میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تزریق چربی به سینه در اهواز
تزريق چربي به سينه در اهواز

لیست موضوعات

تزریق چربی به سینه در اهواز

تزریق چربی به سینه در اهواز یکی از روش های جوانسازی و جراحی زیبایی است که به خصوص امروزه طرفداران زیادی دارد. این روش یکی از روش های بی خطر و ایمن به منظور افزایش سایز سینه و برطرف کردن اثراتی است که به دلیل افزایش سن یا تغییرات شدید وزنی در بدن فرد اتفاق می افتند.

تزریق چربی به سینه در اهواز
تزریق چربی به سینه در اهواز

اگر قصد تزریق چربی به سینه را دارید پیشنهاد می کنیم به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

کاربر گرامی، زرکلینیک در تهران ،منطقه پاسداران میدان هروی واقع گردیده است.
شما به این دلیل به این صفحه هدایت شده اید که خدمات زیبایی زنان در شهر خود (اهواز) را جستجو نموده اید.
چناچه مایل هستید خدمات مورد جستجوی خود (تزریق چربی به سینه) را در یکی از بهترین کلینیک های پایتخت دریافت نمایید با مشاورین ما تماس بگیرید.
مشاورین ما پیشنهادات ویژه ای برای مراجعین شهرستان دارند.
پس همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 161 930 22 021  –  09127379893

در این مقاله قصد داریم در مورد تزریق چربی به سینه ، روش انجام این کار و هم چنین مزایای آن صحبت کنیم. به علاوه در مورد روش ها و ویژگی های یک پزشک خوب در این زمینه نیز توضیحاتی را برای راهنمایی بیشتر ارائه کنیم.

در همین ابتدا تاکید می کنیم که پیش از هر اقدامی با پزشک متخصص مشورت نمایید. چرا که ممکن است تزریق چربی در سینه برای همه افراد مناسب نباشد و روش های ترکیبی بهترین نتیجه را برای شما ایجاد کند. به همین جهت می توانید با زرکلینیک تماس بگیرید و وقت مناسبی را برای مشورت با  دکتر زرگنج فرد رزرو نمایید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

دلایل انجام تزریق چربی چیست؟

ساز وکار تزریق چربی به چه صورت است؟

کدام نواحی از بدن قابلیت انجام تزریق دارند؟

مزایای تزریق چربی به بدن چیست؟

کدام افراد می توانند تزریق چربی به سینه داشته باشند؟

تزریق چربی به بدن به خصوص سینه ها چه کاربردی دارد؟

تزریق چربی برای افرادی که جراحی های قبلی در سینه داشته اند به چه صورت است؟

بعد از تزریق چربی به سینه در اهواز پوشش فرد باید به چه صورتی باشد؟

ماندگاری تزریق چربی چه میزان است؟

سایز سینه در تزریق چربی به سینه چقدر تغییر می کند؟

تزریق چربی به سینه را باید چه زمانی انجام داد و آیا نیاز به تجدید دوره ای دارد؟

در انتخاب پزشک برای تزریق چربی به سینه در اهواز چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اقدامات قبل از تزریق چربی به سینه در اهواز چیست؟

بعد از تزریق چربی به سینه در اهواز چه اقداماتی باید انجام داد؟

چرا تزریق چربی به سینه در اهواز نسبت به سایر روش ها محبوبیت بیشتری دارد؟

تزریق چربی به سینه در اهواز چه مزیت هایی دارد؟

 

دلایل انجام تزریق چربی چیست؟

زیبایی بزرگترین دغدغه و معضل بشر است که به منظور دستیابی به آن روش های زیادی را اختراع کرده است. یکی از مواردی که می توانند زیبایی را تحت تاثیر قرار دهند پیری است. در اثر پیری و افزایش سن اتفاقات مختلفی می افتد که یکی از آن ها ایجاد چین و چروک در نواحی مختلف بدن و افتادگی در بعضی قسمت ها در اثر از بین رفتن چربی هاست.

دلایل انجام تزریق چربی چیست؟
دلایل انجام تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی

به منظور مبارزه با اثرات پیری روش های مختلفی به کار گرفته می شود که یکی از آن ها تزریق چربی است. با توجه به ساز و کار و فرآیند انجام تزریق چربی یکی از روش های ساده و کم خطر است که برای جوانسازی کاربرد زیادی داشته و در دنیای امروز طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روش جراحی، به این دلیل مورد توجه قرار می گیرد که چربی مورد استفاده در آن از بدن خود فرد گرفته می شود.

این عامل باعث می شود اثرات سو و آسیب زا از این جراحی کاهش یافته و این روش جوانسازی به یکی از روش های کاملا بی خطر تبدیل شود. از طریق تزریق چربی به نواحی مختلف بدن می توان چین و چروک را کاهش داد و افتادگی ها و نواحی مختلف از بدن که حجم درستی ندارند را پر کرد و فرم و شکل جدیدی داد.

دلایل انجام تزریق چربی

افزایش سن و ورود به پیری و تغییرات وزنی به خصوص در صورتی که در مقدار زیاد انجام شوند باعث ایجاد تغییرات مختلف و زیادی در پوست می شوند.

یکی از این تغییرات ایجاد افتادگی در ناحیه های مختلف بدن و خالی شدن برخی قسمت ها از بافت چربی است. این مسئله باعث ناموزون شدن اندام و ایجاد ظاهر نازیبا در بدن می شود که به منظور درمان و حل آن می توان تزریق چربی انجام داد.

این اتفاق بیشتر در قسمت هایی مانند صورت، سینه ها، باسن و… اتفاق می افتد که با تزریق چربی می توان آن را به فرم متفاوت در آورد یا زیبایی بخشید.

هم چنین در برخی افراد مشکلاتی مانند اسکار یا زخم ایجاد فضای توخالی یا چروک های نا زیبا در پوست می کند که به وسیله تزریق چربی به این نواحی می توان چروک ها را درمان کرد و ظاهر پوست را زیبایی بخشید.

دلایل انجام تزریق چربی
دلایل انجام تزریق چربی

ساز و کار تزریق چربی به چه صورت است؟

تزریق چربی به عنوان یکی از روش های زیبایی و جوان سازی پوست امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد که بیشترین دلیل آن راحتی انجام این روش است.

معمولا به منظور انجام این روش از بی حسی موضعی یا بی حسی کلی استفاده می کنند که به منظور کاهش درد در ناحیه برداشت چربی و تزریق چربی بسیار کارآمد است.

بسته به اینکه میزان چربی برداشته شده چه میزان باشد و هم چنین محل تزریق چربی چه حجمی داشته باشد روش بی حسی تعیین می شود. ساز و کار تزریق چربی به بدن دارای سه مرحله است که برای تمام قسمت ها به طور یکسان انجام می شود.

برداشت چربی

اولین مرحله برای انجام جراحی تزریق چربی برداشتن چربی است. در این مرحله چربی مورد نیاز برای تزریق از یکی از قسمت های بدن که چربی آن بیشتر از سایر قسمت هاست برداشته می شود.

این بخش معمولا، بخشی است که بیشترین میزان چربی را دارد. به عنوان مثال ران پا، شکم یا باسن. برداشتن چربی در این روش به صورت لیپوساکشن انجام می شود.

لیپوساکشن روشی است که در آن چند برش کوچک روی شکم در اطراف ناف ایجاد می شود و از محل این برش ها یک لوله نازک به نام لاپاراسکوپ وارد بدن می شود.

این لوله با شکستن چربی ها به خارج شدن ساده آن ها کمک می کند و به وسیله مکش لاپاراسکوپ از بدن خارج شده و در کپسول مخصوص تا زمان استفاده و انتقال به محل مورد نظر ذخیره سازی می شود.

پاکسازی و سم زدایی چربی

دومین مرحله برای تزریق چربی پاکسازی است. در این مرحله، سلول های سالم و خالص چربی از سلول های مرده و آسیب دیده جدا می شوند. در صورتی که این مرحله به درستی انجام نگیرد ممکن است ناحیه تزریق شده واکنش نشان داده و دچار مشکل می شود. روش انجام جداسازی معمولا سانترفیوژ است که از طریق آن سلول ها جداسازی می شوند.

تزریق نهایی

در نهایت، چربی های خالص و عاری از آلودگی و سلول های ناسالم به منظور تزریق نهایی در محل مورد نظر آماده می شوند. در مرحله اول برای انجام این کار محل مورد نظر بی حس شده و سپس از طریق سرنگ مخصوص جربی برداشته شده از محل و خالص شده به محل مورد نظر تزریق می شود.

به دلیل اینکه برخی از این چربی در اثر فعالیت سوزانده می شود معمولا پزشکان حجم بیشتر از نیاز را برداشته کرده و به محل مورد نظر تزریق می کنند.

تزریق نهایی
تزریق نهایی

کدام نواحی از بدن قابلیت انجام تزریق دارند؟

تقریبا می توان گفت که تمام قسمت های بدن پذیرنده چربی هستند. در بعضی افراد اتفاقات مختلف مانند تغییر وزن و در تمام افراد افزایش سن باعث ایجاد چین و چروک و… می شود. برای حل این مشکل روش های مختلفی وجود دارد که ساده ترین آن تزریق چربی به زیر پوست است.

بافت چربی می تواند به پوست حالت ارتجاعی داده و باعث جوانسازی پوست شود که یکی از بهترین روش های مبارزه با اثرات پیری است. برخی از نواحی مختلف و رایج بدن که می توان به آن تزریق چربی کرد شامل:

سینه

یکی از قسمت ها بدن که در زیبایی تاثیر زیادی دارد سینه هاست. فرم دهی به سینه و داشتن ظاهر مناسب در این عضو بدن برای زنان بسیار اهمیت دارد. در بعضی افراد به دلیل کاهش وزن زیاد، شیردهی های متوالی در اثر زایمان های زیاد، افزایش سن، بیماری های مختلف و… سینه ها حالت افتاده پیدا می کنند.

به دلیل حل این مشکل و هم چنین تغییر ظاهر بدن می توان تزریق چربی را به سینه ها انجام داد. چربی مورد نیاز برای انجام تزریق چربی به سینه از کمر، بازوها، باسن و… بر می دارند.

سینه
سینه

گونه و غبغب

صورت، اولین محلی است که تغییرات بدن در آن بروز پیدا می کنند. در اثر لاغری اولین منطقه که دچار تغییر ظاهر می شود صورت است. هم چنین برخی افراد برای زیبایی بخشی بیشتر به صورت اقداماتی مانند برجسته سازی گونه ها و هم چنین زاویه دار کردن و تغییر شکل فک را انجام می دهند که باعث زیبایی بیشتر می شود. هم چنین در اثر افزایش سن معمولا غبغب دچار افتادگی می شود که با تزریق چربی می توان آن را درمان کرد.

زیر چشم

از دیگر قسمت های صورت که در اثر بالا رفتن سن، کاهش وزن، خستگی، فعالیت زیاد و… دچار افتادگی می شوند زیر چشم هاست. گودی و سیاهی در این ناحیه احتمال دارد موجب ظاهر نازیبا در فرد شود که به منظور آن معمولا می توان از تزریق چربی استفاده کرد. به طور کل تزریق چربی برای زیباسازی و هماهنگ سازی بدن تاثیر زیادی داشته و بسیار استفاده می شود.

باسن

بعد از سینه ها باسن نیز تاثیر زیادی در ظاهر زیبای افراد دارد. به خصوص برای زنان باسن زیبا و برجسته می تواند مانند سینه های سایز مناسب و جذاب دارای اهمیت است. این مسئله در جوانان اهمیت بیشتری داشته و بعد از جراحی سینه یکی از جراحی های پرطرفدار در میان جوانان است.

باسن معمولا بیشترین میزان چربی را نیاز دارد. چربی مورد نظر برای این قسمت عموما از شکم، ران ها و قسمت هایی که چربی آن بیشتر است برداشته می شود. به دلیل این که چربی تزریق شده به این بخش معمولا حجم زیادی دارد معمولا از بی حسی کلی برای این کار استفاده می شود.

مزایای تزریق چربی به بدن چیست؟

پوست نقش مهمی در زندگی انسان ایفا می کند. پوست اولین لایه دفاعی بدن است که از ورود میکروب ها و… جلوگیری می کند و هم چنین زیبایی آن در زیبایی فرد تاثیرگذار است. پوست سالم و شاداب در روحیه فرد تاثیر گذاشته و بیماری ها نیز اولین علائم خود را با تغییرات پوستی بروز می دهند.

زیبایی

زیبایی عامل بسیار مهمی است. اولین تاثیر زیبایی در افراد افزایش اعتماد به نفس است. داشتن رضایت از چهره و بدن باعث می شود فرد اعتماد به نفس زیادتری پیدا کرده و این اعتماد به نفس نیز در روابط تاثیرگذار است.

زیبایی در تمام عرصه های زندگی افراد تاثیرگذار است. زیبایی قدرت سخن وری فرد را بالاتر برده و باعث می شود که فرد به شکل بهتری در اجتماع حضور پیدا کند. یکی از روش های کسب زیبایی جوانسازی و جوان نگه داشتن پوست است که از طریق تزریق چربی به بدن امکان پذیر است.

جوانسازی

از دیگر مزایای تزریق چربی به پوست و ناحیه های زیر آن جوان سازی پوست است. چربی می تواند باعث کش آمدن و انعطاف پذیری پوست شده و به خصوص برای افرادی که به دلیل رژیم غذایی و فعالیت های سنگین آب میان بافتی آنها کم شده و پوست حالت چروکیدگی پیدا کرده بسیار موثر باشد.

چربی تزریق شده به زیر پوست باعث افزایش فعل و انفعالات در سلول‌ها شده و سوخت و ساز آنها را بالاتر می برد که این امر نیز در جوانسازی پوست بسیار موثر است.

افزایش اعتماد به نفس

همانطور که گفته شد زیبایی و زیبا دیده شدن می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد به نفس داشته باشد که تزریق چربی به زیر پوست به دلیل به وجود آوردن این زیبایی می توانند نقش مهمی را در افزایش اعتماد به نفس افراد ایفا کند. به خصوص در افرادی که به دلایل مختلف مانند تصادف یا سوختگی پوست آنها دچار مشکل شده با تزریق چربی می توان این مشکل را درمان کرد و اعتماد به نفس را افزایش داد.

بهبود روابط

افراد با اعتماد به نفس و توانایی بیشتری در برقراری ارتباط دارند و در انجام این کار موفق تر عمل می کنند. اعتماد به نفس بالا و ارتباط برقرار کردن بهتر با افراد می تواند باعث به وجود آوردن روابط موفق و مناسب شود

همچنین بسیاری از زنان به دلیل شرایط نامناسب پوست خود حتی امکان برقراری رابطه جنسی درست را ندارند که با تزریق چربی به زیر پوست و رفع مشکلات پوست می توان تمامی مسائل را برطرف کرد و روابط اجتماعی و زناشویی را به بهترین شکل برقرار کرد.

بهبود روابط
بهبود روابط

کدام افراد می توانند تزریق چربی به سینه داشته باشند؟

همانطور که گفته شد تزریق چربی به سینه یکی از روشهای زیباسازی این ناحیه از بدن است و همچنین باعث افزایش سایز سینه ها و بهتر دیده شدن بدن می‌شود به خصوص در افرادی که به دلایلی مانند کاهش وزن یا حتی سرطان بخشی از سینه آن ها فاقد چربی است می‌توانند با انجام تزریق چربی به سینه این مشکل را برطرف کنند.

زنان مبتلا به سرطان سینه

در زنانی که به نوع مزمن سرطان سینه مبتلا هستند اولین راه درمان عمل جراحی و تخلیه سینه هاست که در بسیاری از افراد باعث کم شدن سایز سینه و همچنین ظاهر نازیبا و ناموزون در ایران انجام میشود. زنانی که به سرطان سینه مبتلا هستند

ممکن است تحت عمل ماستکتومی ناچار به برداشتن سینه قرار گیرند و ناچار شوند تمام حجم‌سینه یا بخشی از آن را که توده در آن قرار دارد حذف کنند که این مسئله موجب از بین رفتن شکل و ظاهر اولیه بدن می گردد.

این افراد می توانند با تزریق چربی به سینه بخش از این شکل ظاهری را جبران کنند و زیبایی اولیه را به اندام خود بازگرداند البته نکته مهمی که در تزریق چربی به این افراد وجود دارد دقت بالا و همچنین اطمینان از خالی بودن بدن از سلولهای سرطانی است به این دلیل که ممکن است سلول های جدید چربی به عنوان سلول‌های سرطانی شناخته شده و ایجاد مشکل کنند.

افراد دارای مشکلات مادرزادی

برخی زنان به طور مادرزاد دچار مشکلاتی در این قسمت از بدن خود هستند به عنوان مثال ممکن است سایز سینه ها در آن ها اختلاف فاحشی داشته باشد و این ناموزون بودن به حدی باشد که حتی در لباس پوشیدن آنها نیز تأثیرگذار باشد. این مشکل حتی ممکن است به دلیل اختلالات دوران بلوغ و ترشح نامناسب هورمون ها رخ دهد که به منظور درمان آن می توان اقدام به تزریق چربی به زیر سینه ها کرد.

افراد ناراضی از اندام

به دلایل مختلف مانند چاقی و لاغری های زیاد یا بارداری و شیردهی متعدد و پشت سر هم ممکن است سایز سینه تغییر کند که این مسئله برای بسیاری از افراد خوشایند نیز همچنین ممکن است به دلیل بارداری و شیردهی سینه ها دچار افتادگی شوند که به وسیله تزریق چربی به زیر سینه می توان تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرد.

البته سایر افراد نیز می توانند اقدام به جراحی زیبایی تزریق چربی به سینه کنند اما افراد و گروه های ذکر شده در اولویت انجام این عمل می باشند.

افراد ناراضی از اندام
افراد ناراضی از اندام

تزریق چربی به بدن به خصوص سینه ها چه کاربردی دارد؟

تزریق چربی به بدن بیشتر به منظور زیبایی انجام می‌گیرد اما گاهی اوقات این کار فواید درمانی داشته و به جز مبحث زیبایی و جوان سازی پوست به منظور درمان در نواحی مختلف نیز استفاده می شود. به عنوان مثال در افرادی که  برخی از قسمت های بدن آنها به دلیل اضافه وزن هنوز دارای چربی است میتوان با تخلیه چربی از یک قسمت و تزریق آن به بخش دیگر اندامی متناسب ساخت.

حل مشکلات ناشی از افزایش سن

اولین تاثیر تزریق چربی به بدن به خصوص سینه ها حل مشکلاتی است که ناشی از افزایش سن می باشد و در بدن افراد بروز پیدا می کند به عنوان مثال می توان به افتادگی قسمتهای مختلف پوست در اثر از بین رفتن سلول ها و بافت چربی پوست اشاره کرد.

به طور کلی افراد با پا به سن گذاشتن و پیری تغییراتی را در رژیم غذایی خود ایجاد می کند که این تغییرات باعث کاهش وزن آنها می‌شود همچنین بیماری هایی که در اثر افزایش سن اتفاق می‌افتد باعث کاهش وزن افراد شده که موجب افتادگی پوست و چین و چروک می شود که به وسیله تزریق چربی می توان با این مسئله مبارزه کرد.

بهبود ظاهر

بسیاری از افراد به منظور ایجاد یک چهره جدید و همچنین تغییرات بدن خود اقدام به تزریق چربی به عنوان مثال زنانی که دارای سینه های کوچک هستند به منظور افزایش سایز سینه و یا باسن اقدام به افزایش چربی می کند که این مسئله در زیبایی آنها نیز موثر است.‌

همچنین برخی افراد به علت ایجاد زخم یا ضرب‌دیدگی ممکن است ناحیه ای از پوست آنها دچار مشکلاتی مانند تخلیه چربی یا فرورفتگی شده باشد که به وسیله تزریق چربی می توان این مسائل را درمان کرد و به پوست چهره جدید و سالم بخشید.

شاداب کردن پوست

گذار سن و شرایط محیطی و حتی عصبی اولین تاثیر را روی پوست افراد می گذارد. افرادی که در محلهای پر استرس و پر تنش زندگی می کنند معمولاً دارای پوست تیره و زمخت هستند که این مسئله ناشی از اختلالات هورمونی عصبی در آنها می باشد. تزریق چربی می تواند با تاثیر گذاری بر سلول ها بسیاری از این مشکلات را درمان کند و با دادن حالت ارتجاعی و انعطاف بالا تر پوست باعث زیبایی و بهبود مشکلات پوستی شود.

رفع نواقص

در برخی افراد ممکن است چربی زیر پوست به حدی کم باشد که با یک ضربه به استخوان آسیب برسد. در واقع یک لایه متعادل چربی می تواند محافظ بسیار خوبی برای پوست باشد گاهی اوقات تزریق چربی به بدن به خصوص سینه ها که محافظ قلب هستند به منظور این مسئله و جلوگیری از آسیب انجام می شود

همچنین در برخی افراد به دلیل بیماری‌های مختلف یا مشکلات هورمونی در دوران بلوغ رشد سینه ها متعادل نیست که تزریق چربی می تواند این مسئله را نیز حل کند.

رفع نواقص
رفع نواقص

تزریق چربی برای افرادی که جراحی های قبلی در سینه داشته اند به چه صورت است؟

برخی افراد ممکن است به دلیل عدم آشنایی با تزریق چربی به سینه و همچنین عدم امکانات تزریق در در یک بازه زمانی خاص از سایر روشهای جراحی برای بهبود وضعیت سینه های خود استفاده کنند. به طور کلی جراحی زیبایی سینه را میتوان پرطرفدارترین جراحی در میان بانوان دانست که به شکل های مختلفی انجام می گیرد.

ایمپلنت سینه

یکی از روش های افزایش سایز سینه به خصوص در زنانی که با سرطان سینه بخشی از سین ها تخلیه شده است ایمپلنت سینه است. ایمپلنت سینه و معمولاً یک لایه سیلیکونی حاوی ماده خاص در داخل سینه ها قرار می گیرد که باعث افزایش سایز سینه و بهبود شکل ظاهری آن می شود.

هرچند در نگاه اول این روش، روشی کاربردی و مناسب است اما نکات مهمی در مورد آن وجود دارد که ذکر آن خالی از لطف نیست. همونجایی که گفته شد ایمپلنت سینه یک محفظه سیلیکونی ست که داخل آن را مایع مخصوص پر می کند، گاهی اوقات به دلایل مختلف این مایع نشت کرده و در بدن فرد پخش می‌شود که باعث مشکلات جدی می گردد که اصلی ترین آن عفونتهای داخلی است.

همچنین به منظور گذاشتن این لایه در زیر سینه ها معمولاً عمل های جراحی سنگین تری نسبت به تزریق چربی نیاز است که برای تمام افراد آسان نیست.

به علاوه در برخی افراد گذاشتن یک ماده خارجی در داخل بدن باعث ایجاد درد و آزار و اذیت می شود که این مسئله نیز از دیگر دلایلی است که تزریق چربی را جایگزین ایمپلنت کرده است.

پروتز سینه

پروتز قالب مصنوعی است که در سایزها و اندازه های مختلف تولید می شود و می توان آن را در داخل بدن به منظور و فرم دهی به سینه ها استفاده کرد. هر چند پروتز برخی از خطرات ایمپلنت را ندارد اما در برخی افراد دچار عفونت می شود و همچنین خارج کردن آن از بدن مشکلات زیادی را به همراه دارد

به همین دلیل این روش نیز نسبت به تزریق چربی روش سخت و غیر عاقلانه است. همچنین پروتز و ایمپلنت به دلیل استفاده از یک ماده جانبی به منظور انجام جراحی معمولاً هزینه بیشتری نسبت به تزریق چربی دارند.

تزریق چربی در افراد دارای ایمپلنت یا پروتز

با این حال ممکن است برخی افراد ایمپلنت یا پروتز سینه را انجام داده باشند و به دلایل مختلف نیاز به انجام تزریق چربی نیز داشته باشند. به عنوان مثال این شرایط زمانی اتفاق می افتد که فرد در زمان انجام پروتز یا ایمپلنت وزن بالایی داشته و بعد از این کار وزن خود را کاهش دهد این مسئله باعث کاهش چربی آن زمان شده و حتی گاهی اوقات باعث می‌شود که ایمپلنت یا پروتز از زیر پوست مشخص باشد.

افراد برای حل این مشکل می توانند اقدام به تزریق چربی سینه کنند و مشکل ظاهر نامناسب را درمان کند همچنین در برخی افراد ایمپلنت به دلیل مسائل مختلف جابجا شده که تزریق چربی می تواند این مشکل ایمپلنت را نیز برطرف کند.

تزریق چربی در افراد دارای ایمپلنت یا پروتز
تزریق چربی در افراد دارای ایمپلنت یا پروتز

بعد از تزریق چربی به سینه در اهواز پوشش فرد باید به چه صورتی باشد؟

بعد از انجام تزریق چربی به سینه نیاز است که چربی تزریق شده توسط بدن پذیرفته شود و به عنوان یک بافت و لایه در زیر پوست محل ثابت خود را پیدا کند. این کار معمولاً با گذشت زمان و چند روز تا چند هفته بعد از جراحی اتفاق می افتد که به وضعیت بدنی و سلامتی فرد بستگی دارد.

پوشش مناسب بعد از تزریق چربی

در تزریق چربی بسته به ناحیه تزریق ممکن است پزشک یک پوشش خاص را برای بیمار مناسب بداند به عنوان مثال بیمارانی که تزریق چربی را به باسن انجام می دهند باید به منظور فرم گیری مناسب باسن از لباسهای مخصوص این بخش از بدن استفاده کنند

همچنین بیمارانی که تزریق چربی را در سینه ها دارند باید به منظور جلوگیری از افتادگی سینه و فرم گیری مناسب از لباس زیر و سوتین های مخصوص استفاده کنند. البته این مسئله به میزان چربی تزریق شده بستگی دارد و ممکن است در برخی افراد پزشک نیازی به استفاده از پوشش به خصوص نداند.

زمان استفاده از پوشش مخصوص

به عنوان مثال ممکن است تزریق چربی برای پر کردن جای ایمپلنت یا بهبود وضعیت آن انجام شود که در این شرایط معمولا پزشک نیازی به استفاده از لباس خاص ندیده و بیمار می تواند بعد از جراحی همان لباس های عادی خود را به تن کند. بیشتر افرادی که جراحی تجربه چربی به سینه را انجام می دهند معمولاً برای فرم گیری و راحتی خود حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق از یک پوشش مخصوص استفاده می کنند.

بیشتر افرادی که نیاز به پوشش مخصوص دارند افرادی هستند که بدن آنها حالت ارتجاعی کمتری داشته و ناچارند به وسیله فرم دهی از طریق سفت نگه داشتن شکل مناسب را به وجود بیاورند.

در صورت نیاز به یک پوشش مخصوص پزشک پیش از انجام تزریق این مورد را با بیمار در میان می گذارد و متناسب با میزان تزریق و تغییرات بدن بعد از جراحی، خرید لباس مناسب را قبل از تزریق تجویز کرده تا بلافاصله بعد از انجام تزریق اقدام به پوشیدن لباس کند.

زمان استفاده از پوشش مخصوص
زمان استفاده از پوشش مخصوص

ماندگاری تزریق چربی چه میزان است؟

یک دغدغه و سوال مهم در بسیاری از افرادی که اقدام به انجام تزریق چربی به سینه می کنند مدت زمانی است که این چربی در بدن باقی مانده و سینه ها فرم مناسب بعد از تزریق را خواهند داشت در واقع ماندگاری تزریق چربی به سینه پرسش و دغدغه اصلی بسیاری از بیمارانی است که این کار را انجام می دهند.

ماندگاری و سلامت فرد

سلامت فردی تجربه زیادی در ماندگاری تزریق چربی به سینه دارد برای برخی از افراد ممکن است ماندگاری و اثر تزریق چربی به سینه برای سال ها باقی بماند و نیازی به تجدید این کار نباشد در حالی که در برخی افراد نهایتا دو سال این چربی در بدن باقی میماند.

ماندگاری تا حد زیادی بستگی به سلامت فرد دارد در واقع با افزایش و کاهش وزن فرد چربی اطراف سینه نیز تغییر پیدا کرده و کم و زیاد می شود که این مسئله در تغییر فرم سینه ها موثر است.

بنابراین به منظور افزایش ماندگاری نتیجه تزریق چربی به سینه در درجه اول باید یک سبک زندگی سالم و ثابت را برای بعد از انجام این کار انتخاب کرد.

انتظارات واقعی

با توجه به اینکه تغییرات بدن افراد به عوامل زیادی بستگی دارد نمی توان شرایط را برای سالیان طولانی یکسان نگه داشت به همین دلیل افرادی که تزریق چربی به سینه را انجام می دهند باید از نتیجه عمل انتظارات واقعی داشته باشند به عبارت دیگر این مسئله را پذیرفته باشند که هر چند سال یکبار برای برخورداری از ظاهر و فرم زیبا نیاز به تجدید تزریق دارند.

به علاوه اینکه تزریق چربی تا چه میزان موفق باشد بستگی به این دارد که فرد تا چه حد به سلامت پوست خود بعد از تزریق رسیدگی کند.

ارتباط منظم با پزشک

بهتر است بعد از انجام تزریق چربی ارتباط با پزشک به طور دوره ای و نسبتا منظم انجام شود تا در صورت کاهش چربی و تغییر در فرم و وضعیت سینه ها اقدام لازم توسط پزشک انجام شود.

به عبارت دیگر در صورتیکه تزریق چربی در زمان درست و به میزان کم اتفاق بیفتد ماندگاری تزریق بالاتر رفته و کمتر علائم آن بروز می کند در حالی که در صورتی که معاینات طولانی تر شده و بین هر مراجعه به پزشک فاصله زیادی بیفتد احتمال دارد بیمار نیاز به تزریق چربی بیشتری پیدا کند.

ارتباط منظم با پزشک
ارتباط منظم با پزشک

سایز سینه در تزریق چربی به سینه چقدر تغییر می کند؟

انتظار بسیاری از افراد بعد از تزریق چربی به سینه تغییر سایز چند برابری سینه هاست در حالی که این مسئله تا حد زیادی به وضعیت فرد قبل از انجام تزریق بستگی دارد.

تغییر سایز در افراد لاغر

در افرادی که پیش از انجام تزریق چربی به سینه وزن کمی داشته و چربی بدنی آنها کم باشد تغییر سایز چندان زیاد نیست به این دلیل که چربی بدن آنها کمتر از سایر افراد است به خصوص افرادی که وزن آنها از محدوده نرمال پایین تر باشد معمولاً دارای چربی کمتری در بدن خود هستند که به علت اینکه چربی تزریق شده در این روش از بدن خود شخص برداشت می شود امکان برداشت چربی زیاد وجود نخواهد داشت.

تغییرات سایز سینه در افراد چاق

در افراد چاق یا افرادی که چربی بدنی آنها در نواحی مختلف بیشتر باشد ممکن است تغییرات سایز سینه کاملاً مشهود و زیاد باشد البته نکته مهمی که در این لازم به ذکر است این است که بخشی از چربی تزریق شده به بدن روز بعد از جراحی توسط سلول‌های اصلی سوزانده می‌شوند

که به این دلیل افرادی که مایل به تغییر سایز در اندازه زیاد هستند باید این تزریق را در چند مرحله انجام دهند تا بعد از سوزانده شدن در هر بار پزشک میزان مناسب چربی را تزریق کرده تا در نهایت بیمار به سایز و اندازه دلخواه برسد. بنابراین اینکه میزان تغییرات سایز در سینه ها به چه میزان باشد تا حد زیادی بستگی به وضعیت بیمار دارد.

تغییرات سایز سینه در افراد چاق
تغییرات سایز سینه در افراد چاق

تزریق چربی به سینه را باید چه زمانی انجام داد و آیا نیاز به تجدید دوره ای دارد؟

یکی از پرسش های اصلی در بسیاری از افرادی که قصد انجام تزریق چربی به سینه را دارند این است که زمان مناسب تزریق چه موقع است و آیا نیاز است که این تزریق به طور دوره ای تجدید شود یا نه.

زمان مناسب تزریق چربی به سینه

با توجه به اینکه چربی برداشته شده برای تزریق چربی به سینه از بدن خود فرد می باشد زمان مناسب این کار بسته به نظر پزشک و با توجه به وضعیت بیمار مشخص می‌شود و محدودیتی در آن وجود ندارد

اما در صورتی که بیمار دارای اضافه وزن باشد و در رژیم‌ غذایی به سر ببرد معمولاً پزشک توصیه می کند تا رسیدن به وزن ثابت و ایده آل خود کند و سپس اقدام به تزریق چربی به سینه کند.

این مسئله به دلیل تغییرات میزان چربی بدن است که ممکن است در صورت انجام حین رژیم غذایی چربی سینه ها نیز سوزانده شود که این مسئله باعث نیاز به تزریق مجدد میشود.

همچنین در بیماران مشکوک به سرطان یا دارای سرطان سینه به دلیل اینکه تزریق چربی می تواند باعث رسوب کلسیم با سلول‌های سرطانی اشتباه گرفته شود معمولاً پزشک توصیه می‌کند که ابتدا از عدم سرطان بیمار اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به انجام تزریق چربی به سینه کند.

تجدید دوره ای

چربی تزریق شده به سینه چربی طبیعی است که مانند چربی در سایر نقاط بدن همیشگی نیست و در شرایط مختلف و وضعیت های متفاوت بدنی سوزانده شده و تغییر پیدا می‌کند به همین دلیل برای تزریق چربی به سینه نیز باید این نکته را در نظر داشت که این تزریق دائمی نیست و نیاز به تجدید دارد.

دوره تجدید تزریق چربی به سینه بسته به نظر پزشک و همچنین وضعیت بیمار دارد و سبک زندگی بیمار تا حد زیادی در این مسئله موثر است اما به طور کلی نمی توان یک دوره ثابت را برای تمام بیماران مشخص کرد.

تجدید دوره ای
تجدید دوره ای

در انتخاب پزشک برای تزریق چربی به سینه در اهواز چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

در انجام هر نوع جراحی به خصوص جراحی های زیبایی پزشک نقش اصلی را در نتیجه جراحی دارد. با توجه به اینکه جراحی های زیبایی جز جراحی های با ظرافت هستند که تجربه و سلیقه پزشک می‌توانند نتیجه آنها را تحت تاثیر قرار دهد انتخاب پزشک خوب برای این جراحی ها بسیار حائز اهمیت است و بارها دیده شده که بیماران برای یک جراحی موفق به شهر دیگر سفر میکنند.

تجربه و مهارت

مهمترین نکته در انتخاب یک پزشک برای تزریق چربی به سینه در اهواز تجربه و مهارت پزشک است. هر چقدر تجربه پزشک بالاتر باشد مهارت وی در انجام تزریق چربی بالاتر می رود که این مسئله باعث نتیجه بهتر تزریق و جراحی زیبایی می شود. یک پزشک  متبحر به خوبی با میزان چربی مورد نیاز برای انجام جراحی آشنایی دارد. اطلاع از تجربه و مهارت پزشک را می توان با بررسی سوابق وی کسب کرد.

ارتباط خوب

تمام بیماران پیش از انجام هر جراحی به خصوص جراحی‌های زیبایی پرسش‌های زیادی دارند که پزشک آنها باید به این پرسش ها پاسخ دهد. در انتخاب پزشک مناسب برای انجام تزریق چربی به سینه در اهواز باید این نکته نیز در نظر گرفته شود که پزشک و توانایی برقراری ارتباط مناسب با بیمار را داشته باشد. این مسئله کمک می‌کند که بیمار بسادگی سوالات خود را از پزشک پرسیده و در صورت ایجاد هرگونه مشکل آن را به پزشک در میان بگذارد.

جنسیت

جنسیت پزشک برای بسیاری از بیماران حائز اهمیت است به خصوص در انجام تزریق چربی به سینه بسیاری از بیماران ترجیح می‌دهند که این کار توسط پزشک زن انجام شود به همین علت زمان انتخاب پزشک خود باید به این نکته نیز توجه کرد که جنسیت پزشک مطابق با نظر بیمار باشد.

رضایت سایر بیماران

از دیگر نکات مهم برای انتخاب یک پزشک خوب به منظور انجام جراحی تزریق چربی به سینه بررسی وضعیت سایر بیمارانی است که به پزشک مراجعه کرده اند. این کار معمولاً با حضور در مطب پزشک و صحبت با سایر بیمارانی که قبلاً توسط پزشک مورد نظر جراحی شدند امکان پذیر است همچنین می توان به سایت پزشک مراجعه کرد و نظرات بیمارانی که قبلاً توسط این پزشک ارائه شدند را بررسی کرد.

رضایت سایر بیماران
رضایت سایر بیماران

اقدامات قبل از تزریق چربی به سینه در اهواز چیست؟

پیش از انجام تمام انواع جراحی همچنین جراحی‌های زیبایی نیاز است که برخی مسائل توسط پزشک بررسی شوند که در نتیجه جراحی تاثیر گذار بوده و باعث کسب بهترین نتیجه می شود. در مورد تزریق چربی به سینه نیز برخی اقدامات می توانند در بهبود نتیجه تاثیر گذار باشند.

مراجعه و معاینه توسط پزشک

اولین و مهمترین اقدام قبل از تزریق چربی به سینه مراجعه به پزشک است. این اقدام به منظور انجام معاینات مختلف انجام می شود به عنوان مثال در برخی بیماران باید نوع بیحسی مشخص شود که این مسئله با توجه به آزمایشاتی که پزشک برای بیمار تجویز می کند تعیین می شود همچنین باید میزان چربی بدن در بدن فرد اندازه گیری شود تا در صورت نیاز به افزایش میزان چربی بدن این کار توسط یک رژیم غذایی مناسب انجام شود.

آزمایشات

معمولاً پیش از انجام تزریق چربی به سینه پزشک آزمایشاتی را برای اطمینان از عدم وجود سلولهای سرطانی در بدن فرد تجویز می‌کند که این آزمایش باید قبل از تزریق انجام شده و نتیجه آن به اطلاع پزشک برسد.

همچنین ممکن است برخی افراد نسبت به ماده بی حسی حساسیت داشته باشند که این مسئله نیز توسط آزمایشات تجویز شده پیش از انجام تزریق مشخص می گردد.

خرید لباس

ممکن است پزشک بعد از انجام جراحی نیاز بداند که بیمار تا مدتی است پوشش مناسب برای فرم گیری بهتر اندام استفاده کند. همچنین تمام بیماران باید برای شکل گیری بهتر سینه ها از سوتین مخصوص حداقل تا ۲۴ ساعت استفاده کنند که پیش از اقدام به تزریق باید این لباس خریداری شود. انجام این اقدامات به یک تزریق راحت و کم دردسر کمک می کنند.

خرید لباس
خرید لباس

بعد از تزریق چربی به سینه در اهواز چه اقداماتی باید انجام داد؟

همانطور که اقدامات قبل از انجام تزریق می توانند به نتیجه بهتر تزریق کنند اقداماتی که بعد از تزریق برای بیمار مشخص می شوند نیز در اثرگذاری در نتیجه اهمیت دارند.

رعایت تجویز های پزشک

نخستین تجویز خیلی از پزشکان بعد از انجام تزریق انجام ندادن کارهای سنگین حداقل تا بیست و چهار ساعت بعد از تزریق است. این فعالیت‌ها شامل رانندگی، ورزش و حتی آشپزی کردن می باشند به این دلیل که تزریق چربی ممکن است در بدن فرد فعل و انفعالات ایجاد کرده که در حال روحی و جسمی فرد تاثیر گذار باشد به همین دلیل بهتر از این فعالیت ها حداقل تا ۲۴ ساعت انجام نشود تا فرد دوران نقاهت خود را به بهترین شکل بگذراند.

عدم توجه به تورم و کبودی

تزریق چربی ممکن است در ناحیه تزریق ایجاد تورم یا کبودی کند که کاملاً عادی است و بیمار نباید به آن توجه خاصی کند. در برخی افراد این تورم و کبودی ممکن است با درد همراه باشد که به منظور تسکین آن پزشک برخی داروها را تجویز می کند اما بهتر است تا حد امکان با عدم فشار آوردن به سینه ها از درد جلوگیری کرده و از مسکن استفاده نکرد.

پیگیری معاینات

بهتر است بعد از انجام تزریق چربی به سینه معاینات به طور دقیق و منظم انجام شوند و مراجعه به پزشک مطابق با زمان مشخص و به موقع صورت گیرد تا در صورت هر مشکلی در تزریق به موقع برطرف شود.

عدم فشار به سینه ها

فشار آوردن به سینه ها به دلیل عدم پذیرش بافت چربی توسط بدن به خصوص در ۱۰ روز ابتدایی می تواند باعث تغییر شکل و بدفرم شدن سینه ها شود که به این دلیل باید تلاش کرد تا از فشار آوردن به سینه ها جلوگیری کرد.

به عنوان مثال فرد باید تلاش کند تا از پوشیدن لباس های بیش از حد تنگ پرهیز کرده و همچنین هنگام خواب دقت کند که روی پهلو یا شکم نخوابد. بهترین حالت خوابیدن برای بیمارانی که تزریق چربی به سینه را انجام می دهند حالت طاق باز است

همچنین باید از خم شدن بیش از حد بعد از انجام این جراحی جلوگیری کرد می‌توان به منظور مراقبت بهتر از سینه ها از یک باند کشی مخصوص که مورد تایید پزشک باشد استفاده کرد.

عدم فشار به سینه ها
عدم فشار به سینه ها

چرا تزریق چربی به سینه در اهواز نسبت به سایر روش ها محبوبیت بیشتری دارد؟

چربی مورد نیاز در تزریق چربی به سینه عموماً از بدن خود شخص برداشته می شود از این رو نسبت به سایر روش ها مانند پروتز یا ایمپلنت که یک وسیله خارجی درون بدن شخص قرار می گیرند خطرات کمتری دارد به همین منظور این روش معمولاً محبوبیت بیشتری در میان افرادی که قصد تغییر وضعیت سینه های خود را دارند می باشد.

همچنین تزریق چربی کم دردسر تر و در زمان کوتاه تری انجام می‌شود که این مسئله از دیگر دلایل محبوبیت این روش نسبت به سایر روشهای جراحی سینه است.

چرا تزریق چربی به سینه در اهواز نسبت به سایر روش ها محبوبیت بیشتری دارد؟
چرا تزریق چربی به سینه در اهواز نسبت به سایر روش ها محبوبیت بیشتری دارد؟

تزریق چربی به سینه در اهواز چه مزیت هایی دارد؟

نخستین خصوصیت تزریق چربی به سینه ظاهر زیبا و متناسب ایست که این عمل به بدن فرد می دهد. شکل و ظاهر زیبا می تواند در اعتماد به نفس فرد تاثیر گذاشته و باعث شود لباسهای فرد به شکل زیباتری دیده شوند.

مزیت بعدی تزریق چربی کم خطر بودن این روش نسبت به سایر جراحی های زیبایی است که امری بسیار حائز اهمیت است.

دوران نقاهت کوتاه در بعد از تزریق چربی نسبت به سایر روشها و همچنین مشکلات کمتری که بعد از این روش در مراقبت وجود دارد از دیگر مزایای استفاده از این شکل جراحی می باشد. هم چنین به دلیل برداشت چربی از بدن، قسمتی که دارای چربی زیاد است تا حدی تخلیه می شود که به تناسب اندام نیز کمک می کند. از دیگر مزایای این کار می توان به جوان شدن پوست به دلیل استفاده از چربی مستقیم اشاره کرد.

تزریق چربی به سینه در اهواز چه مزیت هایی دارد؟
تزریق چربی به سینه در اهواز چه مزیت هایی دارد؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

۶۱ پاسخ

  1. من از پیدا کردن این وب سایت بسیار خوشحال شدم، با توجه به خواندن این مطالب فوق العاده می خواستم از شما تشکر کنم

  2. من می خواهم ابراز علاقه خود را برای مهربانی شما نسبت به افرادی که در این زمینه نیاز به کمک دارند ابراز کنم. تعهد بسیارشما در ارسال پیام بسیار مفید بوده و معمولاً به دیگران مانند من کمک میکند.

  3. من از این پست قدردانی میکنم. من همه جا را به دنبال این مطلب میگشتم! خدا را شکر که آن را در سایت شما پیدا کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید