میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تزریق ژل به سینه
تزريق ژل به سينه

لیست موضوعات

تزریق ژل به سینه

در این مقاله، به موضوع تزریق ژل به سینه می پردازیم و ما موضوعات مختلفی را در رابطه با تزریق ژل به سینه ، به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

جراحی های زیبایی مرتبط با افزایش سایز سینه چیست؟

از چه تکنیک هایی برای افزایش سایز سینه استفاده می شود؟

تکنیک افزایش سایز با تزریق ژل به سینه چیست؟

تکنیک افزایش سایز با تزریق ژل به سینه چگونه انجام می گیرد؟

دلایل ترجیح تکنیک افزایش سایز با تزریق ژل به سینه نسبت به سایر تکنیک ها چیست؟

توصیه های پزشکی بعد از تزریق ژل به سینه چیست؟

خطرات احتمالی تزریق ژل به سینه چیست؟

 

جراحی های زیبایی مرتبط با افزایش سایز سینه

سینه یکی از مهمترین عناصر زیبایی و داشتن اعتماد به نفس  در زنان است. در میان جراحی های زیبایی یکی از بیشترین جراحی های انجام شده در میان زنان افزایش سایز سینه با گذاشتن سیلیکون و ژل است. این عمل به دلایل  مختلفی مثل بارداری، تغذیه با شیر مادر، افزایش سن و افزایش وزن،که باعث کوچک شدن و یا افتادگی سینه  می شود انجام میگیرد.

 

تکنیک های مورد استفاده برای افزایش سایز سینه

تکنیک های مختلفی در عمل های  تقویت و زیباشناسی بر روی سینه استفاده می شود. استفاده از این تکنیک ها ممکن است با توجه به خواسته هرفرد و بسته به ساختار بدن و ساختار قفسه سینه بیمار متفاوت باشد.

تکنیک های مورد استفاده برای افزایش سایز سینه
تکنیک های مورد استفاده برای افزایش سایز سینه

گذاشتن سیلیکون و تزریق ژل دو روش پرطرفدار در بین متقاضیان است، در چنین مواردی سینه ها ی کوچک را می توان با گذاشتن سیلیکون  یا تزریق ژل به  سینه ای بزرگتر، تو پر تر و زیباتر تبدیل کرد  و  تزریق ژل به دلیل اینکه روشی سالم ترو کم خطرتری است بیشتر ترجیح داده می شود.

تکنیک افزایش سایز با تزریق ژل به سینه

به منظور داشتن سینه های ایده آل، یکی از روش های مورد استفاده در دنیای زیبایی شناسی، روش تزریق ژل است. که این عمل  بر روی سینه به طور عمده در زنانی با سن متوسط انجام میگیرد.

ترجیح زنان برای انجام دادن این عمل بسته به مسائلی مانند انقباض در سینه، تضعیف سینه که  به مرور در طول زمان ایجاد میشود و یا و برای رسیدن به سینه های بزرگتر است، همچنین برای زنانی که سینه های آن ها تقارن ندارد و یا تفاوت اندازه در سینه های خود دارند، و همچنین برای زنانی که سینه های خود را به دلایل مختلف تخلیه کرده اند انجام میگیرد , البته تزریق ژل راه مناسب و ایمنی برای حجم دادن به سینه نیست.

چگونگی انجام تکنیک افزایش سایز با تزریق ژل به سینه

تزریق ژل به داخل بدن به صورت نقطه ای یا منطقه ای انجام می شود تا ظاهر طبیعی تری در قفسه سینه ایجاد شود. این روش نه تنها برای زنانی که خواستار بزرگ شدن سینه و به خاطر زیبایی شناسی استفاده میشود، بلکه برای تسریع بازسازی سینه افرادی که مجبور به برداشتن  سینه های خود به علت بیماری هایی مانند سرطان سینه شده اند، استفاده می شود.

چگونگی انجام تکنیک افزایش سایز با تزریق ژل به سینه
چگونگی انجام تکنیک افزایش سایز با تزریق ژل به سینه

در انجام عمل  تقویت و زیباشناسی بر روی سینه ، در یک جلسه به طور متوسط 150 تا 400 سی سی ژل تزریق می شود که  می تواند  باعث رشد قابل ملاحظه ای در سینه شود. با این حال، بسته به  انتظار هر بیمار برای بزرگ شدن سینه میتواند این مقدار متفاوت باشد،و  گاهی اوقات ممکن است دو یا سه جلسه برای  تزریق ژل لازم باشد.

 

پزشک متخصص با تزریق ژل به همراه بی حس کننده به نقاط مختلف سینه باعث حجیم شدن سینه میشود. ماده اصلی تشکیل دهنده ژل اسید هیالورونیک است که با بافت بدن سازگار و بلافاصله پس از تزریق جذب می شود.پس از تزریق ژل بزشک متخصص نقاط تزریقی ژل را ماساژ می دهد تا ژل به همه ی مناطق به صورت یکسان پخش شود .

دلایل ترجیح تکنیک افزایش سایز با تزریق ژل به سینه نسبت به سایر تکنیک ها

روش تزریق ژل  یکی از روش های پرطرفدار در عمل های زیبایی شناسی سینه می باشد. این ترجیح می تواند  به خاطر نتایج موثر و نداشتن  اثرات منفی مانند زخم و یا درد در مراجعه کننده باشد. همچنین میزان موفقیت در تزریق ژل برای تقویت و یا زیباشناسی سینه  بالا است، و حتی  اگر نتیجه  به دست آمده از تزریق ژل مورد نظر بیمار نباشد، با داشتن جلسات بیشتر می توان به نتیجه و خواسته دلخواه بیمار رسید. ماندگاری ژل در سینه به مدت 18 ماه تا دو سال است و بعد از گذشتن این مدت در صورت تمایل بیمار میتوان آن را تمدید کرد.

توصیه های پزشکی بعد از تزریق ژل به سینه

کاهش سایز سینه در دوره پس از تزریق، به ندرت دیده می شود. شما بعد از جراحی باید به توصیه های پزشک خود توجه نمایید. هر چقدر بیشتر به توصیه ها عمل کنید بدن شما خیلی زودتر با تزریق ژل سازگار میشود.

مراقبت بعد از تزریق ژل به سینه

  • از پوشیدن لباس تنگ و بیکینی ظرف 24 ساعت خودداری شود.
  • از رفتن به حمام به مدت 1 هفته خودداری شد
  • از انجام فعالیت های فیزیکی زیاد، مثل ورزش کردن تا 1 هفته خودداری شود
  • به مدت 10 تا 14 روز از رفتن به استخر و سونا خودداری شود

 

خطرات احتمالی تزریق ژل به سینه

همانند بسیاری از جراحی های زیبایی شناسی، در طی تزریق ژل و عمل تقویت سینه ممکن است عوارض مختلفی مثل کبودی های کوچک و یا داشتن مقدار کمی درد وجود داشته باشد  که این عوارض خیلی سریع بهبود پیدا میکند. اما هیچ خطر جدی یا خطرناک در نتیجه تزریق ژل به سینه  مانند زخم تاخیری و عفونت و … وجود ندارد.

خطرات احتمالی تزریق ژل به سینه
خطرات احتمالی تزریق ژل به سینه

تزریق ژل کمترین خطر در در میان عمل های  تقویت و زیباشناسی بر روی سینه است و از نظر نتایج  به دست آمده بسیار موثر و موفق است.این عمل بدون نیاز به بیهوشی و سرپایی است و حداکثر به مدت 2 ساعت طول میکشد.با این حال باز توصیه می شود که این کار را با پزشکان با تجربه در این زمینه انجام دهید و قبل از عمل حتما یک سونوگرافی برای  تشخیص سلامت بافت سینه های خود انجام دهید.

حتما تمام خواسته خود را با پزشک متخصص درمیان بگذارید تا بتوانید مناسب ترین روش را انتخاب و به نتیجه کاملا دلخواه خود برسید.در رابطه با نتایج عمل پس از تزریق ژل به سینه خود واقع بین باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه موفق از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه درخشان در زمینه زیبایی های زنان از سال 94 با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام : dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید