میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین ژل تزریقی صورت
بهترین ژل تزریقی صورت

لیست موضوعات

بهترین ژل تزریقی صورت

با ما باشید با مقاله ای تحت عنوان بهترین ژل تزریقی صورت برای از بین بردن نواقص چهره، زیبا سازی و جوان کردن پوست.

در هنگام تزریق مواردی مانند هزینه ی عمل تزریق، هزینه ی ژل مورد استفاده و از همه مهمتر انتخاب بهترین نوع و برند ژل ها بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اینها سوالاتی است که معمولاً ذهن بیماران را به خود درگیر می کند.

بهترین ژل تزریقی صورت
بهترین ژل تزریقی صورت

در ادامه به سوالاتی در زمینه ی بهترین ژل تزریقی برای زییا سازی چهره پاسخ داده می شود.

  1. تزریق ژل ها برای کدام نواحی صورت مفید می باشند؟
  2. عملکرد ژل های تزریقی چگونه است؟
  3. کدام یک از ژل ها توصیه نمی شوند؟
  4. بهترین و مناسب ترین ژل تزریقی کدام است؟
  5. علت پایین بودن هزینه ی بعضی از ژل های تزریقی چیست؟
  6. برای تزریق ژل بهتر است از چه برندی استفاده شود؟
  7. بعد از انجام تزریق ژل چه نکاتی باید رعایت گردد؟

بهترین ژل تزریقی صورت
بهترین ژل تزریقی صورت

تزریق ژل ها برای کدام نواحی صورت مفید می باشند؟

پس از تزریق ژل خیلی سریع مناطقی از پوست که حجم و شکل خود را از دست داده اند ترمیم و اطلاح می شود. ترمیم بر اساس تزریق ژل باعث از بین رفتن خط و خطوط اخم و خنده می شود. همچنین می توان با تزریق ژل گودی زیر چشم و خط های عمیق را پر کرد.

در کنار تمام موارد استفاده شده یکی از کاربردهای خیلی زیاد ژل برای استفاده لب و گونه ها به جهت حجم دادن و برجسته سازی می باشد که بوتاکس قطعاً نمی تواند این موارد را برطرف کند.

تزریق ژل ها برای کدام نواحی صورت مفید می باشند؟
تزریق ژل ها برای کدام نواحی صورت مفید می باشند؟

عملکرد ژل های تزریقی صورت چگونه است؟

همه ی پوست های یک دست و بدون چروک و شاداب دارای یک ویژگی مشترک به نام هیالورونیک اسید  هستند. هیالورونیک در بافت های پوست تمام نقاط بدن با نژاد های مختلفت وجود دارد

این ماده بین کلاژن و الاستین که هر دو در پوست وجود دارند قرار گرفته و فضا خالی را با آن پر می کند، اسید هیالورونیک باعث می شود آب پوست را حفظ کند و پوست حجیم باقی بماند. اما با بالا رفتن سن مقدار این هیالورونیک ها کم و کمتر می شود که نهایتاً منجر به نمایان شدن خط و خطوط و یا نازک شدن پوست لب می شود.

حال با تزریق ژل هیالورونیک می توانیم پوست را به حالت طبیعی برگردانده و ظاهر شاداب و آبدار به آن بدهیم.  پر کردن چین و چروک و شیارهای پوست با ژل  می تواند تا حد چشمگیری پوست را جوان تر و زیبا تر کند که در مقایسه با بوتاکس می توان گفت تزریق ژل مناسب تر می باشد و کلاً عملکرد این دو با هم متفاوت است.

عملکرد ژل های تزریقی صورت چگونه است؟
عملکرد ژل های تزریقی صورت چگونه است؟

کدام یک از ژل ها توصیه نمی شوند؟

از بین ژل هایی که برای تزریق بکار می رود مواردی وجود دارد که پیامدهای جبران ناپذیزی برای افراد دارد. به طور مثال استفاده از ژل های دائمی اکثر افراد را دچار عارضه های شدید می کند.

مثلاً تعدادی از پزشکان معتقدند که در ترکیبات این ژل ها از مواد سرطان زا استفاده شده که احتمال خطر ابتلا به سرطان را برای آنهایی که این نوع ژل را استفاده می کنند بالا می برد. این ماده در خیلی از افراد حساسیت های شدیدی ایجاد می کند که سیستم دفاعی بدن به مقابله با این ژل تزریقی می پردازد.

از عوارض دیگر این ماده ایجاد ضایعه ی گرانولوما می باشد که بر اثر سفت شدن بیش از حد ماده ی تزریقی باعث ایجاد تورم در ناحیه ی صورت می شود. توصیه اکید می شود قبل از انجام این عمل با پزشک خود در مورد ژل مورد استفاده مشورت داشته باشید تا ژلی را برای شما بکار ببرد که مورد تائید سازمان بهداشت و دارو باشد.

بهترین و مناسب ترین ژل تزریقی صورت کدام است؟

اینکه چه نوع ژلی را برای تزریق به کار ببریم در وهله ی اول به نوع چین و چروک و عمق شیارها نگاه کنیم. مثلاً برای چین هایی که اطراف دهان بر اثر خنده ایجاد می شوند بخاطر عمیق بودنش باید از ژل هایی استفاده کرد که غلطت بالا و ماندگاری طولانی داشته باشد. اگر هم شیارهای روی پوست عمق کمی داشته باشند می توان از ماده ی رقیق تر که ماندگاری کمتری دارد استفاده کرد. خطوط دور چشم از این دسته خطوط می باشند که نسبت به خطوط دور لب عمق کمتری دارند.

ژل های مورد استفاده ای که حاوی مواد هیالورونیک می باشد کم خطر تر و دوام آنها معمولاً بین نه ماه تا 1 سال می باشد اما ماده دیگری که ماندگاری بیشتری دارد در ترکیبات خود Hydroxyapatite دارد و به نسبت هیالورونیک تاثیرگذارتر می باشد و در عمق بیشتری از پوست تزریق می شود.

بهترین و مناسب ترین ژل تزریقی صورت کدام است؟
بهترین و مناسب ترین ژل تزریقی صورت کدام است؟

علت پایین بودن هزینه ی بعضی از ژل های تزریقی صورت چیست؟

به لحاظ بررسی قیمت پر واضح است که قیمت آن دسته از ژل هایی که ماندگاری طولانی تر یعنی یک الی دو سال دارند تقریباً سه برابر آنهایی است که دوام کمتری مثلاً شش الی نه ماهه دارند.

یعنی اگر برای تزریق از 1cc مواد که شامل هیالورونیک اسید است با برند های معتبر فرانسوی یا کانادایی که عمر یک ساله دارند تقریبا 30% به نسبت 1cc ژل که ماندگاری شش تا هشت ماه دارند با برند چینی گران تر است. این را هم بدانید میزان ژل تزریقی بسته به عمق چروک متفاوت می باشد.

برای تزریق ژل بهتر است از چه برندی استفاده شود؟

اگر برای درمان و زیبا سازی صورت از ژل های تایید شده به مهر استاندارد بهداشت و درمان استفاده شود فقط ممکن است در ناحیه ی تزریقی اندکی تورم و قرمزی و یا تغییر رنگ دیده شود که این ها هم موقتی می باشد و بعد از چند روز کاملاً محو می شود.  از بابت عوارض و پیامدهای بعد از تزریق خیالتان راحت باشد چون وقتی برندی به تائید سازمان بهداشت درآید قطعاً مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

بنابراین بهترین برند برای تزریق فیلر یا همان ژل مارکی می باشد که علاوه بر داشتن مجوزهای استاندارد توانسته باشد در بیماران زیادی نتیجه ی موثر و موفقیت آمیزی داشته باشد. پس لازم است بدانید که برندهای معروف و خوب در دنیا دارای لوگوی استاندارد، داشتن تاریخ تولید و تاریخ انقضاء، کشور تولید کننده، ترکیبات ژل و همچنین نوع نگهداری آن می باشد.

برای تزریق ژل بهتر است از چه برندی استفاده شود؟
برای تزریق ژل بهتر است از چه برندی استفاده شود؟

بعد از انجام تزریق ژل چه نکاتی باید رعایت گردد؟

پس از انجام تزریق به هیچ عنوان نباید به موضع تزریق شده آب برسد. به مدت یک روز از انجام ورزش ایروبیک دوری کنید. در این مدت کارهای سخت و سنگین انجام ندهید. ممکن است در محل تزریق شده کمی تورم، قرمزی و سوزش، کبودی و تغییر رنگ پوست دیده شود که اگر تا مدت یک هفته برطرف نشد

تا تقریباً 3 هفته بعد برای انجام تزریق مجدد به پزشک خود مراجعه کنید. یادتان باشد تا مدت سه هفته نباید پوست این نواحی را ماساژ دهید.

بعد از انجام تزریق ژل چه نکاتی باید رعایت گردد؟
بعد از انجام تزریق ژل چه نکاتی باید رعایت گردد؟

امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشیم بهره ی کافی را به شما داده باشیم. از همراهیتان سپاسگزاریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید