میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

جراحی زیبایی زنان در قم
جراحی زیبایی زنان در قم

لیست موضوعات

جراحی زیبایی زنان در قم

راهنمای جامع برای بالا بردن دانش و اطلاعات در زمینه جراحی زیبایی زنان در قم ، هر آن چیزی که در زیر مجموعه جراحی های زیبایی زنان و آگاهی های مربوط به آن ، قرار می گیرد . در این مقاله قصد توضیح در ارتباط با جراحی های زیبایی زنانه را داریم و تمام زیر مجموعه های این جراحی ها را به تفصیل شرح خواهیم داد .

امروزه نرخ تقاضا برای انجام عمل های زیبایی بسیار بالاتر از گذشته رفته و اکثریت زنان چه به درست و چه به غلط اقدام به انجام این چنین عمل هایی می کنند . دقت و تحقیق در ارتباط با این قبیل از جراحی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است

جراحی زیبایی زنان در قم
جراحی زیبایی زنان در قم

به نحوی که اگر اندگی در این قبال کوتاهی شود و با نا آگاهی اقدام به انجام چنین عمل هایی شود ممکن است خسارات جبران ناپذیری را متحمل شوید . در این مطلب قصد بر آن است تا دانش شما را در این زمینه بالاتر برده و باعث شویم که با آگاهی بیشتری تصمیم گیری نمایید . تا انتهای این مطلب همراه ما شوید .

اگر مایل به انجام انواع جراحی زیبایی زنان هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که درانتهای همین مطلب درج شده است تماس بگیرید

 

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

  • جراحی زیبایی چیست و شامل چه نوع جراحی هایی می شود؟
  • انواع جراحی های زیبایی زنان را نام برده و به تفضیل توضیح دهید ؟
  • چرا افراد مختلف اقدام به انجام عمل های زیبایی می کنند ؟
  • نکاتی که لازم است قبل از انجام عمل های زیبایی بدانید چه می باشد ؟
  • عوارض احتمالی جراحی های زیبایی را توضیح دهید ؟
  • آمار های عمل های زیبایی در جهان
  • هزینه ی انجام خدمات جراحی های زیبایی چه مقدار است ؟

جراحی زیبایی زنان در قم
جراحی زیبایی زنان در قم

قبل از شروع به این مقاله باید این نکته را یاد آور شویم که چهره ی واقعی هر انسانی یک نقاشی از سمت خداست . فراموش نکنیم که هر انسانی با توجه به نقص ها و کاستی هایی که در چهره ی خود احساس می کند باز هم زیبا ست .

فقط تعریف هر انسان از زیبایی متفاوت است . خودمان را دوست داشته باشیم و حد الامکان از انجام عمل های غیر ضروری پرهیز نماییم . به عبارت دیگر زمانی به سراغ انجام این قبیل از عمل ها برویم که دلیلی به غیر از زیبایی بتوان برای آن تعریف کرد . همراه ما باشید با مقاله جراحی زیبایی زنان در قم .

جراحی زیبایی چیست و شامل چه نوع جراحی هایی می شود ؟

یکی از پر طرفدار ترین انواع جراحی ها ، جراحی پلاستیک یا به اصطلاح جراحی زیبایی می باشد . جراحی زیبایی به معنی انجام یک سری اقدامات برای رفع یا ترمیم کم و کاستی های بدن مطابق با سلیقه ی هر فرد تعریف شده و اقدام به رفع مشکلات ظاهری می کند .

در اوایل قرن 19 میلادی ، جراحان آمریکایی اقدام به انجام عمل هایی مانند پیوند پوستی ، عمل های ترمیمی و . . . بر روی سربازان مجروح می کردند و با گذشت زمان این مدل عمل ها به سایر افراد مختلف در سراسر جهان سرایت کرد .

جراحی زیبایی چیست و شامل چه نوع جراحی هایی می شود ؟
جراحی زیبایی چیست و شامل چه نوع جراحی هایی می شود ؟

جراحی زیبای زیر مجموعه جراحی پلاستیک

پس به طور کل می توان گفت که جراحی های زیبایی زیر مجموعه ای از جراحی های پلاستیک می باشد که به ترمیم و رفع برخی ایرادات بدن پرداخته و اقدام به زیبا سازی آن می کنند . اما باید خاطر نشان شد که بسیاری از مردم به غلط فکر می کنند که جراحی های زیبایی با جراحی پلاستیک به یک معناست .

در صورتی که جراحی های زیبایی به یک شاخه منحصر به فرد از علم پزشکی گفته می شود که ظاهر فرد مراجعه کننده را تقویت کرده و در تمامی نواحی بدن اعم از سر گردن شکم و . . . عمل های زیبای سازی را انجام می دهد .

این مدل از جراحی ها را می توان بنا به سلیقه ی شخص انتخاب کرد و انجام دادن یا ندادن آن اثر درمانی ندارد . اما جراحی های پلاستیک ، از جمله گرایش های تخصص پزشکی می باشد که فرد بعد از تحصیل در مقطع تخصص جراحی برای فوق تخصص شاخه ی جراحی پلاستیک را انتخاب می کند .

جراحی زیبای زیر مجموعه جراحی پلاستیک
جراحی زیبای زیر مجموعه جراحی پلاستیک

این جراحی ها به رفع نقص هایی از بدن می پردازد که از بدو تولد ، بعد از سوختگی ها و یا در هنگام حادثه ها و تصادف هایی رخ داده است .

انجام چنین عمل هایی کاملا جنبه ی درمانی دارد و فرد باید آن ها را انجام دهد .

ممکن است هنگامی که شما با اصلاح جراحی پلاستیک برخورد کنید به یاد مواد پلاستیکی بیوفتید ما در اصل این کلمه بر گرفته شده از اصطلاح platicus می باشد که در زبان لاتین کاربرد داشته است.

زمانی که شما قصد انجام عمل های زیبایی یا جراحی های پلاستیک را دارید ، می خواهید که قسمتی از بدنتان را به فرم اصلی و اولیه ی آن نزدیک تر کرده و یا آن قسمت را زیبا تر کرده باشید .

در جراحی های زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد که هر کدام مربوط به یک قسمت از اندام های بدن می باشد :

  • جراحی زیبایی برای صورت
  • عمل جراحی برای از بین بردن غبغب و گردن
  • عمل جراحی زیبایی برای زیبا سازی شکم ، پهلو و پشت
  • جراحی زیبایی سینه و نواحی تناسلی برای بانوان
  • جراحی زیبایی برای بازو ها و ران ها

هرکدام از موارد بالا شامل زیر مجموعه هایی است که به طور دقیق تر به رفع ایرادات موجود در آن عضو می پردازد .

انواع جراحی های زیبایی زنان را نام برده و به تفضیل توضیح دهید ؟

اگر بخواهیم به طور دقیق تری این جراحی ها را شرح و بسط بدهیم می توان به صورت زیر دسته بندی کرد :

جراحی صورت :

این جراحی که شامل : عمل زیبایی بینی ، برجسته سازی گونه ها ، برجسته سازی لب ، رفع افتادگی پلک ها ، جراحی زیبایی گوش ، کشیدن پوست صورت برای رفع چین و چروک های آن و … می شود، از جمله پرطرفدار ترین نوع جراحی زیبایی می باشد که سالانه تعداد بسیار زیادی از زنان را به زیر تیغ های جراحی در اتاق عمل می برد .

جراحی صورت :
جراحی صورت :

این موارد کاملا سلیقه ای بوده و هر فرد مطابق با سلیقه ی خود و آنچه که نظر دکتر جراح می باشد می تواند مدل در خواستی خود را تایید کند . روش های بسیار زیادی امروزه برای این جراحی ها به کار می رود که بدون بیهوشی و رفتن به اتاق عمل کاملا امکان پذیر است . روش هایی همچون PRP میکرونیدلینگ انواع تزریق های چربی و بوتاکس از جمله جدید ترین روش های زیبا سازی صورت می باشد .

جراحی های زیبایی گردن و غبغب :

از جمله جراحی دیگر که طرفداران خاص خودش را دارد ، جراحی برای برداشت غبغب می باشد . این جراحی ها را به کمک بیپو لیز لیزری ؛ تزریق بوتاکس و انواع فیلر ها نیز انجام می دهند .

جراحی های زیبایی گردن و غبغب :
جراحی های زیبایی گردن و غبغب :

جراحی زیبایی برای شکم ، پهلو ها و پشت :

افراد زیادی سالیانه برای اینکه از شر چربی های اضافه ی خود خلاص شوند روی به جراحی های زیبایی برای از بین بردن چربی ها در شکم ، پهلو و پشت خود می آورند . انجام چنین جراحی هایی را نیز با روش های لیپو لیزر با MPX ، کوچک کردن شکم ، لیزر لیپو اسکالچر با اسمارت لیپو MPX ، لیپو ساکشن و . . . انجام داد .

از طرفی بسیاری از افراد طرفدار جراحی های پیکر تراشی می باشند که به بدن خود فرم دهند . بسیاری از افراد نیز روی به انجام عمل هایی می آورند که از پروتز در قسمت هایی از بدنشان استفاده شده تا اندامشان زیبا تر به نظر برسد .

جراحی زیبایی بازو ها و ران ها :

این عمل ها با طرفدار کمتری نسبت به سایر عمل های زیبایی دیگر رو به رو شده اند . لیپولیز لیزری ران ها و بازو ها ، براکیو پلاستی برای زیبا سازی بازو ها ، لیف کردن ان ها برای زیبا سازی ران از جمله روش هایی است که در فرایند زیباسازی این قسمت ها به کار گرفته می شوند .

جراحی زیبایی بازو ها و ران ها :
جراحی زیبایی بازو ها و ران ها :

جراحی های زیبا سازی سینه :

این عمل های زیبا سازی نیز از جمله عمل های پر طرفدار و کمی خطرناک به شمار می روند که شامل لیفت سینه ها ، درون کاشت سینه و پروتز کردن سینه ها می شود . اگر این عمل با مهارت و دانش لازم صورت نگیرد می تواند خطرات بسیار زیادی را به وجود بیاورد . این عمل به دلیل استفاده از مدل های مختلف پروتز و محصولات با کیفیت های بسیار متفاوت در بازار بسیار حائز اهمیت می باشد که حتما یک فرد متخصص آن را با بهترین مواد انجام دهد

جراحی های زیبا سازی سینه :
جراحی های زیبا سازی سینه :

جراحی زیبایی برای زیبا کردن نواحی تناسلی بانوان :

به تازگی شاهد رشد تقاضا برای انجام عمل های زیبا سازی نواحی تناسلی در بانوان هستیم که لابیا پلاستی ، تنگ کردن واژن و . . . از جمله عمل های رایج در این زمینه می باشد .

سالانه زنان زیادی اقدام به انجام این دسته عمل ها می کنند که دلیلشان برای انجام این عمل ها را بهبود روابط جنسی ، بالا بردن سطح اعتماد به نفس در رابطه ی جنسی ، روشن شدن پوست این نواحی ، درمان کردن خشکی های نواحی تناسلی ، برطرف کردن ایرادات و نواقص موجود از جمله مقاومت و ناهنجاری های لابیا در بانوان و بسیاری موارد دیگر می دانند .

به طور کلی تمام این عمل ها باید زیر نظر یک متخصص دانا و با تجربه انجام شود تا ریسک خطرات و عوارض بعد از عمل به حداقل برسد . هم چنین در بسیاری موارد با انجام ورزش های مخصوص و رژیم های غذایی خاصی ، می توان از انجام این عمل های زیبایی صرف نظر کرد و به زیبایی مد نظر خود رسید .

جراحی زیبایی برای زیبا کردن نواحی تناسلی بانوان :
جراحی زیبایی برای زیبا کردن نواحی تناسلی بانوان :

چرا افراد مختلف اقدام به انجام عمل های زیبایی می کنند ؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که افراد مختلف را وادار به انجام چنین عمل هایی می کند . بر طبق یک سری تحقیقاتی که چند وقت قبل توسط محققین آمریکایی و اروپایی صورت گرفته است ثابت شده است که 20 درصد افرادی که دنبال انجام عمل های زیبایی هستند برای بر طرف کردن وسواس های فکری و اضطراب درونی شان می باشد .

چرا افراد مختلف اقدام به انجام عمل های زیبایی می کنند ؟
چرا افراد مختلف اقدام به انجام عمل های زیبایی می کنند ؟

70 درصد افراد به دلیل خاصیت خودشیفتگی نهفته در ذات هر انسانی روی به انجام جراحی های زیبایی آورده و تنها 10 درصد مردم به طور کاملا درمانی برای رفع نقایص موجود در بدنشان و موارد غیر طبیعی در بدن خود این جراحی ها را انجام می دهند .

بسیاری از افراد معتقدند که زمانی که عمل های زیبایی را انجام می دهند اعتماد به نفس آن ها بهبود یافته می توانند راحت تر با دغدغه ی کمتری در جامعه حاضر شوند . بعضی  از دیدگاه روانشناسی این ادعا را تایید کرده اند.

 روانشناسان بر این باورند زمانی که یک شخص با اندام های چهره ی خود مشکل دارد ، رفع ان نواقص می تواند تاثیرات فراوانی در افکار او داشته باشد

در عین حال به خاطر داشته باشید که زیبا سازی صورت خود باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می شود و چهره ی شما را به آنچه که در ذهن خود پرورانده اید نزدیک تر می کند .

اگر چه که تجربه ثابت کرده است افرادی که یکبار به زیر تیغ جراحی های زیبایی رفته اند ، دفعات بیشتری نیز برای دیگراعضای های خود نیز رفته اند و این تفکر به صورت یک اعتیاد در بین افراد مختلف عمل خواهد کرد . به همین دلیل سعی کنید در این موارد احتیاط را به خرج دهید تا به اعتیاد تبدیل نشود.

بسیاری از جراحی هایی که انجام می گیرد نیاز به بستری شدن طولانی مدت در بیمارستان نخواهد داشت و می توان به سرعت بعد از انجام عمل مرخص شد یا نهایتا یک تا دو روز در بیمارستان ماند .

همواره به خاطر داشته باشید قبل از مرخص شدن از پزشک خود در باره بخیه ها و نکات لازم برای رعایت بهداشت و سایر دوران نقاهت جراحی خود جویا شود و آن ها را حتما رعایت کنید .

دارو هایی را که دکتر شما برایتان تجویز کرده است را نیز به صورت مرتب مصرف کرده و در صورت بروز هر نوع مشکل یا به وجود آمدن مشکلات غیر طبیعی حتما به دکتر خود اطلاع دهید .

شما در حال مطالعه مقاله جراحی زیبایی زنان در قم هستید

نکاتی که لازم است قبل از انجام عمل های زیبایی بدانید چه می باشد ؟

قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی یا جراحی های پلاستیک باید تحقیقات کامل ، جامع و ضروری را انجام داده و از تجربیات افراد مختلف استفاده کنید . بهترین و متخصص ترین دکتر که عمل های موفقیت آمیز بسیاری را انجام داده است را انتخاب کنید .

چرا که اگر در این مرحله کوچک ترین کوتاهی و یا سهل انگاری را مرتکب شوید ، راه برگشتی نخواهید داشت . به عنوان نمونه پیشنهاد ما کلینیک دکتر زرپنج فرد می باشد که با تخصص هر چه تمام تر فرایند های زیبایی شما را انجام میدهند

نکاتی که لازم است قبل از انجام عمل های زیبایی بدانید چه می باشد ؟
نکاتی که لازم است قبل از انجام عمل های زیبایی بدانید چه می باشد ؟

حتما از پزشک خود بخواهید تا تمام مزیت ها و معایب احتمالی عمل شما را با شما در میان بگذارد . تمام این مورد را به دقت بررسی کنید و این نکته را در نطر بگیرید در صورت به دست آوردن یک مزیت چه مشکلاتی را در آینده متحمل خواهید شد .

مثال

برای مثال بسیاری از افراد در جریان دوران نقاهت بعد از عمل جراحی بینی نیستند و ممکن است در بسیاری از مواقع آب ریزش شدید بینی داشته باشند . باید تمام جوانب را سنجید و بعد از آن نسبت به انجام عمل تصمیم گرفت .

حتما به دکتر خود در رابطه با بیماری های احتمالی و یا داروهایی که در حال مصرف هستید ، بگویید . برای او مشخص کنید که به چه دارو هایی حساسیت داده اید و سابقه ی بیماری های گذشته ی خود را با پزشک خود حتما در میان بگذارید .

از هزینه های کلی عمل خود مطلع شوید و تمام جوانب آن را بسنجید . و در آخر با یک دید باز و مشاوره از پزشک های متخصص در این زمینه بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرید .

مثال
مثال

برای انتخاب کردن یک دکتر متخصص جهت انجام عمل بهترین راه مراجعه به سوابق قبلی عمل های او و بررسی دقیق آنهاست .

که چه تعداد از عمل های او موفقیت آمیز بوده و چند عمل او با شکست مواجه شده است .

در این راستا می توانید از افرادی که با دکتر مورد نظر شما آشنا هستند نیز کمک گرفته و اطلاعات خود را تکمیل کنید . حتما پیش از انتخاب دکتر چندین جلسه ی مشاوره با او داشته باشید و از نظرات و عقاید همدیگر مطمئن شوید .

تمام ویژگی های جسمانی روحی و سلیقه ای خود را به دکتر بگویید مطمئن شوید که دکتر شما می تواند آن ها را براورده سازد . کمک گرفتن از اینترنت و سایت های مختلف هم چنین بررسی رزومه ی پژوهشی تحقیقاتی دکتر های مختلف نیز در این زمینه می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند .

عوارض احتمالی جراحی های زیبایی را توضیح دهید ؟

انجام هر عملی عوارضی را در پی خواهد داشت . این عوارض می تواند ناشی از دستکاری در برخی اندام ها باشد یا به دلیل استفاده از دارو ها و موادی که در طی این دوره مصرف می شود ، رخ دهد . بنابراین حتما باید تحقیقات خود را در این زمینه تکمیل کرده تا در هنگام مواجهه با آن ها متعجب نشوید . این عوارض می تواند به صورت موارد زیر خودش را نشان دهد :

عوارض احتمالی جراحی های زیبایی را توضیح دهید ؟
عوارض احتمالی جراحی های زیبایی را توضیح دهید ؟

خون ریزی :

یکی از شایع ترین عوارض بعد از انجام هر جراحی به خصوص عمل های جراحی می باشد . لذا ممکن است بعد از انجام هر عمل به دلیل از دست دادن خون و یا خون ریزی های مکرر تا خوب شدن بخیه ها دچار سر گیجه و ضعف بشوید .

برای حل چنین مشکلی توصیه می شود که حتما با دکتر خود مشورت کرده و رژیم غذایی مقوی را در پیش گیرید . هم چنین قرص های تقویتی برای بالا بردن قوه ی شما در دوران نقاهت بعد از درمان به شدت می تواند گزینه ای کاربردی محسوب شود .

شما در حال مطالعه مقاله جراحی زیبایی زنان در قم هستید

عفونت :

یکی از شایع ترین عوارضی که بعد از انجام عمل های زیبایی ممکن است برای شما دردسر های فراوانی ایجاد کند عفونت می باشد . عنونت عمدتا به دلیل رعایت نکردن بهداشت و محیط آلوده ایجاد می شود مشکلات فراوانی را به همراه خواهد آورد . مخصوصا برای افرادی که عمل های زیبایی شکم و پهلو انجام داده اند و سطح بخیه خورده بسیار زیاد می باشد می تواند خطری بسیار جدی باشد .

عفونت عمدتا با چرک کردن در ناحیه ی بخیه ها خود را نشان می دهد و درد زیادی را نیز به همراه دارد . برای درمان و رفع این مشکل نیز باید به طور مدام ناحیه را شست و شو داد و بانداژ آن را مداوم تعویض کرد . هم چنین با مشورت پزشک دارو های انتی بیوتیک نیز باید مصرف کرد . بعد از اینکه دوره ی نقاهت خود را بگذارند حتما عفونت های موجود برطرف می شود .

عوارض ناشی از بیهوشی :

دارو های بیهوشی عوارض خاص خودش را دارد و مشکلاتی را بر روی بدن بر جای خواهد گذاشت . با وجود تحریم های موجود و وضعیت بحرانی دارو در کشور ، شاهد راه یافتن دارو های بی کیفیت کشور های مختلف هستیم که این عوارض احتمالی را چندین برابر می کند .

تپش های قلب ، حالت تهوع های بیشمار ، سر درد های زیاد وقت و بی وقت ، تنگی نفس و . . . از جمله عوارضی هستند که ممکن است بعد از بی هوشی برای شما اتفاق بیوفتد . توصیه می شود قبل از انجام هر گونه بی هوشی از خوردن غذا های سنگین خودداری کرده و استرس نداشته باشید . هر کدام از موارد بالا را در صورتی که مشاهده کردید حتما با پزشک خود در میان بگذارید .

به طور کلی به شما پیشنهاد می کنیم که تا جای ممکن از بیهوشی دوری کنید و از روش هایی که نیاز به بیهوشی ندارد استفاده کنید.

باقی ماندن جای زخم ها بر روی نواحی مختلف بدن :

بر جا ماندن جای زخم بر روی بدن یکی دیگر از عوارضی است که ممکن است برای افراد مختلف نا خوشایند باشند . بعد از اینکه بخیه های پیوند خوردند و مشکلات زخم ها به طور کامل حل و فصل شد می توان با مشورت پزشک از دارو های موضعی برای رفع جای زخم اسفاده کرد . بعلاوه استفاده از مواد گیاهی هم چون عسل و گیاه آلوئه ورا برای کم رنگ کردن جای زخم ها خالی از لطف نیست .

ورم صورت یا ناحیه مورد عمل :

بعد از عمل به دلیل اینکه بدن در آن ناحیه خون زیادی از دست داده است ، ورم می کند . به این معنی که گلبول های سفید و پلاکت ها در آن منطقه تجمع کرده و مطابق عملکرد طبیعی بدن اقدام به ترمیم و بهبود بدن می کنند .

همین امر باعث شده تا ورم بسیار زیادی را مشاهده کنیم . برای مثال زمانی که شما عمل بینی را انجام می دهید به مدت چند شبانه روز صورت شما ورم بسیار زیادی می کند و همین امر برای شما ممکن است کمی عذاب آور شود .

لذا توصیه می شود بعد از انجام هر عملی حتما از یخ استفاده کنید و یا ناحیه ی خود را آرام ماساژ بدهید . انجام چنین مواردی باعث می شود تا کمتر بدن شما دچار ورم شود و شما را آزرده خاطر کند .

شما در حال مطالعه مقاله جراحی زیبایی زنان در قم هستید

آسیب دائمی به عصب ها :

به دلیل اینکه در فرم طبیعی یک اندام دستکاری می شود ، ممکن است به عصب های آن ناحیه آسیب جدی وارد شود . این آسیب ها باعث اختلال در ارسال پیام های عصبی به مغز شده و در نهایت ممکن است درد های زیادی را شما متحمل شوید . این مورد فقط به هنر دست پزشک و مهارت وی در انجام عمل بر می گردد و در صورتی که مهارت نداشته باشد ممکن است شما به این مشکل دچار بشوید .

در نهایت ممکن است اسیب های جدی به بدن شما وارد شود اگر و تنها اگر در انجام عمل های زیبایی خود عجولانه تصمیم گرفته و بدون دانش و تحقیق در ارتباط با پزشک حاذق در زمینه ی مورد نظر ، خود را به دست او بسپارید .

آمار های عمل های زیبایی در جهان :

همان گونه که در بدو مقاله بیان کردیم ، با نظر به اینکه هر روز بر تکنولوژی های موجود در دنیا و در هر رشته ای رو به افزایش است ، طبیعتا افراد مختلفی که روی به انجام چنین عمل هایی می آورند نیز رو به افزایش است . افراد زیادی هستند که برای بار دوم یا سوم خود را به زیر دست تیغ های زیبایی می سپارند تا بلکه به چهره ی آن شخصیتی که در نظرشان است ، نزدیک شوند .

آمار های عمل های زیبایی در جهان :
آمار های عمل های زیبایی در جهان :

آمار موجود در جهان برای کسانی که این جراحی ها را انجام می دهند به شرح زیر می باشد :

  • اولین کشور : آمریکا با بیش از چهار میلیون جراحی زیبایی در سال
  • دومین کشور : برزیل با بیش از دو میلیون جراحی زیبایی در سال
  • سومین کشور : ژاپن با بیش از یک میلیون جراحی زیبایی در سال
  • چهارمین کشور : کره جنوبی با بیش از 980 هزار جراحی زیبایی در سال
  • پنجمین کشور : مکزیک با جمعیت متقاضی در حدود 700 هزار جراحی زیبایی در سال
  • ششمین کشور : آلمان با تعداد متقاضی بیش از 500 هزار جراحی زیبایی در سال
  • هفتمین کشور : فرانسه با 400 هزار نفر متقاضی در سال
  • هشتمین کشور : با 300 هزار نفر متقاضی در سال

شما در حال مطالعه مقاله جراحی زیبایی زنان در قم هستید

در میان همه ی این کشور های پر متقاضی محبوب ترین و پر طرفدار ترین عمل ها از دیدگاه افراد متقاضی شامل موارد زیر می باشد :

  • جراحی رفع افتادگی پلک
  • جراحی زیبایی شکم یا لیپوساکشن
  • جراحی های افزایش حجم
  • جراحی بینی
  • جراحی پیوند چربی

بسیاری از جراحی های زیبایی مانند کاشت مو و انواع پروتز های بدن و زیبا سازی نواحی تناسلی بانوان نیز هر ساله به طرفدارانش اضافه می شود . اما موارد زیر را می توان بدون رفتن به اتاق عمل و بی هوشی نیز انجام داد :

  • انجام بوتاکس
  • تزریق انواع چربی
  • لیزر کردن موها

در میان تمامی این رده بندی برای انجام عمل های جراحی ایران در رتبه ی 20 در بین 30 کشور شرکت کننده جای گرفته است و پرطرفدار ترین عمل های زیبایی در ایران شامل جراحی های بینی ، لیپوساکشن برای از برداشتن چربی های شکم و انواع تزریق ها می شود .

شما در حال مطالعه مقاله جراحی زیبایی زنان در قم هستید

هزینه ی انجام خدمات جراحی های زیبایی چه مقدار می باشد ؟

عمل های جراحی پلاستیک یا زیبایی جزو عمل ها ی پر هزینه و گران محسوب می شود . لذا زمانی که شما تصمیم به انجام این عمل ها می گیرید حتما از چند کلینیک یا مراکز درمانی و یا بیمارستان های تخصصی در این زمینه پرس و جو کرده و خدماتی را که ارائه می دهند را جویا شوید . ممکن است بسیاری از پزشکان با هزینه ی بسیار پایین این کار را انجام دهند ولی در آخر انتظار شما از انجام چنین عملی بر آورده نشود .

هزینه ی انجام خدمات جراحی های زیبایی چه مقدار می باشد ؟
هزینه ی انجام خدمات جراحی های زیبایی چه مقدار می باشد ؟

بنابراین مجبور شوید چند باره این عمل را تکرار کند تا به نتیجه ی دلخواه خود دست یابید . در این حالت هزینه ی شما چند برابر حالت اول برای شما تمام شده و دچار ضرر و زیان و خسارات بیشماری خواهید شد .

لذا توصیه می شود حتما تحقیقات خود را در بازار کامل کرده و حتما با دکتر خود تمام نظرات و خواسته های خود را در میان بگذارید . (هیچ وقت سرخود اتاق عمل نرید !) در آخر فراموش نکنید که ترجیح خود را بر روی عمل هایی بگذارید که نیاز به بیهوشی ندارد و به اصطلاح سرپایی بر طرف می شود .

و سخن پایانی :

عمل های زیبایی با اینکه بسیار پر طرفدار شده است ، اما در باطن گویای چیز دیگری است . درد های بسیار زیاد ، عوارض بعد از عمل انکار نشدنی ، حس پشیمانی بعد از عمل ، هزینه های سنگین و بسیاری موارد دیگر در کمین افرادی ست که عجولانه و صرفا برای اینکه چهره ی آن ها متناسب با تخیلاتشان نیست ، می باشد .

چهره ی هر انسانی خلق شده ی قلم پروردگار است و به جای روی آوردن به انجام چنین عمل هایی ، تلاش کنیم که خودمان را دوست داشته باشیم و باطن خود را زیبا کنیم . بهتر از از روش های زیبایی برای جلوگیری از پیری زود رس و افتادگی های ناشی از گذر زمان بهره برد.

این نکته را مد نظر داشته باشیدکه زندگی در قرن 21 با همه مشکلاتی که دارد ، مزایایی هم دارد و از جمله آن می توان به پیشرفت علم اشاره کردو. بنابر این از این موهبت به وجود آمده استفاده درست کنیم.

از اینکه تا انتهی مطلب همراه ما بودید بسیار سپاسگذاریم .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید