میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان
بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان

لیست موضوعات

بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان

در این مطلب قصد داریم درباره بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان با شما صحبت کنیم.

بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان
بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان

پیشنهاد می کنیم برای انجام بوتاکس به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که درانتهای همین مطلب درج شده است تماس بگیرید

 

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • بوتاکس چیست ؟
  • بوتاکس در چه نقاطی انجام میشود؟
  • انواع ژل های بوتاکس چیست ؟
  • نتایج حاصل از تزریق بوتاکس چیست ؟
  • مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس چیست ؟
  • بهترین سن برای تزریق بوتاکس چیست ؟
  • عوامل پیری زودرس چیست ؟
  • چگونه دکتری مناسب برای بوتاکس در نظر بگیریم ؟
  • ویژگی های یک کلینیک پوست برای تزریق بوتاکس چیست ؟
  • جمع بندی مطلب

بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان
بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان

بوتاکس چیست ؟

یکی از متداولترین شیوه های رفع چین و چروک صورت مخصوصا در سنین بالا ، استفاده از ژل های تزریقی یا همان بوتاکس است. بوتاکس در واقع عمل تزریق ژل های زیباسازی صورت است.

این عمل سرپایی که توسط پزشکان متخصص پوست و زیبایی باید انجام شود در نقاط مختلف بدن و صورت فرد میتواند وارد شود. در این مقاله قصد داریم مفصلا درباره بوتاکس با شما صحبت کنیم.

بوتاکس چیست ؟
بوتاکس چیست ؟

ژل های فراوانی برای استفاده و تزریق آنان در صورت و بدن وجود دارد. شما باید حتما با توجه نوع پوست و چین و چروک های به وجود آمده تحت نظر پزشک متخصص بهترین ژل صورت را استفاده و در صورت نیاز مجددا برای تزریق مراجعه کنید.

 

معمولا آثار این ژل ها بعد از چند ماه از بین رفته و مجدد پوست شل با چین و چروک های گذشته باز میگردد. یکی از مشکلات تزریق بوتاکس برگشت پذیری آن است.

البته این مشکل برای کسانی که بعد از تزریق از صورت خود راضی نیستند یک نکته مثبت به شمار میرود. به هر حال برای ادامه زیباسازی پوست خود باید مراحل تزریق بوتاکس را هر چند ماه تکرار کنید. این کاملا بستگی به شما و مراقبت های انجام شده دارد. عده ای بر این باورند با مراقبت های صحیح از خود میتوانند حالت کشسانی پوست را ارتقا داده و اثرات بوتاکس بیشتر در صورت و بدن خود را نگهداری کنند.

 

بوتاکس در چه نقاطی انجام میشود؟

بوتاکس میتواند در تمامی قسمت های بدن که دچار افتادگی و چین و چروک شده است انجام شود. اما افراد بیشتر برای بوتاکس صورت ، مراجعه میکنند. و تمامی سوالات و نگرانی های افراد بیشتر در بوتاکس صورت پرسیده میشود.

بوتاکس پیشانی ، گونه ، گردن و … تمامی نقاط بدن میتوان بوتاکس را انجام داد. اما همانطور که بیان شد این حالات گذرا و پس از چند ماه مجدد به حالت قبل برمیگردد. بنابر این می بایست تزریق مجددا انجام شود. اما از آنجا که تزریق بوتاکس بسیار ساده و بدون درد می باشد، جای هیچ نگرانی برای تزریق مجدد ندارد.

بوتاکس در چه نقاطی انجام میشود؟
بوتاکس در چه نقاطی انجام میشود؟

انواع ژل های بوتاکس چیست ؟

انواع ژل های بوتاکس چیست ؟
انواع ژل های بوتاکس چیست ؟

ژل دیسپورت DISPORT :

یکی از شناخته شده ترین ژل های تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط میان دو ابرو است. این ژل که برای تزریق در پیشانی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. این روزها در سرا تا سر جهان شناخته شده و مورد مصرف کلینیک های زیبایی است.

دیسپورت که یک برند انگلیسی در کشور ما بشدت مورد استقبال کسانی است که خواهان بوتاکسی با کیفیت هستند ، قرار میگیرد. همچنین هزینه مصرف و تزریق آن بسیار بالاست. بهتر است کسانی که خواهان استفاده از این ژل هستند ، با فردی دیگر مصرف آن را شریک شده تا به مقدار قابل توجهی هزینه تزریق آن کاهش یابد.

شما در حال خواندن مقاله بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان هستید

عوارض دیسپورت چیست ؟

این ژل ممکن است شما را دچار مشکلاتی کند. یکی از این مشکلات میتواند اثرگذاری آن بر بینایی شما باشد. با توجه به تزریق این ژل در اطراف چشم ، امکان دارد اثراتی بر بینایی خود و عضلات چشم مشاهده کنید. همچنین ممکن است شاهد دوبینی ، افتادگی و تورم پلک ها یکی از عوارض شناخته شده ای است که ممکن است پس از تزریق مشاهده شود.

اما در نظر داتشه باشید همه این حالات گذرا و موقت است و اگر شما توسط یک دکتر متخصص و با تجربه تزریق خود را انجام داده باشید، امکان بروز عوارض برای شما به شدت کاهش می یابد.

به همین دلیل بهتر است 3 تا 4 ساعت پس از انجام بوتاکس از نشستن یا حالت خوابیده و درازکش جدا اجتناب کنید.

البته عوارض ظاهر شده مانند افتادگی پلک ظرف 2 تا 4 هفته بهبود پیدا میکند. اما برای کاهش این عوارض بهتر است تمامی مراقبت های ذکر شده توسط پزشک را انجام دهید.

سردرد از دیگر علائمی است که بعد از تزریق ممکن است برای شما پیش بیاید. این علائم طبیعی است و به مرور زمان و با انجام مراقبت های جسمی میتواند بسیار کاهش یافته و یا اصلا بروز نکنند.

حالت تهوع بدن شما ممکن است نسبت به تزریق انجام شده حساس شده و علائمی از قبیل حالت تهوع یا گلو درد را احساس کنید. این علائم در صورتی که ناگهانی و با شدت باشد فورا باید آنان را به پزشک خود اطلاع دهید.

عفونت مجرای تنفسی ، سینوس از دیگر علائمی هستند که ممکن است بعد از تزریق ژل دیسپورت برای شما به وجود بیایند ، برای کاهش علائم ظاهر شده تمامی نکات ذکر شده توسط پزشک را انجام داده و اگر این عوارض بعد از یک الی دو روز برطرف نشدند یا شدت بیشتری پیدا کردند حتما با پزشک خود تماس بگیرید.

ژل مسپورت :

نکته مهم این که ساخته کشور ایران است. بسیار مناسب برای کاهش خطوط کم عمق در پیشانی و خطوط بین دو ابروست. ماندگاری آن حدودا سه الی چهار ماه است. در کشور ما بشدت مورد استقبال قرار گرفته است.

این ژل که از سازمان وزارت دارو و درمان دارای مجوزهای لازم است. تولید کشور خودمان با اثر گذاری مناسبی است. همچنین از لحاظ هزینه به صرفه تر است و در مقابل دیسپورت با توجه به کیفیت خوب دارای قیمتی پایین تر است.

ژل کنیتوکس (بوتاکس چینی) Canitox :

یکی دیگر از شناخته شده ترین ژل های بوتاکس است ، ساخته کشور چین ومخصوص برای خطوط اخم ، پیشانی و خطوط دور چشم است. این ژل در سطح جهان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و نتایج قابل قبولی را بر پوست شما میگذارد.

 

نتایج حاصل از تزریق بوتاکس چیست ؟

نتایج حاصل از تزریق بوتاکس چیست ؟
نتایج حاصل از تزریق بوتاکس چیست ؟

بلافاصله پس از تزریق :

اینکه در هنگام تزریق چه اتفاقی می افتد این است که به دلیل اینکه تزریق با یک سوزن کوچک و بسیار ریزی انجام میشود. شما بلافاصله پس از انجام تزریق دچار سوزش مختصر و درد کوتاهی خواهید شد.

ممکن است جای سوزن در پوست شما باقی بماند و یا قرمز شود. البته این حالت پس از حدودا سی دقیقه از بین خواهد رفت. در هنگام تزریق شما دچار حالتی خاص نخواهید شد. فقط ممکن است جای سوزش کمی متورم یا قرمز شود که کاملا طبیعی و قابل کنترل است. این قرمزی پوست نیز به دلیل فرو رفتن سوزش در پوست بدن شماست و جای نگرانی نیست.

شما در حال خواندن مقاله بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان هستید

بعد از سه دقیقه پس از تزریق :

باید این نکته را مد نظر داشته باشید که تزریق های بوتاکس فورا تاثیر نخواهند گذاشت. اینکه برای تبلیغات از جمله تاثیر آنی استفاده میکنند ، واقعیت نداشته و ممکن است تاثیرات اصلی بوتاکس بر جسم شما و حتی عوارض آن تا هفته ها زمان ببرد. در دوره تاثیر بوتاکس باید پیوسته مراقبت های لازم را انجام دهید و از خود مراقبت کنید.

بعد از سه دقیقه پس از تزریق :
بعد از سه دقیقه پس از تزریق :

سه هفته بعد از عمل بوتاکس :

در این زمان تغییرات تزریق بوتاکس کاملا مشاهده میشود. اکثر خطوط چهره شما محو شده و صورتی صاف را مشاهده میکنید. اگر بعد این زمان دچار مشکلات بودید حتما پیگیری های لازم را انجام دهید. سلامت شما الویت اول را دارد.

در صورت بروز علائم ناگهانی حتما پزشک خود را در جریان وضعیت جسمی خود قرار دهید. گاهی بوتاکس بعد از چند هفته بر اعصاب شخص تاثیر میگذارد. در این صورت حتما باید گزارش روند بهبود خود را به اطلاع پزشک برسانید.

سه ماه پس از تزریق ژل های بوتاکس :

در این زمان معمولا اثرات بوتاکس از بین رفته و یا با توجه به مراقبت های پوستی که فرد انجام داده است. ممکن است 4 تا 5 ماه دیگر اثرات و کشسانی پوست دوام بیاورد. در صورت از بین رفتن اثرات حتما برای بوتاکس مجدد اقدام کنید.

سه ماه پس از تزریق ژل های بوتاکس :
سه ماه پس از تزریق ژل های بوتاکس :

البته عده ای متعقدند این زمان ، بسیار مناسب برای تجدید بوتاکس است حتی اگر شما اثرات تزریق قبلی را در صورت خود مشاهده میکنید ، تجدید بوتاکس زمانی که هنوز اثرات آن کاملا از بین نرفته است. میتواند به افزایش ماندگاری در صورت کمک های بسیاری کند.

شما در حال خواندن مقاله بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان هستید

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس چیست ؟

آب زدن به صورت : یکی از مواردی است که پیوسته سوال میشود شست و شوی صورت بعد از تزریق بوتاکس است. توصیه پزشکان بر این است حداقل تا چهار ساعت پس از تزریق ژل بوتاکس از آب زدن و شست و شوی صورت اجتناب شود. این به آن دلیل است صورت شما تحت تاثیر مواد ژل قرار گرفته و بسیار حساس شده است.

کمترین فشاری در چند ساعت اولیه بوتاکس میتواند علائم بعد از تزریق را برای شما افزایش دهد. پیشنهاد میشود حداقل تا چهار ساعت پس از تزریق از آب زدن و شست و شوی صورت خود اجتناب کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس چیست ؟
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس چیست ؟

آرایش کردن صورت :

آرایش کردن صورت بلافاصله پس از تزریق بوتاکس میتواند عوارض و حساسیت های پوستی را برای شما تشدید کند. بهتر است حداقل تا 5 ساعت پس از تزریق بوتاکس از آرایش و استفاده حتی از کرم های گیاهی یا مرطوب کننده جدا خودداری کنید.

تحت هیچ عنوان نباید صورت خود را تحت فشار قرار دهید یا ماساژ دهید. این کار ممکن است ژل های وارد شده به صورت شما را حرکت داده و باعث تغییرات عکس بر صورت شود. سعی کنید یک روز پس از بوتاکس به کارهای عادی و روزمره خود برسید.

ورزش کردن :

حرکات ورزشی مخصوصا حرکات سنگین موجب حساسیت پوست شما خواهد شدو حداقل تا سه روز پس از بوتاکس اصلا ورزش نکنید. پس از سه روز کم کم ورزش را شروع کنید. انجام فعالیت های سنگین میتواند اثرات جبران ناپذیری بر سلامت و صورت شما بگذارد.

شما در حال خواندن مقاله بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان هستید

دراز کشیدن و خوابیدن :

خوابیدن و دراز کشیدن تا چندین ساعت اولیه برای شما غیر مجاز است. اینکار سبب میشود ژل های تزریق شده بر عضلات صورت مخصوصا عضلات اطراف چشم تاثیر گذاشته و مشکلات بینایی از قبیل دو بینی ، افتادگی پلک ها و … برای شما به وجود آورد.

سعی کنید تا 4 ساعت حداقل از دراز کشیدن ، خوابیدن و سر خم کردن جدا اجتناب کنید. باید این نکته را مد نظر داشته باشید هر گونه فشار یا بی احتیاطی میتواند باعث به خطر افتادن سلامت جسم شما شود.

 

بهترین سن برای تزریق بوتاکس چیست ؟

این سوال برای تزریق بوتاکس بسیار پرسیده میشود. اغلب کسانی که قصد دارند بوتاکس انجام دهند به دنبال سن مناسبی برای این کار هستند. باید اینگونه پاسخ داد سن در تزریق بوتاکس نقشی ندارد. در واقع شما هر زمان دچار افتادگی و چین و چروک پوست صورت شدید میتوانید برای تزریق بوتاکس اقدام کنید.

ممکن است فردی در جوانی دچار پیری زودرس شده و یا فردی با وجود سن بالا پوستی شاداب داشته باشد. فرد جوان این نیاز را میبیند که عمل بوتاکس را انجام دهد و یا فردی سالخورده در سنین بالا تصمیم به انجام این کار بگیرد. در واقع سن مشخصی برای انجام بوتاکس مطرح نیست. هر فردی در هر زمانی میتواند بوتاکس را انجام دهد. در ادامه میخواهیم به عوامل اصلی پیری در افراد اشاره ای داشته باشیم.

بهترین سن برای تزریق بوتاکس چیست ؟
بهترین سن برای تزریق بوتاکس چیست ؟

عوامل پیری زودرس چیست ؟

در این بخش از مقاله میخواهیم به علل اصلی پیری زودرس بپردازیم.

عوامل پیری زودرس چیست ؟
عوامل پیری زودرس چیست ؟

استرس :

نگرانی و استرس منجر به پیری زودرس و تاثیرات بسیار مخرب بر پوست صورت میشود. پوست شما نمایانگر وضعیت روح و درون شماست. همان مثل قدیمی از کوزه همان برون تراود که در اوست. این کاملا حقیقت دارد. تنش های عصبی و استرس های زیاد ظاهری ناسالم و پیری زودرس برای شما به همراه می آورد.

استرس زیاد باعث چین و چروک صورت ، سفیدی موهای سر و حتی منجر به بیماری های عصبی نظیر پارکینسون میشود. تنش های عصبی منجر به علائم پیری بسیاری در سنین 35 تا 44 سالگی خواهد گذاشت.

نکته

البته باید این نکته را گفت استرس های درمان نشده میتواند در سنین پایین نیز تاثیرات مخرب خود را بر پوست و موی شما نمایان کند. برای داشتن پوستی صاف و جوان لازم است نگرانی ها و استرس ها را از خود دور کنید.

جالب است بدانید استرس بیشترین تاثیر خود را بر پیشانی افراد میگذارد. اگر در سنین کم شاهد چروک در پیشانی خود هستید ، ابتدا باید اضطراب را از خود دور کنید. در ادامه به دو روش کنترل استرس برای شما اشاره ای خواهیم داشت.

نکته
نکته

نفس عمیق :

یکی از مواردی که همیشه برای کنترل خشم و استرس بیان میشود. نفس عمیق است. برای داشتن آرامش و غلبه آن بر استرس و نگرانی ها ، سعی کنید درست تنفس کنید.

نفس عمیق میتواند تا حد بسیار زیادی شما را در مهار استرس کمک کند. تمرین های بسیاری برای کنترل استرس و تنفس عمیق وجود دارد. شما میتوانید با بهره گیری از این تکنیک ها استرس های خود را کاهش دهید.

شما در حال خواندن مقاله بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان هستید

نوشیدن آب :

70 درصد بدن شما را آب فرا گرفته است. فکر میکنید زمانی که بدن با کمبود آب مواجه شود بیشترین تاثیر را بر کدام قسمت های بدن خواهد گذاشت ؟ بله ، درست است ، دستگاه عصبی فرد و پوست بدن. بدن شما از آب به عنوان عنصر اصلی برای بقا استفاده میکند.

زمانی که بدن با مشکل کم آب مواجه میشود فرد دچار استرس و اضطراب های بسیاری قرار میگیرد. برای داشتن پوستی شاداب و همچنین رهایی از استرس بهتر است روزانه 6 الی 8 لیوان آب خالص بنوشید. این کار سبب بهبود عملکرد بدن شما خواهد شد.

سیگار :

تاثیر سیگار فقط بر مجرای تنفسی و ریه های شما نیست. در واقع بیشترین تاثیر سیگار بر پوست صورت شماست. کسانی که سیگار میکشند به مراتب بیشتر از کسانی که سیگار نمیکشند دچار افتادگی پوست و چین و چروک آن میشوند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید سیگار با پوست شما چه خواهد کرد؟ در واقع سیگار باعث حساس شدن پوست و همچنین باعث کدر شدن رنگ پوست شما میشود.

تاثیر زیان بار سیگار بر پوست شما در سنین 25 تا 34 سالگی بیشتر در زیر لب ها و زیر چشم ها خود را نشان میدهد. پوست اطراف چشم شما دارای پوستی بسیار حساس و نازک است و سیگار به مرور زمان تاثیرات مخرب تغییر رنگ و زخمت شدن را بر پوست این قسمت میگذارد. ترک سیگار نه تنها سلامتی پوست بلکه سلامتی کل بدن شما را تضمین میکند. در ادامه به دو روش ترک سیگار اشاره خواهیم کرد.

تاریخ شروع ترک سیگار :

یکی از عللی که بسیاری از افراد نمیتوانند سیگار را ترک کنند. عدم اراده و نداشتن انگیزه است. سعی کنید ترک سیگار را کاری بسیار مهم و حائز اهمیت در زندگی خود بدانید. برای ترک سیگار تاریخ شروع آن را مد نظر داشته باشید و همچنین برای هر بار غلبه بر سیگار کشیدن به خود انگیزه بدهید شاید بد نباشد برای این کار به خود جایزه بدهید.

بله دادن انگیزه و تشویق خود یکی از بهترین روش ها برای تقویت اراده در ترک سیگار است. برای یک هفته ترک سیگار خود ، کتابی که دوست داشتید بخوانید را تهیه کنید. یا خود را به یک فنجان چای یا قهوه دعوت کنید.

شاید بد نباشد از اطرافیان خود کمک بگیرید. از آنان بخواهید برای ترک سیگار با شما همراه باشند ، تشویق اطرافیان میتواند عامل دیگری در ترک سیگار برای شما باشد. ترک سیگار را همیشه برای خود یک امری مهم مثل خوابیدن یا به حمام رفتن بدانید.

شما در حال خواندن مقاله بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان هستید

کارهایی جایگزین سیگار کشیدن :

سعی کنید فکر خود را کنترل کنید. برای ترک سیگار و غلبه بر وسوسه سیگار کشیدن به کارهای مورد علاقه خود بپردازید. بازی با حیوان دست آموزتان یا تماشای فیلمی که دوست داشتید. وقت گذراندن با خانواده و یا حتی قدم زدن میتواند بسیار به شما کمک کند. شاید بد نباشد در ابتدا لیستی از کارهایی که دوست دارید را تهیه و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

ترک سیگار ترک یک بیماری مهلک است برای رهایی از این بیماری خود را به بهترین شکل درمان کنید. باور کنید هیچ دارویی ، هیچ کمک کننده ای قدرت اراده و خواستن شما را ندارد. در صورت نیاز از عوامل کمک کننده دیگر بهره بگیرید.

آفتاب سوختگی :

از دیگر عوامل شل کننده پوست میتوان به در معرض آفتاب قرار گرفتن اشاره کرد. کسانی که در برابر حرارت بسیار یا نور خورشید قرار میگیرند زودتر از باقی افراد دچار افتادگی پوست میشوند. اگر مجبور به تحمل آفتاب هستید ، حتما تحت نظر دکتر پوست از کرم ضد آفتابی مناسب با پوست خود بهره مند شوید.

آفتاب سوختگی و نور شدید آفتاب علاوه بر افتادگی پوست میتواند منجر به جوش های زیاد و التهاب شدید پوستی شود. همچنین باعث نازک شدن و تیرگی پوست صورت شما میشود.

اگر از نور آفتاب برای برنزه شدن پوست صورت استفاده میکنید بهتر است تحت نظر یک فرد کارشناس و با رعایت شرایطی این کار را انجام دهید و یا به جای نور خورشید از دستگاه های سولاریوم استفاده کنید. در ادامه به دو روش درمانی آفتاب سوختگی اشاره میکنیم.

 

استفاده از آب لیمو :

شاید با شنیدن اسم آب لیمو فکر کنید این ماده سوزاننده به پوست صورت شما آسیب میزند. اما تحقیقات ثابت کرده است آب لیمو با توجه به خواص بینظیری که برای پوست صورت دارد میتواند به جوانسازی پوست کمک های بسیاری کند. در واقع آب لیموی تازه مرهمی برای درمان آفتاب سوختگی در افراد شناخته شده است.

همچنین خاصیت سفیدکنندگی این ماده غذایی میتواند پوست صورت شما را از تیرگی آفتاب سوختگی بدن رها کند. در واقع آب لیمو یکی از درمان های اصلی برای سوختگی پوست صورت در اثر تابش زیاد نور خورشید است. چند قطره آب لیمو را با مقدار آب مخلوط کرده و بر پوست صورت خود بمالید این کار سبب آرامش و استراحت پوست صورت شما میشود.

می توانید به این محلول شکر نیز اضافه کنید ، شکر یک عامل پاک کننده صورت از مواد مضر و کمک  به بستن منافذ پوست صورت میکند. این محلول را به صورت خود بمالید و بعد از آنکه بر پوست شما خشک شد آن را با آب ولرم بشویید. تکرار این عمل دو یا سه بار در هفته معجزاتی در پوست صورت شما پدید می آورد.

شما در حال خواندن مقاله بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان هستید

چای سیاه :

استفاده از چای سیاه میتواند پوست صورت شما را معجزه وار زیبا کند. در واقع چای سیاه که سرشار از آنتی اکسیدان است برای رفع آفتاب سوختگی پوست صورت شما بسیار موثر واقع خواهد شد. چای با داشتن ترکیباتی موثر برای درمان و کاهش اثرات تابش زیاد اشعه UV بر پوست صورت شما درمانی شگفت انگیز به شمار میرود.

پارچه ای تمیز را به چای سیاه آغشته کرده و به پوست صورت خود بمالید بعد از خشک شدن چای بر پوست صورت آن را با آب ولرم شست و شو دهید. تکرار این کار معجزه ای برای کاهش علائم آفتاب سوختگی به شمار میرود.

نوشیدن مشروبات الکلی :

بیش از 50 درصد از مشروبات الکی متشکل از قندهای مصنوعی است. قند بالا،  خود عاملی برای داشتن پوستی کدر و ناسالم و پیر است. مشروبات الکی بیشترین تاثیرات خود را بر ظاهر شما خواهد گذاشت. چاقی زیاد و پوستی شل و افتاده از کمترین عوارض نوشیدن مشروبات الکلی است.

نوشیدن الکل شما را از سنین پایین دچار پیری زودرس میکند. الکل همچنین باعث تاثیرات مخرب بر روح و روان شما نیز خواهد شد.

آسیب های غیر قابل جبران الکل بر کبد شما پوستی ناسالم را به شما هدیه میدهد. بهتر است برای ترک مشروبات الکلی از همین لحظه فکری کنید. در ادامه میخواهیم به دو روش ترک مشروبات زیان بار الکلی اشاره کنیم.

کنترل وابستگی جسمی :

ممکن است شما تصمیم خود را به ترک مشروباات الکلی گرفته باشید. اما از عوارض ترک الکل که شامل سردرد و یا حس خماری یا بدن درد است بترسید. برای کاهش این عوارض بهتر است از مشاورین کمک گرفته و در صورت نیاز برای کاهش دردهای جسمانی خود از مسکن های موثر استفاده کنید.

اگر شما واقعا قصد ترک اعتیاد داشته باشید باید پیوسته خود را در برابر این عوارض تقویت کرده و بر آنها غلبه کنید. باید قبول کنید بدن شما به نوشیدن الکل عادت کرده است. سعی کنید به بدن خود زمان بدهید تا با عدم نوشیدن الکل کنار بیاید. زمانی را برای احیای بدن خود در نظر بگیرید و با هر درد و خماری به خود نوید بهبودی و قطع این وابستگی دردناک را بدهید.

 

کنترل وابستگی روحی :

اینکه شما با نوشیدن الکل به یک آرامشی نسبی یا ساختگی میرسیدید کاملا قابل درک است. ممکن است شما از لحاظ روحی دچار پریشانی یا استرس شوید. سعی کنید روحیه خود را حفظ کنید چون روحیه و جسم شما ارتباطی متقابل دارند. اگر در شرایط روحی خوبی برای ترک مشروبات الکلی اقدام کنید قطعا نتیجه ای متفاوت خواهید گرفت.

برای تقویت روحیه خود برنامه داشته باشید. با پریشانی و اضطراب های ناگهانی مقابله کنید و سعی کنید مثبت فکر کنید. فکر مثبت میتواند تمامی عوارض های روحی و جسمی ترک را برای شما کاهش دهد و یا از بین برود.

از اطرافیان کمک بگیرید. هر گاه میل به نوشیدن داشتید ، به سمت نوشیدنی های مقوی بروید. حتی برای نوشیدن آب هم برنامه بریزید. از آب های طعم دار استفاده کنید. شاید باورتان نشود ولی روحیه شما کاملا تحت کنترل خود شماست. شما با روحیه قوی جسمی قوی برای خود میسازید.

شما در حال خواندن مقاله بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان هستید

کمبود خواب :

نداشتن خوابی کافی شما را از لحاظ جسمی و روحی پیر خواهد کرد. خواب هشت ساعته میتواند برای شما پوستی شاداب و جوان به همراه داشته باشد. اولین قسمتی که کم خوابی بر آن اثرات مضر خواهد گذاشت ، چشم ها و پوست اطراف چشم است.

در بالا ذکر کردیم پوست اطراف چشم بسیار حساس ونازک است به همین دلیل کمبود خواب اولین نشانه های پیری در پوست صورت را ابتدا در چشم های فرد نمایان خواهد کرد. ما در ادامه به دو روش رفع کم خوابی اشاره خواهیم کرد.

فعالیت :

برای درمان کم خوابی یکی از بهترین شیوه ها ، افزایش فعالیت بدنی شماست. شاید فکر کنید با بدنی که دچار کمبود خواب است نمیتوانید فعالیت خود را زیاد کنید. در واقعیت چنین است که افزایش فعالیت ، مانند انجام فعالیت هایی که شما دوست دارید ، مثل قدم زدن یا ثبت نام در رشته ورزشی مورد علاقه شما ، سبب میشود از لحاظ جسمی و روحی بدنی متعادل داشته باشید.

با افزایش فعالیت های روزانه خود میتوانید به جبران کمبود خواب های خود کمک بسیار بزرگی کنید. همچنین انجام فعالیت های مورد علاقه سبب شادابی روحی شما و رفع استرس نیز خواهد شد.

مصرف کافئین را به حداقل برسانید:

سعی کنید در شب از نوشیدن ، نوشیدنی های کافئین دار اجتناب کنید. اگر شما علاقه ای به نوشیدن چای یا قهوه دارید ، بهتر است برای درمان کمبود خواب خود در نوشیدن آنها دقت قابل توجهی داشته باشید.

در شب هرگز چای یا قهوه مصرف نکنید. بجای آنان از نوشیدنی های آرامش بخشی چون گل گاو زبان یا سنبل الطیب استفاده کنید. این دو نوشیدنی برای داشتن خوابی آرام و کامل به شما کمک خواهد کرد.

 

چگونه دکتری مناسب برای بوتاکس در نظر بگیریم ؟

پیدا کردن پزشکی مناسب برای انجام تزریق های بوتاکس یکی از عوامل مهم در داشتن ظاهری مناسب و تاثیرات بسیار خوب تزریق به شما میرود. افراد بسیاری هر روزه تصمیم به انجام تزریق بوتاکس در نقاط مختلف بدن خود میگیرند.

چگونه دکتری مناسب برای بوتاکس در نظر بگیریم ؟
چگونه دکتری مناسب برای بوتاکس در نظر بگیریم ؟

اما همیشه یافتن دکتری کاربلد و مناسب دغدغه بوده و هست. شاید از دوستان و آشنایان خود تعریف های بسیاری از بعضی از دکترها شنیده باشید. حقیقت این است که عده ای همیشه موافق و عده ای مخالف هستند.

و این خود باعث سردرگمی افراد خواهد شد.

بهتر است قبل از انتخاب دکتر حتما تحقیقات خود را کامل کنیدو با آگاهی کامل قدم بعدی را بردارید.

در این بخش از مقاله قصد داریم سوال هایی که برای تشخیص یک پزشک خوب باید بپرسید را برای شما بگوییم. دقت کنید این سوالات و دیدن تجارب دکتر شما بخشی از کار است. بهتر است برای تصمیمی بهتر تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

از تجارب کاری پزشک خود بپرسید از او بخواهید تا تزریق های گذشته خود را برای شما نمایش دهد. مقایسه قبل و بعد افراد ، همچنین دیدن تزریق های گذشته دکتر شما نقش بسزایی در انتخابی درست خواهد داشت.

از پزشک بخواهید مدارک تایید و دکتری خود را به شما نشان دهد. همچنین از نوع ژل استفاده شونده ، همچنین بیشترین و کمترین زمان تاثیر گذاری تزریق را از روی بپرسید.

از وی بپرسید چه عواملی میتواند جایگزین عمل بوتاکس برای شما باشد ؟ با توجه به نوع پوست شما مراقبت های قبل و بعد از تزریق چیست ؟ حتما عوارض احتمالی را از دکتر خود جویا شوید. برای کنترل عوارض حتما از وی راهکارهای مناسب را جویا شوید. روش های موثر برای افزایش ماندگاری کشسانی پوست صورت را بپرسید. نقاط مد نظر خود را به پزشک بگویید و از وی بهترین راه را جویا شوید.

تغییرات موثر بر نتیجه کار و بهبود وضعیت پوستی خود را از پزشک سوال کنید.

اگر سوابق بیماری دارید و یا تحت درمان با دارو هستید حتما این موارد را به پزشک خود اطلاع دهید.

از وی در صورت نیاز تغییرات غذایی را جویا شوید. برای پوستی بهتر حتما از پزشک متخصص خود به دنبال راه های موثر و کم عوارض باشید. برای نتیجه ای بهتر یا در صورت نیاز عدم تزریق از وی سوال کنید.

نظر پزشک خود را درباره تزریق بیبی بوتاکس جویا شوید. بیبی بوتاکس،  تزریق مقدار بسیار کمی از بوتاکس در پوست شماست. حتما با دکتر خود درباره قبل و بعد از پدیدار شدن آثار بوتاکس پرس و جو کنید. حتما تعداد دفعات تزریق بوتاکس را بپرسید.

به تمامی نکات مراقبتی قبل و بعد از تزریق که توسط پزشک با توجه وضعیت فعلی پوست صورت شما و شرایط بعد از تزریق بوتاکس برای شما پیش می آید ، گوش دهید در این رابطه پیشنهاد می کنیم همین حالا با کلینیک دکتر زرگنج فرد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ایشان بهره مند شوید.

 

ویژگی های یک کلینیک پوست برای تزریق بوتاکس چیست ؟

تشخیص یک کلینیک خوب برای انجام تزریقات از دیگر سوال های متداول است. شما باید حتما از پزشک خود و کلینیک پوست و زیبایی که قرار است در آن تحت تزریق یا عمل های دیگر قرار بگیرید ، مطمئن باشید. ما میخواهیم در این قسمت به ویژگی های یک کلینیک زیبایی خوب اشاره ای داشته باشیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های یک کلینیک پوست برای تزریق بوتاکس چیست ؟
ویژگی های یک کلینیک پوست برای تزریق بوتاکس چیست ؟

مدارک لازم :

باید این نکته را دقت کنید کلینیکی که شما انتخاب میکنید باید حتما گواهینامه های رسمی را از واحد های دولتی داشته باشد. تاییدیه های لازم و نداشتن هیچ گونه منع قانونی میتواند یکی از ویژگی های یک کلینیک مناسب برای تزریق بوتاکس باشد. تمامی تاییدیه و مدارک لازم را پرس و جو کنیدو بخواهید آنها را به شما نشان دهند. یک کلینیک ایده آل باید از لحاظ بهداشت و حرفه دارای تاییدیه ها معتبر و لازم باشد.

وب سایت :

قبل از مراجعه حتما وب سایت معتبر کلینیک را سر بزنید. از نظرات کاربران یا نتایج قبل و بعدی که در سایت ها گذاشته میشود میتوانید جواب خیلی از سوالات خود را پیدا کنید. داشتن یک وب سایت یا فعالیت در شبکه های اجتماعی و تعامل کلینیک با کاربران میتواند عاملی در موفقیت یک کلینیک خوب باشد. این روزها وب سایت ها و پیج های کاری گویای بسیاری از حقایق است.

مشاوره رایگان :

برای جذب افراد و همچنین حق انتخاب معمولا کلینیک ها یک جلسه رایگان را برای هر فرد در نظر میگیرند. در این جلسه مشاوره یا در واقع معارفه کلینیک مدارک لازم را بررسی کنید.

و از نمونه کارهای پزشک و کلینیک دیدن کنید. همچنین فرم رضایت و درخواست تزریق را به دقت بخوانید و تمامی موارد آن را بررسی کنید. هیچ گاه قبل از خواندن کامل رضایت نامه ، آن را امضا نکنید. در صورت امکان از رضایت نامه یک کپی برای خود بگیرید و یا از آن عکس تهیه کنید.

قرارداد با بیمه :

اینکه کلینیک های معتبر با شرکت های بیمه طرف قرارداد باشند خود به معنای اهمیت به سلامت مشتریان خود است. سعی کنید بیمه های طرف قرارداد با کلینیک را پرس و جو کنید. همچنین ممکن است بعضی از امور کلینیک مشمول بیمه نشود لذا حتما از این بابت مطمئن شوید.

 

جمع بندی مطلب

بوتاکس عملی برای رفع چین و چروک های صورت شماست یا در صورت نیاز اقداماتی برای بهبود وضعیت ظاهری شما میکند. این تزریق دارای ژل های بیشماری است که هر کدام دارای معایب و مزیت هایی میباشند. اما آنچه در بیشتر این ژل ها یکسان است تاثیر گذاری سه الی پنج ماهه آن بر صورت فرد است.

جمع بندی مطلب
جمع بندی مطلب

بعد از ناپدید شدن آثار بوتاکس نیاز به تجدید دوباره آن است. راه های بیشماری برای افزایش ماندگاری بوتاکس تزریق شده وجود دارد.

همچنین عوامل بسیاری باعث پیری زودرس در افراد خواهد شد. کنترل استرس ، ترک سیگار ، نوشیدن آب ، جلوگیری از آفتاب سوختگی و استفاده از کرم های مناسب با پوست شما از روش هایی است که روند افتادگی و پیری پوست را کند تر خواهد کرد. همچنین نوشیدن آب میتواند تا حد بسیاری به کمک شما بیاید. برای درمان آفتاب سوختگی میتوانید از محلول آب لیمو و شکر استفاده کنید.

ترک سیگار اتفاقی مهم در زندگی

همچنین برای ترک سیگار میتوانید به خود انگیزه بدهید تاریخ شروع ترک سیگار را مانند یکی از اتفاقات مهم زندگی خود به یاد داشته باشید و از اطرافیان و خود برای تشویق خود بهره ببرید. خواب کافی و داشتن نگرشی مثبت میتواند خود به کمک شما بیاید تا پوستی طبیعی و شاداب داشته باشید.

برای انجام تزریق حتما از پزشک و کلینیک انتخابی خود مطمئن شوید. از پزشک سوالات لازم را پرسیده و نمونه تزریق های قبلی وی را بخواهید. همچنین از مجوز های لازم پزشک و کلینیک خود اطمینان حاصل کنید. وب سایت کلینیک را چک کنید و نظرات کسانی را که در این کلینیک به تزریق یا عمل های دیگر پرداخته اند ، گوش دهید.

مشاوره رایگان

در جلسه مشاوره رایگان حتما تمامی سوالات خود را مطرح کنید ، همچنین از تمامی عوارض احتمالی و حالات ممکن اطلاع داشته باشید. در آخر مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس را انجام داده و به سلامت ، همچنین زیبایی خود اهمیت بدهید.

تمامی شرایط و قوائد بیان شده در رضایت نامه کلینیک یا پزشک را مطالعه کنید. از شرکت های بیمه طرف قرار داد با کلینیک اطلاع داشته باشید. بعضی از اقدامات مشمول قوانین شرکت های بیمه نخواهد شد سعی کنید از آنان اطلاع داشته باشید.

در بوتاکس سن افراد مطرح نیست.

اگر در سنین جوانی نیاز به تزریق بوتاکس پیدا کردید حتما با اطلاع کامل از شرایط تصمیم بگیرید و عمل کنید. تمامی راه های بدون ضرر را برای بازسازی پوست صورت خود امتحان کنید.

زیبایی شما رابطه مستقیمی با روحیه و سلامت جسم و روح شما دارد. سعی کنید قبل از هر تصمیم حتما تمامی جوانب را در نظر بگیرید. در آخر پزشک شما مانند شما به زیبایی بیشتر شما فکر میکند از تجربیات و سخنان پزشک خود در قبل و بعد از بوتاکس بهره بگیرید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید