میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

دوام لیفت با نخ
دوام لیفت با نخ

لیست موضوعات

دوام لیفت با نخ

امروز با بررسی موضوع دوام لیفت با نخ با شما همراهیم.

دوام لیفت با نخ
دوام لیفت با نخ

اگر قصد انجام لیفت با نخ دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و برای مشاوره می توانید با شماره تلفن که در انتهای همین مطلب درج شده است تماس بگیرید

دوام لیفت با نخ را افرادی مدنظر دارند که ترجیح می دهند که برای جوانسازی پوست خود از این روش استفاده کنند و به اینکه لیفت با نخ چه مدت ماندگاری دارد توجه دارند.

در ادامه مقاله به سوالاتی که شاید برای شما نیز پیش بیاید و ذهنتان را درگیر کند پاسخ می دهیم.

روش لیفت با نخ چه کاربردهایی دارد؟

عوارض استفاده از لیفت با نخ کدامند؟

عمل لیفت با نخ چگونه  انجام می شود؟

دوام لیفت با نخ چه مدت است؟

افراد مناسب برای لیفت با نخ چه کسانی هستند؟

نکات لازم قبل از انجام لیفت با نخ کدامند؟

بعد از لیفت با نخ چه مراقبت هایی لازم است؟

مزیت های روش لیفت با نخ کدامند؟

کدام نقاط از صورت را می توان لیفت با نخ انجام داد؟

دوام لیفت با نخ
دوام لیفت با نخ

روش لیفت با نخ چه کاربردهایی دارد؟

امروزه استفاده از لیفت با نخ به عنوان یک تکنیک جدید در علم پزشکی کاربرد زیادی دارد و کسانی که از آن استفاده می کنند چون ظاهری شاداب تر دارند حس بهتری کسب می کنند و به دنبال موفقیت های بیشتری هستند و دوست دارند که بیشتر در مکان های عمومی و در کنار بقیه افراد باشند. هر فردی هدف خاصی برای استفاده از این روش دارد اما در نهایت همه آنها به دنبال زیبایی بیشتر هستند.

افرادی که به دلایل خاصی چون پیری و موارد دیگر دچار افتادگی پوست می شوند، یا لکهایی روی پوست آنها ظاهر می شود یا خطوطی چون خط اخم و لبخند در صورتشان مشخص است ترجیح می دهند که با روشی این مشکل را برطرف کنند. با استفاده از روشی چون لیفت با نخ که روشی کم تهاجمی است می توان پوست صورت را بالا کشید و  این کار تنها در 20 دقیقه امکان پذیر است.

لیفت با نخ به عنوان شکلی موفقیت آمیز از عمل در مورد نواحی خاصی مانند تمام صورت شکل می گیرد. با استفاده از این لیفت هم درمانی ضد پیری محسوب می شود و هم کلاژن موجود در پوست مجددا بازسازی می شود.

در روش لیفت با نخ از نخ هایی استفاده می شود که در زیر پوست مشاهده نشود.

لیفت با نخ به معنی این است که از این طریق پوست را در نقاطی چون صورت و گردن بالا کشید.

در حال حاضر از روش لیفت با نخ در خیلی از نقاط جهان استفاده کنند و افرادی که به دنبال تغییرات زیاد در صورت خود هستند اما نمی خواهند که از عمل های جراحی سخت استفاده کنند معمولا از این روش به کار می برند.

 

عوارض استفاده از لیفت با نخ کدامند؟

در صورتی که لیفت با نخ توسط پزشک متخصص انجام شود و از نخ مخصوص استفاده شود عوارض خیلی جدی ایجاد نمی کند.

روش لیفت با نخ مثل هر روش دیگری عوارضی را ایجاد می کند که از جمله آن کبودی است. عفونت نیز در مواردی مشاهده می شود. احتمال اینکه پارگی نخ نیز ایجاد شود زیاد است که باید پزشک در این زمینه احتیاط کند.

کبودی که در این زمینه به وجود می آید بعد از مدت کوتاهی از بین می رود. اگر لیفت با نخ را برای دور چشم استفاده می کنند احتمال بیشتری وجود دارد که  در دور چشم کبودی ایجاد شود اما این کبودی تنها دو هفته می ماند .

در محدودی از بیماران درد مشاهده می شود اما خیلی بیماران این درد را تحمل می کنند. درد موجود تنها تا سه روز وجود دارد و سپس کم می شود. ورمی که در مورد این روش وجود دارد معمولا تا یک هفته بعد از بین می رود و زخم هایی ایجاد می شود که به علت این است که نخ به پوست وارد شده است و زخم ها در مدت خیلی کوتاهی از بین می رود.

در صورتی که نخ در محل درست استفاده نشود به عصب های زیر پوست نیز مشکل وارد می کند و شاید اثرات خیلی زیادی بر روی پوست و بدن برجای گذارد. در موارد نادری نیز بیماران خارش هایی را در نقاطی که لیفت انجام دادند گزارش می کنند.

عوارض استفاده از لیفت با نخ کدامند؟
عوارض استفاده از لیفت با نخ کدامند؟

عمل لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟

هر فردی که پیر می شود به مرور کلاژن موجود در پوست که به عنوان پروتئین های پوست وجود دارند کم می شوند و به تحلیل رفته و تجزیه می شود. با از بین رفتن این کلاژن پوست به مرور شل می شود و به عبارتی افتادگی پیدا می کند و خطوط و چروک هایی در آن نمایان می شود.

چون در عمل لیفت با نخ از نوعی نخ خاص برای این مورد استفاده می شود که قابل تجزیه  است از پوست محافظت می کند و به استحکام بهتر درباره پوست کمک می کند و به این طریق پوست فرد جوانتر شده و لطیف می ماند.

پزشک تعیین می کند که کدام نقاط از صورت احتیاج دارند که این عمل بر روی آنها انجام شود و سوراخ هایی به صورت کوچک روی پوست به وجود می آورد. سپس از سوزنی که مخصوص لیفت است با نخ مخصوص استفاده می کنند و به بافت زیرین پوست وارد می شود.

در این روش نخ مخصوص همانند قلابی در این زمینه وارد عمل شده و به بافت موجود در پوست نفوذ کرده و از این راه پوست را  تا حد مناسبی بالا می کشد.

عمل لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟
عمل لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟

استفاده از بی حسی

دکتر در این مورد قبل از اینکه عمل را انجام دهد از یک بی حسی که خفیف است استفاده می کند و با مهارت خاص خود نخ لیفت را با سوزن مخصوص به صورت خیلی ریز در زیر پوست قرار می دهد.

زمانی که نخ مخصوص لیفت در جایی که مدنظر قرار دارد جای می گیرد پزشک اقدامات دیگری را انجام می دهد و معمولا به آرامی بافت پوست را به وسیله دست فشار داده تا به این طریق آن شکلی را که مدنظر دارد در پوست به وجود آورد و  از این راه نتیجه مناسبی که از لیفت می خواهند به دست می آید.

با استفاده از این روش پوست محکم شده و جوان می ماند و هیچ گونه جای بخیه و بریدگی بر روی پوست نمایان نمی شود و به اینکه بیمار بعد از عمل استراحت انجام دهد احتیاج نیست.

 

دوام لیفت با نخ چه مدت است؟

معمولا لیفت با نخ دوام زیادی دارد و با استفاده از این روش جوانی پوست ماندگاری بیشتری دارد و احتمال از بین رفتن چین  ها بر روی پوست زیاد است. نتیجه ای که از لیفت با نخ به دست می آید در حدود یکسال تا یک و نیم سال دوام دارد.

در خیلی موارد بیمارانی که از صورت خود که از این طریق ایجاد شده است رضایتی نداشته باشند چون این روش ماندگاری دائم ندارد می توانند امیدوارباشند که بعد از این مدت به صورت عادی خود برگردند.

دوام لیفت با نخ چه مدت است؟
دوام لیفت با نخ چه مدت است؟

افراد مناسب برای لیفت با نخ چه کسانی هستند؟

از لیفت با نخ می توان در مورد افراد زیادی استفاده کرد این روش هیچگونه محدودیتی سنی در مورد کاربرد آن وجود ندارد و می توان در هر سنی از دوران جوانی به بعد استفاده کرد. سنین مجاز برای این روش در فاصله سنین 30 تا 50 سالگی است که به مرور خطوطی روی صورت نقش می بندد و از این طریق چین و چروک هایی که ایجاد می شود را می توان از بین برد.

هر خانم و آقایی که خطوطی مانند خطوط لبخند و خط هایی که بر اثر اخم کردن در صورتشان ظاهر شده باشد و به همین دلایل چروک هایی در پوستشان ایجاد شده باشد و افتادگی های خفیف داشته باشد می تواند از این روش مناسب بهره ببرد.

افراد مناسب برای لیفت با نخ چه کسانی هستند؟
افراد مناسب برای لیفت با نخ چه کسانی هستند؟

نکات لازم قبل از انجام لیفت با نخ کدامند؟

در مواقعی که فرد بخواهد از لیفت با نخ به کار ببرد باید به انجام کارهایی قبل این عمل اقدام کند. از جمله اینکه پزشکی متخصص و ماهر انتخاب کند که در مورد شرایط آن اطمینان پیدا کرد و در این مورد روش را بتواند به طور صحیح انجام دهد. بیمار باید بیان کند که چه مناطقی از صورت را مدنظر دارد که تغییر کند و پزشک در این زمینه تکنیک ها و روش های مورد نظر را توضیح دهد.

در صورت لزوم بیمار به کلینیک مراجعه کرده و مشاوره لازم را دریافت کند. اگر عکس هایی از بیماران گذشته و انجام روش لیفت با نخ این بیماران وجود دارد آن را به بیمار نشان دهند و همچنین خود بیمار می تواند درجه رضایت مراجعه کنندگان را بررسی کند و ماهرترین دکتر در این زمینه را بیابد.

لازم است که از زمانی چون یک هفته قبل عمل از پزشک متخصص رژیم غذایی سالمی دریافت کند.

موادی که ویتامین C داشته باشند را در رژیم غذایی بیمار از هفت روز جلوتر از زمان عمل لیفت  قرار داد.

نکات لازم قبل از انجام لیفت با نخ کدامند؟
نکات لازم قبل از انجام لیفت با نخ کدامند؟

استفاده از داروهای خاص

در صورت استفاده از داروهای خاص حتما پزشک در جریان باشد و ممنوعیت استفاده از بعضی داروها را به بیمار توضیح دهد. حتی الامکان از داروهای مسکنی چون ایبوپروفن و آسپرین به کار نبرد چون بعد انجام این عمل این داروها باعث کبودی می شود و مشخص شود که این داروها عوارضی به جای نمی گذارد.

اگر هر گونه وسیله آرایشی بر روی پوست استفاده شده قبل از عمل آن را برطرف کند.

از مصرف کردن سیگار و موادی که در خود دارند خودداری شود چون استفاده از این مواد در اینکه فرد بهبود یابد تأخیر می اندازد و تأثیرات آن دیرتر می افتد.

بعد از لیفت با نخ چه مراقبت هایی لازم است؟

بهتر است که از لیفت نخ که استفاده می شود در یک روز اول استراحت انجام داده و سپس بتواند به فعالیت های زندگی روزمره خود برگردد.

برای نقاط استفاده شده از لیفت با نخ کیسه یخ به کار برده شود اما این کیسه را نباید به هر صورتی به صورت مستقیم بر روی صورت قرار داد چون باعث می شود که بافتی که ایجاد شده است مجددا شکل گیرد.

در مورد فعالیت هایی که افزایش فشار خون را در پی دارد دقت شود و تا حدود یکماه بعد عمل از انجام فعالیت هایی فیزیکی خودداری شود.

بهتر است که از سیگار خودداری کرد چون سبب می شود که خون به راحتی به بافت های بدن نرسد. نوشیدنی های که الکلی هستند را حذف کند چون که مواد الکلی باعث می شود که اثراتی که لیفت با نخ دارد محدود شود.

بعد از لیفت با نخ چه مراقبت هایی لازم است؟
بعد از لیفت با نخ چه مراقبت هایی لازم است؟

تا 14 روز از اصلاح صورت خودداری کنید

اصلاح کردن صورت برای افرادی که می خواهند این روش را به کار ببرند به مدت چهارده روز بعد عمل انجام نشود.

بیمار باید در نظر بگیرد که بعد از انجام عمل از هر گونه ماساژ دادن محل استفاده از لیفت با نخ خودداری کند.

تا پانزده روز بعد بهتر است که از وسایل آرایشی در صورت استفاده نشود و از هر گونه کرم بر روی پوست جلوگیری کند.

اگر تا چند هفته فرد بیمار به سونا و جکوزی نرود نتایج بهتری از این لیفت دریافت می کند.

لازم نیست که که مراقبت های غذایی خاصی قرار داد ولی در صورتی که از موادی چون سیب و هویج که به جویدن زیاد و گاز گرفتن احتیاج دارد استفاده نشود مناسب تر است.

تا حدود یکی دو هفته بعد عمل از اینکه زیاد صحبت کند یا اینکه به شدت بخندد خودداری کند.

مزیت های روش لیفت با نخ کدامند؟

استفاده از لیفت با نخ  مزایای زیادی دارد و فرد بیمار ترجیح می دهد که برای درمان چین و چروک های خود از این روش از طریق پزشک متخصص استفاده کند. در حال حاضر این روش می تواند اثرات پیری که سبب ضعیف شدن بافت ها می شود را کاهش دهد.

  • یک نوع راه حل خیلی ساده برای بیمارانی می باشد که به فکر یک روش مناسب برای از بین بدن چین های صورت خود هستند.
  • با انجام آن حس زیبایی افزایش و جوانی اعتماد به نفس در بیمار بیشتر می شود.
  • به اینکه بیمار قبل از عمل آمادگی های خاصی داشته باشد نیازی نیست.
  • بعد از درمان به راحتی اثرات آن نمایان است.
  • با مرور زمان این نتایج درمان بیشتر مشاهده می شود.
  • جای زخمی بر پوست نمی ماند.
مزیت های روش لیفت با نخ کدامند؟
مزیت های روش لیفت با نخ کدامند؟

کدام نقاط از صورت را می توان لیفت با نخ انجام داد؟

در حال حاضر از لیفت با نخ برای نقاطی از صورت به کار برده می شود. از این لیفت می توان در ابروها استفاده کرد. همچنین در زمینه خط فک نیز استفاده می شود. برای گونه ها و قسمت میانی صورت نیز مورد توجه قرار می گیرد. همچنین پزشکان در زمینه خطوط گردن نیز استفاده می کنند.

 

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید