میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تفاوت دستگاه لیزر نابلکس و کندلا
تفاوت دستگاه لیزر نابلکس و کندلا

لیست موضوعات

تفاوت دستگاه لیزر نابلکس و کندلا

امروز با بررسی موضوع تفاوت دستگاه لیزر نابلکس و کندلا با شما همراهیم.

تفاوت دستگاه لیزر نابلکس و کندلا برای افرادی که قصد دارند عمل لیزر را انجام دهند، گزینه مهمی است که این افراد در پی این هستند که بتوانند با تحقیق درست در مورد اینکه هر دستگاه لیزر چه عملکردی را نمایش می دهد و تفاوت دستگاه ها در چیست برسند و از این طریق بتوانند مناسب ترین دستگاه را برای پوست خود انتخاب کنند.

تفاوت دستگاه لیزر نابلکس و کندلا
تفاوت دستگاه لیزر نابلکس و کندلا

در ادامه مقاله به سوالاتی که شاید برای شما نیز پیش بیاید پاسخ می دهیم.

دستگاه لیزر نابلکس چیست؟

عملکرد دستگاه لیزر کندلا چیست؟

دستگاه لیزر نابلکس و دستگاه لیزر کندلا چه تفاوت هایی دارند؟

 

دستگاه لیزر نابلکس چیست؟

این دستگاه ساخت کشور کره است و در این دستگاه لامپ های محرک راد به کار برده شده است که عمر استفاده از آن طولانی است، از دستگاه نابلکس میتوان برای خیلی موارد دیگر مانند اگر ضایعه عروقی رخ داده باشد استفاده کرد، هم چنین این دستگاه جوانسازی پوست را در پی دارد.

دستگاه لیزر نابلکس چیست؟
دستگاه لیزر نابلکس چیست؟

عملکرد دستگاه لیزر کندلا چیست؟

دستگاه لیزر کندلا ساخت کشور آمریکا است و در این دستگاه لامپ های محرک راد کاربرد دارد که در کشور آمریکا ایجاد می شود، عمر این دستگاه در لامپ هایی که استفاده می شود یک میلیون شات می باشد و بعد از مدتی اگر از این حد استفاده از آن بیشتر شود می تواند عملکرد دستگاه را دچار اختلال کند و مشاهده شود که دستگاه دیگر عملکرد خاص خود را ندارد.

لیزر کندلا تأییدیه استانداردهای جهانی را در پی دارد.

در این دستگاه از سیستم خنک کننده ای استفاده می شود که در حال حاضر با بالاترین میزان لازم از خنک کنندگی همراه است و می تواند امنیت خیلی زیادی برای پوست بیماران در پی داشته باشد، هم چنین این دستگاه درد کمتری دارد و سوختگی را در آن کاهش دارد.

در این دستگاه فواصل برای لیزر کردن محدود است و ماندگاری بالایی دارد و هم چنین امکان اینکه مو دوباره بازگشت پیدا کند کاهش می یابد.

عملکرد دستگاه لیزر کندلا چیست؟
عملکرد دستگاه لیزر کندلا چیست؟

دستگاه لیزر نابلکس و دستگاه لیزر کندلا چه تفاوت هایی دارند؟

در هنگامی که فردی برای لیزر به مرکزی مراجعه می کند اگر دستگاه مورد استفاده دستگاه کندلا باشد فرد مشاهده می کند که دیگر لازم نیست جلسه های زیادی را برای لیزر به مرکز مراجعه کند، این دستگاه تفاوتی که دارد این است که سرعت بالایی دارد و در ثانیه ها قدرت زیادی دارد

و به همین دلیل خیلی مواقع پیش می آید که در همان جلسه اول بتوان موها را از بین برد و به راحتی به جای اینکه احتیاج به دفعات بیشتری برای لیزر باشد فرد می تواند در جلسات کمتری نتیجه بگیرد، و می توان در حدود چهار جلسه نتیجه را از لیزر گرفت.

این دستگاه کندلا نیز می تواند به خاطر سرعت بالایی که داد باعث شود که حضور در جلسه لیزر و انجام لیزر زمان کمتری ببرد و این ساعات را کمتر کند.

دستگاه لیزر کندلا در گذشته محدودیت پوستی داشت و برای هر پوستی استفاده نمی شد اما امروزه از این دستگاه میتوان برای هر نوع پوستی استفاده کرد. بعد از استفاده از دستگاه کندلا نیاری نیست فرد از کرم های بی حس استفاده کند، کار با این دستگاه راحت تر است و فرد می تواند روی دستگاه تسلط بهتری پیدا کند و از آن نتیجه بهتری را دریافت کند.

امروزه در خیلی از مراکز بیشتر از دستگاه نابلکس استفاده می شود چون این دستگاه هزینه کمتری را برای افراد در پی دارد و ساخت کشوری می باشد که میتوان این دستگاه را به راحتی از آن خرید و این دستگاه چون به روز و قدرتمند است میتوان به آسانی آن را به کار برد

و خیلی از مراکز می توانند از خدمات پس از فروش و پشتیبانی آن بهره مند شوند و اگر قطعه ای احتیاج به تعمیر داشت بتوانند آن را تهیه کنند و دغدغه دیگری نداشته باشند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید