میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم
بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم

لیست موضوعات

بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم

ما در این مقاله، قصد داریم پیرامون موضوع « بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم » مطالبی را برای شما دوستان عزیز، ارائه نماییم. یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد از آن رنج می برند، چین و چروک و یا گودی زیر چشم است. چین و چروک و یا گودی زیر چشم فقط مختص افراد مسن نیست.

این طور نیست که اگر فرد سن بیشتری داشته باشد، گودی چشم آشکار تری را دارد. افراد با سن پایین نیز ممکن است گودی زیر چشم داشته باشند. این عارضه برای این دسته از افراد ممکن است به صورت ارثی و ذاتی باشد یا آن که بر اثر بیماری های خاص، به آن مبتلا شده اند. برای درمان این گودی نیز روش تزریق ژل وجود دارد. تزریق ژل در ناحیه زیر چشم از جمله مواردی است که این افراد به دنبال رفع عیب صورت خود هستند.

بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم
بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم

برای آشنایی بیشتر با موضوع عنوان شده، در ابتدا سئوالاتی مطرح می شوند، که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

شماره 1 : بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم چیست ؟

شماره 2 : ویژگی های ژل برای تزریق زیر چشم چیست ؟

شماره 3 : ماندگاری ژل چقدر است ؟

بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم
بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم

شماره 1 : بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم چیست ؟

باید بدانید که تزریق ژل برای زیر چشم، درست است که منجر به زیبایی می شود ولی باید به مراکز مجاز مراجعه شود. مراجعه به مراکز غیر مجاز نه تنها سودی برای هدف فرد ندارد بلکه به هدر دادن هزینه نیز می باشد. از این رو به شما توصیه می کنیم که در مراکز مطمئن این حوزه، کار درمانی خود را انجام دهید. این حق برای هر فرد تعریف شده است که بهترین مارک را برای کالای مصرفی یا عمل خود در نظر بگیرد.

شماره 1 : بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم چیست ؟
شماره 1 : بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم چیست ؟

ماندگاری ژل ها

برای پاسخ به این سئوال باید شرایط یک ژل خوب را بدانید. دانستن ویژگی های یک ژل مناسب برای صورت به ماندگاری آن در صورت بستگی دارد. این دسته بندی به این موارد خلاصه می شود : 1- ژل های موقت و قابل جذب 2- ژل های نیمه وقت. 3- ژل های دائم. نوع اول ژل های موقتی هستند که به دلیل داشتن خاصیت کلاژن و نیز هیدروکسی آپاتیت کلسیم به خوبی جذب بدن می شود. این ژل های موقت جزو دسته قابل جذب در انواع ژل ها محسوب می شوند. نوع دوم این ژل ها، از پلی متیل متاکریلات ساخته می شود. این ماده برای نواحی ضخیم صورت قابل استفاده است.

نواحی ضخیم صورت در ناحیه خط خنده وجود دارد. نوع سوم نیز از دسته ژل هایی هستند که به صورت همیشگی و دائمی در صورت به کار می روند. این ژل ها را ژل های سیلیکونی می نامند. نکته بسیار مهمی که این ژل ها دارد این است که نباید آن را تزریق کرد. در واقع، روش درمانی ژل سیلیکونی از نوع تزریق نیست.

حال که با شرایط ژل های مناسب آشنا شدید می توانید به یافتن مارک مناسب ژل نیز بپردازید. به طور قطعی نمی توان بهترین مارک را برای تزریق زیر چشم به شما معرفی نماییم. هر پزشک جراح، بعد از بررسی های اولیه و آزمایش هایی که شما انجام می دهید، یک ژل خاص را به فرد توصیه می کند.

زیرا میزان تأثیر گذاری هر ژل برای هر فرد متنوع است. متخصصان پوست و مو و زیبایی این موارد را به دقت بررسی می کنند و در آخر نیز بهترین مارکی که مناسب تزریق برای زیر چشم شما است را به شما معرفی می کند. البته باید توجه داشت که پذیرفتن هر مارکی، به نظر فرد مقابل کاملاٌ وابسته است. می تواند بپذیرد یا نپذیرد.

شماره 2 : ویژگی های ژل برای زیر چشم چیست ؟

ویژگی های بهترین مارک برای تزریق زیر چشم، شامل برخی عوامل خواهد بود. این عوامل به عوارض بعد از تزریق ژل بستگی دارد. باید بدانید که اگر ژل استاندارد استفاده شود هیچ گاه حتی عوارض جانبی نیز نخواهد داشت.

اگر یک ژل مورد تأیید سازمان بهداشت باشد عوارض طبیعی نیز در بر ندارد. عوارضی همچون : 1- کبودی و یا قرمزی پوست و 2- تورم موقت در محل تزریق. این عوارض همگی بعد از چند روز از تزریق ژل خود به خود از بین می رود و جای نگرانی وجود ندارد. آنچه مهم است عوارض نادر و جبران ناپذیر است که باید توجه شود.

بنابر این بهترین مارک ژل برای زیر یا دور چشم باید هم استاندارد باشد و هم دارای مجوز های تزریق نیز باشد. به صورت کلی می توان ویژگی های بهترین مارک ژل برای زیر یا دور چشم  را این گونه تعریف کرد : 1- استاندارد بودن ژل تزریقی 2- تأییدیه وزات بهداشت 3- تاریخ تولید و انقضا 4- کشور سازنده 5- نوع ماده به کار رفته در ساخت و تولید ژل. بعد از بیان عوامل مربوطه می توانید، ژل مورد نظر را برگزینید.

شماره 2 : ویژگی های ژل برای زیر چشم چیست ؟
شماره 2 : ویژگی های ژل برای زیر چشم چیست ؟

شماره 3 : ماندگاری ژل چقدر است ؟

در خصوص ماندگاری ژل های زیر چشم باید به این نکته توجه کرد که اگر در تولید آن از اسید هیالورونیک استفاده شود برای بدن مفید تر است. در زمانی که هیالورونیک اسید در زیر پوست فرد، کاهش یابد و به صورت تجزیه شده در آید، آن زمان، چین و چروک مجدد در صورت آشکار می شود.

برای رفع این عیب باید به تکرار تزریق دور چشم اقدام کرد. ماندگاری ژل ها نیز متفاوت است و به دسته های متنوعی تقسیم می شوند. دسته اول. به ماندگاری ژل های کمتر از 6 ماه مربوط می شود. این ژل ها، دارای هیالورونیک اسید هستند که فقط 6 ماه ماندگاری دارند.

دسته دوم. به ماندگاری ژل های بیش از 6 ماه مربوط می شود. این ژل ها را جزو دسته ژل های ماندگار تر قرار داده اند. این دسته را هیچ گاه توصیه نمی کنیم مگر در موارد خاص. زیرا ژل ماندگار ممکن است نتایج رضایت بخشی را برای فرد نداشته باشد. در نتیجه، نمی توان خسارت پیش آمده را به آسانی، جبران کرد. زیرا شرایط کامل و صحیحی تا کنون برای تجزیه سازی ژل بعد از تزریق در زیر پوست یافت نشده است. پس استفاده از این روش اندکی ریسک دارد.

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید بسیار متشکریم و امیدواریم که از خواندن مطالب آن، بهره کافی را کسب کرده باشید.

شماره 3 : ماندگاری ژل چقدر است ؟
شماره 3 : ماندگاری ژل چقدر است ؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام :dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید