میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

زاویه سازی صورت با چربی
زاویه سازی صورت با چربی

لیست موضوعات

زاویه سازی صورت با چربی

امروزه زاویه سازی صورت با چربی برای خیلی از افراد که می خواهند صورت خود را قرینه و زاویه دار نشان دهند به یک امر ضروری در بین جوان ها تبدیل شده است، زیرا با این کار می توانند صورت خود را جوان تر و زیبا تر نشان دهند.

مرور زمان و بالا رفتن سن باعث افتادگی پوست و چهره می شود که همین امر سبب شده است افراد به دنبال راه هایی برای درمان و جوان سازی چهره و پوست خود باشند.

اغلب از روی چهره هر فرد می توان سن او را تشخیص داد. گاهی اوقات ممکن است چهره و پوست افراد سن آنها را بیشتر از آنچه که هستند نشان دهد. صورتهای وی شکل (V) به علت ظریف و تیز بودن قسمت پایین چهره باعث می شود صورت جوان تر و سن افراد را کمتر نشان دهد.

زاویه سازی صورت با چربی
زاویه سازی صورت با چربی

در این مقاله می خواهیم روش های زاویه دار کردن صورت را معرفی کنیم.

  • روش های زاویه سازی صورت
  • عوراض و مزایای تزریق چربی به صورت
  • روش تزریق چربی برای زاویه سازی و رفع نواقص صورت:

زاویه سازی صورت با چربی
زاویه سازی صورت با چربی

روش های زاویه سازی صورت:

اولین قسمت زوایه دار کردن چهره مربوط به فک می باشد. در این عمل زاویه سازی باعث می شود که فک را برجسته نمایش داده و استخوان های آن را به سمت گوش ها می کشند. به دو روش می توان عمل زاویه سازی فک را انجام داد.

  1. جراحی کردن فک
  2. جراحی کردن چانه

در روش های زیبا سازی به کمک جراحی ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. اما می توان از روش هایی برای زیبا تر کردن فک و چانه استفاده کرد که بدون ضرر باعث جوان سازی و زیباتر شدن چهره می شود.

یکی از همین راهکارهای زاویه دار کردن استفاده از چربی است. با استفاده از این روش نواحی که چربی تزریق می شود را می توان برجسته نشان داد که خیلی برای زیبایی و جوان سازی موثر می باشد.

تزریق چربی برای زاویه دار کردن یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای برجسته سازی است. برای این کار چربی مورد نیاز را از بدن خود افراد متقاضی از ناحیه ی ران و یا بافت های شکم تهیه می کنند.

با استفاده از این روش می توان چانه ی افراد را همتراز کرد و آن را به شکل V نشان داد. زوایه سازی صورت باعث می شود تقارن و زاویه ای که در صورت ایجاد شده است چهره را شبیه قلب نشان دهد.

برای تزریق از میله هایی به نام کانول استفاده می شود که این میله ها در اندازه ی 1mm و تو خالی می باشند. انتهای این میله ها یک مقدار ضخیمتر است و برروی آن یه روزنه ای وجود دارد که چربی از این قسمت به پوست و جاهایی که احتیاج به متعادل کردن دارد تزریق می شود.

عوراض و مزایای تزریق چربی به صورت:

از عوارض و آسیب هایی که تزریق چربی می تواند ایجاد کند کبودی و متورم شدن ناحیه ی تزریق شده می باشد. کبودی و تغییر رنگ ایجاد شده طولانی مدت نیست و بعد از چند روز از بین می رود کم کم و بعد از شش ماه  می توان اثر تزریق را به وضوح دید.

از مزایایی درمان به روش تزریق برای زاویه دار کردن فک و صورت می توان به دوره ی کوتاه درمان و بازیابی به حالت ریلکس اشاره کرد طوریکه بیماران می توانند بعد از این عمل به راحتی کارهای روزانه خود را انجام دهند.

استفاده از بی حسی

برای تزریق چربی از روش بی حسی در ناحیه ای که می خواهد چربی تزریق شود صورت می گیرد و انجام این عمل معمولاً بین چهل و پنج دقیقه تا تقریباً سه ساعت متغیر می باشد. این روش اغلب مورد استفبال خانم ها می باشد که زیبایی چهره برای آنها بسیار اهمیت دارد.

زاویه سازی صورت کاری نیست که بتوان انجام آن را به دست افرا بی تجربه و یا آنهایی که تازه کار هستند سپرد. برای اینکه از نتیجه عمل رضایت کامل را داشته باشید باید آن را به متخصصین حرفه ای بسپارید تا بتوانید نتیجه ی دلخواه و جوانسازی که هدفتان است را بدست آورید.

برای تزریق چربی ابتدا باید با یک پزشک پوست و یا کسی که کار جراحی پلاستیک انجام می دهد مشورت کنید سپس نسبت به انجام عمل اقدام نمایید زیرا ممکن است عوارضی داشته باشد که به هیچ عنوان با هیچ جراحی دیگری برگشت پذیر نباشد.

از بین تمام راهکارهایی که افراد برای زیبا سازی و جوان کردن پوست خود به کار می برند استفاده از از روش های تزریق بیشترین متقاضی و اثر بخشی را داشته است که تزریق چربی هم یکی از آنها می باشد.

با استفاه از این روش نه تنها زاویه در قسمت های مختلف صورت ایجاد می کند می تواند خط و خطوط را از بین برده، به پوست شادابی دهد، لاغری صورت را برطرف کرده و گونه ها را نمایان تر می کند. استفاده از این روش برای آنهایی که از ناحیه ی صورت لاغر می باشند پیشنهاد می شود.

استفاده از بی حسی
استفاده از بی حسی

روش تزریق چربی برای زاویه سازی و رفع نواقص صورت:

برای انجام تزریق در قسمت های مختلف اول از همه چربی مورد نظر را از بافت های شکم، ران، پهلوها و یا هر قسمتی که پزشک تشخیص دهد گرفته می شود، سپس به ناحیه ی دلخواه تزریق می شود.

از مهمترین اثر گذاری های این روش نمایان تر شدن گونه ها، درمان کمبود چربی های چهره که بخاطر بالا رفتن سن به وجود آمده است و همچنین برطرف کردن خط و خطوط صورت، درمان ضخم های عمیق، و در کل برای برطرف کردن نقص های صورت می باشد.

با تزریق چربی بر اطراف دهان می توان خط های ایجاد شده بر اثر خنده را پر کرد، چربی ها می توانند جاهایی از صورت را که لاغر است و همچنین زیر چشم را که گود شده پر کنند.

اگر عمل تزریق و زایه دار کردن صورت به درستی و نهایت دقت عمل انجام شود می تواند بسیار بر زیبایی فرد تاثیر بگذارد. یعنی باید برداشت چربی توسط پزشک به درستی انجام گیرد و در زمان تزریق با دقت در ناحیه ی دلخواه تزریق گردد و چون سلول های چربی زنده هستند می توانند ساخت و ساز خود را در بدن ادامه دهند.

زمان لازم برای تزریق چربی

زمان لازم برای تزریق چربی به توانایی پزشک و اندازه ی که قرار است تزریق شود مربوط می شود و حداکثر زمان لازم 3 ساعت می باشد. برای انجام این عمل لازم نیست بیمار بستری شود.

برای اینکه انجام این تزریق نتیجه مطلوب تر و طولانی تری داشته باشد پیشنهاد می شود که این عمل با فاصله ی چند ماه یک بار صورت گیرد. در تزریق هیچگونه بریدگی و زخمی دیده نمی شود که احتیاج به پانسمان داشته باشد. این نشان می دهد تزریق چربی و زاویه سازی صورت  یک عمل زیبایی سرپایی محسوب می شود.

برای برداشت چربی از موضعی که پزشک تشخیص داده است باید از قبل آن را ضد عفونی کرده سپس با سِر کردن آن ناحیه سوراخ کوچکی در آنجا ایجاد می کند و با استفاده از سرنگ های مخصوص این کار چربی مورد نیاز را می کشد.

سپس چربی را پاک سازی کرده تا خون و یا هر چیز دیگری که در آن است را از آن جدا کند، مواد باقی مانده یک چربی بسیار غلیظ می باشد. سپس محلی که قرار است تزریق شود را سِر کرده و با استفاده از سرنگ مخصوص آن را به موضع تزریق می کند. عمل سر کردن موضع باید مانند سر کردن دندان از داخل سِر شود.

زمان لازم برای تزریق چربی
زمان لازم برای تزریق چربی

زاویه دار کردن صورت برای چه کسانی مناسب است

عمل زاویه دار کردن صورت برای آنهایی که می خواهند صورتی جوان تر داشته باشند به کار می رود که همین باعث می شود سن آنها را پایین تر نشان دهد.

اما بهتر است قبل از انجام این عمل به کلینیک های تخصصی این کار مراجعه کرده و با متخصصان حرفه ای مشورت کنید تا از عوراض جبران ناپذیر آن در امان باشید زیرا زاویه سازی صورت کار ساده ای نیست که بتوان آن را راحت گرفت.

زاویه دار کردن صورت برای چه کسانی مناسب است
زاویه دار کردن صورت برای چه کسانی مناسب است

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزاتاچ از یال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید