بخشی از پوسته ‌های ضخیمی که بر روی ناحیه کلیترویس واقع شده اند، برطرف می ‌گردد و این امر می ‌تواند تأثیرات بسیار مؤثری بر روی مشکلات جنسی بگذارد.

نکته حائز اهمیت در راستای انجام عمل لابیاپلاستی این است که این عمل سبب آسیب‌ رساندن به بافت ‌های تناسلی و واژن نمی ‌گردد و فقط به جهت ترمیم بر روی لابیاها صورت می گیرد.

تخصص کافی که پزشک در این راستا دارد، می‌ تواند از عوارض به‌ وجود آمده جلوگیری کند. به همین سبب است که توصیه می‌ کنیم، به هیچ عنوان لابیاپلاستی توسط ماما را تجربه نکنید و از پزشکی که در این زمینه تخصص کافی دارد، استفاده کنید.

به دلیل این‌ که اگر متخصص در این زمینه مهارت کافی را داشته باشد، نه ‌تنها هیچ ‌گونه عوارض و مشکلی را تجربه نخواهید کرد، بلکه این امر می ‌تواند در برطرف نمودن مشکلات جنسی و لابیاهای اضافی بر روی ناحیه کلیتوریس مؤثر واقع شود. با توجه به این موضوع، انتخاب یک پزشک برای انجام این عمل جراحی بسیار مهم شمرده می شود.

چه پزشکی توانایی انجام عمل لابیاپلاستی را دارد؟

با توجه به مطالب بالا عنوان کردیم که انجام عمل لابیاپلاستی بسیار ظریف است. به دلیل این ‌که دستگاه تناسلی بانوان حساس‌ ترین منطقه در بدن می باشد، این قسمت عصب‌های بسیاری دارد و بهتر است که این امر توسط پزشکی که تخصص کافی در این زمینه داشته باشد، انجام بگیرد.

تجربه و دقت بالایی که پزشک در این امر صورت می دهد، می ‌تواند نتیجه‌ی حاصل شده برای شما را بسیار اثربخش بداند. با توجه به این موضوع، هر شخصی توانایی انجام عمل لابیاپلاستی را ندارد. لابیاپلاستی توسط ماما یک عملکرد بسیار اشتباه می باشد.

به جهت این ‌که نیاز است تا فقط یک متخصص جراح زنان، عمل لابیاپلاستی را صورت بدهد. پزشک‌ های عمومی و ماما تخصص کافی در این زمینه را ندارند و ممکن است باعث به وجود آمدن عارضه ‌های بسیار متعددی برای افراد گردند.

بهترین پزشک برای انجام عمل لابیاپلاستی دارای چه خصوصیاتی می باشد؟

با توجه به این ‌که عنوان کردیم عمل لابیاپلاستی توسط ماما امری بسیار نا درست می باشد، برای این ‌که بتوانید ویژگی ‌های یک پزشک با مهارت در راستای انجام این عمل را بیشتر بشناسید، لازم است تا اطلاعات دقیقی برای شما داشته باشیم. به دلیل این ‌که همان ‌طور که عنوان کرده ایم، متخصص می ‌تواند نتیجه این عمل را موفقیت‌آمیز جلوه دهد. حال در ادامه، خصوصیات یک پزشک حاذق را عنوان خواهیم کرد.

آشنایی کامل با آناتومی ناحیه تناسلی بانوان

یک نکته حائز اهمیت که به ‌عنوان خصوصیات پزشک برای انجام عمل لابیاپلاستی ذکر می ‌شود، آشنایی کامل در زمینه آناتومی ناحیه تناسلی بانوان می باشد. از آنجا ‌که این عمل رابطه مستقیم با واژن و ناحیه تناسلی دارد، لازم است نتیجه حاصل شده بسیار اثربخش باشد. پزشک از این طریق، مشاوره ‌های لازم را به بیمار خود می ‌دهد و می ‌تواند برای بیمار خود بسیار مؤثر باشد.

آشنایی با پیچیدگی لابیا‌ها

هنگامی که تحت درمان یک متخصص قرار می گیرید، نیاز است که در رابطه با پیچیدگی های دستگاه تناسلی اطلاعات درستی داشته باشد. هنگامی که یک پزشک از لابیا‌ها و کلیتوریس اطلاعات کافی دارد، در بهترین حالت ممکن می ‌تواند عمل لابیاپلاستی را انجام بدهد.

آشنایی با پیچیدگی لابیا‌ها
آشنایی با پیچیدگی لابیا‌ها

راهنمای دقیق

قبل از این‌ که عمل لابیاپلاستی برای بانوان صورت بگیرد، از مهم‌ ترین خصوصیات پزشک این است که بتواند راهنما و مشاور دقیقی برای بیمار باشد و توجیهات لازم برای انجام عمل لابیاپلاستی را به بیمار بدهد. با توجه به این مطلب، اطلاعات دقیق و کاربردی که متخصص برای بیمار دارد، حائز اهمیت بسیاری می باشد.

اثرگذاری عمل لابیاپلاستی قبل از انجام این عمل باید به ‌صورت کامل برای بیمار بازگو شود و بیمار قبل از انجام این عمل، تحت مشاوره هایی از متخصص خود باشد.

نکته های حائز اهمیتی همانند استعمال دخانیات بعد از انجام لابیاپلاستی و سیگار نکشیدن با توجه به نظر پزشک، لازم است صورت بگیرد. به دلیل این‌ که استفاده از دخانیات می تواند پارگی بخیه ‌ها را به دنبال داشته باشد.

شما در حال مطالعه مقاله لابیاپلاستی توسط ماما هستید.

معاینه بیمار

یکی دیگر از مواردی که می توان از خصوصیات یک متخصص ماهر به جهت انجام لابیاپلاستی دانست، معاینات بیمار می باشد. به دلیل این ‌که ابتدا متخصص موظف است تا بیمار را معاینه کند و بهترین روش انجام لابیاپلاستی را برای او صورت بدهد.

با توجه به این امر، تشخیص درست و عملکرد انجام لابیاپلاستی بسیار اثربخش خواهد بود. حال با توجه به این موضوع ممکن است در هنگام معاینه، پزشک متوجه شود که بیمار دچار بیماری ‌های دیگری نیز می باشد و این دسته از بیماری‌ ها همانند عفونت می‌ تواند تأثیراتی بر روی لابیاپلاستی داشته باشد.

تشخیص متخصص در این راستا می ‌تواند یک فرد را به‌ عنوان کاندید مناسب برای عمل لابیاپلاستی مشخص کند. با توجه به این موضوع، اگر شخصی دارای عفونت های واژن می باشد، می ‌تواند به ‌عنوان یک عامل مخرب برای انجام لابیاپلاستی درنظر گرفته شود و با توجه به صلاحدید پزشک، ممکن است که لابیاپلاستی انجام نشود.

معاینه بیمار
معاینه بیمار

بررسی دقیق آزمایش ‌ها توسط پزشک

با توجه به این ‌که موضوع این مقاله در رابطه با لابیاپلاستی توسط ماما می باشد، لازم است عنوان کنیم که نباید لابیاپلاستی توسط ماما صورت بگیرد.

به دلیل این ‌که پزشک متخصص موظف است در راستای انجام این عمل، آزمایشاتی را برای بیمار صورت دهد. انجام این دسته از آزمایشات بسیار اهمیت دارد. به دلیل این ‌که می تواند تشخیص بیماری ‌های ضمیمه دیگر را بر عهده داشته باشد.

به ‌عنوان نمونه امکان دارد، برخی از بیماران از مشکل دیابت رنج ببرند و در راستای انجام لابیاپلاستی، پزشک متخصص موظف است تا قند این دسته از افراد را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهد تا بعد از انجام عمل، دچار خونریزی نشوند.

استفاده از تکنیک‌ های روز دنیا

پزشکی می تواند حاذق و با مهارت باشد که اطلاعات کافی از تکنولوژی‌های روز دنیا را داشته باشد و روز به‌ روز در تلاش باشد تا دانش خود را در راستای تخصص خود بیشتر کند.

با توجه به این موضوع، پزشک متخصص می ‌تواند راهکار مناسبی برای انجام عمل لابیاپلاستی صورت بدهد و با استفاده از این امر تکنیک ‌هایی که برای اشخاص مناسب‌ تر می باشد را انتخاب کنند.

به همین دلیل، به ‌عنوان نمونه اگر شخصی دارای لابیای بسیار بزرگ به نسبت دیگر افراد می باشد، تجربه شخصی او مشخص می ‌کند که انجام لابیاپلاستی از طریق جراحی برای این فرد مناسب ‌تر می باشد.

استفاده از تکنیک‌ های روز دنیا
استفاده از تکنیک‌ های روز دنیا

سوابق جراحی لابیاپلاستی

مهم ‌ترین نکته‌ای که به ‌عنوان تخصص و مهارت کافی یک پزشک عنوان می‌ شود و لازم است که هنگام مراجعه به متخصص آن را مهم بشمارید، سابقه جراحی آن متخصص است.

از طریق بیمارانی که توسط این پزشک عمل لابیاپلاستی انجام داده‌اند، می ‌توان به صحت این موضوع پی ببرید. روش های جدیدتری که از طریق متخصص برای انجام لابیاپلاستی صورت می ‌گیرد، می‌ تواند تخصص و مهارت پزشک را نشان بدهد.

در نظر گرفتن عمل لابیاپلاستی توسط ماما امری بسیار اشتباه می باشد. به دلیل این‌ که تخصص ‌های مهم یک پزشک زنان و زایمان را ندارد.

اگر در تلاشید تا جراحی لابیاپلاستی به بهترین نحو ممکن برای شما انجام شود و هیچ ‌گونه عوارض و آسیب دیدن به دستگاه عصبی دستگاه تناسلی برای شما اتفاق نیفتد، بهتر است آن را به دست یک متخصص با تجربه و با مهارت در این زمینه بسپارید تا با خیالی آسوده از نتیجه و عملکرد آن خشنود باشید.

تشخیص مناسب جراحی زیبایی زنان

نکته حائز اهمیت دیگر که به ‌عنوان ویژگی پزشک به حساب می‌آید، این است که با توجه به تجارب خود بتواند بهترین روش ممکن را برای بیمار با توجه به شرایط انتخاب کند. هنگامی که یک شخص برای درمان به متخصص زنان زایمان مراجعه می کند، امکان دارد اطلاعات دقیقی در راستای این عمل نداشته باشد.

پزشک موظف است اطلاعات متعددی در این راستا در اختیار بیمار قرار بدهد و روش‌ های ممکن در این رابطه را به او شرح دهد. سپس با توجه به شرایطی که بیمار دارد، راهکار مؤثر برای او را انتخاب کند. بهترین و مهم‌ترین نکته در راستای رسیدن به هدف شما برای انجام عمل لابیاپلاستی مشورت ‌هایی است که پزشک جراح برای شما انجام خواهد داد.

تشخیص مناسب جراحی زیبایی زنان
تشخیص مناسب جراحی زیبایی زنان

عمل لابیاپلاستی توسط ماما می‌ تواند چه تأثیرات مخربی بر روی نتیجه آن بگذارد؟

با توجه به این ‌که مهم ‌ترین عنوان در راستای این موضوع انجام عمل لابیاپلاستی توسط ماما می باشد، لازم است از آثار مخربی که پزشک ماما می ‌تواند بر روی واژن و دستگاه تناسلی به جهت ترمیم بگذارد، عنوان کنیم.

به دلیل این‌ که تخصص‌ های ماما در حیطه دیگری می باشد و در راستای انجام عمل لابیاپلاستی حرفه‌ای نیست، این امر می ‌تواند سبب به وجود آمدن معضلاتی گردد که در ادامه قصد داریم تا بیشتر به آن‌ها بپردازیم.

عدم تقارن و ظاهر بد در دستگاه تناسلی

اگر شما از عمل لابیاپلاستی توسط ماما استفاده کنید، به دلیل این ‌که ماما تجربه و تخصص کافی را در راستای این عمل ندارد، نمی‌ تواند اندازه درستی را برای ابعاد لابیاها در نظر بگیرد. سپس همین عامل می ‌تواند لابیا‌هایی ناهمسان به وجود بیاورد و هماهنگی موجود آن‌ ها با کلیتوریس صورت نمی‌ گیرد.

لازم به ذکر است بدانید که اگر انجام لابیاپلاستی توسط ماماها صورت بگیرد و عدم تقارن وجود داشته باشد، در عمل های ترمیمی نیز این موارد برطرف نمی‌  گردند.

از آنجا که ماما تجربه نا کافی در این زمینه دارد، امکان دارد تا بیش از اندازه لابیاهای مینور را کوتاه کرده باشد و ابعاد در نظر گرفته‌ شده کیلتوریس مناسب نباشد.

عدم تقارن و ظاهر بد در دستگاه تناسلی
عدم تقارن و ظاهر بد در دستگاه تناسلی

بخیه اشتباه

انجام عمل لابیاپلاستی توسط ماما می ‌تواند سبب به وجود آمدن مشکلات دیگری در این زمینه گردد. به دلیل این ‌که پزشک ماما مهارت کافی در راستای بخیه زدن ندارد و امکان باز شدن این بخیه ‌ها و خونریزی و دردهای شدید برای بیمار بسیار می ‌باشد و می ‌تواند عوارض بسیاری را به دنبال داشته باشد.

آسیب‌ رساندن به اعصاب حسی دستگاه تناسلی

با توجه به این ‌که ظرافت خاصی برای دستگاه تناسلی بانوان صورت گرفته است، اگر انجام عمل لابیاپلاستی توسط ماما صورت بگیرد، به دلیل این‌ که تخصص‌ های کافی برای انجام این عمل صورت نگرفته است، می‌  تواند سبب آسیب رساندن به اعصاب حسی دستگاه تناسلی گردد و سبب کاهش میل جنسی نیز گردد.

آسیب‌ رساندن به اعصاب حسی دستگاه تناسلی
آسیب‌ رساندن به اعصاب حسی دستگاه تناسلی

این عمل به دلیل این‌که از راه درست صورت نگرفته است، به جای این‌ که برطرف‌ کننده مشکل روابط جنسی باشد، می ‌تواند بر روی آن اثر مخربی بگذارد.

هزینه‌ای که برای عمل‌ های ترمیمی این دسته از عمل ‌ها صورت می‌ گیرد، بسیار زیاد است و عمل های بسیار سختی نیز هستند. به همین دلیل است که توصیه ما برای افراد این است که حتماً از متخصص برای انجام عمل لابیاپلاستی استفاده کنند.

ایجاد هزینه‌ های ترمیم

با توجه به این ‌که ماما تخصص کافی در این زمینه ندارد، می ‌تواند سبب به وجود آمدن مشکلاتی در این زمینه گردد. حال به دلیل این ‌که رضایت کافی را از انجام عمل لابیاپلاستی ندارید، ممکن است تصمیم بگیرید که از عمل‌ های ترمیمی برای ناحیه تناسلی و لابیا‌ها استفاده کنید. این دسته از عمل‌ ها بسیار پر هزینه هستند و به نسبت جراحی اولیه لابیاپلاستی، هزینه‌های بیشتری را متحمل خواهید شد.

به همین جهت است که توصیه ما برای شما این است که از تخصص‌ ها و مهارت یک جراح و متخصص با تجربه در این زمینه استفاده کنید تا عوارضی همانند ترمیم لابیاپلاستی برای شما صورت نگیرد.

ایجاد هزینه‌ های ترمیم
ایجاد هزینه‌ های ترمیم

سوالات متعدد در راستای انجام عمل لابیاپلاستی چیست؟

برای این که افراد بتوانند از این عمل استفاده مفیدی داشته باشند، عنوان کردن این نکته مهم است ‌که لابیاپلاستی توسط ماما به هیچ عنوان نباید صورت بگیرد. حال ممکن است سوالات متعددی ذهن افراد را به خود مشغول کرده باشد که در ادامه این مبحث، قصد داریم تا به آن‌ ها پاسخ بدهیم.

آیا انجام لابیاپلاستی قابل بازگشت است؟

لازم به ذکر است بدانید که بر اثر انجام عمل لابیاپلاستی، بخش لب‌ های مینور کاملاً حذف می ‌شوند و امکان رشد مجدد این لابیاها وجود ندارد. به همین دلیل نیاز نیست که نگرانی در این رابطه داشته باشید.

البته لازم به ذکر است بدانید که در دوران بارداری، ممکن است تا تغییرات هورمونی در بدن بانوان رخ دهد که سبب تغییرات لابیا‌ها نیز شود. این دسته از تغییرات هورمونی می ‌تواند تأثیر بسیار اندکی بر روی اندازه لابیاها داشته باشند.

 آیا انجام عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره نیز انجام می شود؟

برخی از دختران باکره، لابیای بسیار بزرگ و پر از چین ‌و چروکی دارند. بهتر است بگوییم که انجام این عمل فقط به منظور زیبایی انجام می‌ شود و ارتباطی با بکارت ندارد.

به همین دلیل، پاسخ این سوال مثبت است و دختران باکره نیز می‌ توانند از این عمل استفاده کنند. بهترین سن برای در نظر گرفتن این امر بعد از سنین بلوغ یعنی بعد از ۱۷ و ۱۸ سالگی می باشد و از این طریق می توانند مشکلات به ‌وجود آمده بر روی ناحیه تناسلی خود را رفع کند.

رشد بیش از اندازه لابیاها در دوران بلوغ انجام می‌ شود. به همین جهت پیشنهاد اغلب متخصصین این است که اگر قصد انجام این روش را دارید، بهتر است بعد از سنین بلوغ از عمل لابیاپلاستی استفاده کنید.

عمل سفید کردن واژن نیز می ‌تواند همزمان با عمل لابیاپلاستی مورد استفاده قرار بگیرد و بخش های بیرونی واژن و خط بیکینی می‌ توانند تغییر رنگ داشته باشند و ظاهری زیبا را به ارمغان بیاورند.

آیا انجام لابیاپلاستی در دوران شیردهی ممکن است؟

امکان دارد برخی از مادران شیرده نیازمند عمل لابیاپلاستی باشند. هیچ منعی برای انجام این عمل در دوران شیردهی وجود نخواهد داشت. اما در نظر گرفتن تمامی مراقبت‌ های لازم بعد از انجام جراحی مهم شمرده می ‌شود. به دلیل این ‌که ۶ ماه بعد از زایمان، تورم زیادی در بانوان وجود دارد.

بنابراین امکان دارد بعد از ۶ ماه، اقدامات لازم برای لابیاپلاستی این دسته از افراد صورت بگیرد. توصیه ما برای بانوان این است که بعد از گذشت ۶ ماه، هیچ گونه جراحی بر روی ناحیه تناسلی یا خود انجام ندهند.

به دلیل این‌ که بارداری می تواند تغییرات هورمونی بسیاری را به دنبال داشته باشد و در برخی مواقع این تغییرات ممکن است که بعد از بارداری برطرف گردند. حال با توجه به این موضوع، هنگامی ‌که بعد از بارداری لابیاپلاستی را انجام می ‌دهید، نتیجه حاصل شده می‌ تواند بسیار مفیدتر باشد.

آیا بیمه‌ ها هزینه لابیاپلاستی را تقبل می ‌کنند؟

با توجه به نکاتی که ذکر کردیم، انجام عمل لابیاپلاستی نوعی زیبایی می باشد و هیچ بیمه‌ای پرداخت هزینه‌ های لابیاپلاستی را بر عهده نمی ‌گیرد و لازم است که تمامی هزینه‌ های آن به صورت شخصی پرداخت شوند. با توجه به این‌ که عمل ‌های زیبایی تحت حمایت بیمه‌ ها نیستند، عمل لابیاپلاستی نیز نمی ‌تواند از طریق بیمه پشتیبانی شود.

هزینه عمل لابیاپلاستی به چه میزان می باشد؟

هزینه ‌های یک عمل بسیار مهم شمرده می شوند. عوامل و پارامترهای متعددی می توانند بر روی هزینه‌ های عمل لابیاپلاستی مؤثر واقع شوند. با توجه به عنوان کردن این مطلب، نمی ‌توان قیمت تمام شده‌ای برای این عمل عنوان کرد. برای این‌ که بتوانید هزینه ‌های آن را به ‌صورت دقیق ‌تر برآورد کنید، مشورت ‌های یک متخصص زنان و زایمان در این زمینه می ‌تواند کمک بسیاری برای شما به دنبال داشته باشد.

چه پزشکی را برای انجام عمل لابیاپلاستی پیشنهاد می‌کنید؟

با توجه به این‌ که بهترین پزشکان، متخصصینی هستند که تجربه و مهارت کافی را در راستای انجام عمل جراحی لابیاپلاستی دارند، توصیه ما برای شما این است که حتماً از پزشک استفاده کنید که تمامی ویژگی‌ های موجود یک متخصص زنان و زایمان را داشته باشد تا نتیجه اثربخشی از عمل جراحی خود داشته باشید.

جمع ‌بندی مطالب

در این نوشتار، در تلاش بودیم تا در تمامی مطالب بالا در رابطه با این ‌که لابیاپلاستی توسط ماما می ‌تواند مضر باشد و سبب به وجود آمدن عوارض متعددی گردد، اطلاعاتی برای شما ارائه دهیم.

در راستای عنوان کردن این مطلب، لازم دانستیم تخصص ‌ها و ویژگی ‌های یک متخصص در راستای انجام عمل لابیاپلاستی را عنوان کنیم تا با استفاده از مهارت و تجربه کافی این دسته از پزشکان، بتوانید تجربه دلنشینی از انجام عمل لابیاپلاستی داشته باشید و از ظاهر دستگاه تناسلی خود لذت ببرید.

امیدواریم که استفاده از این دسته مطالب برای شما مفید بوده باشد و با توجه به آن بتوانید پزشک متخصص خوبی برای انجام عمل لابیاپلاستی انتخاب کنید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید