میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین پزشک لابیاپلاستی
بهترین پزشک لابیاپلاستی

لیست موضوعات

بهترین پزشک لابیاپلاستی

با ما همراه باشید تا در این مقاله با بهترین پزشک لابیاپلاستی آشنا شویم:

بهترین پزشک لابیاپلاستی
بهترین پزشک لابیاپلاستی

اگر مایل به انجام عمل لابیا پلاستی هستید پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مقاله درج شده است تماس بگیرید

یکی از عمل های که امروزه  بسیاری از بانوان انجام می دهند عمل لابیاپلاستی می باشد این عمل علاوه بر جنبه زیبایی که دارد جنبه درمانی نیز دارد . بسیار از بانوان گاهی برای آنکه ظاهر زیبایی در واژن داشته باشند این عمل را انجام میدهند و گاهی بر اثر دردهایی که احساس می کنند ، در زمان نزدیکی و یا ورزش کردن مجبور به این عمل می شوند .

بهتر است بدانید شما زمانی می توانید از نتیجه عمل خود راضی باشید که بهترین پزشک لابیاپلاستی را انتخاب کرده باشید و با خیال راحت بتوانید این عمل را انجام دهید.

بهترین پزشک لابیاپلاستی
بهترین پزشک لابیاپلاستی

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

لابیاپلاستی چیست ؟

مزیت لابیاپلاستی چیست ؟

چه افرادی می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند ؟

چه افرادی نمی توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند ؟

مدت زمان عمل لابیاپلاستی چه میزان است ؟

آیا عمل لابیا پلاستی دارای عوارض می باشد ؟

آیا با انتخاب بهترین پزشک لابیاپلاستی باز هم باید بعد از عمل لابیا پلاستی مراقبت هایی انجام شود ؟

آیا جراحی لابیاپلاستی تکنیک های مختلفی دارد؟

چگونه یک واژن سالم داشته باشیم ؟

رژیم غذایی بعد از عمل لابیاپلاستی چیست ؟

اقداماتی که بهترین پزشک عمل لابیاپلاستی باید انجام دهد  ؟

تاثیر عمل لابیاپلاستی بر روی رابطه جنسی چیست ؟

هزینه عمل لابیاپلاستی چه میزان است؟

 

لابیاپلاستی

بهتر است در گام نخست با لابیا پلاستی بیشتر آشنا شویم . بیشتر بانوان از صحبت کردن در مورد اندام تناسلی خود احساس شرم می کنند و همین امر باعث می شود که در رابطه زناشویی دچار مشکل شوند .

حتی این نا آگاهی در حدی پیش می رود که فرد درد های زیادی را متحمل می شود و همین امر باعث می شود که از رابطه برقرار کردن با شریک جنسی خود سرباز زند . یکی از مشکلاتی که بانوان اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و آنها را از برقراری رابطه جنسی سردرد می کند اندازه نامطلوب و غیر استاندارد لابیا می باشد .

لابیاپلاستی
لابیاپلاستی

گاهی این لبه های ماژور و مینور که هدف مراقبت از دستگاه تناسلی را دارند به اندازه مشکل ساز می شوند که فرد دچار درد در هنگام انجام فعالیت های روزانه خود می شود یا اینکه نمی تواند از لباس زیر و شلوارها تنگ استفاده کند این در حالی است که فرد با کمی آگاهی از اندام تناسلی و همچنین اهمیت دادن به خود می تواند این مشکل را به راحتی دفع کند . معمولا برای حل این مشکلات لابیاپلاستی انجام می شود . لابیا پلاستی یک عمل زیبایی برای جوانسازی واژن است و از عمل های کاملا متداول در سراسر دنیاست .

ناحیه بیرونی واژن از سه قسمت لابیا مینور که لبه های درونی ، لابیا ماژور که لبه های بیرونی و کلیتوریس را شامل می شود .

با توجه به این تقسیم بندی لابیاپلاستی به دو روش لابیاپلاستی مینور و لابیاپلاستی ماژور تقسیم می شود . اگر عمل زیبایی واژن بر روی لبه های کوچک انجام شود لابیاپلاستی مینور و اگر بر روی لبه های بزرگ انجام شود لابیاپلاستی ماژور گفته می شود .

اینکه فرد در دستگاه تناسلی خود پین و چروک داشته باشد امر کاملا طبیعی می باشد و ممکن است بعضی از افراد به مرور زمان با افزایش سن و یا تعداد زایمان های طبیعی چین و چروک های بیشتری احساس می کنند .

گاهی افراد از زمان تولد شان دارای لابیاهای بزرگ هستند که معمولا این افراد به صورت ارثی این مشکل را دارند . گاهی اختلالات هورمونی نیز باعث می شود ک لابیا در فرد بزرگ شود .

تمامی دلایلی ذکر شده که باعث می شود که فرد دچار لابیا بزرگ شود را می توان از جراحی های لابیاپلاستی برطرف کرد  و به دنبال آن یک زیبایی و اعتماد به نفس را همراه داشته باشد .

شما در حال مطالعه مقاله بهترین پزشک لابیاپلاستی هستید

مزیت لابیا پلاستی

انجام عمل لابیاپلاستی دو مزیت اصلی دارد اول اینکه باعث زیبایی می شود و سپس مشکلات فیزیکی را رفع می کند . شما با استفاده از لابیاپلاستی تغییر سایز و همچنین تغییر شکل در قسمت لابیا دارید .

به طور معمول آناتومی هر خانمی با فرد دیگر متفاوت است و دلایل زیادی برای این تفاوت ها وجود دارد ، گاهی این تفاوت ها تا حدی پیش می رود که انجام بعضی از فعالیت های روزانه را برا ی افراد سختی می کند و یا دیده شده است

مزیت لابیا پلاستی
مزیت لابیا پلاستی

بیشتر این افراد به دلیل مشکلات ظاهری که در اندام تناسلی خود می بینند سعی می کنند رابطه های جنسی خود را به حداقل برسانند گاهی همین چین و چروک ها و ناهمواری ها در ناحیه تناسلی کیفیت رابطه جنسی را به دلیل دردی که خانم احساس میکند پایین می آورد و به مرور زمان حتی باعث سردی بیش از اندازه می شود

بزرگ بودن لابیا

گاهی بزرگی لابیا در حدی است که فرد نمی تواند از لباس های تنگ مانند مایو و یا بیکینی استفاده کنند و به صورت مداوم باید از لباس های آزاد استفاده کند . حال با پیشررفت علم پزشکی تمامی این مشکلات یاد شده با عمل لابیا پلاستی قابل رفع می باشد . در زیر به مزایای لابیاپلاستی به صورت کلی اشاره کرده ایم :

با استفاده از عمل لابیا پلاستی می توانید یک دستگاه تناسلی بدون مشکل ظاهری داشته باشید و به همراه آن اعتماد به نفس بالاتری را نیز کسب نمایید .

می توانید به راحتی از لباس های تنگ استفاده کنید و استرسی برای برآمدگی قسمت لابیا خود نداشته باشید .

می توانید با استفاده از عمل لابیاپلاستی تقارن دقیقی در قسمت لبه های واژن خود ایجاد نمایید .

بزرگ بودن لابیا
بزرگ بودن لابیا

با استفاده از لابیاپلاستی می توانید به کیفیت رابطه جنسی خود بیافزایید .

کاهش دردهای که به دلیل لابیا بزرگ در هنگام دوچرخه سواری و لباس تنگ احساس می شود با استفاده از عمل لابیاپلاستی به صورت کامل برطرف می شود .

با استفاده از عمل لابیا پلاستی می توانید تحریک بیشتر در ناحیه کلیتوریس احساس کنید . زیرا با این روش چین های اضافی را از این ناحیه از بین می برید .

بعد از عمل لابیاپلاستی می توانید به راحتی مسائل بهداشتی را رعایت کنید .

افرادی که دارای مشکل تحریک مزمن هستند با استفاده از عمل لابیا پلاستی می توانند این مشکل را برطرف سازند .

عمل لابیاپلاستی برای چه افرادی مفید است

یک پزشک با تجربه و خبره قبل از هر چیزی باید بررسی کند که آیا این عمل برای فرد مفید است و یا با انجام این عمل مشکلات جدی به همراه دارد . در زیر با افرادی که می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند اشاره کرده ایم :

خانم هایی که در قسمت لابیا خود دچار عدم تقارن هستند .

خانم هایی که دارای لابیا بزرگ هستند .

خانم هایی که دارای لابیا تیره هستند .

خانم هایی که دارای لبه های واژن بزرگ و چین و چروک دار هستند .

خانم های که به هر دلیلی ظاهر زیبایی در قسمت تناسلی خود به ویژه لابیا ندارند.

خانم های که دچار افتادگی و شل شدگی در ناحیه تناسلی خود هستند .

خانم هایی که دچار انحراف در جریان ادراری خود هستند .

خانم هایی که در زمان نزدیکی درد دارند .

خانم هایی که به دلیل عدم زیبایی ناحیه تناسلی دچار نداشتن اعتماد به نفس شده اند .

خانم هایی که در هنگام انجام فعالیت های روزانه  یا حتی فعالیت های ورزشی دچار درد می شوند .

خانم هایی که نمی توانند به دلیل بزرگی لابیا از لباسهای تنگی که دوست دارند استفاده کنند .

خانم هایی که دچار تحریکات مزمن د راین ناحیه هستند .

 

افرادی که نباید عمل لابیاپلاستی را انجام دهند

عمل لابیاپلاستی نیز مانند هر عمل پزشکی دیگر دارای یک ممنوعیت هایی می باشد و یک پزشک خبره به شرایط بیمار نگاه می کند و اگر شرایط لازم را نداشته باشد به هیچ عنوان آن را عمل نمی کند . در زیر به افرادی که نمی توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند اشاره می کنیم :

افرادی که نباید عمل لابیاپلاستی را انجام دهند
افرادی که نباید عمل لابیاپلاستی را انجام دهند

 

خانم های باردار :

خانم های بارداری از دسته افرادی هستند که باید بیش از همگان از خود مراقبت کنند . همچنین هیچ پزشکی در این دوران عمل لابیاپلاستی را انجام نمی دهد  زیرا معمولا در عمل لابیاپلاستی از بی حسی موضعی استفاده می شود و این نوع ز بی حسی احتمال اثر های بد بر روی جنین را دارد همچنین به دلیل تغییرات زیاد هورمونی که خانم ها در زمان بارداری دارند احتمال دارد که این ناحیه در این زمان به صورت موقتی متورم شود که پزشک نتواند به صورت دقیق اندازه ای مشخص را برش دهد .

خانم های باردار :
خانم های باردار :

یکی از مهم ترین عواملی که یک خانم باردار نباید عمل لابیاپلاستی را انجام دهد این است که در حین زایمان احتمال تغییر شکل در ناحیه لابیا بسیار زیاد می باشد به همین دلیل بیشتر پزشکان به این بانوان توصیه می کننند دو ماه بعد از زایمان می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند .

خانم هایی با زگیل تناسلی:

افرادی که دچار زگیل تناسلی هستند باید قبل از هرکاری ابتدا این بیماری را برطرف کنند زیرا هر گونه دستکاری باعث زیادی شدن این زگیل ها و یا تبخال ها می شود . دفت داشته باشید که اگر دچار زگیل و یا تبخال تناسلی هستید به هیچ عنوان عمل لابیاپلاستی را انجام ندهید زیرا تا حد زیادی سلامتی شما را به خطر می اندازد .

خانم هایی با زگیل تناسلی:
خانم هایی با زگیل تناسلی:

دختران کمتر از 18 سال :

معمولا سن بلوغ نیز باعث افزایش لابیا می شود به همین دلیل بهتر است دختران تا قبل از سن 18 سالگی که امکان تغییر اندازه و شکل در لابیا وجود دارد این عمل را انجام ندهند و اگر ضرورتی در انجم عمل وجود دارد باید تا پایان سن بلوغ خود صبر کنند .

خانم های بالای 55 سال :

به طور معمول افراد با بالاتر رفتن سنشان قوای بدنی در برابر ترمیم و بازسازی جوش ها ازبین می دهد به همین دلیل توصیه می شود که خانم ها بالای 55 سال عمل لابیاپلاستی را انجام ندهند .

نکته دیگری که باعث می شود این رده سنی در لیست ممنوعیت های عمل لابیاپلاستی قرار بگیرد این است که خطرات احتمالی و همچنین عفونت ها این افراد را تهدید می کند و بهتر است از انجام این عمل بپرهیزند .

شما در حال مطالعه مقاله بهترین پزشک لابیاپلاستی هستید

خانم های دارای عفونت و زخم های واژنی :

اگر خانمی دارای عفونت و یا زخم در واژن هستند باید ابتدا این مشکل را برطرف نمایند و سپس در صورت برطرف شدن می توانند عمل زیبایی لابیاپلاستی را انجام دهند

خانم هایی که دچار مشکلاتی در رابطه احساسی با شریک جنس خود هستند : دقت داشته باشید اگر شما فردی هستید که با شریک جنسی خود مشکل عاطفی دارید باید ابتدا سعی کنید این مشکل را برطرف نمایید و سپس عمل لابیاپلاستی را انجام دهید . زیرا عمل لابیا پلاستی اعتماد به نفس شما را برای داشتن یک اندام تناسلی زیبا بالا میبرد اما تضمینی نمی کند که رابطه عاطفی شما را با شریک جنسی بهبود دهد .

خانم های دارای عفونت و زخم های واژنی :
خانم های دارای عفونت و زخم های واژنی :

زمان عمل لابیاپلاستی

عمل زیبایی لابیاپلاستی یک عمل سرپایی است که با توجه به صلاحدید پزشک یا از بی حسی موضعی و یا از بیهوشی عمومی استفاده می شود. به طور معمول زمان این عمل حدود یک تا یک ساعت و نیم می باشد . بی حسی عمومی معمولا به این صورت است که فرد کاملا هوشیار است و ممکن است گاهی یک فشار را احساس کند  اما هیچگونه درد را احساس نمی کند .

بعد از عمل چند ساعت نیاز دارد که این بی حسی به صورت کامل از بین برود . در روش استفاده از بی حسی موضعی اگر قرار است بعد از عمل به تنهای به منزل بروید که حتما باید همراهی داشته باشید اما اگر بعد از عمل ساعتی را در محل استراحت می کنید نیازی به همراهی ندارید .

دقت داشته باشید بعد از عمل چند ساعتی به هیچ عنوان نباید رانندگی کنید . روش بعدی که در عمل لابیاپلاستی انجام می شود بیهوشی عمومی است که برای انجام آن باید در بیمارستان بستری شوید البته کمتر پزشکی برای عمل لابیاپلاستی از بیهوشی استفاده می کند زیرا این عمل  از دسته عمل های سرپایی می باشد .

 عوارض عمل لابیا پلاستی

هر جراحی پزشکی با توجه به میزان تجربه پزشک و یا شرایط بدنی بیمار  احتمال داشتن عوارض وجود دارد . عمل لابیاپلاستی نیز مانند هر عمل  دیگری دارای عوارض میباشد که مزیتی که دارد این است که خیلی سریع این عوارض بهبود می یابند .

البته اگر فرد قبل از عمل تمامی شرایط جسمی خود را به  صورت کامل به پزشک توضیح دهد می تواند تا حد زیادی این عوارض را به حداقل برساند . در زیر به عوارض عمل لابیاپلاستی اشاره کرده ایم :

 عوارض عمل لابیا پلاستی
عوارض عمل لابیا پلاستی

درد :

در ناحیه تناسلی عصب های بسیار زیادی وجود دارد به همین دلیل یک عمل ساده و سرپایی مانند عمل لابیا پلاستی درد زیادی دارد . به همین دلیل بسیار از بیماران درد ین عمل را بسیار دردناک می دانند .

احتمال تورم در عمل لابیاپلاستی وجود دارد . علت تورم در این نواحی وجود غدد لنفاوی می باشد و برای بهبود کامل آن باید یک ماه صبر کنید .

یکی از عوارض عمل لابیاپلاستی خونریزی می باشد که می توانید با استفاده از یک تکنیک مناسب برای عمل از کاهش خونریزی بعد از عمل بکاهید .

عفونت

عفونت یکی از عوارض عمل لابیاپلاستی است که با انتخاب یک پزشک خبره می توانید تا حد زیادی از بروز این مشکل بکاهید .

زخم بافت یکی از عوارض شایع در عمل لابیا پلاستی است که برطرف می شود .

گاهی اوقات عمل لابیاپلاستی باعث حساسیت در ناحیه تناسلی می شود که اگر یک پزشک خبره انتخاب نمایید و اندازه فرشها را به صورت دقیق انجام دهد بروز این مشکل تا حد زیادی کاهش می یابد .

اسکار یکی از عوارضی است که در هر عملی که نیاز به بخیه دارد دیده می شود .

اگر در عمل لابیاپلاستی از بیهوشی استفاده وشد احتمال ایجاد عوارض بیهوش در فرد وجود دارد .

احتمال لخته شدن خون در رگ یکی از عوارض هر عمل جراحی می باشد .

شما در حال مطالعه مقاله بهترین پزشک لابیاپلاستی هستید

کبودی

احتمال بروز کبودی بعد از عمل لابیاپلاستی وجود دارد که از عوارض مقطعی این عمل می باشد

اگر شما هر یک از عوارض زیر را بعد از عمل لابیاپلاستی مشاهده کردید باید سریعا به پزشک خود مراجعه نمایید :

اگر تورم و کبودی شما بعد از عمل لابیاپلاستی افزایش پیدا کرد برای رفع آن باید سریعا به پزشک مراجعه نمایید .

اگر بعد از مصرف مسکن و داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است در همچنان زیاد و شدید بود باید حتما به پزشک مراجعه کید .

هر گونه عوارض جانبی مانند تهوع ، سردرد ، استفراغ که مشاهده کردید سریعا به پزشک مربوطه مراجعه نمایید .

اگر تب داشتید و درجه حرارت دهان شما بیش از 38.5 بود سریعا به پزشک مراجعه نمایید .

اگر از محل بخیه ها ترشح زرد رنگ و یا سبز به همراه بوی بد مشاهده کردید سریعا به پزشک مربوطه مراجعه نمایید .

مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی

هر عملی برای اینکه نتیجه اثر بخشی داشته باشد باید مراقبت ها بعد از عمل را به خوبی انجام دهد . معمولا پزشکان معتبر برای اینکه فرد بعد از عمل لابیاپلاستی با مشکل کمتری داشته باشد تمامی مراقبت های لازم بعد از عمل را به صورت کامل به او توضیح می دهد.

اقدامات بعد از عمل معمولا داروهای بعد از لابیاپلاستی، رژیم های غذایی، مواردی که باید در خوردن غذا رعایت شود و همچنین نکاتی در مورد روش استحمام کردن بعد از عمل لابیاپلاستی می باشد .

مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی
مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی

دلیل اهمیت مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی این است که شما می توانید با انجام این مراقبت ها دوره نقاهت خود را به حداقل برسانید . در علم پزشکیچ عمل لابیاپلاستی از عمل های سرپایی و سبک است اما این دلیلی بر این نیست که شما می توانید بعد از عمل توجهی به مراقبت های بعد از عمل نداشته باشید و باید از طریق مراقبت ها  به روند بهبودی آن کمک کنید . یک سری مسائل در مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی از نکات کلی است که باید رعایت شود . در زیر به این نکات اشاره کرده ایم :

به طور معمول بعد از عمل لابیاپلاستی پزشک برای بیمار داروهایی مانند آنتی بیوتیک ، مسکن و همچنین پماد برای ترمیم زخم تجویز می شود که فرد باید طبق دستور پزشک آنها را  مصرف نماید .

بهتر است زمانی را برای عمل لابیاپلاستی انتخاب کنید که بتوانید حداقل 5 روز بعد از آن استراحت نمایید.

پیشنهاد می شود که یک هفته بعد از عمل لابیاپلاستی به پزشک مربوطه مراجعه کنید.

عوارضی مانند عدم تقارن، کبودی و تورم تا 40 روز بعد از عمل طبیعی است و جای هیچ نگرانی نیست . برای اینکه این عوارض زیاد شما را نگران نکند از چک کردن هر روز آن بپرهیزید.

تا می توانید از خوراکی های فیبردار استفاده کنید تا از یبوست جلوگیری کنید زیرا یبوست باعث می شود که به بخیه های شما فشار وارد شود.

بخیه ها با توجه به سلیقه پزشک می تواند کشیدنی و یا جذبی باشد اما معمولا پزشکان به دلیل اینکه این ناحیه حساس است از بخیه های جذبی استفاده می کنند . بخیه های جذبی بعد از یک هفته تک به تک این بخیه ها می افتد.

در اصل برای مراقبت های عمل لابیاپلاستی سه مرحله وجود بخش نخست سه روز بعد از عمل ، بخش دوم یک هفته و بخش سوم یک ماه بعد از عمل است و همچنین در زیر به صورت کامل و دقیق مراقبت هایی که در این دوران مورد نیاز است و باید انجام شود را توضیح داده ایم :

سه روز بعد از عمل لابیاپلاستی :

این دوره بعد از عمل لابیاپلاستی در دسته استراحت مطلق قرار میگیرد .  در این دوران باید به نکات زیر توجه شود :

در این روش معمولا از بی حسی موضعی انجام میشود به همین دلیل بهتر است بعد از عمل رانندگی نکنید و تا حد امکان یک همراهی با خود داشته باشید .

در سه روز ابتدایی بعد از عل در ، تورم و سوزش کاملا طبیعی است . شما با استفاده از مسکن و آنتی بیوتیک هایی که پزشک برای شما تجویز می کند می توانید تا حد زیادی از بروز این مشکلات جلوگیری نمایید .

سه روز بعد از عمل لابیاپلاستی :
سه روز بعد از عمل لابیاپلاستی :

دقت داشته باشید باید تا حد امکان در مصرف این داروهای دقت کنید و بیش از حدی که پزشک برای شما تجویز کرده است مصرف نکنید. اگر دردهای شما غیر قابل تحمل بود می توانید با اجازه پزشک از شیاف های مقعدی استفاده نمایید .

در زمان استراحت در این دوران بهتر است یک بالشت با ابعاد متوسط زیر باسن خود بگذارید با این کار سطح باسن به بالا می آید و از تورم بیش از اندازه پیشگیری میکند

سعی کنید در این دوره تا حد امکان زیادی نشینید و بیشتر به صورت دراز  کشیده باشید و در صورت لزوم برای رفتن به سرویس بهداشتی بلند شوید .

در این سه روز حتما از سرویس فرنگی استفاده نمایید.

بهداشت را رعایت کنید

رعایت بهداشت در این دوره بسیار مهم است و در صورت رعایت نکردن باعث عفونت های شدید می شوید . برای رعایت بهداشت باید واژن را با آب خنک بشویید و تا حد امکان از ژل های شستشو مخصوص بانوان استفاده کنید تا این محیط به صورت کامل ضد عفونی شود . بهترین راه برای خشک کردن واژن در این دوره سشوار می باشد

برای بهبود بخیه ها باید سعی کنید تا حد امکان بخیه ها را در معرض هوا قرار دهید به همین دلیل استفاده از لباس های تنگ در این دوره ممنوع می باشد .

خارش در سه روز ابتدایی در این ناحیه کاملا طبیعی است و شما میتوانید از پماد کورتون استفاده نمایید .

بهداشت را رعایت کنید
بهداشت را رعایت کنید

رژیم غذایی در این سه روز باید غذاهای آبکی و دارای فیبر باشد تا از یبوست جلوگیری کنید همچنین غذاهای چرب و تند د راین دوره ممنوع می باشد .

در 24 ساعت اولیه می توانید از کمپرس یخ برای کاهش درد و تورم استفاده کنید .  بهترین روش برای استفاده از کمپرس یخ این است که درون یک حوله تمیز و ضدعفونی شده چند تکه یخ قرار دهید . آن را بر روی محل زخم بگذارید .

در سه روز ابتدایی بعد از عمل به هیچ عنوان فعالیت های سنگین و همچنین ورزش انجام ندهید زیرا اینگونه فعالیتها باعث میشود که به بخیه ها فشار وارد شود .

مصرف ویتامین ای و امگا سه به بهبود بخیه ها کمک می کند .

اگر هر گونه مشکلی مانند باز شدن بخیه ، خونریزی شدید ، بالا رفتن دمای بدن و دردهای غیر قابل تحمل بهتر است به پزشک مربوطه مراجعه نمایید .

شما در حال مطالعه مقاله بهترین پزشک لابیاپلاستی هستید

یک هفته بعد از عمل لابیاپلاستی :

بعد از گذراندن دوره استراحت مطلق باید موارد زیر را به صورت دقیق رعایت کنید :

در این یک هفته همچنان باید داروهای خود را به صورت دقیق مصرف نمایید .

در این هفته همچنان باید لباس های آزاد بپوشید تا بخیه ها به صورت کامل جذب شوند و نناحیه عمل حالت بهبود یافته خود را پیدا کند .

بهتر است در این دوران از میوه و خوراکی هایی که به شما در بهبود بخیه کمک می کند استفاده نمایید .

بعد از 5 روز از عمل لابیاپلاستی شما می توانید به سرکار بروید اما توجه داشته باشید که مدت طولانی نشینید و همچنین فعالیت های سنگین را انجام ندهید .

بهتر است در این دوره از رفتن به استخر سونا و جکوزی بپرهیزید .

یک هفته بعد از عمل لابیاپلاستی :
یک هفته بعد از عمل لابیاپلاستی :

یک ماه بعد از عمل لابیا پلاستی :

بعد از گذراندن دوره استراحت مطلق  و یک هفته بعد از عمل بهتر است یک سری از موارد را در این دوره باقی مانده رعایت نمایید مانند :

از دویدن و پیاده روی های سریع بپرهیزید .

می توانید در  این هفته رژیم غذایی عادی را داشته باشید.

بهتر است در این دوره رابطه جنسی نداشته باشید .

بعد از گذراندن این سه دوره شما می توانید رابطه جنسی خود را به آرامی شروع نمایید  و اگر در هنگام برقراری ارتباط درد داشتید حتما با پزشک مربوطه خود مشورت نمایید .

تکنیک های جراحی لابیاپلاستی

پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف باعث شده است که روز به روز  تکینیک های جدیدی عرضه شود . علم پزشکی نیز هم سو با این پیشرفت ها دارای تکنیک های جدیدی است که در روش های مختلف استفاده می کند .

بیشتر این پیشرفت ها در زمینه جراحی ها و به خصوص جراحی های زیبایی می باشد به این صورت که عوارض جراحی ها کم و بهبودی جراحی ها زیاد شده است . لابیاپلاستی یکی از عمل های زیبایی و درمانی است که با پیشرفت تکنولوژی روش های جدیدی برای آن پیدا شده است . در زیر به روش های مختلف برای جراحی های لابیاپلاستی اشاره کرده ایم :

تکنیک های جراحی لابیاپلاستی
تکنیک های جراحی لابیاپلاستی

روش اول :

در اولین روشی که برای عمل لابیا انجام می  شود تکنیک خطی است در این روش لبهای داخلی را با یک گیره و یا پنس نگه می دارند و سپس از طریق برشهای طولی که ایجاد می کنند قسمت های اضافی را بر می دارند و سپس بخیه میزنند .

روش عمل لابیاپلاستی به وسیله تکنیک خطی حدود یک ساعت طول میکشد . معمولا یک پزشک خبره می داند که زمانی باید از این روش عمل لابیاپلاستی استفاده کند که لابیا ها بیش از حد بزرگ باشد. از ویژگی های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

با این روش ظاهر طبیعی واژن تغییر پیدا میکند .

با روش خطی در عمل لابیا پلاستی اختلالات ارگاسم را بالا می رود .

با روش خطی در عمل لابیاپلاستی می توانید رنگدانه های پوستی را از بین ببرید .

با تکنیک خطی می توانید مخاط ناحیه تناسلی را تا حد زیادی را کاهش دهید .

روش دوم WEDGE :

یکی از روش ها عمل لابیاپلاستی است که در آن لبه های کوچک را به صورت وی برش می دهند . در این روش بافت لابیا به نسبت روش ها دیگر کمتر برداشته می شود البته این میزان رابطه زیادی با شرایط بدنی بیمار و پزشک دارد .

این روش به  به دلیل برش وی مانند به روش V معروف است برای استفاده از این روش پزشک باید تجربه کافی را داشته باشد زیرا ظرافت زیادی دارد و مدت زمان بیشتری به نسبت عمل ها دیگر نیاز دارد .

به دلیل سختی این عمل بیشتر پزشکان توصیه می کنند که از بیهوشی استفاده شود اما با توجه به بالا رفتن هزینه ها بیشتر بیماران ترجیح می دهند از بی حسی موضعی استفاده شود . تبحر و تجربه پزشک در این روش حرف اول را می زند . مزیت های این روش بسیار زیاد است در زیر به این مزیت ها اشاره کرده ایم :

کمترین آسیب به اندام های حسی وارد می شود .

شکل نهایی لابیا بسیار طبیعی تر و زیباتر می شود .

خونریزی در روش وی بسیار کمتر از روش های دیگر است .

دوره نقاهت برای ریکاوری و استراحت بعد از جراحی لابیا به روش وی بسیار کمتر از روش های دیگر می باشد .

با توجه به سلیقه و تجربه پزشک و همچنین اندام تناسلی بیمار گاهی اوقات برش از حالت V  به حالت Y  تغییر پیدا می کند .

مخاط طبیعی موجود در پوست و لبه های لابیا با این روش زیبایی حفظ می شود .

حساسیت و تحریک پذیری در روش وی به نسبت روش های دیگر بیشتر است .

زیبایی لابیا با این روش از جراحی تضمین شده است .

شما در حال مطالعه مقاله بهترین پزشک لابیاپلاستی هستید

روش سوم عمیق :

این روش بیشتر برای افرادی است که می خواهند قسمت مرکزی لابیا عمیق شود. در این روش در واقع به بخش لابیا های مینور آسیبی وارد نمی شود و آنها حالت نرمال خود را دارند .

تبحر و تجربه پزشک در این روش باید بسیار زیاد باشد و با دقت خاصی این عمل را انجام دهد زیرا باید در این روش طول قسمتی که قرار است برداشته شود  از کلیتورال بیشتر باشد ، کلیتورال در قسمت لابیا پشتی قرار دارد .

در اصلی هدف در این روش این است که قسمت چروک خورده لابیا مینور برداشته شود . بخیه در این روش از داخل زده می شود . مزیت های این روش به صورت زیر است :

در این روش دیگر مشکل بزرگ شدن لابیا و یا هایپرتروفی وجود دارد .

در این روش به آسیب های عصبی  و سیستم لنفاوی هیچ آسیبی وارد نمی شود .

روش چهارم Seculp :

در این روش با استفاده از چاقو و لیزر شکاف هایی در مناطق مورد نظر زده می شود و بعد از انجام برداشتن قسمت های اضافی بنا به سلیقه پزشک بخیه های قابل جذب و یا غیر قابل جذب زده می شود .

یک پزشک متخصص می داند که بخیه ها را نباید به حدی شل زد که باز شود و یا به اندازه ای  سفت باشد که اسکار و رد زخم بماند . با پیشرفت تکنولوژی استفاده از لیزر در این روش کمک زیادی میکند که خونریزی تا حد زیادی کاهش پیدا کند .

مقدار بافت اضافی که برای برداشتن مشخص می شود کاملا به نظر دکتر و بیمار و همچنین اندام تناسلی بیمار بستگی دارد . یکی از موارد که در زمان برداشتن لابیا پزشک باید به آن دقت کند موقعیت لگنی بیماری می باشد .

روش پنجم Z:

در این روش معمولا به نسبت روش های قبلی بافت بیشتری برداشته می شود و عمل برداشتن بیشتر شبیه زد می باشد . این روش معمولا برای افرادی که لابیا بزرگی دارند استفاده می شود و با توجه به صلاحدید پزشک با تجربه باید مقداری از بافت پرینه  و پوشش کلیتوریس برداشته شود .

شما در حال مطالعه مقاله بهترین پزشک لابیاپلاستی هستید

روش ششم لیزر :

با استفاده از لیزر در عمل لابیاپلاستی  ایراداتی که در لابیا وجود دارد از بین می رود . این روش مزیت های زیادی دارد مثلا در این روش خونریزی و برش زدن به حداقل می رسد که به نسبت روش های دیگر اصلا قابل مقایسه نیست .  در زیر به بعضی از این مزیت ها اشاره کرده ایم :

در این روش زخمی به وجود نمی آید و همچنین بخیه نیز ندارد .

در این روش به دلیل استفاده از لیزر خونریزی ندارد .

روش هفتم سافتینگ :

در این روش به هیچ عنوان برش و بخیه وجود ندارد و تنها برای افرادی که می خواهند رنگ لابیا آنها تغییر کند و یا تغییر شکل جزئی در لابیا ایجاد کنند استفاده می شود به دلیل سبک بودن این روش که نیاز به برش و جراحی ندارد معمولا از بی حسی های موضعی استفاده می شود . برای استفاده از این روش از دستگاه های مخصوص و در بعضی از مواقع از لیزر استفاده می شود . دوره نقاهت و ریکاوری این روش حدود یک هفته می باشد .

واژن سالم

برای اینکه بتوانید یک واژن سالم داشته باشید باید به نکات بهداشتی و مراقبت هایی که در این خصوص انجام شود را باید رعایت کنید . معمولا بیشتر افرادی که به پزشک مراجعه می کنند دچار عفونت های شدید واژن هستند.

معمولا بانوانی که در هنگام رابطه های جنسی به نکات بهداشتی و مراقبت های دستگاه تناسلی دقت می کنند می توانند یک واژن سالم و در نهایت یک زندگی سالم داشته باشند .

گاهی افراد به نکات بهداشتی توجه نمی کنند و در هنگام نزدیکی با درد مواجه می شوند و همین درد باعث می شود که از رابطه جنسی زده شوند اما افرادی که همیشه مراقبت ها لازم را انجام می دهند می توانند از رابطه جنسی خود لذت ببرند.

واژن یکی از مهم ترین بخش ها در بدن زنان می باشد و با رعایت کردن بهداشت می توانند کیفیت زندگی زناشویی را بهبود ببخشند . یک زن زمانی که واژن سالم دارد می تواند با اعتماد به نفس و رضایت کامل رابطه جنسی برقرار نماید همچنین علاوه بر بهداشت روانی بر روی سلامت جسمی نیز تاثیر می گذارد زیرا واژن به صورت مستقیم با رحم در ارتباط است و اگر این قسمت از بدن دچار عفونت شود باعث می شود که رحم نیز تحت تاثیر این عفونت قرار بگیرد .

همچنین یک واژن که دچار عفونت است مشکلاتی علاوه بر بیماری های رحمی در مجاری ادرار و بیماری های پستی در این ناحیه را به همراه دارد . یک زن در زمانی می تواند یک جنین سالم در رحم خود پرورش دهد که دارای یک واژن سالم باشد.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین پزشک لابیاپلاستی هستید

هر خانمی باید اطلاعات کاملی از دستگاه تناسلی خود داشته باشد

هر خانمی باید اطلاعات کاملی از دستگاه تناسلی خود داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتواند راحت آن را تشخیص دهد و قبل از وخیم شدن اوضاع سعی کند آن مشکل را برطرف نماید. گاهی بعضی از بانوان هیچ شناختی از دستگاه تناسلی خود ندارند و نشانه های عفونت را نادیده می گیرند و همین امر باعث می شود که با مشکلات جدی تری روبرو شوند.

برای اینکه هر خانمی بتواند با دستگاه تناسلی خود آشنا شود باید ابتدا دست های خود را به صورت کاملا بهداشتی و اصولی بشوید و سپس یک آینه بردارد و تمامی قسمت های دستگاه تناسلی را با دقت بررسی نماید .

هر خانمی باید اطلاعات کاملی از دستگاه تناسلی خود داشته باشد
هر خانمی باید اطلاعات کاملی از دستگاه تناسلی خود داشته باشد

لابیا ، کلیتوریس ، دهانه واژن ، دهانه ادرار و دهانه مقعد اینها قسمت های بیرونی دستگاه تناسلی هر خانم هستند . لابیا قسمت هایی است که ممکن است بر اثر شرایط دچار دفورمیتگی شود که میتوان آنها را با کمک لیزر و جراحی های سرپایی برطرف نمایید .

هر واژن به صورت طبیعی دارای قارچ و باکتری است اما اگر یک عامل بر روی پی اچ واژن تاثیر بگذارد عفونت ها را در این ناحیه به وجود می آورد . عفونت واژن انواع مختلفی دارد . شما می توانید با آگاهی که از این بیماری ها پیدا می کنید یک واژن سالم داشته باشید . معمولا علائمی که در عفونت های قارچی دیده می شود به صورت پنیر مانند است که با بو ، خارش و سوزش ، قرمز شدن لابیاها و همچنین بهم خوردن زمان عادت ماهیانه دیده می شود.

بوی نامطبوع

از علائمی که برای عفونت های باکتریای دیده می شود می توان به بوی بسیار نامطبوع که مشابه بوی ماهی ، ترشحات سفید یا سبز و زرد رنگ ، ترشحات بیش از اندازه، درد در ناحیه زیر شکم و بهم خوردن عادت ماهیانه اشاره کرد .

یک خانم باید بداند که عفونت های باکتریایی خیلی خطرناک هستند و ممکن است تخمدان، رحم و گردنه رحم را درگیر این بیماری کند و حتی تا حدی می تواند پیش برود که التهابات لگنی و مشکلاتی در باردار شدن را به همراه داشته باشد . برای اینکه از این مشکلات بتوانید پیشگیری کنید باید به نکات زیر توجه نمایید:

  •   به هیچ عنوان برای شستن دستگاه تناسلی از صابون استفاده نکنید زیرا مقدار پی اچ این ناحیه را تغییر می دهد.
  •   یک واژن سالم به تغذیه فرد بستگی دارد اگر در تغذیه از الکل، قند زیاد و مواد غذایی اسیدی به مقدار زیاد استفاده شود باید انتظار تشدید شدن عفونت را داشته باشید.
  •   در هنگام نزدیکی به هیچ عنوان از روان کننده هایی که دارای گلیسیرین هستند استفاده کنید.
  •   یکی از عوامل عفونت واژن لباس زیر مرطوب و خیس می باشد زیرا بهترین مکان برای رشد عفونت ها می باشد .
  •   لباس زیر های تنگ باعث ایجاد عفونت می شود .

  •   یکی از عواملی که می تواند در پیشگیری عفونت به شما کمک کند این است که در زمان پریودی نوار بهداشتی خود را زود به زود عوض نمایید .
  •   همیشه سعی کنید ناحیه واژن را خشک نگه دارید ، زیرا بهترین مکان برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها ناحیه مرطوب می باشد .
  •   بهتر است در شستشوی لباس زیر دقت کنید و از شوینده های مخصوص لباس زیر استفاده کنید .
  •   همیشه در زمان شستن ناحیه تناسلی از جلو به عقب بشویید .
  •   برای جلوگیری از عفونت به هیچ عنوان از پد و مواد بهداشتی معطر استفاده نکنید.
  •   بهترین راه برای جلوگیری از عفونت این است که شریک جنسی شما بهداشت فردی خود را به خوبی رعایت کند .
  •   بهتر است قبل و بعد از رابطه جنسی خود و شریک جنسی ناحیه تناسلی تان را با آب گرم بشویید .
  •   بهترین تغذیه برای پیشگیری از عفونت واژن میوه، سیر و  ماست باشد .

 

یکی از بیماری های دیگری که ممکن است دستگاه تناسلی را تحت تاثیر قرار دهد بیماری های مقاربتی است . این نوع بیماریها به وسیله رابطه جنسی از فرد آلوده به فرد دیگر منتقل می شود این بیماری ها شامل ایدز ، کلامیدیا، سوزاک، سیفلیس و زگیل های تناسلی می باشد .

عوارض این بیماری ها مانند بارداری خارج از رحم ، نازایی ، عفونت بسیار شدید، سرطان ، درد در ناحیه شکم می باشد . اگر این بیماری ها در مراحل ابتدایی تشخیص داده شود می توان درمان کرد .

شما در حال مطالعه مقاله بهترین پزشک لابیاپلاستی هستید

علائم

علائم این بیماری مقاربتی شامل ترشحات غیر عادی ، زخم ، درد در ناحیه زیر شکم ، خونریزی زیاد ، ترشحات واژنی ، رابطه های جنسی دردناک ، دوران پریودی طولانی مدت ، تبخال تناسلی و مواردی از این دست می باشد . بهتر است برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی  پیشگیری های لازم را انجام داد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • رفتارهای جنسی پرخطر اولین عامل بروز بیماری های مقاربتی هستند .
  • به شریک جنسی خود وفادار باشید و از شرکای جنسی متعدد تا حد امکان بپرهیزید.
  • بهترین روش برای پیشگیری از هر گونه بیماری عفونی باید از کاندوم استفاده کنید .

 

رژیم غذایی بعد از عمل لابیا پلاستی

بهترین روش برای اینکه مراقب خوبی بعد از عمل از خود داشته باشید این است که یک رژیم غذایی خوبی را در نظر بگیرید . رژیم غذایی در عمل لابیا پلاستی بسیار مهم است زیرا در این عمل شما باید توجه داشته باشید که به هیچ عنوان دچار یبوست نشوید زیرا فشاری که در رمضان زور زدن به بخیه ها وارد می شود حتما پارگی را به همراه دارد . در زیر به یک سری نکات مهم که باید در رژیم غذایی رعایت شود اشاره کرده ایم :

رژیم غذایی بعد از عمل لابیا پلاستی
رژیم غذایی بعد از عمل لابیا پلاستی
  • ویتامین سی یکی از ویتامین هایی است که بعد از عمل لابیاپلاستی به شما پیشنهاد می شود که مصرف نمایید این ویتامین در کیوی ، آناناس تازه ، گوشت قرمز و میگو وجود دارد . این ویتامین باعث میشود که بخیه های شما با سرعت بیشتری بهبود پیدا کند.
  • پزشکان خبره معمولا داروهایی را برای التیام زخم به بیمارن خود می دهند این داروهای معمولا داروهایی هستند که دارای زینک ، ویتامین ای و امگا سه می باشد زیرا این ویتامین ها به بهبودی زخم ها کمک میکند .
  • استفاده از مواد مغذی باعث می شود که سیستم ایمنی بدن بیمار بالا برود .
  • در درون نقاهت بعد از عمل لابیاپلاستی تا حد امکان آب را زیاد بنوشید .
  • در دوران بعد از عمل لابیا پلاستی از غذاهای تند و چرب مصرف نکنید .
  • بهتر است تا دو هفته بعد از عمل لابیاپلاستی از مصرف دخانیات پرهیز نمایید . مصرف سیگار باعث می شود که زخم ها عفونت کنند و ترمیم زخم ها را تا حد زیادی به تعویق می اندازد .
  • تا حد امکان در دوران بعد از عمل لابیاپلاستی از کافئین استفاده نکنید زیرا کافئین باعث می شود که بخیه های جذبی دیرتر جذب شود .

شما در حال مطالعه مقاله بهترین پزشک لابیاپلاستی هستید

هزینه جراحی عمل لابیا پلاستی

یکی از سوالات متداولی که افراد در هنگام عمل لابیاپلاستی برایشان پیش می آید در مورد هزینه لابیاپلاستی است . عمل لابیاپلاستی به شرایط زیادی بستگی دارد در زیر به فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در قیمت این عمل اشاره کرده ایم :

هزینه جراحی عمل لابیا پلاستی
هزینه جراحی عمل لابیا پلاستی

تکنیک روش لابیاپلاستی :

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تکنیک های زیادی برای هر عمل زیبایی پیدا شده است و یا روش های قدیمی به روز شده است . این روش ها باعث شده است که عمل ها راحت تر شود و همچنین سرعت در حین عمل و دوره نقاهت عمل بیشتر شود .

تکنیک روش لابیاپلاستی :
تکنیک روش لابیاپلاستی :

امروزه جدیدترین نوع روش عمل لابیاپلاستی استفاده از لیزر است که تا حد زیادی خونریزی را در این عمل کاهش داده است .هر چه روشی به روز تر باشد و در آن از تجهیزات روز دنیا استفاده شود هزینه آن بیشتر نیز می شود .

شکل و فرم لابیا :

یکی از عوامل دیگری که در هزینه عمل لابیاپلاستی مهم می باشد شکل و فرم لابیا می باشد .

تعداد برش های حین عمل :

میزان عدم تقارن لابیا ، اندازه چروک های موجود در لابیا  و اندازه کلیتوریس  از جراحی های دیگری است که می توان در حین عمل لابیاپلاستی از آن استفاده نمود زیرا افرادی که قصد دارند این عمل را انجام دهند زیبایی اندام تناسلی برایشان مهم است به همین دلیل پزشک اگر چنین حساسیتی را در فرد ببینید و اندام تناسلی او نیاز به این عمل ها داشته باشد به او پیشنهاد می دهد که این عمل ها را نیز با یکدیگر انجام دهد . بعد از اینکه شما عمل لابیا پلاستی را انجام دادید باید دو معاینه دیگر داشته باشید .

شما یک هفته بعد از عمل باید معاینه اولیه را برای کنترل میزان ورم و شرایط دیگر انجام دهید. معاینه دوم بعد از یک ماه است که پزشک باید شما را معاینه کند و در صورت نبود مشکل به شما اجازه رابطه جنسی بدهد .

محل انجام عمل :

یکی از فاکتورهای مهم برای هر عمل هزینه ای است که باید برای محل عمل بپردازید . اگر عمل لابیاپلاستی در مطب پزشک انجام شود هزینه عمل تا حد زیادی کاهش پیدا می کند اما اگر عمل در بیمارستان یا درمانگاه انجام شود هزینه ای برای محل عمل نیز اضافه می شود . البته هزینه محل عمل مانند عمل های سنگین نیست زیرا این یک عمل سرپایی می باشد که نهایت یک و ساعت و نیم زمان می برد .

نکات مهم در خصوص اقدامات بهترین پزشک لابیاپلاستی

یک پزشک با تجربه قبل از اینکه عمل لابیاپلاستی را انجام دهد تمامی شرایط بیمار را به خوبی بررسی می کند . برای بررسی های لازم باید پزشک های لازم انجام شود این آزمایشها به صورت زیر می باشد :

آزمایش خون یکی از آزمایش هایی است که به بررسی پزشک قبل از عمل لابیاپلاستی کمک می کند  این آزمایش برای بررسی انعقاد پذیری انجام می شود . همچنین برای از خونریزی های غیر قابل کنترل تا حد زیادی پیشگیر می شود .

نکات مهم در خصوص اقدامات بهترین پزشک لابیاپلاستی
نکات مهم در خصوص اقدامات بهترین پزشک لابیاپلاستی

نوار قلب و فشار خون :

معمولا بهترین پزشک لابیاپلاستی به خوبی میدادن که برای بیماران بالای 40 سال باید نوار قلب و فشار خون را به صورت دقیق بررسی کرد.

آزمایش دیابت و کلیه :

یکی دیگر از مواردی که پزشکان باید قبل از عمل لابیاپلاستی برا بیماران بالای 40 سال انجام دهند این است که آزمایش دیابت و و کلیه را به صورت دقیق بررسی نمایند

تست پاپ اسمیر:

پزشکان معمولا تست پاپ اسمیر را از تمامی افراد  که می خواهند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند گرفته می شود در این آزمایش بررسی می شود که آیا فرد داری عفونت می باشد یا خیر ؟

شما در حال مطالعه مقاله بهترین پزشک لابیاپلاستی هستید

درمان کامل زگیل :

یکی از مواردی پزشکان معتبر قبل از انجام عمل لابیاپلاستی انجام می دهند این است که اگر فرد دچار تبخال و یا زگیل تناسلی است ابتدا آن را درمان نماید و سپس اقدامات لازم را برای عمل انجام دهد .

تست تیروئید :

اگر فردی بالای چهل سال است و یا سابقه تیروئید دارد بهترین پزشک لابیاپلاستی این تست را از فرد می گیرد .

تاثیر عمل لابیاپلاستی بر روی رابطه جنسی

یکی از نکاتی که باید قبل از عمل لابیاپلاستی بدانید این است که عمل لابیا پلاستی هیچگونه کاهشی بر روی رابطه جنسی ندارد و در بیشتر مواقع دیده شده است تاثیر بسیار خوبی بر روی رابطه جنسی نیز دارد در زیر به دو مزیت اصلی در این زمینه اشاره کرده ایم :

شما با عمل لابیا زیبایی خاصی در اندام تناسلی خود ایجاد میکنید همین امر باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود . به همین دلیل تاثیر روانی که این عمل دارد شما می توانید از رابطه جنسی خود رضایت کامل را  داشته باشید .

یکی از مواردی که فرد تصمیم ب عمل لابیا می گیرد درد است که در حین رابطه جنسی متحمل می شود برای همین بعد از عمل لابیا دیگر این درد احساس نمی شود و فرد می تواند از رابطه جنسی خود لذت کامل را ببرد.

تاثیر عمل لابیاپلاستی بر روی رابطه جنسی
تاثیر عمل لابیاپلاستی بر روی رابطه جنسی

نتیجه گیری

عمل لابیاپلاستی یکی از عمل های سرپایی است که در جهت زیبایی و درمان اندام تناسلی بانوان انجام می شود . این عمل مانند هر عمل دیگری نیاز به یک سری مراقبت هایی دارد و سه دوره درمانی دارد که در دوره ابتدایی که سه روز اولیه بعد از عمل است فرد باید استراحت کامل داشته باشد .

همچنین با انجام عمل لابیاپلاستی شما علاوه بر رفع مشکلات مانند مشکلات ظاهری می توانید بعد از گذراندن دوره نقاهت یک رابطه جنسی با کیفیت با شریک جنسی خود داشته باشید .

 

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید