میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی
رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی

لیست موضوعات

رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی

در این مقاله قصد داریم موضوع رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی را مورد بررسی قرار دهیم و مطالب مهمی را در این رابطه شرح دهیم.

برای رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

گودی زیر چشم یکی از مشکلاتی است که افراد بسیاری به خصوص خانم ها با آن دست به گریبان هستند، ایجاد این گودی می تواند علت های مختلفی داشته باشد،

رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی
رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی

اما به هر علتی که زیر چشم شما گود شده باشد، این گودی بر روی زیبایی شما تاثیرات منفی می گذارد و اگر داشتن یک صورت زیبا برای شما مهم است و از روش های دیگر برای برطرف کردن این گودی نا امید شده اید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

تاریخچه ی تزریق چربی به چه زمانی بر می گردد؟

تزریق چربی چه کاربردهای زیبایی دارد؟

آیا با علت های گودی زیر چشم آشنایی دارید؟

برای بر طرف کردن گودی زیر چشم چه راه هایی وجود دارد؟

رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی چه مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت؟

تزریق چربی به طور کلی چه مزیت هایی دارد؟

آیا تزریق چربی معایبی هم به دنبال خواهد داشت؟

قبل از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

انتخاب پزشک چه تاثیری در رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی دارد؟

انتخاب مرکز مناسب چه تاثیری بر روی نتیجه رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی دارد؟

هزینه ی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم چگونه مشخص می شود؟

 

تاریخچه ی تزریق چربی به چه زمانی بر می گردد؟

برای شروع این مقاله قصد داریم از این موضوع مهم شروع کنیم که تزریق چربی چه تاریخچه ای دارد، یعنی از چه زمانی برای کاربردهای خاصی چربی را به زیر پوست تزریق می کردند.

بسیاری از افراد به اشتباه این تصور را دارند که چربی و استفاده از آن برای کاربردهای زیبایی نو بنیاد است و قدمتی خاصی ندارد، این در حالی است که این تفکر کاملا اشتباه و غلط می باشد و در ادامه قصد داریم که قدمت تزریق چربی را به طور کامل شرح دهیم.

قرن هیجده میلادی

اولین باری که پزشک ها به این نتیجه رسیدند که می توانند از چربی های بدن برای کاربردهای زیبایی استفاده کنند، قرن هیجده میلادی بود و مشتری های آن ها زن هایی بودند که از خانواده های ثروتمند جامعه بودند، زیرا خانم های دیگر توانایی مالی این کار را نداشتند، البته توجه داشته باشید که این کار جدید بود و بسیاری از افراد هم برای انجام آن ترس و دلهره داشتند.

روند استفاده از چربی برای زیباتر شدن همچنان ادامه داشت تا قرن نوزده میلادی تحول عجیبی در آن رخ داد تا قبل از آن برای چربی ها را بدن خود انسان می گرفتند و به محل مورد نظر تزریق می کردند،

همین موضوع باعث می شد که بسیاری از افراد از این کار بترسند و رغبتی برای انجام آن نداشته باشد، در قرن نوزدهم میلادی دانشمندان به این نتیجه رسیدند که می توان از چربی های حیوانات هم برای این کار استفاده کنند.

قرن هیجده میلادی
قرن هیجده میلادی

تزریق چربی حیوانات

تزریق چربی حیوانات باعث می شد که بعضی از آن هایی که از گرفتن چربی می ترسند، برای انجام این کار ترسی نداشته باشد، اما مخالفانی هم داشت، زیرا بسیاری از افراد علاقه ای به تزریق چربی حیوانی نداشتند و همین موضوع باعث می شد که به دنبال تزریق چربی نروند،

اما این امکان برای خانم ها ایجاد شده بود که در صورت تمایل چربی از بدن خود آن ها گرفته شود، یا از چربی های حیوانی برای تزریق استفاده کنند و این موضوع اهمیت بسیاری داشت.

در حال حاضر باید توجه داشته باشید که تزریق چربی حیوانی طرفداران بسیار کمی دارد و به طور تقریبی منسوخ شده است، در این سال ها دیگر کسی از گرفتن چربی از بدن ترس و دلهره نخواهد داشت و این کار با آرامش و آسایش هر چه تمام تر انجام خواهد شد و البته نتیجه ی نهایی هم بهتر خواهد بود.

به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از چربی ها برای کاربردهای زیبایی اگر چه قدمتی طولانی (از قرن هیجده) تا به اکنون دارد، اما بسیاری از افراد هنوز هم به شناخت کافی در رابطه با این محصول نرسیده اند و به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم که اطلاعات جامعی را در این رابطه بیان کنیم و پیشنهاد می دهیم که همچنان با ما همراه باشید.

تزریق چربی چه کاربردهای زیبایی دارد؟

در مطالب بالا تاریخچه ی استفاده از چربی ها را بیان کردیم، اما در رابطه با کاربردهای زیبایی دیگری که تزریق چربی دارد، مطلبی را بیان نکردیم، در این قسمت قصد داریم در این رابطه مطالبی را شرح دهیم. در ابتدا توجه داشته باشید که تزریق چربی برای رفع گودی های صورت و بدن کاربرد دارد و باعث حجیم تر شدن می شود.

اجازه دهید، برای آن که به خوبی با کاربردهای تزریق چربی آشنا شوید، این موضوع را با یک مثال شرح دهیم. به عنوان مثال تصور کنید که شما در زیر چشم های خود گودی دارید؟ برای برطرف کردن این گودی چه راه هایی وجود دارد؟، البته لازم به ذکر است که در ادامه در رابطه با این موضوع مطالب مهمی را بیان خواهیم کرد.

تزریق چربی برای پر کردن این چنین گودی هایی یکی از بهترین انتخاب ها می باشد، که البته هم مزیت های بسیاری برای شخص خواهد داشت و هم طرفدارن بسیاری هم دارد، در رابطه با هر یک از این موارد در ادامه مطالبی را بیان خواهیم کرد. توجه داشته باشید که تزریق چربی برای پر کردن اندام های خاصی از بدن مانند لب ها و سینه ها هم به کار برده می شود.

تزریق چربی چه کاربردهای زیبایی دارد؟
تزریق چربی چه کاربردهای زیبایی دارد؟

آیا با علت های گودی زیر چشم آشنایی دارید؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که یکی از کاربردهای تزریق چربی رفع گودی های صورت و بدن است، توجه داشته باشید که در این مقاله قصد داریم در رابطه با رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی مطالبی را بیان کنیم، به همین دلیل در ابتدا باید در رابطه با علت های گودی زیر چشم مطالب مهمی را بیان کنیم.

گودی زیر چشم از آن مشکل هایی است که بسیاری از خانم ها و آقایان به آن دچار می شوند، اما این موضوع برای خانم ها اهمیت بیشتری دارد، زیرا خانم ها برای زیبایی خود اهمیت بیشتر قائل هستند و علاوه بر این خانم ها پوست نازک تر و حساس تری دارند و همین موضوع باعث می شود که گودی زیر چشم آن ها بیشتر مشخص باشد. در این قسمت علت های گودی زیر چشم را بیان می کنیم تا راه های جلوگیری از آن را هم بدانید.

آیا با علت های گودی زیر چشم آشنایی دارید؟
آیا با علت های گودی زیر چشم آشنایی دارید؟

عوامل ارثی

یکی از مهم ترین علت هایی که سبب گودی زیر چشم می شود، عوامل ارثی است. ژنتیک و وراثت یکی از مهم ترین مواردی هستند که ظاهر هر کسی را مشخص می کنند و به هیچ عنوان نمی توان از تاثیر آن غافل شد، البته باید توجه داشته باشید که گودی زیر چشم در همه افراد به علت ژنتیکی نیست و علت های دیگری هم دارد.

در بعضی از موارد آلرژی هم سبب گودی زیر چشم می شود، البته احتمال گودی زیر چشم تحت تاثیر آلرژی بسیار کم است و درصد بسیار کمی از افراد با این مشکل رو به رو می شوند.

بی خوابی

در بعضی از موارد هم بی خوابی می تواند علت گودی زیر چشم باشد، البته در بعضی از موارد این گودی زیر چشم با یک خواب کافی رفع می شود و نیازی به درمان آن نخواهد بود، اما اگر شما مدت زمان طولانی بی خوابی داشته باشید، احتمالا گودی زیر چشم دیگر با یک خواب مناسب رفع نخواهد شد.

در بعضی دیگر از موارد زیاد خوابیدن هم باعث گودی زیر چشم می شود، توجه داشته باشید که خوابیدن باید زمان مشخص داشته باشد و اگر کمتر و بیشتر از آن باشد، مشکل ساز خواهد بود و یکی از این مشکلات هم ایجاد گودی زیر چشم است. استرس و اگزما هم از دیگر عواملی هستند که باعث گودی زیر چشم می شوند.

توجه داشته باشید که عواملی مانند گریه کردن های طولانی، کمبود آهن در بدن (به ویژه در خانم ها)، سبک زندگی نامناسب، سلولیت پری اوربیتال و البته مهم تر از این همه بالا رفتن سن هم باعث ایجاد گودی زیر چشم می شود. به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید که هر یک از این موارد می توانند تاثیر مشخصی بر روی گودی زیر چشم داشته باشند.

به عنوان مثال یک شخص خاصی امکان دارد، به دلیل افزایش سن با مشکل گودی زیر چشم دست به گریبان باشد، همین شخص اگر خواب نامناسبی هم داشته باشد، گودی زیر چشم او افزایش پیدا می کند و اگر کمبود آهن هم داشته باشد، این گودی بیشتر خواهد بود، پس به این موضوع مهم هم توجه داشته باشید.

بی خوابی
بی خوابی

برای بر طرف کردن گودی زیر چشم چه راه هایی وجود دارد؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که گودی زیر چشم می تواند علت های بسیاری داشته باشد، حال این سوال مهم پیش می آید که برای برطرف کردن این مشکل چه راه حل هایی وجود دارد، توجه داشته باشید که برای بر طرف کردن گودی زیر چشم باید در ابتدا علت آن را به طور کامل و دقیق بدانید.

به عنوان مثال همانطور که در مطالب بالا هم گفتیم، بعضی از گودی های زیر چشم به علت خواب نامناسب هستند، یعنی شما یا کم خوابیده اید، یا به میزان زیادی خوابیده اید و این مشکل در زمان کمی ایجاده شده باشد، شما با تنظیم کردن ساعت های خواب خود به آسانی می توانید این مشکل را برطرف کنید و نیازی به درمان های دیگر نیست.

موضوع مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که در بعضی از مطالب با این موضوع رو به رو می شویم که در منزل و با درمان های گیاهی می توان گودی زیر چشم را رفع کرد، این در حالی است که به هیچ عنوان این مطلب معتبر نیست و رفع گودی زیر چشم با درمان های خانگی و گیاهی امکان پذیر نخواهد بود.

درمان های شیمیایی

درمان های شیمیایی دیگری هم برای رفع گودی زیر چشم وجود دارد که در این مقاله به شما توصیه می کنیم که از این راه حل ها استفاده نکنید، زیرا پوست زیر چشم بسیار حساس است و استفاده از مواد شیمیایی می تواند باعث آسیب رساندن به پوست زیر چشم شود، پس این کار را انجام ندهید.

راه های دیگری هم برای برطرف کردن گودی زیر چشم وجود دارد، اما هیچ یک از این روش ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم و در این مقاله هم فرصتی برای بیان آن ها نداریم، فرصتی که در این مقاله در اختیار داریم را به این موضوع اختصاص می دهیم که راه حل بهتر و مفیدتر را برای شما توضیح دهیم.

تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن این گودی می باشد. توجه داشته باشید که تزریق چربی مزیت های بسیاری دارد که در ادامه این مزیت ها را بیان خواهیم کرد، اما توجه داشته باشید که تزریق چربی علاوه بر این که باعث زیبایی صورت می شود، باعث درمان گودی زیر چشم هم خواهد شد.

بسیاری از روش هایی که برای برطرف کردن گودی زیر چشم وجود دارند، فقط برای مدت زمان کوتاهی این مشکل را به طور سطحی بر طرف می کنند و بعد از بین رفتن اثر آن روش خاص، گودی زیر چشم هم باز می گردد، این در حالی است که تزریق چربی هم باعث زیبایی می شود و هم حالت درمانی دارد و همین موضوع بسیار مهمی است.

درمان های شیمیایی
درمان های شیمیایی

رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی چه مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که تزریق چربی یکی از بهترین روش ها برای درمان و رفع گودی زیر چشم می باشد، در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم چه مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت، با ما همراه باشید تا این موضوع را هم به طور کامل شرح دهیم.

به این موضوع توجه داشته باشید که مهم ترین و اصلی ترین مزیت تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم این است که جنبه درمانی هم خواهد داشت، توجه داشته باشید که در سلول های پوستی ماده ای به اسم کلاژن تولید و البته ترشح می شود که این کلاژن تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و صافی پوست دارد.

علت هایی که در مطالب بالا برای گودی زیر چشم شرح دادیم، به نوعی باعث کاهش کلاژن سازی پوست هم می شوند، توجه داشته باشید که تزریق چربی به زیر چشم باعث می شود که پوست زیر چشم تحریک شود و کلاژن بیشتری را تولید و ترشح کند و همین موضوع باعث درمان گودی زیر چشم می شود و همانطور که در مطالب بالا هم گفتیم، این مزیت را روش دیگری ندارد و فقط تزریق چربی این مزیت بزرگ را دارد.

رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی چه مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت؟
رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی چه مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت؟

در زمان کوتاهی نتیجه ی نهایی مشخص می شود

مزیت دیگری که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم دارد، این است که در زمان کوتاهی نتیجه ی نهایی مشخص می شود. بسیاری از درمان ها به مدت زمان طولانی نیاز دارند تا تاثیر خود را به خوبی نشان دهند، استفاده از مواد شیمیایی مانند کرم ها هم از همین روش هایی است که به زمان بسیاری نیاز دارد، به عنوان مثال شما باید چندین ماه بین چهار تا هشت ماه از کرمی خاص استفاده کنید تا تاثیر گذار باشد.

این در حالی است که تزریق چربی به زمان زیادی نیاز ندارد و شما بعد از تزریق به آسانی و مدت زمان بسیار کمی می توانید نتایج رضایت بخش آن را به خوبی مشاهده کنید. این موضوع اهمیت بسیاری دارد، زیرا شخصی که از گودی زیر چشم رنج می برد، علاقه دارد که در مدت زمان کمتری به نتیجه دلخواه خود برسد و تزریق چربی این مزیت بزرگ را دارد.

هزینه ی مناسب

مزیت دیگر تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم، هزینه ی مناسب آن است. توجه داشته باشید که هزینه ی تزریق چربی متناسب با زمان کوتاهی که نتیجه مشخص می شود و همچنین حالت درمانی که دارد، بسیار کم است. به عنوان مثال تصور کنید که برای رفع گودی زیر چشم از کرم ها استفاده کنید، شما نیاز دارید که هر ماه یک کرم با قیمت های نجومی خریداری کنید و البته این کرم ها گودی زیر چشم را هم به طور کامل و اصولی درمان نمی کنند.

این در حالی است که شما فقط برای یک بار هزینه ی تزریق چربی را پرداخت خواهید کرد، پس این روش درمان در مقایسه با روش های دیگری که برای رفع گودی زیر چشم وجود دارد، بسیار کم هزینه تر است، پس به این موضوع هم توجه ویژه ای داشته باشید، البته در ادامه مطالب به شرح این نکته می پردازیم که هزینه های تزریق چربی چگونه مشخص می شود.

هزینه ی مناسب
هزینه ی مناسب

تزریق چربی به طور کلی چه مزیت هایی دارد؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم چه مزیت هایی برای شخص خواهد داشت، در این قسمت قصد داریم به مزیت های کلی تزریق زیر چشم بپردازیم، به این نکته مهم توجه داشته باشید که این مزیت ها برای رفع گودی زیر چشم هم هستند، اما برای تزریق چربی در قسمت های دیگر بدن و صورت هم به حساب می آیند، به همین دلیل در قسمتی مجزا آن ها را بررسی کردیم.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که برای تزریق چربی وجود دارد، این است که در هنگام تزریق چربی هیچ گونه دردی وجود ندارد، بسیاری از کسانی که بر روی دردها حساس هستند، از تزریق چربی می ترسند، باید به این افراد بگوییم که نگران نباشند، تزریق چربی به هیچ عنوان هیچ دردی ندارد و از این بابت مطمئن باشید.

تزریق چربی با استفاده از سرنگ های مخصوص انجام می شود

تزریق چربی با استفاده از سرنگ های مخصوص انجام می شود، همین سرنگ ها سبب می شود که تزریق چربی هیچ دردی نداشته باشد و علاوه بر ان هیچ جای زخمی هم وجود نخواهد داشت، لازم به ذکر است که تزریق چربی هیچ خونی هم ندارد، یعنی تزریق بدون درد، زخم و خون ریزی است.

از دیگر مزیت های تزریق چربی باید به این موضوع اشاره کنیم که شخص هیچ نیازی به گذراندن دوره ی نقاهت ندارد، بسیاری از روش های درمان به این صورت هستند که شخص باید حداقل چندین ساعت هیچ گونه حرکتی نداشته باشد، زیرا در غیر این صورت به نتیجه دلخواه خود نمی رسد.

این در حالی است که برای تزریق چربی هیچ گونه دوران نقاهتی حتی چندین ساعت هم وجود ندارد و شخص بعد از آن که از مرکز تزریق چربی بیرون آید، به آسانی می تواند کارهای روزمره ی خود را انجام دهد، البته لازم به ذکر است که رعایت یک سری نکته های خاص بعد از تزریق چربی ضروری است، که البته این نکات بسیار ساده هستند و از آن به عنوان دوران نقاهت یاد نمی شود.

تزریق چربی هیچ گونه عوارض و معایبی را برای شخص به دنبال نخواهد داشت

از مهم ترین مزیت های دیگری که برای تزریق چربی وجود دارد، باید به این موضوع اشاره کنیم که تزریق چربی هیچ گونه عوارض و معایبی را برای شخص به دنبال نخواهد داشت. بسیاری از روش های درمانی به این صورت هستند که شخص هیچ اطمینانی به بدون عوارض بودن آن ها ندارد، یعنی این امکان وجود دارد که نه تنها مشکل شما بر طرف نشود، بلکه دچار عوارض و معایبی هم بشوید.

این در حالی است که در رابطه با تزریق چربی باید از این موضوع به طور کامل مطمئن باشید، زیرا تزریق چربی هیچ عوارض و معایبی ندارد، به دلیل اهمیت این موضوع در قسمت بعدی به طور کامل آن را بررسی می کنیم تا شما هم مطمئن شوید که تزریق چربی برای شما بدون خطر خواهد بود.

تزریق چربی هیچ گونه عوارض و معایبی را برای شخص به دنبال نخواهد داشت
تزریق چربی هیچ گونه عوارض و معایبی را برای شخص به دنبال نخواهد داشت

آیا تزریق چربی معایبی هم به دنبال خواهد داشت؟

همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم، در این قسمت قصد داریم در رابطه با عوارض و معایب تزریق چربی بحث کنیم و به طور کامل شما را مطمئن کنیم. در ابتدا به این موضوع توجه داشته باشید که چربی از بدن خود شخص گرفته می شود، یعنی قسمتی از بدن خود شما است، معایب در صورتی وجود خواهد داشت که ماده ای اضافی به بدن شما وارد می شود.

در رابطه با تزریق چربی این موضوع به طور کامل برای همه صادق است که چربی تزریق شده ماده ای اضافی و بیرونی نیست که در بدن، مشکل ساز شود، زیرا از قبل در بدن شخص وجود داشته است، همین موضوع از اصلی ترین دلیل هایی است که باعث می شود، تزریق چربی هیچ گونه عوارضی برای شخص به دنبال نخواهد داشت.

تزریق چربی به هیچ عنوان دچار عفونت نخواهد شد

نکته ی بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که تزریق چربی به علت هایی که در قبل به آن اشاره کرده ایم، به هیچ عنوان دچار عفونت نخواهد شد، زیرا باز هم ماده ای است که در بدن خود شخص وجود داشته است، البته به این موضوع مهم دقت کنید که این موارد در زمانی صادق هستند که شخص از یک پزشک برای تزریق چربی کمک گرفته باشد.

تزریق چربی به هیچ عنوان دچار عفونت نخواهد شد
تزریق چربی به هیچ عنوان دچار عفونت نخواهد شد

نحوه ی تزریق چربی تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه ی نهایی دارد و عوارض و معایب تزریق چربی هم به این موضوع بستگی خواهد داشت. اجازه دهید، برای درک بهتر و بیشتر این موضوع را با بیان دیگری توضیح دهیم. توجه داشته باشید که تزریق چربی به دو صورت می تواند برای شما عوارض و معایبی را به دنبال داشته باشید.

حالت اول این است که بدن شما به چربی واکنش نشان دهد

حالت اول این است که بدن شما به چربی واکنش نشان دهد که با توجه به مطالب گفته شده به این نتیجه رسیدیم که این اتفاق به هیچ عنوان پیش نمی آید، حالت دیگر این است که نحوه ی تزریق چربی به صورتی باشد که باعث عوارض و معایبی برای شما شود، در این رابطه با نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید که در ادامه آن را شرح خواهیم داد.

توجه داشته باشید که برای حالت دوم، پزشک که تزریق چربی را برای شما انجام می دهد و مرکزی که تزریق چربی در آن انجام می شود، اهمیت بسیار زیادی دارد، در صورتی که در انتخاب این موارد اشتباه کنید، احتمال عوارضی برای شما وجود خواهد داشت و به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه نکات بسیار مهمی را در رابطه با انتخاب مرکز و انتخاب پزشک معالج برای شما شرح خواهیم داد.

در این قسمت به طور خلاصه باید بگوییم که شما برای تزیرق چربی باید حتما از مهارت یک پزشک متخصص بهره مند شوید و مرکزی هم تزریق چربی در آن انجام می شود، باید معتبر باشد و پروتکل های بهداشتی به طور کامل و دقیق در آن رعایت شده باشد، در این صورت به شما اطمینان می دهیم که تزریق چربی هیچ معایب و عوارضی را برای شما به دنبال ندارد.

حالت اول این است که بدن شما به چربی واکنش نشان دهد
حالت اول این است که بدن شما به چربی واکنش نشان دهد

قبل از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که قبل و بعد از تزریق چربی باید یک سری نکته های خاص را رعایت کنیم و به همین دلیل قصد داریم در این بخش به شرح این نکات بپردازیم تا اطلاعات کاملی در این رابطه داشته باشید. توجه داشته باشید که در صورت رعایت این نکات قبل از تزریق چربی مطمئن خواهید بود که به هیچ عنوان هیچ گونه عوارضی برای شما پیش نخواهد آمد، پس ادامه مطالب را با دقت دنبال کنید.

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که قبل از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم، نباید هیچ گونه آرایشی داشته باشید، لازم به ذکر است که آرایش های چشمی بسیار متفاوت هستند و به شما توصیه می کنیم که قبل از تزریق چربی به طور کامل صورت خود را با آب و صابون بشورید تا مطمئن شوید که هیچ گونه مواد آرایشی و چربی بر روی پوست شما وجود ندارد.

قبل از تزریق چربی به هیچ عنوان نباید سیگار بکشید

توجه داشته باشید که قبل از تزریق چربی به هیچ عنوان نباید سیگار بکشید، البته این ممنوعیت بیست و چهار ساعت قبل از تزریق چربی وجود دارد و شما باید از کشیدن سیگار، قلیان و دیگر دخانیات خودداری کنید، لازم به ذکر است که عدم رعایت این نکته سبب ایجاد کبودی هایی بعد از تزریق چربی می شود،

البته این کبودی ها بعد از حداکثر یک هفته به طور کامل از بین می روند، اما هنگامی که می توان به آسانی از آن جلوگیری کرد، چرا باید باعث عذاب خود شوید؟

مصرف بعضی از داروها هم قبل از تزریق چربی ممنوع هستند، به شما توصیه می کنیم که لیست دقیق و کاملی را از پزشک معالج خود بگیرید، به خصوص اگر داروی خاصی را مصرف می کنید، مطمئن شوید که این دارو برای شما ممنوع نیست، البته به طور کلی باید بگوییم که داروهای استروئیدی و داروهای ضد انعقاد خون یک هفته قبل از تزریق چربی ممنوع هستند، لازم به ذکر است که آسپرین معروف ترین داروی ضد انعقاد خون است.

مصرف مشروبات الکلی

به این موضوع توجه داشته باشید که مصرف مشروبات الکلی هم دقیقا مانند مصرف دخانیات ممنوع است، اما با این تفاوت که شما یک هفته قبل از تزریق چربی نباید به هیچ عنوان مشروبات الکلی را مصرف کنید و این نکته را هم به طور کامل رعایت کنید، زیرا باز هم دچار کبودی بعد از تزریق خواهید شد!

به شما توصیه می کنیم که قبل از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم با پزشک معالج خود مشورت کنید و اگر مژه های مصنوعی دارید و پزشک شما صلاح می داند که در هنگام تزریق مژه نداشته باشید، این مژه ها را ریمو کنید تا در حین تزریق چربی مشکلی برای شما پیش نیاید، در ادامه اهمیت این کار را با توضیح چگونگی انجام تزریق چربی شرح خواهیم داد.

در پایان این قسمت باید به این نکته ی بسیار مهم اشاره کنیم که رعایت نکات گفته شده در بالا اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید، اما علاوه بر این یک سری توصیه های دیگری وجود دارد که به طور خصوصی برای هر کسی بیان می شود، به این نکات هم توجهی ویژه و خاص داشته باشید تا هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید.

مصرف مشروبات الکلی
مصرف مشروبات الکلی

بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

در مطالب بالا نکاتی را شرح دادیم که قبل از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم باید آن را رعایت کنید، در این قسمت قصد داریم به شرح این موضوع بپردازیم که بعد از تزریق چربی در ناحیه ی زیر چشم باید چه نکاتی را رعایت کرد، پیشنهاد می کنیم که با ما همراه باشید تا این موضوع را هم به طور کامل شرح دهیم.

یکی از مهم ترین نکته هایی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که زیر چشم خود را به هیچ عنوان لمس نکنید، بسیاری از افراد تصور می کنند که بعد از تزریق چربی باید محل مورد نظر را ماساژ دهند تا چربی تزریق شده به خوبی در محل خود فیکس شود، این در حالی است که این کار می تواند خطرناک باشد.

همانطور که در مطالب بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، پوست زیر چشم، نسبت به پوست دیگر قسمت های بدن حساسیت بیشتری دارد، پس توجه داشته باشید که تا چند ساعت بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم، به هیچ عنوان نباید محل مورد نظر را لمس کنید و هرگز آن را ماساژ ندهید، حتی بعد از بیست و چهار ساعت هم این کار را انجام ندهید.

بسیاری از افراد تصور می کنند که بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم باید از گرما به دور باشند، این تصور درست است، اما در این قسمت باید جزئیات آن را شرح دهیم. توجه کنید که شما چهل و هشت ساعت بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم می توانید حمام کنید، اما به هیچ عنوان نباید از سشوار برای خشک کردن موهای خود استفاده کنید، به خصوص اگر از باد گرم آن استفاده می کنید.

بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

استفاده از سونا و جکوزی

اگر چه حمام کردن هیچ ممنوعیتی ندارد، اما استفاده از سونا و جکوزی برای شما ممنوع خواهد بود، زیرا دمای محیط بالا است و برای شما خطرناک خواهد بود. به شما توصیه می کنیم که تا چندین روز بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم، نزدیک شعله های گاز هم نشوید و آشپزی نکنید.

نکته ی بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که کشیدن سیگار و دیگر دخانیات و همچنین مصرف مشروبات الکلی هم چنان تا یک هفته بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم ممنوع خواهد بود و نباید این کار را انجام دهید، البته زمان این ممنوعیت برای تزریق چربی در قسمت های دیگر صورت و بدن کمتر خواهد بود، اما به دلیل حساسیت بالای پوست زیر چشم، این مدت زمان در این حالت افزایش پیدا می کند.

به این مورد توجه داشته باشید که همچنان تا یک هفته بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم، مصرف بعضی از داروها مانند داروهای انعقاد خود و داروهای استروئیدی ممنوع خواهد بود و به شما توصیه می کنیم که در رابطه با این موضوع به طور کامل با پزشک معالج خود صحبت کنید و از مصرف داروهای خود مطمئن شوید.

در بعضی از موارد بعد از تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم شاهد التهاب و قرمزی کمی هستیم، توجه کنید که این موارد جزء عوارض به حساب نمی آیند و دیدن آن ها بسیار طبیعی است، اگر پزشک معالج برای شما کرمی خاص را تجویز کرد که بعد از تزریق چربی استفاده کنید، مصرف آن را فراموش نکنید و طبق ساعت این کار را انجام دهید.

استفاده از سونا و جکوزی
استفاده از سونا و جکوزی

انتخاب پزشک چه تاثیری در رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی دارد؟

در این قسمت قصد داریم به این موضوع مهم بپردازیم که انتخاب یک پزشک چه تاثیری بر روی نتیجه ی نهایی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم دارد. به این موضوع توجه داشته باشید، همانطور که در مطالب بالا هم توضیح دادیم، انتخاب پزشک معتبر و متخصص باعث می شود که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم هیچ گونه معایب و عوارضی نداشته باشد.

موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که نحوه ی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم اهمیت بسیار مهمی بر روی نتیجه ی نهایی دارد و این موضوع هم با توجه به تخصص و مهارت پزشک شما مشخص می شود. دقت داشته باشید که فقط یک پزشک متخصص می تواند نحوه ی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم را به طور دقیق و اصولی انجام دهد.

برای شرح نحوه ی انجام تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم باید بگوییم که در ابتدا پزشک متخصص صورت شما را بررسی می کند و در مرحله ی بعدی نقطه هایی را بر روی صورت شما مشخص می کند، این نقطه های همان جاهایی هستند که چربی در آن جا تزریق می شود، حال تصور کنید که اگر از ابتدا پزشک نتواند نقطه های درستی را مشخص کند چه اتفاقی می افتد؟!

انتخاب پزشک چه تاثیری در رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی دارد؟
انتخاب پزشک چه تاثیری در رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی دارد؟

در انتخاب یک پزشک باید نهایت دقت و توجه خود را به کار بگیرید

توجه داشته باشید که با توجه به نحوه انجام تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم می توان به این نتیجه رسید که در انتخاب یک پزشک باید نهایت دقت و توجه خود را به کار بگیرید، زیرا در غیر این صورت نتیجه ای رضایت بخش در انتظار شما نخواهد بود. به این نکته توجه کنید که تنها کسی که قادر به انجام تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم است، پزشک متخصص زیبایی می باشد.

متاسفانه در بعضی از موارد شاهد این هستیم که خانم ها برای تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم به آرایشگاه ها مراجعه می کنند و تزریق چربی را در آن جا انجام می دهند، کاملا واضح و مشخص است که یک پزشک هیچ گاه تزریق چربی را در آرایشگاه انجام نمی دهد و یک آرایشگر هم هر چقدر در کار خود ماهر و حرفه ای باشد، باز هم مهارت تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم را ندارد، پس به هیچ عنوان مرتکب این اشتباه نشوید و چنین کاری را انجام ندهید.

به این موضوع توجه داشته باشید که تزریق چربی نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم مهارت بیشتری را می طلبد، زیرا پوست زیر چشم بسیار حساس است، حتی مقدار چربی که برای این کار در نظر گرفته می شود، هم بر روی نتیجه ی نهایی تاثیر می گذارد و با توجه به این مطالب می توان به این نتیجه رسید که انتخاب پزشک چه تاثیری بر روی نتیجه ی نهایی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم دارد.

در انتخاب یک پزشک باید نهایت دقت و توجه خود را به کار بگیرید
در انتخاب یک پزشک باید نهایت دقت و توجه خود را به کار بگیرید

انتخاب مرکز مناسب چه تاثیری بر روی نتیجه رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی دارد؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که انتخاب پزشک چه تاثیری بر روی نتیجه ی نهایی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم دارد، حال قصد داریم به شرح این موضوع بپردازیم که آیا انتخاب مرکز هم تاثیری بر روی نتیجه ی نهایی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم دارد، یا خیر؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را هم به طور کامل شرح دهیم.

به این موضوع دقت داشته باشید که در صورت انتخاب مرکز مناسبی برای تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم شما مطمئن می شوید که هیچ گونه عوارضی در انتظار شما نخواهد بود، توجه کنید که در یک مرکز معتبر معمولا پزشک های معتبر و متخصصی هم کار می کنند، پس از انتخاب پزشک هم مطمئن خواهید بود.

یک مرکز معتبر باید مجوزهای سازمان نظام پزشکی را به طور کامل دریافت کرده باشد

یک مرکز معتبر باید مجوزهای سازمان نظام پزشکی را به طور کامل دریافت کرده باشد، در این صورت می توانید مطمئن باید که نکات بهداشتی و دیگر نکاتی که رعایت آن ها در یک مرکز پزشکی مهم است، به طور کامل رعایت می شود، زیرا این مراکز معتبر تحت نظارت های بسیار دقیقی هستند و در صورت تخلف جریمه های سنگینی را باید پرداخت کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم نباید به هیچ عنوان در یک آرایشگاه انجام شود، زیرا این امکان وجود دارد که شما دچار عفونت شوید، زیرا کاملا طبیعی و مشخص است که در یک آرایشگاه نکته ها و مسائل بهداشتی به خوبی رعایت نمی شود و این موضوع می تواند دردسرساز شود.

لازم به ذکر است که مسئولین یک مرکز معتبر معمولا مجوزهایی را که دریافت کرده اند، را در محلی قرار می دهند که به خوبی قابل دیدن باشند، زیرا برای دریافت آن ها زحمت کشیده اند، پس اگر در یک مرکز مجوز هایی را مشاهده نمی کنید و حتی بعد از درخواست شما مجوزی به شما نشان داده نمی شود، به اعتبار آن مرکز باید شک کنید.

یک مرکز معتبر باید مجوزهای سازمان نظام پزشکی را به طور کامل دریافت کرده باشد
یک مرکز معتبر باید مجوزهای سازمان نظام پزشکی را به طور کامل دریافت کرده باشد

هزینه ی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم چگونه مشخص می شود؟

در این قسمت قصد داریم به یکی از مهم ترین موضوعات در رابطه با تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم بپردازیم و این موضوع هزینه ی انجام این کار است. قیمت و هزینه ی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم برای بسیاری از افراد سوال شده است و ما در این قسمت قصد داریم این ابهام را برطرف کنیم و پیشنهاد می دهیم که همچنان با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که هزینه ی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم به عوامل بسیاری بستگی دارد و بعضی از این عوامل به صورتی هستند که در همه افراد یکسان نیستند، همین عامل باعث می شود که ما قادر به بیان یک مبلغ خاص به عنوان هزینه ی تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم نباشیم و به ذکر عوامل مهم و تاثیر گذار بسنده کنیم.

انتخاب مرکز مناسب

باید به این نکته توجه کنید که انتخاب مرکز مناسب تاثیر بسیار زیادی بر روی هزینه های تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم دارد. تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم معمولا در بیمارستان های دولتی، بیمارستان های خصوصی، درمانگاه های دولتی، درمانگاه های خصوصی و مطب های شخصی انجام می شود و کاملا طبیعی است که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم در هر یک از این مراکز هزینه ی خاصی را به دنبال خواهد داشت که با دیگر متفاوت می باشد.

نکته ی بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که انتخاب پزشک هم بر روی هزینه های تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم تاثیر می گذارد.

توجه داشته باشید که بسیاری از افراد برای آن که در هزینه های خود صرفه جویی کنند، تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم را در آرایشگاه ها انجام می دهند،

اما در این قسمت باید به شما تذکر دهیم که به هیچ عنوان با سلامت خود بازی نکنید، شاید تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم در مرکز هایی مانند بیمارستان ها و… هزینه ی بیشتری برای شما به دنبال داشته باشد، اما سلامت شما با ارزش تر از پول است.

شرایط شخصی کسی که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم را انجام می دهد

توجه داشته باشید که شرایط شخصی کسی که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم را انجام می دهد، هم تاثیر به سزایی بر روی هزینه ها خواهد داشت، کاملا واضح و طبیعی است که هر چه زیر چشم شخص گودتر باشد، نیاز به چربی بیشتری برای پر کردن آن می باشد و این موضوع هزینه ی بیشتری را هم به دنبال خواهد داشت که نباید نسب به آن بی توجه بود.

شرایط شخصی کسی که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم را انجام می دهد
شرایط شخصی کسی که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم را انجام می دهد

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده در بالا می توان به این نتیجه رسید که رفع گودی زیر چشم با تزریق چربی به چه صورتی انجام می شود.

به این موضوع توجه داشته باشید که ما در این مقاله در رابطه با تاریخچه ی استفاده از چربی مطالبی را بیان کردیم و  گفتیم که برای اولین بار در چه زمانی از تزریق چربی برای کاربردهای زیبایی استفاده شد و طی چه روندی تزریق چربی تکامل پیدا کرد.

در این مقاله سعی بر این داشتیم که کاربرد های تزریق چربی را به طور کامل شرح دهیم،

اما تمرکز اصلی ما بر روی کاربردهای تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم بود و به همین دلیل در ابتدا علت های گودی زیر چشم را شرح دادیم تا مخاطب به طور کامل با این موضوع آشنا شود و علاوه بر آشنایی، راه هایی پیش گیری از گودی زیر چشم را هم به خوبی بداند.

در ادامه روش هایی را بیان کردیم که برای برطرف کردن گودی زیر چشم به کار می روند و گفتیم که هیچ یک از این روش ها مانند تزریق چربی کاربردی نیستند، توجه داشته باشید که تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم مزیت های بسیاری را به دنبال دارد که در مطالب بالا این مزیت ها را به طور کامل شرح داده ایم.

توجه داشته باشید که تزریق چربی به طور عمومی یک سری مزیت های خاصی دارد که این مزیت ها برای تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم هم وجود دارند، در ادامه این مزیت ها را هم به طور کامل شرح دادیم تا به طور کامل با این موضوع آشنا شوید.

توجه داشته باشید که در مطالب بالا به طور کامل این موضوع را شرح دادیم که چرا تزریق چربی برای رفع گودی زیر چشم هیچ گونه عوارض و معایبی برای شما نخواهد داشت، البته در صورتی که یک پزشک متخصص و یک مرکز معتبر را برای این کار انتخاب کنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید