میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین مارک فیلر زیر چشم
بهترین مارک فیلر زیر چشم

لیست موضوعات

بهترین مارک فیلر زیر چشم

در این مقاله به بررسی بهترین مارک فیلر زیر چشم می پردازیم.

تزریق فیلر برای رفع کبودی زیر چشم کارایی بسیار بالایی دارد.

در این مقاله به سوالات زیر پسخ خواهیم داد:

مزایا تزریق فیلر در زیر چشم؟

مزیت های تزریق فیلر زیر چشم؟

بهترین مارک فیلر برای زیر چشم؟

عوارض و معایب تزریق فیلر زیر چشم؟

اقدامات لازم بعد از تزریق فیلر زیر چشم؟

اقدامات لازم قبل از تزریق فیلر زیر چشم؟

بهترین مارک فیلر زیر چشم
بهترین مارک فیلر زیر چشم

مزایا تزریق فیلر در زیر چشم؟

در خصوص این سوال باید به نکته ای اشاره کنیم و ان این است که ایرانی ها به خصوص خانم های ایرانی به علت نوع زندگی و نوع تغذیه ای که دارند عموما در زیر چشم خود سیاهی را می بینند که البته میزان ان در افراد مختلف متفاوت است. این سیاهی و کبودی علت هایی را نیز دارد به عنوان مثال کم خونی می تواند از عوامل شایعه آن باشد.

این کبودی و سیاهی زیر چشم برای خانم ها بسیار ناخوشایند است. در مواقعی که میزان کبودی زیاد نباشد با کرم ها و ماسک های مخصوص می توان آن را رفع کرد. اما اگر این کبودی زیاد باشد با کرم هم قابلیت رفع ندارد. در این مرحله یکی از راه های رفع این کبودی تزریق فیلر در این ناحیه است.

البته لازم به ذکر است که فیلر ها ماندگاری دائمی ندارند. ماندگاری ان ها به طور متوسط 9 ماه است که با توجه به ژنتیک خاص هر کس و نوع فیلر استفاده شده می تواند کمتر یا بیشتر شود.

مزایا تزریق فیلر در زیر چشم؟
مزایا تزریق فیلر در زیر چشم؟

 مزیت های تزریق فیلر زیر چشم؟

پوست زیر چشم بسیار نازک و حساس است و برای تزریق فیلر باید به این نکته اشاره کنیم. از بهترین مزیت های تزریق فیلر می توان به این نکته اشاره کنیم که با توجه به حساس بودن پوست زیر چشم تزریق فیلر بسیار کم درد است.

فیلر بسیار سبک است و همین سبک بودن باعث می شود که با سرنگ خیلی کوچک هم بتوان آن را تزریق کرد و درد آن خیلی کم می شود.

از دیگر مزیت های فیلر این است که از ماده ای به نام اسید هیالورونیک در ساخت آن استفاده می شود که این اسید هیاورونیک در بافت بدن موجود است. پس می توان نتیجه گرفت که فیلر بعد از مدتی به طور کامل جذب می شود و اثری از آن باقی نخواهد ماند.

 مزیت های تزریق فیلر زیر چشم؟
مزیت های تزریق فیلر زیر چشم؟

بهترین مارک فیلر برای زیر چشم؟

در انتخاب مارک فیلر برای تزریق زیر چشم به این نکته توجه کنید که در این قسمت فیلر باید طبیعی به نظر بیاید اگر غیر این صورت باشد شاهد زیبایی چندانی نیستیم. همینطور این فیلر باید ماندگاری مناسبی داشته باشد و همینطور فیلر تزریق شده باید این امکان را داشته باشد که در صورت منصرف شدن فرد به راحتی در بیاید و فرد را اذیت نکند زیرا همان طور که اشاره کردیم پوست زیر چشم بسیار حساس است.

اغلب بیماران با تزریق یک سرنگ فیلر در زیر چشم به شکل دلخواه خود می رسد ولی در مواقعی نیز باید چندین سرنگ فیلر تزریق شود که نتیجه مطلوبی گرفت.

این مهم به تشخیص پزشک شما مرتبط است. پس حتما کلینیک تخصصی را انتخاب کنید ، پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد.

در خصوص تزریق فیلر به زیر چشم به این نکته توجه کنید که لزوما مارک فیلری که برای خط خنده مناسب است نمی تواند برای زیر چشم مناسب باشد. زیر چشم از حساس ترین نقاط بدن است که باید با دقت و ملاحظه کافی فیلر مناسب را انتخاب کرد.

دیگر نکته ای که در انتخاب مارک فیلر باید به آن توج کنید نشانه استاندارد است زیرا در صورتی که فیلر فاقد این علامت باشد می توانیم به این نتیجه برسیم که از طریق غیر قانونی وارد کشور شده و همین باعث می شود که احتمال این که ناریخ مصرف آن گذشته باشد افزایش یابد.

عوارض و معایب تزریق فیلر زیر چشم؟

تزریق فیلر زیر چشم همانند تزریق فیلر در دیگر نواحی صورت باعث تورم می شود ام در این ناحیه به علت حساس بودن پوست کبودی نیز مشاهده می شود که طبیعی است و رفع می شود.

البته این ها فقط در صورتی است که پزشکی متخصص در مرکزی معتبر تزریق فیلر را انجام دهد در غیر این صورت شاهد عوارض خطرناکی هستیم.

اگر تزریق فیلر را در جایی به غیر از مراکز معتبر انجام دهید احتمال گلوله شدن آن وجود دارد زیرا فیلر های نامرغوب و همچنین نیرویی که مهارت خاصی ندارند می تواند منجر به عوارض شدیدی برای شما گردد.

عوارض و معایب تزریق فیلر زیر چشم؟
عوارض و معایب تزریق فیلر زیر چشم؟

اقدامات لازم بعد از تزریق فیلر زیر چشم؟

بعد از تزریق فیلر زیر چشم نکات مهمی را باید رعایت کنید از این نکات می توان به این موارد اشاره کرد که 2 تا 3 روز بعد از تزریق فیلر به هیچ عنوان نبیاد ورزش کنید زیرا بسیار زیان بار است. نوشیدن مایعات را فراموش نکنید. البته توجه داشته باشید که این مایعات مصرفی نباید داغ باشند.

از کمپرس یخ هم می توانید برای کاهش تورم و کبودی زیر چشم خود استفاده کنید.

مصرف سبزیجات تازه و میوه هم می تواند تاثیر چشم گیری در کاهش میزان تورم و کبودی داشته باشد.

اقدامات لازم بعد از تزریق فیلر زیر چشم؟
اقدامات لازم بعد از تزریق فیلر زیر چشم؟

اقدامات لازم قبل از تزریق فیلر زیر چشم؟

خوردن میوه و سبزیجات علاوه بر اینکه بهد از تزریق به شما کمک می کند قبل از تزریق فیلر نیز می توتند بسیار مفید باشد و به شما برای داشتن تزریقی بدون درد و کاهش میزان تورم و کبودی کمک چشم گیری کند. پس از مصرف آن قبل از تزریق فیلر غافل نشوید.

قبل از تزریق فیلر به این نکته توجه کنید که به هیچ عنوان از دارو هایی که باعث رقیق شدن خون می شوند استفاده نکنید. اگر داروی خاصی مصرف می کنید ان را به پزشک خود بگویید و مطمعن شوید که برای تزریق فیلر مضر نیست.

از دیگر اقدامات لازم برای داشتن یک تزریق مناسب این است که سیگار نکشید. برای داشتن نتیجه مناسب قبل و بعد از تزریق فیلر سیگار نکشید یعنی تقریبا به مدت دو هفته.

نتیجه گیری:

بهترین مارک فیلری که می توان از آن در تزریق زیر چشم استفاده کرد فیلری است که سبکتر باشد زیرا با پوست حساس زیر چشم فیلر سبک نتیجه بهتری در پی دارد.

امیدوارم مطلب فوق به شما کمک کرده باشد و سوالات ذهنی شما را تا حدی جواب گو بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید