میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

جراح زیبایی زنان در اهواز
جراح زیبایی زنان در اهواز

لیست موضوعات

جراح زیبایی زنان در اهواز

مقاله ای که امروز قصد داریم برای شما دوستان مورد بررسی قرار دهیم راجع به جراح زیبایی زنان در اهواز است.

با افزایش سن برخی از خانم ها برای عمل های زیبایی زنانه اقدام می کنند، و همیشه این سوال برای آن ها پیش می آید که کدام جراح بهتر عمل می کند؟ در این مقاله هر آنچه را که باید در مورد جراح زیبایی زنان بدانید به شما خواهیم گفت با ما همراه باشید.

جراح زیبایی زنان در اهواز
جراح زیبایی زنان در اهواز

اگر به دنبال بهترین متخصص و جراح زیبایی زنان هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک به انتهای همین مقاله مراجعه کنید.

 

در ادامه به تعدادی از سوالاتی که شما عزیزان ممکن است در این خصوص پرسیده باشید پاسخ خواهیم داد:

  1. یک جراح زیبایی زنان باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟
  2. آیا از انواع عمل های زیبایی زنان اطلاعی دارید؟
  3. به نظر شما دکتر زنان با ماما تفاوت دارد یا خیر؟
  4. چه نکاتی را باید پیش از ملاقات با پزشک زنان رعایت کرد؟
  5. بهترین زمان برای مراجعه به پزشک زنان چه موقع است؟

 

یک جراح زیبایی زنان باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟

امروزه با افزایش تعداد مراجعین عمل های زیبایی از جمله عمل های زیبایی زنان متخصصین آن نیز افزایش یافته اند، اما نکته آن اینجاست که کدام یک از این جراحان بهترند؟ کدام یک تجربه ی بیشتری دارند؟ یک جراح خوب را بر اساس چه ویژگی هایی می توان تشخیص داد؟ پاسخ این سوالات را می توانید در ادامه مطالب بخوانید که برای شما شرح داده ایم:

یک جراح زیبایی زنان باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟
یک جراح زیبایی زنان باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟
  • میزان مهارت جراح

مهم ترین مسئله ای باید به آن دقت داشت میزان مهارت جراح است، بی شک جراحی که در کار خود ماهر باشد می تواند نتیجه ی دلخواه را برای مراجعه کننده به ارمغان آورد. از همین رو اگر می خواهید از تجربیات جراح آگاهی پیدا کنید از او تقاضا کنید تا تصاویری از عمل هایی را که قبلا انجام داده است به شما نشان دهد

با این می توانید به آسودگی خاطر برسید مخصوصا اگر تصاویر مربوط به قبل و بعد از عمل باشند زیرا در این صورت می توان به مقایسه ی آن ها پرداخت.  به عنوان مثال دکتر زرگنج فرد با بیش از 12 سال تجربه در زمینه جراحی زنان، مهارت بسیار فوق العاده ای در این زمینه دارد.

  • تجربه عمل لابیاپلاستی دیگران

چنانچه کسی را سراغ دارید که در آن جا قبلا عمل لابیاپلاستی انجام داده است حتما درمورد نتیجه ی عمل از او بپرسید درست است که با یک پاسخ نمی شود به طور قطعی اعتماد کرد یا بلعکس ، اما می تواند روزنه ای برای آسودگی خاطر باشد، در نتیجه پرسش از دیگران درباره ی جراح و تجربه ی او را فراموش نکنید. به عنوان مثال روزانه چندین مراجعه کننده برای مشاوره عمل لابیاپلاستی به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه می کنند و چندین جراحی لابیاپلاستی توسط دکتر زرگنج فرد انجام میگیرد.

تجربه عمل لابیاپلاستی دیگران
تجربه عمل لابیاپلاستی دیگران
  • نظر دیگر مراجعه کنندگان حاضر در مطب

از دیگر راه هایی که می توانید امتحان کنید برای اینکه بفهمید که جراح مورد انتخاب شما چه قدر مهارت دارد این است که هنگام مراجعه به مطب و زمانی که آن جا باید به انتظار بنشینید می توانید با افرادی که آن جا هستند صحبت کنید و میزان رضایت مندی آن ها را بسنجید همچنین یک دید کلی درباره ی پزشک به دست آورید.             

  • دستگاه ها و تکنولوژی های جدید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر جراحان از چاقوی جراحی به منظور جراحی و انجام عمل استفاده نمی کنند بلکه با استفاده از جدیدترین دستگاه ها به صورت لیزری به این کار می پردازند. اطمینان حاصل کنید که پزشک شما از این دستگاه های جدید استفاده می کند

زیرا نتیجه ای که آن ها دارند به طبع بهتر از عمل با تیغ جراحی است. به عنوان مثال در کلینیک دکتر زرگنج فرد پیشرفته ترین و به روز ترین وسایل موجود است و شما میتواند با خیالی آسوده از تکنولوژی روز دنیا در این کلینیک بهره بگیرید.

  • هزینه عمل زیبایی

این فاکتور هم می تواند به اندازه ی سایر موارد مورد توجه واقع شود و به همان میزان اهمیت داشته باشد. مسلما بر این موضوع واقف هستید که هر متخصصان با تجربه تر و ماهر تر دستمزد بیشتری را از بیمار دریافت می کنند، ازعوامل دیگری که می تواند بر قیمت تاثیر مستقیم داشته باشد می توان به بیمارستانی که عمل در آن انجام می شود، کارکنان بیمارستان و… اشاره داشت. با این حال به شما پیشنهاد می کنیم سلامتی خود را به دست دکتر های ارزان قیمت ولی بی تجربه ندهید.

هزینه عمل زیبایی
هزینه عمل زیبایی

آیا از انواع عمل های زیبایی زنان اطلاعی دارید؟

مهم ترین عمل های زیبایی که بیشترین متقاضی را در بین سایرین دارد شامل موارد زیر است:

  • عمل زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا به یک عمل محبوب در بین بانوان تبدیل شده است، این عمل برای کسانی صورت می گیرد که می خواهند لابیاهایی قرینه داشته باشند

در این عمل پزشک با برداشتن قسمت های اضافی لابیاهای مینور به متقارن سازی آن ها کمک می کند از آن جایی که میزان عصب در این قسمت از واژن کم است در نتیجه با انجام عمل هیچ گونه اختلالی در روابط جنسی به وجود نمی آید حتی سبب بالا رفتن اعتماد به نفس هر چه بیشتر خانم ها نیز می شود که می تواند دلیلی برای قوی تر شدن روابط جنسی باشد.

عمل زیبایی واژن
عمل زیبایی واژن
  • عمل پرینورافی

عمل پرینورافی را معمولا افرادی انجام می دهند که عضلات واژن آن ها شل شده باشد، شل شدن عضلات واژن می تواند بر اثر زایمان های طبیعی مکرر به وجود آید، که با انجام عمل پرینورافی می توان به رفع این مشکل پرداخت.

  • عمل واژینوپلاستی

عمل واژینوپلاستی را می توان در دسته ی عمل های ترمیمی قرار داد، به این دلیل که هدف از انجام این عمل تنگ کردن واژن و همچنین زیباسازی آن است. عمل لابیاپلاستی را می توانید به صورت همزمان با عمل واژینوپلاستی انجام دهید.

  • روشن سازی واژن

نمی توان گفت روشن سازی واژن جز عمل های زیبایی به حساب می آید، اما از این نکته هم نمی توان گذشت که محبوبیت بسیاری در بین بانوان دارد. در این روش از راه های مختلفی می توان بهره گرفت تا به نتیجه دلخواه رسید یکی از این راه ها استفاده از لیزر است که روشی بسیار موثر واقع شده است.

شما در حال مطالعه مقاله جراح زیبایی زنان در اهواز هستید

  • تزریق ژل و چربی به واژن

کسانی که به واژن خود ژل و چربی تزریق می کنند با هدف حجم دادن به واژن خود چنین عملی را انجام می دهند، این عمل در افراد لاغر بیشتر متقاضی دارد. در دو روش فوق به لابیا ماژور ژل و یا چربی تزریق می کنند که با این کار جوان سازی و زیبایی هر چه بیشتر را برای واژن می توان به ارمغان آورد.

تزریق ژل و چربی به واژن
تزریق ژل و چربی به واژن

به نظر شما دکتر زنان با ماما تفاوت دارد یا خیر؟

بله! ماما و دکتر زنان با هم تفاوت هایی دارند به طور مثال ماما وظایفی را که بر عهده دارد به پیش از بارداری، دز زمان بارداری و پس از وضع حمل مربوط می شود، از جمله وظایفی که به عهده ی یک ماما است شامل مراقبت های قبل و حین بارداری، مراقبت های پس از زایمان، نحوه ی شیر دهی و… است، حیطه عملکرد ماما به مراقبت های مادرباردار اختصاص دارد و معاینات زنانه و مشاوره خانواده ولی اجازه جراحی ندارد..حیطه عملکرد متخصص زنان بیشتر و میتواند جراحی نیز انجام دهد.

شخصی که می خواهد در زمینه ی زنان و زایمان مدرک بگیرد باید قبل از هر چیز مدرک عمومی را داشته باشد، زیرا در زمان گرفتن مدرک عمومی چیزهایی از قبیل آناتومی، فیزیولوژی و همچنین تغییرات عملکرد بدن بانوان می شناسد، همین موضوع باعث می شود تا بیمار به هنگام مراجعه از اطلاعات پزشک، تجربیات و دانش او اطمینان حاصل کرد و با خاطری آسوده به او اعتماد کند.

به نظر شما دکتر زنان با ماما تفاوت دارد یا خیر؟
به نظر شما دکتر زنان با ماما تفاوت دارد یا خیر؟

چه نکاتی را باید پیش از ملاقات با پزشک زنان رعایت کرد؟

نکاتی که برای این مورد متذکر می شویم مختص به اشخاصی می باشد که تا به حال برای ویزیت نزد پزشک زنان حضور نداشته اند.

چه نکاتی را باید پیش از ملاقات با پزشک زنان رعایت کرد؟
چه نکاتی را باید پیش از ملاقات با پزشک زنان رعایت کرد؟
  • برای اولین مراجعه خود به هیچ دلیل خاصی نیاز ندارید

به افراد 13 تا 15 سال توصیه می شود تا برای آشنایی با یکسری مسائل مثل مسائل جنسی و مقاربتی، جلوگیری  و مواردی این چنینی که با بهداشت جنسی مرتبط است نزد پزشک زنان حضور یابند.

 

  • استرس طبیعی است اما لزومی ندارد

این که افراد هنگام حضور یافتن نزد پزشک زنان استرس دارند و یا عصبی هستند کاملا طبیعی است به خصوص اگر به مسائل جنسی مربوط باشد. زمانی که برای ویزیت رفتید دستپاچه نشوید، اگر پزشک تشخیص داد که به معاینات لگنی نیاز است، پیشنهاد می شود یک همراه با خود به داخل اتاق معاینه ببرید فرقی ندارد که پزشک زن باشد یا مرد، اینگونه معاینات با فشار همراه است اما هیچگونه دردی وجود نخواهد داشت، دقت کنید که هرگاه احساس خوبی از معاینات نداشتید، اجازه دارید که آن را متوقف کنید.

  • پیش از مراجعه به دکتر زنان نیازی نیست اپلاسیون کنید

تمامی بانوان به صورت هفتگی ای حتی ماهیانه اپلاسیون میکنند، اما لزومی ندارد که حتما پیش از ملاقات با پزشک به اپلاسیون بپردازید، تنها چیزی که حائز اهمیت می باشد، تمیز بودن است، در نتیجه قبل از مراجعه می توانید دوش بگیرید و از ژل های شست و شو بهره ببرید.

  • برای گفتگویی صادقانه خود را آماده کنید

صداقت همیشه و همه جا به انسان کمک می کند، پس اگر می خواهید نتیجه ی بهتری از ملاقات با پزشک بگیرید و یا بهتر راهنمایی شوید ، توصیه می کنیم که سوالات وی را با دقت و به درستی پاسخ دهید

به طور مثال برای گفتن مسائلی همچون سلامتی، عادت ها، سوابق جنسی، ترس ها و همچنین نگرانی ها صداقت کافی را داشته باشید، هیچ جای نگرانی ندارد در این خصوص وجود ندارد به این دلیل که پزشک محرم اسرار بیمار است.

برای گفتگویی صادقانه خود را آماده کنید
برای گفتگویی صادقانه خود را آماده کنید
  • بردن همراه به داخل اتاق و یا نگه داشتن آن بیرون از اتاق امری اختیاری است

دیده شده که دسته ای از افراد دوست دارند تا شخصی را همراه خود به داخل اتاق ببرند، حتی دوست دارند تمام مدت معاینه او را نزدیک به خود نگه دارند، این امر یک مورد کاملا اختیاری است و تا وقتی که بیمار اجازه ندهد همراه به هیچ عنوان مجاز نمی شود که به اتاق معاینه راه پیدا کند.

شما در حال مطالعه مقاله جراح زیبایی زنان در اهواز هستید

  • اگر در دوره ی قاعدگی هستید بهتر است پس از اتمام آن برای معاینه اقدام کنید

به توصیه ی پزشکان دوران قاعدگی برای معاینه مناسب نیست، زیرا برخی از آزمایشات مانند تست سرطان شناسی یا همان پاپ اسمیر، چنانچه خون در نمونه وجود داشته باشد ، باعث می شود که نتایج درستی به دست نیاید، علاوه بر آن در این دوران به دلیل تغییراتی که در ساختار هورمون ها ایجاد می شود ، سبب می شود تا پستان ها بیش از پیش حساس شوند و خون ریزی، معاینه لگنی را با مشکل مواجه می سازد، طبق تمام این گفته ها دوران قاعدگی اصلا زمان مناسبی برای ویزیت نزد پزشک زنان نمی باشد.

  • پیش از ملاقات مقداری آب بنوشید

معمولا پزشک زنان یکسری آزمایشات مانند آزمایش ادرار از شما می گیرد و به بررسی آن می پردازد.  به این خاطر که اگر مشکلی وجود داشته باشد ، شما را از آن مطلع سازد در نتیجه توصیه می شود ، قبل از اینکه برای ملاقات بروید حتما مقداری آب بنوشید. اگر جواب آزمایش شما اینگونه بود که باکتری در آن وجود داشته است،  پس شما به عفونت مثانه و مجاری ادراری دچار شده اید، یا وجود گلوکز می تواند نمایان گر بیماری دیابت می باشد.

  • نیازی به انجام آزمایش خون نیست

اگر به صورت مکرر برای معینات مامایی مربوطه نزد پزشک زنان می روید،  مطمئن باشید که مشکل پزشکی ندارید . در صورت وجود مشکل نیز پزشک به شما اطلاع می داد، در نتیجه دیگر به آزمایش خون نیازی نخواهد بود، اما اگر عادت ماهیانه مرتبی ندارید یا اینکه می خواهید از عفونت ای روابط جنسی مطلع شودی می توانید از پزشک بخواهید تا از شما نمونه خون بگیرد.

  • اگر زیر 21 سال سن دارید به معاینات لگنی احتیاجی نمی باشد

معاینات لگنی و آزمایش پاپ اسمیر برای افرادی که زیر 21 سال سن دارند معمولا انجام نمی شود، اما در شرایطی استثنایی ممکن است پزشک تشخیص دهد که شخص باید چنین آزمایشاتی را انجام دهد.

  • قرص ضد بارداری را می توانید بدون معاینه رحمی مصرف کنید

برای پیشگیری از بارداری نیازی به این ندارید که حتما ابتدا پزشک معاینات رحمی انجام دهد سپس شما به مصرف این قرص ها بپردازید، بلکه تنها با انجام یک معاینه لگنی شکمی می توان اطلاعات مورد نیاز را گرفت، در نتیجه لزومی به معاینات رحمی دیده نمی شود.

اگر جزو افرادی هستید که قاعدگی های منظمی دارید، می توانید بعد از به اتمام رسیدن قاعدگی بعدی این قرص ها رابه منظور جلوگیری از بارداری مصرف کنید، دقت داشته باشید که اگرنتیجه آزمایش بارداری منفی بود، بایستی بلافاصله جلوگیری را شروع کنید.

قرص ضد بارداری را می توانید بدون معاینه رحمی مصرف کنید
قرص ضد بارداری را می توانید بدون معاینه رحمی مصرف کنید

بهترین زمان برای مراجعه به پزشک زنان چه موقع است؟

تمام بانوان باید به طور مرتب برای معاینه نزد پزشک زنان حضور یابند فرقی ندارد که شخص متاهل باشد یا مجرد این امر برای همه صدق می کند. بسیاری از بانوان به دلیل خجالتی بودن از این کار امتناع می کنند، بیشتر به این دلیل که قرار است معاینه شوند، حتی بعضی از آن ها علاوه بر حس خجالت، حس ترس را نیز دارند.

با تمام این توصیفات پیشنهاد می کنیم معاینه توسط پزشک زنان را فراموش نکنید و هر چند وقت یکبار حتما ویزیت شوید. اما دلیل این که بر این کار تاکید می شود تنها به جهت اطمینان یافتن بانوان از سلامت دستگاه تناسلی و همچنین وضعیت باروری آن هاست. علاوه بر موارد گفته شده در ادامه به بررسی مهم ترین آن ها می پردازیم:

شما در حال مطالعه مقاله جراح زیبایی زنان در اهواز هستید

  • قاعدگی نامنظم

اگر قاعدگی شما به صورت مکرر نامنظم است مراجعه به یک پزشک بسیار ضروری است . زیرا این احتمال وجود دارد که در دستگاه تناسلی شما مشکلی ایجاد شده باشد. به هنگام مراجعه برای این مشکل اولین کاری که پزشک انجام می دهد، مشخص کردن وضعیت بارداری است، که بداند آیا او باردار است یا نه، چنانچه شخص باردار نباشد به سراغ تشخیص های دیگر می رود که معمولا با گرفتن آزمایش معلوم می شوند.

مواردی مثل کاهش وزن زیاد، کم خونی، مسافرت های مداوم و طولانی مدت، مصرف دارو های ضد بارداری، فعالیت های جسمی زیاد و… همگی می توانند سبب به وجود آمدن چنین اختلالی شوند.

  • مشکل ادراری

دستشویی رفتن به صورت مکرر به خودی خود طبیعی نیست پس اگر با چنین مشکلی مواجه شدید حتما نزد پزشک بروید. زیرا ممکن است یکی از علائم عفونت در دستگاه تناسلی یا مجاری ادراری باشد. از دیگر علائم ناشی از عفونت ادراری می توان به سوزش ادرار، بوی نامطبوع ادرار، درد هنگام ادرار، کم بودن میزان ادرار نسبت به دفعاتی که حس می کنید به دستشویی احتیاج دارید با مشاهده هر یک از این موارد توصیه می شود حتما برای معاینه نزد پزشک حضور یابید.

  • ترشحات غیر طبیعی واژن

به باور غلط برخی از بانوان ترشحات واژن ناشی از بروز یک مشکل است، در حالی که این چنین نیست و این تنها یک ایده ی غلط است ترشحاتی که رحم دارد باعث پاک سازی نواحی تناسلی، رحم و گردن رحم می شود که امری طبیعی است ترشحاتی که طبیعی هستند معمولا به رنگ سفید مایل به زرد کمرنگ می باشند.

از نکات جالب توجه در این مورد این است که به هنگام شیردهی، تخمک گذاری و تحریک جنسی میزان آن ها افزایش می یابد. اما در این خصوص ه موقع باید نگران شد؟ هنگامی که رنگ آن ها به سمت تیرگی پیش رفت یا بوی نامطبوعی از خود متساعد کرد حتما با پزشک زنان مراجعه کنید.

به عقیده ی پزشکان بهترین زمان مراجعه به دکتر زنان 13 سالگی است زیرا از سنین ابتدای بلوغ چنانچه مشکلی پیش بیاید می توان به راحتی ان را درمان و یا از پیشروی آن جلوگیری کرد. تمامی موارد ذکر شده به ترتیب اولویت قرار داشتند در ادامه چند مورد دیگر از آن ها را ذکر کرده ایم با ما همراه باشید.

  • منتظر بیماری های زنانه نباشید

همانطور که پیشتر اشاره کردیم دختران و بانوان باید به صورت مکرر برای معاینات لازم نزد پزشک زنان ویزیت شوند، دقت داشته باشید که این امر هنگام ازدواج، بارداری و دوران شیردهی بیشتر می شود، داشتن روابط جنسی خود می تواند زمینه ساز انواع بیماری های مربوطه باشد در نتیجه لازم است تا در سال دو نوبت ویزیت شوید. بر اساس توصیفاتی که گفته شد هیچ گاه منتظر این نباشید که ابتدا بیماری و مشکلات به سراغ شما بیایند و سپس شما برای درمان اقدام کنید.

با وجود اینکه در این خصوص توصیه های زیادی می شود هنوز هم وجود دارن افرادی که از مراجعه به پزشک یا حتی انجام آزمایش های پاپ اسمیر یا همان سرطان شناسی که به صورت بسیار ساده ای انجام می شود دوری می کنند.

حتی دیده شده که فرد اظهار می کند چون سالهاست مشکلی در این زمینه نداشته است در نتیجه به پزشک نیز مراجعه نکرده است این یک امر بسیار غلط است، زیرا برخی از انواع سرطان ها به صورت مخفی و خاموش در بدن وجود دارند به نحوی که در برخی از نمونه ها حتی با انجام آزمایش و سونوگرافی نیز به درستی قابل رویت و تشخیص نبوده اند.

شما در حال مطالعه مقاله جراح زیبایی زنان در اهواز هستید

  • مراجعه به پزشک زنان بعد از یائسگی

برخی از بانوانی که دیگر پریود نمی شوند با این فکر که دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد به پزشک مراجعه نمی کنند، اما حقیقت این است که مراجعه پزشک زنان برای اطلاع یافتن از میزان سلامتی دستگاه تناسلی است و هیچ ربطی به عادت ماهیانه ندارد حتی می توان گفت که پس از یائسگی نیاز بیشتری به دکتر وجود دارد. بر اساس تحقیقات به عمل آمده افرادی که  سن یائسگی می رسند، بیش از سایر افراد به سرطان تخمدان مبتلا می شوند، در نتیجه مراجعه به پزشک را فراموش نکنید.

  • مراجعه به صورت سالیانه به پزشک

به جز معایناتی که برای اطمینان یافتن از سلامت دستگاه تناسلی صورت می گیرد، انجام ماموگرافی نیز می تواند به همین میزان اهمیت داشته باشد و افراد بالای 18 سال مجاز به انجام آن می باشند.

زیرا سرطان سینه در بین بانوان با هر نوع وضعیت تاهلی روز به روز در حال افزایش است. از همین رو توصیه می شود با انجام یک ماموگرافی ساده از سلامت خود اطمینان کافی را حاصل کنید، در صورت بروز هرگونه مشکلی می توان به سرعت برای رفع آن اقدام کرد.

از اینکه مقاله ما را انتخاب کردید صمیمانه سپاسگذاریم. هدف از گردآوری مطالب فوق آشنایی بیشتر شما با موضوع مربوطه بود امیدواریم مورد رضایت قرار گرفته باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید