میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

انواع جراحی زیبایی بدون بیهوشی
انواع جراحی زیبایی بدون بیهوشی

لیست موضوعات

انواع جراحی زیبایی بدون بیهوشی

در این مقاله سعی شده به طور خلاصه از انواع جراحی زیبایی بدون بیهوشی گفته شود. امروزه با توجه به افزایش تعداد متقاضیان به عمل های زیبایی و لزوم تمدید این گونه عمل ها پزشکان متخصص و بیماران ترجیح بر عمل های زیبایی دارند که بدون بی هوشی و فقط با بی حسی موضعی انجام شود.

از مزیت های استفاده از روش بی حسی موضعی میتوان به عوارض و ریسک کمتر نسبت به بیهوشی نام برد. ما امروز می خواهیم شما را با چند نوع عمل زیبایی بدون نیاز به بیهوشی آشنا نماییم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

لیف بینی بدون بی هوشی و انواع آن چیست؟

 برجسته کردن و حجیم کردن لب با استفاده از روش های غیر بی هوشی چیست؟

لیزر لیپولیزر چیست؟

 

 

لیفت بینی بدون بی هوشی و جراحی

خیلی از افراد در گذشته به خاطر ترس از بی هوشی از زیباسازی بینی و جراحی آن خودداری میکردند. امروزه روش جدیدی برای داشتن بینی زیبا و بی نقص بدون جراحی و بی هوشی وجود دارد. این روش لیفت بینی نام دارد. روشی کم هزینه تر و کم خطرتر از جراحی و برای بینی هایی که انحراف دارند و یا نوک افتاده و یا بینی هایی که پره های بزرگ دارند مناسب است.

لیف بینی بدون بی هوشی و جراحی
لیف بینی بدون بی هوشی و جراحی

انواع لیفت بینی

روش اول  لیفت بینی روشی بدون بی هوشی که پزشک متخصص با تزریق ژل موضعی باعث بی حس شدن بینی و در مرحله بعد با تزریق ژل به نواحی بینی باعث پر کردن انحراف و فرو رفتگی و صاف شدن بینی میشود.این عملیات در کل حدود 10 دقیقه طول میکشد و حدود حداقل 1 سال دوام دارد و هیچ نقاهتی بعد از این روش وجود ندارد . ولی اگر دنبال روش با دوام تری از تزریق ژل هستید می توانید روش لیفت بینی با نخ را امتحان کنید.

این روش زیبایی نیز بدون بی هوشی می باشد و این بار زیباسازی بینی از طریق گذاشتن سوراخ هایی در نوک بینی و رد کردن نخ هایی از جنس پروتئین انجام میشود. این روش حدود 2 سال دوام دارد و پس از آن نخ ها در بافت بدن جذب میشود و بینی به حالت اول باز میگردد که با یک عمل ترمیمی دوباره به مدت دو سال تمدید میشود. دوران نقاحت این روش حدود 3 روز می باشد.

انواع لیف بینی
انواع لیف بینی

 

لیفت بینی از طریق پلاسما جت

اما لیفت بینی از طریق پلاسما جت که در حال حاضر مدرن ترین روش برای لیفت شناخته میشود که علاوه بر لیفت بینی مناسب برای رفع افتادگی پلک چشم ، رفع چین و چروک نیز استفاده می شود. پلاسما که حالت چهارم ماده است و از تغییر گازهای هوا از طریق دستگاه یونیزه بدست می آید و در لایه پوست باعث تحریک سلول و بهبود بافت صورت میشود.

در این روش پزشک متخصص بعد از پاک سازی و ضدعفونی کردن پوست با استفاده از دستگاه یونیزه پوست را به صورت نقطه ای میسوزاند و باعث ایجاد پلاسما در این نقاط می شود که عموما با سوزش کم همراه است. اثرات سوزش 4 الی 10 روز طول میکشد و باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مالش این مناطق خودداری کرد.

 

برجسته و فرم دهی لب بدون بی هوشی و جراحی

در تمامی روش ها برای فرم دهی و برجسته کردن لب از روش بدون بیهوشی استفاده میشود. شما می توانید از طریق لیف لب و یا تزریق چربی و یا تزریق ژل توسط پزشک متخصص به شکل دلخواهی که برای لب های خود در نظر دارید برسید. روش لیفت لب به این صورت است که پزشک متخصص یک شکاف بالای لب ایجاد میکند و یک قسمت از پوست را بر میدارد و از طریق بخیه زدن ،  لب را به سمت بالا می کشد.

مدت زمان این عمل حدود 1 ساعت است و ورم های ناشی از این عمل تا 24 ساعت بعد به مرور کم می شود. در روش تزریق ژل لب پزشک متخصص پس از بی حس کردن لب از طریق سرنگ های مخصوص و با توجه به نوع لب و خواسته بیمار شروع به تزریق ژل به لب میکند.

برجسته و فرم دهی لب بدون بی هوشی و جراحی
برجسته و فرم دهی لب بدون بی هوشی و جراحی

در روش تزریق چربی به لب ابتدا مقداری چربی از مناطق دیگر بدن برداشته میشود و پس از غنی سازی به لب تزریق میشود. البته پزشکان متخصص بیشتر تزریق ژل به جای چربی را برای لب ها توصیه میکنند و علت این توصیه حرکت چربی و جذب شدن سریع آن است و بیمار باید 2 ماه بدون حرکت باقی بماند که این امری کاملا غیر ممکن است.

کل دوران نقاهت این روش ها 10-14 روز طول میکشد. در این مدت باید از غذاهای نرم و مایع استفاده شود و از پرداختن به ورزش های شدید خودداری شود.

 

شکم پهلو و ران

لیزر لیپولیز روشی است برای از بین بردن چربی ها ی موضعی در قسمت هایی از بدن مثل شکم ،  پهلو ،  ران و روش مدرن تری نسبت به لیپوساکشن است. دراین روش پزشک متخصص از طریق  ایجاد برش های کوچک و با استفاده از اشعه ی لیزر و با هدف قرار دادن چربی های پوست باعث خارج شدن چربی ها میشود.

فقط باید توجه داشت که روش لیزر لیپولیزر برای از بین بردن چربی های موضعی است که نسبت به رژیم و و ورزش مقاوم شده اند و از این روش برای درمان چاقی و کاهش وزن استفاده نمی شود. بعد از انجام عمل ،  بیماران می بایست به مدت دو هفته از گن استفاده کنند و از انجام  ورزش های شدید ممانعت نمایند. معمولا دوره درمان از 8 جلسه به بالا می باشد و این تعداد جلسات بستگی به مقدار چربی موضعی دارد.

شکم پهلو و ران
شکم پهلو و ران

یکی از مزیت های این روش این است که در مناطقی که لیزر لیپولیزر انجام میشود حتی بعد از چاق شدن افراد در آن مناطق چربی ایجاد نمیشود و تجمع چربی در مناطق دیگر بدن که لیزر انجام نشده ایجاد می شود.

در هر صورت توجه به این موضوع که جراحی های زیبایی یکی از مهمترین جراحی ها در حال حاضر است ،  توجه به پزشک متخصص و داشتن اطلاعات کافی در این زمینه میتواند به شما برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل غیر برگشت و غیرجبران جلوگیری نماید.

آیا با سابقه تخصصی دکتر افسانه زرگنج فرد در زمینه انواع جراحی زیبایی بدون بیهوشی آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزاتاچ از سال 94:

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

 161 930 22 021

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید