لابیاپلاستی

تزریق چربی به لابیا

تزریق چربی به لابیا

ما در این مقاله میخواهیم راجع به عمل تزریق چربی به لابیا در خدمت شما باشیم.

مانند هر بخش دیگری از بدن شما، حتی لابیا نیز در معرض علائم پیری قرار دارد. در طول زمان لابیا (لبه‌ای خارجی) می‌تواند به دلیل کاهش سطح استروژن، چین و چروک پیدا کرده و الاستیسیته خود را از دست بدهد. این کاهش می‌تواند ناشی از زایمان و یائسگی و نیز کاهش وزن شدید باشد.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ می‌دهیم:

نوشته های مشابه
  • هدف از عمل لابیاپلاستی چیست؟
  • چگونه پیوند چربی می‌تواند اندام‌های جنسی زنان را جوان سازد؟
  • در طول پیوند زدن چربی در عمل زیبایی لابیا چه اتفاقی می‌افتد؟
  • خطرات و پیچیدگی‌های احتمالی عمل پیوند چربی لابیا چیست ؟
  • آیا شما یک کاندید خوب برای پیوند چربی هستید؟
  • عمل لابیاپلاستی برای چه کسانی خطرناک است؟
  • مراقبت های پس از عمل چگونه میباشد؟

 

هدف از عمل لابیاپلاستی چیست؟

پیوند چربی در جراحی پلاستیک برای اهداف ترمیمی و زیبایی‌شناختی چهره، سینه و بدن مورد استفاده قرار گرفته‌است. تعداد کمی از گزارش‌ها، جراحی‌های زیبایی اندام تناسلی زن، به ویژه جوان شدن لابیا را توصیف می‌کنند.

در این گزارش ما یک نشانه و استفاده از تزریق پوستی برای افزایش حجم لابیا در یک بیمار را توصیف می‌کنیم. ما دریافتیم که این روش یک گزینه برای زیبایی لابیا است و یک نتیجه پایدار را در بازیابی حجم ارایه می‌دهد.

بهترین نتیجه را می توان با پیوند چربی، گرفتن سلول‌های چربی از هر ناحیه بدن و انتقال آن ها به لابیا بدست آورد. سلول‌های چربی به خوبی رشد می‌کنند و پر کننده دائمی و حجم دهنده هستند. در لابیاپلاستی ، ما به زنان کمک می‌کنیم تا چربی ناخواسته بدن را خارج کنند و پستان، کفل، صورت و حتی ناحیه تناسلی خود را زیبا سازی کنند.

این تکنولوژی مدرن به تکنسین‌های پزشکی و زیبایی‌شناختی ما اجازه می‌دهد تا به نتایج زیبا و طبیعی با خطرات کمتری نسبت به جراحی دست یابند.

پیوند چربی، که به عنوان انتقال چربی شناخته می‌شود، یک روش جدید و متفاوت برای اصلاح نقایص ظاهری شما است. در سنین بالا غشای میانی (لایه پوست زیر روپوست) بیرون می‌آید و صورت لاغر و توخالی به نظر می‌رسد، و صورت شل و افتاده به نظر می‌رسد در حالی که اینطور نیست

ما فرآیند سالمندی را بهتر درک می‌کنیم، به جای تشریح بافت‌های تشریح شده و بالا بردن عمل، از آن در برخی از بیماران قدردانی می‌کنیم و اضافه کردن حجم بافت نرم نظیر چربی باعث می‌شود که صورت جوان‌تر به نظر برسد. در عمل تزریق چربی، ما صورت را با تزریق چربی زیر پوست احیا می‌کنیم. این امر با پر کردن منافذ صورت باعث می شود که فرد جوان به نظر برسد.

چگونه پیوند چربی می‌تواند اندام‌های جنسی زنان را جوان سازد؟

پوست صورت تنها ناحیه ای نیست که در طول زمان حجم و زیبایی خود را از دست می دهد. زنان بافت چربی را از صورت و پستان‌های خود و همچنین مهبل از دست می‌دهند.

در زمانی که زنان به طور معمول موهای زاید خود را تراشیده و موم می‌کنند، پوستی که با آن مواجه می‌شوند می‌تواند باعث شود که آن‌ها احساس غیر جذاب داشته باشند.از دست دادن چربی، در حالتی از حال فرو رفتن لب‌های خارجی لابیا و نشیمن شرمگاهی در مهبل، آشکار می‌شود.

از دست دادن اعتماد به نفس حتی می‌تواند لذت فعالیت های جنسی را نیز برای فرد کاهش دهد. تزریق چربی گستره‌ای از راه‌حل‌ها را برای افزایش زیبایی ناحیه تناسلی ارائه می‌دهد.

با این حال برای زنانی که دنبال راه‌حل ثابت تری می‌گردند، پیوند چربی را توصیه می‌کنیم. این درمان شامل برداشتن سلول‌های چربی از پایین شکم ، باسن، و یا کمر و تزریق آن به ناحیه لابیا در قسمت مهبل است. چربی آن ناحیه را پر می‌کند و به آن ظاهر نرم‌تر و آراسته تری می‌دهد.

 

در طول پیوند زدن چربی در عمل زیبایی لابیا چه اتفاقی می‌افتد؟

در طی مشاوره اولیه خود قبل از عمل، تیم جراحی روند انتقال چربی را به طور مفصل با شما بررسی خواهد کرد. در آن زمان، آن‌ها همچنین درباره سلامت عمومی، سبک زندگی، و هر گونه جراحی قبلی که ممکن است تجربه کرده باشید، تحقیق خواهند کرد.

متخصصان این روش پیچیده و ظریف را انجام می‌دهند و مهارت آن‌ها به این معنی است که درصد زیادی از سلول‌های چربی تزریق‌شده در این فرآیند جان سالم به در می‌برند و تبدیل به جوان شدن طولانی‌مدت برای سینه‌ها، کفل، صورت و اندام‌های جنسی می‌شوند.

خطرات و پیچیدگی‌های احتمالی عمل پیوند چربی لابیا چیست ؟

تمام روش‌های جراحی و حتی درمان‌های غیر جراحی دارای درجه‌ای از ریسک هستند. نگرانی‌های احتمالی عمل پیوند چربی لابیا شامل موارد زیر است:

۱- تورم

۲- نکروز پوست و یا چربی

۳- عدم تقارن

۴- غده ی خون لخته شده

عمل لابیپلاستی برای چه کسانی خطرناک است؟

۱- زنان باردار و یا مادران شیرده

۲- افرادی که سابقه عفونت در ناحیه تناسلی خود دارند

۳- افرادی که سیستم بدنی ضعیفی دارند

بهترین راه برای به حداقل رساندن ریسک این است که اطمینان حاصل شود که دکترها و پرستاران که عمل پیوند چربی را انجام می‌دهند مهارت و تجربه ی کافی را دارند. پزشکان و پرستاران برای اجرای این عمل تحت آموزش‌های دقیق قرار گرفته‌اند تا اطمینان حاصل شود که هر روند به بهترین نحو ممکن پیش می‌رود.

عمل لابیپلاستی برای چه کسانی خطرناک است؟
عمل لابیپلاستی برای چه کسانی خطرناک است؟

آیا شما یک کاندید خوب برای پیوند چربی هستید؟

کاندید های خوب برای روش‌های انتقال چربی و سایر خدمات زیبایی‌شناختی باید در سلامت فیزیکی خوبی باشند. اگر آن‌ها سیگار می‌کشند، باید با توقف سیگار یک ماه قبل از عمل موافقت کنند چون سیگار کشیدن اثر منفی بر روی درمان دارد.

یک کاندیدای خوب انتظارات واقع گرایانه در مورد نتیجه عمل خود، از دیدگاه فیزیکی و عاطفی خواهد داشت. در نهایت، بیماران باید به وزن ایده‌آل بدن خود نزدیک باشند و مقدار کافی چربی بدن قبل از این که روند انجام شود داشته باشند.

آیا شما یک کاندید خوب برای پیوند چربی هستید؟
آیا شما یک کاندید خوب برای پیوند چربی هستید؟

مراقبت های پس از عمل چگونه میباشد؟

۱- داروهای تجویز شده توسط دکتر را مداوم مصرف کنید

۲- برای کاهش تورم از کمپرس یخ استفاده شود

۳- بعد از عمل از رانندگی اجتناب کنید

۴- به منظور جذب کامل چربی از گن استفاده شود

۵- از ورزش های سنگین به مدت یک ماه خودداری کنید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۱۳۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۱۳۶۸

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزاتاچ از سال۱۳۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
با یک کلیک تماس بگیرید