میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

عمل جراحی زیبایی شکم
عمل جراحی زیبایی شکم

لیست موضوعات

عمل جراحی زیبایی شکم 

عمل جراحی زیبایی شکم یک روش های محبوب برای مردان و زنان است، به ویژه کسانی که بدن آنها تغییرات چشمگیری  به واسطه از دست دادن زیاد وزن و یا حاملگی داشته است.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

عمل جراحی زیبایی شکم چیست؟

چه کسانی برای انجام عمل جراحی شکم مناسب هستند؟

چگونگی انتخاب یک جراح زیبایی به شکل است؟

انواع روش های عمل جراحی شکم چیست؟

به چه نکاتی پس از انجام عمل جراحی زیبایی شکم باید توجه کرد؟

عمل جراحی زیبایی شکم
عمل جراحی زیبایی شکم

عمل جراحی زیبایی شکم

چربی شکم، باعث ایجاد تغییرات در ظاهر شما و مانع از ایجاد زیبایی و ظرافت در اندام شما می شود. داشتن یک شکم تخت و کمری باریک می تواند به طرز چشمگیری لباس ها را در تن متناسب و ظاهر را بهبود بخشد،و به شما کمک می کند در بدن خود احساس اعتماد به نفس و راحتی بیشتری داشته باشید. عمل جراحی زیبایی شکم در این راه کمک کننده شما خواهد بود.

عمل جراحی زیبایی شکم
عمل جراحی زیبایی شکم

چه کسانی برای انجام عمل جراحی شکم مناسب هستند

1) تصمیم گیری در مورد هر عمل زیبایی به دلایلی متفاوت در بین افراد انجام می گیرد. بهترین افراد برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم کسانی هستند که به وزن ایده آل خود رسیده اند و به دلیل کم کردن وزن پوست شکم آن ها حالتی آویزان و شل به خود گرفته است.

2)عضلات شکمی و پوست شما بعد از حاملگی کشیده و شل شده است.

3) پس از از دست دادن مقادیر قابل توجهی از وزن، چربی پوست بیش از حد در اطراف شکم دارید.

4) چربی شکم باعث می شود، شکل بدن خود را دوست نداشته باشید و با انجام این عمل به ظاهر دلخواه خود  می رسید.

چه کسانی برای انجام عمل جراحی شکم مناسب هستند
چه کسانی برای انجام عمل جراحی شکم مناسب هستند

چگونگی انتخاب یک جراح زیبایی

در هنگام بررسی جراحی زیبایی شکم، انتخاب پزشک متخصص مهمترین عامل در ایجاد موفقیت و نتیجه عمل جراحی شماست.

پزشک متخصص انتخابی شما نیاز به آموزش تخصصی و تجربه برای اطمینان از نتیجه ایمن و موفق در این زمینه دارد. هنگامی که شما با یک جراح زیبایی بالقوه مشورت می کنید، اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی از انواع این نوع جراحی را انجام داده و تجربه های مختلف و متناسبی در این زمینه داشته باشد.

2) عمل جراحی زیبایی شکم را در یک مرکز جراحی کاملا معتبر و متناسب با این نوع عمل ها انجام دهید 3)     در نهایت، به قبل و بعد از عکس بیماران قبلی پزشک نگاه کنید، توجه خاصی به نتایج بیماران که بدن آنها قبل از عمل جراحی مشابه شماست، داشته باشید. این به شما کمک می کند که در رابطه با نتایج به دست آمده اطلاعات و دید کافی را داشته باشید.

چگونگی انتخاب یک جراح زیبایی
چگونگی انتخاب یک جراح زیبایی

انواع روش های عمل جراحی شکم

دو خواسته بیمار مراجع کننده یکسان نیست و هر دو بیمار دو هدف مشابه را برای رسیدن به بدن ایده آل خود ندارند. بستگی به مقدار چربی و نحوه ی تجمع آن پزشک متخصص روش های متفاوتی را در عمل جراحی زیبایی شکم استفاده می کند:

 

روش مینی Tummy Tuck:

آیا شما از پوست چرب و علائم کششی زیر شکم خود احساس ناراحتی می کنید؟ روش مینی Tummy Tuck ممکن است برای شما مناسب باشد. این تکنیک شامل یک برش فقط در قسمت بالایی شکم است که از طریق آن جراح زیبایی شما چربی های شل را سفت می کند و پوست اضافی را برای بازسازی و ایجاد یک شکم صاف و تخت برداشت می کند.

مزایای استفاده از روش مینی Tummy Tuck عبارتند از یک پروسه کوتاهتر، قسمت کمتری از بدن درگیر این جراحیست، بازیابی سریعتر و یک بخیه کوچک و باریک پایین شکم که با لباس شنا و لباسهای زیر مناسب پوشیده می شود.

روش مینی Tummy Tuck:
روش مینی Tummy Tuck:

روش فول tummy tuck :

آیا شما با چربی های بیش از حد در زیر شکم خود احساس ناراحتی می کنید؟ جراح زیبایی شما از طریق یک برش افقی یا U شکل که در بالای شکم است  پوست اضافی را برداشته و عضلات شکمی را سفت می کند.

در برخی موارد، برش دومی را در اطراف ناف ایجاد می کند تا پوست و چربی اضافی را در بالای ناحیه شکم قرار دهداز بین ببرد و نتایج طبیعی به دست آورد.

زخم ناشی از این روش به طور معمول طولانی تر از روش قبلی و از استخوان لگن تااستخوان ران می باشد. با این حال، باز جای بخیه این روش نیز معمولا به وسیله لباس زیر پنهان می شود. مزایای استفاده از یک روش عبارتند از: شستشوی راحت تر، افزایش راحتی در پوشیدن شلوار و دامن.

:Tummy Tuck Extendedروش

آیا وزن زیادی از دست داده اید و در حال حاضر پوست اضافی در اطراف بدن شما قرار دارد؟ یا، پس از حاملگی های متعدد، متوجه سستی شدید در عضلات شکمی خود شده اید؟ ممکن است روش tummy tuck extenden بهترین گزینه برای شما باشد. این روش شامل یک برش طولانی تر در اطراف شکم است، و باعث برداشتن پوست و چربی آویزان از قسمت فوقانی و پایین شکم و پهلوها می باشد.

زخم ناشی از این روش اغلب می تواند توسط لباس، از جمله بسیاری از لباس های شنا، پنهان شود، اما ممکن است برای برخی از بیماران به طور کامل پوشش داده نشود. با این حال، بسیاری از بیماران برخی از زخم های قابل مشاهده را برای شکل بدن بسیار بهبود یافته به جان می خرند

:Tummy Tuck Extendedروش
:Tummy Tuck Extendedروش

نکاتی قابل توجه پس از انجام عمل جراحی زیبایی شکم

1)اکثر عمل های جراحی زیبایی شکم می تواند به عنوان عمل های سرپایی انجام شود و بیماران چند ساعت پس از عمل به خانه بروند.

2)انتظار می رود درد و ناراحتی در هفته اول نه چندان ناراحت کننده باشد.

3)در چند روز اول در خانه بمانید، مناطق جراحی شده را تمیز و پاک نگاه دارید

4)بسته به اینکه چه نوع روش عمل جراحی زیبایی شکم را انجام دهید، ممکن است بعد از 2 تا 4 هفته آماده بازگشت به کار شوید. اگر شما پشت میز کار میکنید، باید بتوانید به کار خود در اوایل این دوره زمانی بپردازید، اما اگر کار شما شامل بلند کردن، تکان دادن و یا سایر فعالیت های شدید باشد، انتظار داشته باشید تا یک ماه دیگر به کار خود برگردید.

5) عمل جراحی زیبایی شکم به خصوص در مادران پس از بارداری محبوب است، و مراقبت از کودک بعد از عمل نگرانی مشترک بین زنان است. با توجه به محدودیت هایی که در بلند کردن هر نوع وزنه وجود دارد، برای چند هفته اول بعد از عمل، باید از بلند کردن فرزندان جلوگیری شود  زیرا می تواند باعث کشیده شدن محل بخیه و احتمالا منجر به خونریزی طولانی مدت و تورم شود.

6)دستورالعمل جراح خود را با دقت و به طور کامل دنبال کنید.

نکات مهم

7) پس از 2 یا 3 هفته اول، می توانید بسیاری از وظایف فرزندتان را مانند رانندگی، پخت و پز و خرید را انجام دهید. فقط اطمینان حاصل کنید که بار بیش از حد سنگینی را برای مدت طولانی حمل نکنید.

8) پیشرفت های حاصل شده در طی عمل جراحی زیبایی شکم به این معنی است که عضلات شکمی پایدار باقی می مانند و پوست اضافی آن بر نمی گردد.

با این حال، حاملگی های آینده و یا افزایش وزن می تواند نتایج منفی را در شما ایجاد کند،اگر قصد دارید که فرزندان بیشتری داشته باشید یا هنوز هم در تلاش برای رسیدن به وزن ایده آل خود هستید، بهتر است منتظر بمانید و پس از آن اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم نمایید.

نکات مهم
نکات مهم

هنگامی که عمل جراحی زیبایی شکم را توسط یک متخصص با تجربه انجام می دهید باعث یک تغییر در زندگی شما می شود، که به شما کمک می کند از بدن باریک تر و جوان تر لذت ببرید و هر روز احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:drzarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید