بوتاکس لب و گونه
بوتاکس لب و گونه

لیست موضوعات

بوتاکس لب و گونه

امروزه یکی از محبوب ترین روش ها برای جوان سازی بوتاکس لب و گونه می باشد .  شما می توانید با تزریق بوتاکس عضلات صورت خود را به خصوص لب و گونه را سفت کنید که این امر تاثیر بسیار زیادی بر روی جوانسازی صورت دارد .

مقدمه

بوتاکس یکی از روش های جوانسازی بسیار راحت و سریع هستند و امروزه در تمام نقاط جهان محبوبیت بسیاری بین تمامی افراد پیدا کرده است . یکی از ویژگی های بوتاکس این است که به شما کمک می کند تا چهره ای عبوس و اخمو نداشته باشید و همیشه شاداب به نظر برسید .

بوتاکس دارای انواع مختلفی است  برای همین  باید در هنگام  انتخاب حساسیت زیادی به خرج دهید تا با کیفیت ترین نوع را انتخاب کنید . در ایران به دلیل تحریم ها ، تنوعی  که در اکثر نقاط جهان برای بوتاکس وجود دارد را نداریم .

تزریق بوتاکس و ژل درد چندانی ندارد و قابل تحمل است اما در اکثر مراکز زیبایی به درخواست بیمار بی حسی در ناحیه مورد نظر تزریق می شود .

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

بوتاکس لب چه کاری انجام میدهد ؟

بوتاکس چگونه لب و گونه را حجیم  می کند ؟

آیا بوتاکس باید تکرار شود ؟

بوتاکس چگونه عمل میکند؟

 

بوتاکس لب

یکی از کاربردهای بوتاکس تزریق در لب می باشد که برای از بین بردن چین و چروک های لب و برجسته کردن لب ها می باشد . معمولا فردی که قصد دارد لب هایش را برجسته کند بین تزریق ژل و بوتاکس شک دارد در  زیر به مزایا و معایب هر کدام میپردازیم :

  • تزریق ژل برای حجیم کردن لب : ژل دارای عوارض جانبی زیادی می باشد و همچنین لب های شما را به صورت غیر واقعی بزرگ می کنند . پیشنهاد ما به شما این است که اگر دوست دارید لب هایتان بزرگتر از حد طبیعی باشد از این روش استفاده کنید .
  • تزریق بوتاکس برای حجیم کردن لب : طی تحقیقات انجام شده هیچ عارضه جانبی ندارد و کاملا استاندارد می باشد . همچنین اگر قصد دارید لب های تان را کمی برجسته کنید و کالا طبیعی باشد از این روش استفاده کنید .
بوتاکس لب
بوتاکس لب

 بوتاکس لب و گونه ها برای حجیم تر کردن

سوالی که برای بیشتر افراد پیش می آید این است که چگونه بوتاکس باعث حجیم شدن لب و گونه می شود ؟ . با تزریق بوتاکس لب ها به سمت بیرون کشیده می شوند و بدون اینکه با تزریق مواد اضافی مانند ژل باعث حجیم شدن لب و گونه شود آنها را برجسته و گوشتی می کند . نکته ای که در تزریق بوتاکس برای حجیم شدن لب و گونه باید دقت کنید این است که فردی خبره را برای تزریق اینکار انتخاب کنید زیرا باید بوتاکس در قسمت هایی خاص بر روی لب تزریق شود .

 بوتاکس لب و گونه ها برای حجیم تر کردن
بوتاکس لب و گونه ها برای حجیم تر کردن

شما با تزریق بوتاکس برای حجیم کردن لب و گونه می توانید از فواید آن لذت ببرید این فواید شامل :

  • یکی از اصلی ترین و مهم ترین فواید حجیم کردن لب و گونه با بوتاکس این است که بوتاکس هیچ عارضه ای از قبیل جوش ، توروم و قرمزی به همراه ندارد .
  • شما می توانید بعد از تزریق بدون کوچکترین استراحتی به فعالیت های شخصد و روزمره تان برسید .
  • تزریق بوتاکس برای حجیم کردن لب و گونه هیچ دردی ندارد و نهایت دردی که فرد تجربه می کند مانند نیش زنبور می باشد .
  • مدت زمان تزریق با توجه به شرایط و میزان تزریق هر فرد متفاوت است و این زمان بین 3 الی 30 دقیقه متغیر می باشد .

دفعات تکرار بوتاکس

نکته مهمی برای افرادی که اولین بار است که بوتاکس را انجام می دهند این است که تزریق را چه زمانی انجام دهند . معمولا زمان دقیقی برای میزان اثر بخشی بوتاکس وجود ندارد اما رنجی زمانی بین چهار تا شش ماه دارد که این زمان به عوامل مختلفی بستگی دارد ، در زیر به این عوامل مهم پرداخته ایم :

  • تزریق اصولی : ممکن است فردی که تزریق را انجام می دهد مقدار مواد بوتاکس کمتری را تزریق کند و یا از سرم بیشتری در مواد استفاده کند برای همین اثر کمتری داشته باشد .
  • سن : معمولا افرادی که دارای سن زیادی هستند اثر بوتاکس در آنها سریعتر از بین می رود .
  • پوست : در بعضی از موارد اثر بوتاکس در بعضی از پوست ها ماندگارتر می باشد .
دفعات تکرار بوتاکس
دفعات تکرار بوتاکس

نکته بعدی که در تکرار بوتاکس باید توجه کنید این است که تزریق بعدی را زمانی انجام دهید که اثر بوتاکس قبلی از بین رفته باشد ، البته نباید فاصله زمانی خیلی طولانی باشد که اثر بوتاکس کاملا از بین رفته باشد باید در حدی باشد که ناحیه ای که تزریق انجام شده است سفتی قبلی خود را نداشته باشد .اگر شما این فواصل زمانی را به خوبی رعایت کنید بعد از دو سال عضلات شما کاملا سفت می شود و فقط نیاز دارید هر دو سال تزریق را انجام دهید .

عملکرد بوتاکس

با تزریق مقدار کمی بوتاکس بر روی عضلات صورت باعث می شود که آن عضله فلج شود . این روش به نسبت روش های جوانسازی دیگر نتیجه بهتر دارد و شما را سریعتر به چهره شاداب و جوانتر می رساند . بوتاکس به دو دسته پزشکی و زیبایی تقسیم می شود و هر دسته برای موارد مختلفی استفاده می شود مانند :

بوتاکس برای زیبایی : برای رفع چینی چروک های پیشانی ، دورچشم ،بالا بینی ، بالا برددن ابرو و رفع خطوط اخم استفاده می شود .

عملکرد بوتاکس
عملکرد بوتاکس

بوتاکس در علم پزشکی : بوتاکس دو مشکل اساسی در علم پزشکی را رفع میکند اولی تعریق زیاد و دومی درمان میگرن .

نتیجه گیری

بوتاکس یکی از بهترین و بی خطر ترین روش ها برای زیبایی صورت می باشد . یکی از کاربردهای بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های اطراف لب و حجیم کردن لب و گونه می باشد . به طور معمول دو روش برای حجیم شدن لب و گونه وجود دارد یک روش تزریق ژل و دیگری تزریق بوتاکس می باشد که بوتاکس با توجه به نداشتن عارضه و طبیعی بودن مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است .

نتیجه گیری
نتیجه گیری

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

با یک کلیک تماس بگیرید