میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بوتاکس ابرو و پیشانی
بوتاکس ابرو و پیشانی

لیست موضوعات

بوتاکس ابرو و پیشانی

یکی از بیشترین استفاده های بوتاکس ، بوتاکس ابرو و پیشانی می باشد .

مقدمه :

بوتاکس راهی است که شما را از پیری دور میکند و نمی گذارد گرد پیری در چهره شما نمایان شد . یکی از قسمت هایی که به نسبت قسمت های دیگر زودتر پیری خودش را نشان  می دهد چین های پیشانی و افتادگی ابرو می باشد . شما می توانید برای جلوگیری از چین و چروک های ایجاد شده در این قسمت از بوتاکس استفاده کنید .

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

بوتاکس چیست ؟

پیر شدگی در ناحیه ابرو به چه صورت است و راه های درمان آن چیست ؟

آیا بالابردن ابرو با بوتاکس دارای عوارض می باشد ؟

تزریق بوتاکس به چه صورت انجام می شود ؟

شرایط استاندارد برای تزریق بوتاکس چیست ؟

بوتاکس ابرو و پیشانی
بوتاکس ابرو و پیشانی

بوتاکس

بوتاکس به صورت پودری است که در بازار موجود است و در بسته های یک نفره ، دو نفره و سه نفره می باشد . زمانی که درب این بسته باز می شود باید درکمترین زمان ممکن از آن استفاده  شود . در زمان استفاده این پودر با محلولی ترکیب می شود و سپس با استفاده از یک سوزن بسیار نازک که اغلب سوزن انسولین می باشد تزریق انجام می شود .

بوتاکس به نسبت روش های جوانسازی دیگری درد بسیار کمتری دارد و نیازی نیست از روش های کاهش درد مانند بیهوشی و بی حسی موضعی استفاده نمی شود تنها شاید در بعضی از مواقع بنا به سلیقه پزشک از کمپرس ها یخ برای بی حس شدن لحظه ای استفاده شود . بوتاکس کاربردها فراوانی در زمینه های زیبایی و درمانی دارد و علاوه بر آن بیشتر در جهت جوانسازی صورت انجام می شود .

بوتاکس
بوتاکس

افتادگی ابرو و روشهای درمان آن

افزایش سن پوست اطراف چشم و ابرو ها را بیشتر از هر ناحیه دیگری تحت شعاع خود دارد و باعث می شود که این ناحیه دچار چین و چروک و افتادگی پوست شود .

یکی از دلایل افتادگی پوست بر اثر افزایش سن این است که جاذبه زمین با گذشت زمان باعث افتادگی آن می شود و در ناحیت تمامی این اتفاقات باعث می شود که چهره فرد خسته و بی حال دیده شود .

برای افتادگی ابرو روش های درمان زیادی وجود دارد که به صورت جراحی  و غیر جراحی می باشد ، در جراحی ابرو می توان از لیفت ابرو یاد کرد  و روشهای غیر جراحی زیادی که وجود دارد مانند تزریق بوتاکس ، ژل و چربی نام برد . طبیعی است  که بیشتر پزشکان تاکید دارند که از روش های غیر جراحی به دلیل عوارض کمتر استفاده شود .

بوتاکس باعث میشود که از افتادگی ابرو ، چین و چروک های اطراف ابرو و شل شدگی ابرو جلوگیری شود .  زمانی که تزریق بوتاکس به منظور بالا رفتن ابرو انجام شود می تواند خط اخم را تا حد زیادی از بین برد . شما با تزریق بوتاکس در این ناحیه می توانید بعد از دو هفته نتیجه آن را ببینید و ماندگاری این ناحیه معمولا بین 4 تا 6 ماه می باشد .

افتادگی ابرو و روشهای درمان آن
افتادگی ابرو و روشهای درمان آن

عوارض  بالا بردن ابرو با بوتاکس

عضلاتی در پیشانی وجود دارد به نام فرونتالیس این عضلات باعث می شود که ابرو ها به سمت بالا نگه  داشته شوند  ، این عضلات به مرور زمان دچار افتادگی می شود که با تزریق بوتاکس می توانید این عضلات را سفت کنید و ابرو ها را به سمت بالا نگه دارید .

بوتاکس یکی از روش های کم خطری می باشد اما ممکن است در موارد بسیار نادری حساسیت ایجاد کند که این حساسیت ها به صورت قرمزی و ترم است که در کمترین زمان از بین می رود . به طور کلی توجه کنید که در صورت انجام تزریق در کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص  عوارض به حداقل میرسد و به طور کلی از بین می رود.

عوارض  بالا بردن ابرو با بوتاکس
عوارض  بالا بردن ابرو با بوتاکس

 روش تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو

قبل از هر کاری بهتر است یک پزشک با تجربه زیاد انتخاب کنید تا شما را در انتخاب روش های زیبایی و جوانسازی به درستی راهنمایی کند . اگر نظر پزشک شما برای لیفت ابرو بوتاکس بود حتما قبول کنید زیرا بوتاکس از بی خطرترین روش های جوانسازی صورت می باشد .

در ابتدا راه برای تزریق بوتاکس ابرو ابتدا باید تمام صورت را شسته شود و کاملا استرلیزه شود . در گام بعدی چون قصد شما بالا بردن ابرو می باشد باید ابتدا موها را محکم ببندید در حدی که پوست سر کشیده شود .

سپس پزشک ناحیه ای که باید تزریق را انجام دهد را مشخص کند و سپس تزریق بوتاکس را انجام دهد . بعد از حدود دو هفته این عضلات منقبض می شود و تا حدود چند ماه ابر ها به سمت بالا کشیده می شود . دقت داشته باشید یک پزشک تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو و پیشانی را تنها در چند دقیقه حتی کمتر از ده دقیقه انجام می دهد .

 روش تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو
روش تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو

 شرایط استاندارد برای تزریق بوتاکس

هر روشی زیبایی هر چند بی خطر اگر در شرایط غیر استاندارد انجام شود مطمئنا باعث می شود که عوارض شدید و جبران ناپذیری اتفاق افتد . به همین دلیل بهتر است مرکز زیبایی و پزشکی را انتخاب کنید که شرایط زیر را داشته باشد :

  • تجهیزات و موادی که استفاده می کند دارای تاریخ مصرف و برند معتبری باشد .
  • مرکز زیبایی دارای بخش پیشرفته و استانداردی داشته باشد که مواد دارویی را در بهترین شرایط نگهداری کند .
  • مرکز زیبایی که انتخاب میکنید حتما مجوز را از وزارت بهداشت داشته باشد .
  • پزشکی که می خواهد تزریق را انجام دهد حتما مهارت های لازم را دیده باشد . زیرا اگر مقدار تزریق بوتاکس بیش از حد معمولی باشد فرد را تا حد مرگ تهدید می کند . همچنین بوتاکس باید در ناحیه که مدنظر است در جهتی درست تزریق شود .

پیشنهاد ما به شما کلینک تخصصی زیبایی دکتر زرگنج فرد می باشد که دارای همه شرایط بالا می باشد.

 شرایط استاندارد برای تزریق بوتاکس
شرایط استاندارد برای تزریق بوتاکس

نتیجه گیری

بوتاکس دارای کاربردهای فراوانی در زمینه زیبایی ،جوانسازی و درمانی دارد . قبل از تزریق بوتاکس باید یک مرکز زیبایی معتبر را انتخاب کنید تا عوارض احتمالی بوتاکس را تا حد زیادی کاهش دهد .

برای تزریق بوتاکس ابرو و پیشانی پزشک باید صورت را استرلیزه کند و سپس موهای بیمار را محکم ببندد تا عضلات صورت در قسمت ابرو  و پیشانی کشیده شود سپس قسمت هایی  که نیاز تزریق انجام شود توسط سرنگ انسولین تزریق انجام شود .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه درخشان در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه موفق در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید