میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران
بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

لیست موضوعات

بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

در این مقاله می خواهیم موضوع بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران بپردازیم.

همان طور که می دانید عمل لابیاپلاستی عمل زیبایی واژن بوده که این روزها یکی از پر طرف دار ترین عمل ها می باشد.

در این مقاله به سوال های زیر پاسخ خواهیم داد:

عمل لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیاپلاستی مناسب چه افرادی است؟

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

عوارض عمل لابیاپلاستی چیست؟

این عمل چگونه انجام می گیرد؟

عمل لابیاپلاستی چیست؟
عمل لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیاپلاستی عمل زیبایی واژن است. این عمل واژن هایی که بر اثر بالا رفتن سن و یا زایمان دارای چین و چروک هستند را زیبا و این چین و چروک ها را از بین می برد.

اما این عمل فقط برای زیبایی نبوده و در مواردی هم می تواند درمانی باشد و درد ناحیه ی واژن را بر طرف سازد.

لابیای عنی همان لبه ی خارجی واژن اما برای بعضی ها ممکن است به طور ژنتیکی این لبه بزرگ تر از حد خود بوده و آن ها را رنج دهد.

 

عمل لابیاپلاستی مناسب چه افرادی است؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بانویی در واژن خود احساس درد و ناراحتی کند. حتی با پوشیدن شلوار درد شدیدی را متحمل شود. این گونه افراد توانایی ورزش کردن را ندارند چون بیش از حد درد خواهندکشید.

دلیل درد و رنج این افراد بزرگ بودن لبه خارجی واژن آن هاست که سایز آن  از حد معمول دور بوده آن ها را رنج خواهد داد. عمل لابیاپلاستی در اصل برای همین افراد می باشد و آن ها را از درد و رنج نجات خواهد داد. این عمل لبه ی واژن آن ها را کوچک کرده تا مثل واژن های معمولی شود.

از طرفی این عمل برای کسایی که واژن آن ها چین و چروک زیادی دارد هم بسیار مناسب و کاربردی است. بعضی افراد به همین دلیل اعتماد به نفس پایینی داشته و خیلی اذیت خواهند شد. اما این عمل برای آن ها بسیار خوب و کاربردی است و به کمک آن ها می آید.

عمل لابیاپلاستی مناسب چه افرادی است؟
عمل لابیاپلاستی مناسب چه افرادی است؟

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

همان طور که می دانید هر عملی عوارض خاص خود را دارد، اما عمل لابیاپلاستی اگر توسط دکتر متخصص خود انجام شود عوارض خیلی خیلی کمی خواهد داشت.

دکتری بهترین دکتر این عمل خواهد بود که به اندازه کافی تجربه و تخصص داشته باشد. تخصص دکتر برای این لازم است که بداند تا چه حد می تواند لبه ی واژن را بریده و کوچیک کند. هم چنین دکتر متخصص باید با علم کافی بداند که هر بانویی با داشتن هر نوع دردی نیازمند چه نوع عملی بوده و برای هر یک از علائم بانوان نوع عمل متفاوت است.

از دیگر مواردی وه یک دکتر خوب باید داشته باشد این است که باید به اندازه کافی تجربه داشته باشد تا موقع انجام عمل اشتباهی رخ نداده و آسیبی به فرد نزند.

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تجربه های کارآمددکتر ها به آن ها نشان می دهد که برای داشتن عوارض کم تری باید به مریض بود بگویند قبل و بعد از عمل باید چه کار هایی را انجام داده و چه کار هایی را انجام ندهد.

دکتر های خوب این را می دانند که باید چند روز قبل از عمل برای مریض خود مشاوره گذاشته و به آن ها بگویند از شب های قبل از عمل رابطه جنسی نداشته و به واژن خود استراحت دهید.

همین طور ذکر رعایت کردن بعضی کار ها بعد از عمل تا مدت چند هفته هم واجب بوده و عوارض عمل را بسیار کم می کند.

این که متخصصی بداند باید قبل از عمل برای مریض خود وقت معاینه بدهد تا در ابتدا به طور کامل او را معاینه کند تا راه کار درست را برای شرایط آن شخص انجام دهد یکی از ویژگی های یک دکتر خیلی خوب است.

ویژگی دکتر خوب

یکی از مهم ترین ویژگی های یک دکتر خوب این است که برخوردش با بیمار خوب و خونسرد باشد. لحن خوب و خوش برخوردی دکتر به مریض حس امنیت داده و مریضترسی از انجام عمل نخواهد داشت.

از طرفی با خونسردی و صمیمی بودن دکتر و کم شدن ترس و استرس مریض، نتیجه ی عمل هم به مراتب بهتر خواهد بود.

اما اگر دکتری عصبانی بوده و برخوردمناسبی با مریض خود نداشته باشد ترس و نگرانیمریض بیش تر از قبل شده و نتیجه ی چشم گیری روی عمل خواهد گذاشت. حتی ممکن است عوارض بعد از عمل بیش از هر وقت دیگری شده و نتیجه ی دلخواه اصلا به دست نیاید.

در این صورت هم مریض بسیار اذیت می شود و هم مشکلاتی برای دکتر پیش خواهد آمد. عمل مجدد یکی از این مشکلات است.

یکی دیگر از بهترین ویژگی های یک دکتر خوب این است که دکتر باید دلسوزمریض خود باشد. یعنی باید بگوید درد مریض، درد خودش بوده و هر تلاشی برای از بین رفتن درد مریض انجام دهد.

لازم به ذکر است دکتری که بی تفاوت و بی حوصله باشد شرایط دقیق بیمار را نخواهد دانست و نحوه ی صحیحعملی که مناسب او بیمار باشد را نمی داند و نتیجه ی دلخواه حاصل نخواهد شد. پیشنهاد ما در این زمینه دکتر زرگنج فرد می باشد.

ویژگی دکتر خوب
ویژگی دکتر خوب

عوارض عمل لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیاپلاستی هم مانند تمامی عمل ها عوارضی داشته که البته لازم به ذکر است با انجام دادن کار هایی این عوارض را به حداقل خود خواهیم رساند.

در درجه ی اول و مهم ترین کاری که باید انجام دهیم این است که دکترمتخصصی که انتخاب می کنیم به اندازه کافی تخصص و تجربه داشته باشد، در سطر بالا مفصل توضیح دادیم که دکتر خوب بود چقدرفایده داشته و عوارض را کم می کند.

اما داشتن مشاوره قبل از عمل به شما خواهد گفت که از چند روز قبل به واژن خود استراحت داده و رابطه ی جنسی نداشته باشید.

هم چنین لیستی از دارو ها به شما داده خواهد شد که اصلا آن ها را استفاده نکنید تا خونریزی حین عمل را زیاد نکنند.

بعد از عمل هم باید مراقبت هایی انجام دهید تا عوارض عمل را کاهش بدهد. اما با وجود این ها باید بگویم که بعد از عمل عوارضی همچون درد، خونریزی، تورم، کبودی و از این دست عوارض ، عادی بوده و جای نگرانی ندارد.

اما اگر این عوارض یا هریک از آن ها را بیش تر از دو هفته از اتمام عمل جراحی داشتید حتما به پزشک خود مراجعه کرده و حالت خود را کامل باز گوکنید.

لازم است بگویم که در صورت داشتن عملی که با استفاده از لیزر انجام می گیرد، و بخیه و خونریزیندارد، این گونه عوارض ها را نداشته و خیلی کم تر عوارض دارد.

اما لازم به ذکر است بگویم کنگره متخصص زنان آمریکا این گونه عمل هایی که صرفا برای زیبایی واژن هستند را توصیهنکرده و معتقدن که عوارض آن بیش تر از فوایدش است.

آنان عمل های زیبایی واژن را اگر فقط و فقط به نیت زیبایی باشد را اشتباه ندانسته و تاکید می کنند که انجام نشود.

این عمل چگونه انجام می گیرد؟

عمل لابیاپلاستی به این صورت است که لبه های واژن را کوچک کرده و به اندازه ی لازم و در جای مناسب برش می زنند و بعد از بریدن مقدار اضافی واژن را بخیه خواند زد.

در این صورت اندازه ی واژن همانند واژن های دیگر خواهد شد و درد ناشی از بزرگ بودن لبه ی خارجی واژن از بین خواهد رفت.

اما حالت دوم این عمل به این شکل است که با لیزر کار کرده و دیگر بخیه زدن ندارد. همچنین خونریزی هم به علت نبودن بخیه، نخواهد داشت.لازم به ذکر است بدانید این که از روش بخیه زدن استفاده شود یا روش به کار گیری لیزربستگی به شرایط بیمار داشته و در صورت ممکن بودن استفاده از لیزر بهتر است.

همگی این موارد به تخصص و خوب بودن دکتر بستگی دارد.

مدت زمان این عمل حدودا بین 1تا 2 ساعت بوده و بستگی به شرایط بیمار دارد.در کل عملی طولانی نیست و مدت زیادی به طور نمی انجامد.

از دیگر ویژگی هایی که این عمل دارد این است که نیاز به بی هوشی کامل نداشته و با بی حسی موضعی می تواند عمل را انجام داد.

انجام دادن این عمل ربطی به باکره بودن یا نبودن بانوی مریض نداشته و اصلا با قسمت های داخلی واژن کاری ندارد. پس اگر کسایی هستند که نگران پرده بکارت خود هستند بدانند که این عمل هیچ ربطی به باکره بودن نداشته و این دو کاملا از هم جدا هستند.

در نهایت می توان تمامی مطالب بالا را به این شکل بیان کرد که عمل لابیاپلاستی عمل زیبایی واژن بوده که امروزه بسیار مر طرف دار است. اما این عمل توانایی درمانی هم داشته و فقط به زیبایی ختم نمی شود.

زیبایی واژن

زنانی که به علت طولانی شدن سن و یا زایمان و حتی داشتن رابطه جنسی زیاد، در واژن خود چین و چروک هایی مشاهده می کنند می توانند با انجام این عمل این چین و چروک ها را بر طرف کرده و واژن خود را زیبا کنند.

اما کسایی هم که لبه ی خارجی واژن آن ها بزرگ تر از حد عادی است و از این اتفاق رنج می برند می توانند با انجام این عمل به درد خود پایان دادا و لبه های بیرونی واژن خود را کوچک کنند.

اما ویژگی های یک دکتر خوب این است که تخصص و تجربه ی کافی داشته باشد تا عوارض عمل را خیلی کم کند.

دکتر خوب باید با مریض با خونسردی صحبت کند تا بتواند تمامی شرایط مریض را درک کرده و عمل خوبی را برای او انجام دهد.

از این که این مطلب را مطالعه کردید بسیار ممنون ام و امیدوارم برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

از اینکه تا پایان مقاله بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران ما را همراهی کردید متشکریمو امیدواریم از مقاله بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران نهایت استفاده را برده باشید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید